Fnatt......

På fotot befinner vi oss i Köpenhamn.... men är nu framkomna till hotellet i Vilnius... och fick  lite glädjefnatt. Riktigt fint för att vara nästan gratis !! Rent och fräscht... inte så stora rum men skrivbord finns.. vilket underlättar för oss när vi ska jobba med spådom och regressioner....
 
Nu ska vi ut på stan en sväng och se oss omkring och en god middag ska det också bli
 
Vi hörs i morgon.. och glöm inte att kontakta Nettan om du vill ha extra billig spådom... extra billig regression eller om du vill ställa tre frågor på onsdag för 100 kronor. GÄLLER BARA DENNA VECKAN !!
 
Nettans skype: Anette Devad ( utan bostadsort)  
 
Ha ni också en go kväll
kram & kärlek
1 M:

skriven

Hej Es. Varför blir min kompis så upprörd på mig bara jag pratar med hans vänner? tycker det är väldigt orättvis behandling. tror han att jag ska bli bra vän med dem och sluta prata med honom, eller blir han svartsjuk för att han har känslor för mig? han vägrar svara. kram

2 tjejen :

skriven

Just nu är jag lite ledsen. Nu har jag kämpat som en dåre för att få ner tomtekartonger från vinden (det är inte lätt i den röran, och heller inte med min andra problematik. Nu när jag packat upp dem så kommer jag bara upp i ett 30-tal tomtar... Jag vet att jag ska ha ca 200 egna. Och sen ska jag ha fått en massa sedan mamma dog. Vart är kartongerna? :(

3 Zwezia :

skriven

Es, tror du han vågar släppa taget där han är..inte riktigt än men snart?

4 Lisa:

skriven

Hej es! Gillar han mig som han säger att han gör? Kommer det bli något seriöst mellan oss? Kram

5 sus:

skriven

hej

nu har han inte hört av sig på hela veckan inte ens i helgen, blir orolig har det hänt något?

love sus

6 sus:

skriven

hej
vad ska jag göra? känner mig orolig att något hänt-kan du se om allt är bra?

love sus

7 E:

skriven

Hej Esmaralda! jag behöver verkligen veta om han är seriös med mig eller inte. Jag gillar han men gillar han mig som han säger att han gör? och kommer det hända något mellan oss?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: