Valborg....

 
Önskar jag er allesammans
 
 
Och en riktigt slapp & mysig Valborg önskar Mannabonne Glenn som  gått i Valborgside medan han väntar på alla barnen som är i antågande !!
1 Anonym:

skriven

Hej! Kommer jag o H inleda någo förhållande? Lr ska jag skita i han? Kramar!

2 Anonym:

skriven

Glad Valborg till dig Ezmaralda. Härligt att se guldklimpen så skönt avslappnad, får säkert fullt sjå sedan när barnen kommer.

Kram

Svar: Ja herregud ja.. han kommer att springa och hoppa och leka tills han stupar.. kram :)
Esmaralda

3 Anonym:

skriven

Glad Valborg Es!
Kommer det att lösa sig med min uppsägning, kommer jag att börja min nya tjänst innan sommaren?
Kram A :)

4 CeCe:

skriven

Glad Valborg Es! Hoppas ni får en trevlig kväll, å se till att Mannabonne vilar upp sig tillräcklig mycket så han ska orka springa omkring med barnen :)

Jag undrar däremot, tror du att tisdag är ett bra tillfälle för det jag vill åstadkomma?

5 Anonym:

skriven

Detsamma!
Fråga. Kommer jag få ekonomisk trygghet inom snar framtid? Kram

6 Jasmine:

skriven

Glad Valborg!

Kan du se en ljusning i mitt kärleksliv snart, situationen börjar kännas frustrerande....

Kram

7 Syskon:

skriven

Hej!
Är det lönt att försöka sig på ett Ivf-försök till?
Tar på krafterna och plånboken. Men hoppas ju på ett litet syskon till sonen...
När är rätt tid för ett försök isåfall?`

Trevlig Valborg!

8 Anonym:

skriven

Es ser du om jag kommer bli godkänd på arbetet?

9 Skorpan:

skriven

Skön bild, liknar den ställning jag ska inta, efter att jag varit i duschen. Jag tar jobblukten med mig o den känns verkligen av :D... Inte illa att var en bulladoftande mamma utan att ens röra en deg ;). Passar min kropp...

Kram Skorpan

10 Anonym:

skriven

Hej Esmeralda,

Önskar även dig en underbar trevlig Valborg!!!
Är min man mig trogen?

Kram :)))

11 Pia1:

skriven

Tack för svar tidigare, trodde min hjärna flippat ur helt när nyckeln inte passade =O
Ha en fin kväll =)

12 Anonym:

skriven

Hej! möter jag min stora kärlek under sommaren lr efter? vad jobbar han med? kramar!

13 a:

skriven

Det går runt en gråspräcklig katt utanför min arbetsplats som ser så ynklig ut.
Har han/hon ett hem eller ska vi hjälpa den?

14 Mamman (som varit med från början):

skriven

Glad Valborg till dig med Esmaralda!
Min inplanerade kväll fick en akut drastisk vändning då (kan inte skriva detaljer här) jag fick med mycket kort varsel hämta hem en förtvivlad dotter som blivit rejält skrämd och lämnad ensam helt förtvivlad!
Nu är jag själv så förtvivlad över detta som hänt, uppskakad, orolig om det kommer att bli fler sådana här händelser då dottern inte är hos mig?
Ser du nåt Esmaralda om detta även om jag uttrycker mig så här kryptiskt!!!
Åh, är så förvivlad och ledsen!!!!
KRAM från mamman

Svar: ta tag i det direkt... red ut det som går att redas ut och sätt ner foten.. det känns inte som om det kommer att upprepas.. kram :)
Esmaralda

15 Barbro:

skriven

Hej Ezmaralda! Glad Valborg till dej med. Ja jag ligger också o myser med min goa vovve i sängen en stund.
Funderar lite på varför det den senaste veckan dykt upp så många fina o trevliga killar i min väg. :-) MEN alla har varit upptagna eller inte varit seriös då jag ringde. Varför så många just nu? O varför är dom redan upptagna el oseriösa? Finns det ingen ledig o seriös go kille kvar åt mej?
Kram Barbro

16 E-L:

skriven

Vilken härlig hund :)

Glad Valborg

17 Ina:

skriven

Hej Es,

Kommer flowet jag väntar på snart? Ser du något om jobbmöjligheter på stället jag vill till?

Trevlig Valborg!

18 Ina:

skriven

Hej Es,

Kommer flowet jag väntar på snart? Ser du något om jobbmöjligheter på stället jag vill till?

Trevlig Valborg!

19 Anette:

skriven

Hej!
Ser du en flytt för oss eller kommer vi att bo kvar i huset vi bor i nu?
Kram!

20 Väninnan:

skriven

Ser du om min vän V och jag har brutit för alltid?
<3

21 Anonym:

skriven

Hej ES!
Får han och jag barn tillsammans?
Kram

22 Jess:

skriven

Glad Valborg Esmaralda. Jag undrar bara om det kommer bli någon sommarflört för mig iår?
Kram

Svar: Chansen till detta är mycket god... kram :)
Esmaralda

23 Zaralie:

skriven

Dröjer de länge innan ja möter kärleken igen?
Trevlig valborg till er oxå!

24 SH:

skriven

Hur ser min nästa pojkvän ut/vart sker vårt möte?
tacksam för svar

25 Ina:

skriven

Hej Es,

Kommer flowet jag väntar på snart? Ser du något om jobbmöjligheter på stället jag vill till?

Trevlig Valborg!

26 Sesa:

skriven

Glad Valborg :-)

Ser du om jag och min kommer att fortsätta tillsammans?
Kram

27 Liina:

skriven

Hej ES,
Har M fortfarande känslor för mig?

Kram

28 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda

Finns kärleken nära i framtiden?

29 M:

skriven

Vad gjorde egentligen min far mot mig när jag var liten? Jag har inga minnen men när jag börjar fundera på det så blir jag så sorgsen att jag börjar gråta och det känns i kroppen precis som när man ser någon göra nåt elakt mot oskyldiga barn eller djur. Han bad om förlåtelse i fyllan, men sa inte för vad, vet inte om han minns det.

Hoppas du har en fin valborg! Kram

30 ""anonym"":

skriven

Jag spår mig alltid via nätet - hur mycket stämmer det egentligen?

"Ärlighet. Ny kärlek. Äkta,ren, andlig kärlek. Antingen kommer du att träffa någon, att få en ny relation att älska och vårda, eller så kommer en relation du redan har förnyas och utvecklas mer kärleksfullt. Kortet kan stå för graviditet och barnafödande. En nystart på relationernas område. Om du känner dig blockerad och rädd eller oförtjänt av kärlek, finns risken att du inte tar emot den här chansen livet ger dig. Ta då reda på vad som hindrar dig, och försök ge dig in i den här nya relationen fast du är rädd. För endast goda saker kommer att komma utav detta och detta är ditt öde. "

31 Anonym:

skriven

Hej ES,
Borde jag höra av mig till M? Hur mår han?

Kram

32 Lola:

skriven

Glad valborg på dig med! :)

33 Emma:

skriven

Hej!

Fattar inte vad menas drömde med maj?

Kan du säger något om det?

34 Anna:

skriven

Hoppas ni har/haft en härlig valborg :)!! Klart han måste vila upp sig innan partajandet drar igång....hur ska han annars orka :)!

Här har det varit stillsamt. Varit på majbrasa med yngsta dottern och frusit...har -0,6 grader senast jag kollade ;) Har inte blivit varm än....sitter under en filt med kofta och halsduk. Är såna här gånger man önskar sig en gosig karl som kan värma en ;)

Kram på dig!!

35 Ina :

skriven

Hoppas ni hade en trevlig Valborg!!

Ser du nån förändring när det gäller jobb? Får jag mitt drömjobb?

36 Mamman (som varit med från början):

skriven

Tack för ditt svar Esmaralda och jag tror att du kan ha helt rätt! Jag tog tag i det direkt (senare igår på kvällen) hade ett samtal med berörda, lugnt och sansat, gick därifrån men en lättare känsla inombords och i hjärtat och kunde faktiskt känna att situationen hade retts ut och att jag hade nått fram :) tack och lov följde jag min inre vägledning (var ju tvungen eftersom jag visste att eventuellt svar från dig inte skulle komma direkt ;) ) och min magkänsla sa mig att "ta det sen när det mest akuta lugnat sig och ta det så lugnt du kan, då först kan du nå fram" och jag tror att jag nådde fram :)
*pustar ut* därför kändes ditt svar så klockrent, precis så det gick till!!!!! Tusen tack E!!!!!
VARM KRAM !!!!!

37 Anonym:

skriven

Jag spår mig alltid via nätet - hur mycket stämmer det egentligen?

"Ärlighet. Ny kärlek. Äkta,ren, andlig kärlek. Antingen kommer du att träffa någon, att få en ny relation att älska och vårda, eller så kommer en relation du redan har förnyas och utvecklas mer kärleksfullt. Kortet kan stå för graviditet och barnafödande. En nystart på relationernas område. Om du känner dig blockerad och rädd eller oförtjänt av kärlek, finns risken att du inte tar emot den här chansen livet ger dig. Ta då reda på vad som hindrar dig, och försök ge dig in i den här nya relationen fast du är rädd. För endast goda saker kommer att komma utav detta och detta är ditt öde. "

38 Jeanette:

skriven

Men du vilken stil :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: