TURHEALING IDAG !!

I dag är det alltså  dags
 
För första gången ska vi ha turhealing !
 
Jag är jättespänd på detta.
 
Och jag har förberett, allt är klappat och klart och klockan 21 ikväll drar jag igång.
 
Jag kommer ta min solstol och mina ljuslyktor  och andra tillbehör och slå mig ner under
den stora eken  nära grodbäcken.
 
När jag gav er olika nummer att tänka på så förberedde jag dessa nummer väldigt noga, och indivudellt så klart.
 
 
 
Allt du behöver göra mellan klockan 21-22 ikväll är att du då och då tänker på ditt nummer..  och tar emot de energier som du förhoppningsvis känner komma.
 
Under tiden kan du göra något helt annat.. se på TV eller vara på fest eller vad som helst
 
Enda kravet är att du måste vara vaken - somnar du så kommer det inte att fungera.
 
Jag och våra andliga vägledare kommer gå in och påverka det som är möjligt att påverka i våra liv.. det som kan tyckas är lämnat åt slumpen...... så din tur ökar.. på så sätt att du lättare får det du vill ha, oavsett vad det handlar om.
 
Men det ger dig också vanlig allmän tur !
 
 
 
Jag har gjort detta individuellt för personer tidigare och det har funkat
hur bra om helst - och i grupp har det potential att fungera ännu bättre.
 
Ni är alla så välkomna att delta ikväll.
 
Du kan anmäla dig fram till kl 17 idag och på bloggen från i torsdags kan du läsa precis hur du ska göra.
I morgon berättar vi om hur vi upplevde healingen !!
 
Vi ses ikväll
 
💖
 
Kram & massa kärlek
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Är han lite gubbsjuka på mig? Eller något annat?😅 och jag tror att han avslöjar sig själv...

Kan det var så?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag såg Bs kvinna på hennes Instagram och hon skaffa en nya bild på sig själv. Så försöka hon att få mig prata med henne?

Jag tänker inte få det femte gånger som blir svikare

Men jag funderar på om det är bättre att jag blockera henne?

Svar: Du ska göra det du själv känner är bäst, du kan behöva en ordentlig paus från henne, för att komma i balans.. kram :)
Esmaralda

3 Skorpan:

skriven

Det låter onekligen spännande. Har inte bestämt mig ännu om jag ska vara med, verkar vara svårt att fatta ett beslut ;).

Är du säker på att du orkar genomföra detta nu Es, med tanke på det som hände i torsdags? Dags för lite semester kanske? Vi vill ju läsa dina blogginlägg i minst trettio år till så ;)... Vila :).

Tur att det är lördag, vaknade halv fem o låg länge vaken med tankarna som vandrade från än det ena till det andra, ingen panik med att vakna så tidigt dock, kan ju somna om o sova lite längre, om det behövs. Funderade över hur det skulle kännas att dela säng med nån o om det verkligen kan bli av inom en snar framtid o det låter ju rätt positivt enligt dig Es ;). Eller vände steken efter gårdagen o det är bara 25% chans till flingen nu? Tror ju att han är en fling, inget annat... Kanske vi två behöver varann ;).

Somnade som tur om o drömde om att jag var ute o red, jag hade ett barn framför mig i sadeln o vi blev efter pga att jag inte kunde hålla takten med de andra två då jag saknade stigbyglar. Lågstadiets rektor var en av ryttarna o vi skulle till deras stuga. Vilken konstig dröm o så verklig ;).

Lördag o det vanliga programmet som väntar, ännu iaf ;).
Ha en lugn o bra dag!
Kram Skorpan


Svar: Ja jag mår betydligt bättre idag, tack för omtanken ! Somliga drömmar känns verkliga.. men någon koppling ser jag inte till vakna livet,, kram :)
Esmaralda

4 <3:

skriven

Lycka till med healing ikväll.

Visst gör jag rätt som går på tjejträffen ikväll?
Synd bara att vi inte har vädret med oss.
Ser det ut att bli en bra kväll ? Kommer jag träffa någon intressant man ikväll. Något liten flört för framtiden.
Kram

Svar: Jag tror det blir en trevlig kväll, du behöver komma ut lite, kram :)
Esmaralda

5 A:

skriven

Har inte fått tillbaka mail än om en siffra. Kanske kommer under dagen idag? 🙂

Är bäst jag inte ligger ner och mediterar samtidigt då, eftersom jag troligen skulle somna då, vid den tiden! Får hålla igång med annat 🙂

Har precis upptäckt att det finns en mataffär lite längre bort från mig som jag inte visste om. Dem har mycket utländska varor, ska dit och titta någon dag, och kanske köpa ris och grönsaker. Nåt hittar man nog alltid som man kan testa! Baklava har dem visst också där.

Annars kommer ett par vänner hit idag för mat och fika. Det ska bli trevligt, vi har inte setts på över ett år nu. Men som alltid när det tagit lång tid så brukar det ändå kännas som om vi sågs härom dagen. Gillar sådana vänner!

Kram!

Svar: Jag hoppas att du fått din siffra nu.. om inte så var snäll och maila mig igen ! Kram :)
Esmaralda

6 Smulan:

skriven

Hände något konstigt igår. Var pigg
Var jobbet åt frukost och skulle kolla en grej så satt vid datorn. När plötsligt konstiga bilder/tankar dök upp minns inte vad. Varade några sekunder så jag somnade till/svimmade. Tills personen bredvid säger vad gör du.
Sen var jag helt slut borta i huvudet och sov en stund.
Tog ett par timmar innan jag kände mig helt okej.
Vad var det som hände? Någon som sökte kontakt?
Eller försöker kroppen säga stopp?

Svar: Jag ser faktiskt inte vad detta kan bero på, händer det igen så kontakta läkare,.. för att utesluta om det finns ngn kroppslig anledning... kram :)
Esmaralda

7 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Ta hand om dig <3
Ses ikväll

Kram med massa kärlek Anki med flock

Svar: Tack och vi ses ikväll, det ser jag fram emot, kram :)
Esmaralda

8 Jennifer:

skriven

Hej fina Esmaralda! Hoppas du mår bättre nu! Krya på dig❤️
Kram,
Jennifer

Svar: Tack :)
Esmaralda

9 Bjork:

skriven

Hej är de nära till jag får börja jobba normala tider?

Ses Jerry och jag snart?

Kram

10 Helena Ir:

skriven

Tittar in och önskar alla som deltar ett väldigt stort lycka till, må turen komma till Er.

Av olika anledningar som varit så har jag inte kommenterat som tidigare, men tittar in ibland, mest för de intressanta bloggämnena, som du har förmågan att leverera!

Hoppas även att du Esmaralda ska få hjälp med dina kraftiga hjärtrusningar.

Blev involverad lite i ett radioprogram sent igår kväll, Karlavagnen. Skrev ett mail, och fick genast respons från produktionen. De ville ha mig med i den direkta sändningen, och berätta min flygplanshistoria. Tackade nej, och istället fick de läsa upp mailet från min händelse.
Så lite kändis är jag även om jag hellre hade varit utan den erfarenheten.

Flashbacken har haglat den senaste tiden.. det där var ännu ett.Ett sätt att bearbeta, tänker jag.

Så har jag också märkt att den andliga biten där jag ser mer och får bekräftelse att så har det faktiskt hänt, det har också påverkat mig en hel del.. det blir en känsla som jag behöver lära mig att ta till mig mer. Att tro på det som visas!

Allt gott, må alla hitta turen i det de söker!

Kram

Svar: Vad roligt att du ändå kunde vara med och att de läste ditt mail ! Du är i ett skede av egen utveckling och du kommer landa mycket bra i detta, kram :)
Esmaralda

11 Dunegull:

skriven

Hej E,
Hoppas du mår bättre idag.

Jag maila dig precis.

Min nya chef börjar på måndag?
Vad får du in kring honom? Kommer det bli bra för oss? Kommer vi klicka?

Kram

Svar: Det kan bli en period av tveksamhet men sedan ser det ut att vända mot det positiva, kram :)
Esmaralda

12 Läroliv:

skriven

Hej Esmaralda. Har inte swish, så tänkte att inte var meningen skulle vara med på turhealingen ikväll. Läste tillbaka från igår att man kan skicka pengar i kuvert till dig. Undrar om det är ok för dig att få pengarna i efterskott och jag ändå kan vara med? Skickar pengarna idag förstås.

Kram

Svar: Ja, det går bra, du är så välkommen :) Kram
Esmaralda

13 Milla :

skriven

Hej! Spännande! Har anmält mig till healingen, känns som att jag skulle behöva den nu verkligen!
Kram

Svar: Jag hoppas verkligen att du ska kunna ta emot, kram :)
Esmaralda

14 Sofia:

skriven

Hej Es!

Hoppas att du mår bättre. Jag blev orolig för dig. 💖 jag har en fråga kring healingen ikväll. Då du skrev att den ger tur, hade jag även velat beställa den till min son som just nu mår mycket dåligt och detta får mig att också må dåligt😢. Men han vet inte vad healing är och jag känner att jag inte hinner förklara innan kvällen. Men jag tänkte att jag kanske betalar och ger honom numret han ska tänka på ikväll. Skulle det fungera även om han inte vet vad numret har för ett syfte? Kram 🌺

Svar: Tack, jag mår mycket bättre :) Du kan beställa en healing för din son och själv tänka hans nummer under healingens gång... de brukar fungera bra också i andra hand, kram :)
Esmaralda

15 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Relationen till familjen har ändrats och jag vet inte riktigt varför jag känner som jag gör. Är jag orättvis i mina tankar och beteende? Tycker mig känna att det inte finns någon bra kemi längre och en viss missunnsamhet från några i familjen och det tål jag inte. Vill liksom bara klippa bort som men det går inte. Eller går det? Vet varken ut eller in. Men bra är det inte. Vad ser du?

Svar: Tänk ett varv till innan du fattar några beslut, det finns de i familjen som är positiva och dessa bör du ha mest fokus på, kram :)
Esmaralda

16 Kristin:

skriven

Dette blir veldig spennende, kjære Esmaralda.
Gleder meg.
Ønsker deg en fin stund under eken.
Tusen takk og Kram!!!

Svar: Tack ska du ha :) kram
Esmaralda

17 <3:

skriven

Hej esmeralda, skämdes dom när dom såg videon? Det känns nu som att föräldrarna är "ute efter mig"
Jag tycker dom borde skämmas men dom gick väldigt mycket i försvar, har dom ingen skam? Pappan känns våldsm bakom stängda dörrar.

Svar: Mest känslorna hos dem var nog ändå försvar, kram :)
Esmaralda

18 Moms:

skriven

Hej e
Tyckte väll träffen gick bra men en skillnad mellan oss.. vad tyckte han då? :) kram

Svar: Han tyckte också det gick bra och nu funderar han och tänker lite hit och dit.. kram :)
Esmaralda

19 Jossan :

skriven

Godmorgon

Snacka om träningsvärk efter 2h på lekland! Men jag är så stolt över min systerdotter som direkt gick till en vuxen när hon blev av med mig.
Det var typ den bästa dagen i hennes liv sa hon.

Sen började jag noja mig över T.. folk sätter griller i huvudet på mig. Men sen var han ändå normal mot mig.

Hoppas ni får en härlig healing ikväll! Hade önskat jag hade kunnat vara med.

Drömmen om att jag klarade min tenta. Var det en sanndröm?

Kram

Svar: Ja, barn kan vara väldigt kloka ibland !! Du har god chans att klara tentan.. kram :)
Esmaralda

20 MH:

skriven

Hej!
Lycka till ikväll med turhealingen alla.
Har tyvärr inte råd att vara med.

Är det nån tur på väg in i livet Es?

21 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg inte tecken på covid 19. Ser du Esmaralda om jag har smittat min bror syster och mor med någon sjukdom genom att jag fick sigarett från mannen som bor i psikiatrin nära oss 😣 och när han ser oss med min bror eller sister kommer han att säga att jag frågade honom om sigarett 😣

22 Mercan :

skriven

Jag frågade Esmaralda om jag har smittat med sjukdom min mor bror och syster för vi fick ovanlig huvudvärk 😣

23 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es🌹

Skönt att höra att du mår bättre🙏❤️🙏 ja nog skulle man behöva lite tur med både det ena o andra! Men min ekonomi räcker inte heller till Turhealing. Men jag önskar er alla som är med stort Lycka till✊🍀✊🙏❤️🙏

Fråga vem är kvinnan som har kommit på besök de senaste dagarna som luktar så mycket rök?
Jag har frågat men får inget svar! Röken är så stark att jag med min astma knappt kan andas!

Önskar er alla en härlig lördag o att du kryar på dig kära Es!
Kram o Kärlek 🤗❤️☀️🌹🍀

24 AnnaK :

skriven

Nu har jag anmält mig till healingen jag med och hoppas jag kan ta emot 😊

Skönt att du mår bättre!

Kram 🤗

25 ML:

skriven

Vad skönt att höra att du mår bättre idag! Nu vill ju jag inte att du ska besöka akuten men om så hade det varit en ära att få ta hand om dig :)

Ska bli jättekul ikväll. Hur vet man vilka ens andliga rådgivare är? Är det samma som skyddsängel? Hoppas såklart på tur :)

Sovit rätt ruggigt i natt och kompisen från Alltet fanns i drömmen igen men denna gång var det inget roligt bröllop utan vi delade rum på sjukhus. Är det någon varning det här eller vad betyder det?

Hoppas att MG mår bättre också. Kan riktigt se framför mig hur han skriker där i leran :)

Krya på dig Es!
Bamsekram

Svar: Man kan ha lite olika andliga vägledare.. sin skyddsängel, men också de som gått över till Alltet som kommer och tittar till. Jag ser ingen varning runt dig... och MG har hämtat sig från chocken... kram :)
Esmaralda

26 <3:

skriven

Godmorgon Es, vad är det som gör att han inte går vidare och gör slut ?
Funderar han på det ?
Vi har växt ihop med och har under detta Covid år haft mycket roligt tillsammans.
Vi känslan är underbar att känna.
Kram

27 Läroliv:

skriven

TACK snälla. Återkommer med mail.

KRAM.

28 Sus:

skriven

Hej
Spännande....
Om jag söker jobbet har jag chans att få de....
Blir det bra ?
Love sus

29 Vitlilja :

skriven

Funderar på att skriva ner önskningar under dagen för att samarbeta med de här energierna, kan det hjälpa på traven? :)
Ser du varför jag känner mig deppig till och från?

Svar: Bäst är om du bara har fokus på din siffra och ingenting annat, kram :)
Esmaralda

30 Jessica :

skriven

Hej Es,

blir han glad om jag hör av mig?

Kram :)

31 Browallia:

skriven

Så obehagligt det är när hjärtat inte gör som det brukar, jag var med om en liknande grej för ett par år sen. Jag fick remiss till Kardiologen som gjorde en grundlig undersökning bla. med ultraljud. Jag har sett mitt eget hjärta pumpa, det var en märklig känsla. De hittade inget fysiskt fel på hjärtat så förmodligen är det kopplat till min starka ångest. Jag håller mina tummar för att du får göra en ordentlig utredning och får en förklaring till vad det beror på.

Jag skulle behöva en rejäl dos av healing som ger mig tur men mina få slantar räcker bara till det nödvändigaste så jag får stå över även denna gången. Jag har inte riktigt fått kläm på hur jag ska hitta mig själv...men är det samma sak som att nå sin inre kärna? Du har skrivit om min inre kärna i en seans för flera år sen.
Var rädd om dig och klappa om MG från mig, så läskigt att fastna i leran! Stor varm kram ❤️

32 Brittis:

skriven

hej! vilka fina initiativ du tar här på bloggen.
hur träffas jag och min kommande kärlek?
kram och allt gott till dig <3

33 Silvertassen:

skriven

Kära Es!
Läste gårdagens inlägg, men fy! 😱 Hoppas allt är bra med dig? Du får ta hand om dig! ❤️

Hur reagerade S inombords igår när jag öppnade upp mig lite för henne? Tog hon de bra eller dåligt hur kände hon? Kram ❤️

34 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Så glad att jag klarade av att ta några löpsteg idag, nedförsbackarna hjälpte till, tror jag ;). Månne jag behöver gå ner i vikt för att det ska bli bättre med löpningen o att "fånga" nån karl också, vad tror du Es? Är ju så i behov av bekräftelse o beröring, oj oj...
Kram Skorpan

35 Mercan :

skriven

Esmaralda min mors hjärta fungerar inte bra 😕 läkaren tog prov 🙁kommer vi att förlora min mor Esmaralda 😣 😣 😣

36 Sofia:

skriven

Hej Es!

Hoppas att du mår bättre. Jag blev orolig för dig. 💖 jag har en fråga kring healingen ikväll. Då du skrev att den ger tur, hade jag även velat beställa den till min son som just nu mår mycket dåligt och detta får mig att också må dåligt😢. Men han vet inte vad healing är och jag känner att jag inte hinner förklara innan kvällen. Men jag tänkte att jag kanske betalar och ger honom numret han ska tänka på ikväll. Skulle det fungera även om han inte vet vad numret har för ett syfte? Kram 🌺

Svar: Det fungerar om du får hans nummer också och sedan kan du växelvis tänka på era olika nummer.. maila mig snarast om du vill att sonen ska delta, kram :)
Esmaralda

37 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Men gud! 😱 Jag hoppas allt är bra med dig och lilla MG? Har du fått veta hur det kunde bli så, jag menar vad proverna visade? Du får ta hand om dig! ❤️ Hoppas lilla MG mår bra nu och har kommit över den lilla chocken? Ge MG en puss på nosen från mig 😘 och en kram från mig till dig ❤️

Ser fram emot ikväll, har visserligen lite Arkiv X maraton som jag sitter och tittar på men jag kommer och tänka på siffran du gav mig i mellanåt. En fråga bara, smart att fråga efter man har anmält sig 😜 men hängde inte med: vad är det för sorts tur som kan drappa en eller hur funkar denna turhealing? Kram Zoey 💕

Svar: MG fick lite fläskfile som tröst och kom snabbt över traumat ! Proverna visade att det inte var infarkt på väg, inte blodpropp och ingenting akut.. nu ska man göra en ordentlig utredning och tack o lov mår jag mkt bättre idag,, Jo du får allmän tur och allmänt bättre flyt,,, kram
Esmaralda

38 Silvertassen:

skriven

Hej igen!
Hur reagerade S inombords igår när jag öppnade upp mig lite för henne? Tog hon de bra eller dåligt hur kände hon? Kram ❤️

Svar: Känns som om hon tog det bra, kram :)
Esmaralda

39 Therese C :

skriven

Hej Es!
Nu är Zanmi försvunnen. Jag hade henne imorse när jag gjorde en avspänningsövning. Jag lade henne under tröjan på solar plexus. När jag reste mig senare hade jag glömt av henne. Måste ha trillat ner. När jag Kom ihåg henne letade jag i soffan och runtom men hon är helt borta. Jag hade satt fast henne tillsammans med några pärlor eftersom hon är så liten men jag kan ändå inte hitta henne.
Kram ThereseC

Svar: Det känns ändå som att hon finns nära dig, kram
Esmaralda

40 Browallia:

skriven

Jag skulle behöva en stor dos av tur healing men mina få slantar räcker bara till det allra nödvändigaste så jag får avstå även detta. Känslan av uppgivenhet har kommit över mig igen men det är bara att hålla i och hålla ut, en dag vänder det ju!

Fy så obehagligt det är när hjärtat inte gör som det ska, jag har själv varit i en liknande situation. Hur långt har ni till Helsingborg?
Hoppas du blir ordentligt utredd och att du får svar på vad det beror på. Stor varm kram ❤️

41 Ghostwriter :

skriven

Jag saknar min soulmate så himla mycket. Vill han inte träffa mig nu?



Bra att du mår bättre!



Kram

42 Carolina :

skriven

Åh typiskt hade behövt denna healing kommer du göra fler sånna här i sommar, men nu hade jag inte råd tyvärr.

43 Lydia💕:

skriven

Jag är med ikväll och jag hoppas jag kan känna lite ikväll
Hoppas du orkar och att du känner dig ok blev orolig över dig när jag läste om det här på bloggen
Kram
Lydia💕

Svar: Jotack idag är jag betydligt piggare... kram :)
Esmaralda

44 SusanneAmalia :

skriven

God mittpådagen..

Nu är trhealingen betald och klar..
Mailat till dig så nu.. I väntas under.. Tur.. Helt magiskt.. Jag älskar livet och tur är en fantastisk gåva..
Härligt att det gick bra på akuten att MG kom loss ur leran.. Att jag lyckades hitta plats till mit barnbarn på Seglarläger.. Vilken sommar det ska bli..
Nu sitter jag i bilen och ska titta på tomt.. Tur.. Vill ha.. Jag har även med mig underbart sällskap..
Bakat bullar til mitt barnbarn..
Talismanen hjälper mig.. Är så djupt tacksam..

Stor kram.. ❣️

Svar: Så kul med seglarläger.. mitt ena barnbarn ska gå seglarskola här i sommar för tredje året i rad o bo i gäststugan med sin mamma :) Så gott med bullar.... kram o njut av kvällen..
Esmaralda

45 Lydia💕:

skriven

Oj jag har redan tappat bort min Zamni 🙈finns hon kvar i huset tro?
Lydia💕

Svar: Ja det känns som om hon är nära,, kram
Esmaralda

46 A:

skriven

Tack! Jag har fått min siffra nu. Var jag som var lite ivrig 😁

Så trevligt med besök och nu blir det hänga i soffan. Har min lilla kisse hos mig, och ska tända ljus. Myslördag i mjukisbyxor hela dagen. Kanske lägga ansiktsmask. Titta på shitts creek (rekommenderas!)

Hoppas du mår bättre idag efter akutbesöket igår. Snabba hjärtslag är obehagligt.

Trevlig kväll!

Kram!

Svar: Vilken mysig kväll... här dök Lundadottern upp och yngsta barnbarnet... fast de bor ju i stugan... blir förberedelse här snart inför healingen.. och Lets Dance på play så småningom :) Kram




Esmaralda

47 Tiss:

skriven

Finns det någon chans att jag får fondpengar?

Svar: Ja en chans finns, kram
Esmaralda

48 Anonymisa :

skriven

Varför tog C bort utan att säga något? Är så trött på folk och ”vänner” som bara utnyttjar ens vänskap. Men heller inte kan svara och stå för vad de tycker 🤔 blev han sur för att jag hade gått vidare?




Kram

49 Syntax error:

skriven

Men söta Goa lille MG
en så hemskt traumatisk upplevelse igår förstår man altså...vilken tur att dom hörde dig
Hoppas du fick något gott till tröst sedan
:))

Ez Läskigt när hjärtat kommer i otakt o gör lite som det vill
Hoppas du får reda på vad det berodde och att det var bara en gång inte kommer igen


Fråga : Dom är inte så bra ganska så provocerande ... begära avdrag på notan ??

Kram



Svar: Tack för hälsning och MG fick lite fläskytterfilé som plåster på såren... tror inte de går med på avdrag på nota men du ska försöka.. kram :)
Esmaralda

50 M. :

skriven

Hej,
Finns det nån chans att de (fortfarande) har koll på mobilen eller kan jag känna mig trygg i att använda den privat?
Kram

Svar: Känns som att du kan känna dig trygg, kram :)
Esmaralda

51 Camilla:

skriven

Dom varmaste krya på dig kramarna från mig💕 Skönt att du mår bättre och att dom utreder. Jag är ju mamma till en son med hjärtproblem sedan 16 års åldern och han är idag 48 år idag. Många vändor till sjukhus genom åren och när han fick sina rusningar så slog hjärtat i ca 250 slag / min. Efter flera hjärtoperationer så har han idag pacemaker och mår mycket bättre tack och lov.

Nu har dom öppnat upp några länder bla Grekland och det hade varit så roligt att åka dit en dag med barnen. Och ännu roligare med våra respektive fast jag och dottern har ju inga sådana😃

Någon tanke om varför jag bara låtit det vara och inte hört av mig denna gång?

Hoppas att turhealingen ikväll blir lyckad och att man får läsa massa berättelser från medlemmar i bloggfamiljen.

Fortsatt krya på dig och även till lilla MG som fastnade i myllan😃
Kram kram


Svar: Jag tror att du låtit det vara eftersom du nått en gräns... så skönt att sonen mår bra idag ! kram :)
Esmaralda

52 Anonymisa :

skriven

Varför tog C bort utan att säga något? Är så trött på folk och ”vänner” som bara utnyttjar ens vänskap. Men heller inte kan svara och stå för vad de tycker 🤔 blev han sur för att jag hade gått vidare?




Kram

53 Bella:

skriven

Heej❤ kommer jag och A lyckas ha en bra sommar med varandra, trots att de inte känns som förr från min sida?

Kram

54 Helena Ir:

skriven

Tack, jag tar till mig dina ord!

Kram

55 ML:

skriven

Då förstår jag. Om jag har rätt så är mina vägledare min ängel , mormor och morfar , min hund och kompisen Frida som nu varit på besök i två nätter. Kanske du får kontakt med någon av dem ikväll :)

Mötte massa getter på träningsrundan. De hade fått komma ut från hagen och sprang runt och åt på träden och buskarna. Hundarna blev alldeles till sig och undrar hur MG hade betett sig :)

Sista ansökning är 31/5 och undrar om de har sållat bort mig från de som de är intresserade av🤔

PS: Antar att Tom är med ikväll

Kramisar och stora blöta pussar till lergrisen :)

56 Citronfjäril:

skriven

Hej Esmaralda

Läste gårdagens kvällsinlägg idag, vad läskigt. Skönt att höra att du mår bättre ❤️
Det ska bli skönt med turhealing ikväll.
Hoppas på tur i spel, men har fullt förtroende att turen kanaliseras på det område där jag behöver det mest.

Kram:)

Svar: Tack, ja idag är det mycket bättre... bra att du har förtroende för hur turen kanaliseras, kram :)
Esmaralda

57 <3:

skriven

Godmorgon Es, vad är det som gör att han inte går vidare och gör slut ?
Funderar han på det ?
Vi har växt ihop med och har under detta Covid år haft mycket roligt tillsammans.
Vi känslan är underbar att känna.
Kram

Svar: Han är lite speciell men ser ut att trivas i ditt sällskap, kram :)
Esmaralda

58 Mikael:

skriven

Jag är ingen läkare så men tyckte inte läkaren att dina värden var lite konstiga och knackade på apparaten och kollade om de blev bättre :)

Du kan få låna typ 98/55 38 av mig, ifall läkaren tycker det ser bättre ut :)

Corona verkar inte längre gälla i Stockholm Malmö och andra ställen, folk har inte tid med sånt, polisen tycker det är för viktigt så de löser inte upp folksamlingar, i NY tycker de Israel ska till ett visst ställe :)

https://youtu.be/GN5gMAzg1-4

Kanske Es någon gång var med i de tågen med :)

En del länder kommer inte ha vaccin förrän 2024, allt man kan göra är ta egna beslut vart man ska åka göra, när var hur osv. oavsett om Covid bara blir en parantes som pågår parallellt eller inte.


Kram
Mikael

Svar: Herregud vilka värden du har... men kanske lite låga ? Blir du inte yr i bollen emellanåt ? kram
Esmaralda

59 Mandarin:

skriven

Ser fram emot kvällens turhealing 🍀❤️ Tack Esmaralda 🙏

60 Blåklockan:

skriven

Hej Es!
Ska bli intressant med turhealingen ikväll.
Kram och kryapå dig.

61 Meg:

skriven

Har fått 7 stikk på magen og hadde på ankelen forrige uke. Hjelp - Kan det være veggdyr? Får du inn noe om dette....Veldig takknemlig får tanker fra deg

62 Blanche:

skriven

Hoppas allt är bättre nu Es!
och önskar alla dagens deltagare lite tur :)

Ser du om J kommer höra av sig, eller väntar/hoppas jag förgäves?

63 Misstjejen:

skriven

Hej

Finns det möjlighet (på riktigt?) att J han vilja prata med mig något gång? Eller annars kan jag tar bort honom på skype eller ska jag behålla det?

Ha det bra

64 Boudica:

skriven

Ska bli intressant att läsa imorgon! Och hoppas ditt hjärta klarar av healing-ansträngningen ikväll!

Testade en lite alternativt utformad distans healing på en person jag inte har någon större kontakt med. Hoppas att den märktes av!

Har däremot svårt att släppa att jag misslyckades med att hålla honom som vän. Och känner mig rätt sorgsen. Tvivlar på att jag får svar på det senaste messet jag skickade i torsdags. Men ser du vad mitt ”farväl” mess väckte för tankar hos honom? Vad tänker han?

Kram!

65 A:

skriven

Hej Es

Ser du något spännande för mig?
Kram

66 Skorpan:

skriven

Var det nåt speciellt med mig idag månne då jag tycktes få några blickar av karlar som var ute o handlade, eller var det bara vårkänslorna som hade vaknat hos dem? Eller var min klänning för urringad? Det hoppas jag verkligen att den inte var...

Turhealingen närmar sig, hur månne den skiljer sig från "vanlig" healing ska bli intressant att höra :).
Kram Skorpan

67 Linda N:

skriven

Detta är så magiskt, det pirrar redan av förväntan i luften.
Stort tack till Es och våra andliga vägledare som tillsammans möjliggör detta.
Vi ses i kväll!

Kram till hela härliga bloggfamiljen.

Svar: Ja, det är faktiskt redan en väldigt stark känsla... kram:)
Esmaralda

68 Månskenet:

skriven

Oj nej, krya på dej! Här läser jag ikapp o ser att du haft det jobbigt, varit inne o allt...åså ska du ha healing ännu till ikväll 😱
Må så gott! Kram!

69 ML:

skriven

Kollade när en kille friade till sin tjej en kväll vid havet på Ibiza. Så vackert! Kommer det dröja länge för min kärlek att förstå att jag är den rätta för honom?

Kram!

70 Mercan :

skriven

Esmaralda önskar dig hälsa ♥️Esmaralda läkaren tog blodprov och det visade att min mors hjärta fungerar inte bra 😕 hon har värk ibland 😖kommer vi att förlora min mor Esmaralda 😣 😣 😣

Svar: Det ser jag inte är akut förestående, kram
Esmaralda

71 Mikael:

skriven

Haha, känner något ibland men tar man en kopp kaffe så hoppar de upp lite :)

Kram
Mikael

Svar: Sonen min som är väldigt vältränad och låg puls... jag får helt enkelt börja träna mer när jag får klartecken från doktorn, kram :)
Esmaralda

72 Ghostwriter :

skriven

Vill inte min soulmate träffa mig nu? Känner han inte att det är dags


Kram

73 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊

74 CA :

skriven

Hej
Ser fram emot turhealingen ikväll
🙂.
Min granne Sofia är så snäll och hjälper mig så mycket. Ser du om det finns något jag kan göra för henne?
Ses sen kram

75 Dahlia:

skriven

Löser det här sig? Blir det bättre?

Ta hand om dig Es!

76 Mercan :

skriven

Tack så mycket Esmaralda 🙂 Önskar dig och dina nära och kära hälsa och glädje 🙂♥️🙂

77 Sessan:

skriven

Hade missat vad MG och du haft för er men
hoppas att ni båda mår bra nu!
Kardiologavd har sett en jättestor ökning av patienter med hjärtrusningar nu och kopplar det till covid. Kanske du haft utan att du vetat om det?
Hoppas att du blir av med det iallafall för det är obehagligt.

Svar: Jag blev testad negativ... men vem vet, även om jag skyddat mig kan jag ju ha haft det...kram :)
Esmaralda

78 Liverpool:

skriven

Hej Esmaralda
Turhealingen,stickningar i händerna först och Sedan fick jag stickningar under fötterna och blev varm i kroppen, min katt kom och satt sig i mitt knä och tittade lite runt omkring.

Svar: Ja, din katt deltog också..:) Kram :)
Esmaralda

79 Dunegull:

skriven

Hej E,
Hoppas du mår bättre idag.

Jag maila dig precis.

Min nya chef börjar på måndag?
Vad får du in kring honom? Kommer det bli bra för oss? Kommer vi klicka?

Kram

80 A:

skriven

Hej Es

Ser du något spännande för mig?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: