Två önskningar....

Dagens gästbloggare är : KL 

Hej

Precis som andra av er så beställde jag ett Ögat talisman.

Jag hade bara två önskningar och kände det var bättre att Ögat hade  fokus på två än tre önskemål.

Tiden gick och ingenting hände

Jag började ge upp hoppet och tänkte att nu har det gått så lång tid och kanske Ögat räddade mig för tre veckor sedan när jag i sista stund hoppade undan från en moped som var nära att köra på mig.

I torsdags hände  dock allt på en gång.

 

Jag kom till arbetet som vanligt och chefen kallade in mig .

Jag fick veta att jag blivit befordrad till en ny tjänst som man skulle utlysa och man tyckte att jag skulle vara perfekt. 

Jag blev så glad. 

Detta var en av mina önskningar till Ögat och nu slog den in. Självklart tackade jag ja och nu ska förberedelserna inför det nya börja.

På hemväg från jobb den dagen slank jag in och tog en kaffe  och när jag satt med kaffet kom mannen som jag har ett gott öga till och frågade om han fick slå sig ner. 

Vi pratade om lite allt möjligt och så undrade han om han fick  bjuda på en drink dagen efter, dvs i fredags, efter jobb.

Vi var ute och tog en drink och det fanns kemi mellan oss utan tvekan.

Vi ska ses igen, redan i  kväll.

 

 

Detta var min önskan nr 2 till Ögat.

Jag har tackat honom  tusentals gånger för jag känner att han har ett finger med i spelet såväl med jobbet som min dejt.

Du som väntar på att Ögat ska göra mirakel, ge inte upp, det kan uppebarligen ta lite tid.

Ha en fin söndag

Kram

KL

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag bli vän med G kvinna i facebook något gång?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag gör något roligt tillsammans med C kvinna något gång?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag träffa F kvinna snart igen och har gör med föreläsare?

Ha det bra

Svar: Ja så kan det bli, kram :)
Esmaralda

4 Lena:

skriven

Ser fram emot tecken från min änglatalisman.
Den verkar vara i djup vila på mitt nattduksbord.
Håller den i handen och blåser på den med jämna mellanrum.
Har haft talisman för länge sedan som skyddade mig.
Väntar nu på hjälp från den jag har sedan kanske
ett år..

hälsar Lena

Svar: Din talisman är verksam och rätt som det är tror jag något händer, kram :)
Esmaralda

5 A:

skriven

Vad roligt, tack för stt du berättade!

Jag har dock ingen talisman men kanske kommer kärleken i alla fall snart till mig? Börjar längta mer och mer. Känns som mer redo och rätt tid nu än tidigare.

Idag ska jag göra gröt till frukost. Städa lite, skjutsa dottern till en kompis, men sen blir det lungt. Kanske ska prova meditera, det var länge sen. Har liksom ingen ro längre men vill ha tillbaka den. Och min läslust vill jag ha tillbaka, har ingen ro till det heller längre. Kanske ett nyårslöfte till mig själv.

Hoppas ni får en fin söndag!

Kram!

Svar: Låter som en skön söndag :) Kram
Esmaralda

6 Makaon:

skriven

Vad roligt att dina önskningar blev sanna.
Rörigt på jobbet, ser du något om vår nuvarande chef söker sig något nytt jobb?

7 Skorpan:

skriven

Grattis KL till befordran o karl :). Härligt att Ögat har uppfyllt dina önskningar!

Själv har jag haft flera talismaner o ännu har ingen av mina önskningar slagit in o då undrar ju jag varför inte? Ja jafg är väl den där usla talismanägaren som nån skrev om en gång ;) o då får jag ju alltså bara skylla mig själv för att inget slagit in. Märkligt är det ju ändå att det tagit år o inget hänt, eller vad säger du Es?

Kanske jag bara har räddats från faror då istället? Men nu ska det väl ändå börja hända nåt om Ögat är ivrigt? Känner ju inte av det, men allt kan jag ju inte göra även om jag önskar art jag kunde ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja, lite märkligt är det allt !Hoppas att något är på väg , för så kan det vara
Kram :)
Esmaralda

8 Naturvän:

skriven

Hej!

Vilken lycka! Nytt jobb och romantik, glädjs med dig.

I dag blir det besök i Lübeck för att lyssna på symfonikonsert, lite spänd som vanligt när det gäller motorväg, men sätter mig i baksätet och försöker hålla mig lugn, det tar sådan energi...

Har alltid mina talismaner med mig i handväskan,

Måste fråga, känner du om där är ngn kraft kvar i min Talisman ögat? Det känns så i alla fall. Strör saltkorn över och låter de ligga ute ibland.

Kram

Svar: Där ser man... jag har nyss bokat en övernattning i Lubeck i oktober....blir på Radisson Blu :)Jadå, det är kraft kvar i din talisman, bra att du strör på lite salt då och då, kram :)
Esmaralda

9 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, har JB sett att jag är utomlands i 🇬🇷☀️?
Håller tummarna att 🧿jobbar för mig med JB. E trodde att han skulle höra av sig snart och vi funderar vad som gör att han verkar avvakta ? Ser du ngt mera ?
Kram

Svar: Ögat jobbar hårt för dig, fortsätt mys och ha en go semester, kram :)
Esmaralda

10 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack KL för din gästblogg ! Så roligt att läsa om ögats infriade önskningar ! Stort lycka till med kärlek och nytt jobb <3

Kanske vi får en gästblogg från andra sidan pölen snart Skorpis ? Så spännande med pirrigt öga <3

Här fick jag ett överraskande sms där jag får en bil av en gammal bekant ! ! ! Alltså hur konstigt är inte tillvaron . Mina bilpengar går till vedspis och samtidigt vill en bekant bli av med sin bil då de flyttat och inte har bilbehov längre. Alltså det är ingen skönhet från 1998 men bilen går till Januari och kanske den går igenom besiktningen då. Bensinslukande V70 men vad gör det Jag har bil !

Val och jag är riktigt orolig ...tendensen på förtidsröstningen jag sett är riktigt läskig. De unga skyler ju inte vad de röstar på ...Jag fasar för vad detta leder till.

Önskar en fortsatt trevlig valdag !

Kram Anki med flock som förtidsröstat

Svar: Vad roligt, ja inland löser sig saker och ting på ett oväntat sätt !I dag ska jag rösta, kram :)
Esmaralda

11 Solstjärnan:

skriven

Kl,vad härligt att dina önskningar slog in😊.
Själv önskar jag så innerligt att min öga talisman ska hjälpa mig med mina önskningar.Hoppas att öga talismanen jobbar med full energi så vi tillsammans når i mål med mina önskningar 😊

Hoppas alla ni som även köpt öga talismanen fått hjälp av den😊

Ha en bra dag 😃
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Ja, din talisman jobbar verkligen för dig, kram :)
Esmaralda

12 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Varje dag tänker jag så det knakar!
Å ena sidan stanna här i någon slags trygghet( eller åka till Sv o börja om/fortsätta mitt liv. Är orolig hur sonen tar ny skola etc

Ser du om jag kommer kunna köpa det boende jag vill i området nära havet? Ivågar jag lämna utan att sen bli ensam? Kan inte se att jag nånsin träffat någon annan?

Kommer jag verkligen klara mej ekonomiskt? Får väl vara nöjd att kunna betala nödvändigheter men vill ha mer...

Kram
Maja

Svar: Räkna med att det kan bli tufft i början och inte värre än att du kan hantera det och gå vidare, och ju mer tiden går desto bättre kommer det att bli, kram :)
Esmaralda

13 MalinS :

skriven

Stort grattis till dina önskningar!
Jag väntar fortfarande på att några av mina önskningar slår in.

Valdag idag och jag hoppas alla som får och kan rösta verkligen gör det idag. Jag kommer från ett land där man kämpar för rätten att rösta och med utbredd korruption. Rösträtten skall man vara rädd om. Snälla alla se till att rösta idag.

Ezmaralda ser du om det fortfarande finns liv i mitt öga?

Kram

Svar: Ja, ibland dröjer det och ibland gör talismanen något eget som tar över.Ja, jag uppmanar er alla till samma sak, rösta idag ! Kram :)
Esmaralda

14 Jossan:

skriven

Godmorgon
Idag är jag så trött! Var hemma vid 2 men hade önskat jag hade kommit iväg när jag hade planerat men ja…
Men det var helt okej igår.
Mer var någon i de huset. Vännernas 3 åring satt och pratade med någon när han spelade iPad.

Idag tänker jag inte göra något utan ska bara ta det lugnt.
Måste försöka ta mig till bilmekanikern i veckan. Känns som avgassystemet har pajat..

Efter nästa helg har jag äntligen en helg där jag bara kan få vara utan planer. Ska bli skönt!

Tror du jag kommer träffa TD? Hans svägerska och brorsdotter vill så gärna att vi ska gifta oss.

Ser det ut som det kommer in någon speciell person i mitt liv snart?

Kram

Svar: Skönt ibland med en helt ledig helg !God chans att du kommer träffa TD, men tveksamt om det blir något mer, kram :)
Esmaralda

15 AnnaK:

skriven

Det är försent nu för det jag vill va? Känns som att jag struntar i att tag i mitt liv då. Känns som att det kvittar nu.

Kram 🤗

Svar: Du har själv ansvar för ditt liv och för dina val, kram :)
Esmaralda

16 Sissi:

skriven

Min enda önskan blev uppfylld redan efter några dagar men jag hade kanske bara tur. Kramar.

Svar: Nej, jag tror inte det handlade om tur, kram :)
Esmaralda

17 Laila:

skriven

Jag önskade att mitt ex skulle komma tillbaka och så blev det fast det blev inte bra. Nu är det slut definitivt i alla fall. Sedan önskade jag att få vinna en speciell tävling och det gjorde jag. Känns som om jag slösat bort mina önskningar. Jag hoppas det kommer en ny talisman snart och då ska jag önska klokare. Kram.

Svar: I höst lir det dags för nya talismaner, kram :)
Esmaralda

18 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Ska jag bara ge upp när det gäller Tinder? Är så urless på hela appen och vet inte hur jag ska göra för att träffa någon.
Känns ärligt talat helt hopplöst.

Kram

Svar: Ta gärna en paus i alla fall, kram :)
Esmaralda

19 LottaS:

skriven

Grattis KL och lycka till!
Es, det unga paret gav ett skambud på huset och slutade med att kaxigt meddela att det är bara för oss att återkomma till det budet då vi inser vad huset är värt. Det känns inte speciellt lockande att behöva göra, kan det faktiskt bli så illa? Får det intrycket nu att de inte skulle vara speciellt smidiga att ha att göra med och känns ledsamt att de har den inställningen till oss och huset.

Svar: Jag tror inte heller de skulle vara smidiga att ha att göra med, somliga människor är bara så besvärliga, kram :)
Esmaralda

20 AnnaK:

skriven

Jo, vet att det är mitt ansvar. Men visst är det försent för det jag önskar? 😬

Kram 🤗

21 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Tur att också du tycker det är märkligt med talismanerna ;).

Anki, åh jag vill inget hellre än att kunna gästblogga o betta om nån önskan som slog in med talismanens hjälp :D.

Annars finns det ju inget i mitt liv att gästblogga om, tyvärr. Trist är det även om många kanske tycker det är tur. Skulle vara ett stort bortfall av gilla -tryckanden o få läsare den dagen Es så himla tur att jag bara kommenterar ;D.
Kram Skorpan

22 Sessan:

skriven

Kul med önskningarna!

Es; Hur vet man egentligen att önskningarna slår in?
Jag har aldrig känt något speciellt kring de talismaner jag haft.

En av mina önskningar nu var att vi skulle få tag på en bra bil. Vi har länge velat köpa en bil som passar våra behov och nu måste vi skaffa ny.

Hittat en som vi tyckte verkade vara bra.
Men hur vet jag att det är just den Ögat jobbat för???

Den är inte ny men den dyraste bil vi tittat på. Finansieringen vi räknade med blev försenad (Har ingen lust att ta ett billån med svindyr ränta.) Nu har bilhandlaren höjt priset på bilen - vi hade räknat med att kunna pruta ner den.. Ska vi tolka det som att Ögat tycker vi ska avstå?

Jag börjar ge upp! Vi behöver en bil nu, risken är ju att vi köper billigaste billiga bara för att få tag på en.






Svar: Talismaner är ju ingen konkret vetenskap och för att kommunicera med dem får man använda sin inre känsla.. och försöka lyssna av vad de i sin tur säger, genom att man mentalt öppnar upp. Kram :)
Esmaralda

23 LottaS:

skriven

Grattis KL och lycka till!
Es, det unga paret gav ett skambud på huset och slutade med att kaxigt meddela att det är bara för oss att återkomma till det budet då vi inser vad huset är värt. Det känns inte speciellt lockande att behöva göra, kan det faktiskt bli så illa? Får det intrycket nu att de inte skulle vara speciellt smidiga att ha att göra med och känns ledsamt att de har den inställningen till oss och huset.

24 Na:

skriven

Hej Esmarslda.

Vet att jag ställt frågan förut. Men börjar ge upp hoppet. Har fortfarande inte fått något besked ifrån skolan.
Ser du om besked kommer att komma snart?
Verkar det som att jag kommer att få börja plugga? Eller kommer jag att få jobba först innan fortsatta studier?
Kram

25 En Ängel med stort hjärta :

skriven



Till gästbloggaren!
Åh så kul att dina önskningar slagit lycka till med fortsättningen. Ja jag vet att Esmaraldas Talismaner är starka!!

Gomorron kära Es!

I fredags råkade jag duscha med min lilla Ängla om halsen den hann få vatten på sig innan hemtjänsten hann ta av den! Så ledsen jag blev 2 av mina 4 önskningar har ju slagit in o de är de allra viktigaste! Hon la det i badrummet men när hon hade gått så hittade jag inte det! Jag ringde hemtjänsten o vi letade överallt… Till slut hittade hon den på byrån i sovrummet åh så glad jag blev🙏🤗
FRÅGA
har Ängla kvar kraften att hjälpa mig o dottern fortfarande? Speciellt nu när nån annan tagit i henne o hon blivit våt. Jag hällde lite salt på henne o bad om ursäkt. Det här är konstigt men jag pratar med henne o ber henne att inte glömma min andra önskningar o tackar för de vi har fått hjälp med! När jag har henne i min hand känns fortfarande varm o jag känner kärlek.
Kämpar hon för oss fortfarande?
Hoppas 🙏♥️

Tacksam för svar ❣️
Kram 🤗♥️


Svar: Saltet har hjälpt upp det hela, att du var snabb med detHon kanske inte är lika stark som förut dock men hon kämpar ihärdigt för er ! Kram :)
Esmaralda

26 N:

skriven

Hej Esmarslda.

Om jag fortsätter på min ”gamla” högskola. Ser det ut som att vi skulle få det att funka? Skulle det gå ihop sig med familjen? Eller ser det ändå bäst ut att fortsätta här i samma ort som jag kommit in men studierna är oklara än så länge.::
Kram

27 Skorpan:

skriven

Anki, glömde, grattis till din nya kärra :)!! Blir åka av då, alltid då det behövs, härligt!
Kram Skorpan

28 Ninni :

skriven

Hej kära du
Vad roligt att läsa att dina önskningar slog in.
Själv har ingen önskan slagit in.
Jag vet inte om jag ska strö salt på den eller inte.
Lever den?
Ha en bra dag
Kram



Svar: Jadå, det är liv i Öga.. strö gärna över några korn salt, kram :)
Esmaralda

29 Ghostwriter :

skriven

Innan jag vaknade så drömde jag att jag satt utomhus i evt en park, med två andra. Den ena tjejen la sig under bordet och jag satt mittemot på en handduk med en annan tjej. Det var kallt och mörkt. En gubbe kom fram och var arg men han gick rätt fort. Vi ville bara ha någonstans att sova. Det prasslar till regält i busken på vänster sida och det gjorde oss rädda, men jag försökte blunda så hårt jag kunde tills jag vaknade.
Drömmen var längre för de hände saker innan detta som jag inte minns helt



Betyder det något?



Kram och tack

Svar: Drömmen visar på en oro... att du befinner dig på en lite orolig plats i ditt liv... men saker och ting kommer bli rätt, det kommer gå åt rätt håll, kram :)
Esmaralda

30 Till LottaS :

skriven

Usch så otrevliga människor. Ingen otrevlig människa har väl varit smidig att ha och göra med.. sen att någon som inte är mäklare ska bestämma värdet är ju inte heller logiskt. Gå på din känsla. Ibland får man sänka sina förväntningar och ta det som erbjuds, om de känns som en lösning men i många andra fall ska man stå för sin känsla. Du tror själv att det är värd mer, så nöj dig inte! Och speciellt inte till ett par som inte ens tänker förvalta boendet. De kommer kanske bara renovera upp det och sälja vidare. Oavsett sälj aldrig någonting alls till någon som är otrevlig är


Lycka till med allt!

31 Doris:

skriven

Hej!
Va härligt att dina önskningar slagit in.
Jag har haft två talismaner men inget har slagit in.Tror inte det funkar på mej.Kanske de ryckt in utan jag vet om det.
Kan det va så?

Kram

Svar: Absolut att det kan vara så, och det är nog rent av troligt, kram :)
Esmaralda

32 Ögat:

skriven

Grattis till uppfyllda önskningar KL och tack för att du delade med dig och ger hopp. Kram till dig.

Kanske mitt Öga väntar på att uppfylla mina eller så jobbar han på något annat sätt?
Tänk att min soulmate lever precis som jag och väntar på sin partner för att leva sitt liv fullt ut. Det kommer nog säga pang när vi träffas och är det inte så att mötet sker när båda är redo? Eller har jag missförstått?

Har du röstat Es eller gör du det idag? Röstar du och maken på samma? Kram

Svar: Jo, mötet sker när ni båda är redo och därför kommer också allt gå snabbt och självklart, kram :)
Esmaralda

33 .:

skriven

Hej Es!

Ser det ut att bli något samtal till veckan? Det var flera veckor sen sist nu. Jag blir snart galen...

34 <3:

skriven

Tack 🙏snälla Es.
Älskar sol och värme ☀️tacksam att 🧿jobbar för mig. Och kanske för mig och JB närmare varandra.
Har JB kollat in mina fb bilder och sett att jag är utomlands?
Kram

35 A:

skriven

Meriterade. Försökte verkligen slappna av och lyckades efter 10 minuter, och höll i, i 10 minuter tror jag, sen dök tankar på jobbet upp. Men en bra början. Har saknat det. När jag var mest avslappnad såg jag bilder men kunde inte tyda, utom en och det var röda glittriga långa naglar. Ingen aning varför jag såg det 😄 jag själv har inte sådana naglar, tvärtom. Sen var det mer en känsla, att ta mig ut i skogen. Promenad, eller en flytt, vet inte riktigt.


Nu blir det lax till lunch!

Kram!

Svar: Fortsätt meditera... det gör dig gott och du kommer snabbt in i det, kram :)
Esmaralda

36 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda från euro jackpott nästa år 😊 du såg något i February 2022, tre år fram, kan bli tidigare än 2025 😉min önskan är, jag ska säga till min bror när det händer att vi ska ge bort stor summa till hjälp till djuren som lider på gatorna 😔 ♥️ ♥️ ♥️ 🙏 🙏 🙏

Svar: Vilken underbar tanke att hjälpa djuren !! Önskar jag kunde så något mer exakt men det kan jag inte... och du ska inte räkna med någon storvinst närmaste åren... kram :)
Esmaralda

37 Elise :

skriven

För massa år sedan, när jag var liten flicka på omkring 7 år kanske, så hade jag en äldre väninna. Hon hade långt brunt hår och bodde i ett hus jag minns än idag. Vi gick ofta till parken och hade picknick. Hon var en äkta vän. En dag skulle hon flytta från mig. Det gjorde ont i hela själen. Sista gången vi sågs, i mitt minne, så stod vi i hennes rum och hon mimade till en låt och fick mig skratta till gråt av hur rolig hon var som person. Jag älskade henne. Vi behöll inte kontakt, jag blev omhändertagen något år efter.

Jag minns inte om detta var en ny tjej i mitt liv eller om det var min "nesskusin".

Det jag undrar är om livet blev bra för henne och om hon tänkt på mig någonting. Jag hoppas hon förstår vilket fint minne vi delade och att hon är en stor del av min barndom som var ett av de få bra minnen jag har från den tiden. När allt var missär förövrigt så lärde hon mig glädje och skratt.






Kram

Svar: Hon har ofta tänkt på dig och undrat hur livet blev för dig.Det var inte bara hon som gjorde avtryck hos dig utan det gjorde du hos henne också, kram :)
Esmaralda

38 L:

skriven

Vad roligt med de positiva sakerna som hände.

Undrar en grej…
Jag har sagt ifrån vad jag tycker med just detta med ”dubbleringen” men varför körde de över mig. Tycker de beter sig så illa. Handlar om pengar eller om att inte kunna säga nej. Vad kommer att hända i bandet?

Kram L

Svar: Handlar nog mest om att ha svårt att säga nej, känns inte rätt, kram :)
Esmaralda

39 Vem är HAN:

skriven

Hej Es

Vem är min blivande?
Kram

40 Helena Ir:

skriven

Vad fint att önskningar blev uppfyllda. Njut av kärlek och lycka till i livet KL :)

Mina egna.. nja det händer men jag får jobba på det själv. Jag klarar mig ekonomiskt det finns så det räcker.. men inte mer!kärlek.. kanske jag inte syns just nu?
Allt har sin tid..

Röstade i veckan..rätt klar vad jag tycker och vad som är rätt för mig.

Något låg idag.. Solen skiner ju inte!


Ha en bra valdag.. spännande !

Kram

Svar: Ja, allt har sin tid, och det kommer en speciell tid för dig, det är jag säker på !I dag har jag farit och röstat :) Kram :)
Esmaralda

41 F:

skriven

Åh vad roligt stort grattis till dig att önskningarna gick i uppfyllelse 🌸🌸 undrar om du ser min önskan går i uppfyllelse kram 🥰

42 Christina:

skriven

En sådan glädje i dagens bloggämne, och gratulerar till både nytt arbete & fin kemi💝, vet man varför vissa talismaner uppfyller snabbt & vissa tar längre tid på sig?
, och visst skall man rösta om man har rösträtt, annars får man inte klaga sen.

Ska inte svackan ge med sig snart, så att man får må gott igen?🤗

Svar: Det beror på i vilken livssituation man befinner sig.. ibland kan det gå snabbt och ibland tar det sin tid... kram :)
Esmaralda

43 F:

skriven

Åh vad roligt stort grattis till dig att önskningarna gick i uppfyllelse 🌸🌸 undrar om du ser min önskan går i uppfyllelse kram 🥰

44 Dani:

skriven

Hej! Saknar C fortfarande mig och hoppas vi ska träffas nu 24/25 september?
Kram💕🤗

Svar: Tankar åt det hållet finns i alla fall, kram :)
Esmaralda

45 Jossan :

skriven

Jag funderade på vem det var som mina vänners son pratade med igår. Jag stod utanför huset en stund och månde att någon var inne i deras sovrum. Detta var innan den lille killen pratade med någon. Vem kan ha varit där? Vem pratade han med?

Kram

46 Fundering:

skriven

När man minst anar det😁
Grattis. Så kul för dej!

Har min kärlek god ekonomi?

Kram

Svar: Ja, god ekonomi utan att vara "rik", kram :)
Esmaralda

47 Naturvän:

skriven

Hej!

Tack, härligt höra där finns fortfarande kraft kvar i ögat och kanske även ngn av mina önskningar blir verklighet och jag också kan dela mina upplevelser här på bloggen.

Glädjs åt dig med hotel i Lübeck i höst, är en av mina favoritstäder. Gillar de äldre stadsdelarna väldigt mkt och all övrig atmosfär.

Konserten tog nästan musten ur mig, lite väl tunga teman för mig, hade missat kolla upp detaljerna. Ibland väljer man fel.

Kram

Svar: Ibland blir det fel... men hellre att chansa ibland än inte alls ! Kram :)
Esmaralda

48 Shenzi:

skriven

Hej!
Hur ser de ut för Socialdemokraterna, har dom någon chans att vinna idag??? Kram Shenzi 🌹

49 Shenzi:

skriven

Hej!
Hur ser de ut för Socialdemokraterna, har dom någon chans att vinna idag??? Kram Shenzi 🌹

50 Hanna:

skriven

Hej!

Helt otroligt att det hände på samma dag. Du måste ha känt eufori.

Jag skulle också vilja bli befordrad eller headhuntad till ett passande jobb. Har en månad kvar på min anställning och inget nytt i sikte än. Jag börjar bli orolig. Är trött på att kämpa med jobb, det är inte mycket som passar mig.

Ser du något om vad mitt nästa jobb blir?

Kram

51 Finns han?:

skriven

Saknar verkligen en man i mitt liv. Känns hopplöst. Träffar jag någon som jag fattar tycke för är han inte intresserad och träffar jag någon som är intresserad av mig hittar jag inte den där känslan. Vad gör jag för fel….. kommer jag finna någon att älska?

52 Smulan :

skriven

Grattis till att dina önskningar slog in.

Väntar fortfarande, är ögat fortfarande med mig än har inget hänt....

Svar: Jadå, Ögat är med dig och kämpar på, kram :)
Esmaralda

53 New jersey :

skriven

hej Es

en fråga: ser du när jag kommer ta körkort?

kram

54 Ögat:

skriven

Vi är ju båda redo nu :) Kram

55 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 😔 💖 💝 💟 vad menade du med att jag ska inte räckna med närmaste åren, blir det 2024 något från euro jackpott 🙂 Du såg tidigare än 2025 😉 😄😄😄

56 Naturvän :

skriven

Hej!

Ja absolut. Uppskattar ändå musikernas kunskaper. Ngt tar man ändå till sig.

Blir väl en valrysare.Har förtidsröstat. Hoppas medverka till förändring. Får se om jag orkar hålla mig vaken tills resultat. Blir mkt kaffe.Vart är Sverige på väg? Ofta undrar man.

Kram

57 John Blund:

skriven

Har sovit så dåligt denna vecka. Vänder det snart och blir nästa vecka bättre?
Ha en mysig valafton. Själv hoppas jag på maktskifte! Kram

58 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Tack för svar kära Es
Kram♥︎

59 F:

skriven

Undrar om du ser något nytt och spännande påväg in i mitt liv

60 Na:

skriven

Hej Esmarslda.

Har en son. Känns som att han inte är intresserad av att leka med sina leksaker eller spela någon sport. Jag försöker. Men han vill mest sitta med plattan.

Ska jag pusha honom? Eller är det bäst att ”låta” han va?
Kommer han börja spela någon sport?
Är det någon oro kring honom?
Kram

61 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 😔 💖 💝 💟 då blir det inte 2023 du såg innan 2025 😉 jag ska vänta 2024 😆😆😆tiden går fort 😅😅😅

62 Na:

skriven

Hej Esmarslda.
Jag är så orolig. Hur kommer min skolgång att bli?
Kommer det här att lösa sig? Kommer jag få fortsätta plugga och ta examen?
Kram

63 Nat:

skriven

Hej Esmarslda.

Verkar ett beslut vara pågång?
Kommer jag att få det kommande dagarna? Blir det negativt eller positivt?
Kram

64 Mercan :

skriven

Esmaralda jag har givit bort mitt kostym Stockholm märke till min mors sister i Bulgarien innan vi reste hit, jag ville ge bort det så att Gud ska hjälpa våra katter och kattungar i trädgården och alla djur som lider på gatorna i världen som blir omänskligt behandlade av idioter, satans idioter, hoppas de blir straffade och bra mäniskor som finns ska hjälpa alla djur som lider på gatorna 😔 ♥️ ♥️ ♥️ tror du att det som jag givit har krafter Esmaralda 🤗 Jag ville göra något litet än ingenting😊🙏🙏🙏på turkiska det heter hayır yapmak, sadaka vermek 😇

Svar: Du gjorde helt rätt, kram :)
Esmaralda

65 Misstjejen:

skriven

Hej

Måste bara fråga imorse när jag ska vaken kl 4 men jag somnnar om och sova jag så jag känner väl någon klappar på min huvudet. Det är väl en ängel. Vill den ängel något?

Ha det bra

66 Helena Ir:

skriven

Tack Esmaralda.. dina ord känns bra!

Kram

67 Shenzi:

skriven

Hej!
Hur ser de ut för Socialdemokraterna, har dom någon chans att vinna idag??? Kram Shenzi 🌹

68 Shenzi:

skriven

Hej!
Hur ser de ut för Socialdemokraterna, har dom någon chans att vinna idag??? Kram Shenzi 🌹

69 Makaon:

skriven

Vad roligt att dina önskningar blev sanna.
Rörigt på jobbet, ser du något om vår nuvarande chef söker sig något nytt jobb?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: