Man måste skratta....

 
kan du se detta utan att skratta ? Det kunde inte jag :)
Så  jag bjuder på fredagsskrattet och önskar er en riktigt go start på helgen
Kram
 
1 Sofie:

skriven

Hej!
Tror du vi kommer vinna budgivningen på "drömkåken"? :-)

2 ledsen:

skriven

esmaralda, jag har missat så mycket i livet, och nu är jag gammal. Kommer det hända något roligt snart? kommer jag hitta nån person som jag kan vara med>?

Svar: Saker och ting landar.. du ska bara se så mycket positivt du kommer att ha omkring dig och den där personen du vill ha i ditt liv kommer att dyka upp.. och så värst gammal är du inte.. kram :)
Esmaralda

3 Anonym:

skriven

Kommer min långa praktikperiod på bokföringsbyrån att bli bra?

Svar: Lite knaggligt någon gång men bra på det stora hela.. kram :)
Esmaralda

4 Åsa M K:

skriven

Ha ha.... Ja det måste man faktiskt! 😂😂😂

5 Eugenia:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om du kan se om jag kommer träffa min soulmate innan, under eller efter sommaren??
TACKSAM för svar!
Kram E

6 Helena Ir:

skriven

Ha ha haa..jag är nästan säker på att han mådde väldigt bra :)
den där mannen..

Esmaralda,kan du se något trevligt möte för mig snart?
Något positivt att se fram emot?

Kram :)

7 Alice:

skriven

jag tycker inte det är roligt med drogrelaterad humor.

8 Kajman:

skriven

ha ha ha, det här var riktigt kul :)))))))))))

9 Sun:

skriven

Kommer jag bli ha ett förhållande i sommar?
kram

Svar: ja den chansen är stor.. kram :)
Esmaralda

10 Sofia:

skriven

Hahaha den var rolig:))

ps: Ser du när det vänder till det positiva?
kramar

11 Fundersam:

skriven

Hej E. Är hon arg på mig? kram

12 Susan :

skriven

Ooops... snacka om att ha kul på jobb :)

13 Carina:

skriven

Imin SEANS i höstas såg du en man imitt liv.. Är han på väg snart? Något om mötet? Kram

14 Eugenia:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om du kan se om jag kommer träffa min soulmate innan, under eller efter sommaren??
TACKSAM för svar!
Kram E

15 CeCe:

skriven

Har en liten undran jag!
Har utvecklingssamtal på jobbet nästa vecka, som sagt riktigt nervös inför det, är det något annat än att vara mig själv som jag ska tänka på? Kommer jag få fram det jag vill till chefen å kommer han att förstå mig?

Svar: Bara var dig själv och var avslappnad.. det kommer gå bra.. kram )
Esmaralda

16 Viol:

skriven

Alice, man måste kunna skoja om allt och här var faktiskt riktigt kul.

17 Hedwig:

skriven

Esmaralda, jag har väldigt mycket ont i underlivet igen. Jag är mycket orolig. Jag har fått en tid hos gynekologen om 2 veckor och ska till Tyskland nästa vecka för att få en scan (det tar så lång tid i Holland...). Esmaralda känner nu något kring det här? Är det cystorna i livmodern eller endometrios? Går det över av sig själv eller måste det opereras bort redan nu? Jag frågar för att jag ska titta på en hyreslägenhet imorgon men vågar nästan inte att flytta i det här läget....

18 Roligt:

skriven

Ser du om något roligt händer snart, det enda jag gör är att jobba varje dag in o ut ;(

19 Resa:

skriven

Ser du om jag åker ut på någon rolig resa snart?? Vem åker jag med i så fall?? Kram

20 Gabriella:

skriven

Haha, den var riktigt bra :) vilken min:) ... Blev nästa sugen ;)

Kram!

21 Maria:

skriven

Hej!
Är så nyfiken... När kommer jag att träffa min nästa kärlek?
Ha en skön kväll! Kram

22 M:

skriven

Har sett den förr :) Alice jag håller med dig, finns nästan alltid undantag, här är det ett olycksfall i arbetet så jag tycker det är ok :)

23 anonym :

skriven

Hej ez! Jag vet att A inte är den rätte och försöker att bara se honom som en vän. Tror du att vi kan bli bra vänner? Så bra vänner att jag kan prata om allt med honom? Kram

24 Emma:

skriven

Hej

Vet du när kommer kärlek?

25 Skorpan:

skriven

Oj, hör hoppade youtubeklippen o celloisterna, var det nu rätt?, kom upp här! ? Ja man kan väl bli rätt hög :).

Lite mat och dryck såhär på kvällskvisten är aldrig fel :), spec som jag inte ätit något idag.. Kanske 5:2 skulle vara något för mig ; )?

Lugnt och skönt med tankarna någonstans i framtiden, med en man, en resa eller nåt sånt:).

Gillade dagens presentation av bloggläsarna, jättekul!! O spec karlarna då ; D. Mitt ex skulle aldrig i livet. ..

Trevlig kväll :)

26 M:

skriven

Den här tjejen borde ha kokat kaffe, hon fick oväntat besök :) :)

En kvinna på Södermalm i Stockholm väcktes av ett konstigt ljud från vardagsrummet på fredagsmorgonen. När hon klev upp upptäckte hon en 1,5 meter lång orm på golvet.

Ormen kröp snabbt in i en stor högtalare medan kvinnan flydde ut i trapphuset och ringde 112.

Polisen, som åkte hem till henne, kontaktade Skansen och fick rådet att packa hela högtalaren i en stor säck och ta med den.

– Vi lockade sedan ut ormen med en död mus för att slippa bryta sönder högtalaren, säger Jonas Wahlström på Skansenakvariet.

Ormen visade sig vara en australisk rutpyton och är inte giftig..

– Den har förmodligen krupit genom någon ventil och tillhör sannolikt någon av grannarna, säger Wahlström.

Kvinnan fick tillbaka sin högtalare men ville absolut inte ha pytonormen tillbaka. Den kategoriseras nu som hittegods i väntan på att någon ägare ska höra av sig.

Har ni fått oväntat besök nån gång?

http://www.youtube.com/watch?v=OWoP3vBenm8

27 M:

skriven

Var någon här som skrev de har PTSD, jag svarade med något om att ha inte för stora förväntningar på sjukvården kring PTSD, Sverige har kampanjer för att rekrytera och skicka människor i krig men hur går det sen...

" Jag lever med kroniskt posttraumatiskt stressyndrom och djup depression. Men jag får inte tillräckligt med hjälp av varken sjukvården eller Försvarsmakten.

Att komma hem ifrån ett krig är inte alltid så lätt som man kan tro. Visst längtar man hem när kulorna viner om huvudet, och ens kamrat ligger livlös på en sandbank.

Men vad är det man kommer hem till? Ett samhälle som knappt vet vad man jobbar för. Folk som kallar en för barnamördare och dylikt samt slänger ur sig kommentarer som ”vad synd att inte du också dog”.

http://debatt.svt.se/2014/02/28/sverige-sviker-oss-med-krigsskador/

28 Röd:

skriven

Svårt att inte skratta ja. Han såg riktigt lycklig ut :)

29 Jasmine:

skriven

Hej Fina Es!

Kommer något skoj hända i mitt liv snart?:)kram

30 Anonym:

skriven

Hej Es!
Har han känslor kvar för sitt ex? Han jag träffar?

Kram

31 Anonym:

skriven

Har jag en annan i sommar?
Eller ser det ut som om jag stannar och är kvar?

Kram

32 M:

skriven

Alice har en poäng som jag är glad över, när jag reste i världen som ung var jag glad för den hållning vi i Norden har tll droger, eller hade, såg något inslag från Sverige för många år sen där en kille hade skjutit sin bästa vän under drog påverkan, måste vara förödande då de var just bästa vänner.

Philip känner nog många igen och det verkar vara oavsiktligt vilket gör det än tråkigare.

Han hittades död i sin bostad i New York den 2 februari med en nål i armen. Det har sedan dödsfallet spekulerats i om droger kan ligga bakom skådespelarens död. Nu bekräftas det av rättsläkaren. Döden orsakades av en överdos av flera droger, bland annat heroin, kokain, benzodiazepiner och amfetamin, enligt Julie Bolcer, rättsläkarens talesperson i New York.

Philip Seymour Hoffman blev 46 år gammal.

33 Anna E:

skriven

Min morbror undrar hur monica har det nu på andra sidan? Kan du se?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: