Gästblogg !!

Dagens gästbloggare är: Citronfjäril

 

Hej bloggfamiljen

Rekommenderar Esmeralda om man har svårt att genomföra regression med Nettan.

Jag har testat båda och lika nöjd med båda två ❤️ Dock var det lite svårt i början att komma till ro när jag hade regression med Nettan, kom första gången till slutet av ett liv, men sedan släppte det och jag fick besöka flera av mina tidigare liv.

 

Här är Esmaraldas regression från ett av mina tidigare liv:

"I ett av dem ser jag att du blir tillfångatagen  och hålls som slav i en kultur som är helt annorlunda din egen . Du är kvinna i detta livet.

Du funderar ut möjligheter att rymma men inser så småningom att  även om du rymmer har du ingenstans att fly. Du kan inte fly hem – eftersom detta innebär en resa över ett stort vatten.

Du får arbeta hårt och  från  tidiga tonår blir du våldtagen och gravid.

Även om barnet kommit till genom våld så älskar du ditt barn och månar om det.

När barnet är 3-4 år gammalt kommer en man med häst och vagn och hämta det. han låser in barnet i en slags träbur bak på  vagnen, som om ditt  barn vore ett djur.

 

Du återser aldrig ditt barn igen

Och du sörjer dig nästan fördärvad

Så blir du gravid igen och nu oroar du dig så fort barnet är fött

💖

Du lever med de vita men du är inte vit.

Du är svart  och stolt och vacker, som din pappa en gång talade om för dig.  Du förstår inte  hur de vita tänker och agerar.  Du är orolig och nervös varenda dag

Du får sammanlagt 11 barn och av dessa tas 9 stycken ifrån dig.

Här har du anledningen till att du  ibland kan känna dig lite annorlunda och att du känner en oro.

Vad jag nu beskrivit här ovan.. så kan detta också förklara varför du först inte ville ha barn  detta livet.  Just barn var så kopplat med sorg och förtvivlan och djup oro för dig."

 

 

Efterhand har jag reflekterat att när mitt barn var några år gammal, så var jag ibland orolig över att en man kommer mitt i natten och kidnappar mitt barn från sängen.

Jag var också orolig när min katt var liten att katten skulle bli stulen av någon när den var ute. Vilket är ju helt absurt när jag tänker på det nu, hur ofta stjäls katter liksom. 

Men bland de värsta öden en människa kan ha, är att en närstående försvinner och att man aldrig får reda på vad som har hänt. 

 

Kram till er alla i bloggfamiljen ❤️

 


 
1 Gottegrisen:

skriven

Godmorgon citronfjäril, nu gav du mig en riktigt fin start på dagen; jag har länge tänkt på regression - och nu är det bannemig dags! 🥰

Goe e, lite förväntanspirr hos h med? Vad tror du?

✨Tisdagsboost✨ gänget!

2 Lunora:

skriven

Hej!
Har dejtat en kille några gånger, men känner inte riktigt rätt känslor. Är rädd att jag aldrig kommer att få den rätta känslan och att rädslan hindrar mig från att känna.
Vad ska jag göra? Vill ju bara träffa rätt!

Rörigt på jobbet, kommer det att lösa sig på ett bra sätt?

Ha en fin dag!

Kramar💕

Svar: Har inte rätt känsla kommit nu med den killen så lär den inte komma, var sann mot dig själv... kram :)
Esmaralda

3 Lebban :

skriven

Spännande att få ta del av din regressionsresa! Det är så roligt när ni gästbloggar. Jag funderar på att göra samma en dag. Framförallt kopplat till min "nyfunna" sexuella läggning 😄. Och på tal om den. Esmaralda! Dagdrömmer motparten lite om fredag med eller tas den mer med en klackspark?

Kramar på er.

Här lyxas regnrusket till med en kaffe och färsk fralla takeaway!

Svar: Det finns tankar hos motparten kring fredagen... härlig start på dagen med takeaway :) Kram
Esmaralda

4 <3:

skriven

Tack att du delade med dig 🙏

Vilken kjol ska jag satsa på till L guldiga eller den prickiga med olika tyg ? Eller skippa det helt ?
Känt att jag skulle vilja köpa ngt till henne. Var genom hennes speciella klädstil vi liksom fick kontakt. Vet inte vad hon står men får känslan att hon gillar mig och tycker att jag är vacker. Dras till henne för att hon är annorlunda. Tog inte chansen tidigare till vänskap.
Kram

Svar: Kanske du ska ge något mindre som en första gåva.... hon gillar dig... kram :)
Esmaralda

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag mår dåligt igår kväll och nu är det också. Känns som om inget förstår mig och inget lyssna på mig. Jag prata med vissa och det fungerar inte alls. Inget feedback och får mig känna okej...

Det är jobbigt att hålla masken och alla önskar sig att jag ska mår bra och är positiv...

Det är lättare om jag är man just nu än kvinna...





Ha det bra

6 Maria:

skriven

Hej!
Hur ser det ut för mig och mannen L jag sällskapar med? Blir det etablerat med tiden?
Kram ❤️

7 Fjäril:

skriven

Hejsan Es!
Jag hade en sån trevlig pratstund med en kille här om dagen. Tycker han var så snäll och ödmjuk så jag har fått upp ett litet öga för honom. Han var så lättsam att prata med. Det var till och med enkelt att fråga om han ville ha mitt nummer och såna steg brukar jag aldrig ta. Hoppas att jag fångade hans intresse såsom han fångade mitt! Vad ser du kring detta?

Kram och kärlek

Svar: Ja jag har på känn att han också blev intresserad, kram :)
Esmaralda

8 Läroliv:

skriven

Vilket hemskt liv du hade då Citronfjäril och förstår dina reaktioner i detta livet.

KRAM

9 Systernatt:

skriven

Hej!
Jag ska vaccinera mig idag mot covid-19. Det känns bra men jag är i riskgrupp och är ändå lite nervös för komplikationer. Kan du se om det är något jag ska vara uppmärksam på?

10 Misstjejen:

skriven

Hej

Ska jag smsar C kvinna nu eller vänta om ses i juni? Kanske det är bra om jag är ärligt mot henne om min mående?

Ha det bra

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer dom publicera min artiklar på en facebook sida eller kommer dom bara skjuta upp för jag har väntar ju länge

Ha det bra

Svar: Chansen att bli publicerad är runt 50 % , kram :)
Esmaralda

12 EPM :

skriven

Tack citronfjäril!

Jag har funderat länge på regression men inte vågat ta klivet riktigt. Känner mig mer trygg när du delat fin erfarenhet ❤️

Es, idag hämtar vi Elvis-pojken! Hoppas han kommer trivas hos oss...
Ser du nåt om det?
Det är även sonens namnsdag så han är väldigt nöjd över att detta sammanföll 😊 Hon so. Säljer Elvis verkar dock aningens virrig- det redde sig med datum att hämta men hon ringde igår och trodde vi skulle komma då. Oerhört märklig människa generellt, får den känslan iallafall

Kram

Svar: Javisst kommer Elvis att trivas !! Ja nog är är säljaren lite virrig men jag tror inte det är medvetet och det finns inget ont i henne.. kram :)
Esmaralda

13 Skorpan:

skriven

Oj Citronfjäril vilket liv du hade då, inte alls konstigt att du har känt som du gjort, eller hur. Hoppas att du nu känner dig lugnare o slipper känna oro :). Trevligt att du berättade om din regression.

Det vore himla intressant att kunna göra regressioner, men känns ju så bortkastat att göra då ingenting händer. Får väl försöka leva här o nu o fnula på vad allt jag har i mitt bagage ;). Månne där finns nåt som verkligen trycker ner mig? Tror inte det...

Befinner mig nånstans mellan hopp o ickehopp, som en tonåring typ. Blir det nåt eller inte o är han kapabel att vara en man o ta första steget ;)? Jo en kvinna av idag kan visst göra det själv, men jag väntar lite "effort" av mannen o får väl se om det blir nåt sånt... Är jag för gammaldags Es?

På fredag är planen att gå o ta ett glas med min efterträdare, men får se om det blir av. Vädret ska inte vara hejsan precis o vi hade tänkt ta sammandrabbningen ute ;). Åtminstone nåt att se framemot...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan


Svar: Nej du är inte gammaldags, man ska göra det man känner är rätt för en själv ! Kram :)
Esmaralda

14 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Längtar efter att få jobba på mitt modersmål svenska, ser du om jag får göra det på mitt nästa jobb?

Kram

15 Bbv:

skriven

Hej, kommer jag träffa kärleken innan detta året är slut? Kram..!

Svar: Du träffar kärleken och det känns hyfsat nära men kan inte säga om det sker innan året är slut, kram :)
Esmaralda

16 Mercan :

skriven

Esmaralda jag är rädd 😖 kommer min bror att få veta att jag fick sigarett från mannen som bor i psykiatrin 😫 kommer den huvudvärken gå över 😫😫😫

17 Mercan :

skriven

Esmaralda min mor sa att hon har värk i musklerna 😫😫😫har jag smittat med sjukdom min family Esmaralda ☹️ ☹️ ☹️

18 Tiss :

skriven

Hej Es!
Jag betalar dubbelt för mina tv-kanaler och kommer att göra i ett och ett halvt år (detta har jag kommit fram till nu för några dagar sedan) vilket känns riktigt surt.
Nu var ju detta i januari, men jag har väldigt svårt att tänka mig att jag verkligen har godkänt detta abonnemang när jag redan har kanalerna. Jag har ett vagt minne av att hon förklarade erbjudandet på ett helt annat sätt och inteens tog upp basutbudet. Det jag undrar är...
Dom har ju oftast sådana samtal inspelade på band, är det något på bandet som skulle få fram att hon lurat mig eller är det jag som inte hängt med?

Svar: Hon har pratat för varan och det kan bli mycket förvirrande men jag kan inte se att hon direkt lurat dig men känner du dig tveksam så ska du gå vidare med detta, kram :)
Esmaralda

19 Maria:

skriven

Hej 🤗
Frågade igår om en man jag träffat på den datingsida om han var något att satsa på.
Vi träffades igår igen, och det kom fram lite trista saker.
Han har levt ett ganska hårt liv och nu har han fått reda på att han har leukemi.
Jag behöver verkligen hjälp, blir detta för jobbigt (fy vad ytligt och egoistiskt det låter) eller ska jag vara en stöttande vän. Och med det menar jag BARA vän. Snälla hjälp mej hur ska jag agera.
kram Maria ❤️

Svar: Jag ser ju inte att ni skulle passa samman som ett par oavsett och beslutet om vänskap om du själva ta, kram :)
Esmaralda

20 Lilla m:

skriven

Hej Es, vad är mina chanser att få träffa T i juni?❤️

Svar: Runt 70 %, kram :)
Esmaralda

21 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Vi funderar på att resa i sommar, men velar fram och tillbaka. Skulle det gå bra? Vad ser du? Är det för mycket strul?

Svar: Möjligen att det blir lite lättare i slutet av sommaren, ha koll på vad som krävs för resan och det kan funka.. kram :)
Esmaralda

22 Browallia:

skriven

Citronfjäril, tack för att du delar med dig av dina tidigare liv. Det är ju så fascinerande, jag har inte gjort någon regression med Nettan men Esmaralda har berättat om flera av mina tidigare liv som kändes mycket givande och hjälpte mig att förstå saker i detta livet.

Esmaralda, för några år sen hade du erbjudande på tidigare liv seanser, är det nåt du kommer ha igen?

Stor kram till er båda, Browallia

Svar: Ja, det har jag faktiskt bestämt mig för att ha och detta erbjudande kommer att dyka upp !! Kram :)
Esmaralda

23 Skorpan:

skriven

Tack Es!
O trots detta finns det en chans att min soulmste dyker upp, på ålderns höst ;)? Känns ju så avlägset :(.
Kram Skorpan

Svar: Jadå, jag ser dig ju må väl i rätt kärlek, men attans så tung att gå i väntans tider så länge... kram :)
Esmaralda

24 Louise:

skriven

Citronfjäril: Vilket jobnigt liv du levde i en annan tid. Inte konstigt att man blir rädd i sitt nuvarande också.
Min äldste är inte så förtjust i att bada i pool och hav så han drunknade kanske i ett av sin tidigare liv.

Vad jag avskyr sådana här morgnar. Dottern ville inte gå till skolan och hon brydde sig minsann inte om det ena eller det andra och hon skulle minsann inte gå på några lektioner heller. Idag var ingen bra morgon. Det är 17 riktiga skoldagar kvar. Jag orkar inte längre ta fighterna snart. Hon vill verkligen inte vara i skolan. Om hon inte går dit så kommer hon behöva gå om fyran. Det är inget jag strävar efter.
Jag vill bara få bra morgnar och en glad tjej. Det ska vara kul att lära sig. Vi kommer ju inte att fortsätta utredningen för ADD förrän i höst. Jag hoppas att jag vi får svart på vitt om hon har ADD eller inte.

Igår...igår spelade jag in en av the Cranberries låtar på en sångapp och jag publicerade den. Jag fick en del beröm och att de ville höra fler låtar från mig. Trodde jag inte hade så bra röst.🙈🙊 men sen är jag duktig på att dömma mig själv. Jag har hört av många att jag sjunger fint. De stora tycker det är jobnigt när jag sjunger hela tiden haha. Idol nästa.
Nä men jag tycker om att sjunga det sägs att det gör en glad.
Idag ska jag snart äta frukost och sen ska jag hinna köpa en ny bh och åka till lager 157 innan det ät dags att hämta dottern. Opponering senare idag måste hinna skriva ut och läsa också.
Ha en fin tisdag. Kram

Svar: Du sjunger jättebra !! När du känner för det så får du meddela vilken app till oss här på bloggen :) Kram :)
Esmaralda

25 <3:

skriven

Hej varför har Linnea tagit bort mig på fb?
Blev lite förvånad vi är inte osams vad jag vet. Har det ngt med att hon dejtar mitt ex ? E och jag umgås inte med henne privat längre. Både E och jag tycker hon är lite sur av sig och negativ.
Kram

26 MH:

skriven

Hej!
Jag har tänk göra en regression länge men vet inte om det kommer funka på mej.

Är soulmaten på väg Es?Har väntat klart.

Kram

27 Lotta S:

skriven

Jag funderade här tidigare på om det är någon skillnad om man pratar högt med sin Zanmi eller om man tänker det man vill säga inne i sitt huvud?
Tänker jag rätt runt ansvarsfulla fonder?

Svar: Det går lika bra att tänka utan att prata, till sin Zanmi.. bara du riktar tanken direkt till henne.... känns som du tänker rätt kring fonder.. kram :)
Esmaralda

28 Lotta:

skriven

Jag kan förstå din oro som du känt. Det finns ju inget som är värre än att det händer något med barnen. Vad bra att oron lagt sig efter regressionen. Jag har lite liknande upplevelse i detta livet med onormal oro för mina barn. Efter en regression i en seans av Esmeralda fick jag svar varför och då slutade mardrömmarna jag hade där jag irrade omkring och letade efter min son. Det är fantastiskt vad regression kan hjälpa 😊.

En liten fråga...
Kommer det gå bra för mig på nya jobbet?

Kram L

29 Jennifer:

skriven

Hej fina Esmaralda. Jag har problem med min eventuella arbetspraktik. Nu måste jag hitta en plats snarast. Och likaså måste det vara en praktikplats där arbetet främst är kundfokuserat och serviceinriktat. Alltså ett arbete där jag främst arbetar med människor, och inte skriver som jag gör i mitt nuvarande arbete.

Det känns inte alls bra. Jag vill inte ha ett sådant arbete. Jag är introvert så att jobba dagen lång med människor gör mig utmattad och suger all energi (talar av erfarenhet). Känner mig låst och trängd. Hatar min situation, hatar min arm, min sjukdom, livet som jag lever nu. Fy helvete. Ser ingen ljusning eller lösning i sikte. Vet inte hur länge jag ska orka med detta.
Kram
Jennifer

Svar: Känns ändå som du bör ta en praktik med kundkontakter eftersom du ju pga dina besvär inte kan skriva... det hela blir ett moment 22 som du måste försöka bryta... förstår att det inte alls är lätt... kram
Esmaralda

30 Linda:

skriven

Hej!
Har precis uppbådat kraft att sätta ner foten i den ”relation” som jag haft. Mannen jag träffat av och till i flera år säger sig aldrig vara redo för ett riktigt förhållande och det är som att han skäms för mig. Jag har levt ensam i tio år och har nu avslutat kontakten med den här mannen. Ändå kan han inte låta bli att höra av sig? Varför kan han inte låta mig vara? Kommer jag nu vara ensam resten av livet?
Kram Linda

Svar: Svara inte upp på hans kontaktförsök.. då går du lättare vidare och hittar en ny kärlek.. kram :)
Esmaralda

31 ML:

skriven

Tack för att du delar med dig Citronfjäril. Jag vågar mig själv inte på en regression fastän jag tycker att det är jätte intressant.

Tänkte på det du skrev igår om min vägledare. Är det samma som min skyddsängel? Du skrev "Stark vägledare som verkar bara manlig". Betyder det att min vägledare är en man? Förlåt för min tröghet :)

Bra att hjärtat sköter sig. Skrev häromdagen ( men du kanske missade det ) om du minns hur ditt kalium värde låg?
Minns även att du skulle göra mammografi i Maj. Har det gått bra?

Och tack för bekräftelse att jag är inne på rätt spår mot rätta jobbet. Om min soulmate har samma grundvärderingar så borde han jobba med liknande som jag. Om inte sjukvård så kanske räddningstjänst , polis eller liknande. En tanke bara :)

Ha en go tisdag! Fint väder här. Kram

32 F:

skriven

Hej jag känner igen oron , det är fruktansvärd känsla .

Just nu har jag en annan oro som min kära make har lyckats med igen , ser du om det finns anledning för mig att vara orolig?

33 F.u:

skriven

Vi har lagt ut bilen på annons ser du om vi får sålt den ?

34 Mandarin:

skriven

Hej Esmaralda, kommer jag att må bättre nu? Kram och tack! ❤️

Svar: Ja det kommer vända, kram :)
Esmaralda

35 Anonymisa :

skriven

Tycker de är skitjobbigt jag att gå vidare från sina egna känslor när man sett en hel framtid med en person som inte riktigt finns. Helhetsbilden blir ett slag i bakhuvudet.

Du spådde för länge länge sen att jag skulle möta ett seriöst förhållande med någon speciell och han kom. Men det varade riktigt kort och han var bara speciell för att jag gjorde honom speciell i huvudet..... 2 år som singel sen fick jag mitt efterlängtade förhållande som sög ur all energi



Kram

Svar: Ja han var inte den jag såg, den jag såg finns fortfarande i din framtid, kram :)
Esmaralda

36 Ghostwriter :

skriven

Vad skulle jag behöva allra mest just nu?


Hoppas allt är bra kram

37 Mercan :

skriven

Esmaralda den här veckan dagarna min bror ska boka tid till min mor till vaccination innan dess ska ta test för covid 19 😖 har jag smittat min mor covid 19 Esmaralda hon har jätte huvudvärk som mig min bror ser inte heller bra ut 😞jag borde inte göra så ta sigaret från manen 😥

Svar: Nej, du bör inte vara så nära någon.... jag ser inte om din familj är smittad .. kan inte säga något säkert .. kram
Esmaralda

38 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Håller med dig, tungt är det ;).
Nu har det åtminstone lunchats med o bjudits på te åt gårdskarln, några vidare tankar hos honom gällande situationen nu? Trevligt, det måste jag nog tillstå...
Kram Skorpan

39 smulan:

skriven

Spännande med regristion.

Funderar mer och mer på att be om omplacering, blir det bra om jag gör det?

Svar: Tänk ett varv till och fatta sedan ditt beslut, kram :)
Esmaralda

40 Anki:

skriven

Goéftermiddag Es

Tack Citronfjäril för att du delar med dig av dina spännande erfarenheter av regression . Så skönt för dig att veta var din oro kommer ifrån och du kan bearbeta den . Stort lycka till i framtiden <3

Gick tidigt då jag fick sällskap av "schäfermannen"
vilket var skönt då det vart varmt .eller ja varmt o varmt man är inte van vid +18 grader haha
Nu avkalkning av kaffebryggaren och så står målning av golv i växthuset på agendan

Kram Anki med flock

41 <3:

skriven

Hej esmeralda, kommer min syster få lägenhet i samma stad som oss? Det är synd, hon vill verkligen ut ur boendet.

42 Helena Ir:

skriven

Det där att en närstående försvinner och inte hittas igen, det har du berättat för mig. Min son i 11-12 års åldern försvann under kriget, jag var hans pappa. Hela livet sökte jag honom, och fann aldrig. Idag är han mitt äldsta barnbarn <3. Minns när du berättade det här för mig under en seans, jag grät och förstod dig såväl!

Har du varit på undersökningen som du skulle i denna månad? Tänkt på det en tid..

Soliga härliga hälsningar.. att älska livet är underbart :)

Kram

Svar: Ja, det var verkligen en speciell upplevelse då och insikt nu ! Mammografin blev flyttad till 2 juni så det är ännu en tid att gå och oroa sig... kram
Esmaralda

43 Misstjejen:

skriven

Hej

Snälla låta C kvinna få OKEJ från sin chef att ses i juni... kommer hon få okej?

Ha det bra

44 Misstjejen:

skriven

Hej

Har det går rykten nu om min artikel i facebook. Många som är fördel till den😳...

Ha det bra

45 Krigarhövding:

skriven

Underbar blogg idag,

Det var en speciell känsla att få läsa om sina tidigare liv via Ezmaralda å jag kan bara tänka mig hur det måste kännas att oxå få uppleva :-O❣️

Eftermiddagsfundering,

Finns där några fjärilar av förväntan där oxå? I min mage har det vuxit fram en å annan nämligen.

Kram, kram

46 Mercan :

skriven

Esmaralda kommer min bror få veta att jag fick sigarett från mannen som bor i psykiatrin 😫 😫 😫

47 Shenzi:

skriven

Hej!
Hur stor chans är det att jag möter min soulmate inom 2 år? Kram Shenzi 🌹

Svar: Över 50 %, kram :)
Esmaralda

48 Jossan :

skriven

Hjälp vad tiden går fort! Jag hinner inte med! Idag tog jag selfie med alla mina elever till ett kort de ska få av mig.

Jag fattar inte varför jag oroar mig så med allt med T.. det är väl för han har mycket på jobbet och plugg. Men han uppvaktar mig alltid med mat och frukost. Han hade köpt present till mig också.

Han är verkligen fin. Vill verkligen bo med honom..

Om jag kontaktar en läkare på vårdcentralen kommer se hjälpa mig att gå ner i vikt då?

Kram

Svar: Andas lugn och oroa dig inte... vill du går ner i vikt så tror jag viktväktarna kan passa dig bra... kram :)
Esmaralda

49 M:

skriven

Hej,
Jag tycker det gick inte så bra detdär idag, tycker det var jobbigt då han beter sig så överlägset.. Blev jag missförstådd där eller gav fel bild? Känns obehagligt i kroppen nu efteråt..
Kram

50 Esset :

skriven

Hojt bland kommentarerna! 🙋‍♀️

Ytterligare en som tycker erbjudande om tidigare liv seanser vore toppen.

En liten hemlig visk: Kände hen potential och förhoppning?

Kram, Esset.

51 Browallia:

skriven

Åh nu gjorde du mig glad, äntligen något roligt att se fram mot :D
Det är ju så spännande med tidigare liv och din variant passar mig.

Apropå tidigare liv, tiden då det fanns sopnedkast i trapphusen känns som det var i ett tidigare liv. Just nu önskar jag att de fanns kvar. Göra mig av med soporna har varit ett stort problem en längre tid när jag pga av utmattning och ångest haft svårigheter att orka ta mig ut till gården och sophuset.
(Jag bor på andra våningen utan hiss) Igår när jag skulle gå upp för trapporna var jag nära att tuppa av igen och fick sätta mig mitt i trappen och vila innan jag tog mig upp till lgh. Så mycket lättare det hade varit om jag bara hade behövt ta två steg utanför lgh dörren och hiva soppåsen i ett hål i väggen. Vissa saker var bättre förr även om det inte var så ”klimatsmart” ;D

Kram

52 Sus:

skriven

Hej
Tack för att du delar....
Känner att jag inte vet hur jag ska göra...
Ska jag söka jobbet?
Blir de bra?
Love sus

Svar: Sök om du känner att du vill ha det, söker du har du 75 % att få jobbet... kram :)
Esmaralda

53 Bjork:

skriven

Hej kommer Görel på kräftskivan i sommar?

Kram

54 Mercan :

skriven

Esmaralda tack så mycket 😔Esmaralda ser du om min bror kommer att få veta att jag fick sigarett från mannen som bor i psykiatrin 😫 😫 😫

55 ML:

skriven

Låter ju tryggt om min vägledare som kanske är lika med skyddsängel är en stark man :)

Hoppas att turen börjat infinna sig hos bloggfamiljen nu. Tyvärr inget hos mig utan är stolpe ut fortfarande :)

Kanske du också ska kolla på Eurovision ikväll Es? Gillar inte Tusses låt men han är ju fantastisk!

Ha en fin afton!
Kram

56 Maddelito:

skriven

Hej Es!

Jag trivs inte i mitt nuvarande yrke och funderar på att skola om mig men har svårt att veta vilken plan jag ska följa först.

Är det hunddagis eller hundfrisör?

Hoppas du får en fin dag.

Kramar

57 F.u:

skriven

Vi har lagt ut bilen på annons ser du om vi får sålt den ?

58 Mandarin:

skriven

Tack för svar Esmaralda, det låter fantastiskt 👍 när kommer det att vända? Är det nu snart? Väntar varje dag.... kram till dig ❤️

59 Mikael:

skriven

Undra hur Agnes kommer se på Corona tider i nästa liv :) det verkar går lite trögt med vaccin

Aftonbladet har i flera artiklar rapporterat om problemen med vaccinbokningen i Stockholm för den stora grupp som i närtid behöver sin andra dos vaccin. Det gäller framförallt dem som vaccinerades i fas 2 och som fick Pfizers eller Modernas vaccin i regionen, där runt en fjärdedel av Sveriges invånare bor.


Är mycket Allah Akbar runt om i världen

https://youtube.com/watch?v=zwNtZNyixzI


en svensk pensionär berättar hur pensionärerna är ett lätt byte jämfört med andra

https://youtu.be/bm6-mS65Dl4

Agnes och Es är väl snart i pensionsåldern, hur ska det gå :)

Kram
Mikael

60 Helena Ir:

skriven

Så, ännu väntan.. sånt väcker givetvis en oro.
Ska tänka på dig i positiv riktning..

Kram

61 Mercan :

skriven

Esmaralda jag är så dum och idiot. Kommer min bror att få veta att jag fick sigarett från mannen 😫 😫 😫

Svar: Bara om du talar om det för honom, kram :)
Esmaralda

62 Mercan :

skriven

Esmaralda jag har slutat röka men det hjälper inte, jag är skit jag har smittat min family med någon sjukdom, vi har huvudvärk 😥 och när min bror kommer att få veta att jag tigger sigarett i pandemin han kommer att bli så besviken på mıg 😭 😭 😭 när han är så försiktig för min mor för oss och duschar varje gång han kommer utifrån från jobbet 😕😕😕jag är skit jag har smittat min family genom att tigga sigaret 😫😫😫😫😫😫😫😫😫jag mår inte bra psykisk jag är skit 😞

63 Hecate:

skriven

Intressant historia, även om det var lite sorglig. Har alltid viljat prova men inte kommit till skott.

Var det ett missförstånd, eller vart gick det fel mellan oss? är det något som går att laga?

Svar: Nja, tveksamt.. jag ser ju någon annan din framtid, kram :)
Esmaralda

64 Mercan :

skriven

Esmaralda jag rädd från mannen som bor i psykiatrin 😫 😫 😫 kommer han att behandla mig dåligt 😫😫😫

65 Citronfjäril:

skriven

Tack för alla fina kommentarer ❤️
Roligt om inlägget inspirerar till regression.

Kram:)

66 S:

skriven

Hej.
Fy vad hemskt du gått igenom. Skönt att få en större förståelse för det.

Es. Känner mig orolig.
Älskar han mig verkligen tillräckligt och vill vara med mig?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: