Yvonne ( mormor) se hit.....

YVONNE ( Mormor) ANROPAS !!
 
Det är många som vill följa din blogg och som vill kunna skriva en kommentar men eftersom de inte är medlemmar  går det inte att kommentera.
Det hela bör vara en inställningssak
Men det är kanske så att du inte vill att någon ska skriva ?
För ibland kan det ju  vara så och då är det helt iordning !!
 
Lämna gärna adressen till din blogg igen
Kram
 
1 Emmi:

skriven

Kan det bli något mer mellan mig och M?

2 Lillis:

skriven

Händer det nåt positivt för mig framöver? Kram

3 💙:

skriven

Igår kveld spådde mamma i kaffegruten i koppen til pappa. Der så hun tydelig en dame som hadde en unge på armen, hun sier at det var en guttunge. Hva betyr dette? Betyr det som mamma kanskje tror, nemlig at noen i familien får barn? Og isåfall, hvem kan det være?

Og savner han meg? Og tenker mye på meg? :)

4 Hopp:

skriven

Hej!

Femte sommaren och femte året utan kärlek, jag är så pass ung, 35, att det borde inte vara ensamt.

Vänder kärleken snart? Alla dessa somrar i ensamhet, då spelar inte vädret någon roll alls.

Tack

Svar: Det vänder och det kommer massa somrar med fin kärlek... kram :)
Esmaralda

5 Nyfiken gul:

skriven

Hej Ez!

Finns det en soulmate i min närhet?
kramiz:)

6 anonym:

skriven

Hej Ez! Kan du se om det blir en varmare sommar för min del? Hittills så har vädret inte varit på topp vilket gör att mitt humör inte heller blir så bra. Borde jag stanna några extra dagar i Göteborg? Kram

7 just:

skriven

Hoppas du haft underbar helg!
Jag har träffat underbar man T ! :)
Ser du om det kan blir nåt seriöst med han?.
Kramar i solen :)

Svar: ja det kan det faktiskt bli.. chansen över över 50 %.. kram :)
Esmaralda

8 anonym:

skriven

Hej ez! Ser du om det snart blir en varmare sommar för min del? Borde jag stanna några extra dagar i Göteborg? Kram

9 Åker snart:

skriven

Hej ES
kommer jag få roligt på min nästa resa?Krm

10 åsa s:

skriven

hEJ E!

Min farmor har gett mig mkt tecken den sista v käns det som . stämmer det ? Vill hon att jag ska åka till stockholm o löser det sig m ekonomin då? ska jag ta hotelen som är bokade? tveksam om jag ska åka el ej?

kraam åsa

11 Janina:

skriven

Hej,
Jag och en av mina bästa vänner har haft en del bråk på senaste. Jag känner mig oerhört besviken och sårad av henne och hon verkar inte riktigt förstå. Hur ser det ut, kommer det bli som förut eller verkar det som att vår vänskap rinner ut i sanden nu? Tacksam för dina råd då jag känner mig riktigt nere av det här.
Kram

12 Yvonne (gammal kund):

skriven

Hej!

Jättekul om ni skriver till mig! Då blir jag så glad.

Min adress är till bloggen yvonnedennismatte.blogspot.com

Kram. Yvonne

13 Facebook:

skriven

Hej Bästa ES!

Jag är med på en utlottning tror du jag vinner något på den sidan?kramar:)

14 💙:

skriven

Igår kveld spådde mamma i kaffegruten i koppen til pappa. Der så hun tydelig en dame som hadde en unge på armen, hun sier at det var en guttunge. Hva betyr dette? Betyr det som mamma kanskje tror, nemlig at noen i familien får barn? Og isåfall, hvem kan det være?

Og savner han meg? Og tenker mye på meg? :)

15 Yvonne (gammal kund):

skriven

Nu ska det fungera att skriva till mig!

Kram. Yvonne.

Svar: Jättebra :) Meddela gärna din bloggadress igen...
Esmaralda

16 anonym:

skriven

Hej ez! Blir sommaren bättre snart? Borde jag stanna några extra dagar i Göteborg med min syster och bror? Kram

17 Malina:

skriven

Bättre sent än aldrig, här kommer lite boktips. Jag har själv rensat ut massor av böcker från min bokhylla så jag har glömt vad många heter, och dessutom har jag mer och mer snöat in på fackböcker! Men nu ska jag ta och läsa lite romaner igen... Mitt första tips är dock dokumentärliknande, mycket rolig och underhållande om man har rätt humor; Guru av Zac O´yeah. (Om alla gurus i Indien). Mina romantips är: Den frusna trädgården av Kristin Hannah, Ru av Kim Thuy och De små tingens Gud av Arundhati Roy.
Kram från Malina

18 Hopp om en underbar vecka:):

skriven

Hej Es!
Jag tog ju kontakt, ser du om han hör av sig o om han kommer o hälsar på snart??
Kram kram

19 Anonym:

skriven

Om jag väljer O, kommer det valet vara ett steg åt fel riktning i livet? Det känns så fel men samtidigt så rätt. Vill inte vara med nån annan ändå även om det inte är något seriöst kram

20 sus:

skriven

hej

fy fan nu tyckte jag synd om mig själv hur kan han göra så här mot oss efter allt vi gått igenom?

varför vill jag bara att han ska ångra sig?

hur tänker han?

sus

Svar: Nu är det du som måste fatta dina beslut.. håll huvudet klart.. kram :)
Esmaralda

21 A.k:

skriven

Hej Es, jag är i en situation där jag inte vet vad jag ska göra! Jag snackar med en härlig kille men min ex är tbx i bilden och han ångrar allt och hade en bra anledning till allt som hade hänt. Jag känner mig vilse och vet inte vad jag ska göra! Tacksam för svar!
Kram

22 Lillis:

skriven

Händer det nåt positivt för mig snart framöver tro? Kram

23 Anonym:

skriven

Hej E!
Kan de bli något med A? Massa kramar!

24 mormor:):

skriven

TACK goEsmaralda!! Vad snäll du är!! Funkar nu att kommentera på Yvonne´s sida!!

KRAAM på dig o leverpastejspuss till Mannabonne :D

<3

25 Anonym:

skriven

Om jag väljer O, kommer det valet vara ett steg åt fel riktning i livet? Det känns så fel men samtidigt så rätt. Vill inte vara med nån annan ändå även om det inte är något seriöst kram

26 Anonym:

skriven

Igår kveld spådde mamma i kaffegruten i koppen til pappa. Der så hun tydelig en dame som hadde en unge på armen, hun sier at det var en guttunge. Hva betyr dette? Betyr det som mamma kanskje tror, nemlig at noen i familien får barn? Og isåfall, hvem kan det være? Meg?

Og savner han meg? Og tenker mye på meg? :)

27 Chatrine:

skriven

Hej Ez, ser du om min framtida man är i antågan nu i sommar? Kram

28 A-k:

skriven

Hej Es, jag är i en situation där jag inte vet vad jag ska göra! Jag snackar med en härlig kille men min ex är tillbaks i bilden och han ångrar allt och hade en bra anledning till allt som hade hänt. Jag känner mig vilse och vet inte vad jag ska göra! Tacksam för svar!
Kram

29 Lillis:

skriven

Händer det nåt positivt i mitt liv snart? Kram

30 åsa s:

skriven

Hej e och alla ni andra!

Ville säga att jag har med två tavlor på en sommarutställning på arken Hotel art& garden spa i göteborg som varar nu fram till 20 augusti. Om ni är på västkusten o vill hitta på lite kulturellt. Tavlorna kan ni se vilka som kom med.asaskonstomusik.blogspot.se

Härliga tips du delar med dig e o det sprudlar energi av dej till oss andra . du är toppen! Tack o jag fyller i juni så mkt dans o tjo o fest på logen hemma på landet .springa m potatis på en matsked o springa snabbast en sträcka . Det va att bita i. skeden!!! fniss
kram åsa

Svar: Vad roligt o nu uppmanar vi bloggfamiljen som finns i närheten att titta på dina tavlor.. kram :)
Esmaralda

31 Dålig?:

skriven

Jag har så ont i själen :(
Har en väninna J som jag har hållit mig undan ett tag då det var något som inte kändes rätt.
Nu är hon ledsen och jag sitter här och undrar om jag gjort något dumt.
Usch :(
















Svar: Prata ut... trots allt ser det ut som om ni kan ha en hel del trevligt tillsammans.. kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: