Högteknologisk röd flagga !!

 
 
Nu börjar vår resa till Färöarna att närma sig.
 
Den 8/2 åker vi, jag och Nettan och det ska bli riktigt roligt att få ge sig ut på resa igen efter flera års uppehåll.
 
Vi stannar på öarna i två veckor och under tiden vi är där kommer Nettan att ha sina vanliga erbjudanden och till rejäla extrapriser.
Same proceure as always 😁
 
Det blir erbjudande om spådom via telefon och det blir erbjudande om regression.
Jag kommer att hålla i en storhealing.
 
När vi närmar oss kommer  jag att skriva mer detaljerat  om allting här på bloggen.
 
Ett tag hade vi problem med taxi... man trodde ju att det alltid stod taxibilar vid en flygplats men så verkar det inte vara.
 
 
Vi får förhandsboka och hoppas att det funkar.
 
Husägaren skrev att  hans hus är högteknologiskt utrustat så vi hade ingenting att oroa oss för och genast började vi oroa oss. Högtekonologiskt är röd flagga för oss !!
Vi kan ju knappt ens få igång en TV apparat när vi reser.😳
 
 
Hur som helst, detta ser vi fram emot
Färöarna är lite magiskt och jag är övertygad om att såväl spådom, healing som  regressioner kommer funka hur bra som helst.
 
Kram & kärlek 💖
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Någon som har inte förstår riktigt. När jag vaken imorse och jag fick lite känslor för murat just nu. Jag önskar mig ju män låta mig vara ifred. För något inom mig själv som söka bekräftelse från män som har gör med kärlek.

Vad kan jag gör? Jag vill väl tar försiktigt... något? Har dom förstår?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Välja jag rätt fikastället för presentkort till C kvinna. Den som lite dyrt och lyx även trångt och fönster är öppet så alla kan ser genom lokal.

Eller ska jag välja en annan fikastället med c kvinna för trygghet och säkerhet?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer andra inte märks när jag köpa yvkort och presentkort för fikastället till C kvinna?

Speciellt fåtal som jag vill inte att dom ska vet och jag försöka att var försiktigt. Kommer jag klarar mig bra?

Ha det bra

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har inte ens publicera en inlägget sedan nyår i facebook. Jag vill var försiktigt och jag vill inte avslöjar mig. För jag ska var överraskad för C kvinna. På hennes födelsedag då köra jag på det.

Men tror du att det kan skapa misstänker eller alla märka inte?

Ha det bra

Svar: Kan kanske vara så att någon tänker att det var länge sedan du publicerade, men inget mer än så, kram :)
Esmaralda

5 <3:

skriven

Förstår att ni ser fram emot resan.
Varför pladdrar P och P till A? Antar att jag inte kan lita på grabbarna längre ? P såg så skyldig ut när han tittade på mig.
Kram

Svar: Ja, lite pratas det men jag ser ingen varning och du kan lita på de som du känner spontant att du kan lita på, kram :)
Esmaralda

6 Helena :

skriven

Vilken magisk plats! Tror att det kommer bli fantastiskt plats för spådom och healing☺️

Ser du när jag kommer att träffa kärleken?
Jag vill gärna möta en livspartner, uppleva äkta kärlek.

Har nu varit ensam i över 2 år sedan jag gick isär från en man med onda avsikter som vände upp och ner på mitt liv. Varade i drygt 1år. Innan dess var det ca 7 årsen jag levde med någon.

7 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Morning fina Es!

Åh så kul säkert ett lugnt och speciellt ställe ha det så fint där Jag känner att det är en bagge där som inte lämnar er ifred en envis o gammal en han stångas så var rädda om er.
Fråga
Igår kväll kl 23.18 blinkade lampan bredvid mig i vardagsrummet en gån o varade säkert en halv minut. Är ju van att belysningen blinkar när nån från andra sidan är på besök men då blinkar det på ett annat sätt. Önskar att du får till dig nåt om varför och vem det nånting🙏🌸 jag fick inte till mig nåt kanske du har bättre tur än mig. Det var nåt speciellt med blinkningen!

Kram o kärlek🙅‍♀️♥️

Svar: Hua, en gammal sur bagge ! Vi får se upp.Även om det blinkade annorlunda så handlade det om ett besök, troligen någon som inte besöker så ofta, kram :)
Esmaralda

8 Jossan :

skriven

Godmorgon

Så korkad jag var igår.. Trodde att de på andra sidan kom med budskapet att jag ska göra vad jag vill så kommer kärleken. Men det var svaret på om jag är dum om jag skulle flytta. Vet inte ens om jag vill det. Ja vi får se: vet knappt vad jag vill med något. Är typ bara så besviken på allt och alla.

Idag blir det jobb och sen får jag städa. Sov en så lång stund igår så jag inte orkade…

Nä jag vill inte gå upp! Det är för skönt att ligga i sängen.. helgen går för snabbt!

Kram

Svar: Planera ingen flytt förrän du känner dig redo.Ta en sak och gången och ro det land allt eftersom för att undvika onödig tress
Visst rusar helgerna snabb förbi, kram :)
Esmaralda

9 sofia:

skriven

Omg så spännande med en resa till Färöarna. Hoppas att du skriver mycket därifrån och berättar hur det går. Har ni hittat boende på egen hand? 🤗

Jag har också en liten konstig frågan om ett mysterium. Jag har två stycken gulliga virkade små tomtar med varsin luva på. Ena luvan är borta och den är helt förvunnen. Den var där för två veckor sedan. Min dotter säger att det måste vara ett spöke som har tagit den eller att katten har ätit upp den. 😳😳😳Oavsett har jag letat överallt och jag vet att det är en petitess men jag retar mig så att jag inte hittar den. Var är den? 😳😘

Ha en skön dag Ez
Kram
Sofia

Svar: Japp, vi har själva hittat boende, genom sajt på nätet och det brukar ju bli bra.Jag ser tyvärr inte vad som hänt med tomteluva men den kommer nog att dyka upp så småningom, kram :)
Esmaralda

10 Shenzi:

skriven

God fortsättning på det nya året Es!
Efter att man har varit bortrest har man nu kommit hem å jobb som väntar igen.

Något jag har tänkt på e att du har nämnt att min M2B inte e svensk. Kommer de vara både hans å mina (svenska alltså) traditioner på bröllopet då?? Vad kommer min familj å släkt säga då om vi inte kör ett helt rent traditionellt svenskt bröllop?? Kram Shenzi 🌹

Svar: Han är nog försvenskad så att säga och hur bröllopet blir vet jag inte säker men alla verkar nöjda, kram :)
Esmaralda

11 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Vad spännande med Färöarna, där kommer säkert hända mkt. Ser så vackert ut!

Känner igen mig när det gäller tekniken, det är så oerhört frustrerande när man inte får det att funka. Har fullt schå med appar som jag inte vet hur jag skall hantera etc..

Apropå resor har jag äntligen hittat en kortresa, wellness i närhetn av Rostock. Fått tips av goda vänner och är övertygad det passar mig som handsken. Hopas bara där är rum ledigt så jag kan åka dit inom ngn vecka.

Hudläkarbesök idag , lite spänd inför det mötet men det skall nog gå bra.

Skräddaren får jag gå tillbaka till med 2 klänningar. De ändringarna blev inte bra och hoppas han fixar till det. Kostade dock en hel del.

En riktig fixardag för min del!

Ha en fin start på veckan alla!

Kram




Svar: Ja, eller hur ! Det här med teknik är en ren och skär ångestfaktor !!Vad roligt att du hittat en resa och det känns som om denna kan passa dig riktigt bra.
Ha en bra fixardag, själv ska jag iväg och träna nu, kram :)
Esmaralda

12 L:

skriven

Verkligen spännande resmål. En naturupplevelse 😊.

En orolig tid för mig just. Så mycket som behöver falla på plats.
Jag undrar om vi kommer igång med bandet snart? Mycket som blivit inställt. Hur ser det ut här?

Kram L

Svar: Och en hel del kommer falla på sina platser och annat får du omförhandla med di självBandet kommer igång men kan dröja ännu en tid, kram :)
Esmaralda

13 Helena :

skriven

Vilken magisk plats! Tror att det kommer bli fantastiskt plats för spådom och healing☺️

Ser du när jag kommer att träffa kärleken?
Jag vill gärna möta en livspartner, uppleva äkta kärlek.

Har nu varit ensam i över 2 år sedan jag gick isär från en man med onda avsikter som vände upp och ner på mitt liv. Varade i drygt 1år. Innan dess var det ca 7 årsen jag levde med någon.

Svar: Ja, det finns mycket magi och mycket som ligger träda där på ön !Du kommer möta kärleken men jag kan inte säga exakt när de sker... kram :)
Esmaralda

14 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Tror du att vi kommer iväg på påsken på en liten resa utomlands? Tex Norge? Eller Irland?

Kram

Svar: Ja en kortare resa kan det bli, planera redan nu, kram :)
Esmaralda

15 Lupin:

skriven

Godmorgon ✨
Ja just det, ni åker snart.. så spännande, ni kommer säkerligen ha det hur bra som helst där, ser väldigt vackert ut.

Jag hoppas på ett positivt svar idag gällande promenad..
Ser du något om uppdraget jag sökt om jag får det och om vi kan isf förhandla om tiden, dvs ej heltid?
Kram :) 🌱💫

Svar: Det finns en chans att du kan få uppdraget... över 50 %, kram :)
Esmaralda

16 Klara:

skriven

Så mysigt att ni ska dit verkar vara en härlig ö. Hoppas att resan går smidigt och att det inte blir massa krångel.

Hur blir det med min (och R) son!? Om vårat förhållande ställs på en spets?

Mvh Klara

Svar: Ja, måtte vi slippa krångel !Jag tror ni kommer enas i så fall kring hur allt ska vara, kram :)
Esmaralda

17 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Ni kommer med all säkerhet få en helt underbar resa när ni åker. Härligt att få komma iväg nu efter pandemin. Jag tittade själv på resor igår och planerar ev en resa till min 50-årsdag. Drömmen är kritvita stränder och helst kokospalmer. Jag har ett par år kvar att planera o hitta det perfekta stället. Förhoppningsvis åker jag inte ensam…
Är chansen stor att jag har hittat HAN när jag far? Eller är det nåt på ingång nu snart, nån flört eller dejt som kommer min väg, behöver nåt kul i livet just nu.
Önskar er en underbar måndag, tjohej nu kör vi🥰😜

Svar: Och du kommer hitta din plats och det blir en fin resa :)Chansen finns att du hittat kärleken innan du åker, kram :)
Esmaralda

18 Branne:

skriven

Hejsan hallåsan! :)

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag kan inte släppa han.
Känns som om min själ bara skriker nej i panik när jag försöker.
Han har väckt känslor jag inte känt innan och jag tänker på han dagligen!
Vi har haft ett tidigare liv tillsammans och jag känner att min själ saknar han.
Har pratat mycket mamma om han och det jag känner för jag har ingen annan att prata med han om.
Så egentligen har jag ingen fråga utan jag bara kände för att berätta det för någon annan människa.
Bara för att få lätta på mitt hjärta.
Pratat lite med mina på andra sidan om det men jag kan inte uppfatta någon specifik känsla från dem om vad dem tycker och ser på detta.
Vet inte vad jag ska ta mig till!!

Kramisar :)

Svar: Man gör det man känner att ma måste.. men helt ärligt ska du inte ha för stora förhoppningar att detta kan bli något hållbart på sikt. Men jag förstår dig och dina känslor så väl, kram :)
Esmaralda

19 Bleona:

skriven

Hej Es

Ser du någon kärlek som kommer snart och är det någon äldre?

Kram 🫂

Svar: Kärlek eller i alla fall en fling bör komma ganska snart, kram :)
Esmaralda

20 Skorpan:

skriven

Ja det blir säkert en spännande resa o healing o allt det andra kommer säkert att fumgera alldeles utmärkt. Kanske några besökare, nå knytt eller liknande, kommer o förgyller er resa? Se upp så att det högteknologiska inte betyder en toastol som tvättar rumpan o sätter in tampongen per automatik ;D. Lär ju finnas japanska sådana... Ska bli spännande att få höra om vad som händer er där borta.

Ja här fortsätter chefen o leka stor chef o det är verkligen dags att dea vidare. Synd om det kommer att ta länge...

Ser det ut att bli nån resa för mig i år Es?

Ha en bra dag!
Kram Skorpan


Svar: Ha ha ha, sätter in tamponger ?!! :)Jag bodde ju i New York på ett japanskt hotell för några år sedan.. och toan var som sent from heaven...den tvättade och blåste torrt och det var en fröjd ! God chans att du kommer göra en resa i år, planera i tid, kram :)
Esmaralda

21 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Det ska bli så spännande att få "följa med" er till Färöarna . Så underbart att ni valt ett så udda resmål .Nog fixar ni teknologin ska ni se <3

Här är det översvämmat runt sjön så jag fick välja annan väg då jag inte hade stövlar på. Annars bor jag bra då huset är byggt lite högt ändå. Det är synd om dom som bor i det vi kallar träsket och då är vi ändå förskonade här uppe i Stockholmsområdet.

Ha nu en härlig start på veckan !

Kram Anki med torrskodd flock

Svar: Ja man har ju hört varningarna om att det kan bli översvämningar både här och där.Tur att du inte blir dabbad så som somliga blir ! Här stormade det i går kväll och i natt så nu är folk i färd med att strosa runt och plocka ihop sina kringflugna grejor ! Kram :)
Esmaralda

22 Dunegull:

skriven

Vad underbart att ni ska ut och resa 🥰

Ser du om jag kommer kunna spel fotboll detta året i väntat på operationen och kommer operationen hjälpa mig framöver?

Kram

Svar: Får en känsla av att operationen kommer hjälpa och du kommer spel fotboll men får kanske anpassa dig och spela på lite lägre nivå, du får själv känna in, kram :)
Esmaralda

23 Mamman:

skriven

Detta har jag väntat på
Jag ska boka både regression och spådom.
Kommer Nettan fortfarande att ta halva priset för vad en regression annars kostar ? Kram

Svar: Ja, om du jämför med andra så tror jag att priset kommer ligga på ungefär hälften under resans gång, kram :)
Esmaralda

24 Dunegull:

skriven

Finner han mig fortfarande attraktiv? Blir det mer flirt från hans sida, tänker på att vi ska ha kick off snart.

Kram

Svar: Lite mer flirt kan det bli... men finns en risk att han kommer backa lite så småningom, kram :)
Esmaralda

25 Carina:

skriven

Så bra och är så tacksam över detta.
Har behov av en spådom och varit nöjd med Nettan innan. Kram

Svar: Vad roligt :) Kram
Esmaralda

26 Mercan :

skriven

Esmaralda jag vill fråga dig igen 😉😎😎😎Esmaralda du såg möjlighet att min bror kommer träffa tjejen som är rätt 2024, ska jag räkna med att det inte dröjer till 2025 😉 Esmaralda idag min bror börjar skolan 😉 du såg att han kommer träffa där tjejen som är först och han kommer snabbt få veta om hon är rätt 😉

Svar: Jag kan inte säga när han möter tjejen eftersom det beror på honom själv också, hur aktiv han är.Kram :)
Esmaralda

27 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

28 nana:

skriven

Älskar C mig?
Kram!

29 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja behöver väl börja planera, nu ;).
Kram Skorpan

30 Skrållann:

skriven

Hej!
Ååå, vad det ska bli spännande att få följa med er till Färöarna☺️
Ny vecka har tagit fart och en ny kurs för mig har börjat. Det ska bli spännande.
Helgen har kantats med mycket samtal, tårar, promenader och mycket umgänge med dottern och det känns ganska bra och stabilt just nu. Hon träffade sin föredettning på festen i lördags och de hade pratat en del och och det verkar som det finns känslor kvar även från hans sida?! Finns det något som tyder på att det kan bli dom igen eller är chansen helt borta?

Kram❤️

31 Branne:

skriven

Tack för att du svara mig! :)
Det betyder mycket för mig!
Även om jag ville ha ett annat svar än det jag fick, haha!! ;)
Som man alltid vill när man är kär och får höra motsatsen av det man vill höra, haha!
Det gör ont men jag får väl kanske lägga locket på och gå vidare :’(.

Tack ännu en gång!
Tack för tiden du lägger på att svara!
Kramisar :)

Svar: Stor kram tillbax .)
Esmaralda

32 Seanskunden Emma :

skriven

Hej!! Tror du jag klarade tentan e? :-)

Kram seanskunden Emma

33 Ny vecka:

skriven

Magiskt är ordet och skall bli så kul att följa med eran resa! Sen skulle väl du och maken åka någonstans i vår också? Jag vill ut och resa men det är ju det där med min flygrädsla ....

Varför är jag extra mottaglig för besök från Alltet just nu? Fick vovvebesök i natt❤

Jahopp! Sista veckan som 41 åring. Jag fyller ju samma dag som ditt äldsta barnbarn. Vad kan veckan bjuda på? Förutom underbar PMS som sabbar det mesta. Hur mådde du på PMS Es? Måste ju vara förbannat skönt att slippa!

Ha en go måndag!
Kram

Svar: Jobba på din rädsla och låta den inte vinna !Klart du ska flyga och resa....
Jag hade faktiskt inte problem alls med PMS... inte som jag minns...
Kram :)
Esmaralda

34 Fjärilen :

skriven

Hej!
Kan det vara 2023 som jag hittar min kärlek.Vill hoppas o tro.

Svar: Visst kan det vara så och det också ske tidigare, kram :)
Esmaralda

35 Lina:

skriven

Vilken härlig resan ni ska göra 😊

Tack för svaret igår. Ser du om det är något fysiskt som ställer till det? Kommer jag kunna jobba igen?

Kram 🤗❤️

36 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Hur länge kommer det att dröja innan Turkiet släpper in Sverige och Finland i Nato?

Jag får mer och mer en känsla av att Erdogan inte alls har för avsikt att släppa in dom… kryper för Putin?

Kram

Svar: Ja Erdogan pressar oss ganska rejält.... han kommer säkert med nya krav ända till vi sätter ner foten och säger stopp och det känns som om både sverige och Finland kommer med i Nato, kram :)
Esmaralda

37 SarA:

skriven

Åh så härligt med två veckors resa.
En perfekt plats för spådomar och healing. Som jag väntat på denna Storhealing 🙏

Sökte ett jobb i torsdags. Kanske inte något jag väntat mig men det kom så plötsligt och blev nyfiken. Jag är fortfarande väldigt osäker på om jag ska ta mig ur denna branschen jag sitter i idag. Stortrivs ju här! Men lön är kass och arbetsuppgifter börjar bli lite uttråkade.
Värt att vänta på det jobbet jag egentligen väntar på? Inom nyproduktion i samma bransch, eller är det en helt ny bransch jag skall satsa på? Så mycket tankar och funderingar och oro för att lämna någonting bra mot vaddå?
Kram

Svar: Ja, det är flera som mailar mig och frågat just om storhealing !Ta dina steg framåt när tillfälle ges... du kommer byta arbete flera gånger.. kram :)
Esmaralda

38 Lupin:

skriven

Hej igen,
Det blev ju inte något positivt svar jag fick inte.., tvärt om.
Kan detta komma att ändras?
Kram :) 🌱✨

Svar: Känns inte riktigt så, kram :)
Esmaralda

39 Vallmofrun:

skriven

Solig dag idag, härligt!

Min dag började strax efter 11, visionen från gårdagskvällen blev inte det som började idag. Men istället för att slå ner på mig själv så får jag bara acceptera att just idag började dagen vid en annan tid än tänkt.
Förresten, högg direkt på ditt recept med skavgrytan. Wow! Vi hade rådjurskött i frysen så det var bara att ta fram och halvtina den så att vi kunde göra skavet ordentligt. Noteras att det var riktigt farligt när man bara åt och åt och åt. Kan ju nämna att trots att klockan närmar sig lunchtid nu så är jag fortfarande osugen på att äta. Det blev för mycket igår :D
<3
Skapade ett nytt Instagramkonto igår som ska följa min process i mitt drömyrke, mest för att jag själv ska se och kanske se röda trådar kring min egna utveckling. Lika mycket som jag har som nyårslöfte att skriva dagbok varje dag, en rad som flera sidor, just för att kunna hjälpa mig själv i att sortera tankar och idéer.
Har i skrivande stund fem stycken konton, nästan som egna personligheter... Vilket iofs kanske ses som läskigt... Men för att dela upp tankarna och sortera upp dem så känns det som att jag har bättre koll, och att jag även kan lämna vissa frågor för att kanske ta upp dem igen.

Kram till er och wow till er resa! Känner mig supersugen på att få komma iväg till ett sådant ställe :D

40 .:

skriven

Hej Es!

Jag vet snart inte vad jag ska göra. Min terapeut inom ätstörningen har varit borta jättelänge nu och det går bara nerför. Jag försöker hålla i, men det går inte. Hen är en av få som vet saker som ingen annan gör. Vilket ligger i grunden till hur allt ser ut just nu. Samtidigt så vågar jag inte säga det där allra innersta. Då skulle jag väl låta helt du i huvudet, på riktigt? Tror du att hen kommer tillbaka snart? I övrigt känns det som att hela jag rasar snart!

41 Rädd:

skriven

Kan jobbet jag varit på intervju på bli bra? Känner mixade känslor. Kan det komma något bättre jobb snart, borde jag h is i magen?

Kram och kärlek.

42 Mimmi K:

skriven

Kära Es!

Spännande med Färöarna.
Ser du vilket som kommer först, flytt in till stan eller jobbyte?

Kram :-)

43 Frasse:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur kommer allt att bli för exmaken nu när det antagligen blir fullt upp hos dom? Kommer han att bli utslängd eller Kommer han att fly? Är dom förlovade el gifta?
Och hur kommer min närmsta framtid att se ut?

Svar: Jag ser inte riktigt hur det går för honom... lite fram och tillbaka.... och din närmaste framtid blir bra om du tar tag och planerar och satsar på mer skojigheter, kram :)
Esmaralda

44 <3:

skriven

Kommer det lösa sig med hundvakt för mig till semesterresan ? Kanske kan fråga U igen ?
Längtar så och tror att resan kommer bli 💯🔝🌞. Tror jag valde rätt med hotell och allt denna gång.
Kram

Svar: Ja, det ser ut att lösa sig med hundvakt, kram :)
Esmaralda

45 Smöla:

skriven

Kommer jag å barnen flytta hem till P nångång? Om ett år eller flera? Eller vill han vara särbos?

46 Solsken🌞:

skriven

Hoppsan🙈 Men han får lära er så att allting fungerar😀
Tänker A på det som jag sa i helgen?
Bryr han sig att jag inte bryr mig om honom längre?
Solen tittar fram här & hoppas detsamma hos er😎

47 Skorpan:

skriven

Ja mycket ligger väl i träda på många öar runtom i världen, eller va tror du Es? Sonen skickade en bild från Teneriffa där det fanns ett träd o nog tyckte jag mig se några "knytt" eller andra "typer" där på stammen. Kanske bara mina ögon som spelade mig ett spratt?
Kram Skorpan

48 Helena Ir :

skriven

Det lär bli en underbar och annorlunda resa. Spännande!

Saker har gjort att jag måste redan nu börja planera för hur mitt liv ska se ut om 6 månader..en period av 1 år blir sedan inte guld och gröna ängar men med riktig planering överlever jag även detta! En hjälp på vägen hade varit tacksamt. Men det blir till att göra det bästa av situationen och tänka till. Såhär blev det!

Kram

49 Shenzi:

skriven

Tusen tack för ditt svar tidigare idag! ❤️
Hur stor chans e de att jag möter HAN nästa år?? Kram Shenzi 🌹

Svar: En god chans, men kan bli redan i år, kram :)
Esmaralda

50 Skorpan:

skriven

Jävlar att jag är sur på chefens sätt gentemot. Sa det åt kollegan också o varnade för jobbyte. O det blir det nog bara jag hittar ett. Snart Es?
Kram Skorpan som ska o "spinna"

Svar: Hoppas spinnandet gick bra :)Det kommer jobb och jag ser ju ett arbetsbyte.. men det är alltid segt att behöva vänta in, kram :)
Esmaralda

51 Frasse:

skriven

Hej igen...
Du skriver att du inte riktigt ser hur det går för mitt ex....kan du utveckla lite mer det du skriver fram å tillbaka, på vilket vis då? Kommer dom att gå skilda vägar?

Svar: Ibland går det bra och ibland inte... jag ser ingenting exakt. De har inga planer på att gå skilda vägar i nuläget, kram :)
Esmaralda

52 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Hur fort får jag arbete?
Sökt och skrev igen till Espesso House. De gillade mina svar och jag ligger bra till men det finns ingen tjänst.

Stressad 😅

Kjam

Svar: Osis för hade det funnits en tjänst hade du fått den.. men det kommer annat.. kram :)
Esmaralda

53 Shenzi :

skriven

Oj, kanske redan i år?? 😱🙈 Han e mer än välkommen! 😍💕

Jag hoppas jag kommer under fund med när på året vi kommer gifta oss å var för ja vet inte vad jag vill. Mysigt som jag såg någon ville gifta sig på vintern samtidigt som jag vill gifta mig utomlands. Vill båda SÅ mycket! Hoppas ja väljer rätt å inte ångrar mig. 🙏 Kram Shenzi 🌹

54 AnnaK:

skriven

Har jag nån möjlighet få hjälp på vårdcentralen om jag ringer? Dom tar knappt emot någon längre känns det som. Inte ens barn med elaka nageltrång. Orkar inte må såhär längre. Behöver hjälp så jag orkar med livet. Vill just nu bara ligga ensam i ett mörkt rum. Ingen lust/ork knappt till att hålla mig ren, orkar inte prata med folk etc. Måste invänta lön dock och har väl egentligen inte råd då heller. Har svårt prata med folk också och säga exakt hur jag mår. På jobbet mår jag inte heller bra bla pga kollegan som beter sig "illa" mot mig. Vill bara hem när jag är där

Blev ju en halv novell om en kort fråga nu...sorry 🙈

Kram 🤗


Svar: Du ska vara tydlig när du ringer för att boka tid och inte undfallande.. du ska ha en tid, för det behöver du verkligen och när du sedan kommer dit ska du berätta exakt hur du känner...linda inte in något.. kram :)
Esmaralda

55 Misst57 :

skriven

Hejsan!

Vad tänkte han när han tittade på mig idag, varför ignorerar han mig lite vid sin killkompis? Godkväll! 🤗

56 A:

skriven

Ååhhh blir så avundsjuk men absolut inte missunnsam! Vill så gärna åka dit jag med. Blir roligt att följa er, hoppas på mååånga bilder och tips 😀

Dem ringde mig idag, men kunde inte svara. Ringt upp två gånger men inget svar. Har dem nån mer fråga eller har jag fått jobbet?? Försöker förbereda mig. Vill jag ha det? Tror det. Är väl dags nu att gå vidare? Känner mig lite rädd

Kram!

57 Cecilia:

skriven

Låter fantastiskt. Är helt övertygad om att det kommer bli en magisk resa.

Känner mig full av positiv energi, det känns som att jag är i ett stadie där förändring sker och mycket händer både i jobb och privatliv. Stämmer min känsla om att något positivt kommer ske?

Inom närmsta månaderna kommer mycket pengar gå åt flytten, men hoppas ändå kunna resa i sommar. Tror du vi kommer iväg till Grekland några dagar? Kramar


Svar: Ja jag får också en känsla av att något positivt är på gång, kram :)
Esmaralda

58 Naturvän:

skriven

Hej!

Jovisst fanns det plats kvar och jag har bokat hotell med wellness för 3 nätter. Känns som om det kommer bli riktigt bra.

Tänk om jag får nya vänner eller min vän kan besöka mig??? Får affirmera

Delar av fixardagen flutit på bra. Nu fortsättning carmen curles..... kan bara inte slita mig

Färöarna verkar verkligen magiska, måste vara mkt orörd natur och rena energier.....kan tänka ett besök där vore ngt för mig,....men inte ensam utan med soulmate eller vän.....får se vad tiden utvisar

Kram

Svar: Jag får en positiv känsla, det här ser ut att bli bra :)Tror att du också hade trivts på Färöarna.. :) kram :)
Esmaralda

59 Lupin:

skriven

Förlåt men nu blev jag lite förbryllad, gällde ditt svar om jobbet eller promenaden?
Tacksam för svar 🙏
Kram :)

60 Ny vecka:

skriven

Teknikstrul är så jävla jobbigt men det måste ju lösa sig tycker man för ni betalar ju för boendet! Minns du när jag satt utan TV i 10 månader och betalade fullt pris som de sedan vägrade tillbaka tills ARN tvingade dom efter att jag kontaktat dem. Idioter!!!
Kram

Svar: Ja, den siste idioten är inte född.... tyvärr !! Kram :)
Esmaralda

61 Misst57 :

skriven

Hejsan!

Vad tänkte han när han tittade på mig idag, varför ignorerar han mig lite vid sin killkompis? Godkväll! 🤗

62 Misst57 :

skriven

Hejsan!

Vad tänkte han när han tittade på mig idag, varför ignorerar han mig lite vid sin killkompis? Godkväll! 🤗

63 Frasse:

skriven

Godkväll...en fråga till.
Har han berättat för sin sambo om skulderna? Vad händer när hon får veta?

64 Hedwig:

skriven

Jag har precis tittat på en serie som utspelas på Färöarna serien ´Trom´ är jättespännande och kan varmt rekommenderas:

https://www.filmtopp.se/recension/viaplay-trom-sasong-1


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: