Dags för shopping

Nu mina vänner, händer det grejer !
 
I dag far jag och Nettan till Ullared.. vår årliga tur dit,  och vi har  bokat hotellrum, som vi brukar.
Vi åker nu på morgonen och stannar vid vårt stamställe längs vägen  och fikar.
 
 
 
Sedan blir det shopping.. så klart.. med ett och annat  pitstop på Sportbaren i butiken  där vi serverar oss bubbel
 
Jag har en rätt rejäl  shoppinglista... bland annat ska jag  ha tavlor till gäststugan,  hårfärg, batteri, batteriljus, födelsepresent till maken, folieformar,  lotion och massa annat.
 
När vi shoppat klart intar vi hotellet... och som alltid har vi med lite ljus och snacks och vin.. och senare äter vi buffé i hotellrestaurangen
 
 
 
Nu var det ett tag sedan jag besökte Ullared... blir ju ett par gånger om våren och ett par gånger om hösten... under ett BRA år 😁
 
Kram & kärlek 💖
 
P.s. Kan alltså inte besvara frågor idag !
 
1 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Så skoj med er årliga tripp till Ullared, hälsa Nettan så mycket ifrån mig och Igge :)

Kramar till er båda.

2 SusanneAmalia :

skriven

God morgon❤️

Jag hoppas att ni får det bra i Ullared.
Så shopingtarmen har gjprt sig hörd.

Hälsa Nettan.

Tack för svar i går. Så klart han heter Njord. Nordanvinden blåser.
Igår hände det något bra Advokaten till barnbarnet har blivit betald för att få fram osanningar. Hon hävdar att mitt barnbarn sov i kattkiss. Min son har ingen katt!!?? Däremot har moster en katt som hon bad att min son skulle passa eftersom hennes sambo var allärgisk mot katt. Han som var så allärgisk att han inte kunde vara tillsammans med katten 1miut gick frivilligt in i huset öppnade en stängd dörr tog med sig katten in och skrämde den så att den kissade i sängen tog ett foto och orosanmälde att katten kissade i sängen.
Har man inga barn och kan man inte få barn är desperationen så stor att man med Soc hjälp kidnappar ett barn betalar en advokat till att undergräva sanningen.
Gillrar fällor.
Det som är bra är att sanningen kommer fram.

EllaBella hälsar att nu snart flyttar vi till landet.

Då får hon en kompis en valp.
Hon och katterna ska göra allt de kan för att ta hand om den.

Ester ska den heta.

Stor kram.. Och god shpping❣️

3 smulan:

skriven

Vad kul med Ullared.
Ska försöka boka in en tur dit för julklappsshopping

4 Skorpan:

skriven

Shopping, I wish jag var där ;).
Ha det så kul!
Kram Skorpan

5 Maria :

skriven

Hej!
Åh härligt åka till Ullared! Där hittar man alltid något 😀 tänkte mig ner dit snart igen oxå.

Jag har tagit mig steget vidare och insett det var nog ändå det bästa som hände. Kommer ta hand om mig och satsa på att få iordning här hemma ocå eftersom Hemnet blivit lite eftersatt. Skönt på ett sätt slippa åka fram o tillbax o packa hela tiden. Nu jan jag fokusera på mitt hem 💖
Kanske finns där nån man i framtiden som blir min nästa kärlek och att det då verkligen kan fungera?🙏ser du mig lycklig i tvåsamhet framöver?
Kram 🥰

6 Ghostwriter:

skriven

Ha det så himla roligt nu!! Kram

7 Solstjärnan:

skriven

Ni ska ha en så trevlig resa!😊

Lycka till med shoppingen 😊😊!

Kram Solstjärnan ☀️

8 Mercan :

skriven

Ha det så trevligt Esmaralda med Nettan 😊🤗🙂

9 Kristin:

skriven

Ønsker dere en god reise og et hyggelig opphold.
KRAM!!!

10 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Härligt ! Trevlig shopping !
Hälsa Nettan <3

Kram Anki med flock

11 E:

skriven

Hur stor är chansen att det tar sig och att jag blir gravid den här månaden? <3

12 emma:

skriven

Hur många får jag barn i framtiden?

13 Frasse:

skriven

Hej...nu va det ett tag sen jag hörde av mig. Jag har gått igenom kontot exmaken och jag hade gemensamt. Han har spelat bort massor av pengar....från november 2021 och sju månader framåt har han spelat för 70 000 kr. Ett lån jag hade som va orört pp 190 000 har han nästan gjort slut på. Nu har jag fått veta att dom väntar barn. Kommer han att få sitt straff? Vad händer när den nya får kännedom om spelmissbruk och skulder? Hur går det för mig?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: