Dröm eller framtidsvision...

Det här är dottern som beskriver sin dröm från häromnatten !

 

Och jag drömde en väldigt väldigt olustig men fräck dröm om framtiden i natt.

Det var så verkligt.

Det var en extrem åkattraktion med rörliga armar som ett "bandtraktor-pariserhjul"och spa på samma gång. Den var gigantisk och låg på ett berg på sista utposten en bergskam där vi kunde se den sista vilda naturen på ena sidan och den sista, den enda oändliga staden som fyllde jorden på andra, medan man badade i sin bubbla.

 

Hundratals Bubblor som satt på rad på "bandlift armar" medan banden rörde sig runt på gigantiska armar som snurrade över berget som en arbetande kropp.

Det var vackert, mysigt men så melankoliskt på något sätt.

Den oändliga staden var alla städer och ljuset var fint men staden så främmande.

Städernas stad ett nätverk av ljustrådar som binder ihop allt.

Staden så stor men ändå en åter spegling av vad som ryms i en själv.

Som jorden en gigantisk hjärna med ett mycell av synapser där atmosfären är skallbenet.

Med den sista vilda naturen bakom oss med trädens mörka hjärnstammar som ett undermedvetande med basala funktioner därifrån allting började, naturen ur vilken vi är skapade så vackert men mäktigt.

 

Så oändligt men ändå litet...

Sedan fick jag plötsligt en medveten insikt mitt I drömmen, vi kommer aldrig att få se detta på riktigt.. Inte nu i detta livet...fel tid

Även om framtiden är en återspegling

och vårt oändliga universum mikroskopiskt så har allt sin plats och min var inte där och då, här och nu....fel tid

Där i det nuet låg sanningen. I det undermedvetna kunde jag ta på det om jag bara....

...total panik.. Jag är inte redo.

Panik i slutet av drömmen eftersom jag var i fel tid.

Enligt vår tideräkning befann jag mig 4158 år framåt i tiden.

Jag drömde något jag inte kunde drömma om,  något jag inte visste eftersom jag hamnat så fel i tiden.

Därefter sögs jag bakåt och ut ur drömmen som genom ett maskhål.. Det var ett jätteläskigt ljud och jag vaknade i panik.

Nu undrar du hur en fin stillsam vacker dröm där man spa badar med mysigt sällskap, fantastisk service härliga drinkar med tilltugg i en väldoftande vacker glasbubbla på en häftig åkatraktion med en extremt fantastisk utsikt kan bli en mardröm....????

Hur lyckas man med det?

 

... Ja.. en sanning från ett framtida sig själv är kanske svår att hantera ännu mer så när man inser att man är universum och där under atmosfären ligger sanningen som kan förändra världen.

....fast nu är jag rätt så nyfiken...

Ska försöka ställa in sovklockan på år 6179

..Godnatt..

💖

 

 

 

 P.s.

 

Någon som minns Spanska Eva ?
Vi skulle ju egentligen varit på Kreta nu  och rest dit tillsammans men av det blev ju ingenting
Istället kommer hon hit idag och stannar  över helgen

Vi har inte setts sedan Italien för två år sedan  - så vi har  mycket att prata om och ta igen !!

1 Maria:

skriven

Godmorgon 🤗
Är 5 barnspappan något att satsa på?
Ser du några varningar kring honom?
Ska jag ta första steget och ge honom mitt telefonnummer?
Kram 🥰

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Förut kunde jag ser min egen död i framtiden och ålder på en ungefär. Jag försöka att inte titta så mycket in där. Jag har accapterar det. Jag kan känna av min egen begravning och hur är stämningen. Jag vet inte vem är dom.

Jag tror väl jag accapterar för det grund av det har hänt mig ju många gånger i tidigare livet.

Såna som jag berättar aldrig för andra och jag behålla den hemlighet.

Men jag har känna på av om det stämmer att jag kommer finns i tidning när jag går bort grund av föreläsare och folkets reaktion var sorgligt. Senare en annan har jag får känslan av att min framtida barnet ska tar hand om det och gör i fortsätta med att forskning och föreläsare om det. Försöka hitta flera svaret och en massa

Jag vet inte om det stämmer.

Ha det bra

3 Läroliv:

skriven

Oj, vilken dröm, lite bävande känsla med tanken----framtiden?

Kram

4 <3:

skriven

Vad roligt att hon kommer på besök. Vad ska ni ha för gott i glasen ?
Är medium/ spådam E vännina vill gå till imorrn bra.Hon är inte i klass med dig. Är det värt att bli spådde av henne. Damen börjar bli gammal. Varit till henne när jag var yngre. Gud kändes lite konstigt att fråga dig Es om detta. Bestämd tant är det.
Kram

Svar: Det blir min sommardrink till att börja med... rosa rom, fruktsoda och massa is - sen blir nog mest rött för hela slanten ! Nog tycker jag att du kan gå till spådamen.. somligt är han jättebra på och annat lite mindre bra, kram :)
Esmaralda

5 sofia:

skriven

Hejsan!🌸

Vilken häftig och läskig dröm på samma gång. Jag älskar drömmar och att drömma. Det fanns en tid i mitt liv när jag var yngre som jag gick och la mig för att jag ville drömma. Jag drömde ofta saker som skulle hända och det stämde ibland. Lite läskigt var det men så kul. Din dröm kanske finns i framtiden på riktigt. Vem vet? 🌸

Jag har en fråga om något som kan förändra mycket mitt tillvaro framöver. Vi har fått erbjudandet att köpa en tomt och vi ska bestämma oss imorgon förmiddag om vi vill ha den. Om vi tackar ja till att köpa den, kommer vi att sälja huset vi bor i och bygga ett nytt hus. Det är både spännande och lite småjobbigt. Om vi köper den, kommer det att blir bra? Kommer det att kännas som ett bra beslut? 💕 kramar

6 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Drömmar är förunderliga!

Hade en mardröm i natt att jag ännu en gång blev utsatt för personrån, min plånbok blev stulen, men till skillnad från de tidigare gångerna blev personen haffad, en ung kvinna var det. Usch vad otäckt!

Jag är alltid försiktig och vaksam, men nu blir jag orolig, har en del resande framför mig i höst.
Bla i dag, skall till Kiel på konsert m hotelövernattning.

En fråga, ser du ngra faror för mig, ????

Önskar dig ngra trevliga dagar med din väninna spanska Eva, ni kanske träffas i Grekland framöver.

Kram

Svar: Nej, jag ser inga faror runt dig...var normalt försiktig och ingenting kommer att ske, kram :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker väl fråga. Finns det någon som tänker på mig så ofta? Roligt att få vet men jag tror inte väl jag kommer hitta den person eller jag har intressant för prata med.

Men vet du något om att det finns en person som tänker ofta på mig?

Ha det bra

Svar: Ja, det finns mer än en som tänker på dig då och då, jag ser dock inte vem, kram :)
Esmaralda

8 Augusti:

skriven

Hej!

Kommer jag att vinna nån gång på
trav eller nåt annat spel.

9 susanne:

skriven

Hej Esmaralda! Kommer inte ihåg spanska-Eva. Men så roligt och förstår ni kommer ha mycket att prata om.

Varför säger han att han tycker om mig och sedan söker sig till andra tjejer? Är det ett sätt att säga till mig att det är slut? kramar

10 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag undrar ibland om hur väl det ska går att tidigare livet som jag har leva där sen jag dog där och gå vidare till nuförtiden livet. Men hur är det med min själen tidigare livet. Om den familjen som vill kontakt med medium för kunde prata med min ande från tidigare livet.

Det går inte väl? För att jag är här med min egen själen/ande. Och den familjen visste om jag har går vidare mot ljuset från tidigare livet?

Tänker dom på den person jag har varit i tidigare livet? Och visste om jag har går vidare för kunde inte kontakta med min ande?

För jag är här med min själen/ande

Ha det bra

11 Livsturisten:

skriven

Jag är fodervärd o min älskade fyrbening är hos uppfödaren för valpning så småningom. Ser du något om hur hon mår just nu o hur det kommer gå med "förlossningen"? Funderar på att få med en valp hem sen men inte bestämt mig ännu. Saknar min älskade vän o länge innan hon kommer hem igen. Kram❤

Svar: Hon saknar dig också men hon har det bra... kram :)
Esmaralda

12 J:

skriven

Gomorgon
Har kontakt med en man som bor i ett annat land. Vi har haft kontakt till och från i några år.
Vad känner han för mig när det gäller kärlek? Vänskap eller starkare känslor?
Kram

Svar: Han har nog tankar kring lite mer än vänskap, kram :)
Esmaralda

13 Mg:

skriven

Hej!
Är det min kollega som ligger bakom att jag inte fick arbetspasset? Har en känsla att det är så..så jäkla lessen!
Kram!

Svar: Min känsla säger detsamma, att kollegan har ett finger med i spelet, kram :)
Esmaralda

14 F:

skriven

Ser fram emot vår resa som vi ska göra nästa månad , men jag undrar och hoppas att den blir jätte bra 😊

Svar: Ja, det känns positivt, kram :)
Esmaralda

15 Snödroppen:

skriven

Godmorgon❣️
Vilken dröm, wao, så verkligt och ändå vaknar man i en mardröm. Har aldrig drömt nåt liknande men ofta vaknat av mardrömmar.
Vad kul nu ska ha det spanska Eva och du, ni får säkert lika trevligt på hemmaplan som på kreta, ni får skapa lite greklandskänsla om inte annat💞
Jag undrar över min gamle hjärtevän som jag hör ifrån emellanåt, finns jag med i hans tankar igen och kommer vi träffas igen. Han är inte glömd hos mej heller…
Kram och ha en underbar dag💞

Svar: Ja det kommer bli en mysig helg ! Han tänker på dig till och från och ni kommer mötas igen.. kram :)
Esmaralda

16 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Vilken omvälvande dröm hon hade dottern din !
Spännande skrämmande . Tycker ändå den ger hopp i dagens katastroftänkande värld ..
Så roligt att du får härligt sällskap hela helgen .
Du får ge öronproppar till maken ;-)

En undran ser du om Spanjorens stuga säljs till grannen ?

Ljuvlig Torsdag önskas !

Kram Anki med flock

Svar: Ha ha ha, ja maken spetsar in sig på en TV kväll med massa sport :) Tveksamt att stugan säljs till grannen.. kram :)
Esmaralda

17 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Wow vilken dröm! Är det din synska dotter som hade en sådan dröm?

Finns det en chans att jag får det jag önskar mest, på det sätt jag skulle vilja?

Kram

Svar: Japp, det är det.. ja båda två har förmågor men de har helt valt bort detta..... en chans finns alltid, kram :)
Esmaralda

18 Kristin:

skriven

Dette var en veldig spesiell drøm, men veldig interessant å lese om denne framtidsvisjonen.
Ja, hvem vet? Alt kan jo bli mulig om utviklingen får fortsette. Jeg kan ikke akkurat si at det skal bli spennende å se hva som vil skje :) , men hvem vet om man da vil ha et liv på den tiden?
Tusen takk for en interessant og spennende beretning om din drøm.
Ønsker en god dag. Kram!!!

Svar: Dottern drömmar ibland väldigt detaljerat och ingående och det har hon gjort sedan barnsben ! Kram :)
Esmaralda

19 Skorpan:

skriven

Vilken dröm... Fin å ena sidan o inget vidare å andra sidan, om framtiden kommer att se ut så, i mitt tycke alltså. Med god tur har jag slutat gå på jorden då o lever endast i alltet, får väl se, kanske...

Strulande morgon så jag inte hann i duschen, inte helt mitt "fel" eg ;). Sura miner o nån som tänkte surna till på jobbet också, är väl inte tankeläsare heller, men det redde upp sig som tur. Ser du nåt kul som kan tänkas hända inom snar framtid Es? Nåt mys med nån karl kanske ;)? En hoppas ju in i det sista...

Kommer vagt ihåg spanska Eva. Så kul ni ska ha Es!!

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja, faktum är att ett mys bör komma... det känns inte så långt bort... var uppmärksam.... kram :)
Esmaralda

20 Khaleesi:

skriven

Åh wow, vilken dröm!! Jag vågar knappt tänka på framtiden, blir så ångestfylld av det. Så kan förstå mardrömskänslan av drömme, haha. Försöker göra mitt bästa för att leva här och nu och inte fundera allt för mycket! 😁 Måste fråga. Väntar på besked om pengar. Kommer jag bli beviljad?? Känns som en evighetslång väntan. Vill bara att ekonomin ska funka nu! Hoppas ni får en trevlig helg tillsammans 🥂🌸

21 Dunegull:

skriven

Min mormor har nu kommit till ett jättefint hem men hon är aldrig nöjd ändå. Hon suger all energi från oss alla och framförallt mamma. Blir det något bättre här så mamma kan få lite lugn i kroppen? Blir hon mer positiv med tiden?

Kram

Svar: Ja, det här kändes nödvändigt och din mamma ska inte ha dåligt samvete. Jag tror mormor blir mer positiv vad tiden lider... kram :)
Esmaralda

22 Skrållann:

skriven

Hej!
Märkligt hur man kan få ihop sina drömmar;)
Så härligt att ”Spanska Eva” kommer på besök även om jag kan tro att ni hellre velat ses på Kreta. Imorgon ska jag träffa mina gamla arbetskamrater och det ska bli så roligt. Vi har inte setts på länge så det känns nästan lite pirrigt att det äntligen ska bli av.
Har gått själv några nätter på jobbet nu och jag tycker det känns riktigt bra och jag börjar komma in i det mer och mer. Dock är det som vanligt missnöje med ledningen och det är tråkigt att det oftast alltid ska behöva vara så.
Jag har tidigare fått till mig att det inte vore otroligt om jag så småningom kommer ha någon form av ledande befattningen. Vad säger din känsla, verkar det som om det blir så inom någon verksamhet?

Kram❤️

23 Anki:

skriven

Tack för svar..
Så synd då stugans infart går via granntomten och jag hade hoppats på ett snabbt slut på detta "mäklaruppdrag"...Har haft 2 olika mäklare ute för värdering och sista gav intrycket att det gick att få mer än grannen vill bjuda vilket jag inte tror..suck Spanjoren vädrar mer pengar och helt plötsligt har penningbegäret tagit överhand över en snabb och smidig försäljning = mer jobb för mig

Kanske stugan inte ens säljs denna höst ?

Kram Anki med flock

24 Lotta S:

skriven

Fint med långa vänskaper där man liksom kan ta vid direkt igen trots att en massa hänt emellan!

Jag försöker som du sagt ta lite extra initiativ då jag ser möjlighet till nya goda vänskaper, även om de oftast rinner ut i sanden. Allt för att inte missa den väninna som ska komma och som jag t.o.m. ska resa iväg med, är så ivrig att leva detta! Men jag frågar förstås också efter ledtrådar! Är hon egentligen bosatt i ett annat land eller är det någon "bofast"?

Svar: Jag ser tyvärr inga detaljer kring henne... hon är nog lite speciell på ett positivt sätt... kram :)
Esmaralda

25 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Det vore absolut något... Att få mysa...
Finns risk för nackspärr då, huvudet vrids som hos en uggla för att jag ska se allt o alla ;D.
Kram Skorpan

Svar: Japp, och det kan vara värt det :) kram :)
Esmaralda

26 <3:

skriven

Läskande drink det där din sommardrink 🍹🌸🌞
Börjar mötet närma sig med J ?
Vill ju tro att han och jag skulle passa ihop. Hur är han som person ?
Han verkar inte heller ha hittat rätt i kärlek.
Kram

27 Helena Ir:

skriven

Visst minns jag att du skrivit om Spanska Eva, kanske inte lika ofta som om Nettan och Ryska syster :)

Vilken dröm, så detaljerad, att också komma ihåg den så utförligt.. som en långfilm i mina ögon, som oftast minns kortare detaljer av mina egna..

Ska ut på en kortare promenad, vilken pärs det varit med den här förkylningen..

Något roligt som du kan se för mig, när orken är tillbaka igen?

Önskar dig en fin helg med väninnan, ni lär ha mycket att prata om :)

Kram

Svar: Ja, dottern är fenomenal med sina drömmar !! En hel del roligt kommer din väg.. kram :)
Esmaralda

28 ängeln:

skriven

Hej, vilken detaljrik dröm, själv har jag svårt att komma ihåg mina drömmar. Esmaralda, hur kan jag göra för att min arbetssituation ska bli bättre. Tycker att det känns olustigt med chefen, är min känsla rätt eller kan samarbetet funka?

Svar: Ge det en ärlig chans och med lite god vilja kan det funka.. kram :)
Esmaralda

29 Browallia:

skriven

Så generöst av din dotter att låta oss få ta del av sin märkliga dröm. Visst minns jag spanska Eva! :)

Jag brukar sällan ställa samma fråga mer än en gång men jag känner mig så förtvivlad över sonens beteende att jag provar idag igen. Jag förstår inte varför han har lagt till sin trista attityd mot mig igen, han liksom stänger mig ute och svarar bara ja eller nej på tilltal. Då går det ju inte att ha ett vettigt samtal med honom. Det gör mig så förtvivlad för jag vill inte mista honom på samma sätt som när han försköt mig när han revolterade i tonåren och vi inte hade kontakt under flera år. Jag vill inte bråka med honom samtidigt som jag inte vill vara en dörrmatta och låta honom bete sig hur som helst bara för att inte förlora honom igen. Sonens farmor är den enda som han respekterar och lyssnar på skulle det vara en bra idé att be henne att prata med honom? Har du nåt råd om hur jag bemöter honom när han gör så här?

Stor kram :)

Svar: Rannsaka dig själv lite, för vi mammor har en tendens att bli lite väl mycket ibland, på olika sättJag tycker du ska strunta i hans beteende just nu... var själv som vanligt, tjata inte utan lyft dig ett snäpp och se tiden an
Jag tror att det här beteende kommer att försvinna och ni kommer så småningom också att kunna prata om det, kram :)
Esmaralda

30 ML:

skriven

Ja drömmar kan vara hur märliga som helst och vissa har man med sig halva dagen.

Vad roligt med Spanska Eva! Ska ni hitta på ngt speciellt eller mest bara umgås? Maken kommer få en hel del "man-time" :)

Gud så skönt det är att vara ledig! Hade glömt hur det var faktiskt :) Till kiropraktorn igen då vi inte fick loss allt och sen hämtar jag en hamburgetallrik på bästa grillen innan tvättstugan :)

Kollegor tycker att jag ska bli polis eller jurist om jag inte jobbar inom sjukvården. Polisen har jag jobbat på och gör det gärna igen. Bästa ögongodiset också :)

Nyfiken på det nya som ska anlända i höst. Har du ngn känsla Es?

Insett att jag påverkas av Nymåne men förstår inte varför🤔

Ha det bäst! Kraam

31 Helena Ir:

skriven

Ja, tänk vilket minne hon måste ha, kanske även i annat som hon har nytta av, din dotter!

Tack för svar, 20 minuters promenad.. så härligt skönt ute, men tråkigt att jag inte orkar ta tillvara den mer.. Men snart så, så spottar jag i de där nävarna igen!

Kram

32 Ghostwriter:

skriven

Jag drömde inatt att jag skulle få ett nytt jobb. Det var utländska som ägde stället och de lovade mig en väldigt bra arbetsplats. Det var riktigt låg lön och inte så mycket tider, men ändå kändes det bra och jag fick frihet och ansvar.

Kan det vara något jobb som dyker upp? Har fått två intervjuer men hade varit skönt med ett jobb närmare mig imed att jag redan åker så mycket.



Kram och ha en fin träff med Eva!

Svar: Tror det var en lite puff och hopp i rätt riktning, att ett jobb där du trivs kommer, kram :)
Esmaralda

33 Mandarin :

skriven

Hej Esmaralda, kommer jag att må bättre nu? Hoppas på en fin höst. Kram

34 A:

skriven

Sådana drömmar är ju riktigt roliga... Jag tycker att leka med tanken om framtiden känns spännande, och inte dyster som många andra verkar tycka. Är nog en av mina starka sidor, jag ser möjligheter och inte hinder. Har alltid haft det drivet.

Har också drömt en verklig dröm och det var något år efter min mamma dött. Jag träffade henne i drömmen, och vi kramades och jag kände krämen. Jag grät, och när jag vaknade grät jag. Tror jag berättat om detta förut... Jag frågade hur hon hade det och hon sa att många var tråkiga och bara ville spela schack 🙂

Ska kolla på bilar i helgen. Sen KANSKE jag börjar kolla boende i något radhus, liten stuga eller liknande.... när jag mediterat har jag sett mig själv vid en stuga, gräsmatta och jag ligger i en hängmatta och läser bok. Det vore min dröm.

Trevlig torsdag! Här blir det köttbullar och stuvade makaroner till lunch

Kram!

35 Gnotten :

skriven

Min mens som den brukar nu för tiden, var sen nästan en vecka. Men jag som blöder som om jag föder tusen barn på en gång, har knappt fått något.

Är det pga kroppen?
Stress?
Eller gravid?



Kram

36 Lilla m:

skriven

Hej Es, blir det något sex för mig inom den närmaste tiden? Kram

Svar: Inte omöjligt, det beror på dina egna val, kram :)
Esmaralda

37 ML:

skriven

Igår gick allt fel och idag har jag haft mer tur. Gick förbi frissan som hade tid direkt och det var dessutom hennes sista dag. Håret klipptes till axlarna och vips så kände jag mig som mig själv igen för avskyr långt hår men har inte hunnit klippa mig pga allt jobb. Dock känner jag mig lika ful fortfarande och någon romantik tror jag inte på längre :) Känns som att min ängel hörde mig igår när jag bad om hjälp för kändes lättare i samma veva. Vi verkar ha en fin kontakt och jag älskar "honom" ... tror att det är en man Es så därför säger jag "han" :)

Ha en härlig kväll med massa skratt, glädje och mys :) Kram

Svar: Ja, jag ser din ängel som en mansfigur så du känner helt rätt !! Kram :)
Esmaralda

38 T :

skriven

Känns det som jag är gravid? Kram

39 Mika:

skriven

Jag var med om en märklig sak för någon timma sen. Sovigt dåligt i natt och råkade somna i soffan till att en film gick på cmore. När den är slut brukar skärmsläckare sättas igång och tv stängas av. Men det sattes på en låt högt och på skärmen med stor tex child dont you worry! Kan det varit någon hos mig och vill säga mig något ? Kan du se vem i så fall och vad den ville säga ♥️🌿🥰

Svar: Jag tror helt enkelt att någon ville ge dig god energi, kram :)
Esmaralda

40 Lill:

skriven

Hej fina Esmeralda! Är han nöjd med sitt beslut, kommer han att höra av sig ? Kram

41 Tiss:

skriven

Hej Es!

Det där med att släppa saker.
Just nu är jag inne i en period då det känns som att saker och ting verkligen äter upp mig, jag känner mig som en så dålig människa.
Det känns som att det blir mer och mer, min hjärna kommer att explodera en vacker dag. För hur gör man egentligen när man släpper? (Har du något råd?)
Jag vet ju att detta uppkommer när hjärnan vill "skydda" mig. Vilket den ju egentligen inte gör. Snarare ställer till...

42 IB:

skriven

Har jeg en sjanse på Mikael?

Svar: Jag ser ingenting mer seriöst, kram :)
Esmaralda

43 ML:

skriven

INFO TILL MAMSEN!
Ingen Glamour på fredagar! Kram

Svar: Detta ska framföras !! Kram o tack :)
Esmaralda

44 ML:

skriven

Varsågod!! Och tack för svaret om min ängel. Känns tryggt att ha en man vid sin sida :) Kram

45 Lilla m:

skriven

Tack!! Finns det alltså villiga kandidater som ställer upp?😁 ser du sådana runtom mig?

46 Misstjejen:

skriven

Hej

Fråga om mammas båda knä kommer blir bättre i framtiden efter båda operation? 😊

Ha det bra

Svar: Ja, så ser det ut, och fysioterapin kommer vara viktig, kram :)
Esmaralda

47 Browallia:

skriven

Tack så mycket för svar och kloka tankar om hur jag ska hantera sonens beteende. Jag släpper det för nu. Skönt att det kommer försvinna i framtiden. Önskar dig en skön torsdagkväll. Kram

48 Skorpan:

skriven

Tack Es :)!
Kram Skorpan

49 ML:

skriven

Och där kom infon om fortsatt jobb fast med annat också än vaccinering. Vet inte om jag vill fortsätta för känner mig klar Beror lite på när OP blir. Svårt Es🤔 Kram

50 Boudica:

skriven

Jag drömde mycket inatt, men inget jag minns, men jag minns att jag drömde. På senaste tiden vaknar jag flera gånger med en tolkning i huvudet, innan jag ens hinner riktigt tänka på det! Måste bara lära mig lita på det ;)
Jag som spårar min sömn, hade även ovanligt mycket REM sömn inatt, ovanligt för mig, kanske för jag lagt mig tidigare dessa dagar.

Så trött, gjort att lagt mig tidigt senaste dagarna, och blir nog inatt med, fortfarande trött när jag vaknar.
Sannolikt min sköldkörtel som håller på, måste bara ta mig in i bra rutiner igen, men det är jobbigt när man inte orkar.

Sverige öppnar igen, och jobbet gick ut med att de bokat en kryssning som de brukar, men... typiskt nog är det samma helg som min kurs, den enda helgen jag har något planerat på!
Vill ju gå på båda, men något inom mig säger att det löser sig, att jag kommer iväg på båda.

Vad ser du Es, kryssning eller kurs, eller tillit till min "tanke"? ;)

Ha en trevlig tid med vännen!

KRAM!

51 Steph:

skriven

Kommer mitt barn i maj 2022?

52 Lärarinnan :

skriven

Hej!
Jag har en längre tid önskat mig en nystart i min karriär och jag tror, precis som du sagt att den kommer. Men hur länge måste jag vänta? Ska jag sluta söka? Vart ska jag söka? Håller på att tappa min framtidstro på min dröm.

Kram till dig från mig!

53 sofia:

skriven

Hejsan!🌸

Vilken häftig och läskig dröm på samma gång. Jag älskar drömmar och att drömma. Det fanns en tid i mitt liv när jag var yngre som jag gick och la mig för att jag ville drömma. Jag drömde ofta saker som skulle hända och det stämde ibland. Lite läskigt var det men så kul. Din dröm kanske finns i framtiden på riktigt. Vem vet? 🌸

Jag har en fråga om något som kan förändra mycket mitt tillvaro framöver. Vi har fått erbjudandet att köpa en tomt och vi ska bestämma oss imorgon förmiddag om vi vill ha den. Om vi tackar ja till att köpa den, kommer vi att sälja huset vi bor i och bygga ett nytt hus. Det är både spännande och lite småjobbigt. Om vi köper den, kommer det att blir bra? Kommer det att kännas som ett bra beslut? 💕 kramar


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: