Den bästa....

 
Jag är svag för fina parfymer och har en hel liten flock  som jag samlat på mig !
 
En av dem anväder jag betydligt mer än alla andra och det är den billigaste av dem alla !
 
 
Min favorit är Jil Sanders " SUN"  som  man kan hitta på nätet för under 200 kronor.
SUN doftar nytvättade kläder .. sommmar och  rent och diskret ....  och doften finns kvar och förvinner inte i första  taget.
 
Som kvällsparfym gillar jag  Diors Poison.. som är en ganska tung och söt parfym och som passar på mig.
  Det är ju så olika vilka parfymer som passar vem... men SUN tror jag faktiskt alla kan använda med lyckat resultat!
Och nej, jag har inte fått betalt för att  boosta  parfym 😂
 
Kram & kärlek💖
 
P.s. Idag är jag med en väninna på sjukhuset i Lund och kan inte besvara frågor.
Därefter far jag hem till ryska syster på lite fest och övernattning, så nästa blogginlägg kommer på måndag !!
Ha det riktigt gott tills dess !
 
 
 
1 Agnes:

skriven

Önskar det bästaste för er alla!

Stora kramen, everybody! ;0}

2 Dani:

skriven

Hej! Behöver verkligen hjälp. Ska jag träffa C idag eller inte?🤗
Kram!

3 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Njut nu av lite ledighet och hälsa ryska systern !

Här blev man bjuden på kräftskiva ikväll ;-)

Kram Anki med flock

4 Lupin:

skriven

Godmorgon,
Hoppas inget allvarligt med sjukhusbesöket idag..
Njut av er dag och helg!
Stor Kram :)

5 Kristin:

skriven

Jeg sender en god bedring til din venninne, kjære Esmaralda, og en god helg. KRAM!!!

6 Solstjärnan:

skriven

Lycka till med sjukhusbesöket.Hoppas allt är bättre än väntat.
Ha det roligt med ryska systern!😊

Kram Solstjärnan ☀️

7 Ghostwriter:

skriven

Ha det så bra och en trevlig helg nu!


Kram

8 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Klokt av dig att ta ledigt från tjatet om den där Mr Right ;) Hoppas festen hos syster Svetlana blev lyckad.

Kram Igges matte 🐈‍⬛

9 M:

skriven

Hoppas att allt gått väl med vänninan och att det blev lyckat med syster. Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: