Spådomen slog in....

Dagens gästbloggare är: Ullis

Hej

 Nu ser jag att en av de spontana spådomarna var riktad till mig.

Den som handlade om en hantverkare.

Jag tror i alla fall att spådomen var till mig

Precis efter spådomen så fick jag ringa efter  en jourbil  då jag hade helt stopp i avloppet.   In kommer en karl med ett brett leende och  sexig sin arbetsoutfit.

 

Direkt när jag öppnade dörren klickade det för min del.

Ingen ring hade han på fingret heller.

Jag försökte tänka snabbt hur jag skulle agera för att visa mitt intresse och det enda jag kunde komma på var att bjuda på lite förmiddagsfika.  Han tackade ja.

Jag plockade fram vad huset förmådde av hembakade frallor, ost och marmelad och han åt med god aptit och vi pratade nonstop.

När vi avslutat fikan undrade han om han fick bjuda ut mig som tack, och det fick han så gärna.

Nu har vi träffats två gånger och till helgen ska vi på skogspromenad med fika.

Tänk ändå så många gånger man gått på krogen och gjort sig fin och hoppats att man ska möta Mr Right.. och så dyker han upp en morgon när man är utan makeup, rufsig i håret och med hemmadressen på.

 

 

Det är nog så att när det är meningen det ska ske, så sker det.

Nu har det ju precis hänt och det kan utvecklas hur som helst men just nu är jag glad och förväntansfull.

Jag ville bara dela med mig av en spådom som snabbt slog in.

Jag har fått personlig spådom också av Ez och i den stod det att jag skulle träffa min livskamrat på ett ovanligt och överraskande sätt, och det får man säga att det var.

Lycka till ni andra som söker kärleken.

Ha hoppet att plötsligt händer det.

Jag har väntat i 13 år.

Kramar från  Ullis

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har redigerat en fina video till C kvinna för hennes födelsedag i februari. Kommer hon var positiv när hon fick den? Den ska hon få i messenger

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag firar med C kvinna för hon ska fyller 50 år i vår? Kommer vi ses?

Ha det bra

Svar: Ja, det verkar som att ni kommer ses, kram :)
Esmaralda

3 Alie:

skriven

Godmorgon
Så roligt och så glad för din skull Ullis 💞 Grattis till kärleken och lycka till! ✨

Regnet öser ner och strax påväg hem efter nattjobbet, så trött.
Ser du om något positivt kan trilla in? 🌱
Kram :)

Svar: Det kommer bra och positivt, var noga när du gör dina val, också i det lilla, kram :)
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Inatt var min sömnen var inte på toppen. Igår kväll när jag kunde inte sova. Då känna jag av en känslan som efterlängtade något. Vet du vad kan det vara?

Något nyhet ska kommer som gör min känslan var längtande efter något och någon som tänker på mig.

Kan du ser något av det?

Ha det bra

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan du ser något att varför jag känna en känslan av "efterlängtade" igår kväll?

Kommer den händelsen till mig? Vad kan det vara?

Ha det bra

Svar: Det var nog lite som du kände, kram :)
Esmaralda

6 Mimmi K:

skriven

Wow, vad häftigt att höra om detta, Tack för att du delade med dig Ullis och lycka till framöver med kärleken!

Es, jag undrar över en dröm jag hade inatt. Jag drömde att vi bodde ihop och hade två gemensamma små barn. Inte så troligt då jag är en bit över 50. Men... Iaf... Han blev irriterad över nåt jag sa och höjde handen mot mig som för att slå mig. Sen tog han en hammare som låg på bordet och höll mot mig. Jag blev arg och rädd och tänkte, nää nu lämnar jag. Sen träffade jag en person i. Köket som är familjeterspeut och jag berättade vad som hänt och att jag levt i en misshandelsrelation i många år tidigare, och inte ville vara med om detta igen. Han sa "misshandelsrelation... Ja... Det går inte att säga så enkelt...det är så många som säger att de lever i det". Det lät påhonom som att det inte var så farligt.

Vad ville denna dröm säga mig? Den kändes så verklig. Det är sant att jag levt i en misshandelsrelation i många år, och nu har jag en särbo som det inte fungerar riktigt bra med och som jag funderar på att avsluta helt med. Det var han som var mannen i drömmen. Vi har inga barn tillsammans.

Kram :-)

7 Naturvän :

skriven

Hej!

Vilken solskenshistoria. Underbart! Lycka till Ullis! 13 års väntan sedan händer det bara.Kan ju bara hoppas det går snabbare för min del..

Idag pappersexercis ang jobb och därefter frissa besök och slinga håret.

Hoppas hinna med en kort resa innan allt rullar igång i vår. Har hittat ett bra alternativ med 50 m bassäng på hotellet.

Mkt stress och press i huset ang lokal politiken. Vet inte hur jag skall råda. Han har möjlighet att fortsätta men han tvekar. Kompetensen finns där. Svår sits. Får du ngnsomhelts känsla över det här. Det är mkt tjafs och fulspel ....

Kram

8 Naturvän :

skriven

Hej!

Vilken solskenshistoria. Underbart! Lycka till Ullis! 13 års väntan sedan händer det bara.Kan ju bara hoppas det går snabbare för min del..

Idag pappersexercis ang jobb och därefter frissa besök och slinga håret.

Hoppas hinna med en kort resa innan allt rullar igång i vår. Har hittat ett bra alternativ med 50 m bassäng på hotellet.

Mkt stress och press i huset ang lokal politiken. Vet inte hur jag skall råda. Han har möjlighet att fortsätta men han tvekar. Kompetensen finns där. Svår sits. Får du ngnsomhelts känsla över det här. Det är mkt tjafs och fulspel ....

Kram

9 <3:

skriven

Vad roligt för dig Ullis 💕
Kommer jag möta min soulmate i år Es ? Och bli kär igen. Ser du några kännetecken om min soulmate? Antar att detta är året A och jag lämnar varandra helt ?
Kram

Svar: Ha ett öppet sinne och se dig omkring och du har god chans att möta kärleken under året, kram :)
Esmaralda

10 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Gomorron kära Es

Här regnar det som bara den o blåser…

Till Ullis!
Vilken härlig berättelse nästan som en saga Lycka till med Kärleken✊🍀✊♥️

Jag har en fråga Es:
Jag vaknade åter igen av att en stor hund skällde utanför sovrumsdörren 07.27!
Det var så verkligt och jag hörde på skallet att det var en stor hund! Vad var detta en varning o i så fall gör vad? Eller är det en hund av våra egna som kom på besök från andevärlden? Kan du snälla hjälpa mig för jag får inte fram vem eller varför! Ganska obehagligt och bli väckt så!
Nu får jag väl ligga vaken till det är dags att gå upp och tills det blivit lite ljusare ute kusligt faktiskt. O jag som var så trött🥱😴🌟

Kram o kärlek 🙅‍♀️♥️

Svar: Känns som om det var en av era egna hundar i Alltet som sände en glad hälsning, kram :)
Esmaralda

11 PiaS :

skriven

Hej Ullis, och Es,

Å, var underbart att du träffa kärleken ❤️, och roligt att få läsa om spådom som slog in 😃🌸.

Kram PiaS

12 Mth:

skriven

Hej!
Stort Grattis ullis❤

Ez, när tror du hon hör av sig? Har drömt om henne så många gånger! Helt sjukt att jag drömmer om henne med tanke på att vi aldrig haft någo ihop.
Kram!

13 Tintin:

skriven

Hej Ez!
Det var kul att läsa😍.
Blir det Åland för sonen?

Tack och kramiz!

14 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Åh va härligt för dej Ullis, så roligt att du delar med dej o stort Lycka Till!!
Jag har oxå en hantverkare i närheten men här på jobbet, han är så gullig o nu när allt börjar närma sej slutet så börjar vi prata som först, typiskt!! Vad tror du Es, börjar det närma sej en dejt med nån, kanske han jag pratat lite lätt med om att ses? Vad tänker han?
Ha en riktigt bra dag allesammans🥰

Svar: Han gillar dig men jag ser inte hur mycket eller på vilket sätt men ta pratet om att ses till en ny nivå och bestäm när ni ska ses, kram :)
Esmaralda

15 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Grattis Ullis, så roligt för dig!

Själv har jag väntat alldeles för många år på kärleken, och du Esmaralda brukar inte kunna se något kring kärleken för mig, annat än att den kommer. Kan du se något nytt om kärleken nu?

Kommer den att komma innan jag står med ena foten i graven?

Kram

Svar: Kärleken kommer men som vanligt så nej, jag kan inte säga så mycket mer, kram :)
Esmaralda

16 Nana:

skriven

Kommer jag träffa på min bror i Stockholm? om ungefär två veckor?
Kram.

Svar: God chans att det blir så, kram :)
Esmaralda

17 Pia1 :

skriven

Man får ju rysningar av dessa berättelser, tack ❣️
Har själv aldrig fått någon hint om detaljer som vem hur när...
Och efter över sju år i totalt celibat av mina bästa år är jag redo för en romans men jag måste känna mig trygg.
Men han som flörtar med mig, han som jag tänker på och som jag snart ska träffa i ett ärende, är det en romans han är ute efter eller vill han bara ha uppmärksamhet utan att något händer...?
💖
(äntligen går det att iaf tillfälligt se kommentaree och skriva...)

Svar: Han är intresserad, men också han vill känna sig för och drar inga förhastade slutsatser så ni är både lite försiktiga generaler kan man säga :) kram :)
Esmaralda

18 Skorpan:

skriven

Åh Ullis så härligt! Grattis till kärleken o visst är det han, det stod ju så tydligt i den spontana spådomen o i din egen också. Så glad jag blir, tack för att du delade med dig om ditt möte :)!

Ja plötsligt så bara händer det, så sägs det ja o inget har tillsvidare hänt ;). Hos mig... Es, har manndn gått i ide eller har han rest bort för en längre tid? Ser du nåt kring mig o mitt trånanande efter soulmaten? Vi lär väl inte mötas hos mig ;)... Tycker jag borde få känna av lite kärlek jag med...

Regn o halka, usch vilket eländigt väder. Gäller att krypa fram för att inte halka...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag ser ju inte var ni möts men han finns ännu i din framtid och ingenting i detta har förändrats men det är attans att det ska ta sån tid... kram :)
Esmaralda

19 Jossan :

skriven

Godmorgon

Kul att någon träffat kärleken!
Hoppas på att det är min tur snart! Hoppas dock inte det tar 15 år 🙈

Jag ska ringa facket idag och prata med dem om min lön. Tycker inte det är rättvist att jag ska ha mindre än de som är outbildade.. kan jag få upp lönen? Vill få upp den 4000kr iallafall. Visst jag har ingen dålig lön men tycker ändå med de jag gör att den höjs…

Kommer jag få upp den?

Kram

Svar: Chansen finns att din lön höjd en aning men räkna inte med större summor, kram :)
Esmaralda

20 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Oooh så roligt Ullis ! Äntligen säger jag både vad det gäller kärleken för dig Ullis och för att du gästbloggade om spontanisar ! Tack för att du delade med dig och stort lycka till med kärleken !

Fler spontanisar som slagit in ? Gästblogga !

Man får sig en tankeställare vad det gäller Mr Right.haha
Har ju lite släppt tanken på ny man . Trivs ju rätt bra själv och ser fram emot min resa i vår som jag vill uppleva med alla mina sinnen i fullt bruk så att säga . Så mannen får gärna vänta ett tag till ;-)

Regn och blåst på tvären ..riktigt innesittarväder

Kram Anki med flock

Svar: Ja, vilken härlig resa du planerar !! Skitväder här hos mig också ! Kram :)
Esmaralda

21 Skrållann :

skriven

Hej!
Oj vad roligt att läsa Ullis och jag önskar dig massor lycka och hoppas att det blir regelbunden rapportering kring detta här på bloggen?!😊
Mina kommande dagar behöver bestå av massor disciplin och läslust för jag har tenta på fredag och behöver verkligen plugga då jullovet varit prioriterat. Nu är det dock dags att ta tag i det och jag ser fram emot det och vad året har att bjuda på;)
Hur går det för min dotter i dag när hon träffar sin ”gamla” vän. Har hans känslor för henne svalnat ännu mera?

Kram❤️

Svar: Ja, något mer seriöst mellan dottern och hennes gamla vän tror jag inte att det blir, hon kommer ha en annan kärlek, kram :)
Esmaralda

22 Mercan :

skriven

Esmaralda kan jag vänta tills nästa vecka onsdag 🤔 eller bör vi gå dit dem här dagarna, kommer stänga hemtex butiken tills nästa vecka 🤔 kommer min syster få barn i framtiden Esmaralda 🤗

Svar: Känns som att du kan väta lie om du vill, kram :)
Esmaralda

23 B:

skriven

Ezmaralda jag går sönder 😭😭😭 en av mina närmsta vänners lilla chihuahua gick bort inatt.. 😭 förstår inte vad det finns för någon mening med livet. Jag och min syster skulle ta med honom ut på promenad så han fick gå en längre stund och träffa min systers katt 😭😭😭 Han var så himla lycklig över att få komma ut och i nästa sekund ramlade han ner för trappan.. jag orkar inte, förstår ingenting😭😭😭😭 går sönder. Går sönder för min bästa väns skull och går sönder för att jag inte förstår, går sönder för att det känns som det är vårat fel. Går sönder för att man verkligen känner att livet inte har en mening. Hur kan någon va så lycklig och leka för att i nästa sekund bestämmas att inte finnas mer? ❤️😭💔



Svar: Det känns som om hunden drabbades av något allvarligt, typ stroke eller något med hjärtat och detta hade hänt oavsett hunden var med dig eller med sin ägare eller någon annan. Den lille hundens tid var helt enkelt ute. Du ska inte känna någon som helst skuld. Kram
Esmaralda

24 Mika:

skriven

Hej E!!

Är orolig för mina barn. Speciellt min son. Han säger att folk inskolad säger att han är ful och håller på. Jag har försökt att prata med han och han vill inte att jag prata med lärarna eller föräldrarna för han tycker bara det blir värre då och aldrig kommer få passa in. Vad ska jag göra ?

Den flickan… känner Heller att många vänner lämna henne … varför ? En flicka påstår att hon mobbar henne fast jag vet att det inte är så för denna tjej ljuger så mycket och hon verkligen tycker inte om meja längre. Tycker denna tiden är så svår och jag kön er mig otillräcklig. Vad. Ska jag göra ? Kram

25 Carina ST:

skriven

Så kul att läsa om en spådom som slog in och extra kul att det handlade om kärleken efter 13 år. Tack för att du delar med dig Ullis. Lycka till framöver.

Kram,
Carina ST

26 Min spådom också:

skriven

Jag fick en gång en spontanis till mig och följde rådet att spela en viss dag och van 14.000 kr
Kramar

Svar: Grattis till den vinsten :) Kram :)
Esmaralda

27 L:

skriven

Så fint och så roligt att kärleken liksom bara knackar på efter att ha väntat så länge. Jag tror också att det händer när det är meningen att det ska hända. Det är nog bestämt sen tidigare, i universum.

En liten fråga.
Kommer det ett nytt jobb till mig som jag kan söka och få snart. Tiden går fort och snart är mitt vikariat slut. ???

Kram L

Svar: Ha koll och sök aktivt, jobb kommer, kram :)
Esmaralda

28 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja nåt fel måste jag ju ha begått längs livets stig då jag fått vänta, i mitt tycke länge, elva år, på min prince charming, Mr Right o vad han nu sen riktigt är ;). Vill ju inte gå med rollator när tiden för vårt möte är inne fast sex på en rollator vore ju en intressant upplevelse, o kanske för våghalsig ;D. All vår väntan bliver svår, så är det.
Kram Skorpan

29 Bjork:

skriven

Hej jag har insett att här och nu är jag äntligen redo att finna kärleken. jag har släppt allt de förflutna så nu kan kärleken komma när det är dax för mig.

Jag drömmer mycket är det något bra som sker tro?

Kram

Svar: Du gör dig redo och det är positivt.... något bra kommer ske, kram :)
Esmaralda

30 CA :

skriven

Hej
Så är det ju, att man hoppas att det sker inom rimlig tid, när man känner sig redo. Men hoppas att det inte händer när man är 70 eller 80 men kul att ha något att se fram emot.
Jag härdar ut här nu, har väl börjat avskilja mig från denna arbetsgruppen mer och mer.
Är fortsatt 2 månader innan bytet sker.
Min känsla är att det kommer att bli mycket bättre för mig i nästa arbetsgrupp, vad ser du?

Svar: Ja, det känn som att det kommer bli bättre, kram :)
Esmaralda

31 Klara:

skriven

Så kul att det slog in och att det klickade sådär direkt!

Ser du något om min soulmate som du såg? När kommer vi träffas och hur ser han ut?

Mvh Klara

32 Spådomar " mamman" :

skriven

Hej alla, jag vill berätta att jag fått en personlig spådom och den healingen som bifogades där var den starkaste healing jag någonting fått. Jag kunde dessutom se helt klart. I seansen stod bland annat att en nära släkting skulle komma och överraska och och det skulle ge mig en chock. När pappa dog visade det sig att jag hade ett syskon som jag inte visste om så visst blev det en chock. Kram alla och god fortsättning på nya året.

33 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

34 Pia1 :

skriven

Tack snälla för svar ❣️
Det har känts osäkert länge om han kanske bara vill bli sedd, lite beundrad så att säga.
Herregud. Han! ❣️❣️❣️
Kan bli ett fint år detta 💞

35 Mimmi K:

skriven

Hej Es!

Hoppas jag slipper vänta flera år på den rätte? Du sa en gång att jag inte kommer vara, gammal när det sker, hoppas, det stämmer, är 53 nu.

Ser du något om hur vi möts, i vilket sammanhang? Eller om du ser något annat som har med honom att göra.

Kram :-)

36 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska spela svenska lotto 1,2 med joker idag, blir det något smått från joker Esmaralda åtminstone 😎😎😎😂😂😂

37 Lydia💕:

skriven

Åh vad härligt och läsa det här underbart.
Själv är jag hemma och sjuk hoppas det går över snart.
På mitt arbete börjar dom säga upp folk för att det är så dåligt med jobb just nu och typiskt att dom roliga och duktiga får gå först .
Sen om det fortsätter så är det väl min tur och det blir en pärs tror jag inte lätt och få tag i ett jobb i min ålder men jag hoppas det löser sig
Kram
Lydia💕

Svar: Känns inte som om du ska bli arbetslös närmaste framtiden i alla fall... kram :)
Esmaralda

38 Klara:

skriven

Ser du något om min soulmate som du nämnt någon gång tidigare? När kommer vi träffas och hur ser han ut?

Mvh Klara

39 Dalkulla:

skriven

Den man du spådde mig 1999, kom aldrig. Du poängterade hela tiden att han inte tonat bort det minsta. Han fanns fortfarande som ett ljus av kärlek längs min livsväg. Ingenting av det slog in. Ni har varit tre spå-damer som jag tillfrågat, ingen av er kunde förutspå någonting, trots att ni poängterar att det ni ser-stämmer. Eller så svara du Ez
väldigt ofta följande: kan inte se att det är din framtidsman: det kommer en annan. Det har gått och läsa på din blogg.


Jag har slutat skriva kommentarer på bloggen, jag tröttnade reellt på det svar som ofta var som repris-program på TV. Jag har inte haft någon
större behållning av vissa svar jag fått, därav att jag tröttnade till slut och gick ut bakvägen och försvann.

En jag tycker oerhört synd om är Jossan. Svaren
hon får är sådant som redan sagts ett antal gånger.
Misstjejen får nästan alltid svar två gånger per dag. Kan hon inte ger sig själv svar någon gång?

Ja, det kom en annan, inget av det som är han jag mött kunde någon av er förutse Jag väntade i 23 år på det du skrev i en seans, han kom aldrig.
Det skulle var hus med uppvuxen trädgård, och lyckan skulle bli total.

Jag hoppar inte på dig personligen EZ, däremot reagerar jag på en hel del som sägs och aldrig stämmer. Jag är så medial att jag numera bistå med hjälp, där det är av stor vikt.

Varför är det inte någon knappt som skriver om deras seanser stämmer? Eller spontana spådomar?


Svar: Ja, man får lov att ha åsikter och du har en hel del och det är så klart helt i sin ordning.

Vad jag siar om här på bloggen och när jag svarar er så är det ingen djupare spådom utan bara vad som kommer för mig snabbt i stunden och det har jag försökt vara tydlig med.

Likaså försöker jag också vara tydlig med att man har en viss egen påverkan också för att saker och ting ska gå ens väg. Jag beklagar verkligen att du inte känner dig nöjd. Kram
Esmaralda

40 LottaS:

skriven

Fantastiskt, grattis Ullis! Undrar om vi under min levnad kommer att förstå oss mer på detta med hur det funkar att se in i framtiden.
Es, hur ser framtiden ut vad gäller bostadsbolagets satsningar närmaste fem åren, blir det obehagligt eller mer hanterbart än jag befarar?

41 Bleona :

skriven

Så vackert det blev till er två.

Hej Es
ser du någon kärlek till mig som kommer eller något jobb så småningom?
Kram bleona 🫂

Svar: Både kärlek och jobb kommer men er inte vilket som kommer först, kram :)
Esmaralda

42 maja:

skriven


Vad kul att lasa detta! Alskar dessa spontanspadomar o ni som skickar in o berattar om era erfarenheter o handelser runt dessa. Lycka till nu!

ser du mer ljus/energi runt mej om jag stannar har? kan vi reda ut det eller ar allt bara logner?

Eller ser du en nystart pa egen hand for mej?

Eller skulle vi, hela familjen bara salja och flytta till varamare breddgrader?

Kram
Maja

43 Magi:

skriven

Minns denna spådom så väl och tänkte att lyckos den som får uppleva det och det blev du Ullis. Hurra och stort grattis!💘 Jag tror inte heller på att leta utan det kommer plötsligt och oväntat. Så var är min prins? Har han gått i ide tro? :)

C höll mig vaken till kl 04.30 i morse så hela dagen är förstörd😡 Oväder med storm och ösregn så får simma till rehaben nu. Kram

Svar: Ja, det är trist och vänta men han kommer... han finns ju... ! Kram :)
Esmaralda

44 Helena Ir:

skriven

Ullis, vad roligt :) önskar att det fortsätter så bra för dig nu! Stort lycka till, och njut! :)

Många år sen för mig också nu,Men här kommer det en hantverkare ibland, fastighetsskötaren som hjälper till när det dyker upp problem. Att han stackarn vågar komma förundras jag över. För något år sedan så hjälpte han mig med något i lägenheten som jag blev så himla glad för, och impulsiv som jag är så tackade jag väldigt mycket när han skulle gå, t o m så sa jag att jag ÄLSKAR honom för det han gjorde! Stackarn hahahaa! Han såg lite konstig ut.. han är gift och har en svärmor som även hon har finskt blod i sina ådror, så kanske han är van :)) men han fortsätter så snällt att komma när det behövs.. :)

Vilket jädrans väder, regn och blåst, mitt stora fina paraply klarade inte sig..trasigt! Så rätt blöt blev jag på väg hem från träningen. Det blir regnjacka istället! Annars, så trevligt med träningen! Jag är glad att jag har de där "gubbarna" som mina vänner.

Hoppas du har en bra och rätt värkfri dag..

Kram

Svar: Jag tror att fastighetsskötaren blev riktigt glad ! Jag tränade i går och i morgon är det dags igen :) Heja oss !! Kram :)
Esmaralda

45 <3:

skriven

Tänker A att det är slut nu ? Hur går hans tankebanor?
Kram

46 Lalle:

skriven

Genom privat spådom på mailen fick jag information om hur jag skulle agera i en viss svår situation. Jg följde rådet även om det stred mot min natur och resultatet blev att jag vann en stor strid och fick de pengar som det streds om. Mycket tacksam.

47 Vitlilja :

skriven

Hur kommer jag och min soulmate träffas?

48 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Nyfiken fråga, undrar han varför jag inte var där i går kväll eller brydde han sig inte?? Han kanske inte var där själv?? Kram Zoey 💕

49 Lykke:

skriven

Hej!
Har jag något att vinna på att byta jobb eller blir det problem? Kram

Svar: Byt jobb när du känner dig redo, kram :)
Esmaralda

50 Ghostwriter :

skriven

Chansen stor att jag blir gravid detta året?


Ja års + personliga spådomarna har slagit in snabbt dem somliga för viss. Grattis till detta och håller tummarna att det blir fullkomligt rätt





Kram

Svar: Chansen finns men ser inte hur stor den är, känns som om något annat ska falla på plats först, kram :)
Esmaralda

51 Mimi:

skriven

Hej!

Kommer jag att få en annan lägenhet snart?? Blir tokig av att bo här.

Kram

Svar: Ny lägenhet kommer, kram :)
Esmaralda

52 T:

skriven

Stort Grattis Ullis först till kärleken! Va skoj!!

Så min fråga Es, ska jag lämna mitt jobb? Känns som att universum knuffar ut mig på något vis. Har varit så mycket stök under lång tid. Jag har kunnat hålla mig flytande men känns tveksamt hur länge det går. Sen är jag ju inriktad på att jobba med människor men känns som att jag är för trött? Är den känslan riktigt? Ser du mig på nytt jobb eller studier??

Tack på förhand!!!

T

53 Skrållann :

skriven

Hej!
Oj, värsta huvudvärken slog till och jag kände mig så trött att jag gick och la mig och somnade. Kanske är det sviter från förra veckans influensa, sömnbrist och oro som visar sig. Kände mig så munter och glad på morgonen och nu är det tvärtom och jag känner mig helt tom och otillräcklig. Fick veta att dottern varit hos skolkuratorn vilket är jättebra samtidigt som jag känner en sorg. Känns inte som maken är värst stöttande utan tycker det mesta är sjåp. Det sårar mig och jag orkar inte längre kommentera hans kaxighet. Är hans kvällspromenader ett sätt för honom att undvika mig eller hur ska jag tolka det?

Kram❤️

Svar: Ja jag tror nog att du an ha lite sviter efter flunsan !Maken verkar inte må så bra, därav promenaderna, kram :)
Esmaralda

54 AnnaK:

skriven

Kan det vara så att jag börjar nå den berömda botten?

Kram 🤗

55 Susan:

skriven

Herregud så häftigt Ullis🥰

Precis så jag önskar att min soulmate ramlar in i mitt liv, hoppas kan man ju🥰

Kramiz

56 Magda:

skriven

Amors pilar slog till💖💖 Ett jätte grattis o berätta gärna hur det går för er. Mer sådana här berättelser gärna från er som fått uppleva😁

..... funderas det på mej??

Trevlig onsdag.
Och kramar

57 Dani:

skriven

Kommer jag få jobbet jag har sökt?
Kram

58 Mercan :

skriven

Esmaralda 😭 😭 😭 överkastet är slut det var 70 %i hemtex de stänger butik på Söndag, jag kommer få pengarna på Onsdag nästa vecka, ser du Esmaralda om överkast samma är kvar i lager och jag kommer lyckas shöpa den 🤔😕om jag spelar svenska lotto 1,2 med joker idag kommer jag gissa två siffror från joker Esmaralda åtminstone 😥

59 Mimi:

skriven

Hej!

Kommer jag att få bättre ekonomi och ett jobb som jag trivs med?

Kram

60 Erika:

skriven

Hej! Ser 2023 ut att bli ett bra år för mig?

Svar: Ja, en del bra kommer att ske, kram :)
Esmaralda

61 Silvertassen:

skriven

Hej Es!
Jag vet att det inte är aktuellt med bröllop för min del men kan ändå inte låta bli att tänka på det. Nu är jag helt inne på ett vinterbröllop och har sjukt nog bilder i huvudet hur jag vill ha de. Ser du om jag kommer få de så med ev lite förändringar pga vad den nyblivna brudgummen vill eller blir de något helt annat?? Ser du om bröllopsresan blir av som jag vill eller blir de oxå ändra??? Kram ❤️

62 Anna W:

skriven

I min spådom fick jag veta att jag skulle träffa min kärlek på en teaterföreställning och det hände på nyårsrevyn i vestibulen. Gott nytt.

63 Skorpan:

skriven

Gällande byte av jobb, är det kommande jobbet nåt helt annat än vad jag jobbar med nu? Vad annat kan jag göra än det jag har erfarenhet av?
Kram Skorpan

64 Agnes:

skriven

Grattis!

Stora kramen, everyhopa! ;0}

Svar: Och en minst lika stor kram tillbaka :)
Esmaralda

65 Helena Ir:

skriven

Tack! Ja,heja oss!
Kram

66 Mercan :

skriven

Esmaralda blir det smått från svenska lotto 1,2 med joker idag 😞

67 TILL DALKULLA:

skriven

Jag kan berätta att jag fått en personlig spådom om året i 22 år och är mer än nöjd. Allt stämmer inte men det är man inte heller lovad. 80 % och däröver stämmer. Jag har fått mycket hjälp i svåra situationer. Ställer man samma frågor på bloggen så blir svaren ungefär desamma, det är ju naturligt.
Sedan jag börjat begripa mitt egna ansvar för mitt liv så har fler spådomar stämt. De spontana spådomarna ser jag mer som underhållning och fattar att det inte är på djupet. Att Ez över huvud taget ger oss så mycket gratis via bloggen ska man vara tacksam över och det hade hon alls inte behövt.
Kort sagt, jag håller inte med dig
Kramar från Lena

68 Lina:

skriven

Wow Ullis, så fantastiskt för dig 😊❤️ Härligt att möta kärleken på det sättet.

69 Mercan :

skriven

Esmaralda 😂😂😂😎😎😎jag kan shöpa samma överkast från Port 73 de har öppnat hemtex i närheten där vi går till stora coop, och jag ska få 40 %om jag blir medlem, hoppas det är jag inte nu, min sister äemedlem😂😂😂😎😎😎voffel vit jag gillade det min mor åckså jag visade till henne via mobilen 😊Esmaralda du såg att jag hinner shöpa mer något jag vill, vi kanske ska gå ditt till hemtex med min mor innan de stänger tills Söndag och shöpa täcken 😎😎😎😂😂😂och sängkappa till min syster 😎 😎 😎 linne påslakan till min bror är slut men det kan jag shöpa från hm när jag hittar något på rea 😂 😂 😂 😎😎😎

70 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om mannen med gott hjärta som jag ska träffa jobbar i Bank 🤔

71 Fiskaren:

skriven

Angående vad som stämmer och inte stämmer i seanser så vill jag säga att mina seanser har stämt så gott som till punkt och pricka

72 Mercan :

skriven

Ullis vad underbart att du har träffat kärleken 😊Esmaralda såg för mig möjlighet att jag ska träffa mannen med gott hjärta under året 🙂 tack så mycket söta Esmaralda 🤗

73 Misst57 :

skriven

Hej Esmeralda!

Vad tänkte han om mig idag nu när vi såg varandra igen? Godkväll 😊.

Svar: Känns som att det var en positiv tanke hos honom, kram :)
Esmaralda

74 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om min bror ska lämna från varann med tjejen i skolan under året 🙂

75 Misst57 :

skriven

Hej Esmeralda!

Vad tänkte han om mig idag nu när vi såg varandra igen? Godkväll 😊.

76 Esmaralda :

skriven

Esmaralda hur mycket är shansen i prozent att min bror kommer träffa tjejen som är, och att det inte ska dröja till 2025😎Esmaralda har jag gjort något fel för du svarade inte på mina frågor 🤗

Svar: Jag har svarat tidigare på din fråga och nu när svaren uteblir så betyder det bara att jag inte har mer svar just kring denna fråga.. kram :)
Esmaralda

77 <3:

skriven

Tänker A att det är slut nu ? Hur går hans tankebanor?
Kram

Svar: Han är kanske inte riktigt redo för att anse det vara slut, kram :)
Esmaralda

78 Björnen :

skriven

Hur kommer det sig att svaret uteblev?

Grattis grattis till kärleken o Ez gör massor för oss på bloggen så tycker att inlägget var hårda ord. Får hoppaa att du Ez inte tar illa vid dig❤


Svar: Nejdå, jag förstår att en del kan bli besvikna och för att undvika detta försöker jag förklara så gott det går... det är inte alltid enkelt med spådom och tolkningar, kram :)
Esmaralda

79 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om överkastet voffel vit dyker upp i butik när jag shöper täcken eller kommer jag shöpa den dyrare från port 73 🤔

80 Blomman:

skriven

Kan du se om det händer något positivt i min ekonomi i snar framtid?
Ez, vad är du för stjärntecken?

Svar: Det ser ut att bli stabilare och beror mest på att du planerar din ekonomi på annat sättJag är vattuman :) Kram :)
Esmaralda

81 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Nyfiken fråga, undrar han varför jag inte var där i går kväll eller brydde han sig inte?? Han kanske inte var där själv?? Kram Zoey 💕

Svar: Tveksamt om han var där. kram :)
Esmaralda

82 Silvertassen:

skriven

Hej Es!
Jag vet att det inte är aktuellt med bröllop för min del men kan ändå inte låta bli att tänka på det. Nu är jag helt inne på ett vinterbröllop och har sjukt nog bilder i huvudet hur jag vill ha de. Ser du om jag kommer få de så med ev lite förändringar pga vad den nyblivna brudgummen vill eller blir de något helt annat?? Ser du om bröllopsresan blir av som jag vill eller blir de oxå ändra??? Kram ❤️

83 Alie:

skriven

Tack för svar tidigare Es🙏🌻

Läste ett av inläggen som var missnöjd med seanser o dyl., till dig vill jag bara säga att man har ett egenansvar och fri vilja att göra det bästa av sitt liv efter egna beslut. Livet blir till vad man gör det.. med seanser inblandat eller inte.
Kram o fin kväll! 💫

84 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda i vilket sammanhang kommer kärleken in i mitt liv ?
Kram 😀🌟🌺

85 unni:

skriven

SÅ HERLIG historie, SÅ hyggelig at kjærligheten dukket opp <3 Inntektene går litt ned i firmaet mitt, vil det ta seg opp igjen snart? Er det meningen at jeg skal drive med det jeg gjør i firmaet mitt, er det noe mere jeg skal? Stor klem til eZ OG hele blogg-gjengen <3

Heier på alle!

Svar: Det ser ut att bli lite bättre så småningom men kan bli segt en period, kram :)
Esmaralda

86 Mercan :

skriven

Esmaralda skrattade de åt mig i hemtex i dag, jag blev så ledsen samma stund och nu, men hoppas jag ska inte se de mera eller uppleva något igen ☹️finns det möjlighet att butiken är öppet till och med onstag nästa vecka, tjejen sa Söndag den här veckan 😣 men man vet aldrig 😎

87 Silvertassen:

skriven

Hej Es!
Jag vet att det inte är aktuellt med bröllop för min del men kan ändå inte låta bli att tänka på det. Nu är jag helt inne på ett vinterbröllop och har sjukt nog bilder i huvudet hur jag vill ha de. Ser du om jag kommer få de så med ev lite förändringar pga vad den nyblivna brudgummen vill eller blir de något helt annat?? Ser du om bröllopsresan blir av som jag vill eller blir de oxå ändra??? Kram ❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: