Är du bra nog ?

Hur ska man vara för att vara tillräckligt bra ?

För att få  bra karma och bli omtyckt och respekterad ?  För att kunna attrahera det positiva?

   Framförallt tycker jag att man ska vara genuin.

Man ska vara sådan som man utger sig för att vara.

Och man ska utge sig för att vara den man är.

No more,  no less.

 

Och  man ska ta med i konklusionen  att ingen är perfekt – och det behöver man inte vara för att få pluspoäng.

Att se till andras behov innan man ser till sina egna behöver nödvändigtvis inte alls ge dig points.

   Man ska inte glömma att man är skyldig också sig själv och inte   bara andra människor.

  Du är skyldig dig själv att göra val som får dig att må bra, du är skyldig att ordna in glädje i ditt liv och att leva så att du mår väl.

Om du mår bra så blir du mer till glädje också för andra.

 

 

Jag skulle vilja säga, att en dos sunt förnuft räcker långt.. stå inte bara på utan stanna upp ibland, känn in och tänk efter… så du befinner dig på din egen personliga rätta väg !

Kram & kärlek💖

 

 

Jag vill påminna om Nettans fantastiska erbjudande på Färöarna mellan  10-20 februari.  Såväl regression som spådom via telefon till halva  priset

Ni pratas vid på Skype eller Facetime eller Whats´up - så det kostar dig ingenting.

Vill du veta mer eller boka så kontakta Nettan på:  [email protected]  eller ring henne på:  070 889 87 33

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag trodde ju jonna är bra för mig men jag börja undra om hon har något bakom sig att hon behandla mig så sämre.

Varför så?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag gillar den A kvinna som jag träffa under arbetstiden. Jag undrar ibland om hon gillar mig. Gör hon?

Ha det bra

3 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, jobbiga infektion fortsätter och det är svårt att svälja. Hoppas att proverna kanske visar vad som är fel. Ser du nu att E är nonchalant och små dum mot mig ? Hon kanske gör det lite omedvetet. Tror ändå att hon har koll på hur hon behandlar mig. Kanske bottnar i att hon tar mig för given. Jag bet av i helgen med en kommentar. Oklart om hon förstod piken ?
Kram

4 Sksk :

skriven

Hej! Jag undrar vad han gillar om mitt utseende. Kram :)

5 Sm:

skriven

Hej!

Kommer hen svara tillbaka på mitt sms?
Kram!

6 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag hade en tröja en gång när jag var mindre som de stod "Jag är inte perfekt men vissa delar är utsökta" på. 😂🙈

Min kusin Linda har ju haft de så jobbigt med sitt ex och jag ser verkligen hur kära hon och Mattias är. Funkar så bra med barnen också, alla håller sams. Att bröllopsklockorna kommer ringa för dom kan ja allt tänka mig. Jag undrar bara om det blir ett utomlands bröllop för henne (vet att hon har nämnt att hon vill ha de) eller om de blir i heliga Sverige?? Ser du om de blir ett stort eller litet bröllop?? Kommer dom få ett fint bröllop?? Ser du några detaljer?? Tycker hon förtjänar det bästa. Kram Zoey 💕

7 Shenzi :

skriven

Hej Es!
Jag undrar om min å min soulmate kommer välja den bröllopsfotografen jag har i tanken som jobbar ihop med sin fru å kommer han stanna så länge som vi vill (mot betalning förstås) eller kommer vi välja en annan fotograf som stannar så länge som vi vill??? Kram Shenzi 🌹

8 J :

skriven

Du svarade igår att jag inte ska tänka på att min dejt är mer social av sig på en sociala medie. Vi är ju exklusiva så jag antar att han inte skriver med någon brud och att de inte är av någon speciell anledning han blivit mer social.. men jag kände mig väl lite ledsen att han sa godnatt men var aktiv med andra därför jag började övertänka … hatar att övertänka, ibland är det som att hjärnan vill man ska må piss och tror den bestämmer o vet allting bäst



Kram

9 Ghostwriter :

skriven

Efter att min farmor som jag älskade som en egen mor, svek mig förrförra året så valde jag att inte prata mer. Efter ett halvår svarade jag i telefonen och tänkte att jag kunde förlåta henne men jag insåg snabbt att det skulle gå emot hela mitt intet, jag vill inte ha folk som skadar mig fysiskt och psykiskt.
Det tar emot men det gick från att sakna henne, vara rädd för hennes död, till att hata henne för att hon tog min bio far till jorden för jag kommer aldrig bli fri förens dem båda går över till alltet.


Inatt drömde jag om att farmor var på besök o i vanlig ordning klagade på mig. Jag blev ett monster, skrek och ställde till en scen. Kände hur hatet strömmade i hela drömmen och jag sa att hon kunde sticka ut ur mitt hem..


Var det bara en bearbetningsdröm? Hur ska jag komma över allt som hänt just familjerelaterat? Försökte fixa terapeut men de ska anföra allt i journaler och det tänker jag verkligen inte ta så respektlöst vården varit tidigare gällande de.



Önskar dig en fin dag
Kram

Svar: Ja, det är en bearbetningsdröm ! Vill du inte prata med terapeut på vanliga sättet så kanske du hittar någon som du kan tala med anonymt via nätet/telefon ? Jag vet att de finns, kram :)
Esmaralda

10 Å M K:

skriven

God morgon,
Jag har gått vidare i en rekryteringsprocess och ska på sista intervjun idag.
Tror faktiskt att jag har god chans att få jobbet.
Lite läskigt att i så fall byta jobb efter 30 år hos samma arbetsgivare...fast detta är också en trygg arbetsgivare.
Gör jag rätt? :)
Kram <3


Svar: Du har en god chans att få jobbet... och skulle du tacka nej så hade du alltid ångrat dig, kram :)
Esmaralda

11 Soffan:

skriven

Amen sister!

Goe E, prövningarnas tid invertes just nu. Funderar på om du snappar upp någon positiv detalj kring året för mig? Vore fint att höra.

Nu vankas mumsiga scones :)

Stor empowerment-kram på er alla 💕

Svar: Du tar ett kliv framåt på en väg som är lite ny för dig men väldigt rätt... välj medvetet i stunderna, också de små valen är viktiga, kram :)
Esmaralda

12 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda! Tack för inspirerande bloggämnen!

Fina Esmaralda, du har spått att jag kommer att skriva en bok och få den utgiven. Hur framgångsrik blir bokförsäljningen? Blir boken eventuellt översatt till andra språk?
Kram,
Jennifer

Svar: Det ser jag inte, bara att du har god chans att bli utgiven men tänk efter noga när du väljer ämne, kram :)
Esmaralda

13 Naturvän:

skriven

Hej!

Att vara sig själv , naturlighet, inte krångla till eller förställa sig, då har man väl kommit en bit på väg.
Jantelagen griper dock tag i mig ibland, men det brukar inte vara så länge, försöker säga till mig själv, du är bra som du är och är övertygad jag är på rätt väg i livet.

Kan varmt rekommendera Nettans tjänster, regression har jag provat på och det känns fortfarande nytt och spännande.Ngn tidsepok känns hemsk för mig, vill ändå gärna veta varför. Där hjälper kanske ännu en regression?

I kväll och natt skall jag vara hundvakt, hon får sova i sin korg jämte mig, bara hon kommer till ro.
En gammal tik som sprider lugn runtomkring sig, det är så mysigt.

En fråga, ser du om Husse är glad och känner förtroende för att jag tar hand om hunden väl.
Det är väldigt viktigt för mig, själv hade jag inte lämnat bort min hund till vem som helst. Husse har nog ganska bra intuition, i alla fall när det gäller mig.

Blir nog en bra dag hos mig, ngra timmars jobb , träing , packa etc....

Kram !


Svar: Ja, en ny regression kan mycket väl hjälpa dig att komma underfund med detta.Härligt att vara hundvakt !
Husse känner fullt förtroende för dig, kram :)
Esmaralda

14 Mrs operfekt:

skriven

Tjenixen e, vilket äventyr du ska ut på. Filurar på om du ser något kring var jag är i livet under nästa nyår. Det blir ett starkt år detta.

Stor kram :)

Svar: Ja, du kommer ha mycket egen makt i dina beslut och det blir ett starkt år, kram :)
Esmaralda

15 Jossan:

skriven

Godmorgon
Jag skrev nästan klart hela tentan igår. Den skulle bara vara på en sida och så kass den är!
Jag fick sorterat upp ett tema så nu ska jag bara ha den sista delen också. Sen måste jag läsa inför sakerna på onsdag.
Det är rätt mycket att göra inser jag.

Det enda problemet med den coachen är att hon kostar sååå mycket asså det är helt sjukt.. men mår inte alls bra i kroppen och föll tillbaka rätt snabbt efter min gamla coach. Skulle valt henne från början..

Hur ska jag kunna reda ut allt? Är rädd att jobbet, skolan och min kropp kommer bli upp och ner..
Tror du hon kommer kunna hjälpa mig att bli nöjd med kroppen?

Kram

Svar: Ha ditt största fokus på att må bra inifrån.. det känns viktigast !Mår du bra i själen så blir du också lättare nöjd med kroppen, kram :)
Esmaralda

16 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Vi är "bara" människor ingen är ju perfekt. Men det hindrar inte mig att be om ursäkt i förväg när jag bjöd på kaffe går ,där måste jag bli bättre och inte be om ursäkt för det jag tror jag inte kan.Men det är svårt att "lära gamla hundar att sitta " ;-)

Trevligt umgänge igår och hundarna var överlyckliga över att bägge "brorsorna" var hemma och så har nu Sessan börjat nysa ! Har aldrig varit med om att djuren verkar få samma förkylning !?
Mira är på bättringsvägen och Moses är frisk.

Önskar alla en bra start på veckan trots alla skjutningar och sprängningar...
Kram Anki med flock


Svar: Ja, somligt kommer liksom av sig själv, av gammal vana men är man medveten om det så finns utvecklingspotential :)Stackars Sessan ! Jag vet att ibland hände det att MG drabbades när vi var förkylda och jag var lite förvånad !
Kram :)
Esmaralda

17 Eliea:

skriven

Så sant som det var skrivet, bra inlägg :)

..Hur är det med min smått bortglömda magiska manick? Är han hyfsat nöjd med sin tillvaro eller hade han velat att jag jobbade mer med han? Annat?

Ha en fin måndag&bra start på nya veckan! <3

Svar: Några korn salt kan du gärna strö på honom och att du påminner om dina önskningar, kram :)
Esmaralda

18 Skrållann :

skriven

Hej!
Har alltid också sagt att huvudsaken är att man har sunt förnuft och jag älskar genuina människor och det är det jag själv försöker leva efter. Sunt förnuft kommer man långt med och att utge sig för något man inte är eller vill vara funkar ett tag men håller inte i längden.
Måndag och ny vecka och det är rätt skönt att helgen är över på något vis. Dotterns humör efter uppbrottet är lite påfrestande ibland och just nu önskar jag bara hon kunde gå vidare och glömma honom om de nu ändå inte kommer hitta tillbaka till varandra?!. Tror det skulle bli så mycket mera harmoniskt för oss alla.

Kram❤️

Svar: Det är en bearbetning för dottern just nu och humöret pendlar men det kommer stabilisera sig och det kommer att finnas en annan kärlek i hennes liv, kram :)
Esmaralda

19 Jen:

skriven

Idag var ett sånt där ”mitt i prick inlägg”. Hela dagen igår hade jag så nära till tårar. Kände mig misslyckad, värdelös och kunde inte skaka av mig känslan av att aldrig duga eller vara bra nog.

Vi lever i ett så ytligt samhälle, där även människor är lätt utbytbara. Det är verkligen inte kul att dejta när man vet att det hela tiden hålls en öppning för att nästa matchning kan vara bättre…

Idag har jag faktiskt riktiga frågor. Det sägs att kärlek förblindar och jag tror det stämmer. Jag lyckas aldrig läsa av just känslan av ömsesidigt gillande. I övrigt känner jag in och av det mesta.

Bröt med mannen som kändes fel. Och var så nöjd med det beslutet. Började prata med en ny och det var så enkelt, trevligt och som att vi förstod varann. Så helt plötsligt hade han tagit bort mig som vän, mina meddelanden går inte fram. Det sista han skrev var ”hörs i morgon, sov gott i natt”. Jag förstår inte alls? Kan du se något? Hittade han någon mer intressant? Eller har något blivit fel?

Funderade också över en spontan spådom i förra veckan. Om att gå ut för att kunna träffa någon. Berörde den mig? Jag kände igen mig i övrigt, men försöker dejta (främst digitalt), då klubbar inte är riktigt min miljö. Men ute med vänner, på aw, fikar, går på konserter och så gör jag ju. Men kanske inte tillräckligt mycket/ofta? Hur hinner man med isf? 😅

Svar: Var mentalt "på" och se dig omkring när du vistas ute bland folk.....det räcker....kram :)
Esmaralda

20 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda tror du min jobbvecka blir bra? Något jag ska tänka på?
Kram🤩🌺

21 Smöla:

skriven

Kommer jag och barnen flytta till Patrik så småningom? Eller vill han bo ensam?

22 Dunegull:

skriven

Drömde inatt om min kompis som valde att avsluta sitt liv i somras. En fin dröm där han var glad.
Hälsa han på mig? Får du ngt budskap?

Kram

Svar: Ja jag tror han besökte dig och det kommer han göra då och då också framöver, besök med mycket kärlek, kram :)
Esmaralda

23 Bjork:

skriven

Hej jag gjorde en operation i torsdag och haft lite svårt och sova ser du om de vänder snart eller är de bara bita ihop och lida vidare?

Kram

Svar: Det vänder snart, kram :)
Esmaralda

24 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Var den du är inifrån och ut och försöka ändra på sej för att bli omtyckt blir aldrig bra, fasaden raserar förr eller senare…

Tog en rejäl sovmorgon idag, satt uppe igår för jag fastnade i netflixträsket😅
Men nu blir det go frukost och efterlängtat kaffe!
Skönt med ny vecka och nya möjligheter! Tror du exet o jag kommer försöka igen? känslan av att vi inte är färdiga med varann vill inte släppa! Vi kanske ger det en chans innan vi vet på riktigt…?
Ha en skön måndag för det ska jag ha🥰

25 Dunegull:

skriven

Blir d flirt mellan oss på kick offen på lörd?

26 Å M K:

skriven

Tack för svar!
Om jag få jobbet så blir det faktiskt "JA TACK"
Dags för förändring och utveckling <3

Svar: Härligt, och det är rätt tid för utveckling, kram :)
Esmaralda

27 Doris:

skriven

Hej!
Absolut man ska göra val som man mår bra av.
Ser ekonomin bra ut framåt?Drömde om en
massa pengar som jag fick,o kunde göra en massa saker som man aldrig har råd med.

Kram

28 Lupin:

skriven

Hej Es
Tack för svaret igår.. Tror du oddsen kan öka till att vi får till någonting om jag avvaktar och håller mig sval ett tag? Kommer jag få hjälpa till med healing om vi ses?
Tycker ju hen kan släppa den andra som redan är i en relation och bara velar, inget bra tecken ändå...
Kram och fin vecka :)

29 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Min kusin Linda har ju haft de så jobbigt med sitt ex och jag ser verkligen hur kära hon och Mattias är. Funkar så bra med barnen också, alla håller sams. Att bröllopsklockorna kommer ringa för dom kan ja allt tänka mig. Jag undrar bara om det blir ett utomlands bröllop för henne (vet att hon har nämnt att hon vill ha de) eller om de blir i heliga Sverige?? Ser du om de blir ett stort eller litet bröllop?? Kommer dom få ett fint bröllop?? Ser du några detaljer?? Tycker hon förtjänar det bästa. Kram Zoey 💕

Svar: Jag ser inte hur eller när men mycket troligt att det blir bröllop, kram :)
Esmaralda

30 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, jobbiga infektion fortsätter och det är svårt att svälja. Hoppas att proverna kanske visar vad som är fel. Ser du nu att E är nonchalant och små dum mot mig ? Hon kanske gör det lite omedvetet. Tror ändå att hon har koll på hur hon behandlar mig. Kanske bottnar i att hon tar mig för given. Jag bet av i helgen med en kommentar. Oklart om hon förstod piken ?
Kram

31 Skorpan:

skriven

Ja jag tror att jag umgås med människor som är rätt för mig o jag för dom, eller vad tror du Es? O försöker att välja det som är bra för mig, försöker ;). O jag är nog wysiwyg rakt igenom, orkar inte vara nåt annat än jag. Önskar förstås atr jag orkade fräscha upp mig mera med smink o snyggare kläder, men inte ens det orkar jag fastän jag kunde se hur trevlig ut som helst ;D. Tänkt otaliga gånger att jag ska börja ta bättre hand om mig själv, men nää...

Ingen som va på mig idag gällande tidningen för den hade ju kommit till dörren idag, vilken tur. Men jo, fick ju frågan om jag har kollat igenom tidningen o korrekturläst den o nej det hade jag ju inte hunnit med. "Den kom ju ren i fredags".. Jo en minut före det att min arbetstur tog slut. Jösses, jag har spader med chefen o är inte den enda. Nåt ljus i tunneln gällande jobb Es? Inget bryggkaffe åt chefen idag...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag tror också att du umgås med rätt människor.Och faktum är att du ser trevlig ut som du gör.
Kram :)
Esmaralda

32 Rädd:

skriven

Hej! Gör jag rätt om jag tar jobbet om jag får det? Eller finns det något som passar mig bättre om jag letar lite till?

Kram och kärlek 🧡

33 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Tack för intressant läsning.

Undrar om den kollegan verkar tycka illa om mig? Har hon pratat negativt om mig till chefen så att det har påverkat?
Kram

Svar: Jag ser inga tecken på att hon baktalat dig, kram :)
Esmaralda

34 M:

skriven

Hej esmarslda.

Undrar om jag kommer få en pratstund med chefen?
Kommer situationen att lösa sig? Eller kommer jag behöva säga ifrån till det andra jobbet?
Kram

35 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag fick vet att jag ska var föreläsare inför två skolor.

Jag tänker på att C kvinna finns i en av dom. Så kommer jag ser henne den dag när jag ska föreläsare?

Ha det bra

36 Mamsen:

skriven

Gomorron kära Es!

Jag har vaknat nu först nästan middag….! Jag var djupt inne i ett besök o ett långt samtal med den otäcke mannen min dotter ligger i skilsmässa med (de lever inte tillsammans). Fick en känsla att han gått över till andra sidan. Kanske kan du få ett svar på det o hjälpanmig på traven för jag får inget svar!! Det känns som att han är svar här!? Får du till dig nåt, var det en varning eller ett budskap för en viss rädsla känner jag!! Allt var så verkligt!

Kram🤗♥️

37 Fia:

skriven

Hej
Har fått kontakt med en man c som verkar trevlig.Kommer det bli någon dejt där eller dyker någon gammal upp?

Mvh
Fia

38 Maja:

skriven

Hej Esmeralda,

Min son kom pa honom skriva till ... i bilen nar jag gick ut. JAG KONFRONTERADE HONOM.

Han sa att hon ar arg och skriver och jag kan inte lata bli att tro pa honom.

Det ar sa viktigt att jag vet vad som hander och o jag kunde se in i framtiden...

Bildar mitt beslut om Sverige eller inte pa det till 90%.

Obs! Kan du se om min son klarade sin entrance exam i lordags? Han sager att det kandes bra men han ar 11 ar. Detta ar ocksa avgorande for framtiden.

Kram Maja

39 Misstjejen:

skriven

Hej

Har jag blir lite som lärare men jag är föreläsare. Ska gör för två skolor. Kommer jag var bra föreläsare?

Ha det bra

Svar: Ja, det kommer du att vara, kram :)
Esmaralda

40 Mickis:

skriven

Då borde jag ha bra karma då eftersom jag är genuin och blir lätt omtyckt. Får man verkligen såga så om sig själv förresten? :)

Grattis till barnbarnet på hans och min födelsedag! :) Hoppas på ett bra år med massa bra saker. Kanske jag även lämnar singellivet :) Nej men jag fick i alla fall höra från killen på Willys att jag inte ser ut som en dag över 30 haha. Jag tror att han gillar mig lite på något sätt :)

Annars ny vecka och sista i Januari. Gud så skönt! Kram

Svar: Ja så får man säga och det visar bara att du känner dig själv !Grattis på din dag.... Lillvirus har jag redan firat idag :)
Kram :)
Esmaralda

41 Helena Ir :

skriven

Nej det är jag nog inte. Så känner jag! Ta bara det som exempel att jag blir glad av någons kommentar här och impulsiv som jag är så kommenterar jag det. Men ytterst sällan får jag gensvar. Det ska vara vår härliga Skorpis 😀 hon ser väl mer än andra! För det är nog där det ligger. Själv försöker jag nästan alltid göra någon glad när jag är iväg om dagarna. Men så känner jag just nu! Gråter en skvätt och sväljer.

Ha en fortsatt fin dag!

Kram

42 <3:

skriven

Vågar jag satsa på att skomakaren gör om skon och förlänger med klack ?
Det är ju så svårt för mig att hitta skor du vet med mina små fossingar.
👠

Svar: Tror att det kan göras i alla fall hyfsat bra av rätt skomakare, kram :)
Esmaralda

43 Naturvän:

skriven

Godmiddag!

Tackar, ja visst är det härligt att höra tassandet av en hund igen och få lite sällskap.

Det är 20 talet jag hakat upp mig på. Ngt hemskt måste hänt där och jag ser bara fattigdom och elände men å andra sidan vet man ju inte om det ligger ngn sanning i det. Kanske inte är relaterat till mig personligen. Har alltid avskytt musiken, kläderna, bilarna ja allt fån just den här tidsepoken.

Vilken ansträngning med styrketräning, jag kör på så hårt jag bara kan och är lite darrig i armarna, men antar det hör till. Trevlige brandmannen som även jobbar på jymmet var behjälplig.

Han verkar väldigt sjysst, får en känsla han skulle vara en bra kompis, han har utstrålning. Vi har bytt ngra ord, får se vad det blir av det...

Kram

Svar: Under 20 talet var du med om något traumatiskt... din känsla idag har alltså en förklaring.Kram :)
Esmaralda

44 Misst57 :

skriven

Hej!

Vad tänkte han om mig idag? Ha en fortsatt bra dag, kram :).

45 Shenzi:

skriven

Hej Es!
Jag undrar om min å min soulmate kommer välja den bröllopsfotografen jag har i tanken som jobbar ihop med sin fru å kommer han stanna så länge som vi vill (mot betalning förstås) eller kommer vi välja en annan fotograf som stannar så länge som vi vill??? Kram Shenzi 🌹

46 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Kan mitt ex känna något då han är i kontakt med mig? Eller är han helt avstängd?

Hur är det möjligt om bara jag känner något då känslan är så stark?

Kram

Svar: Han stänger av när känslan kommer, kram :)
Esmaralda

47 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer c kvinna smsar snart så något gång i vecka om tid på skype?

Ha det bra

48 Shenzi:

skriven

Hej Es!
Läste förresten att du å Nettan skulle till Färöarna. Gud vad avundsjuk jag blir på er. De som e så fint där. Lova att du tar kort under tiden ni e där så man får se den vackra miljön? Hur länge ska ni vara där? Eller missade jag det i texten?? 🤔

Jag undrar om min å min soulmate kommer välja den bröllopsfotografen jag har i tanken som jobbar ihop med sin fru å kommer han stanna så länge som vi vill (mot betalning förstås) eller kommer vi välja en annan fotograf som stannar så länge som vi vill??? Kram Shenzi 🌹

49 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du får till dig något spontant om mig kram 🥰

50 <3:

skriven

Godkväll Es,på mitt postombud så tittar de så konstigt ibland och frågar om min ålder. De verkar ha koll på mitt namn. Kändes lite konstigt idag och inte positiv 😔. Ogillar de mig ?

Svar: Nej, känns inte som om de ogillar dig, kram :)
Esmaralda

51 Mickis:

skriven

Tack så mycket :) Hur mycket fyller Lillvirus? Nyss hemkommen. Varit hos mamma och ätit princesstårta. Så gott :) En kompis sa idag "kärleken kommer när du minst anar det" och jag antar att hon har rätt. Händer det något på jobbfronten snart?
Kram

Svar: Han fyller 18, otroligt nog !! Prinsesstårta är sååå gott och perfekt att bli firad med !
Ja, jag tror din kompis har helt rätt i sitt uttalande... och på jobbfronten kommer det att röra på sig, kram :)
Esmaralda

52 Misst57 :

skriven

Hej!

Vad tänkte han om mig idag? Ha en fortsatt bra dag, kram :).

53 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Tack för dagens tänkvärda blogg. :)

Det känns som väninnan jag har haft daglig kontakt med sen lång tid numer vill avsluta samtalet så snabbt som möjligt när jag ringer. Beror det på mig eller är hon osocial pga av att det är mycket runt omkring henne just nu?
Det gör mig ängslig över att jag är på väg att mista ännu en vän :'(

Kram 🐈‍⬛

Svar: Hon har mycket omkring sig och lite svårt att hantera detta, kram :)
Esmaralda

54 AnnaK:

skriven

Jag är inte på nån väg alls...trampar vatten. Ibland funderar jag varför jag alls blev tillsammans med karln. Han var ju inte ens bra från början.... Hans största prioritering har alltid varit han själv och hans egna behov. Och jag har fått kämpa med allt annat och kämpar än idag med allt....ensam. Nå nog om det. Vet ju att det som krävs för att jag ska komma nån vart på min väg är att jag lämnar.

Känns som att kollegan lugnat ner sig lite med sitt sätt och börjat bli som hon var förr mot mig. Kan det vara så?

Kram 🤗

Svar: Ja, de verkar som om det ska normaliseras med kollegan.. kram :)
Esmaralda

55 Lilly:

skriven

Undrar om du ser något nytt och spännande för mig kram 🥰

56 Skorpan:

skriven

Tack Es!

Åh Helena Ir,jag älskar ditt kommenterande o att du svarar på mina kommentarer :)! O att sen andra inte förstår det är ju himla synd... Det är nåt som är himla jobbigt för dig det vet jag, vad det är vet jag inte o ska nog inte heller veta allt ;) o det är nog detta tunga som gör att du låter så ledsen :'(. KLART ATT DU ÄR BRA NOG!! ALLTID!! O vad jag ser vet jag inte.
Kram Skorpan

57 Mb:

skriven

Kära E, vill så gärna bli spådd av dig. Mejlade men verkar inte kommit fram. Har du någon tid när ni är iväg 10-20 feb? Annars tar jag och skriver till Nettan!

Kram /MB

Svar: Mailen fungerar så snälla försök igen... [email protected] o välkommen oavsett du vill ha mailspådom av mig eller via telefon med Nettan :)
Esmaralda

58 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Tack för ditt lugnande svar, jag vet ju hur väninnan har det men ibland lyckas jag inte få tyst på hjärnspökena… Kram 🐈‍⬛

59 Mickis:

skriven

Stort att fylla 18! Grattis igen till honom! Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: