RING 070 6660761 till Nettan !!!!

Nu har jag snurrat till det och TACK Helena för att du har ögonen med dig !
I förra inlägget  gav jag er det numret som ni INTE ska ringa... herregud...... jag ber om ursäkt!!
 
Nettan   är redo att spå er med kort varsel ( eller om ni vill ha regression via telefon) .... samma dag som du kontaktar henne och du ringer alltså till henne på följande nummer:
 
070 6660761
 
Och du kan alltså få din spådom eller telefon-regression redan idag !!
 

Nu är vi nyss hemkomna efter att ha tagit sparken till  lanthandeln... en upplevelse !!
 
Kram och ursäkta den här virriga spåkärringen !!
 
 
 
 
 
1 Tjej :

skriven

Kommer J och hans tjej göra slut inom det närmsta?

2 Hej:

skriven

Hej Es!
Ser det ut som om det finns chans att han ändrar sig längre fram och han kommer att vilja träffa mig?
Kram

Svar: Ser inte riktigt så ut.. kram:)
Esmaralda

3 Hej:

skriven

Ser det ut som om han och jag kommer att ses igen?
Kram

4 carina:

skriven

Vad mysigt ni verkar ha. Verkligen kontraster, ni har snö och lite kyla, jag har över 30 grader här i Indien.
Inatt bär det hemåt igen och skönt ska det bli.
Har fått flera stora sår på bröstkorgen och enligt den ayuvediska läkaren här så är det något flygande djur som bitit mig, inte vanliga moskitis. Fick några örttabletter att ta och salva.

Kanske jag kontaktar Nettan i morgon.

Kram Carina F

Svar: Trist med såren..men det blir bra...och ayuvediska läkare är som regel väldigt skickliga. Du är välkommen att kontakta Nettan i morgon... kram:)
Esmaralda

5 Juta:

skriven

Hej Es!
Kommer vi att kunna ses igen även om det kommer att dröja?
Kram

6 Helena Ir:

skriven

Fel kan vi alla göra..speciellt med lite
stress i kroppen över en oväntad situation :)
Jag lovar,jag vet!

Kommer min väninna få en lösning på sina
problem snart? Hon har det så tufft?

Det har faktiskt snöat under natten här i
Stockholm också..mest snöslask blev det..
Åh,tänk att få åka spark..som jag gjorde som
barn..:)

Kram till er båda :)

Svar: Ja, som det kan strula !! Men nu verkar vi ha fått ordning på det mesta här !! Din väninna har det inte lätt men det lättar...en lösning kommer.. kram:)
Esmaralda

7 Filo:

skriven

Hej Es!
Du har tidigare sett att han kommer att kontakta mig igen men att det kan dröja, när han kontaktar mig ser det ut som om han kommer att vilja träffa mig då också?
Kram

8 Birgitta:

skriven

Hej!

Skönt att snön fanns när ni kom. Här snöade för fullt igår så man plogade så svetten rann o nu är de -30,5 brrrr, de har varit milt ett tag så man har blivit bortskämd.

Ni får passa på o smaka av alla norrländska delikatesser tänker på allt vilt, kaffeost, hjortron m.m men skippa hemkört ;-)))

Kram o ha de gott, Birgitta

Svar: Tack för tipsen och vi ska testa allt.. utom hemkört :) Kram :)
Esmaralda

9 Jossan :

skriven

Inatt drömde jag att J.H hörde av sig idag.. Kommer han höra av sig snart?

Svar: Det kan dröja :) Kram :)
Esmaralda

10 Fisken.:

skriven

Hej.Ser du om mannen du såg i min seans 2010 dyker upp under 2014?

Tackar på förhand.

11 Xoxo:

skriven

Blir jeg å være med E i helga hvis jeg drar ut på byen lørdag?

12 myran:

skriven

Hej!

Kommer jag och I fortsätta??
Kramizar

13 Dm:

skriven

Saknar han BM mig eller tänker på mig?

14 Emma:

skriven

är förvåna över en sak att Kurator sade till mig "berätta inte mer om dina problem för mig"

vad menar hon och vad ska jag gör. kan du hjälp mig?

Svar: Ja, du ska ju definitivt prata med en annan kurator eller terapeut... MENINGEN är ju att du ska berätta om dina problem för dem.....du har hamnat hos fel person.. kan vara personkemin mellan er som inte fungerar... väldigt trist.. kram :)
Esmaralda

15 Ola:

skriven

Tack Nettan för en givande spådom. Och för att du kunde spå mig direkt. Jag är mycket nöjd.

16 Ne:

skriven

ES, Du har tidigare sett att han kommer höra av sig fast det kan dröja! Kommer han att vilja träffa mig då också? Eller ser det bara ut som en kontakt?
Kram

Svar: Det ser jag tyvärr inte...kram:)
Esmaralda

17 Maria 2:

skriven

Nu har jag bokat regression till Nettan och det ska jag få i morgon. Jag väntar med spänning. Kanske kan jag få säga ett snabbt hej till dig också Es, på telefon !

18 Anna:

skriven

Låter som att ni har det hur bra som helst :) Längesen man sparkade...är så svårt nu när det alltid grusas så flitigt! Förknippar sparken med min mormor, den färdades hon mycket på och det var så roligt när man fick åka och det gick riktigt fort i nedförsbackarna :)

Frågar också om det kommer hända något roligt eller positivt snart eller nån gång alls eller kommer jag bara trampa runt i samma spår?

Hoppas ni får en riktigt skön helg i snön :)

Kramar från Anna!!

19 Ne:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer G att kontakta mig?
Kram

20 Ge:

skriven

Hej Es!
Ser det ut som om det kommer att ta slut mellan han och henne inom kort?
Ser du då om han kan tänka sig kontakta mig?:)
Kram

21 Ne:

skriven

Hej ES!
Skulle det bli bra om jag kontaktade G? Eller kanske jag bör avvakta?
Kram

22 Linda:

skriven

Hej, Esmaralda!
Hoppas allt är bra? Har precis läst en bok av Betty Shine. Hon är inte i livet längre. Jag är nyfiken på vad du tycker om hennes böcker? Ha det gott! Krm, Linda

23 Lycka:

skriven

Kommer min man någonsin att börja uppskatta mig för den jag är? Kram

Svar: Nej, inte på det sättet som du längtar efter... kram:)
Esmaralda

24 Anställd:

skriven

Kan du se ifall vi kommer hitta den rätte som kommer att jobba för oss? Det sket sig sist! Kram

25 Lillan:

skriven

Vad mysigt ni har det.

Tycker du att vi dvs min vän och jag ska fortsätta att vara tillsammans. Jag har starka känslor för honom men har han det för mig?.

Svar: Känslor finns men just nu kan dina vara starkare.. det kan förändras..kram :)
Esmaralda

26 solen:

skriven

Hej Esmeralda!
Kommer han att höra av sig snart igen?Kram

27 Yvette:

skriven

Hej!

Har blivit spådd att finna en ny man. Måste jag hålla på att snurra runt eller dyker han bara upp. Jag är trots allt 60 år och det är kanske inte så lätt.

Svar: Han kommer.. ni är på väg mot varann..kram :)
Esmaralda

28 Jossan :

skriven

Så bra :) av någon anledning började jag längta att han skulle höra av mig! Då vet jag att han gör det :)

Hoppas ni gör en turné Sverige runt! För kommer ni ner till Malmö sår jag först på tur ;)

Kram

29 Spännande som väntar?:

skriven

Hejsan! Njut nu utav eran tripp i Norr:/) tekniken strular men allt löser sig till det bästa. Hur kommer kärleken att komma till mig? Kram

30 Susanna:

skriven

Vad bra att kunna bli spådd på direkten. Detta tar jag tag i nu. Kramar på er alla och på dig Ez och Nettan.

31 elisabeth:

skriven

Hej!

Kan du se om jag och min nuvarande relation kommer utvecklas och bli något hållbart i framtiden.

//Susan

Svar: Ja, chansen finns.. men helt säker är jag inte..kram :)
Esmaralda

32 Emma:

skriven

Okej, tråkig hörs om det

men jag längtar efter en kärlek men vet du när kom det?

33 Kräftan:

skriven

Hej E. Det blir nog ett telefonsamtal till Nettan nästa vecka.
Kan du sen nått om bäbis för mig i år?
Kram

34 Helena Ir:

skriven

TACK!

35 Emma:

skriven

snälla esm

kan du säger när kommer min kärlek :(

om jag gissa det kommer på nu termin eller? har jag fel?

36 Orolig:

skriven

Hej! Kommer det att ordna sig med jobb och inkomst snart?????

Kram

37 Pia:

skriven

Är det första gången du är i norrland Esmaralda?
Jag kan verkligen se er fnissa inne i lanthandeln =)

Svar: Ja, det är första gången för mig här... och nog fnissade vi.. i lanthandeln kunde man köpa MASK och MAGGOT ...och först fattade vi ju inte att det användes till pimpelfiske.. :) Kram :)
Esmaralda

38 Emilia:

skriven

Kan du se om det finns en chans att jag o T kommer närmare varandra? som vänner eller något mer? Vi har ju redan börjat snacka mycket mer och sagt att vi ska ses,det blir väl av?

39 Anna:

skriven

Hej Ezmaralda! Kommer det hända något speciellt roligt det här året? Kram Anna

40 Snö:

skriven

Hejsan E. Saknar M mig eller har känslorna passerat?

Svar: Ja, de flesta känslor har nog passerat.. kram :)
Esmaralda

41 Ne:

skriven

Hej ES!
Ser det ut som om det kommer ta slut mellan han och henne inom kort?
Kontaktar han mig då?
Kram

Svar: Det finns en chans att han kontaktar dig men det ser inte ut som om det blir något seriöst mellan er.. kram :)
Esmaralda

42 Miriam:

skriven

Hej alla, nu har jag bokat spådom till Nettan !

43 Skorpan:

skriven

Låter som ett härligt ställe att koppla av på. O lycko er som har snö :). Här skulle et också snöa... Föruom at vindarna vände o snön ine alls kom ;). Ja olika falla ödets lotter.

Es, tror du jag skulle klara mig ekonomiskt om jag lät bli att söka pengar från byrån? Eller löns det för mig att fortsätta o vara "gift" med dom? Klarar ju helst mig själv... Fast dom har ju nog hjälp mig den gångna hösten...

Kram Skorpan

44 Ne:

skriven

ES, Om/när det tar slut mellan han och henne och han kontaktar mig, kommer han vilja att vi ses då iallafall? Även om det inte blir något långvarigt/seriöst mellan oss!
Kram

45 dui:

skriven

Kan du se om dui kommer att bli min? Kram

46 Äktenskap:

skriven

Ser du om vi kommer att bli gamla tillsammans jag o min man? Kram

47 Natta:

skriven

Hej E!
Jag undrar om du kan se varför det känns så spänt emellan mig och en gamal fling?

48 Själen :

skriven

Varför mår jag så dåligt just nu?

49 Mask och maggot:

skriven

Hej! Pimpelfiske är härligt i April, ligga på isen och pimpla och solen värmer man blir brun som en pepparkaka. Ni skulle åka upp i April det är underbart.

Kram

50 Natta:

skriven

Hej E!
Jag undrar om du kan se varför det känns så spänt emellan mig och en gamal fling?

51 Nyfiken:

skriven

Hej ES!
Du berättade att det inte ser ut som om det blir något seriöst mellan han och mig!
Ser det ut som om det är han eller jag som inte "vill" att det blir något seriöst mellan han och mig?
Kram

52 Len:

skriven

Hej Es!
Har lite "magknip"
Vet inte om jag kommer att klarar mig ekonomiskt nu i januari med alla räkningar!
Ser du om det ser ut som om jag klarar mig? Utan hjälp!
Kram

53 anonym:

skriven

Hej,
kan du se om jag någonsin kommer gifta mig? Sker det i så fall utomlands?
Tacksam för svar.

54 Hedwig:

skriven

Mm man blir nästan lite avundsjuk av att läsa allt det där! Att ha mysigt i en liten stuga mitt i skogen med mycket snö omkring sig och kanske en brasa låter lockande. Jag har en stor karta över hela Skandinavien och Baltikum här och Gargnäs står, i motsats till Vejbystrand, faktiskt på kartan!

Du skrev för några dagar sedan att antingen Rembrandt van Rijnstraat 234 eller Hardewikerstraat 54 i Groningen kändes okej. Nu undrar jag dock, tveksam som jag är, VILKEN av de här lägenheterna som känns okej? Och känns staden Groningen bättre för mig eller ska jag kanske stanna i Nijmegen? Tack för ditt svar.

55 Helenam:

skriven

Härligt med vinter!
Var det en slump eller ville han försöka träffa mig förra helgen?

56 MumsMums:

skriven

Älskar min lilla vovve
Undrar lite varför hon är så klängig på mig? Helst skulle hon vilja krypa under mitt skinn eller sitta på mitt fejs.
Har fått för mig en-två orsaker. Stämmer de????

Kram

Svar: Han vakar över dig och blir alltför beroende av dig... tillåt det inte.. kram :)
Esmaralda

57 Elise:

skriven

Vad kul att ni äntligen får träffa kung bore :).

Ja här i norr köper man mask och maggot lite vars stans, bensinmacken, affären...är som ett måste speciellt fram på våren när man far ut och pimplar! Slutet Mars...bästa månaden här i Tornedalen, det måste ni någon gång få uppleva :).


Svar: Jo, vi funderar faktisk på att ta varsin maggot under armen och pimpelfiska :) Kram:)
Esmaralda

58 Im:

skriven

Hej Es! Kommer våren med något bra glädjande??

KRAM

59 Ha:

skriven

Hejsan Es!
Ser det ut som att min tid kommit nu, att det är dags för mig att lämna mannen?
Kram

Svar: Ja, det närmar sig... kram :)
Esmaralda

60 Ha:

skriven

Hejsan Es!
Ser det ut som att min tid kommit nu, att det är dags för mig att lämna mannen?
Kram

61 Drömmaren:

skriven

Hej Es,

Jag går runt i så många tankar och funderingar nu. Jag har aldrig mått så dåligt som nu. Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra. Tycker du att vi ska försöka eller ska jag gå vidare med mitt liv och lämna det som har vart eller ska jag kämpa? Jag undrar om du ser något ljus i min tillvaro, vår tillvaro?

Kram!

Svar: Det är tungt nu men det vänder.. kram :)
Esmaralda

62 Esma:

skriven

Hejsan Es!

Vad har jag för spännande nytt att se fram emot i år?
något roligt som sker snart..

kramiz:)

63 Ea:

skriven

Hej,första gången jag är här. Jag har lidit av otur i många många år. Jag kämpar hårt men det är inte sällan ett steg framåt och två bakåt. Jag står och stampar. Mina närmaste vänner tror tom det är något övernaturligt över det hela. Någon ljusning månne?

64 Ea:

skriven

Hej, första gången jag är här. Har haft otur i många många år, i synnerhet i arbetslivet. Inte sällan ett steg framåt och två tillbaka trots att jag kämpar hårt. Mina vänner börjar tro att det är något övernaturligt över det hela. Ser du någon ljusning?

Svar: Du kämpar inte förgäves.. det ljusnar.. kram :)
Esmaralda

65 Julia:

skriven

Hej Esmarada!

Jag undrar när du ser mig på ett nytt jobb & vilket område det blir..? Tack&kram:)

66 Boudica:

skriven

Har en liten fundering....
Det är så att jag är lätt omtyckt, och så jobbar jag på ett ställe där jag är en av få tjejer.
Så jag kom på en undran om hur många av dem som arbetar där är egentligen intresserade av mig?
Åtminstone en vet jag, om ingenting där har förändrats.

67 Agnes:

skriven

Huvva...snö!
Ja, ha det så gott nu i det där lappmöglet, haha!
Här i Fjollträsk så fick naturen spel, och regnblandad snö vräkte ner från himlen i princip hela natten.
"Snön" blev till något blött och slibbigt klet som lade sig över allt där det gick!

Nä, jag är ingen snömänniska. Har aldrig varit, och kommer aldrig att bli.
Gillar inte heller att sola, så jag är väl en avig jävel på det viset...

Just nu ser jag livet som en smula tröstlöst. Går upp och gör det jag måste, men utan intresse. Utan för att det är det jag förväntas att göra.
Inser att det är nu som folk slutar att höra av sig...men varför gnälla på det...jag kan ju i min tur höra av mig, men jag ser ingen anledning till det.
Orkar liksom inte peppa andra, när jag själv knappt har energi till mig själv.

Den vän jag umgicks med innan detta med dödsfallen inträffade, messar om att han saknar mig...men han saknar mig inte så pass, så att han skulle kunna tänka sig att ta en fika på stan, nej , det ska saknas hemma hos honom. Jag ska alltså sätta mig i bilen och köra i en dryg timme, för att han saknar mig...jaja, varför bli förvånad...han är ju karl...och det är ju så karlar överlag är...så nu skiter jag i honom...är lika ensam i hans sällskap som jag är i mitt eget...

Jävla tur att jag är van att klara mig själv...och nu har jag gnällt av mig.
Och livet rullar på, och det enda är att härda ut.
Finns de som har det värre!

Ha det bäst, alla, och kram!

Svar: jag gillar snö & storm & oväder.. ogillar o sola.. men om jag var tvungen att åka skidor och stå på så hade jag nog inte gillat snö heller :) Det är så trist... att folk slutar höra av sig när de behövs som mest.. i början när man mist en älskad då har man fullt upp med praktiska ting.. men är lite i chock... och sen när allt detta lagt sig.. då kommer känslorna och då behöver man människorna som bryr sig. Och då tycker de ofta att de redan gjort sitt. Stor kram :från mej och Nettan
Esmaralda

68 Nyfikenienstrut:

skriven

Kommer han K och sin nuvarande flickvän M gifta sig/ hålla ihop livet ut eller gå skilda vägar?

69 Dm:

skriven

Saknar han BM mig/tänker på mig?

70 Hoppfull:

skriven

Hej Esmeralda! Blir det mitt ex och jag igen? Kram

71 Louise:

skriven

Tack för svaret jag fick häromdagen.
Om min sambo blir av med jobbet en tid(på måndag förmodligen) som jag fick som svar om hur kommer det gå då?
Då är jag väldigt desperat att få ett timvikariat...ser du något inom den närmsta framtiden inom jobbfronten? Kan ju som sagt inte leva enbart på mitt studiestöd.
I vilken bransch blir det jobb inom?

Hoppas er kväll blir bättre än min kommer bli.
Kram.

72 SOL:

skriven

Ååååå! Jeg håper på nordlys og klar stjernehimmel for dere to snilleste heksene nord for polarsirkelen .
Jeg må holde hardt i kronasjene mine, men når pengene begynner å strømme den andre veien, DA.........blir det spådom!
ES: Ser du lys i tunnellen? Inntekt/arbeid?

Svar: Japp.. ljuset finns.. det kommer..kram :)
Esmaralda

73 ?:

skriven

Hejsan Es!

Vad har jag för spännande nytt att se fram emot i år?
något roligt som sker snart..

74 Julia:

skriven

Hej Esmarada!

Jag undrar när du ser mig på ett nytt jobb & vilket område det blir..? Tack&kram:)

75 Jo:

skriven

Hej Es!
Jag har inga speciella förväntningar på honom! Men han har skrivit till mig ett tag nu, Har han ett seriöst intresse?
Kram

76 Pia:

skriven

Hahaha!! Underbart, välkommen till norrland =)
Nu bor jag bara mitt i sverige, men nog har vi maggot på macken allt!
Kram!

Svar: :))))))))))))))))))
Esmaralda

77 Ha:

skriven

Hejsan Es!
Ser det ut som att min tid kommit nu, att det är dags för mig att lämna mannen?
Kram

Svar: Ja, du närmar dig en klarhet,, kram :)
Esmaralda

78 Therese:

skriven

Hur ser min framtida partner ut?

79 Anonym:

skriven

Händer det något nytt positivt snart?

80 2014:

skriven

Hej

Vilket kommer först? en flört eller soulmaten?

81 Nyfiken i en strut:

skriven

När ser du en flytt?

82 Resefeber:

skriven

kommer jag vilja resa snart?

83 Lillis:

skriven

Är det så att jag känner på mig saker som ska hända och ske emellanåt? Ha en trevlig kväll. Kram

Svar: Ja du har en tendens att känna in .. kram:)
Esmaralda

84 Blomman:

skriven

Hej E!

Kan du se något positivt som sker den närmsta tiden?

85 S :

skriven

Hej..
Mitt hjärta värker, och jag hoppas på att han hör av sig. Vi har inte hörts av på lite mer än en vecka nu.. Jag har inte hört av mig pga rädd att bli sårad.. Kommer J att höra av sig???


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: