Tävling !!!

 
Nu är det dags för ny tävling !!
 
Ett halsband med  tillhörande armband och alla de stenar man kan behöva för att må väl.
 
Och som grädde på moset kommer jag att  preparera smyckena med goda och starka energier.
 
 
Smyckena levereras i  ett Faberge ägg.... inte äkta dock, det måste ju sägas :)
 
Tävlingen pågår  bara idag och till klockan 24 i natt
 
I morgon kommer vinnaren att presenteras här.
 
Vill du vara med och tävla så tala om detta i din kommenar på bloggen.
 
I dag besvarar jag inga frågor utan det är bara ni som tävlar som kommenterar
 
Kram & kärlek 💖
1 Hon:

skriven

Godmorgon,
Jag är med och tävlar.

2 Skorpan:

skriven

Så fint halsband, jag är med o tävlar :).

Verkar som att jag behöver en otrolig styrka för att kunna ta mig ur denna "relation" som tydligen enbart byggts upp på lögner från hans sida? Mytoman? Vad jag vill är att få "fast honom" för lögnerna, att få honom att tala, men undrar om det kommer att lyckas? Verkar vara som ålen eller den berömda gåsen ;)... Känner mig sol o vårad, typ :D, så blåögd utan att ha de blå ögonen, på riktigt ;). Med tur överstiger kvinnans list mannens förnuft, håll tummarna för mig!

Här blir det en dag i staden, shopping för hela slanten o det om något ska väl få tankarna på nåt roligare...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

3 Jeanette :

skriven

Hejsan!
Skulle jättegärna vilja vinna 🥇.kramar

4 Tulli:

skriven

Godmorgon😀
Så fint halsband är jag gärna med och tävlar om! Kanske hade puffat upp den här trista tanten😉


5 Månskenet:

skriven

Wow så vackra smycken! Deltar mer än gärna.

6 En Ängel Med Stort :

skriven

Gomorron kära Es!

Åh så rart av dig. Idag skriver jag inte så mycket för jag mår inte så bra… Så vackert det skulle jag med glädje vilja bära🙏♥️🙏Dels har mitt enda halsband gått sönder igår och jag skulle önska att få må väl på många sätt o ”få lite färg”. Kanske hade jag gjort det om jag hade turen att vinna. Ett Fabergéägg har jag alltid drömt om så vackert alltsammans. Åh vad jag hoppas att turen är mer mig denna gången✊🍀🍀✊☀️🙏

Kram och Kärlek o trevlig helg🤗♥️✨

7 Tess:

skriven

Godmorgon Ez . Vilket vackert smyckeset. Jag brukar aldrig vara med i någon tävlig men denna gången känner jag mig dragen till att vara med . Önskar dig och alla i blogg familjen en härlig dag . Kram

8 J:

skriven

Dessa skulle jag vilja vinna ☀️

9 Camilla:

skriven

Otroligt vackert, skulle gärna vinna det, så vill delta i utlottningen!

10 Dunegull:

skriven

Är gärna med och tävlar.
Kram på er ❤️

11 Gitt:

skriven

Oh vad fint, jag är gärna med o tävlar om ett energi halsband!

12 Ester :

skriven

Godmorgon!
Jag är jättegärna med och tävlar om smyckena.
Ester

13 Ester :

skriven

Godmorgon!
Jag är jättegärna med och tävlar om smyckena.
Ester

14 Barbro :

skriven

Hej Esmaralda!

Jag är gärna med och tävlar.
Så fint och jag behöver verkligen alla goda och starka energier som finns. Då jag har så mycket sorg inom mig nu efter både min pappa och min älskade hund. Som jag förlorat båda dom senaste 3 månaderna.

Kram Barbro

15 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Wow så fina! Jag är jättegärna med i tävlingen.

Kram

16 Sus:

skriven

Hej
Så fint..
Och alla energier behöver ju ja..
Love sus

17 C:

skriven

Godmorgon ❇️
Jag är med och tävlar ❇️

18 Nobelle:

skriven

Men åååh så fint, jag vill gärna vara med och tävla om dom fina smyckena <3 Goda energier skulle jag verkligen behöva, det har varit mycket som slukat min energi på sista tiden.

Många kramar <3

Nobelle

19 <3:

skriven

Vilket vackert smycke. Behöver goda och läkande energier nu kära Es. Utan att gå in på det för mycket. Viol gärna vara med och tävla.
Kram

20 Lotta B:

skriven

Så fina, jag vill jättegärna vara med i lotteriet 🌞💚! Du är så generös Ez🙏🏾🌸
Kramar i hettan 🌞☀️🌞☀️💜❤️💜❤️

21 Mimi:

skriven

Hej!

Jag vill gärna delta i tävlingen. Älskar stensmycken men har inte råd att köpa eftersom jag saknar jobb och inkomst. Att vinna dessa skulle vara underbart.

Kram

22 PiaS:

skriven

Hej Es,

Så vackert halsband ❤️😀.
Jag brukar inte anmäla mig till dessa tävlingar men halsbandet var så vackert och jag behöver en extra dos av goda energier 🙏🏻😊❤️.

Kram PiaS

23 Catte:

skriven

Wow vad fina dom är <3 Jag är jättegärna med och tävlar :)

Kram Catta

24 åsa:

skriven

Hejsan E i värmen!

Jag vill jättegärna vara med på denna tävling.
Kraaaam Åsa

25 Pam:

skriven

Godmorgon Es!
Jag är gärna med och tävlar.

Mvh Pam

26 Y R:

skriven

Gomorron. Åh. Vilket vackert halsband-set. O med extra kraft. Jag e jättegärna med på utlottning av dessa. Kan behöva en extra skjuts.. Går på lågvarv. E "mellan" jobb o ekonomi o psyke e väl inte helt på topp.
Go dag i värmen 🌞😎

27 L.o.L:

skriven

Är jättegärna med i utlottningen av ett så vackert och samtidig nyttosamt smycke :)

Kan behöva lite extra boots på på fronten i synnerhet i detta extrema sommarväder :))

Men snart kommer väl kung Bore ..jaha ja!

Kram, och ha det så gott Sommaren!

Missade ju prinsessan Viktorias födelsedag så Hjärtligt Grattis i efterhand till henne






28 Zita :

skriven

Hej!
Esmaralda
Jag skulle vilja tävla om de fina smyckerna ! Jag tänker på min syster som har haft det väldigt jobbigt en tid! Hon skulle behövt goda energier! Så jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen!
Kram.
😃☀️

29 Lotta:

skriven

Jag vill vara med och tävla 😀

30 Catarina:

skriven

Jag är gärna med i utlottningen. :-)

31 ängeln:

skriven

Åh så fina. Vill vara med och tävla. Kram

32 Zita :

skriven

Hej!
Esmaralda
Jag skulle vilja tävla om de fina smyckerna ! Jag tänker på min syster som har haft det väldigt jobbigt en tid! Hon skulle behövt goda energier! Så jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen!
Kram.
😃☀️

33 Solstjärnan:

skriven

Tävlingsdags😊!!Yes!😊
Jag är med och tävlar😊. Skulle minsann välkomna de goda och starka energier de medför😊.Känns att vad än jag försöker med så får jag jobba motvind..

Tack Es för denna tävling😊.
Ha en bra dag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

34 55:

skriven

Är gärna med. Behöver styrka de sista två åren i arbetslivet.

35 Pia:

skriven

Hej! Jag vill vara med och tävla. Håller tummar och tår. Kram

36 Lotta S:

skriven

Energier som hjälper att må väl tycks jag inte ha för mycket av!

37 J:

skriven

Gomorron Esmeralda!
Vill jätte gärna vara med och tävla !
Kram

38 Blåvinge:

skriven

Å så fint! ✨ Jag är gärna med på utlottningen! 🙏💖

39 Zita :

skriven

Hej!
Esmaralda
Jag skulle vilja tävla om de fina smyckerna ! Jag tänker på min syster som har haft det väldigt jobbigt en tid! Hon skulle behövt goda energier! Så jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen!
Kram.
😃☀️

40 Vitlilja :

skriven

Vad fint, vill vara med :)

41 💕 Zoey 💕:

skriven

Åh vad kul med tävling! De var länge sedan❣️

Jag vill gärna vara med och hoppas på vinst 🙏🙏🙏 ja skulle verkligen behöva dessa energier. Så glöm inte ta med mig 😜

42 MN:

skriven

Ja, det vore en rolig överraskning att vinna detta. :-)

43 Anna E:

skriven

Va fint! Vill gärna vinna detta :)

44 MH:

skriven

Hej!
Är gärna med o tävlar.

Kram

45 Artisten:

skriven

ÄR SJÄLVFALLET MED !

46 Khaleesi:

skriven

Jag vill vara med! 😊💚

47 Ewa:

skriven

Vill gärna delta, kram :)

48 Flisan:

skriven

Underbara smycken och hoppas på vinst

49 KW:

skriven

Äskar såväl smyckena som ägget, ha en fin dag, kram

50 Jossan :

skriven

Åh precis vad jag hade behövt! Ett fint halsband med energi så jag inte är trött konstant och får energi till att plugga och bli klar med alla jobbiga sakerna..

Kram

51 Lydia💕:

skriven

Vill jätte gärna vara med i utlottningen så fina och vill ha styrka just nu
Kram
Lydia💕

52 Helena Ir:

skriven

Ja, jag är gärna med, men jag tror att om jag vinner så ger jag den till min äldsta dotter som kämpar så med sin hälsa, stressen är stor!

Kram

53 Jen. :

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Skulle ge det till min syster som mår dåligt och är ganska ensam. Jag tror hon skulle bli glag och få mera energi

54 TjejenO :

skriven

Vilken underbar tävling! 😍
Jag är med och tävlar!
Min mamma behöver all positiv energi hon kan få ❤️❤️❤️Vinsten skulle göra henne gott. Men som alltid med dina tävlingar så vet jag att den person som behöver vinsten allra mest kommer få den❤️Håller tummarna för att det är oss denna gång 😍🥰

Önskar dig och alla er andra på bloggen en trevlig fredag och kommande helg!❤️

55 Lärarinnan :

skriven

Hejsan!
Det är precis vad jag behöver!

Jag vill gärna vinna det fina, energigivande och vackra halsband!

Ha en fin dag!/Lärarinnan

56 ML:

skriven

Jättefina! Står dock över och hoppas att de hamnar hos rätt person.

JOSSAN: Har man kollat ditt blod och järnvärde? Vad säger läkarna om tröttheten? Tänker man bara släppa det och låta dig vara trött?

Vaccinerar vidare ... Kram

57 Sessan:

skriven

Jag är gärna med :)

58 Mona:

skriven

Vilket vackert set,jag är gärna med och tävlar.

59 Fjärilen :

skriven

Tack🌞Är gärna med i tävlingen och hoppas på tur.

60 Razawa:

skriven

Är jättegärna med o tävlar 🙌🏻❤️

61 Skorpan:

skriven

ML (56) igår. Värdighet vet jsg aldrig om jag har haft ;D, men sant, borde begrava honom. O finne är jag jo, men huruvida det hjälper i detta fall vet jag inte. Har en plan o ska försöka hålla mig till den...
Kram Skorpan

62 Agnes:

skriven

Deltar även jag i denna tävling!

Önskar en trevlig dag, alla!

63 Mathilda :

skriven

Hej, jag är gärna med och tävlar 🤗

64 Mandarin :

skriven

Hej Esmaralda, jag är med och tävlar, detta fina smyckeset skulle jag verkligen behöva. Så generöst av dig att tävla ut det. Nu hoppas jag på 🍀tur! Kram

65 F:

skriven

Godmorgon esmeralda jag är gärna med och tävlar , hade behövt extra goda energier nu , jobbar 7 dagar i veckan och känner i kroppen värken

66 Isa:

skriven

Hej
Är gärna med och tävlar

67 TILL ML:

skriven

Ja, de kommer inte göra mer för mig. Psykologen säger ”du kanske bara är trött naturligt” jag menar på att det förstör mitt liv… inte speciellt kul att vara så trött alltid.. de har tagit tester på min sköldkörtel…

Är lite trött på vården just nu… funderar på att ställa in psykologen.. är inte speciellt taggad på det efter senaste gången. Tappade respekten då..

Kram
Jossan

68 mmaalliinn :

skriven

Jag är jättegärna med och tävlar om dom fina smyckena.

69 Linda:

skriven

Hej Esmaralda!
Så vackert smycke! Skulle verkligen behöva lite goda energier då måendet inte är på topp.
Kram Linda

70 Jazz :

skriven

Så fina

Jag är gärna med och hoppas på tur:)
Kram:)

71 Ghostwriter :

skriven

Jag är gärna med 🙏🏻 Inte för att det bara är fint & tävling, utan av rätt skäl.




Önskar dig en fin dag och ledigt från bloggen!

Kram

72 Emra:

skriven

Hej! Jag vill vara med i utlottningen.

73 Till AnnaK :

skriven

Har läst dina senaste inlägg och hoppas det är ok att svara. Jag tycker inte du är självisk som väljer att lämna en person du inte har rätt känslor för eller känner en framtid med. En stark önskan om något annat. Det själviska är ju att du stannar trots detta? Mot personen ifråga som ser en framtid med dig (antagligen) och själviskt mot dig själv, för varför skulle du nöja dig med mindre än det bästa?
Det är kämpigt att leva ensam, jag trodde aldrig de skulle vara så svårt men att leva med en partner för att det ska vara enklare, mer ekonomi och delat ansvar är inte heller rätt anledning till att nöja sig. Sånt där ska vara ett litet mini pini plus om man hittat rätt person. Inte självaste plusset och meningen till att stanna. Du är vuxen och man får inse att man faktiskt klarar sig själv, annars har man en hel mognad kvar att lära sig (och jag är inte alltid så mogen själv men jag lever hellre med att mogna själv i detta än att leva med någon för att slippa hela ansvaret). Detta skulle alltså vara en liten tankeställare och pepp att våga leva ensam och njuta av livet för det är så onödigt att vara rädd av fel anledning. Rädsla ska kopplas till action och nyfikenhet tycker jag!



Hopppas du mår bra :)

Kram Ghostwriter

74 Mamman som varit med från början :

skriven

Åh, så fint! 💕 jag vill gärna vara med och tävla! 🌸

75 HO:

skriven

Wow, vill gärna vinna, har en dotter som skulle behöva denna energi 🙏

76 Smöla:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och hoppas på att min 8-åriga son ska må väl.. 💙

77 Sadim:

skriven

Vill gärna vara med på tävling

78 Katrin:

skriven

Kunde inte motstå frestelsen att anmäla mig. Lockas oerhört av såväl smyckena som de energier du fört in
i dom.
Kram
Katrin

79 en_mormor:):

skriven

Är med o tävlar men jag känner starkt att smyckena skulle passa Agnes <3 Så om jag vinner hamnar de hos henne :D
KRAAM <3

80 ThereseC :

skriven

Hej Es!
Så fint halsband och armband ❤️. Jag vill vara med och tävla.
Kram ThereseC

81 Linda Normark:

skriven

Åh så fint!! Jag är jättegärna med och tävlar 💕

82 Fågeljägaren:

skriven

Hej
Jag är jättegärna med och tävlar
kram kram

83 ejmis:

skriven

Så vackra smycken med sådana egenskaper vill jag såklart vara med och tävla om.

84 MB:

skriven

Hej! Vill gärna vara med och tävla. Skulle så behöva lite extra energi

85 Makaon:

skriven

Är gärna med, men hoppas att vinsten kommer till någon som verkligen behöver lite extra energi.

86 Makaon:

skriven

Är gärna med, men hoppas att vinsten kommer till någon som verkligen behöver lite extra energi.

87 Ninni :

skriven

Hej
Så generöst av dig
Är väldigt gärna med att tävla om dessa vackra smycken

88 Ninni :

skriven

Hej
Så generöst av dig
Är väldigt gärna med att tävla om dessa vackra smycken

89 Lisa:

skriven

Hej jag är gärna med och tävlar 😃😽🌻

90 Louise:

skriven

Jag är med och tävlar :-).
Håller tummar och tår att jag vinner.

Ha en bra fredag. Ska fira mannens mamma imorgon som fyller år på måndag.

Kram

91 Mimma:

skriven

Jag är gärna med och tävlar 💕

92 ML:

skriven

SKORPAN: Låter som att du behöver tycka bättre om dig själv och värdesätta dig högre. Jag har som sagt varit där själv men jobbat mycket med mig själv och nu tar jag inte smulor längre eller låter någon behandla mig illa! Jag hoppas att du klarar av att hålla dig ifrån honom nu och fokusera på dig själv så att du är redo för Mr Right :)

JOSSAN: Det var ett mycket korkat uttalande av psykologen och förstår att du inte vill gå tillbaka.

KRAM TILL ER BÅDA!

93 MalinS :

skriven

Åh jag deltar gärna. Behöver verkligen bli av med denna kroniska värk och alla biverkningar från medicinerna och tumören. Att få vara smärtfri och få tre timmars sammanhängande sömn för en dag vore jag så tacksam för.
Kram

94 Stenis:

skriven

Jag är gärna med och tävlar 🙏

95 P & M:

skriven

Oj vilken fin gåva du ger bort Esmaralda :-)

Om dessa smycken skulle kunna hjälpa min kära mor på något sätt så skulle jag vilja anmäla henne till denna "tävling".

Grattis till vinnaren du får smycken värda en drottning eller varför inte en kung, om även män får delta i tävlingen ;-)


96 Berg:

skriven

Jättefint! Jag är gärna med i tävlingen!

97 Linda N:

skriven

Vilket vackert halsband och armband!💚🦋
Jag är väldigt gärna med och tävlar🙏🌈

98 AnnaK:

skriven

Är med och tävlar....behöver energierna!!

Fint smyckeset 😊

Kram 🤗

99 Hedwig:

skriven

Jag är med och tävlar!

100 Clara:

skriven

Hej!
Vill gärna vara med och tävla🙏

101 Clara:

skriven

Hej!
Vill gärna vara med och tävla🙏

102 ullie:

skriven

Hej Es! jag är väldigt gärna med och tävlar kan ju bli lycka någon gång

103 Clars:

skriven

Tack gärna 🙏💖

104 Clars:

skriven

Tack gärna 🙏💖

105 Zita :

skriven

Hej!
Esmaralda
Jag skulle vilja tävla om de fina smyckerna ! Jag tänker på min syster som har haft det väldigt jobbigt en tid! Hon skulle behövt goda energier! Så jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen!
Kram.
😃☀️

106 Sarah:

skriven

Är gärna med och tävlar 😊

107 Skrållann:

skriven

Hej!
Jag är gärna med och tävlar🤗

Kram❤️

108 Helena :

skriven

Hej Es! Så fint! Är gärna med och tävlar. Kram

109 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Jag vill vara med 😃❤️

110 Dunegull:

skriven

Är gärna med och tävlar.
Kram på er ❤️

111 mmaalliinn :

skriven

Jag är jättegärna med och tävlar om dom fina smyckena.

112 Zita :

skriven

Hej!
Esmaralda
Jag skulle vilja tävla om de fina smyckerna ! Jag tänker på min syster som har haft det väldigt jobbigt en tid! Hon skulle behövt goda energier! Så jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen!
Kram.
😃☀️

113 Dunegull:

skriven

Är gärna med och tävlar.
Kram på er ❤️

114 Helena :

skriven

Hej Es! Så fint! Är gärna med och tävlar. Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: