Lite tidigt kanske...

Nu är vi i full gång med systermys  här !!
I går julpyntade jag klart.... lite tidigt till och med för att vara jag... men helt i sin ordning tycker jag !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev hur mysigt som helst om jag får säga det själv... men så älskar jag ju julen !
 
 // Lite chark och annat gott gottigottgott //
 
I dag kommer jag och ryska syster att tillbringa dagen tillsammans och hitta på lite av varje  och det betyder ju att jag inte kan besvara frågor idag heller... men i morgon kommer allt att vara som vanligt
 
Ha en riktigt fin lördag
 
Kram och massa kärlek 💖
1 T:

skriven

Så himla fint och mysigt du fått! Kanske jag också skulle börja pynta lite tidigare detta år 😊

2 Pia1 :

skriven

Jag klarar inte mer 😭😭😭😭😭😭
Som om det inte räcker med traumat han utsätter mig och sonen för med soppan ham ljugit ihop, och dessutom lyckas bli trodd och ta barnet ifrån mig 😭
Så påstår han nu att HAN av alla människor på planeten nu har ensam vårdnad eller åtminstone kommer få, för han har hittat på att jag vägrar skriva på vaccination och dylikt.
Han har inte ens hört av sig om några påskrifter för han har inte hört av sig ALLS.
Han vill bara slippa undan sin plikt att informera om saker och stänga mig ute helt, mamman som ensam tog hand om barnet i mer än 11 år, mamman som aldrig kunde få tag på honom de perioder som han låg hög eller full och bajsade på sig liksom.
Barnets trygghet ska bara bort!
Är det SANT detta att han får eller har fått ensam vårdnad?
Måste man inte ANSÖKA eller räcker det med att man lurat i soc en historia?
😭

3 Maria:

skriven

Jag älskar granen och vilka fina fotöljer du har! Kran

4 Maria:

skriven

Det skulle stå Kram! 😂❤️ Inte Kran 🛀

5 Bjork:

skriven

Hej vill bara önska ha en fin lördag.

Kram

6 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ser jättemysigt ut ! Inte är det för tidigt inte .
Gott ser plockmaten ut oxå . Njut nu av lite ledigt och av sällskapet !

Kram Anki med flock med vinterkänsla

7 Hedwig:

skriven

Ha så kul tillsammans!

8 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska spela svenska lotto 1,2 med joker idag 😞 Ser du något Esmaralda om jag kommer gissa två siffror från joker Esmaralda åtminstone ☹️

9 Jeanette :

skriven

Mysigt med julen.

Önskar er en fin lördag 🤩

10 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Mysigt med lite pynt. Ska nog börja nästa helg. Nu när mörkret kommer så behövs det.

Es, undrar om du ser nya nära vänner komma för mig?

Ser undrar jag om de vänner jag har om de tycker om mig? Vad kan jag göra för att komma de närmare?
Kram

11 Maria:

skriven

Hej E ❤️ vad fint du har gjort det ❤️ här är det pyntat med ❤️❤️

Så okej jag skriver för att jag har ett stort hål i mitt inre just nu. Mannen jag träffat här ha blivit så frånvarande senaste tiden från att varit väldigt angelägen. Han skyller på jobb osv men min magkänsla spökar och igår kväll så somnade han skrev han så vi pratade inte ens. Imorse så tog jag och skrev ett Ja ultimatum där jag tyckte att han kunde höra av sig när/om han verkligen vill ha mig i sitt liv istället. Fick svaret kort och gott okej bara.
Detta efter att han konsekvent sagt tidigare att nä det är verkligen mig han vill ha jag ska inte känna oro han är säker osv osv.
Vad ser/känner du kring mig och denna man? Jag håller på att gå sönder på riktigt inombords. 💔
Tacksam för din rådgivning ❤️

12 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Nu har jag valt en annan klinik istället för min ögonlocks operation. Den känns nog bättre i magen och jag vet andra som varit där kanske dock inte gjort det jag ska göra.

Ser du om resultatet kan bli bra? Och att jag kan bli nöjd efter?
Kram

13 Dani:

skriven

Kommer C säga jag älskar dig till mig i november?
Kram🤗🤗

14 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Efter att jag flyttade och nu har flyttat tillbaka igen så vill jag gärna umgås med mina gamla kompisar igen och det har vi gjort. Det är bara det att det är inte jätte ofta de kontaktar mig . Eller som att de kanske hellre umgås med andra?

Hur ser det ut?
Tycker de om mig och kommer vi närmare igen ? Är det någonting speciellt som jag bör tänka på?

Kommer nya nära vänner in i mitt liv?
Kram

15 Helena Ir :

skriven

Vad fint du gjort! Förstår dig, jag gillar också julen, speciellt när den är på mitt vis!

Ha en fortsatt fin helg båda två!

Kram

16 Tiss :

skriven

Gud vad mysigt!
Jag blir kär i julgranen, så fint med guld glittret 🙃
Själv vet jag inte om jag kommer att pynta något alls i år, det känns jobbigt inombords. Möjligen någon adventsljusstake eller/och en stjärna.

17 Nornan:

skriven

Så härligt med lite syster och Noventsmys!

Mitt 1,5 åriga barnbarn vinkar ibland på natten mot någon som bara hon ser när dom är i sin stuga långt upp i fjällen. Kan du Es känna in vem det är?
Föräldrarna väcktes båda en natt av ett stark ljussken alldeles utanför sovrumsdörren som varade några sekunder. Mamman var då gravid med lillflickan.

Kramar!

18 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Efter att jag flyttade och nu har flyttat tillbaka igen så vill jag gärna umgås med mina gamla kompisar igen och det har vi gjort. Det är bara det att det är inte jätte ofta de kontaktar mig . De kanske har ”glömt” bort mig?

Hur ser det ut?
Tycker de om mig och kommer vi närmare igen ? Är det någonting speciellt som jag bör tänka på?

Kommer nya nära vänner in i mitt liv?
Kram

19 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Tänkte prova igen.:

Nu har jag valt en annan klinik istället för min ögonlocks operation. Den känns nog bättre i magen och jag vet andra som varit där kanske dock inte gjort det jag ska göra.

Ser du om resultatet kan bli bra? Och att jag kan bli nöjd efter?
Kram

20 N:

skriven

Hej esmarslda.

Oj sorry hade missat att läsa just de att du inte besvarar frågor idag..
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: