Gräsänkan...

Jaha, nu har make och son äntligen kommit iväg till Abu Dhabi !
Och jag är home alone närmaste veckan.
 
På onsdag kommer de tillbaka.... om nu flygen går som de ska.. sånt vet man inte i dessa tider!
 
 
 
Och själv passar jag på att umgås med vänner !
Men  jag julpyntar också.... gick all in igår efter att gräsänketillståndet trädde i kraft och tänker mig slutföra nu på förmiddagen.
 
I dag kommer ryska syster och stannar i alla fall tills i morgon kväll och vi ska prata bok... äta chark och plockmat och dricka bubbel !
 
I dag kan jag alltså inte besvara några frågor
 
Jag kan bara önska er en lika fin fredag som jag är beredd  att ha💖
 
 
 
Make & son hälsar .. på väg mellan Istanbul och Abu Dhabi...
 
Kram & kärlek 💖 
1 Skorpan:

skriven

Home alone...
Maken glömde tummen denna gång ;).
Ha det gott!
Kram Skorpan

2 Dani:

skriven

Hej!
Kommer C att uttrycka sina känslor för mig i november?
Kram☺️☺️

3 Ghostwriter :

skriven

Kul med hälsning!

Ha det så fint med ryska syster!!


Kram

4 Linda N:

skriven

Hej Es, härligt m lite egentid! Hälsa ryska syster så gott.🤗

5 Naturvän:

skriven

Hej!

Skall försöka göra det bästa av den här dagen, torghandel och konstutställning.

Önskar er alla en fin Fredag!

Kram

6 Manicken nicke:

skriven

Godmorgon
Så himla skönt dom ändå kom iväg, din make och sonen ( även om det nu blev en dyr lärdom för dem ;-) med biljetterna.
Önskar dig en supermysigt Fredag! 💖
Kram :)

7 Ghostwriter :

skriven

Kul med hälsning!

Ha det så fint med ryska syster!!


Kram

8 Helena Ir :

skriven

Ha en bra helg med julplock och besök av ryska syster!

Älskar mina egna julsaker..det piggar upp 😀

Kram

9 Thea:

skriven

Det var en snygg son du har, och dessutom brandman. Är han singel? "fniss" Kram

10 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så härligt att de kom iväg ! Tacka för hälsningen
Pynta nu i lugn och ro . Njut av bokbubbel och vanligt bubbel med fina ryska systern !
En bok jag ser fram emot att läsa !

Fredags Kram Anki med flock

11 Jeanette :

skriven

Vad härligt!

Ha det fint 🥰

12 Katten:

skriven

Kollat kunders omdömen av supersavertravel.se på trustpilot, och jäklar vad många dom har blåst och så många som sedan flera år väntar på återbetalning. https://se.trustpilot.com/review/www.supersavertravel.se

Kram

Katten


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: