Strandhugget....

 
Förfest hos Lotta och sen några mysiga  timmar på Stradhugget i hamnen !
Deras  fiskgryta går inte av för hackor !
 
Nu har Spanska Eva varit här sedan i fredags och i dag far hon hem till sitt !
Blir tomt efter henne och det blir det ju  efter människor som är glada, aktiva och fulla av humor och  skratt !!
 
Kram & kärlek 💖
1 Skorpan:

skriven

Ser ut som ett trevligt gäng :)!
O ja, när någon åker hem till sitt blir det väldigt tomt... Kan ju bara hoppas att de kommer på besök flera gånger...

Här har det hängts vid tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin o tv :D. Inget vidare spännande eller händelserik dag inte...
Kram Skorpan

2 Viktigt för mig:

skriven

Hejsan Es!
Väljer annan sign idag av speciella skäl.

Vilkenmysig tjejkväll ni har haft håller med visst är det kul med människor som är glada 😉

Fråga:
Kan du se om min dotter kommer in på nån av de 3 utbildning har hon sökt? Hon är förstareserv på alla!
Undrar också om du kan se om får bättre eko omi snart en sån kämpe jag är så stolt över henne💞

Hoppas på att du får fram nåt tack på förhand ✊🍀✊❤️🌸🌺🌞❤️Kram

3 Fågeljägaren:

skriven

Hej <3

Ser ut som om du har en mysig kväll.

Min fråga är om det kommer att lösa sig med de skulder jag har.

kram kram

4 Helena Ir:

skriven

4 glada tjejer, ni hade nog mycket trevligt! Sånt som man hämtar ny energi ifrån :)

Kram

5 ML:

skriven

Jättefin vild med härliga damer på sitt bästa humör :) Kram

6 ML:

skriven

BILD ska det stå!!!!

7 Karolina:

skriven

Hej! jag har tappat bort en ring och ett läppstift, har ingen aning om vart där och har letat överallt! vart ska jag leta?

8 Kristin:

skriven

For en herlig "gjeng".
At dere hadde en festlig aften, er jeg ikke i tvil om.
Deilig å være sammen med likesinnede. Det gir energi, som man lever lenge på.
KRAM!!!

9 Mona:

skriven

Hej. Jag undrar om du kan se hur min yngsta son hälsa ser ut. Tack😊

10 Browallia:

skriven

Vilken härlig helg du och spanska Eva och du har haft. :) Stor kram

11 Contici :

skriven

Hej Ez!

Ser härligt ut, och med god mat och fina vänner! Blev inspirerad och får göra soppa på hundens överblivna fiskdelar. Alltså inte efter servering till henne😂. Laxrester, lite torsk och mycket kolja. Finfina fiskar för en magsjuk hund😊. Billig och dryg soppa för matte 😁.

Njutit av en fantastisk dag i skogen. Kanske sista innan hösteländet drar in. Fasar för november… blött, mörkt, kallt, trist och typ blåst i sidled varje dag. Går genom märg och ben, känns bara ruttet.

Har tuffa beslut och händelser framför mig. Gräsligt att inte kunna påverka ett endaste dugg, när det handlar om livet! Andra kommer in och bildar sig en uppfattning om vad som egentligen är min helt privata sfär. Andra ska fatta livsavgörande beslut för mig o familjen. Svårt att vara lugn, vänta med positiv inställning som jag borde när jag egentligen är fruktansvärt arg och frustrerad! Finns kanske fler i gruppen som kan känna igen sig??

Snälla Ez, kan du se om det hela går vår väg?? 🙏. Jag våndas och anar det värsta, och det kommer ta tid innan jag får besked 😔.

Kram till er alla


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: