Bara lite kul.....

 
 
💖
 
 
 
💖
 
 
💖
 
 
 
💖
 
💖
 
 
💖
 
 
I dag ska jag till tandläkaren och om det tycker jag inte !
Jag jagar alltid upp mig ett par dagar i förväg och är lite som ett vrak när jag
sätter mig i tortyrstolen !
 
Att jag har världens mysigaste tandläkare spelar ingen roll.
Inte heller det faktum att jag aldrig brukar ha hål... utan  det är mest lagning av gamla plomber som gett med sig.
 
När jag sedan är klar och kör hemåt brukar jag vara supernöjd med mig själv eftersom jag varken svurit, spytt eller svimmat !
Hoppas på samma goda resultat också idag.
 
 
Kram & kärlek 💖
1 <3:

skriven

😅😅😅
Bör jag be C om ursäkt eller förklara varför jag inte bad henne hänga med mig ut ? Vi var inte ut tillsammans och jag behövde köra mitt race och inte bli låst av att ta med henne.Många känner sig inte bekväm i hennes sällskap och tycker hon är snobbig. Drack nog några glas för mycket med. Inte bra. Hoppas ingen tyckte att jag betedde mig illa ute. A blev inte glad att jag var 🥳och ut.
Kram

Svar: Du märker om C vill ha en förklaring men generellt så är du inte skyldig detta, kram :)
Esmaralda

2 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Lycka Till!!
Du klarar det galant! Är lika larvig jag och vill alltid ha bedövningssalva innan sprutorna o sen kan jag koppla av! Tack o lov har det räckt att gå en gång/år!
Inatt har jag drömt helt galet o sovit på tok för dåligt men nu är det dags att dra sej till jobbet.
Ha en go dag💞

Svar: Ha det bra på jobbet nut, trots sömnbristen, kram :)
Esmaralda

3 Jossan:

skriven

Godmorgon
Hade svårt att somna igen igår. Mådde illa och ville bara kräkas. Nä nu är det dags att ta tag i livet och börja äta bra. Har ju hela frysen full med lagad mat så ska tömma den. Får ju mat på jobbet så borde inte bli så svårt. Ska avstå från bröd och allt sött. Ska få i min minst 2 liter vatten om dagen.

Låg och skrev massa igår. Finns ju en del som man inte berättar här som man går och grubblar på. Saker där man är helt maktlös.

Usch får väl orka fixa mig nu…
En veckas semester till hade inte suttit fel!

Kram

Svar: Ja, visst finns det sådant man grubblar över och det gäller nog oss alla.. men du kommer ta dig förbi detta, ganska snart, kram :)
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Varför en del tror att jag minnas allt men jag ihågkomna inte väl allt som vad har händer och vad sagt. Jag minnas bara en del som intressant mig

Varför dom trodde jag ihågkomna allt?

Ha det bra

Svar: Någon tror att du har väldigt bra minne, kram :)
Esmaralda

5 Misstjejen:

skriven

Hej

När ska jag få information om datum som har gör med föreläsning och datum för boken släpps som premiär?

Ha det bra

6 Helena Ir:

skriven

Lycka till hos tandläkaren, idag ska jag vara spådam, det kommer gå bra :)!

Kram

Svar: Japp, det kommer gå bra :) Kram :)
Esmaralda

7 Fröken hoppfull:

skriven

Tack för ditt svar igår och pepp 🙏 Nog ska jag kunna plocka fram den rätta känslan igen.
Man vill ju sända ut gott så samma kommer tillbaka till en.. 💫 Chans till bra händelser kan ju hoppas komma? Det är ju faktiskt det lilla som lyfter en..
Kram :) 🌱

8 Naturvän :

skriven

Hej!

Härligt få sig ngra goda skratt på morgonkvisten. Lycka till hos tandläkaren. Tillhör också de som tycker det är jobbigt. Är nyfiken på tandblekning men min tandläkare avråder. Måste ta reda på mer fakta.

Ett tråkigt tema vi fick vetskap om att en man som bott i vårt kvarter begått självmord nyligen. Otäckt . Tror du man går över till alltet direkt vid sådana händelser?

Kram

Svar: Ja, vid självmord går man över direkt, det är inga konstigheter, kram :)
Esmaralda

9 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Härlig start på veckan med skratt Haha :-)
Håller tummar och tår att tandläkarbesöket blir spyfritt <3

Tålmodiga sonen skulle sätta upp duschblandaren när mamma hans ångrat sig och vill ha takdusch oxå .Snäll som han är ger han med sig för mammaideer.

Ha en härlig start på veckan trots tandis

Kram Anki med flock


Svar: Ja de där sönerna är guld värda :) Kram :)
Esmaralda

10 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Kan du se VAD det är som gör att jag inte kommer framåt i livet?

Varför jag inte fått ett nytt jobb, mött kärleken, flyttat… utan allt stått stilla i flera år?

Kram

11 a88:

skriven

Hej!

Uppskattar mycket dina råd. Funderar på att flytta utomlands till Kanada. Känner att det vore bra med att byta miljö ett tag.
Men tror att det kan bli väldigt ensamt om jag skulle flytta själv utomlands, så tvekar lite på grund av det.

Ser du om jag kommer få några vänner där? Så man förhoppningsvis inte känner sig så ensam.


Svar: Flyttar du så får du nya vänner och ett bra socialt lv, kram :)
Esmaralda

12 Sanna:

skriven

Hoppas det går bra hos tandläkarna :)

Fråga: Kommer jag och F att bli tillsammans?

Svar: Dwt finns en chans och blir det så, då visar det sig snart, kram :)
Esmaralda

13 EE:

skriven

Jösses, mannen har åkt på influensa. Nu har det gått 5-6 dager och febern är nere igen och han har passerat huvudvärk from hell… nu hostar han och ä är svag. Aldrig hört honom så här klen. Och då är han en aning hypokondrisk. Ringer sin mamma varje gång, flera gånger när han är sjuk. Till och med min dotter sa att han gör väldigt mycket ljud. Det är stönande, gnällande, flåsande osv osv.

Går hans influensa över snart?

Svar: Jadå, det går snart överSom min make brukar säga : Manlig förkylning är ingenting att leka med :)
Kram :)
Esmaralda

14 Skorpan:

skriven

Ha haa, den med dieten o prinsessorna var bäst. O den tandläkaren som du hade där som sist hoppas jag att du inte har att göra med ;).

Vet att det finn 80-åriga tandläkare, riktiga alltså, o vet nog inte om jag skulle besöka en sån heller...

Måndag igen o det känns riktigt som en måndag, blä. Ur kurs o ur led o inte på hugget. Det kan alltså bara bli bättre ;), eller hur?

Tog mig i kragen igår o var på en pilateslektion, wow. Råkade hamna bredvid en karl som såg trevlig ut, lite ögongodis är aldrig fel, o han skrattade åt mig då jäg drämde ner min gympamatta i golvet som ville rulla ihop sig o inte alls ville som jag ;D. Nå det bar nog inget mer med det, eller hur Es? Kanske ska börja gå på den timmen...

Nu tror jag att jag behöver lite kaffe...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Nej, nu har jag min gamla vanliga tandläkare :)Vad kul med pilates och mannen ifråga tyckte du var lite som en frisk vind, kram :)
Esmaralda

15 EPM :

skriven

Lycka till idag!

Jag har sökt ett jobb, ser du nåt om hur jag ligger till där? Många som sökt...

Känner mig både oroad och bekymrad över min nuvarande jobbsituation och taggad. Lätt splittrat...
Även oro över ekonomin, men jag tror det ordnar sig. Ser du några problem?

Kramar

Svar: Chansen finns till jobbet och får du det inte så sök vidareGör en budget och håll hårt i pengarna, längre fram kommer det att lätta, kram :)
Esmaralda

16 ***:

skriven

Hur tror prins Harry att han ska få bättre relation med sin bror och far nu då han hänger ut dem i sin bok? Han gör själv precis det han anklagar dem för, hänger ut dem?
Tror Harry på riktigt att allt nu blir bättre? Vilken skenhelig idiot

Svar: Jag tror faktiskt inte han bryr sig så mycket utan vill mest göra sin röst hörd, kram :)
Esmaralda

17 Eliea:

skriven

haha.. Ja, det där med allt i påslakanet har man undrat över mer än gång ;D

Tänker på gårdagens inlägg.. Och kring vänner.. Jag har blivit osams med dom få jag haft senaste åren men ser det inte helt som bara mitt fel samt tycker helt ärligt det är dom som är knasiga, världens klyscha kanske, jag vet men men.. De verkar tävla/jämföra sig med mig/avundsjuka/ser inte sin egen påverkan/betende=jag får vara syndabock och svarta fåret mer eller mindre.. Varför är det så egentligen och hade jag kunnat göra annorlunda? Kanske felet låg hos mig ändå.. Grubblar..

Ha en fin dag =)

Svar: Här är det nog blandad kompott, något har varit ditt fel och annat inte.Ibland kan det vara bättre om man pratar ut/reder ut de problem som finns så man kan fortsätta sin vänskap.
Kram :)
Esmaralda

18 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att min bror kommer träffa tjejen som är först nu i skolan innan den rätta kommer 🤔 Esmaralda ser du om min bror och tjejen kommer lämna varann i från under året 🙂 eller dröjer det till 2024 🤔

Svar: Det ser jag inte, kram :)
Esmaralda

19 Dunegull:

skriven

Haha,

Kommer det gå bra för mig på nya jobbet?

Kram

Svar: Ja, det ser positivt ut, kram :)
Esmaralda

20 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 😔 💖 💝 💟

21 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Frisk vind, det tror jag nog som dammade på med min matra ;). Han hade ju kunnat tänka nåt annat också ;), eller? Näe..
Kram Skorpan

22 Tintin:

skriven

Hej Ez!
Kommer sonen snart med goda nyheter?

Tack och kramiz!

23 Stjärnöga :

skriven

Hej du fina! När ska detta vända för mig? Orkar inte ha det såhär länge till. Vill må bra och trivas i min tillvaro. Varför mår jag så dåligt? 😔 kram

24 <3:

skriven

Märktes det mycket ute att jag var lite överförfriskad ? Avböjde att gå med på efterfest och gick hem istället. Vad är anledningen att A blir så sur att jag går ut ibland? Är det att han blir orolig om det blir ett glas för mycket? Han är ute flera gånger i veckan med grabbarna men så fort jag ska gå ut på h stället blir han sur.
Kram

Svar: Någon märkte nog men det var ingen katastrof. A blir lite bekymrad om du får ett glas för mycket.. men detta ska han ju naturligtvis låta vara ditt problem, kram :)
Esmaralda

25 Ajajaj:

skriven

Åh lycka till nu hos tandis och det kommer att gå bra fastän jag förstår dig för inte är det kul. Jag har numera mest skräck inför att dra ut visdomständer då jag dragit ut 3 st och det är horribelt!

Först slår jag armbågen och igår halkade jag på en liten klick smör och höll på att slå ihjäl mig. Sträckte mig i axel och nacke så har som nackspärr gånger 10 och har knappt kunnat ligga ner i natt. Vilken smärta. På med linement och värmekudde och hoppas att det inte blir alltför långdraget. Nya året har inte börjat bra men gud så skönt att det är vardag igen så att saker kan börja rulla igen. Avskyr ju helger. Och snön är nästan borta. Yay! :)
Vad kan tänkas ske denna vecka?

Bamsekram!

Svar: Ingen rör mina visdomständer så länge jag är i vaket tillstånd.. då krävs det narkos !Men nu gick allt bra :)
Nejmen herregud vilken osis att du skadat dig igen... ta hand om dig nu och unna dig något lite extra... kram :)
Esmaralda

26 .:

skriven

Hej Es!
Är hon tillbaka nu i veckan?
Det börjar bli lite kris.

27 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Nu sager han...igen att det ar slut med den han hallt pa med i ett ar. Var son har en viktig examen om 2 veckor sa ser du om han oppet lurar mej sa det ska bli lugnt tills vi vet om han har en fortsatt skolplats?

Var det henne jag sag kora runt i vart omrade i gar? stamde med bil ovh ia lla fall forsta bokstaven i registreringsnumret? Det skulle vara av stor vikt att veta.

Kram

Maja

28 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du nämnde att denna förkylning eller vad de är jag har inte blir värre men att den håller i sig. Fattar ju att om jag är sjuk måste ja vara hemma men vara hemma pga hosta kan ju bli i flera veckor. Jag undrar om du ser mig i arbete snart igen eller kommer jag vara hemma under denna tiden?? Kram Zoey 💕

29 EPM :

skriven

Lycka till idag!

Jag har sökt ett jobb, ser du nåt om hur jag ligger till där? Många som sökt...

Känner mig både oroad och bekymrad över min nuvarande jobbsituation och taggad. Lätt splittrat...
Även oro över ekonomin, men jag tror det ordnar sig. Ser du några problem?

Kramar

Svar: INte mer än runt 30 % chans att du får sökta jobbet nu men sök annat, jag ser att du kommer till ny arbetsplats, kram :)
Esmaralda

30 Zarita:

skriven

Hej Esmaralda Tror du det blir en bra vecka för mig? Ska jobba tt mycket från och med i morgonpå 9 dagar ledig 2. Kram 😍✨️✨️✨️

31 Mimmi K:

skriven

Hej Es!

Hoppas, det går bra hos tandläkaren, tycker inte heller om att gå dit.
Ser du om jag får vara kvar på nuvarande arbetsplats framöver? Görs lite omändringar vilket skapar oro.
Men jag är fast anställd och inte sist anställd.

Kram :-)

32 Anonym :

skriven

Det var riktigt roligt:) ett gott skratt

33 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser hur det kommer att gå för min syster med skolan ?

34 s:

skriven

Hej Es! Töntig fråga kanske, men när kommer min kattflicka? Har en vit och en grå på g. Vilken av dem r rätt för mig? Vill ha dem båda men har bara plats för en just nu.

KRam S

Svar: Den vita får jag en speciell känsla kring, men lyssna själv inåt, kram :)
Esmaralda

35 Mercan :

skriven

Esmaralda 😂😂😂jag har bytt velour byxan i gina tricot med underbar svart klänningar sista L storlek till min syster 😎 passar perfect elegant 😂😂😂och lyckades shöpa sista L hennes storlek från hm exklusiv blus så fin 😂😂😂Esmaralda nu hemtex stänger butiken men det är fortvarande 50%,kommer de göra 70 %till Onsdag till mina pengar kommer och kommer jag lyckas shöpa täcken lakan 😉kanske jag hinner inte😎😎😎😂😂😂

Svar: Känns som om du hinner köpa något mer av det du vill ha, kram :)
Esmaralda

36 Bjork:

skriven

Hej känner jag till min nya vän som jag får på köpet?

Kram

37 Tiss:

skriven

Es. Tycker alltet och universum att jag förtjänar att må bra?

Svar: Ja, absolut, kram :)
Esmaralda

38 Skorpan:

skriven

Hej, hoppas att tandisbesöket gick bra o att du är vid liv ;). Det som inte dödar...

Här tror jag att jag håller på o tar livet av mig själv. Är på så jäkla dåligt humör, va sjutton felar jag, Es kan du se nåt? Behöver jag gå o tala med nån eller är det ett övergående "fenomen" eller ett tecken på att behöva dra vidare?
Kram Skorpan

Svar: Japp, nu är jag härdad... och det gick bara bra !Tänk igenom din situation och om det är något du själv har makt över att förändra... känn av... och har du ingen aning, ja då kan det vara idé med samtal, kram :)
Esmaralda

39 Zuzeee :

skriven

Hej ems

Var du på maxi idag o handlade vid 13 tiden? Jag tyckte jag såg dig men va inte säker så vågade inte säga hej 🤭🙈

Kram

Svar: Japp, det var jag... i rosa tjocktröja :) Säg hej nästa gång :) Kram :)
Esmaralda

40 Mandarin :

skriven

Hej Esmaralda! Skulle en arbetsträning göra att jag kommer att må bättre och att det vänder? Jag funderar på det men vet inte om jag är redo för arbetsträning ännu. Känns som jag borde göra nån förändring för att ta mig ur det här…. Tack och kram

Svar: Ja, det är dags med förändring och jag tror att arbetsträning skulle göra dig gott, kram :)
Esmaralda

41 Mercan :

skriven

Esmaralda 😭 😭 😭 ser du om allt är bra med våra söta katter och söta kattungar i trädgården hemma i Bulgarien 😔 är de levande och tre söta kattungarna går till Anshes trädgård 😔 Esmaralda ser du i 2024 att min bror kommer träffa tjejen som är rätt 😞 du såg möjlighet, jag blev glad för det Esmaralda 😊 eller dröjer det till 2025 🤔

42 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

43 Lupin:

skriven

Kommer jag vara saknad när jag inte kommer på träningen i morgon? Saknas mitt sällskap att vara där..?
Kram :)

44 Mandarin :

skriven

Tack för svar! Skulle det bli bra för mig att arbetsträna där jag arbetstränade förut, på mitt gamla jobb? Jag trivdes så bra där! Kram och tack

45 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du nämnde att denna förkylning eller vad de är jag har inte blir värre men att den håller i sig. Fattar ju att om jag är sjuk måste ja vara hemma men vara hemma pga hosta kan ju bli i flera veckor. Jag undrar om du ser mig i arbete snart igen eller kommer jag vara hemma under denna tiden?? Kram Zoey 💕

46 Månskenet:

skriven

Hoppas det gick bra hos tandläkaren 👍🥰 vet precis hur det känns. Fick problem med en tand i samband med corona men tänker jag får stå ut tills årskontrollen 🤔 kanske...

Apropå de roliga bilderna/texterna 😅 visst är det märkligt att allt samlas i ett påslakan eller knäfickorna (för knäskydden) på arbetskläder, där kan finnas strumpor, trosor, vantar 🤭😅 eller i påslakanet hittar man t.o.m underlakanet 🧐

Ha det gott!

47 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja jag har väl makten o härligheten, inte att förglömma ;).
Börjar nog tro att jag har nervfel...
Kram Skorpan

48 Jeanette:

skriven

På torsdag ska jag på ett möte ang ett nytt jobb, vet inte så mycket om det bortsett från att det är natt o typ personlig assistens till en kvinna med psykiska problem. I dagsläget vet jag inte om det är en tjänst eller extra.Jag har en tjänst men söker något nytt och nu blev jag uppringd ang det här jobbet.

Kram


49 S:

skriven

Tack för svar. Lycka till hos tandis. Kommer gå bra! :) tror inre du har hål

50 Tintin:

skriven

Hej Ez!
Får sonen snart positiva nyheter angående jobb? Han söker och försöker och jag peppar och försöker få honom att hålla humöret uppe.

Tack och kramiz!

51 Tintin:

skriven

Hej Ez!
Får sonen snart positiva nyheter angående jobb? Han söker och försöker och jag peppar och försöker få honom att hålla humöret uppe.

Tack och kramiz!

52 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Tack för att jag fick starta denna blyertsgrå måndag med att skratta, vi har ju samma sorts humor ;D och båda älskar vi Chenille. Jag blev så glad i helgen när jag beställde kläder ifrån Cellbes och de hade satt ner koftan i Chenille som jag har sucktat efter så länge efter till halva priset och fanns kvar i min stl. Ser den som en belöning för allt kämpande de senaste åren.

Kvinnan med en stor skopa humor som jag har kontakt med på sociala medier, kan hon vara en av de nya lika sinnade vänner som du har siat om?

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren.

Kram 🐈‍⬛



53 Helena Ir:

skriven

Alla har vi nog våra rädslor.. och det gick ju bra för dig :) Själv har jag en noja för att behöva få något ner i halsen. Gastroskopi, tror jag det heter..en gång har jag gjort det, och fasar för det!
Så hoppas slippa.

Jag blir så less på mig själv.. händerna funkar inte och jag tappar saker, som går sönder, som idag en vägghylla från kylen när jag skulle vara duktig och göra en rengöring. Undrar om jag vågar ta itu med spisen någon dag.. det börjar bli dyrt med allt som jag har sönder.

Lite ledsen idag, men så kom ett sms från gymkompisarna.. när kommer du? Du är saknad!
Så får väl gå dit och träna det jag kan..

Kram

54 Ajajaj:

skriven

Heja dig! Skönt att det gick bra och har du haft turen att slippa problem med visdomständerna? Fy fan jag såg ut som jag hade en tennisboll i kinden efteråt och en gång så sydde de fast stygnen i kinden helt fel så de fick knappt loss dem och såklart blev det infektion och antibiotika.

Ja jissus så ont jag har efter igår och healingen måste ha hoppat över mig :) Kompisar har skrattat ( på ett kärleksfullt sätt ) då jag är stel som en pinne och kan inte vrida huvudet åt vänster. Går med varm vetekudde men bävar inför natten. Hoppas att det går hyfsat ändå. Trött. Kan det inte hända något kul istället? :)

Vad tyckte du förresten om Farmen?
Kramis

Svar: Jag har faktiskt inte hunnit se Farmen än, får bli ikväll på play :)Kram :)
Esmaralda

55 A:

skriven

Hoppas det gick bra hos tandläkaren! Jag har ingen skräck för det, trots att jag dragit ut två visdomständer och det var fruktansvärt, min käke hoppade nästan ur led av den ena tanden, så hårt vickade han på tanden, plus att den inte ville ut så fick såga itu den. Tog en timme. Hua!

Idag var ingen bra dag på jobbet. Höll ihop hela tiden. På väg hem grät jag. Tur att det regnade. Har ett tryck över bröstet. Om inget händer snart kommer jag bli sjukskriven. Har aldrig varit det förut i hela mitt liv. Men jag vill verkligen inte vara där.

Ska nog prata med chefen i morgon. Vet inte annars hur jag ska stå ut.

Nu blir det i alla fall kvällsmat med min dotter och mys med kissen. 🤗

Kram!

Svar: OMG, jag hade krävt narkos, den saken är klar ! Tänk att du grejade det !Ja, prata med chefen och gör upp en plan för dig själv, du kommer ta dig vidare, kram :)
Esmaralda

56 Emlilie:

skriven

Hej! Kommer kärleken fortsätta dröja? Kram

57 Misstjejen:

skriven

Hej

Hoppas du vill svar på min fråga för det känns som om min livet har börja med föreläsningar och såna. Att det är en pågår processen just nu?

Ha det bra

Svar: Ja det är en bra och rätt process för dig, kram :)
Esmaralda

58 Misstjejen:

skriven

Hej

Det känns som om det finns små likadan i här livet och tidigare livet. Lite påminnas om varandra. Som jag har föreläsning just nu och tidigare livet var något annat. Så kan jag gör något så det blir förbättras i här livet?

Ha det bra

59 AnnaK:

skriven

Hoppas det gick bra hos tandläkaren!

Hur ska jag göra för att hålla mig mer positiv....nåt tips? Vill ha mer fina helger som den jag hade. Tycker ändå lite att jag förtjänar det 😄

Kram 🤗

Svar: Träna dig på att ge dig själv goda och bra ting... kram :)
Esmaralda

60 Dunegull:

skriven

Hej,
Trodde VDn skulle höra av sig till mig idag efter sin semester. Behöver jag bekymra mig över kontraktet eller han ringer mig i veckan? Tänker om du kan se varför han ej ringt?

Kram och trevlig kväll

61 Mercan :

skriven

Esmaralda jag funderar sluta röka nu 😞 för jag shöper mat på erbjudande och tittar om det finns kläder på rea, men kläder shöper jag väldig sällan men medan jag shöper sigaretter minst två gånger i veckan 😣 Jag vill spara pengar åt andra sidan slösar jag bort pengar 😕hoppas jag blir modig Esmaralda 😎😎😎jag tänkte så 😉men man blir så beroende av sigaretter därför har man svort att sluta 😤😤😤😡😡😡ser du om mannen med gott hjärta röker eller inte 🤔 😂😂😂😅😅😅

62 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du nämnde att denna förkylning eller vad de är jag har inte blir värre men att den håller i sig. Fattar ju att om jag är sjuk måste ja vara hemma men vara hemma pga hosta kan ju bli i flera veckor. Jag undrar om du ser mig i arbete snart igen eller kommer jag vara hemma under denna tiden?? Kram Zoey 💕

63 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du nämnde att denna förkylning eller vad de är jag har inte blir värre men att den håller i sig. Fattar ju att om jag är sjuk måste ja vara hemma men vara hemma pga hosta kan ju bli i flera veckor. Jag undrar om du ser mig i arbete snart igen eller kommer jag vara hemma under denna tiden?? Kram Zoey 💕

64 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du nämnde att denna förkylning eller vad de är jag har inte blir värre men att den håller i sig. Fattar ju att om jag är sjuk måste ja vara hemma men vara hemma pga hosta kan ju bli i flera veckor. Jag undrar om du ser mig i arbete snart igen eller kommer jag vara hemma under denna tiden?? Kram Zoey 💕

65 A:

skriven

Är nog på gränsen att jag själv kommer be om narkos om jag måste dra ut en visdomstand igen! Jag hade så ont och jag kunde inte gapa ordentligt på över en vecka. Åt "nyttig" chokladpudding och mosad mat eftersom jag inte kunde gapa.

Kram!

66 Ghostwriter :

skriven

En av dina årsresumér har slagit in redan - kändis som gick över till alltet idag för några timmar sedan. Ingen person är riktigt bekräftad däremot rykte om vem de kan vara och de känns nästan som de kan stämma. Blir väldigt mörkrädd av det du kunnat se som ska hända under årets gång. Hur ska man våga satsa på bra ting.. jag vet inte



Känns det som stor chans att jag blir gravid detta året? Kram

67 A:

skriven

Hoppas allt gick bra hos tandläkaren. Jag jobbar som tandsköterska o det är så många som inte gillar att komma till oss men många ggr är de stolta när de går därifrån. Du är absolut inte ensam ❤️
Har kommit in i en dålig period igen. Ångest över alla skenade priser, elräkningen som inte kommit ännu, att min bror bor hos mig o bara spelar tv-spel hela nätterna. Orolig över mina pojkar, en ser så ledsen o nedstämd ut hela tiden o den andra svänger nått enormt i humöret.
Jag är själv med allt, alla räkningar o utgifter. Får ingen hjälp av barnens pappa med inköp av vinterkläder eller andra nödvändigheter. Bilen ska på service snart. Elräkningen vågar jag inte ens öppna när den kommer. Min lillebror V är så svår att nå o är rädd att han kastar bort sitt liv.
Oavsett hur mycket man kämpar med att jobba, få lön, sälja av saker osv så räcker det knappt längre. Vad är meningen? När vänder det för oss också? När kan vi hitta på saker utan att få ångest över vad det kostar?
Ska jag med bara ge upp? Saknar mamma, saknar mina pojkar när de är hos sin pappa, saknar en trygghet.
Jag vet inte vad jag ska göra mer. Jag ler o ser glad ut men inombords har jag panik ❤️
Kram

68 Ghostwriter :

skriven

En av dina årsresumér har slagit in redan - kändis som gick över till alltet idag för några timmar sedan. Ingen person är riktigt bekräftad däremot rykte om vem de kan vara och de känns nästan som de kan stämma. Blir väldigt mörkrädd av det du kunnat se som ska hända under årets gång. Hur ska man våga satsa på bra ting.. jag vet inte



Känns det som stor chans att jag blir gravid detta året? Kram

69 Stjärnöga :

skriven

Hej du fina! När ska detta vända för mig? Orkar inte ha det såhär länge till. Vill må bra och trivas i min tillvaro. Varför mår jag så dåligt? 😔 kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: