Regressionsseans !!!!!

Flera har frågat och nu är det alltså dags för lite information om mina regressionsseanser.

Alla har ju inte lust eller möjlighet att fysiskt besöka en regressionsterapeut – även om det alltid är detta som jag föreslår i första hand.

Att själv få uppleva en regression  och besöka sina gamla liv är oslagbart.

För dem som inte kan eller vill – så erbjuder jag regressionsseanser.

 

Det går kort och gott till så att jag backar din tid och ser så mycket som möjligt kring ditt förflutna i tidigare liv.

Ofta kan man se sådant som är till gagn i detta livet och som kan förklara somliga issues man har.  Eller som bara ökar ens självinsikt och man landar bättre i den person man är.

Det enda krångliga är förberedelserna  för sådan seans.

Jag måste försätta mig i ett speciellt tillstånd, vilket tar tid och energi  och jag måste ha kontakt med såväl  min egen som kundens andliga vägledare.

Och när kontakten är etablerad, då är det bara att hålla i åkebrädan och ge sig iväg !

Jag ser alltid  minst ett tidigare liv

Oftast  ser jag flera stycken

Det varierar hur detaljerat jag ser

Under en regressionsseans kan jag inte bevara frågor  i övrigt som kunden har utan detta rör sig enbart om gamla tider !

I söndags höll jag senaste regressionsseansen och den tog mig ut på en spännande resa  till ryska Sibirien.

Jag ser min kund på en åker mitt i smällkalla vintern.

Hon är höggravid och ska till att föda men hon befinner sig långt från människor och hus.

Hon hittar ett slags vindskydd och där föder hon, ensam och rädd och väldigt ung.

Sedan tar hon barnet till sig närmast kroppen och  kläderna utanpå  och så staplar hon vidare och jag ser blodspår i snön.

En flock vargar får kläm på blodspåren och följer efter.

Det börjar mörkna, vinden viner och mer snö börjar falla.

Då  plötsligt uppenbarar sig något som ser ut att vara ett slags skjul och man ser ljus i fönstren och rök från en nödtorftig skorsten.

Flickan tar sig dit, bankar på dörren och sjunker utmattad ner på  knä.

Nu hade detta kunnat bli en riktig solskenshistoria men så blev det inte.

Det fanns två män i skjulet och de var jägare och skjulet var tillfälligt.

De hjälpte kvinnan men man upptäckte att bebisen hade dött.

Kvinnan stannade kvar flera dagar hos männen som tog hand om henne efter bästa förmåga. Man ordnade en hastig begravning för den lilla.

Sedan tog man kvinnan med sig när man gav sig iväg till civilisationen.

 

 
Kunden fick insikt i varför hon var  livrädd för att föda barn.

 

 

Detta var en av tre regressioner jag kunde se.

Det är lika spännande varje gång – jag vet ju aldrig i förhand vad jag ska se !!

Vill man ha en regressionsseans så  mailar man mig på:

[email protected]

Och jag mailar info tillbaka om hur det fungerar

 -

Ha nu en fin lördag alla !

Jag och Spanska Eva , Nettan och Lotta ska ha lite förfest hos Lotta som bor intill hamnen och sen ska vi till hamnkrogen och släppa loss!  YAY!!

Spanska Eva hälsar !!

 

Kram & kärlek💖

 

P.s. Idag har jag besök och kan inte besvara era frågor....

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Märks ju jag har en fulladdad energi inför varje lördagar. Det bruka jag inte såna för längesen.

Det är något som min hjärna längtar efter något...

Vad kan det vara?

Ha det bra

2 Skorpan:

skriven

Ja som det verkar kan tidigare liv förklara mycket gällande nuvarande liv. Hoppas denna regressionsseans hjälpte kvinnan att bli fri från sin rädsla att föda. Vilken hemsk upplevelse hon fick gå igenom...

Är det då så att du Es under en dylik seans kan koncentrera dig på t ex rädsla för hundar, som inte uppkommit i detta liv, o kan få reda på orsaken till den, ellerför regressionen dig vart som helst? Himla spännande är det...

Igår tog jag mig ut på lunch längs min väg tillbaka till kontoret. Maten okej men ingen av intresse kommo emot ;). Förlustade mig på stan en stund efter jobbet o ingen där heller. Är det verkligen nån mysig typ på kommande? O var möts vi, på gatan ;)? En fling igen, eller bara ett ligg? Nyfiken...

Vilken dag ni ska ha idag Es, tjehäng, yay. Härligt :)!

Här kanske jag drar iväg till grannstaden V eller H, får se...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja jag brukar kunna sätta fokus på varför man rädslor/fobier och annat i detta livet.. men jag kan inte 100% lova i förväg att det lyckas.. bara att jag gör mitt bästa, kram :)
Esmaralda

3 Fa21:

skriven

Hej
Kan inte bestämma mig om jag ska behålla katten eller inte. Hur ser det ut? Borde jag behålla?

Svar: Bara om du vill och har rätta engagemanget, kram :)
Esmaralda

4 Läroliv:

skriven

Ha så kul i kväll.

Kram

5 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, vilket härligt festgäng 🥳
Bubbel lördag står på schemat och mys med två vänninor ska bli så roligt 🍾
Testar igen och ser om du kan se ngt om detta.
Börjar mötet närma sig med J B ?
Vill ju tro att han och jag skulle passa ihop. Hur är han som person ?
Han verkar inte heller ha hittat rätt i kärlek. Min kära extramamma känner honom och tror att vi skulle passa ihop. Kommer hon styra upp en dejt åt oss och det blir av. Han bär ett kors runt sin hals som min pappa gjorde. Jag har ingen framtid med A.
Kram

Svar: Härlig lördag det blir för dig :) Han verkar vara helt ok men tveksamt om dina känslor blommar upp, kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

När kommer det var frihet och glädje för mig. Allt som jag vill. Jag har inte träffas folk än...

När kommer det var frihet och glädje?

Nu är det hösten... något gång under hösten?

Ha det bra

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag längtar så mycket efter jul här året. Något speciellt med jul i december för mig?

Ha det bra

8 Hej:

skriven

Hej Esmaraldaz
Jätte spännande verkligen.

Es, ser det ut som att jag fortfarande kommer att kunna återta min uppsägning på lägenheten? Eller kommer de säga att det är försent?
Kram

9 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han och jag att flytta ihop?
Kommer det att bli bra? Blir det ett sådant boende jag önskar?
Kram

10 Lilla m:

skriven

Hej Es! Kommer min vänskap med A att bestå en livstid? Kram

Svar: Det ser jag faktiskt inte.... kan vara faktorer som påverkar, kram :)
Esmaralda

11 Alie:

skriven

God morgon
Å detta har jag funderat kring länge.. en regressionsseans.
Skulle helst vilja tas tillbaka i tiden själv men rädd att det inte kommer att lyckas.
Är priset samma som en seans?

Nu är bollen äntligen i rullning kring remiss till annat sjukhus. Lär det bli en operation där och Ser den ut att bli av i år?
Kram o fin Lördag med dina vänner!🥰

Svar: Ja, priset är detsamma ! Operationen ser ut att bli i år eller början på nästa, kram :)
Esmaralda

12 Stephanie:

skriven

Jag ska göra en insemination i Danmark i september finns det chans för tvillingar?

Svar: Chansen finns men inte så troligt, stor lycka till, kram :)
Esmaralda

13 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Spännande med regression . Hjälpsamt för förståelse av händelser och känslor i detta liv ! Nägot jag gärna skulle vilja prova .

Härligt med hamnhäng med bästisar ! Njut av mat och umgänge ! Hälsa tillbaka <3

Här ska det spelas på hästar idag minsann ...ja bara 10 kr vinnare o plats på hästen MOSES som startar i V75 avd 6 haha jag kan ju inte låta bli

Kram Anki med flock

Svar: Klart du inte kunde låta bli, heja Moses :) Kram :)
Esmaralda

14 Helena Ir:

skriven

Intressant!

Ha en trevlig dag/kväll med tjejerna..

Börjar intresset att vakna mer och mer?

Kram

Svar: Ja, något mer ! Kram :)
Esmaralda

15 Dunegull:

skriven

Får jag tillbaka mina pengar från hantverkaren?
Kram

16 Dunegull:

skriven

Hur stor är chansen att jag hittar kärleken till jul?

Kram

17 Hej:

skriven

HejEs,
ser det ut som att jag fortfarande kommer att kunna återta min uppsägning på lägenheten? Eller kommer de säga att det är försent?
Kram

18 Anna E:

skriven

Intressant, vad kostar en regression?

19 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Jo jag vet, inte går det att lova något, det är bara att följa med på resan o vilka resor du fått vara med om :).

Väntar ännu på mina resor o idag tror jag det blir en miniresa på cykel ;D. Strosa runt lite o kolla in "allt"..
Kram Skorpan

20 ML :

skriven

Det där skulle jag kanske våga mig på då jag tycker det är obehagligt med "vanlig" seans :)

Wow! Vilken fest det blir ikväll för er :) Kommer bli Treo i morgon :) Ha det såååå kul!!

Jag tror att jag följer med jobbet till nya lokalen i Oktober. Fick igår reda på att de handplockar få personal och jag är en av dem. De är tom beredda att anpassa vissa arbetsuppgifter pga min arm och det säger mycket. Jag vill/hinner inte heller börja på nytt innan OP och Zanmi markerar att jag ska följa med så tror att jag tagit rätt beslut :)

Och gällande Zanmi så har hon två senaste kvällarna sprakat när jag nämnt kärlek så antar att hon vill säga något Es :)

Men herregud! Drömt om massa ormar i natt. Igen. Det finns väl ingen fara runt mig? Eller står de för något annat?

Första lediga helgen sen April. YAY! Missnöjd efter klippningen häromdagen och hon missade en klump bak i nacken så måste till en annan och fixa det. 500 spänn åt helvete. Sånt gör mig arg!

Kraaam o pussar till 9 åringen.

21 Aj, aj:

skriven

Hej Esmaralda!

Kommer mina besvär med magen och "Ändalykten" att leda till operation eller kan det fungera ändå med annan hjälp?

22 Aj, aj:

skriven

Hej Esmaralda!

Kommer mina besvär med magen och "Ändalykten" att leda till operation eller kan det fungera ändå med annan hjälp?

23 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar om du ser något om detta. Kommer försöka ta tillbaks min uppsägande av lägenhet och behålla den en tid.
Ser det ut som att jag fortfarande kommer att kunna göra det? Eller har det nu blivit försent?
Kommer ringa så fort de har öppet
Kran

24 B:

skriven

Godmorgon, kommer han kunna ringa in våran nya anställde istället för mig om jag behöver gå hem? Mitt psyke orkar inte jobba.. kram

25 Tcremz:

skriven

Merhaba esmeralda ,Sevilay ile bir geleceğim olabilirmi, bana bu konuda neler tavsiye edersiniz Tesekkur ediyorum 🙏

26 Mikaela :

skriven

Kära Ez!

Jag undrar om du kan se ngt om killen jag är kär i. Vi träffas slumpmässigt på varandra, jag hör hans namn ofta på radion el låtar förknippade med honom. Vad betyder detta? Känner han ngt för mig? Kram 🌟

27 <3:

skriven

Tror ni damer kommer få en toppen dag hör nästan klirret redan i glasen 😅🥂🍾🍹
Fattar inte M att jag blev sårad? Varit off ett tag nu och känner inte den glada känslan jag gjort för henne. Hon var den sista jag trodde skulle låta bli att betala och inte svara upp på det jag skrev till henne.Ibland är de rikaste snålast.
Kram

28 Anna:

skriven

God dag Ez,

Känt mig nyfiken på att prova regression i många år, men inte riktigt vågat prova.
En annan fundering, när jag frågade mannen som jag träffat ett år nu vad han kände, så sa han att han ”håller av mig” alltså kom igen, är det inga kärlekskänslor alls från hans sida? Lite svårt att tro det.
Men men.
Vad säger du om saken?

Stor kram

29 Svante:

skriven

Hej Es. då frågan är fri här på din blogg så tänkte jag chansar och frågar dig detta kanske du svarar något på det, kan du se om min dotters vita katt Dixon tre år gammal kommer hem igen, han försvann den 8/9 troligen hoppat eller ramlat ur ett fönster som varit öppet i hennes lägenhet hon bor på bottenplan, min dotter är ute och letar efter Dixon både dag och natt nu och har satt upp lappar lite överallt där folk kan se dem, så min fråga kort och gott är denna kommer Dixon snart hem igen? han är en innekatt som tycker världen därute är läskig så förmodligen ligger han och gömmer sig någonstans, kanske någon ser honom och hör av sig till min dotter om Dixon, hoppas ju det eller att hon själv eller jag finner honom ute någonstans i närheten av hemmet, troligen är han inte så långt borta utan i närheten någonstans, min dotter kanske kan få en sökhund på måndag som söker efter försvunna katter, kan du se och svara något på detta vore det behjärtansvärt, jag tror i alla fall Dixon snart blir funnen och kommer hem igen. Önskar dig en trevlig helg Es. Kram:).

30 Bellagio:

skriven

Jag hade planerat min försenade 40-årsfest till nästa helg, på ett hotell. Jag var så glad för att de flesta av mina vänner kunde komma, och alla är vaccinerade. Igår träffade jag och mina systrar den som håller i min fest, och då säger hon "tråkigt att ni inte kan dansa", vi trodde hon skämtade. Men icke. Enligt restriktioner får man inte dansa när fest anordnas på ett ställe med serveringstillstånd. Jag och ansvarig har pratat om hur vi ska göra när det blir dax för dans och borden ska flyttas undan. Så detta måste de kommit på nu, en vecka innan min fest med långväga gäster. Har tittat på andra alternativ som att boka en lokal, men orkar inte det planerandet. Nu tittar jag på alternativ som att ha festen den 2/10 istället då restriktioner har släppt. Men många av gästerna kan inte och hotellet ver inte om de kan. Ska det bli senare ändå så blir det efter årsskiftet och då vet jag inte om jag vill. Är så ledsen och besviken. Klart restriktioner ska följas.. Men just nu så är det skit.

Blir det fest eller ser det ut dom att det inte blir av?

31 Na:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer vi att flytta ihop?

Kommer det att bli bra?
Kram

32 Lydia💕:

skriven

Ha så kul med dina väninnor jag var ute med mina igår mycket skratt o bubbel 🍾
M dök upp och satt med oss och var jätte trevlig undrar vad han känner för mig ?
Kram Lydia💕

33 Maria:

skriven

Hej
Du/ ni får också ha en fin lördag (och det tror jag ni får🥳) jag ska spendera kvällen på jobbet med mina gamlingar ☺️
Kram Maria 🥰

34 <3:

skriven

Förlåt Es såg nu att du inte besvarar frågor idag.
När man kollar din blogg via mobilen så såg jag inte den röda texten längts ner.
Kram

35 ML :

skriven

Sorry Es! Stod inget om att du inte besvarade frågor först :) Ha en härlig tjejkväll. Kram

Svar: Nej, jag glömde bort det :) Så jag fick rätta till :) Kram :)
Esmaralda

36 Ghostwriter :

skriven

Om du kan göra undantag och har tid över, så känner jag helt knäckt. Det känns inte som det är över, han känns ju som den rätte. Det finns inget annat. Känner han inte som mig? Är detta inte bara förhastat och pga rädsla? Han gav ju så mycket och sa så mycket, man gör inte så och sen kastar bort något såhär ovanligt vi fått uppleva.



37 Ghostwriter :

skriven

Om du kan göra undantag och har tid över, så känner jag helt knäckt. Det känns inte som det är över, han känns ju som den rätte. Det finns inget annat. Känner han inte som mig? Är detta inte bara förhastat och pga rädsla? Han gav ju så mycket och sa så mycket, man gör inte så och sen kastar bort något såhär ovanligt vi fått uppleva.



38 Månskenet:

skriven

Hej!
Jag rekommenderar verkligen regressionsseans! Jag som verkar ha levt många liv i olika världsdelar i olika samhällskick, hög och låg, så det gav så otroligt mycket. Verkligen! Plötsligt förstod jag en hel del av mina funderingar, tankar, känslor och minnen. Den gången gick du enligt mina frågor, mja, fast du hittade en del som jag nog fundetat på mrn som jag inte frågade om. Skulle va kul att se vad som kom ftam om du fick "vandra fritt" i mina liv.
Må så gott! Kram!

39 Dunegull:

skriven

Hur stor är chansen att jag hittar kärleken till jul?

Kram

40 S777:

skriven

Hej Esmeralda, känner mig helt lost och vet inte vad jag ska göra och vilket håll jag ska gå åt. Har du nått tips?
Mvh S

41 naturvän:

skriven

hej!

tack för svar, jodå här tränas det och skall tränas mer. Bara otäcka svullnaden i kroppen som drar ner tempot, men idag slog jag rekord på 5 km, man får glädjas för det lilla.

Håller mitt humör uppe och är min medicin, önskar bara jag hade ngn att träna med. En man så klart......ser du om det finns ngn i närheten, jag menar om jag går med i ngn jogginggrupp, får väl bli på facebook då, ....

Nu ett dopp oi böljan det blå!

H en fortsatt fin dag!
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: