Strul...

Ni har säkert märkt det allesammans.... att bloggen fortfarande klabbar och inte vill sig.
Suck & suck !
Hoppas det är lagat och fixat tills i morgon
 
Kram & kärlek och ha en fin tisdagkväll 💖
1 Svante:

skriven

Hej Es. Vad konstigt när jag hade skickat iväg mina
rader till din blogg kom dagens blogg fram, det måste ha varit en äldre blogg sida som kom fram för mig när
jag klickade upp din dagens blogg som jag brukar göra, upp kom dina spontana spådomar idag, haha, bortgjord som vanligt, då vet vi det i alla fall,
ha en fin tisdagskväll och tack för du finns!
Kram:)

Svar: Blogg.se krånglar idag... ingenting funkar riktigt som det ska, kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Det är tokigt med blogg som inte vill fungerar.

Det är väl jag som funderar över hetero eller lesbisk. Men som du skriva om jag är bi. Om jag har en öppet sinne så det är chansen att få en kärlek. Var finns hen?

Ha det bra

3 Skorpan:

skriven

Mera regel än undantag nuera ;).
Allt bra med mamsen?

Här mycket ensamt, men jag har ju mat o tak över huvudet så jag borde sluta oja mig ;).
Kram Skorpan

4 Shenzi:

skriven

Hej Es!
Jag undrar om nästa kille har varit singel länge innan jag och han inleder något med varandra??? Kram Shenzi 🌹

5 Shenzi:

skriven

Hej Es!
Jag undrar om nästa kille har varit singel länge innan jag och han inleder något med varandra??? Kram Shenzi 🌹

6 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du svarade mig igår kväll om att du såg min kusin L kommer få ett till barn (Vad kul!), du kan möjligtvis inte se om det dröjer länge till med tanke på att hon snart blir 41 år samt om hon äntligen får en flicka till hennes lilla pojkskara??? Eller blir det en pojke till?? Kram Zoey 💕

7 .:

skriven

Hej Es!
Jag har personer som står bakom mig nu. Som tycker att det är helt galet, absolutinte ok. Ja, jag fick en riktig käftsmäll (inte bokstavligen). Men den gjorde nog lika ont inombords. Tror du att hon kommer att fortsätta och eller kanske säga förlåt/be om ursäkt? Upprepas detta får jag ta till andra åtgärder, eller vad man ska säga.

8 Mercan :

skriven

Esmaralda om du har möjlighet att svara 😎 du såg möjlighet i skolan när min bror blir antagen nu 🤔 kommer han att träffa tjejen med gott hjärta den rätta Esmaralda eller blir det en annan tjej innan han träffar tjejen med gott hjärta som du såg för honom 😊

9 Naturvän:

skriven

Gokväll!

Nu får vi hoppas bloggen funkar igen!

I morgon skall jag besöka en ny arbetsplats och är allt lite spänd. Hur skall det här gå, kommer jag att trivas och de med mig?.Det är många funderingar. Får du en positiv känsla kära Esmaralda?

Skall unna mig ett skumbad och försöka koppla av

Kram

10 Shenzi :

skriven

Hej Es!
Jag undrar om nästa kille har varit singel länge innan jag och han inleder något med varandra??? Kram Shenzi 🌹

11 Shenzi :

skriven

Hej Es!
Jag undrar om nästa kille har varit singel länge innan jag och han inleder något med varandra??? Kram Shenzi 🌹

12 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du svarade mig igår kväll om att du såg min kusin L kommer få ett till barn (Vad kul!), du kan möjligtvis inte se om det dröjer länge till med tanke på att hon snart blir 41 år samt om hon äntligen får en flicka till hennes lilla pojkskara??? Eller blir det en pojke till?? Kram Zoey 💕

13 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du svarade mig igår kväll om att du såg min kusin L kommer få ett till barn (Vad kul!), du kan möjligtvis inte se om det dröjer länge till med tanke på att hon snart blir 41 år samt om hon äntligen får en flicka till hennes lilla pojkskara??? Eller blir det en pojke till?? Kram Zoey 💕

14 Lola:

skriven

Typiskt att blogg.se ska krångla

Tänkte höra med dig om du ser om denne herre stannar hemma i Sverige i jul?
Vad skulle han tänka om en inbjudan i sådana fall?

(Om det nu skulle lösa sig med blogg.se)

15 Jojo:

skriven

Trist att de inte löser problemet :(
Hur ser min stora kärlek ut = utseende?
Krya till mamma din🌸

16 New jersey :

skriven

kära Es

ser du när min lilla- syster (Q) träffar den rätta mannen.

kram

17 new jersey:

skriven

Hej ES

Kommer (min syster Q) Att träffa den rätta mannen & när sker det??


kram

18 AnnaK:

skriven

En udda fråga. Blir storleken på julklapps armbandet bra eller ska jag ta en storlek större?

Kram 🤗


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: