Han var otrogen.....

Dagens gästbloggare är:  Maria

 

Hej alla bloggvänner och hej Ez.

Jag  är inte någon van vid skrivande men vill så gärna dela med mig av en seans/spådom som jag fick för ett bra tag sedan.

Det var en lång seans med mycket information och bland annat stod det att jag inom kort skulle blir överraskad negativt och få en chock . Det skulle bli en period under isen men bära med sig längre perioder utomlands med nya vänner, ny glädje och så småningom också en ny kärlek. Jag skrattade lite åt detta för det var ju en omöjlighet, kändes det då.

Denna händelse skedde två veckor efter seansen.

Min man som jag varit gift med i 27 år bedrog mig och hade träffat en annan kvinna som han ville leva sitt liv med

Deras förhållande hade pågått i två år och det värsta av allt var att det var en väninna till mig. Först efter två år berättade han, när han var säker på att det var med henne som han ville leva.

Jag vet inte vilket svek som var värst, hans eller hennes.

Mycket riktigt fick jag en chock och ville komma ifrån allt så fort som möjligt. Genom vänner kunde jag hyra en liten lägenhet och där staplade jag mina lådor och grejor och sedan gjorde jag precis som det stod i seansen,  jag satsade på utlandsjobb.

Det gick snabbt. Jag har en speciell kompetens inom vården  som är efterfrågad.

Jag arbetade först i ett krigsdrabbat land och sedan vidare till ett Afrikanskt land.  Vänner fick jag gott om, underbara människor som jag hade så roligt tillsammans med.

I tre år verkade jag utomlands och var inte hemma en enda gång.

 

 

 

 

Sista halvåret träffade jag en sudansk läkare, en kollega som jag inledde ett förhållande med.  Han är världens snällaste och finaste människa och han vill mig så väl.  Jag tror det kommer bli vi två för alltid.

Tack för seansen Ez, den visade sig stämma även om jag först skakade på huvudet

Kram till dig och till hela fina bloggfamiljen

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Varför är jag person som alltid hjälpa andra, uppmuntra andra och allt. För andras väl och en massa?

Det borde finns anledningen. Varför orkar jag mycket av det?

Ha det bra

Svar: För att du bryr dig, du har det i dig, kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Hur kan jag orkar var positiv och var starkt varje dagar men litegrann negativ men ändå. Jag ser ju flera som inte klarar av coronatider. Alla blir bara depression och mår dåligt. Dom har aldrig uppleva negativ så mycket än vad jag har upplevar i en långt perioden och varje dagar.

Jag är imponera över hur kan det blir så?

Ha det bra

3 sussie:

skriven

Hej Esmaralda och Maria? Vad jobbigt Maria och jag har själv blivit behandlad så men mitt ex var otrogen 6 månader innan jag hittade dom i vår säng. Men måste vara dubbelt svek då det var din väninna.

Jag har träffat någon som jag är väldigt intresserad av, kan du säga mig vad som händer i mitt kärleksliv i den närmaste framtiden?
Hur skall jag hantera min kommande situation? Kram

4 Mikael:

skriven

Vad gör dom, utan vaccin.

Många längtar efter livet efter pandemin. Att kunna krama nära och kära, gå på krogen efter 20 – och gå på konsert.
Nya Zeeland ligger inte bara före i tiden. På flera sätt är framtiden redan här, där.

Ett av landets största rockband kan redan spela för tiotusentals personer, som står packade som sillar i publikhavet.

På lördagen hade rockbandet Six60 en tvåtimmarskonsert med över 23 000 personer i publiken – och det var inte den första i år. Det folkkära bandet inledde sin turnén redan i januari, och kommer fortsätta spela för fansen varje helg februari ut.

Landet har hyllats för sin pandemistrategi, och har haft bland världens lägsta dödstal sen pandemin bröt ut. Totalt har 2 320 smittofall och 25 dödsfall registrerats. I skrivande stund har Nya Zeeland 66 aktiva fall.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0KoEOo/konsertpublik-packar-sig-som-sillar-varje-helg


Kram
Mikael

5 Pia1:

skriven

Wow säger jag bara 💞

6 SarA:

skriven

Alltså otrohet är så smutsigt. Skulle aldrig i hela mitt liv utsätta varken min sambo eller en annan person för ett sådant smutsigt agerande.
Nu till min fråga. Jag behöver gå ner 10 kg i vikt. Jag har alltid haft några trivselkilo för mycket men efter min senaste graviditet så har vikten fastnat. Äter rätt och räknar kalorier och vet att jag slarvar lite då och då. 30-40 min promenad flera gånger i veckan. Trots det så är det ner 1 kg men sen upp 1-2. Blir så trött så motivationen tryter (därav slarvet) Börjar fundera på om det är något hormonellt, att min hormonspiral gör ett motstånd för viktnedgång? Eftersom det är efter jag satte in den som vikten har stannat av. Har läst en del om det och det är inte helt omöjligt. Vad tror du Ezmeralda? Vad behöver jag göra för att sätta igång en viktnedgång?

Svar: Kanske du ska chocka igång kroppen under två veckor, träna mer och undvika allt socker och kalorier, kram :)
Esmaralda

7 Solstjärnan:

skriven

Tack Maria för att du delade med dig.
Tänk att spådomen slog in så fort..
Så hemskt för dig att bli bedragen av både din man och väninna.

Men tur att det hela har en lycklig fortsättning och du nu har hittat din kärlek 😊

Önskar er allt gott framöver 😊

Es,sker mötet med min kära via mitt kommande jobb på något sätt?

Önskar alla en bra vecka!😊

Kram Solstjärnan ⭐






Svar: Det KAN det göra, men jag ser inte helt säkert, kram:)
Esmaralda

8 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda! Och Maria - tråkigt att höra att du blev bedragen av din exman och din väninna, men härligt att allt ordnade upp sig för dig och du kom ut i världen och mötte kärleken. Lycka till med allt!

Finaste Esmaralda, själv drömmer jag också om att flytta utomlands men tror knappt längre att det kommer att ske för min del. Det finns sådana hinder i vägen att jag inte vet hur det är möjligt.

Men om det mot alla odds sker någon gång, blir det då när jag är pensionerad? Och gammal....
Kram,
Jennifer

Svar: Nej, det lär nog ske innan du blir pensionär för det ser ut som om det handlar om arbete.. kram :)
Esmaralda

9 <3:

skriven

Tror du A och jag red ut den värsta stormen/ efterdyningarna med nyåret som han haft så svårt att släppa i lördags ?
Jag orkar inte mera.
Är det bäst att vi firar alla ❤dag ensamma ? Risk att det blir party om vi drar in det andra paret och dåliga minnen av nyåret. C och P vill fira med oss.
Kram

Svar: Just nu tror jag ni behöver er egen tid och du behöver din tid att tänka och fundera kring hur du vill ha det framöver, kram :)
Esmaralda

10 Nenna:

skriven

Hej Es,

Vilket fruktansvärt svek men vilken fin historia det blev till slut.

Kan du se om det åtminstone finns en flirt inom räckhåll?

Kram 🤗

11 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Var ute och gick en runda igår i kylan. Jag höll avstånd från alla men folk skulle gå så nära mig. Asså blir galen.

Måndag och jag ligger kvar i sängen och kan förhoppningsvis jobba imorgon. Men vi får se.

Jag är så irriterad på att J skrev. Han är den enda som jag fucka mitt huvud. Hatar det. Kommer han alltid göra sig påmind i mitt liv? Har vi levt i tidigare liv?

Längtar efter T.. ska förhoppningsvis träffa honom i veckan. Ska bara bli av med min förkylning.

Kram

12 2020:

skriven

Kan jag räkna med att jag blir kvar på avdelningen jag har praktik på snart under sommaren också som sommarjobb?

Kram

13 EPM :

skriven

Tack! Vad härligt att höra om ditt liv och hur det blivit mer ditt nu kanske. ❤️
Jag måste fråga om du är hon som fick redan på otroheten runt midsommar..? jag minns nämligen den händelsen (tror du skrev om den) och har tänkt på hur det gick för dig under åren...

Usch Es, jag blir ekonomiskt stressad över att A:s lägenhet ännu inte är såld. Vet att den kommer säljas men jag är orolig över att vi kommer få ekonomiska svårigheter innan dess... Ser du nåt om det?

Kram

Svar: Ja ser ingenting som tyder på svåra ekonomiska problem, kram :)
Esmaralda

14 Tuss:

skriven

Hej,
finns det något jag kan göra för att skynda på processen att träffa min soulmate?
Kram

Svar: Ha ett så öppet sinne som möjligt, kram :)
Esmaralda

15 f:

skriven

godmorgon häftigt att seansen stämde för dig, men hemskt att du blev sviken av både din vän och man karma säger jag bara till dom.


esmeralda undrar om du känner in något på mig kram

16 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Blir nästa flytt utomlands? Eller blir den till stan, närmare dotterns skola?

Kram

Svar: Det kommer en utlandsflytt men det ser inte ut att bli närmaste tiden... troligtvis en annan flytt först.... kram :)
Esmaralda

17 Alie:

skriven

Godmorgon
Tack för att du delade med dig Maria.
Svek är något av det värsta.., så glad för din skull att du funnit ny kärlek och fått nya vänner runt om i världen 💖

Ny vecka nya tag.. blandade känslor gällande jobbet, man slutar aldrig förvåna sig hur vissa ”kollegor” kan bete sig mot en..
Jag får helt enkelt hang in och hålla ut ett par veckor..
Kram :)

Svar: Ja, några veckor går fort och det fixar du, kram :)
Esmaralda

18 Skrållann:

skriven

Hej!
Åhåå, jag både ryser och myser när jag läser detta. Sådan hemsk upplevelse som i slutändan blev riktigt bra.
Igår gjorde vi offentligt på sociala medier att verksamheten lägger ner i min systers regi. Många reaktioner har vi fått och det blir spännande att se hur dessa kommande sista två månader blir
och det skulle vara så fantastiskt om någon kommer och vill ta över?! Jag borde kanske vara nervös över att inte veta vad jag ska göra efter detta men tänker att det löser sig för mig?! Tror du inte det?

Kram❤️

Svar: Jodå, det kommer att lösa sig, kram :)
Esmaralda

19 Skorpan:

skriven

Spot on gällande din spådom Maria. Häftigt att det skedde så fort efter att du fått den, det brukar dröja tycker jag. Inget trevligt sätt att få sitt parförhållande avslutat på, men kanske du nu har det bättre i detta förhållande Maria? Hatten av för dig som reste utomlands o jobbade! Inte alla skulle våga det. Hoppas på ett tkll blogginlägg i framtiden, hur gick det sen ;). Allt gott till er båda :)!

Önskar jag hade varit lika modig i tiderna o gjort andra val... Kanske jag då hade gjort karriär o sett mera av världen? Det är som det är o på dödsbädden ska jag väl ändå vara nöjd ;)? I mitt nästa liv ska jag o min fasters man "mötas" på en vingård i Frankrike, vad tror du om det Es? Eller borde vi ta Italien, franska viner är inte lika bra ;D. Vilka planer...

Ny vecka o förhoppningsvis nya tag...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Du har mycket att uppleva i detta livet, vänta bara ska du få se... kram :)
Esmaralda

20 Anna:

skriven

Kära Es! Förvånar mig inte alls att du prickade rätt. Det brukar du göra. Han har hört av sig gällande jobbet jag sökte. Har ej fått datum för intervjun än. Enda jag vet är art tjänsten skall tillsättas i maj.
Hur ser mina chanser ut att få jobbet? Jag tror absolut jag hade passat för rollen, problemet är att jag saknar erfarenhet, samt att jag precis är klar med min utbildning i mars. Är alltså jättefärsk inom området. Detta är verkligen drömjobbet. Är rädd att mina chanser är små då det finns andra med erfarenhet.

Stor kram

Svar: Det finns en chans, go for it och jag håller tummarna, kram :)
Esmaralda

21 Fjärilen :

skriven

Nej den spådomen hade man ju inte velat tro på då, men härligt att du fann kärleken❤. Hoppas att detta år 2021 kan bli mitt år i kärlek ? Hur när var .

22 She:

skriven

Hej,
ser mitt jobb och mina studier ut att gå bra denna vårtermin?
Kram

Svar: Ja om du går in för det så kommer det gå bra, kram :)
Esmaralda

23 Mercan :

skriven

Var fint att Maria har träffat kärleken som du har sett i seansen Esmaralda 😊Esmaralda jag såg underlig dröm blir det något jag ska shöpa triss lott från 30 kr från hemshöp 😩 i Drömen jag skulle kissa men toaleten var full med bajs 🤔betyder det pengar Esmaralda 🤔när ska det komma😩

Svar: Jag ser ingen chans till storvinst närmaste tiden, kram :)
Esmaralda

24 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack Maria för att du delar med dig . Lycka till med nya kärleken.

Så har man en sjukling till i familjen,suck. Sessan kräks ...och hankatt som han är klagas det mycket och är jättesynd om honom. Moses är bättre av metacamen men magen hans slås ut . Fasiken vad jag ogillar att ha sjuka djur .

Ny vecka hoppas på friskare djur

Kram Anki med flock

Svar: Ja, nu håller jag tummarna att flocken snart ska piggna till, styrkekram och healingtanke till dem :)
Esmaralda

25 Dunegull:

skriven

Usch vad jag inte gillar otrohet. Men skönt att det trots allt löst sig för dig. Vet inte heller vad som är värst-rena mardrömmen bägge. Med både sin livspartner och bästa vän-usch!!! Hoppas de får tillbaka på sin karma. Även om man ej styr av sina känslor så kan man sköta saker och ting på bättre sätt. Önskar dig lycka till framöver. ❤️

E! Ser du inom vilket område jag blir framgångsrik? Förstår att det inte är inom den närmsta åren men nyfiken. Är det i jobbsammanhang eller något intresse osv? Vad tror du?

Kram


Svar: Ja, allt kan hända men som du säger, det kan skötas på ett bra sätt !! Du tar ett kliv framåt in jobb men även provat kommer du lägga energi på ett intresse, kram :)
Esmaralda

26 HS:

skriven

Usch vilket svek Maria. Bra att du tog dig vidare och lycka till med jobb och kärlek nu!

27 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Kan du se hur de kom sig att jag blev sjukskriven av en läkare från psyk? Blev min dåvarande kurator tillsagd? Har min nya kurator hört av sig till psyk? Kan du se något?
Kram Zoey 💕

Svar: Man har pratat men jag ser vem. hur eller vad, kram :)
Esmaralda

28 Jossan :

skriven

Jag är så irriterad på att J skrev. Han är den enda som jag fucka mitt huvud. Hatar det. Kommer han alltid göra sig påmind i mitt liv? Har vi levt i tidigare liv?

Svar: Han kommer inte betyda något framöver, kram :)
Esmaralda

29 Mona:

skriven

Varför blev jag sjukskriven så länge ? kram

Svar: Man har helt enkelt blandat samman dig med någon annan så kontakta din läkare, kram :)
Esmaralda

30 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 😊♥️🙂

31 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Låg vaken i natt och kunde inte sova. Har fått en otrolig åldersnoja. Jobb och familj, vänner, det känns som att jag blivit för gammal. Alla runt mig är alltid tio år yngre och kommit längre. Idag känner jag mig lite misslyckad bara.
Ser du om det blir bra?

32 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Är bara orolig att inte hinna uppleva allt jag skulle vilja mycket pga yttre omständigheter... Så otålig, jvla pandemi säger jag bara.

O min fasters man, det var ju ett skämt om nästa liv, kan jag definitivt ha att göras med då också ;). Han är 80+ så vi får väl se hur länge han hänger med?
Kram Skorpan

33 Luna:

skriven

Tack för din blogg Maria. Vilka skitstövlar som svek dig men tur i oturen att du blev av med dem. Jag blev också bedragen o lämnad för 6 år sen. Härligt att du drog utomlands o funnit kärleken. Grattis! O lycka till i framtiden!

Jag vet inte om du kollar på polisserien "Tunna Blå Linjen" Es men den spelas ju in i Malmö. Gud så vackert där på stranden med havet mot Danmark. Så vill jag leva! Känner en oförklarlig dragning dit. Ska försöka bila ner i sommar. Du måste njuta av att bo där du gör🙂

Två dåliga nätter nu bakom mig. Rättar sömnen till sig snart?

Kram o ha en bra start på veckan!


Svar: Ja den serien tittar jag och maken tillsammans på.. annars har vi rätt olika smak :) Bra plan att besöka södra delarna av vårt land :) Sömnen kommer rätta till sig, kram :)
Esmaralda

34 F:

skriven

Undrar om jag och familjen kommer bo utomlands iframtiden kram

35 sussie:

skriven

Hej Esmaralda och Maria? Vad jobbigt Maria och jag har själv blivit behandlad så men mitt ex var otrogen 6 månader innan jag hittade dom i vår säng. Men måste vara dubbelt svek då det var din väninna.

Min fråga idag är törs jag träffa killen jag skrivit med ett tag? är han min typ eller blir jag besviken? kram

Svar: Träffa honom och känn in, du kommer snabbt veta, kram :)
Esmaralda

36 Anna:

skriven

Kära ES!

Grubblar på en annan sak.
Du skrev tidigare att mannen jag nyss inlett en relation med, inte har förmågan att bekräfta mig på det sättet jag vill. Det kändes som du prickade så rätt. Ibland undrar jag om han har starka känslor/är kär i mig? Han har själv nämnt att han håller ett viss avstånd fortfarande, av rädsla för att bli sårad om det ej funkar mellan oss. Är det tålamod och småsteg som gäller? Allt funkar väldigt fint när vi ses, och vi kompleterar varandra väldigt bra.

Kram

37 N:

skriven

Hej Esmaralda

Känner han sig väldigt tveksam till sina känslor för mig?

Såpass att det inte blir någon fortsättning?
Kan vi få ihop det?
Kram

38 Snödroppen:

skriven

Hejsan❣️
Härligt när spådomar slår in även om det måste ha smärtat nåt oerhört i ditt fall, jag önskar dej lycka till med kärleken💕
Måndag igen, sitter här med lätt huvudvärk och illamående. Kung Bore fortsätter att ställa till det och öser iskyla över stan, brr🥶
Har en ny fling som jag trivs ihop med men min gamla hjärtevän finns kvar nånstans i mitt hjärta, kommer vi träffas igen? Söker ju kärleken och helt plötsligt dyker alla upp på en gång😅
Önskar dej en härlig måndag, kram💞

39 blaebaer:

skriven

Tror du R fått mitt paket och kommer hon höra av sig snart?
Jag är som lite bekymrad över hur tyst hon är och hoppas allt är så väl det kan bli.. Vill som sagt inte vara för påflugen utan invänta hennes respons..

40 F:

skriven

Undrar om jag och familjen kommer bo utomlands iframtiden kram

41 Mimi:

skriven

Hej!

Kommer det att ordna sig med jobb och allt annat som oroar mig. Har fått magkatarr av all oro.

Kram

42 Undra:

skriven

Hej!

Kommer jag att vinna pengar någon gång i livet?

Kram

43 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda, du hade så rätt hann klicka hem båda vackra klänningarna från By Malina 👗
Hoppas att min sömmerska hinner fixa till dem till 40 årsfest nästa vecka och mini- weekend på hotell. Bestämt att inte försöka komma iväg utomlands på sportlovet. Vaccin kommer ju...🙏🙏
Är A trogen mot mig ?
Jag får känslan att han är det och tycker det är väldigt viktigt. Vi båda får mycket uppmärksamhet och blickar när vi båda går ut. Tror att A är väldigt poppis bland damerna ute på krogen.
Kram
💕💕💕

Svar: Ja, det känns som att han är trogen, kram :)
Esmaralda

44 Mvp:

skriven

Hej E

Någon allmän läsning som du får upp om mig ? Något som kommer hända eller jag lär bör tänka på? Kram ! :)

Svar: Ja, var försiktig i halkan på fredag... kram :)
Esmaralda

45 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du någonting Esmaralda 😩du sa att det finns shans till lägenhet iår till min bror 😆 kommer min bror att ta kredit från arbetsplatsen och shöpa legenhet i år eller åker vi till Bulgarien i stället och lägenhet kommer efter åt 😣Esmaralda du såg att det ligger lite längre fram i tiden, kanske inte ens i år 😩ser du Esmaralda om jag ska träffa manen med gott hjärta i slutet av året 😣Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊

Svar: Tyvärr ser jag inte i vilken ordning de kommer och inte exakt när heller, kram :)
Esmaralda

46 Lotta S:

skriven

Kommer jag att fortsätta jobba efter pensionering? Ser du varför/varför inte?

Svar: Ja det ser ut som om du fortsätter ett bra tag.. mest för att du vill, kram :)
Esmaralda

47 Mandarin:

skriven

Hej Esmaralda kan du se när jag börjar må bättre? Är det snart? Inom närmsta veckorna? Tack och kram.

Svar: Ja det ser ut som om du kommer må bättre inom kort och om inte, sök hjälp, kram :)
Esmaralda

48 Mim:

skriven

Hej,

Kommer jag att få någon hjälp med att hitta ett jobb? Börjar tvivla på att jag klarar det själv.

Kram

Svar: Jag ser inte hur du får det, men jobb kommer.. kram :)
Esmaralda

49 <3:

skriven

usch vad hemska dom varit mot dig, trots allt vann du något bättre i slutändan.
Esmeralda, jag känner att det är rättvist om jag också berättar.. Hur kommer mamma reagera om f ?

50 Tuss:

skriven

Hej,
kommer jag att tycka att han är fysiskt snygg? Började bara fundera då du skrev att jag ska ha ett öppet sinne.. :)
Kram

51 💕 Zoey 💕:

skriven

Tack för ditt svar!

En annan fråga, kan du möjligtvis se om ÅKA kommer kontakta mig innan eller efter jag ha fått vaccinet mot Covid19? Kram Zoey 💕

52 Vitlilja :

skriven

Finns det något dåligt samvete eller ånger hos mitt ex för det han gjorde eller är han inte kapabel till det?

Svar: Förvänta dig inte någon ånger. kram :)
Esmaralda

53 Mirre:

skriven

Hej kära Es,
Hade en katt trivts hos mig just nu?
Jag bor ganska litet (kommer isåfall bli en innekatt)..

Är lite orolig för att den ska klösa ner min soffa..😅 och sen har jag inte riktigt någon som kan passa den heller om jag åker iväg på semester.. det finns ju katthem iofs.
Jag vill ju ha en hund också.. men det går inte med framtida studier och jobb.. därför tänkte jag att en katt hade varit enklare..

Ser det ut som en bra tid att skaffa nu eller ska man vänta lite?

Kram🐱

54 Panik:

skriven

Hej!

Blir det något jobb snart eller dröjer det flera månader?? Hoppas att det kommer jobb innan sommaren?

Kram

55 Whaaaaat!:

skriven

Läste nånstans att det tar minst 7 år innan vi kan leva som normalt igen pga covid....????

Svar: Det beror nog på...smittan försvinner ju inte... men väljer man att lita på vaccinet och tar sig ut.. då blomstrar ekonomin igen och samhället kommer igång, kram :)
Esmaralda

56 GP:

skriven

Tack Maria för att du delade med dig, vad bra att det löste sig även fast det var genom den hårda vägen...lycka till framöver! :)


Es, ser du när ett nytt jobb kommer?

Kram :) hoppas du får en fin måndag.

57 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag gjorde en nya vlogg om relationer att var positiv i coronatider utan blir påverkar av negativ. Alla behöver väl hörs det.

Känns bara att det behöver väldigt mycket

https://youtu.be/Sh-xbWhTFU0

Kolla du den

Ha det bra

Svar: Kanon.. jättebra... du kan du :) Kram :)
Esmaralda

58 Tiss:

skriven

Jag tänker och saknar honom ibland. Skänker han någon tanke till mig också, ibland?

Svar: Ja det händer men du saknar och tänker nog mer.. kram :)
Esmaralda

59 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Något speciellt för oss två att tänka på om vi ska få det att funka?
Kram

60 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Något speciellt att tänka på för att vi ska få det så bra som möjligt? Och förhoppningsvis få det att fungera?
Några speciella ledord för just oss?
Kram

Svar: Öppna samtal, känns viktigt, kram :)
Esmaralda

61 G.H:

skriven

Hej Es, ser du om min önskan uppfylls i år ? Eller om något annat speciellt händer:)

Kram:)

Svar: Något bra ser ut att ske, något som gör dig glad, kram :)
Esmaralda

62 Gitt:

skriven

Fy fanken vad tråkigt med ett dubbelsvek men fantastiskt att du kunde ta dig vidare och se framåt! och lycka till med nya kärleken och den styrka sveket gett dig!

63 M.M:

skriven

Vilket mod och vilken styrka att styra om livet till något så bra efter din förra makes svek, Maria!

Es, jag vet att du har sagt till mig att det folk säger och gör ofta blir en ond tagg inom mig. Att jag borde bli bättre på att låta saker rinna av.
Nu jobbar jag inom vården och det har varit tufft pga coronan. Jag blir sjukt provocerad och väldigt ledsen över att folk i min närhet (som vet hur jag kämpar på jobbet) väljer att åka runt till olika ställen och träffa olika folk.
Borde jag låta detta rinna av?

Kram

64 Jossan :

skriven

Jag valde att stanna hemma imorgon också. Kändes sjukt onödigt att kanske inte vara helt frisk. Jag tänkte ju sy systerdotterns kjolar men nä sytråden är magiskt borta 😂 konstigt nog.. får väl köpa en ny 😂

Hoppas på träff med T på torsdag.. han har jobbat mycket nu senaste :/
Kommer han bli glad för min lilla present jag ska ge?

Kram

65 Anneli:

skriven

Vad bra att det slutade lyckligt 😀 kärleken kan dyka upp när som helst! Tack för att du delade med dig.

Här har jag försökt få tag på folk på jobben jag sökt men utan framgång, så ska på det igen i morgon. Däremot hörde en chef från huset bredvid mitt ordinarie jobb av sig och erbjöd mig en tjänst. Blev lite förvånad men spontant tackade jag nej.

Hittar jag kärleken snat? Vart ska jag hålla utkik?

Kram!

Svar: Du kommer hitta kärleken, håll utkik i vardagen, kram :)
Esmaralda

66 Mimii:

skriven

Hej

Vilket typ av jobb kommer jag att jobba med om jag får jobb igen?

Kram

67 <3:

skriven

Godkväll Es, kommer jag få bra pris imorrn av A på kliniken för filler ?
Hon verkar lite off på ngt sätt.
Kram

68 Luna:

skriven

Kollade igen min seans som jag fick för några år sen. Jag ska bli en frisk ( kropp o knopp) o pigg gammal tant. Förlova o gifta mig. Flytta utomlands. Plugga. Ut o resa. Bli lycklig. Ja lite så. Känns väldigt långt borta just nu men hoppas att det stämmer😊

Fick budskapet: Slappna av från min ängel och det tolkar jag som att jag inte behöver oroa mig. Hoppas jag tolkade rätt!

Kram o trevlig afton! En stor blöt puss till gosigastjärten 😁









69 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att det ligger lite längre fram i tiden, kanske inte ens i år 🙂 ska jag träffa manen med gott hjärta nästa år Esmaralda 🙂kommer min bror att shöpa lägenhet innan dess Esmaralda, du såg att det finns shans i år ♥️ jag vill att det ska hända något fint snart, men det ska vi, du sa att vi ska åka under året till Bulgarien hos min pappa 🙂tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊 🤗 ♥️ 🙂

70 Luna:

skriven

Visst är serien bra? 😁 Vad tycker du om Magnus? Alltså han är ju fööör fin! Så ska en kille vara! Hans blick. Leende. Charm o skånska är mumma😋 Och sättet han tittar på och bryr sig om tjejkollegan som han är kär i. Jag tänker vänta tills jag träffar någon som är så mot mig för vill inte ha något annat😊 Kram

71 Skorpan:

skriven

Finns det nåt ställe i världen där jag skulle trivas o passa som hand i handsken Es?
Kram Skorpan

72 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊 jag önskar dig och dina nära och kära hälsa och lycka😊🤗♥️🙂

73 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner han sig mycket tveksam på sina känslor för mig? Eller är det bara lite?
Är det såpass att han kan blåsa av? Eller kan vi lyckas?
Kram

74 Mandarin:

skriven

Hej och tack Esmaralda, jag har redan sökt hjälp många gånger och nu säger de att det är tiden som ska göra det hela bättre. Ser du om bättre mående kommer av sig själv för mig nu? Jag har taft så mycket kontakt med vården och det känns som en återvändsgränd, så nu hoppas jag att det snart bara vänder och blir bättre av självt, vad tror du? <3 kram

75 f:

skriven

Undrar om jag och familjen kommer bo utomlands iframtiden kram

76 kvinnan:

skriven

har kämpat att gå ner i vikt nu en månad och gått ner ett halvt kilo , varför går jag inte ner mer i vikt , så konstigt, man tappar ju lusten

77 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Kan du möjligtvis se om ÅKA kommer kontakta mig innan eller efter jag ha fått vaccinet mot Covid19? Kram Zoey 💕

78 Nervös:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur tycker hon att det känns att träffa mig igen?
Hur kommer det att gå? Några tips på vägen?
Kram

79 ullie:

skriven

det verkar ändå som den sista som får veta är make eller maka. Gör slut på ditt gamla innan nytt kommer in !!

Skickar pm till dej Ez

80 Månskenet:

skriven

Tack för din berättelse! Från normalläge via botten till toppen med alla känslor, förnöjsamhet, ilska, besvikelse, beslutsamhet (flytten) och glädje och lugn när allt landade. Samtidigt trösten i seansen, wow!
Kram!

81 Mamman:

skriven

Kommer min äldste son någonsin förlåta mig och vilja prata med mig igen?

Svar: Ni kommer hitta tillbaka till varann igen men det kan ta lite tid, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: