Gästbloggarens black magic....

Dagens gästbloggare är:   KW

 

Hej finaste bloggfamilj 

Jag vill berätta om när jag gjorde svart magi för att behålla min kärlek.

Det var omständligt. 

Man behövde många olika ingredienser som kycklinghjärta, garn, något som tillhör mannen och mycket mer.

Det hela tog tid att utföra men jag gick in för det och gjorde det riktigt ordentligt efter alla konstens regler.

Mitt mål var att få A att bli kär i mig på nytt.

Vi hade varit sambo ett år och sedan blev han kär  i en annan och flyttade

Jag hade svårt att acceptera detta och blev lite ( mycket) manisk med att vilja ha honom tillbaka.

 

 

Ett steg i detta var alltså svart magi.

När jag utfört ritualerna så gick det tre dagar, sedan ringde A och undrade om han fick komma på besök.  Det fick han ju.

Han förklarade att han ångrade alltsammans och ville ha mig tillbaka

Jag drog lite på det för syns skull men vi blev ett par igen.

Första veckorna var det hur bra som helst men sedan blev det för mycket av allt.

Han  visade plötsligt ett stort kontrollbehov som jag inte alls sett innan.

Han följde rent fysiskt efter mig på stan.  Han kollade min telefon. Han kollade min dator och det blev snabbt mycket obehagligt.

Jag ångrade min svartkonst och insåg att nu slår den tillbaka på mig.

Jag försökte göra slut men på det örat ville han inte höra

Han vägrade ge sig iväg.

När alla argument var slut så fick jag ta brorsan till  hjälp för att få ut honom

Men han fortsatte förfölja mig och utsatte mig för hot

Allt jag kunde göra nu var att försöka återställa och ta tillbaka magin.

Jag läste på och gick igenom ritualen men det hjälpte inte

Inte förrän tredje gången såg det ut att fungera och hans intensitet minskade och ebbade ut.

 

Var allt detta svart magi eller en slump ?

Jag som levde mig igenom det är säker på att det var magi.

Du som tänker använda svart magi, tänk dig för mer än en gång

Jag önskar alla en riktigt fin vår

Kram

KW

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Varför T kvinna är så otrevligt mot mig och har en dåligt attityd mot mig i två veckor. Medan hon är trevligt mot alla andra. Jag vet att hon ska resa men varför bete hon så mot mig. Hon vill gör mig irriterar hela tiden.

Hur ska jag gör för hon ska bli glad mot mig lika som hon gör mot andra?

Ha det bra

2 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Ja herregud det gäller att tänka sig för trots allt…

Es, har en väninna som inte har hört av sig på en tid. Jag har skickat sms till henne men inte fått svar.

Är det någonting riktad mot mig?
Eller är hon bara upptagen?
Ser du om vi kommer att umgås framöver?
Kram

3 Alie:

skriven

Godmorgon,
Tack för intressant blogginlägg. Obehagligt med svartkonst..
Kärlekens vilja går ju tyvärr ej att styra. Du fick ditt svar på hur den kan agera och skönt att det tills sist blev bra iaf.
Ha en fin dag alla!
Kram :)

4 <3:

skriven

Märkligt svårt att säga. Kanske en combo av båda delarna.
Vad är den egentligen anledningen att A inte vill träffa sin/ vår killkompis P bl.a och att vi går ut med hans familj på fredag ? Han säger att han vill ta det lugnt. Han har festat konstant i 6 veckor när jag varit utomlands och när jag varit hemma med förra helgen.Och ska bort nästa helg med grabbarna.
Kram

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer C kvinna smsar mig i juni? Jag behöver egentligen prata med henne. Hur länge ska jag väntar?

Kan du ser om hon ska smsar mig? Eller blir jag som gör det?

Ser du något i juni att vi kommer prata?

Ha det bra

6 mu:

skriven

Hej Esmaralda.

Det kan nog vara lätt att vara snabb men gäller att kanske tänka till mer än en gång.

Ser du en flytt inom 1-3 år för mig?
Ser den ut att bli i närheten eller e bit bort till annan stad, min hemstad?
Flyttar jag tillsammans med kärlek?
kram

Svar: Ja en flytt inom tre år bör komma, en bra flytt känns det som, kram :)
Esmaralda

7 orolig:

skriven

Hej Esmaralda.

Om jag och sambon skulle separera, vilket det känns som ibland.

Ser det ut som att han skulle gå med på att jag får ta barnen och flytta till min hemstad?
skulle han gå med på det och blir det så att vi kommer flytta?
Kram

Svar: Tveksamt, räkna inte med det.. runt 20 % att han går med på det, kram :)
Esmaralda

8 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
I eftermiddag ska maken ha möte med rådgivaren/handläggaren på banken angående eventuellt bättre bolåneränta osv, vi har nu fått värderingen från mäklaren m.m. Hur känns det att det mötet kommer gå? Kommer min man vara ”nöjd” och glad eller hur man ska säga? Vad ser du?
Kram ❤️

Svar: Han kanske inte blir 100% nöjd.. men helt fel tror jag inte heller det går, kram :)
Esmaralda

9 Misstjejen:

skriven

Hej

Känner mig så stressar över C kvinna och jag behöver på riktigt att prata med henne. Kan du ser något i juni?

Om hon kommer smsar så snart? Eller borde jag smsar istället och förklarar hur viktigt är det att jag ska prata med henne?

Ha det bra

Svar: Känns det viktigt att du vill prata med henne så tala om detta för henne och be om ett samtal, kram :)
Esmaralda

10 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag är så redo för en positiv förändring i mitt liv. Ser du någon sådan förändring för mig inom närmaste tiden?

Kram

11 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska ångra mig ändå ska jag känna mig trött att gå dit varje gång 😕 jag ska säga till psikologen att jag vill inte börja aktivitetkursen 😕om jag börjar jag kommer att inte få min sjuk ersättning 😞 istället pengar från skolan, min syster sa så 😞jag har inte frågat psikologen men min syster vet 😞

Svar: Lyssna till dig själv och vad du vill och vad som är bra för dig, kram :)
Esmaralda

12 lilla m:

skriven

Hej Es, vill han träffa mig igen? Kram

Svar: Ja, det tror jag, kram :)
Esmaralda

13 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om du ser om det är jag eller någon av tjejerna som kommer ta första steget att prata? Kram Zoey 💕

Svar: Tror det får vara du, tveka inte, kram :)
Esmaralda

14 Sessan:

skriven

Såg en gård på nätet, är det den vi flyttar till?

Svar: Känns inte riktigt så, kram :)
Esmaralda

15 Naturvän:

skriven

Hej!

jaha, här gäller det att vara försiktig, ingen trevlig upplevelse.

Ngt som jag inte gjort på länge är att rensa huset med hjälp av rökelse eller salvia, skall bara hitta lämpligt kärl att använda. Det skyddar kanske inte mot onda energier, men känns uppfräschande och behagligt.

Bara oro i huset för tillfället , här känns så tomt, precis som om jag är färdig här. Ser du ngt om det Esmaralda? Ledsamt på ngt sätt

Kram

Svar: Det brukar alltid göra gott med en rening av huset !Jag tror också du börjar bli klar i huset, kram :)
Esmaralda

16 Jossan:

skriven

God morgon!

Idag känner jag mig sliten. Var på ett pass igår som jag under dagen kände att jag ville hoppa över. När jag väl kom dit hade de ändrat pass. Jag älskar att dansa men kände mig så obekväm under passet.

Men du har så rätt jag är nog inte redo att dejta. Min kollega som jag har svårt för pga hennes attityd skrev och sa att om jag ville så kunde jag prata med henne..

Satte upp mig på en ny lägenhet igår. Hoppas på att jag har någon chans..

Hur stor chans är det på denna?

Kram

Svar: Chansen finns, kanske inte jättestor, men den finns.. ge dig inte.. du kommer få ditt nya boende, kram :)
Esmaralda

17 Skorpan:

skriven

Spännande KW, att du orkade traggla dig igebon processen o göra allt. Att sen resultatet i slutändan inte var det bästa var ju lite skit, men allt fick ju ett bra slut. Tur att du såg vad han gick för, i tid, även om det var lite svårt att bli av med honom. Magi, svart sådan, absolut :).

Tur att jag är så lat, o trött ;), att jag inte orkar med nå svart magi. Nåja, det finns nu ingen jag skulle vilja ha heller förutom soulmaten ;). Har du nå tips på hur jag skulle kunna locka till mig honom Es, med eller utan magi? Hur göra??

I tåget i morse satt en herre 60+ o grävde sig i näsan för att sedan sätta fingret i näsan efter det. Fy sjutton säger jag, sånt gör små barn inte vuxna, tror jag. Äckligt...

Onsdag o aningen stressad pga programmet i slutet av veckan, nåt jag inte skulle alls vilja göra o inte förstår varför det ordnas i dessa tider ens, suck. Väntar på att slippa dessa måsten...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag tror att allt du kan göra är att ha ögonen med dig för rätt som det är så dyker han upp.Kram :)
Esmaralda

18 lilla M:

skriven

Hej Es, talade med honom i telefon igår och då försäkrade han mig om att allt är som vanligt mellan oss. Finns det en chans att vi tar oss igenom detta? Kram

Svar: Ja, chansen finns men ta inte över utan ge honom en chans att själva också jobba på relationen... kram :)
Esmaralda

19 Dunegull:

skriven

Tack för info, läskigt egentligen!
Tänker att man kanske bara ska acceptera vissa saker.

E, kommer vi umgås igen när allt lugnat sig? Känns konstigt att inte ha någon kontakt alls. Hade varit skönt med lagom kontakt.

Kram

20 Helena Ir:

skriven

Men usch då hur det kan gå! Ja, nog känns det som det var din svarta magi som hade ett "finger med i detta". Otäckt kan det bli. Själv har jag inte använt mig av någon magi alls vad det gäller män, ja, inte annars heller! Men 2 gånger i livet råkat ut för något liknande som du .. en del är svåra att bli av med! Det tar kraft från en..

Ett skönt träningspass gjorde gott för mitt humör!
Hoppas mötet känns bra i eftermiddag! Även jag ska säga mitt, och besluta mig för om det är rätt för mig..

Finns det möjlighet till lite flirt snart? :)

Kram

Svar: Ja, jag tror mötet går bra, säg det du vill ha sagt... kram :)
Esmaralda

21 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Tack för ditt inlägg, fick lite kalla kårar när jag läste! Det måste ju verkligen ha funkat, lite scary. Hoppas det är bra idag och att du återfått lugnet💞
Jag har sett mycket sista tiden om olika spells och ritualer för olika ting, visst är man nyfiken men får nog tänka efter lite.
Det börjar närma sej helg, solen strålar och allt exploderar i grönska och visst blir man lycklig☀️
Es, händer nåt kul till helgen, en träff med vännen ute i solen kanske? Känns det som han vill träffas mer framöver…?
Önskar er en härlig dag💞☀️

Svar: Planera in något trevligt till helgen och ta initiativ, det kommer bli bra, kram :)
Esmaralda

22 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Tack KW ! En mycket intressant lärdom av kraften i magi . Jag skulle nog tänka mig för både en och två gånger innan jag skulle pröva på dylikt Inte för att ngn potensiell karl finns på kartan utan jag känner räcker inte jag så får det va....
Stort lycka till KW med nästa kärlek och den kommer <3 Blogga gärna igen om det.

På tal om kärleken Es ...Är han närmare ?

Kram Anki med flock

Svar: Svårt att säga.... han kommer, ni möts men kan inte riktigt se var ni befinner er i förhållande till varann... kram :)
Esmaralda

23 Linda:

skriven

Usch, det lät läskigt, kanske bäst att hålla sig ifrån svart magi.

Ha en fin dag alla!

24 Ghostwriter :

skriven

Något dagens mantra?
Ha en bra dag! Kram

Svar: Stanna upp och lyssna inåt, kram :)
Esmaralda

25 Dubegull:

skriven

Tänker på det med fotbollen. När o tid är det bäst att ta kontakt? Innan eller efter sommaren för bäst resultat?

Svar: Ta gärna kontakt innan sommaren och hör du sen ingenting så gör en påstötning under sommaren.. kram :)
Esmaralda

26 <3:

skriven

Drömde om B igår natt. Sen på kvällen skrev E att hon luskade lite med B syster.
Börjar mötet en träff med B närma sig för mig ?
Kram

Svar: Det KAN vara så, kram :)
Esmaralda

27 Me:

skriven

Hej!
Ingen svart magi här inte,men kanske nån annan form av magi som kan skynda på saker lite.Har min ängel men mina önskningar känns långt borta.

Har min ängel nått budskap till mej?

Kram




28 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda 😞 om jag börjar sysslan inom konst kommer jag att träffa nogån som ska hjälpa mig att utvecklas och bli känt konstner😔♥️♥️♥️

29 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Ja herregud det gäller att tänka sig för trots allt…

Es, har en väninna som inte har hört av sig på en tid. Jag har skickat sms till henne men inte fått svar.

Är det någonting riktad mot mig?
Eller är hon bara upptagen?
Ser du om vi kommer att umgås framöver?
Kram

30 N:

skriven

Hej esmaralda.
Jag och sambon har pratat om att flytta tillbaka dit jag har min vänner och familj.

Ser det ut som att barnen kommer att växa upp där? Och att det är där vi kommer bo?
Kram

31 Anki:

skriven

Tack Es <3
Den som väntar på ngt gott...;-)

Kram Anki med flock

32 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet inte bara hur ska C kvinna tar emot sä om jag skicka en sms i onödigt och borde hon tycker det är jobbigt att jag störa henne?

Jag är rädd för förlora henne så jag är försiktigt. Så vad som händer förut med en annan.

Kommer C kvinna tycker det är jobbigt om jag smsar henne i onödigt?

Ha det bra

Svar: Man får försöka känna in vad som är "lagom" mycket .. människor är olika känsliga där... kram :)
Esmaralda

33 <3:

skriven

Märkligt svårt att säga. Kanske en combo av båda delarna.
Vad är den egentligen anledningen att A inte vill träffa sin/ vår killkompis P och att vi går ut med hans familj på fredag ? Han säger att han vill ta det lugnt. Han har festat konstant i 6 veckor när jag varit utomlands och när jag varit hemma med förra helgen.Och ska bort nästa helg med grabbarna.
Kram

34 LottaS:

skriven

Es, någon hälsning från mamma just idag?

Svar: Så väldigt mycket kärlek och omtanke, kram :)
Esmaralda

35 Miss:

skriven

Oj vilken grej KW! Är nog flera som får panik när man blir lämnad så förstår men jag hade inte vågat. Vilken tur att du kunde omvandla så att det och han släppte. Svart magi skall man akta sig för. Tack för att du delade med dig och en fin vår till dig med. Kram

Hur länge stannar mamsen Es?

Jag skall ju till kompisen som är fotvårdare idag och blir intressant att se vad det är för räligt på min trampdyna. Tant är jag nu iaf när jag hänger där :)

Tror att det bästa jag kunde göra var att ge personen kalla handen och kanske det skapar tankar och förvirring? Kram


Svar: I går kväll kom ryska syster på besök och mamma åkte med henne hem... de bor ju i Helsingborg båda, så nu är det tomt i gäststugan ! Skönt att få fixat fötterna !! Ja, du fattade rätt beslut med kalla handen, kram :)
Esmaralda

36 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag är så redo för en positiv förändring. Livet har stått stilla alltför länge nu. Jag skulle gärna vilja hitta ett nytt arbete. Jag är klar med mitt arbete. dags att söka sig vidare.

Vad är chansen att jag får ett nytt jobb ännu i år?

Kram

Svar: Går du in för det så är chansen god, kram :)
Esmaralda

37 Skorpan:

skriven

Tack Es!
O han dyker säkert upp i helgen, eller hur ;).
Är så svältfödd på närhet att det inte är klokt...
Kram Skorpan

Svar: Jag håller tummarna, herregud vad jag håller tummarna ! Kram :)
Esmaralda

38 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

...āven gāstbloggare: KW

Ja så ār det nog...svart magi kan gå vaāldigt fel.

Det finns ju ngn “lāra” som sāger att om man tānker tillrāckligt mkt på ngt och har tankarna att man ska lyckas med ngt eller få ngt ār detta mojligt. Men då ska man verkligen bara tānka positivt i den riktigtningen.

Ser du någon tur för mej eller något jag kan göra...mer ān att spara för kommer aldrig dit) for att kunna köpa huset som ār ute nu o som jag alskar eller ev liknande

Vet hur dumt detta låter men jag vill flytta till Sv men kan bara hitta kusten om kan flytta direkt in i ett hus dār i de områden jag vill.
Finns det ngn tur med mej snart ?

Kram

Maja

Svar: Kanske inte detta huset, men det ser ut som om du kommer bo i hus så småningom, kram :)
Esmaralda

39 Vitlilja :

skriven

Har lagt lite salt på en zanmi jag hittade efter lång tid, minns inte mina önskningar, finns det nåt kvar i Zanmi? Ängel har också fått salt men har hon gjort sitt?

Svar: De verkar trötta båda två.. om inte salt hjälper så finns tyvärr inte så mycket mer att göra, kram :)
Esmaralda

40 Na:

skriven

Hej esmaralda.

Ser det ut som att iallafall flytten tillbaka kommer att bli av tillsammans med barnen som vi planerar nu?
Kram

Svar: Ja, det är god chans att det ska ske, kram :)
Esmaralda

41 Naturvän:

skriven

Hej!

Tackar, ja kännns totalt tomt, överallt i byn också, skall ge mig ut på cykeltur, gå på strandpromenaden och köpa en glass. Ha lite folk runtomkring sig.

Tänk om man har turen stöta på ngn trevlig man? Att det skall vara så segt.........

Kram

Svar: Låter som en trevlig plan.... för eller senare stöter du på någon speciell.. kram :)
Esmaralda

42 💕 Zoey 💕:

skriven

Tack för ditt svar tidigare idag då vet ja. 😊 I fredags på min födelsedag fick jag (vi) veta att mammas cancer har fått liv igen och läkaren vill nu pröva immunterapi. Vi hoppas att hon slipper mer behandling efter detta och att den verkligen försvinner och att hon få leva ett bra tag till men de är ju något tiden får utvisa. 😞😢💔 Vet att du har nämnt att jag kommer få ett positivt besked i år och jag hoppas verkligen att det gäller henne. 🙏❤️ Jag skulle vilja att du tar med henne i nästa healing. 🙏🙏🙏 Nästa helg ska en kompis sova över och vi ska ha de mysigt med pizza och filmkväll. Då de förekommer förkylning på praktiken ser du om jag lyckas hålla mig frisk att de blir av??? Kram Zoey 💕

Svar: Självklart kommer din mamma vara med på min healing i morgon förmiddag, kram :)
Esmaralda

43 <3:

skriven

Hej igen kära Es, vad är det som händer med min drömklocka ?
Den har fortfarande inte kommit gått 80 dagar nu ?
Hur stor är chansen att den kommer nästa vecka ? Börjar misstro företaget lite....uret.
Kram

Svar: Märkligt, det ser ju ut som om den kommer... men det är lite egendomligt det hela... kram :)
Esmaralda

44 Mumintrollet:

skriven

Skrämmande och nog tror jag att det var svart magi allt. Bra att du berättar så att kanske någon annan slipper gå igenom liknande🤗

Och till Ez, min frånvaro skapade tveksamma tankar och känslor hos vederbörande, vad menas med det? , gillas det inte att jag är borta?

Allt gott🤗


Svar: Nej, det finns de som inte gillar det, kram :)
Esmaralda

45 Igges matte:

skriven

KW, tack för en hårresande gästblogg. Jag tror också att det var magi du upplevde, tur att du fick stopp på det till slut.

Esmaralda, apropå magi så ska jag till psykiatrin i morgon på läkarbesök för att få nytt intyg till F-kassan (så jag kan få sjukpenningen som skulle ha varit utbetalad i förra veckan). Jag har tänkt ha Ängla med mig men de senaste veckorna när jag har hållit henne i mina händer så har fått känslan av att hon inte längre är med mig, känner jag rätt?

Kramar Igges matte

Svar: Ängla verkar trött och jag tror tyvärr inte att det finns mycket kraft och energi kvar i henne - försök att strö några saltkorn på henne och låt ligga minst 30 minuter.. och känn in, det kan hjälpa en aning men inte fullt ut, kram :)
Esmaralda

46 Sus:

skriven

Hej
Vill veta hur man gör…..
Love sus

47 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Då är vi två ;)
O jag ska åka o få däcken på bilen bytta, åtminstone karlar på det stället, tror jag..
Kram Skorpan

48 Sommartjejen:

skriven

Hej!
Jag undrar om jag kommer träffa kärleken på jobbet?
Kram

Svar: Chansen finns, kram :)
Esmaralda

49 Frasse:

skriven

Hej igen Esmeralda!
Känner du in nåt om en man eventuellt fått känslor för mig?
Och återigen...kommer mitt ex att flytta för sig själv, eller ska dom bo ihop han och den nya?
Vill ju veta hur det går med Frasse eftersom hans nya också har katt....om dom ska bo ihop så att säga?
KRAM

Svar: Jag ser ingen specifik man runt digDet ser ut som om de blir sambo men kanske inte direkt.... jag kan inte känna in någon oro kring Frasse, kram :)
Esmaralda

50 Alie:

skriven

Hej Es,
Blir det som jag hoppas, om jag sitter still i båten ( dvs hiar mig)?
Kram :) ❤️

51 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda 😞 om jag börjar sysslan inom konst när vi har kommit från Bulgarien blir det något Esmaralda 😞 kommer jag bli framgångsrik inom det som jag ritar, kommer någon hjälpa mig att utvecklas och bli känt konstner 😞

Svar: Du har talang, den saken är klar men det är upp till dig själv hur långt du ska ta dig, kram :)
Esmaralda

52 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Tack till dagens gästbloggare KW.

Vilket oerhört nyttigt och lärorikt blogginlägg idag som fick en att tänka till 😃

Kjam

53 EPM :

skriven

Hoppla! Måste ha varit jobbigt❤️Skönt att det ordnade sig till slut. Jag svarar aldrig på Mail och så då jag är i affekt, kanske fler saker man ska undvika då 😊

apropå stalkers Es, har J:s karma hunnit ikapp?

Hur kommer det gå för min älskade A när han ska försöka få egen vårdnad?

Kram

Svar: Det blir en kamp för honom... men han ska inte ge sig, kram :)
Esmaralda

54 💕 Zoey 💕:

skriven

Tack, Es! Hoppas healingen hjälper henne på alla sätt. 🙏❤️

Nästa helg ska en kompis sova över och vi ska ha de mysigt med pizza och filmkväll. Då de förekommer förkylning på praktiken ser du om jag lyckas hålla mig frisk att de blir av??? Kram Zoey 💕

Svar: Det ser ut som om ni ska kunna genomföra er myskväll... och sådana kvällar är ju bara bäst.. kram :)
Esmaralda

55 En evighet:(:

skriven

Hej Es

Finns det någonting som händer mig i framtiden som gör mig lycklig?
Kram

Svar: Jadå, lite av varje kommer ske som gör dig väldigt glad, kram :)
Esmaralda

56 Naturvän:

skriven

Godmiddag!

Ja ngn speciell lär väl inte dyka upp i min by, har 2 närliggnde som jag brukar besöka och strosa i (håller mig gärna till de marina delarna, där känner jag mig "hemma") kanske ngn speciell kan dyka upp där? Låter hur spännande som helst, undrar hur mötet sker...

Skorpan, här har du en till som är svältfödd på närhet, hoppas på ändring inom kort för oss bägge, så här kan vi ju inte ha det i längden! Hoppas du sover gott nu när du fått medicin.


Kram


57 Mumintrollet:

skriven

Tack för ditt svar.
Om jag förstår dej rätt, så bryr man sig?
En trevlig onsdags em önskas.
Kram

58 lilla m:

skriven

Hej Es, tack, ska hålla lite avstånd till honom ett tag. Har köpt en födelsedagspresent till honom, då han fyller år i maj, en Zippotändare. Blir han glad för den? Kram

59 Miss:

skriven

Tråkigt med tom gäststuga men den fylls nog snart igen :) Smart att de samåkte. När jag var i Hbg så hängde jag en hel del på Tivoli. Jissus så kul jag hade :) Bor mamsen i närheten? Älskar eran dialekt :)  Killen jag var tillsammans med bodde i Klippan så lite utanför.  Jag var poppis bland killarna när jag var yngre så vad hände där egentligen??? Kanske blev ful eller något :)

Nu hoppas jag på detta jobb!
Har alla kvalifikationer och skulle funka med armen. Ge mig tur🙏

Bra att det var rätt beslut. Undras det något hur jag har det? Känns inte som att personen riktigt kan släppa. Stämmer det?

Puss till MG
Kram!

Svar: Tivoli är kul... svärsonen har spelat en del där förr med sitt band :)Mamma bodde i många år på söder.. vid stadsbiblioteket men för 5 år sedan flyttade hon till Slottshöjden, uppe vid Kärnan !
Nej, ful är du då inte så tänk inte ens tanken !
Kram :)
Esmaralda

60 <3:

skriven

Är AL sur för något ?
Hon verkar inte vilja ses eller höra av sig. Stör hon sig fortfarande på mitt val av pojkvän.
Kram

Svar: Hon stör sig nog lite, kram :)
Esmaralda

61 Osäker:

skriven

Hej esmaralda.
Har en väninna som inte har hört av sig till mig. Har skickat sms men inte fått svar.

Vad tror du? Ska jag tolka det som att hon inte vill vara vän med mig? Eller som att hon tar avstånd? Verkar det vara riktat mot mig? Verkar hon gilla mig som vän?
Kram

Svar: Hon verkar ha en hel del att tänka på och jag tycker inte du ska ta det personligt, avvakta lite och se, kram :)
Esmaralda

62 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 😔 Esmaralda ser du om våra katter har det bra hemma i Bulgarien 😔 jag önskar mig vara hos våra söta katter hemma 😔♥️♥️♥️

63 Cecilia:

skriven

Verkar alltid finnas konsekvenser med svart magi. Tur att du blev av med det till slut.

Es, ser du någon vändpunkt för mig snart? Finns det något budskap till mig? Kramar

64 Miss:

skriven

Ahh kärnan vet jag! Var på rockkonsert där för några år sen. Bra drag :) Kom nyss hem från kompisen. Hon trodde jag fått någon tagg i trampdynan som lossnat men skapat problem. Skar bort det så nu tassar jag fram :) Nej jag är inte ful :) Vad tycker hockeykillen om mig? :) Kram

65 Skorpan:

skriven

Naturvän, ja nog är det märkligt hur svårt det kan vara "att få till det" ;). Sovandet lär väl knappast rättas till genast, men med god tur så småningom...
Trevlig kväll :)!
Kram Skorpan

66 KristinaF:

skriven

Hej!

Varför har P slutat höra av sig? Ska jag försöka eller låta honom komma till mig?

Är det en idé att börja träffa N?

Varma hälsningar

67 KristinaF:

skriven

Hej!

Varför har P slutat höra av sig? Ska jag försöka eller låta honom komma till mig?

Är det en idé att börja träffa N?

Varma hälsningar

68 Soulmates :

skriven

Hej Es

Är det jag som söker upp min nästa kärlek eller hittar han mig. Jag har tappat hoppet helt, om detta med den rätta soulmaten. Att bilda familj kan jag bara glömma nu,det kommer inte bli av då jag börjar bli allt för gammal.
Kram

Svar: Ni hattar varann när tiden är rätt, kram :)
Esmaralda

69 Frasse:

skriven

hej igen....när du känner att dom inte ska bli sambo direkt...innebär det att han skaffat sig en egen liten lägenhet först?
Varför lämnade han in vigselringen för att göra den större när han inte ens tänkte använda den mer.
Kommer deras förhållande att ta slut innan dom flyttar samman?
Hoppas att du känner nåt?

Svar: Tyvärr ser jag inte dessa detaljer, kram :)
Esmaralda

70 Hej:

skriven

Hade möts igår med min chef men vet inte om hon tog till sig något. Önskar jag kunde vara bra vän med kollegan men hennes attityd får mig att känna mig nervärderad. Kommer vi kunna bli vänner när vi jobbar nära i höst?

71 C:

skriven

Hej

Hur ser min framtid ut?
Känner att jag ska leva länge utomlands:)
Men har lite negativa besked i några provsvar och blir orolig

Kram

72 Eurojackpoten💰:

skriven

Hej Es

🍀Ser du någon vinst på eurojackpoten imorgon, om jag spelar en rad...eller skall jag hoppa över det,behöver pengarna själv.
Kram

73 ullie:

skriven

ja frågan är om det va du som va kär o inget såg innan eller magin kanske ändrat honom Tur allt gick bra


min oro är hemsk får huvudvärk magont illamående måste detta få ett positivt slut snarast

74 Hmhm :

skriven

Blir så ledsen, alltså den kommentaren gör att jag mådde dåligt ett helt år o är inte lika säker i mig själv. Så fick jag höra det idag igen av samma person om min vikt och jag hör liksom inte sådant annars utan bara från min killvän.

Är det så andra ser mig? Fet och att jag inte tar hand om mig.



Jag vet att jag inte ser it som förr men jag kämpar med att inte falla tillbaka till ätstörning.


Krwm

75 Hmhm :

skriven

Blir så ledsen, alltså den kommentaren gör att jag mådde dåligt ett helt år o är inte lika säker i mig själv. Så fick jag höra det idag igen av samma person om min vikt och jag hör liksom inte sådant annars utan bara från min killvän.

Är det så andra ser mig? Fet och att jag inte tar hand om mig.



Jag vet att jag inte ser it som förr men jag kämpar med att inte falla tillbaka till ätstörning.


Krwm

76 Hmhm :

skriven

Blir så ledsen, alltså den kommentaren gör att jag mådde dåligt ett helt år o är inte lika säker i mig själv. Så fick jag höra det idag igen av samma person om min vikt och jag hör liksom inte sådant annars utan bara från min killvän.

Är det så andra ser mig? Fet och att jag inte tar hand om mig.



Jag vet att jag inte ser it som förr men jag kämpar med att inte falla tillbaka till ätstörning.


Krwm


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: