Vad då Lets Dance ???

 
Det var en rackarns dansglad pippi !!!
 
Njut av lördagen... nu ska jag försöka packa.... ta mej ett skumbad och försöka ladda känslan av nästan-semester!
Kram & kärlek
1 Anonym:

skriven

hahahaha, det kallar jag för en begåvad och talangfull pipi.. vi hade en pipi en gång i tiden som hade lärt sig att röka..ha nu en riktigt trevlig resa fina ES..
Kram

2 lippan91:

skriven

Kommer jag finna kärleken i sommar?

3 Anonym:

skriven

Heej
Har jag träffat den rätta än? Vad kommer han att vara vart kommer ja träffa han? Hur ser allt för mig just nu? Kommwr bra saker att hända? Hur ser han ut? Kommer jag att byta skola efter sommaren?
Tack för svar

4 Mikaela:

skriven

Hej E hoppas du kan svara mig. Är jätte ledsen hittat ett stort fel på gravstenen ett stavfel ( vi gör den i mina föräldras hemland) till min fråga kommer det kunna gå att lösa utan att göra större ändring och att det blir jätte dyrt ? Ser du något? Allt är mitt fel och jag mår så dåligt över detta?

Trevlig kväll

Svar: Egentligen är inte stavfelet så viktigt men det kan åtgärdas.. ta kontakt och be om kostnadsförslag.. kram :)
Esmaralda

5 shkurtesa llukaci:

skriven

Hej es! snälla när kommer min prins till mig??? finns han i närheten eller? mvh shkurtesa

6 Anonym:

skriven

Tänker han på mig ibland? och i så fall hur?

7 Tanten:

skriven

Hahahaha, ja jösses. Hade jag slängt så med mitt huvud, hade jag fått hjärnskakning.

Trevlig resa Esmaralda.

Kram

Svar: Tackar.. ja i morgon bär det av... kram :)
Esmaralda

8 sus:

skriven

hej
nice dance....
is i magen....
love sus

9 Anonym:

skriven

Hej ES,
stämmer min känsla att min fd kollar upp mig genom sociala medier? Vad tror du han är ute efter?
Kram

10 Anonym:

skriven

Hur jag än gör å gör om å gör om så blir allt i mitt liv bara ett enda kämpande.. Varför?

11 christina:

skriven

Haha det var mig en härlig fågel, skulle lätt vinna Let`s dance :)

Nu undrar jag om du kan se om och när jag träffar en man?

Fortsatt trevlig lördag till dig

12 Resefeber:

skriven

kommer jag resa ngt i sommar?
ser du om jag får uppleva en resa till Bora Bora det är så vackert där?
kram:)

13 Anonym:

skriven

imponerande, tom en fågel dansar bättre än mig :-)
Jag har ett barn och vill så hemskt gärna ha ett till barn..ser du kära ES om jag får mitt efterlängtade barn..har hört att ensambarn blir både bortskämda, får svårt att dela med sig osv..stämmer detta?
Kram

Svar: Det finns en chans för dig att få ytterligare ett barn men då bör det ske ganska snart. Ensambarn behöver inte bli bortskämda - det beror sig helt på hur man behandlar barnet.. kram :)
Esmaralda

14 Anonym:

skriven

Hej

jag har en fråga att är det jättesnart att jag kom möta kärlek? och kanske kan du ser lite av vem personen är? tack för din hjälpa om du hjälp mig :)

15 Sommar:

skriven

Ser du om det händer något stort på kärleksfronten i sommar?
kram

16 Helena Ir:

skriven

Trevlig resa till dig och vännen :)
Jag är nyss hemkommen från årsmötet,
och det känns rätt bra..
Nu har R börjat höra av sig igen,
undrar om han är intresserad mer
än vän..det är ju tyvärr inte jag.
Annars tycker jag att det är trevligt
med vänner av båda könen :)

Kram :)

Svar: Javisst är det... jag har också vänner av alla de sorter... det berikar.. men jag tror nog at R är intresserad av lite mer än bara vänskap.. kram :)
Esmaralda

17 Fjärilsvingar:

skriven

Hej Es!
Tack!!! Önskar dig en underbar resa!!
Kram till dig o den lille snarkisen

18 ❤️❤️❤️:

skriven

Kära Es! Ser du hur min kommande romans ser ut? Tacksam för svar! Kram

19 Anonym:

skriven

Hej!
Tror du det blir ett livslångt äktenskap eller är det rätt kört?
Kram

20 Browallia:

skriven

Helt underbar danspippi! :D

Önskar dig en trevlig resa!

Kramar och kärlek till dig och MG

21 Oxelina :

skriven

Men vad härligt med resan som förhoppningsvis tar med oss också på ett hörn ☺. Ha en underbar resa.

22 Anna:

skriven

En till fråga.. Vad i helvete ser/såg han för sexigt i mig? Jösses ändå! Ha en underbar resa! Kram :)

23 Zarah:

skriven

Önskar dig/er en riktigt trevlig resa imorgon<33
& ser fram emot att se nya bilder & en healing därifrån:)
kram:)

24 Livsturisten:

skriven

Oj är det imorgon det bär iväg? Jag ser fram emot resan som den fripassagerare jag är här på bloggen. ;) jag önskar en bekväm o trygg resa både dit o hem igen o härliga dagar på resmålet. Kram!

25 åsa s:

skriven

HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ÄLSKAR DEJ ESMARALDA ha ha ha!!!
Jag som ÄLSKAR DANSA ....
Kram åsa s

26 Mareli:

skriven

Hej!
Kommer det att ta slut mellan oss här?
Kram

27 nyfiken:

skriven

Hej E
Ser du om B mannen som jag är små förälskad i kommer bli en del av mitt liv i framtiden?Kommer jag då flytta utomlands?Skulle uppskatta få veta :-)
Mvh lilla mig


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: