Underbara sommardagar !!!

 
Så var de två veckorna i segelskolan över för denna sommaren
Nästa sommar är det dags för barnbarnet Ozzy att gå en mer avancerad kurs.
Segling är livet tycker han !!
 
 
Perfekt väder var det också !!
 
 
Snabba turer i morbrors båt blev det också !!
 
 
 
 
En kompis firade sin födelsedag hos oss och det blev riktigt partaj !
 
 
Sen anlände tre kompisar för ett två-dagars-besök.... då blev det liv i luckan !
 
 
Fyra grabbar i lilla popp-upp-tältet !!
 
 
Det går lika bra att sova utanför...
 
 
 
Strand och bad från morgon till kväll !!
 
 
Nu ska det fångas krabbor !
 
 
Selfie....med mejkad och vacker dotter och en annan osimnkad och verkar ha staylat håret med elvisp 😱
 
 
Grille har det blivit.. så gott som varje dag !
 
 
Mannabonne och Bruno och för en gångs skull håller de sams...
 
 
Underbara solnedgångar som vi njuter av med en kall bärs eller  ett glas kylt bubbel !!
 
Nu är Ozzy och dottern  i skogen på  stugsemester en vecka tillsammans med Lundadottern och barnbarnet Ellisen
Så roligt att systrarna och  de två kusinerna trivs så bra tillsammans.
De har begett sig till Småland. !
 
I kväll kommer mamma och stannar en vecka.. och nästa tisdag blir det Ullared med övernattning tillsammans med ryska syster ( yay) .. samma dag jag kommer hem så anländer dottern från Lund och Ellisen.. och så vidare....
 
Sonen tittar ju in titt som tätt  - han har ju båten här i hamnen och passar på att grilla med oss !!
 
Intensivt och precis som det ska vara..  och jag kan inte vara nog tacksam över gäststugan.. som gör det möjligt att ta emot gäster även i pandemitider !!
 
Kram & kärlek💖
 
 
 
1 A:

skriven

Så härligt! Du och din dotter är väldigt lika 🙂

Är väldigt ledsen idag. Tog min mamma emot honom i Alltet?

Kram

Svar: Jadå det gjorde hon och nu är de tillsammans, kram :)
Esmaralda

2 Skytten:

skriven

Hej Es!

Det är roligt att följa hur du har det i livet och att du uppskattar det du har🤗

Hur går det med jobbet jag sökt?

3 susanne:

skriven

Hej Esmaralda! Vad härliga bilder och vilket väder. Här i norr är det blåst och 11 grader. Så hoppas värmen kommer tillbaka.

Jag träffar en man som jag tycker mycket om men är ändå osäker då han är mycket omogen. Kommer han ändra sig eller kommer det in någon annan man i mitt liv? isåfall var kommer vi träffas? Kramar

4 Crazy catlady :

skriven

Go morrn go morrn!

Elvisp håret döfint i min mening :)

Vad tror du Es, någon ynka procents chans på regionsombudstjänsten? Spanade in annonsen igår och tyckte det lät passande.

Njut av härligheterna 💕

Svar: Ja chansen finns... kanske inte jättestor men dock... kram :)
Esmaralda

5 Bibbi:

skriven

Hejsan Es,
Hur ser chanserna ut till svar från Caroline? Hoppas sommaren blir fortsatt riktigt fin och go. Stor kram :-)

6 Camilla:

skriven

Kära Es, härligt att läsa din härliga blogg med alla underbara händelser i ditt liv, det ger mig så mycket när jag själv bara varje dag läser eller tittar på Netflix, visst kan det också vara kul säger du, men inte hela tiden!! Är jättedeppad pga mitt ensamma liv just nu, och kom inte in på det med rehabiliterande jobb heller, så ser du alls nån rolig förändring för mig i närmaste framtiden? Tacksam för svar. KRAM

Svar: Gör upp planer som håller dig igång lite mer... försök med en mer aktiv fritid... fast det är inte lätt nu när covid fortfarande härjar.. kram :)
Esmaralda

7 Skorpan:

skriven

Så fint o mysigt ni har det Es, precis en så aktiv sommar som du gillar den :). O bad är väl bättre än när familjen trivs tillsammans o kan åka iväg på äventyr tillsammans också :).

Hemfärd idag men före det ett ärende som måste skötas, får se om jag får det fixat? Nåväl, tiden här på landet har varit bra o det tror jag väl alle man håller med om ;). Blev ju födelsedagsfest igår med lite presenter till, yngsta barnet hade födelsedag.

Före det gjorde vi stan o skötte ärenden som man behöver vara på plats för att kunna sköta. Då satt jag mittemot en ung kille som hade de mest underbara bruna ögon o charmig som den, tack för den ögonfröjden. Sen blev det också en man på truck, i mer passande ålder för mig ;) o jag undrar varifrån alla dessa plötsligt dök upp? Har jag lyckats bli kvitt nån osynlighetsmantel o vågar visa upp mig som jag är o ser dessa fröjder nu, vad tror du Es? En oplockad gås väntar på behandling men den får vänta ännu ett tag ;)...

Dags att åka på ärendet o förbereda hemfärden...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja något har hänt, och det strålar betydligt mer kring dig än det gjort på ett bra tag... nu syns du och på allra bästa sätt... kram :)
Esmaralda

8 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, fin bild på dig och dottern 🌟🌟
Du är så rolig elvispen 🤣
Vad är L agenda med mig ? Han verkar vara en man som reser mycket. Kanske lite för omogen för mig.
Han pratar mycket om sig själv. Borde jag ändå ge honom en chans ? Ser du varning med honom ? Uppskattar att han bett om ursäkt flera gånger.
Kram

9 Guldlock :

skriven

Modig grabb den där Ozzy!
Du får hälsa att hans egenskrivna historia som postades på bloggen för ett bra tag sedan etsat sig fast i minnet 😄

Måste vara underbart med barnbarn!

Något som är mindre underbart: dejting he he. Chattade med en väldigt intressant filur som nu åkt på semester och dragit ut på svaren. Finns möjligheten att denne hör av sig? Hoppas lite extra här.
Ha det fint!

Svar: Det är jättekul med barnbarn :) Särskilt nu när de blivit lite äldre och man kan prata med dem som folk :) Filuren står nog sig själv närmast.. ha inte för mycket hopp... dock kommer han att höra av sig... kram :)
Esmaralda

10 Bella:

skriven

Godmorgon ez och vilka underbara bilder!! Vill också bada i havet och se solnedgångar☀

Har jobbat i en vecka med vörldens tandvärk, tillochmed så illa inflammation med svullen kind att en stammis ville betala tandläkarbesök o sa att ja va tvungen o lpva att ja tar pencillin.. Känner att jag skulle behöva vara ledig iallafall en vecka o hämta bya batterier.. Men chefen skulle, av allt jobb jag lagt ner hos han se den veckan jag sjukanmälde mig.. Tror du de skulle gå för mig att vara ledig? Hälsan är ju viktigare o att komma i schack med sig själv o sin kropp..

Kramar

Svar: Hälsan måste vara viktigast...kram :)
Esmaralda

11 Dunegull:

skriven

Vad mysigt ni har det, blir alldeles varm i hjärtat 🥰

Kommer min mormor få något boende i närtid? Så hon kommer in på ett hem? Kan det bli bra? Snart orkar inte mamma länge hjälpa henne. Det har blivit förmkt tyvärr. Är orolig för dem båda. Hon är 95 nu och har inte velat dem sista åren. Märkligt livet ändå.

Kram

Svar: Ni måste lika på, och vara tjatiga och mormor kommer få boende även om de dröjer en tid.. kram :)
Esmaralda

12 Nattjobberska:

skriven

Vilket sommarlov för ungarna..! 💛
..och för mormor/mamma! 😉
Skulle så uppskatta mina odds på jobbet och om det skulle passa..? Ser du något litet där månne..?

Nu ska här slumras..
Kärlek..!

13 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Vilken underbar sommar ni har och njuter av.
Tyvärr är jag själv inte nöjd med situationen. Förhållandet funkar helt enkelt inte för min del. Är så innerligt less. Har ingen ork till någonting och känner att jag inte alls lever livet. Men jag ser ingen utväg. Jag är fast här. Ser du om det finns en lösning?

14 Lina:

skriven

Vilka härliga dagar ni haft 👌🌞

Nu har tvivlet kommit...tankar på om det verkligen är rätt tid att läsa in ämnen?! Kommer det gå eller ska jag fokusera på att bara söka jobb?

Sen är jag less...jag känner att nu är det väl ändå min tur...längtar efter partner och egen familj...men det verkar inte bli av innan biologiska klockan har tickat klart. Undra hur, när och var vi möts? 🤔
Känslan att ge upp hoppet, det är inte långt bort nu.

15 Hanna:

skriven

Hej Ez!

Jag är en människa som älskar skog och fjäll och tycker jag hör hemma där, men när jag ser er som bor vid havet och som kan ägna er åt krabbfiske och segling kan jag inte låta bli att bli lite avundsjuk. Havet är fantastiskt inser jag varje gång jag står vid ett. Segling skulle jag också ägna mig åt om jag kunde.

Nyss hemkommen från en fantastisk vecka i fjällen. Kände sorg sista dagen och ville inte åka hem. Det fick mig att komma till insikt med vad mitt nästa steg är och det är att flytta närmare naturen och helst hitta ett jobb där ute i obygden. Kanske inom turism. Har hört mig för redan om ett jobb på ett hotell.

Ser du något om mina planer eller vad mitt nästa steg är? Är SÅ klar med mitt gamla jobb, suck...

Kram

Svar: Du tänker i rätt riktigt... fortsätt tankeprocessen och du hamnar rätt... kram :)
Esmaralda

16 En fråga :

skriven

En fråga. Ser det ut som jag kommer hitta hus i södra sandby? Eller blir det någon annan stans jag hamnar när jag ska köpa hus?

Svar: Med is i magen att vänta in rätt tillfälle så är chansen god att det blir i Södra Sandby... kram :)
Esmaralda

17 Orolig :

skriven

Är orolig. Finns det en risk att jag kan blivit gravid? Nya p-piller och ingen mens än. 2a kartan utan.

18 MH:

skriven

Hej!
Härliga bilder på familjen,underbart med sommar o sol.

Är min soulmate på väg?Nära?

Kram

19 Lotta:

skriven

Härligt att de att Bruno och Mannabonne håller sams 😉

En fråga…kommer jag och A fortsätta att träffas?

Kram L

Svar: Ni kommer nog träffas ett tag till men på sikt är det mer tveksamt och det tror jag du själv också kan känna.. kram :)
Esmaralda

20 Solstjärnan:

skriven

Det händer och sker hos er😊. Sommar program och händelser så gott som varje dag.
Allt detta kräver en del av dig men du tar väl igen dig när det är möjligt 😊
Så bara njut och vila däremellan 😊

Sommaren är den absolut bästa årstiden 😊.Värmen, att det är ljust,mer människor i rörelse, naturen,trädgård ,att man har semester ja allt detta är ju bara så härligt 😊.
Idag blir det att måla och att träffa en väninna.
Imorgon en roadtrip med mina ungdomar med bla shopping

Ha en bra dag 😊
Kram Solstjärnan ☀️


Svar: Låter om bra planer hos dig :) kram :)
Esmaralda

21 susanne:

skriven

Hej Esmaralda! Undrar var och när jag kommer träffa min livs kärlek? Längtar efter att bli lycklig. Kramar

22 ML:

skriven

Underbara dagar och du har en sån fin familj. Vacker dotter och vacker är hennes mamma också på alla sätt! Mg är lika söt som vanligt och pussa honom ifrån mig. Fullt ös men kul för er att träffas.

Es! Jag överklagade ju beslutet om min arbetsskada som de helt plötsligt sa inte hade med smällen på jobbet och nu ändrade de beslutet så jag vann och har fått pengar igen. Hurra!!!! Men tänk att man ska behöva hålla på såhär. Sverige funkar inte längre.

Du nämnde att Zanmi kommer hjälpa till när min kärlek är i faggorna. Hur gör hon då? Ser du ngt om hans yttre?

Har info till mamsen när hon anländer :) Kram

Svar: Grattis men håller med... att man ska behöva kämpa som en dåre för en självklar sak ! Zanmi kommer nog påverka på avstånd så att ni får syn på varann.. kram :)
Esmaralda

23 AnnaK:

skriven

Härliga dagar! Blev rätt sköna dagar här i Stockholm om än lite uppstyrt. Har några kvar än. Mest sol och bad men det var nog vad jag behövde. Längtar lite hem dock!

Kram 🤗

Svar: Njut av sol och bad så mycket du kan, kram :)
Esmaralda

24 Ella:

skriven

Hej
Hur blir min framtid? Vad finns där att vänta?

Ha en fortsatt fin sommar

Svar: Nytt kommer... beslut fattas... jag ser en hel del glädje och ett bekymmer som du tar dig över.. blandad kompott alltså.. kram :)
Esmaralda

25 <3:

skriven

Vill A syster inte komma och hälsa på honom ?
Tror att han skulle bli så glad att träffa henne. Hade hoppats på att kunna styra ngt i sommar så det blev så.
Kram

Svar: Känns lite trögt kring systern.. något med relationen som kanske inte är på topp... kram :)
Esmaralda

26 Lydia💕:

skriven

Så jätte fina barn och du är vacker som tusan
Ska jag lägga ner och hitta någon kärlek i sommar tycker du ?
Det verkar så trögt
Kram
Lydia💕

Svar: Lägg inte ner men sök inte eller överdrivet aktivt... ha ett öga öppet och kärleken kommer när det är dags.. kram :)
Esmaralda

27 Nr 17 OROLIG:

skriven

Ett tips: Ta ett gravtest så får du ditt svar!

28 Anki:

skriven

Go förmiddagf Es

Vilka härliga dagar ! Huset fullt nästan jämt ..underbart . Goa minnen att se tillbaka på när vintermörkret sänker sig .

Har fått ngn bacill eller ätit ngt som inte passade kroppen blev liggandes till sena fm . Ja man kan inte alltid vara på topp ;-)

Njut nu av sommarens härliga dagar och sällskap

Själv tar jag en kopp The i skuggan

Kram Anki med flock

Svar: Nej man kan inte alltid vara på topp även om man vill ! Hoppas du mår bättre nu ! Kram :)
Esmaralda

29 Ghostwriter :

skriven

Skulle det vara en bra idé att ringa jobbet jag tackade nej till pga dålig lön? Om dom hade gett mig det igen eller ska jag söka annat?


Kram

Svar: Du kan alltid ringa och kolla även om chansen inte är så stor...tror du behöver gör det för din egen skull oavsett... kram :)
Esmaralda

30 Kila :

skriven

Känns det som killen jag frågade ut vill ses igen? Kram

31 Bbvb:

skriven

Hej e

Är han intresserad av mig mer än vän? Trivs med honom men vet inte om vi är ute efter samma sak.

32 Mandarin :

skriven

Hej Esmaralda, jag vaknar varje morgon med mycket ångest som följer mig under dagen och det är så fruktansvärt jobbigt och tar så på mina krafter. Hur kan jag bli fri från ångesten? Står inte ut med detta… kram och tack!

Svar: Sök hjälp, gå i terapi och lär dig vilka verktyg du ska använda och sen gäller det att kämpa med dessa verktyg och inte ge tappt ! Det kommer du greja, jag ser ju att du kommer må så mycket bättre.. kram :)
Esmaralda

33 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Gud vilka härliga dagar! Men vad lika ni är, du och din dotter! Fina båda två! ❤️

Trodde först Bruno var en riktig hund tills jag såg de var en staty. 😂🙈

Kommer jag komma kusinen nära under tiden jag har små barn? Dröjer de alltså inte så länge till? Kram Zoey 💕

Svar: Hysch... säg det inte högt... Bruna tror att han är på riktigt :) Ja du och kusinen kan komma varann lite närmare... kram :)
Esmaralda

34 Många frågetecken…:

skriven

Gomiddag Es!

Allt är inte ”guld som glimmar”….
Men det är kul för de som kan göra som ni inte alla förunnat jag är inte avundsjuk det minsta jag tänker bara hur orkar du?? Förstår att du har blivit bättre så härligt stor kram o lycka till med allt du tar dig för🍀

Annan sign idag av en anledning!

Kan du se om min dotter kommer in på någon av sina sökta utbildningar? Som hon har kämpat o pluggat tagit kandidatexamnar denna väntan på något som hon har gett så mycket av dig själv jag är så stolt över henne och har bett Zanmin om hjälp m.fl.

På tiden att det är vår tur att få lite glädjen och lycka i vårt liv också!!
Trevlig fortsatt Tisdag
Soliga kramar ☀️🤗💜

Svar: Jag har ju fortfarande eländig värk som bieffekt av min medicin.. men är av det slaget att jag tänker att allt jag vill, det kan jag:)Chansen är god för din dotter.. runt 70 % att det blir som hon önskar, kram :)
Esmaralda

35 ML:

skriven

Tack Es! Ja visst är det förjävligt! Hållt på sedan Sept 2019 men detta och FK kränkte mig ända in i själen med att inte betala ut ersättning och hade en patient igår som jobbade på FK:ans bedrägeriavdelning och hon berättade att de ligger ute med mångmiljon belopp då folk blåst dem och då måste de dra in på ersättning för arbetsskador, personlig assistans mm. Det är så horribelt och något jag aldrig kommer över :/

Ahhh är det så Zanmi kommer agera. Vad spännande! :) Grannen som varit singel länge som jag har nu hittat någon men hos mig blir det inga romantiska besök :)

Måste bara fråga! Varför kan inte A erkänna att han tänker på mig ibland? Han vet ju att jag vet.

PS: Be mamsen att säga till när hon vill ha info om GLAMOUR :)

Kramiz!

36 Cara:

skriven

Hej alla i bloggfamiljen!

Här kommer min presentation en dag försent:) Jag tillhör också dem som läser varje dag men inte kommenterar så ofta. Är 60 år, skild och har fortfarande min underbara son som är 20 år hemmaboende. Är HSP och har två inflammatoriska sjukdomar, så behovet av att vara själv är stort. Det har lett till att umgänget är väldigt litet. Dock börjar jag sakna min soalmate! Skulle vara gott att ha någon vid sin sida.

Jag har följt Es sedan tiden hos Passagen. Det var på den tiden jag just förlorat min älskade mamma och kände starkt behov av bekräftelse på att hon nu hade det bra. Sedan dess har det blivit en del seanser! Har även fått en tidigare-liv-berättelse, som var väldigt givande! Det gav fylligare berättelser än vad jag själv lyckas åstadkomma tillsammans med Nettan.

Stor kram till er alla!

Agnes, du vet att vi är många som tycker om dig!

37 Contici :

skriven

Hej!

Så härliga bilder! Ser fantastiskt ut vid hamn och med segling! En ynnest att barnen trivs.

Hur går det för dottern, blir hon nöjd med det nya?
Önskar dig och din familj en fortsatt fin sommar!

Kram 💕

38 Mercan :

skriven

Esmaralda blir det något 🙏 jag ska shöpa tio triss lottar från 30 kr från hemshöp idag 😥 eller ser du något Esmaralda från euro jackpott den här veckan 😣 😣 😣

Svar: Nej tyvärr. något av betydelse kan jag inte se, kram :)
Esmaralda

39 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om vi stannar i Bularien hemma med min mor till December vintern 😅du sa att det blir lite längre vistelse 😅jag måste shöpa mycket tabletter då😆😆😆♥️♥️♥️

40 Anonym :

skriven

Har inget jobb på ingång och har hamnat i skulder, eller det går att lösa med en inkomst men jag kan inte ens komma med en lösning. Nu står jag vid tre vägskäl

1. Sälja mig själv för att få ihop det som behövs
2. Ta ett lån som jag inte kommer kunna ta
3. Ta mitt liv


Vill absolut inte skriva här egentligen. Jag kan bara inte se en bra lösning som inte innebär något av ovanstående. Hatar mig själv för detta. Det är då man ska kunna göra en förändring sägs det om man skäms ibland, men jag har tyvärr fega gener.


Kram

Svar: Nej, du har inte fega gener.. du stoppar bara huvudet i sanden lite för länge ibland. Prata med en ekonomikunnig.. be om hjälp professionellt och du kommer få bra råd, kram :)
Esmaralda

41 Socionomen :

skriven

Hojt Es! 👋

Härliga bilder. Och så lik dottern din är dig!

Jag passar på med fråga idag. Vilsen på jobbfronten just nu. Vill nog byta men vet inte till vad.. Hade tänkt läsa innan men vet inte heller om det är rätt. Några råd?

Bjässekram :)

Svar: Att läsa är så rätt för dig... jag ser inte vad.. men det kommer du själv snart fram till.. kram :)
Esmaralda

42 Nat:

skriven

Gud så mysigt och härligt!! Det bästa med sommaren.

Es, kommer vi att hitta ett gemensamt boende med en uteplats för oss?
Kram

Svar: Ja det kommer ni att göra, kram :)
Esmaralda

43 Non:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som att jag kommer att få söka in till sjuksköterska igen?

Eller kan jag ha tur denna gång?

Kan du se mig bli sjuksköterska ?
Kram

44 Fia-lotta:

skriven

Fina Esmaralda! (Både med och utan smink 😊) Nu gottas det med rosé på balkongen och starten på ledigt. Ser du något av pirr och kemi i min väg i sommar eller höst?

Kramar & skål!

45 ML:

skriven

Vaccinerat Magnus Carlsson som var rädd :) Snygg kille född 93 som blinkade åt mig. Kanske skräp i ögat :) Kram

Svar: Ja, är man spruträdd så är man :) Nix, inte var det skräp i ögat på killen inte.. kram :)
Esmaralda

46 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊 🤗 ♥️ 🙂

47 Tiss :

skriven

Vad härligt och mysigt det ser ut :).
Jag önskar att jag också kunde göra något trevligt och mysigt.
Jag har i alla fall beställt ett sportband att ha på armen med mobilen i. Så snart kan använda det till mina träningskläder och ta mig en längre promenad till parken och knäppa lite bilder, då kan jag göra det utan väska och rädsla för att svetten ska synas. För med träningskläder är det ju mer "tillåtet" att svettas. Jag längtar.

Alltså Es, jag ställer alltid till det för mig själv både tanke och känslomässigt, jag vrider och vänder så att jag till slut varken vet ut eller in... och jag har ingen att prata med om detta så här i semestertider.
Jag har sån ångest från gårdagen. År jag en hemsk människa eller kan jag släppa ångesten?

Svar: Släpp ångesten, du är inte en hemsk människa på något sätt... kram :)
Esmaralda

48 Alie:

skriven

Underbara sommarbilder ☀️

Situationen vi har mellan oss är nattsvart, riktigt tråkigt att det blev så här. Är det ens lönt att försöka ge ett svar., jag tror egentligen inte det själv, bara så tråkigt att han alltid ska visa sin makt och vara ett offer in i det sista…
Har du något råd att ge mig i detta?
Kram

49 Frasse:

skriven

Hej! Jag har skrivit tidigare om olika oförklarliga saker som händer hos min syster. Vid två tillfällen har det senaste veckorna stått en liten piasavakvast hårt tryckt mot ytterdörrens utsida. Finns ingen förklaring till detta, då det hände sekunder bara efter min dotter kommit utifrån och stängt dörren efter sig. Vi undrar nu...är det någon som vill berätta nåt för oss eller vad är syftet...är det vår mor eller nån annan som försöker medla nåt? Kan du känna in vad det handlar om och vem eller vilka är det som gör dessa oförklarliga saker?

Svar: Ja, helt klart vill någon ge er en hälsning men jag får inte till mig vad det handlar.. men jag tror att ni själva kommer underfund med det.. kram :)
Esmaralda

50 Bellagio:

skriven

Nytt jobb, och studier 🤔. Börjar ju snart nytt jobb. Som jag vet kommer ta mycket energi och tid. Och så kom jag in på utbildning med. En magister i ledarskap, som skulle boosta mitt cv ordentligt. Men fixar jag nytt krävande jobb OCH universitetsstudier på avancerad nivå på 50%.i 2 år...

51 En fråga :

skriven

Jag vet inte varför jag har fastnat för södra standby. Antar att det är nära Lund. Ser du att jag hittar ett fint hus? Förstår inte varför det ska vara så dyrt i södra skåne.

52 ML:

skriven

Exakt och då hjälper det inte att vara känd :) Attans att man inte var yngre då :) Kram

53 i wonder:

skriven

Hej!

Vilka fina bilder :)

Väldigt länge sen jag skrev.

Es vad kan du känna in om L?
Helt ärligt, vad känner du in om honom..?

Tack
💜🙏🏽

Svar: Vad som kommer till mig är en viss tvekan... kram :)
Esmaralda

54 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Kul att det äntligen hänt nåt med mig o kanske jag lyser som en fyr så soulmaten får syn på mig också ;). Nåja, det kommer att ta tid har jag hört, tyvärr :(.

Hemmavid igen o rätt trött efter att ha vaknat fyra i morse. Förhoppningsvis blir det en bättre natt hemma...
Kram Skorpan

55 Unni:

skriven

Hei. Pratet med en kjekk, morsom mann et par ganger på hans arbeidsplass. Igår sa han at han ville ringe meg en dag og spørre om jeg ble med ut på en friluftsliv-tur. Mente han en date? Er han interessert i meg? Vil han ringe meg med det første? Vil dette blir noe mer?

56 Unni:

skriven

Hei. Har pratet et par ganger med en kjekk, morsom mann på hans arbeidsplass. Igår sa han at han kanskje ringer meg en dag og spør om jeg vil bli med ut og padle kajakk. Vil han ringe med det første? Mener han en date, er han interessert i meg? Vil dette bli noe mer?

Svar: Ja, ett visst intresse finns. inte 100% men han är nyfiken på dig och det är stor chans att han hör av sig.. kram :)
Esmaralda

57 En fråga :

skriven

Jag vet inte varför jag har fastnat för södra standby. Antar att det är nära Lund. Ser du att jag hittar ett fint hus? Förstår inte varför det ska vara så dyrt i södra skåne.

58 ullie:

skriven

va myasigt när man kan häls på i bland

ser du något om min mamma o vår relation .Verkar som hon inte vill umgås med mej bara tele då o då

Svar: Hon verkar inte vara riktigt i form och jag tror inte det har med dig att göra... kram :)
Esmaralda

59 I wonder :

skriven

Tack för svar!

Men har följdfråga…. Känner han en viss tvekan? För mig/oss?

Eller är det min tvekan du känner..?
🙈🤷🏽🤍

60 Singel lady:

skriven

Hallå Es

Vad kan du se på kärleksfronten för mig?
Kram

61 Många frågetecken…:

skriven

Tack för svar innan idag Nr 34!
Då blir det till att avvakta och hoppas!!!

Ja jag önskar jag hade samma tur som du vi har samma sjukdom o den hemska medicin har tagit min rörelseförmåga snart helt!! Jag har samma tänk som du det jag vill det gör jag, men det går ju inte längre. Var glad så länge du kan göra allt det roliga så underbart lyckliga du Kära Es. Har så ont kan knappt röra mig o har tappat orken så det hjälper inte tänka så längre tyvärr!

Ser du nån ljusning för mig snart🥺😢
Kram sov så gott sen 🙏💜🦋🌸🦋✨

62 Många frågetecken…:

skriven

Tack för svar innan idag Nr 34!
Då blir det till att avvakta och hoppas!!!

Ja jag önskar jag hade samma tur som du vi har samma sjukdom o den hemska medicin har tagit min rörelseförmåga snart helt!! Jag har samma tänk som du det jag vill det gör jag, men det går ju inte längre. Var glad så länge du kan göra allt det roliga så underbart lyckliga du Kära Es. Har så ont kan knappt röra mig o har tappat orken så det hjälper inte tänka så längre tyvärr!

Ser du nån ljusning för mig snart🥺😢
Kram sov så gott sen 🙏💜🦋🌸🦋✨

Svar: Det är tufft, jag vet !! Men det kommer bli bättre för dig... kram :)
Esmaralda

63 ullie:

skriven

nä hon tar dialys och sådär och nere efter pappas död
jag kanske får tro dej om att det kanske inte är mittfel
vi hade dunster innan pappa gick bort o pratade inte på 2 år förräns pappa blev dålig
tycker jag försöker o säga bra saker o sånt men hon vill inte ses så ja ..=(


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: