Äntligen...

 
Äntligen, en grillplats för oss tjockisar  😂
1 Stavros:

skriven

Love it :)

2 Browallia:

skriven

:D Älskar din humor!!
Lyckades nyss äntligen posta min presentation, bloggen har krånglat hela dagen. Stor kram

3 ML:

skriven

AMAZING!! :) Kram

4 Sessa<3:

skriven

Hej fina du.
Tror du att J kommer att komma tillbaka till mig på nått sett?
Eller håller det mellan han och hans nuvarande som det verkar gått lite snabbt med?
Älskar att läsa din blogg. Ha en underbar dag imorgon, kram

5 Silvertassen :

skriven

Den var bra! 🤣😂😂😂

6 💕 Zoey 💕:

skriven

Hahahahaha 😂😂😂🙈 Då får jag ställa mig där 🤣🤣😂🙈

Kommer jag komma nära den kusinen när jag har små barn?
Kram Zoey 💕

7 Månskenet:

skriven

Haha! Den va bra! <3

8 L.o.L:

skriven

-Äntligen ! Ha ha Ha...
Precis min humor detta.

Kram

9 Skorpan:

skriven

Det är nog jag som stått modell för den bilden ;D. O grille är ju så gott...
Kram Skorpan

10 Anki:

skriven

Hahaha
Kram <3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: