AKUT

 
En i vår bloggfamilj har råkat illa ut och behöver vår hjälp !
Hon ska opereras i kväll.
 
Hennes dotter mailade mig och talade om att hennes mamma   hittades
liggande på hollgalvet och hade legat där ett dygn innan hon hittades.
 
I kväll ska hon opereras och dottern undrar om vi vill sända henne healing och 
SJÄLVKLART att vi vill
 
Från och med kl 18.30 och framåt under kvällen sänder vi healing, så starkt och intensivt som  vi bara förmår !
Vi sänder var och en när vi får en stund över.
 
Jag hoppas att dottern håller oss informerade om vad som händer
 
Kram & Kärlek 💖

 

1 <3:

skriven

Mina tankar går till bloggmedlemen som ska opereras ikväll.
Hej kära Es, vad var det med Anders inatt med meddelande om att han måste få in pengar ?
Konstigt med swish förfrågan på 200 kr. Han är ju en välbärgad man.
Kändes inte så bra.
Kram

2 Skorpan:

skriven

Ska försöka.
Styrkekramar till mor o dotter!!
Kram Skorpan

3 Alie:

skriven

Självklart! Kommer sända allt jag kan! ❤️🙏
Kram :)

4 Helena Ir:

skriven

Självklart så hårt jag kan!

<3

5 Mercan :

skriven

Jag ska be för mamman Esmaralda 🙏💖🙏

6 Therese C :

skriven

Hej Es!
Vad dramatiskt!
Vi får verkligen hoppas att mamman kryar på sig.
Jag ska sända lite till henne sedan.

Jag var i stan förut och påmindes om dagens blogg då en kvinna som kan ha varit uteliggare kom fram och började prata.
Jag svarade och ställde lite följdfrågor och hon verkade glad att jag tog mig tid att prata en stund. Jag hade med mig matsäck och tog fram och började äta. Hon måste ha varit väldigt hungrig för hon frågade om hon fick smaka på min Mannafrutti och jag blev lite förvånad att hon ville det i dessa postpandemitider när i alla fall jag går omkring med bacillskräck.
Hon fick resten och jag erbjöd henne mitt kokta ägg och min snickers också.
Sen frågade hon om vi inte kunde bli vänner. Det kunde vi tyvärr inte. Men jag blev så berörd när jag tänkte på hur ensam hon måste vara när hon frågar random människa på stan om vänskap. Så sorgligt ❤.
Kram Therese C

7 Krystyna:

skriven

Absolut, jag kommer sända med jämna mellanrum under kvällen. Det är en ynnest att vi har varann i sådana situationer. Nästa gång kan det vara min tur.
Kram och hoppas innerligt att allt ska gå bra

8 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vill bara fråga att hur ska jag sända healing till den person. Var kan jag hitta person? Ska jag bara kommer till dig sen gå vidare till där?

Ha det bra

9 Ghostwriter :

skriven

Självklart skickar vi!




Nu vill jag bara bli glad och se framemot att komma hem. Kommer jag kunna bygga upp mig själv igen? Kram

10 Tiss :

skriven

Hej Es!

Sänder här också.

Ser du fortfarande att det löser sig med csn?
Det bara dyker upp nya saker hela tiden.

11 Healing:

skriven

Självklart är jag med och håller alla tummar att det kommer gå bra🙏

12 J:

skriven

Skickar styrkekramar 🙏❤

13 Solstrålen:

skriven

Sänder allt vad jag kan, styrkekramar till mor & dotter hoppas hon blir frisk snabbt<33

14 Solstjärnan:

skriven

Försöker vara med o hjälpa .Vi hoppas på det bästa,att operationen går bra och mamman återhämtar sig.

Kram Solstjärnan ☀️

15 Frasse:

skriven

hej....kan du känna nåt angående katten vår?
mår den bra?

16 Angeli:

skriven

Självklart! <3

17 Naturvän:

skriven

Hej!

Självklart sänder jag healing. Hoppas allt gått bra

Styrkekramar


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: