Död men inte borta.....

Jag  var ute och tuffade runt i motorbåten, i sakta mak och bara en liten bit ut när jag får syn på ett barn som glatt skuttar och dansar och snurrar runt bredvid en kvinna i 40 års åldern. 

 En liten flicka som är 4-5 år gammal och har på sig en gul sommarklänning.

 Barnet är hennes, ingen tvekan alls om den saken men kvinnan är inte medveten om att barnet finns där.

Året innan råkade flickan ut för en  olyckshändelse .

Hon  blev påkörd när hon cyklade och det verkar som om hon omkom direkt. 

 

Nu försöker hon pocka på sin mammas uppmärksamhet och för ett ögonblick tror jag att mamman uppfattade någonting eftersom hon stannade upp, log lite och sträckte fram händerna.

De tog varann i hand ett litet ögonblick  och det var som om tiden stod still.

  Det var ett ögonblick av kontakt och varade bara bråkdelen av en sekund men det gav både mamma och dotter ro i själen och mamman en  insikt om att döden inte är ett slutgiltigt avsked,  det finns så  mycket mer.

 

 

Ibland får jag vara med om sådana vackra och speciella upplevelser och jag blir lika rörd varenda gång !

Kram & kärlek💖

1 <3:

skriven

Kommer salongen göra sitt bästa idag ? Tror faktiskt att M är bäst att gå till.
Varför skrev de och frågade om jag ville byta till T ? Inte bra om de inte ser mig som en viktig kund.
Kram

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker på att ibland jag prata med någon sen vi pratar om olika ämne. Det händer att jag blir fasta i den ämne men fortsätter person prata om något annat eller person får en annan svar från mig på personens fråga då det blir inte rätt svar.

Jag undrar varför det händer så? Har jag en starka förmågan som har gör med språk? Som den har stärka på något sätta men varför kommunikationen blir lite annorlunda ibland?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet inte hur ska jag förklarar men vibrationer eller laddning som jag har känna på en taget. Ibland kan jag tror det var mobil som vibbar eller något annat. Det var bara min kropp men jag tycker ju min kropp är helt frisk. Det finns inte så mycket information i nätet.

Jag undrar om det har gör med min energi eller något sort laddning? Som jag har förmågan av andlighet.

Jag kan förstår att det har ökar så mycket av min kraftigt och energi.

Vad kan dom använda till?

Ha det bra

4 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Alltid lika intressant att få ta del av dina upplevelser från andra sidan.

Kan man träna sig få kontakt eller är det ngt som skall komma av sig själv, har ju förnimmt konakt vid ngra tillfällen, men tyvärr aldrig sett ngt klart.

Kram

Svar: Man kan träna sig på att slappna av och öppna upp, kram :)
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

Åh vilken fin upplevelse... O så härligt för mamman att få kontakt med sin dotter... Du är blessed som får uppleva dylikt Es :).

O här sitter jag redo för att gå till jobbet o väntar på nån som ska komma o fixa köket o som inte syns till. Jäklar, o då sa jag att man får komma före åtta. Får jag vänta två månader till nu kanske för att telefonsamtalet inte gick fram som det skulle till den el de som ska göra jobbet? Känns lite så...

O vad månne mer händer en onsdag som denna Es? Bara en vanlig dag?

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

6 AnnaK:

skriven

Fint att dom fick det ögonblicket iaf 🥰

Tycker kollegan inte om mig längre eller är det lite avundsjuka när hon försöker knuffa ut mig?

Undrar även om det blir date för mig nån gång i livet?

Kram 🤗

Svar: Lite avundsjuka kan det vara.... och ska det bli date för dig så är det upp till dig själv vilka val du gör, kram :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Finns det annat versionen av mig? Om jag har inte var den person jag är idag. Inte föreläsare och allt som jag är nu. Utan en vanligt person och med en vanligt jobbet. En annan versionen av mig

Hur ska min livet ser ut? Om det finns så hur ser min livet ut i här livet?

Ha det bra

8 L:

skriven

Så vackert och sorgligt på samma gång.
Undrar om jag lyckas få ett nytt jobb innan det jag har nu tar slut. Hittar inget att söka just nu.

Kram L

9 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet att jag har så mycket erfarenheter av relationer, beteende, bemötande, attityd, kroppspråk och allt. Jag vet ändå inte varifrån som jag har får. Kommer dessa var en tillräckligt för min föreläsningarna.

Jag vet inte hur många uppleva om min erfarenhet. Jag tänker väl det har händer ibland att någon fråga hur kan du vet om det? Eller vad som helst.

Är det en hemligt erfarenheter som jag har får men varifrån vet jag inte.

Men hur?

Ha det bra

10 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet att jag har så mycket erfarenheter av relationer, beteende, bemötande, attityd, kroppspråk och allt. Jag vet ändå inte varifrån som jag har får. Kommer dessa var en tillräckligt för min föreläsningarna.

Jag vet inte hur många uppleva om min erfarenhet. Jag tänker väl det har händer ibland att någon fråga hur kan du vet om det? Eller vad som helst.

Är det en hemligt erfarenheter som jag har får men varifrån vet jag inte.

Men hur?




Ha det bra

Svar: Ja, du har det som krävs för bra föreläsningar... var alltid lite lagom kritisk och känn av i efterhand vad du kan göra bättre.... kram :)
Esmaralda

11 Skrållann:

skriven

Hej!
Fint, hoppas att mamman kunde känna in sin dotter💗
Vår dotter fick total hjärtesorg igår efter att killen hon träffat ett par månader väljer att avsluta relationen. De är jätteunga så jag trodde nog inte att det var hennes soulmate hon träffat men jag, och flera med mig, trodde verkligen på dom och det kändes stabilt men så valde han att sätta punkt för det hela.
Är ju fullt medveten om att det kommer hända några gånger men det gör så fruktansvärt ont att se henne så förkrossad och samtidigt jättekonstigt att magkänslan sa något helt annat. Hon tillbringade mycket tid hos honom, och hans familj verkade verkligen gilla henne.
Kommer de reda ut det eller är det definitivt slut?

Kram❤️

Svar: Möjligen att de blir ihop en runda till men det blir inte de två framöver.. det kommer andra... kram :)
Esmaralda

12 Helena Ir:

skriven

Död, men inte borta! Att få läsa det är lite som en frid för ens själ!

Jag har barn som inte fick födas, speciellt ett tänker jag ibland på. Men så fick jag istället min yngsta, och så var det nog menat att bli!

Hoppas du hade en trevlig kväll igår med vänner.

Börjar det bli dags för mig att spela och vinna det du sett för mig? I år, som du spådde, ser det ut att stämma.. Lotter? Spel?

Annars så tycker jag fortfarande att hälsan är viktigast :)

Kram


Svar: Ja, somligt är ment to be även om det kan vara svårt ibland att förstå varförTack, jag hade en mysig kväll igår med brädspel, god mat och mycket skratt !
Ännu ser jag tyvärr ingen tur i spel för dig... kram :)
Esmaralda

13 Mimmi K:

skriven

Kära Es!

Jag är rädd för döden men det var en fin och hoppfull bild du förmedlade.

Jag undrar, ska jag börja jobba aktivt för en flytt till stan, så jag klarar mig utan bil? Eller ska jag bo kvar här ett tag till?
Som jag förstod det i din seans till mig för ca fyra år sedan skulle jag flytta från samhället där jag bor nu i samband med att jag flyttar ihop med honom som jag inte träffat än.
Går jag händelserna i förväg om jag försöker flytta redan nu, eller blir det bättre om jag bor kvar här och avvaktar?

Kram :-)

Svar: Dy kan mycket väl flytta nu och det förändrar ingenting i mötet med din kommande kärlek, kram :)
Esmaralda

14 Lupin:

skriven

Godmorgon ☔️
Å vilken blessed att få uppleva något sådant, så fint!

Regn, mulet, murrigt.. väljer att ligga kvar i sängen och tar frukosten där ☕️
Känner mig lugn i kropp och själ men samtidigt går Hjärnkontoret.. bra sker har ju precis hänt, som jag faktiskt inte väntade mig. Kommer mer av den varan?
Kram och fin dag ( trots regn o grått) :) ✨🌱

15 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Så sorgligt men fint. Men mest sorgligt.

Ser resan jag planerar ut att bli mer mot hösten eller nästa vinter? Eller kan det bli en resa i sommar också? Vad är chansen att jag lyckas ta mig till Pakistan?

Kram

Svar: Kan bli två resor, en mindre och en lite längre men ser inga detaljer, ha bra planering och framförhållning, kram :)
Esmaralda

16 Mål:

skriven

God morgon,

Kommer vi köpa ett hus här eller i södra delen som min man vill att vi gör?
Jag önskar med det går i södra delen men det kostar. Vill man går det mesta dock.

Kram

17 Blomman:

skriven

Hej.
Vilken gåva! Det måste ha varit en himla fin upplevelse att få se.

Jag söker jobb efter jobb och börjar få ångest över att inte få något. En del kanske inte ens har hunnit gå igenom ansökningarna än men jag mår dåligt av detta. Jag vet inte ens vad det är jag vill göra, men önskar så himla mycket att jag visste. Jag vet att jag behöver ha något som är en utmaning och att jag har valt jobb under min nivå.
Jag vill så gärna hitta mitt yrke och kunna känna mig stolt, men hur gör man? Först var jag sprudlande glad av att söka nytt, nu är det inte roligt längre för att jag inte ens vet vad jag vill göra… en knuff i rätt riktning vore mer än tacksamt…

Hoppas att du får en fantastisk dag Ez.

Svar: Fortsätt sök, det kommer löna sig, kram :)
Esmaralda

18 LottaS:

skriven

Syns något speciellt för våren för min del?

Svar: Det kan ske ett möte med en person som ger dig en extra kick, kram :)
Esmaralda

19 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Du får vara med om guld ögonblick du <3 Tack för att du delar dessa med oss <3

Tack för svar igår !

Renskavsgryta låter smaskigt gott Roligt med nya bekantskaper. Här blir det köttfärslimpa till grabbarna och en julskinka a´29kr kg Köpte en rapsuppfödd gris så får vi se hur den smakar . Naturligtvis kokas den vidare för torrare skinka ;-)
Vart ju en hit med skinkan i år .

Snöväder och naturligtvis jobbar äldsta sonen söderut..Kör försiktigt om ni behöver ut i snöovädersområderna Var rädda om er.

Kram Anki med flock

Svar: Ja, det där med att koka skinka extra länge får inte glömmas :)Hos mig regnar det som bara den.... suck ! Kram :)
Esmaralda

20 Ninni :

skriven

Godmorgon
Ja tänk om vi kunde se våra kära som har kommit till alltet. Det hade varit en tröst många gånger.Nu har jag en fråga? Kommer mitt äldsta barnbarn att få ordning på sin ekonomi och kanske träffa en partner som älskar han och hans barn.
Kram

Svar: Ja, så småningom kommer det att rätta till sig för barnbarnet, kram :)
Esmaralda

21 Hedwig:

skriven

Vad fint..
Jag har ett problem med studierna igen. Även om man fick välja själv om man skulle vilja göra ett muntligt prov på den 25 januari eller på den 1 februari har vägledaren placerat mig på den 25 januari vilket jag inte hinner med. Jag har skickat ett e-post meddelande till honom. Tror du att han kommer att förstå och att jag får göra provet på den 1 februari? Vad ska jag göra?

Svar: Ja jag tror det ska lösa sig, kram :)
Esmaralda

22 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg möjlighet att jag ska träffa mannen med gott hjärta under året 🙂 men du tror inte att jag ska träffa honom genom sysslan som jag ska kanske börja, Esmaralda ser du om jag ska träffa honom i Bulgarien när vi reser dit du såg resa April Maj 🙂 eller ska jag träffa honom i Sverige 🤔

23 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Vilket vackert ögonblick, håren reste sej när jag läste detta, så fint. Du får vara med om mycket fint.
Det är ganska trevligt här på jobbet nu, jag är friställd idag och städar och röjer. Mattläggarn är här fortfarande och han kan man vila ögonen på utan problem och kan du tänka dej att jag städar precis i närheten😛
Vet ju inte ens vad han heter men det vore ju trevligt med en liten dejt, skulle han tycka detsamma tro…?
Ha en bra dag idag, kram🥰

Svar: Prata lite med honom och ge en hint, du märker om han är intresserad av dejt, kram :)
Esmaralda

24 Jossan :

skriven

Godmorgon
Ja inte kom jag i säng när jag planerat och när jag väl kom i säng kunde jag inte sova. Det är så drygt när dygnet vänds.

Idag får jag väl fixa lite till med jobbet och hitta orken att åka till gymmet. Ska göra upp en matplan och ta tag i allt och hoppas på att till sommaren är jag tillbaka där jag varit. Får räkna kalorier igen..

Hoppas på styrkan och motivationen.

Hur lång tid tar det innan man märker av reningen?

Kram

25 Johanna:

skriven

Kära E!

Kommer vi träffas ihelgen? Har han känslor för mig?

Kram

26 Anna k:

skriven

Vem var mannen som satt mittemot igår med röd tröja, dator och glasögon? Han kändes så varm.

27 New jersey :

skriven

Godmorgon finaste Ez

varför mår jag som jag mår ibland av sociala fobi och stressen. jag mår bra för övrigt men de står i vägen ibland för ingenting gällande att möta folk och när folk ska besöka mig och sitta nära och prata med vissa folk och bara sitta still . kan du se varför min kropp gör så här . kommer detta försvinna och när? jag får annars hjälpen som jag är tacksam över. jag är tacksam för allt och är lycklig med mitt liv :)

kram

kram

Svar: Du får jobba tydligt och medvetet med detta och det kommer att lätta, kram :)
Esmaralda

28 Rebecca :

skriven

Hej! Blir det någon fling i år, något flirtande eller pirr liksom :)

Svar: Ja, någonting lär det allt kunna bli, kram :)
Esmaralda

29 FINA:

skriven

Hej Es jag drömde om att jag hade en bebis, vad betydde drömmen?

30 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något från joker Esmaralda åtminstone, jag ska spela svenska lotto 1,2 med joker idag 😞

Svar: Nej tyvärr, inga vinster av betydelse kan jag se, kram :)
Esmaralda

31 <3:

skriven

Kommer jag träffa min soulmate i min hemstad ?
Kram

Svar: Tveksamt, med 80 % säkerhet blir det på annan ort, kram :)
Esmaralda

32 Mercan :

skriven

Esmaralda jag drömde att jag försöker döda flygor med en servet och drömde sedan att jag befinner mig någonstans och det luktar bajs och sedan jag själv hela luktar bajs, vad betyder det Esmaralda, betyder det pengar, ska jag shöpa triss Esmaralda 😣

33 Fråga:

skriven

Kommer J och hans tjej vara ett par alltid eller kommer de gå skilda vägar?

34 Fråga:

skriven

Skrev fel Kommer F och hans tjej vara tillsamman alltid eller kommer de gå skilda vägar?

35 Skorpan:

skriven

Fick av nån anledning för mig att jag kanske skulle åka nånstans i Frankrike på semester. What, är det ens möjligt? O vsrt, Champagne ;)?
Kram Skorpan

Svar: Ja, en Frankrike semester hade gjort dig gott, kram :)
Esmaralda

36 Jossan :

skriven

Hur lång tid tar det innan man märker av reningen?
Kram

Svar: Det brukar man känna av så gott som meddetsamma, kram :)
Esmaralda

37 Jossan :

skriven

Ja då v en t jag inte vad det är för fel på mig eftersom tröttheten är kvar..::

Kram

Svar: Gå till VC och låt ta olika prover så du vet att det inte ligger tex dåligt blodvärde bakom, kram :)
Esmaralda

38 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja franska kan jag ju inte annat än vad jag heter, tack o en kopp cafe au lait tack ;D.
Kanske man klarar sig på det ;).
Kram Skorpan

39 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 😔 💖 💝 💟

40 Josefin:

skriven

Kommer jag få ett jobb inom en snar framtid?

41 Jossan :

skriven

Jag har varit hos läkaren flertal gånger och enligt alla blodprov är allt perfekt.. vilket jag tycker är helt sjukt eftersom jag alltid är trött.. Jag kanske är en av de som fick teknisk trötthet av svininfluensavaccinet kanske… inte narkolepsin utan bara trötthet..

Kram

Svar: Ja, trötthet kan bero på mycket, prata med din läkare om detta och försök gå vidare i efterforskningar kring vad det kan bero på, kram :)
Esmaralda

42 <3:

skriven

Kommer salongen göra sitt bästa idag ? Tror faktiskt att M är bäst att gå till.
Varför skrev de och frågade om jag ville byta till T ? Inte bra om de inte ser mig som en viktig kund ?
Kram

Svar: De gör sitt bästa, absolut, kram :)
Esmaralda

43 Lupin:

skriven

Hej Es,
provar min fråga igen..
Fick ju veta att hen träffar någon (som redan är i ett förhållande)
Kommer det bli seriöst mellan dem eller rinner det ut i sanden?
Kram

Svar: Nja, finns en risk att det rinner ut i sanden så småningom, kram :)
Esmaralda

44 Naturvän:

skriven

Hej!

Tack för svar, tror jag är på rätt väg när det gäller att öppna upp, bara öva på.

En genomgrå dag och regnet står i backen, , blir inneaktiviteter idag.....

kram

Svar: Ja, jag tror också att du är helt på rätt väg. kram :)
Esmaralda

45 Helena Ir:

skriven

Tack Es :) jag är ju så glad i min dotter, hon fick sitt "andranamn" som en påminnelse av pojken som inte kunde födas. Efter en saga/film där de båda namnen ingår i titeln till berättelsen.

Skratt är förlösande och härligt.. det anser jag vara en gåva att kunna få göra det, skratta alltså :) Så mera skratt och bus till folket! Du fick en dos där igår med vännerna :)

Kram

Svar: Ja precis så är det, skratt är viktigt och befriande och ger så mycket energi, kram :)
Esmaralda

46 N:

skriven

Hej esmarslda.

Fint att det är så. Även om jag tror sorg finns kvar.

Es, Är lite orolig över slut resultatet. Tror du slutresultatet av detta kommer att bli bra och blir jag nöjd? Just nu ser det lite ovant ut.

Kram

47 Mickis:

skriven

Men så vackert! Att vara medial måste vara underbart. Du lärde mig att inte vara rädd för döden så försöker för är ju länge dit dessutom :)

Upp som en sol. Ned som en pannkaka :) Tänkte att bara jag stylar till mig lite extra så kommer kärleken men förstod ju att det inte är så :) Så nu orkar jag inte varje dag och duger det inte ostylad så får det vara. Sjukgymnast först nästa vecka och har blivit för långt uppehåll nu då hon hade covid och storhelgerna. Rejält försämrad och i Maj skall de sista papprerna in om permanenta skador och pengar skall jag ha! De kollar mkt på att jag är hyfsat ung och högerhänt. Men nu vill jag jobba igen! Saknar patienterna!

Kram från ett snöigt våldsdrabbat Sthlm ... så förbannad less på alla skjutningar mm!

Svar: Snö och skjutningar och elände, men bra ting kommer till dig och jag ser dig ju jobba så småningom och trivas, kram :)
Esmaralda

48 Silvertassen:

skriven

Kära Es!
Ser du inget mys till sommaren eller till hösten också med en kille?? Eller ser du bara flingen i år?? Kram ❤️

Svar: Fling eller mys, kan bli vilket som, kram :)
Esmaralda

49 N:

skriven

Hej esmarslda.

Har gjort operationen och nu ser allt konstigt ut.

Ser du om jag kommer att bli nöjd med slutresultatet? Kommer det att bli bra?
Eller blir jag missnöjd och får göra om?
Kram

Svar: God chans att du blir nöjd, kram :)
Esmaralda

50 Bella:

skriven

Vad fint! Den känslan måste varit fin för mamman..🙏

Är stolt över mig själv, har börjat leta värdfamilj på riktigt nu i Irland och verkar verkligen vara på rätt spår nu!! En värdfamilj som bor på en farm som verkar ha positiv energi och kan ge mig väldigt mycket och jag dom.. Vaknade upp glad idag ☺️☘️ kommer allt gå bra för mig tillslut?

Im breaking free från mitt restaurangjobb och den här stan!!! Äntligen.

Kram

Svar: Ja, allt kommer falla på sina platser till slut, kram :)
Esmaralda

51 Fina:

skriven

Hej Es jag drömde att jag hade en bebis, vad betydde drömmen?

52 Carina ST:

skriven

Tack ez för att du delar sådana underbara möten. Värmer hjärta och själ.

Nu äntligen fungerar din sida för mig att komma in på, läsa kommentarer, gilla osv. Fick felmeddelande att det var din server som hade något fel. Men blogg.se bad mig rensa cacheminnet så nu kommer jag in via Chrome. Men inte via min Samsung internet på mobilen. Vet inte varför det inte fungerar där men då använder jag Chrome istället.

Härligt att äntligen kunna läsa din blogg igen varje dag som jag gjort i nio år nu.

Kram, Carina ST

Svar: Vad roligt att du är tillbaka, välkommen :) Kram :)
Esmaralda

53 Andis:

skriven

Stark upplevelse❤
Hur skulle han reagera om han fick en bild på mej? Tycka jag var attraktiv eller oattraktiv?
Ha en januaridag🤗🌲

Svar: Attraktiv, kram :)
Esmaralda

54 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej fina Es och god fortsättning på det nya året!

Här började man de nya året med hosta, ont i halsen och huvudet samt täppt i näsan. Får se om jag är så pass frisk att jag kan jobba på tisdag, känns inte som de just nu men de kan ju ändra sig.

Jag undrar om du ser både romansen och flingen i år för mig eller ser du bara en av dom?? Kram Zoey 💕

55 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej fina Es och god fortsättning på det nya året!

Här började man de nya året med hosta, ont i halsen och huvudet samt täppt i näsan. Får se om jag är så pass frisk att jag kan jobba på tisdag, känns inte som de just nu men de kan ju ändra sig.

Jag undrar om du ser både romansen och flingen i år för mig eller ser du bara en av dom?? Kram Zoey 💕

56 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej fina Es och god fortsättning på det nya året!

Här började man de nya året med hosta, ont i halsen och huvudet samt täppt i näsan. Får se om jag är så pass frisk att jag kan jobba på tisdag, känns inte som de just nu men de kan ju ändra sig.

Jag undrar om du ser både romansen och flingen i år för mig eller ser du bara en av dom?? Kram Zoey 💕

57 .:

skriven

Hej Es!
Min terapeut inom ätstörning var sjuk även denna vecka. Men det känns lite onödigt att ta kontakt med någon annan då det ju bara är en dag kvar av veckan (det är ju röd dag på fredag). Och skulle jag ta kontakt med någon för att få hjälp (det går nerför och det är svårt att bryta spiralen då jag är ganska tvångsmässig) kanske denne tycker att jag är hel knäpp och inte tillräckligt sjuk för att be om att få prata med någon annan. Är min terapeut tillbaka nästa vecka?

58 Lupin:

skriven

Tack för svar, men kommer hen och jag närma oss varandra ändå..vet han vad han vill?
Kram

59 GD:

skriven

Åh vad fint att du kan vara med om sådana upplevelser!


Es, jag har funderat på att studera till sjuksköterska. Behöver däremot först läsa in naturkunskap 2. Ser du om detta kommer att passa mig? Visserligen har jag redan en examen nu och jag är yrkesverksam… men det har varit mycket tankar kring att studera något annat.

Kram :)

60 Mirre:

skriven

Hej Es,

Iförrigår natt hade jag en rälig dröm om en katt som jag försökte få bort från min bil.. tvärsöver gatan satt en gammal dam i sin egna bil och kolla på mig. Katten var riktigt obehaglig i utseende och såg inte ut som en riktig katt med sina stora gröna ögon och ett elakt leende. Oavsett så slutar drömmen med att jag får ut katten ur bilen och den hoppar på min arm och klöser och river mig, jag vaknar direkt av detta med en väldigt stark obehagskänsla. Tänkte direkt att jag måste fråga dig om drömmen, hade nästan glömt bort det tills nu😅 Vad kan den betyda? Någon slags varning kanske?

Kram☀️

61 <3:

skriven

Hur stor är chansen att klarna löser mitt problem ?
Kram

62 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att mannen med gott hjärta som jag ska träffa sysslar med något som man trivs med att han jobbar, ser du Esmaralda om han jobbar i någon Bank är han shef där eller arbetare, Esmaralda ser du hur vi ska träffas under resan till Bulgarien eller i Sverige 🤔 eller genom sysslan som jag ska börja men du tror inte det😎

63 Silvertassen:

skriven

Hej igen Es!
Tack för ditt svar tidigare idag! 💖

En sak jag undrar är om du ser om jag är gravid när min systerdotter konfirmeras eller har jag redan fått?? OM jag är gravid kommer jag få många kommentarer om min stora mage från släkten?? Kram ❤️

64 Silvertassen:

skriven

Hej igen Es!
Tack för ditt svar tidigare idag! 💖

En sak jag undrar är om du ser om jag är gravid när min systerdotter konfirmeras eller har jag redan fått?? OM jag är gravid kommer jag få många kommentarer om min stora mage från släkten?? Kram ❤️

65 Silvertassen:

skriven

Hej igen Es!
Tack för ditt svar tidigare idag! 💖

En sak jag undrar är om du ser om jag är gravid när min systerdotter konfirmeras eller har jag redan fått?? OM jag är gravid kommer jag få många kommentarer om min stora mage från släkten?? Kram ❤️

66 Jossan :

skriven

Har varit så aktiv med jobbet och är snart klar med hyr helt häfte om bondgården.. önskar jag hade haft samma kraft när det kommer till träningen. Ska kanske testa ett rörelsepass idag som jag inte kört på länge och sen dra igång med träningen ordentligt på måndag. Komma tillbaka till 3-4 pass i veckan. Har ju gått upp en del igen och ska hålla mig borta från kass mat från och med typ snart…

Nä ska bli klar med läsförståelsen och sen kolla Netflix!

Önskar lite styrka till orken igen… så jag ser fitt ut inför sommaren!

Kram

67 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Jag älskar att läsa om dina upplevelser, vilket vackert ögonblick för mamman :)

Det är som du säger att det sker så märkliga saker nu för tiden…
Jag fick en kallelse till tandläkaren kl 08:00 men eftersom min ångest är som värst på morgonen mailade jag och bad om en tid på em / kväll. Jag fick svar med en ny tid några dagar senare kl 07:45! Eh…? En kvart tidigare gör det ju inte bättre, Allt krångel med vården kommer ta kål på mig!

Igår drömde jag att min väninna rakade av mitt hår så långa testar föll till golvet. Idag somnade jag på soffan och drömde att jag tvättade håret och allt lossnade och försvann snabbt ner i golvbrunnen. Vad kan det betyda?

Kram 🐈‍⬛

68 Skorpan:

skriven

Gammalt blev nytt under min arbetsdag o faktiskt ser det inte alls pjåkigt ut med ett uppdaterat kök ;). Väntar förstås på den dagen då jag får planera mitt kök själv så att det blor precis som jag vill ha det. O då har jag förstås en handyman som kan utföra allt själv ;D. Vilken dröm ;).
Kram Skorpan

69 Johanna:

skriven

Kära E!

Kommer vi träffas ihelgen? Kan det bli kärlek

Kram

70 G.H:

skriven

Känns som det är så mycket nu!

Till råga på allt ska min bebis börja dagis i morgon. Man får inte alls vara med o skola in ,,, så vi kommer börja med någon timme i taget … men mår så dåligt över detta.
Funderar nästan på att sluta jobba o skita i dagis 🙈 … vad tror du? Kommer det att funka och eller blir det katastrof av det hela?

Kram:)

71 Johanna:

skriven

Kära E!

Kommer vi träffas ihelgen? Kan det bli kärlek

Kram

72 Fråga:

skriven

Kommer F och hans tjej vara tillsamman alltid eller kommer de gå skilda vägar?

73 Mickis:

skriven

Längtar massor!! :) Och ja! Ett elände med detta våld och snart flyger man väl själv upp i luften. Kram

74 Lilla jag :

skriven

Hej Esmaralda! Mannen var på arbetsintervju imorse och nu på eftermiddagen har det frågat om referenser. Kommer han få jobbet eller något annat jobb snart? Han blev just klar med sin utbildning och sa upp sig från sitt gamla jobb innan jul då han mådde så dåligt där. Vi är lite stressade då det inte känns roligt att gå arbetslös någon längre stund i dessa tider. Kram

75 Alie:

skriven

Idag känner jag mig som en orolig själ med alla mina frågor jag har inom mig..
Tänk vad det kan växla från den ena dagen till den andra.
Euforisk lycka ena dagen nästa, osäkerhet.
Blev han ställd av mitt meddelande? Blev han rörd? Glad?
Hör han av sig? Vill han?
Kram

76 Cami:

skriven

kom det tillbaka lite känslor hos honom nu i eftermiddags?

77 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att min bror kommer träffa en annan tjej först nu i skolan och så småningom kommer den som är rätt, Esmaralda ser du någonting Esmaralda 😌 vilket är mera troligtvis ☹️ kommer han träffa tjejen som är rätt 2025 eller kan det bli tidigare 😞☹️☹️☹️Esmaralda ser du våra tre söta katter och tre söta kattungar levande 😕 de kanske går till Anshes trädgård, du såg där våra söta kattungar men kunde inte urskilja om alla var våra ungar för Anshe har åckså ungar ☹️☹️☹️jag blir så ledsen när jag tänker på djuren som lider på gatorna alltid ber för dem Esmaralda 😫 😫 😫 🙏🙏🙏♥️♥️♥️

78 Mimi:

skriven

Hej!

Finns det någon från andra sidan som besöker mig? Händer ibland att det känns som om någon står bredvid mig.

Kram

79 Mimmi K:

skriven

Kära Es! Jag vet ju att när det gäller relationer måste man fatta sina egna beslut. Och jag har försökt göra det och är ju med små steg på väg ut ur denna relation. Jag vet ju nu att han inte är min soulmate.
Men känner du att jag är på rätt spår? Att denna väg förhoppningsvis leder mot en ljusare och mer harmonisk framtid för mig?

Kram :-)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: