På gofrukost

 
 
Dagen började med gofrukost hos Nettan, för Mannabonne Glenn och mig
Vi bor ju i varsin  ände av byn.. så det blev en rätt lagom promenad
 
Nettan hälsar att just nu har hon ett par lediga  tider för såväl regression  som spådom.... via telefon eller  om du väljer att besöka henne
 
Ring henne på: 070 6661570 och boka !!
 
I morgon far jag till dottern i Lund och sitter barnvakt för barnbarnen - eftersom dottern ska på bröllop.
 
Fick en sådan där idé nyss som verkade bra just när den dök  upp men mindre bra efter ett tag.. och nu är köket upp & ner... eftersom jag fick för mig att BAKA l kakor att ha med barnbarnen.... första plåten med kokosktoppar är bränd.. suck... och MG tjatar och vill ha.... så nu ska jag ut i köket o ta nya tag !
 
Njut av helgen
Kram & kärlek
 
1 Skorpan:

skriven

Härligt med frukost :).
O bakning, det var ju bara en övningsplåt ;).
Imorgon iväg med bilen, ser den ut o hålla?
Det knakar i lederna på den, känns det som, magnesium kanske skulle hjälpa ;)...
Trevlig bakning....
Kram Skorpan

2 Helena Ir:

skriven

Det verkar vara en riktig bröllopsdag imorgon,
båda mina döttrar ska på bröllop,men inte på
samma!

Kokostoppar bakade jag mycket som yngre..gott!
Lycka till med nästa plåten! Som tur är,så är
de enkla och snabba att göra :)
Och MG,kanske kan få EN !? :)

Kram :)

Svar: Han har glupat i sig alla smulor.. och eftersom det bara BLEV smulor.. så blev det alltså en hel del... fotobevis kommer i morgon.. kram :)
Esmaralda

3 sus:

skriven

hej
mysigt,med go frulle.....
alttid händer de något....
hur blir det här tro?

love sus

4 Anonym:

skriven

gör han så E med minegn vrf belv han kall mot mig?

5 Hemliga H:

skriven

Hej Es! Ser du att det blir något djupare mellan mig och han jag tänker på? Kram

6 Anonym:

skriven

Hej Es!
Duktig du är som bakar! Vet inte när jag själv gjorde det..
Bra dag har jag haft o fått fyndat lite:)
Känner mig lite yr o konstig, men det går väl över snart:)
Romance for me??? Kan det bli något snart med honom?
Kram o ha e go kväll❤️

Svar: bara vänta... i morgon kommer fotobeviset på baket... suck.... och ja, en liten romans kan det mycket väl bli.. kram :)
Esmaralda

7 Anna:

skriven

Vad mysigt att bli bortbjuden på frukost :)!!

Alltså....funderar och håller på igen. Tänk om det är helt bortkastat och i onödan om jag nu gör det jag tänkt. Vill så gärna men är rädd för det som ev kan komma sen. Även om det kan bli bra.

Kram :)

8 Sophia*:

skriven

Kommer jag lyckas få jobb inom Augusti!? Får en aning panik. Jag har svårigheter inom de krav som ställs för att få hjälp med ekonomi, samt att jag MÅSTE ha ekonomi, jag har massa avbetalningar varje månad :( Får panik nu, om jag verkligen gjorde rätt val! Känns det rätt så Är det rätt, men, jag kommer kanske hamna i skiten igen

Ha en fin helg!

Kram

9 Anonym:

skriven

Hej! Någon på jobbet som är intresserad av mig?
Kram!

10 Klara:

skriven

Hej Esmaralda! Du sa att jag skulle åka på min resa iallafall, men det ser ju inte ut som att det blir av? Kommer J ändra sig och kontakta mig igen? Kram Klara

Svar: Blir den inte av just nu.. då ska du göra nya planer och göra din resa så fort du kan.. och gör den till din egen.. kram :)
Esmaralda

11 Pojkvän?:

skriven

Hej Es!

Ser du mig i ett förhållande i år eller är jag singel som vanligt?
kram

Svar: Något bör ske i år eller början på nästa år.. kram :)
Esmaralda

12 A:

skriven

Ska jag behöva vara orolig för min ekonomi, orolig att utsätts för bluff inbetalning?? Ser du någon varning i detta...
KRAM!

13 Anonym:

skriven

Händer det något positivt snart? På kärleksstigen?

Så trött på allt det negativa nu!

14 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer han och jag att prata igen?
Kram

15 Helena Ir:

skriven

Aha,den lille mannen..blev riktigt glad,alltså :)

Kram :)

16 Susanne Amalia :

skriven

Mmmmm njut av frukosten hos Nettan., och jag misstänker att MG får smala en och en annan kaka.. 😊 Kommer någon höra av sig snart?? ☺️ Med ☀️I❤️ Önskar jag dig en fin kväll och en underbar frukost i morgon🎈🎈

17 Jobbfronten?:

skriven

Hej Es!

kommer jag få ett jobb snart där jag trivs?
kram

18 Helen:

skriven

Mys på hög nyvå ned barnbarnen :-).

Vill inte störa dig med en fråga. Men du kan inte annat än att hoppa över den :-).

Hur ser det ut med min o mannen fortsatta relation?

Önskar Dig o Familjen en härlig helg. Kram

19 Beundrare:

skriven

Hej!

Finns det någon som beundrar mig på avstånd???

kram

20 Browallia:

skriven

I början av året fick jag min tredje seans av dig med en varning om att jag skulle förlora något av värde som jag skulle glömma någonstans och då skulle det vara borta för alltid. Enligt varningen skulle detta ske sista veckan i juni. Jag var medveten om detta och hade extra koll på mina saker och under den veckan men inget försvann. De senaste dagarna har jag varit mer disträ än vanligt och i torsdags försvann min jacka med mitt headset till mobilen i jackfickan. Jag har letat efter den men den är spårlöst borta! Tanken slog mig att det är sista veckan i juli nu, kan det vara så att varningen egentligen skulle ha vart i juli istället för juni? Intressant att höra om det kan bli så?

Kram och kärlek

Svar: Ja, här kan den mänskliga faktorn ha spelat ett spratt och jag såg fel månad.. det brukar inte bli så... men risken finns... och det är nog vad som hänt.. jag är hemskt ledsen för det.. kram :)
Esmaralda

21 Browallia:

skriven

Kära Esmaralda, inte behöver du vara ledsen. Jag ser positivt på det som hände, att det var menat att jag skulle lära mig en läxa och hålla bättre ordning på mina grejor. Jag känner tacksamhet över att jag kom lindrigt undan med en sliten jacka som sjöng på sista versen och headset till mobilen har jag en liten samling av i byrålådan. Det hade varit mycket värre om det hade varit min alldeles nya mobil eller plånbok med alla kort som jag slarvat bort. Jag kommer fortsätta vara stamkund hos dig och är glad att jag har dig att vända mig till när livet känns upp och ner.

Kärlek och kramar

Svar: Känns ju lite knas att jag tar fel på en vecka.... kram :)
Esmaralda

22 Längtar svar :

skriven

Hej Ezmaralda vad ser du i min närmaste dagar eller månad ? Något roligt på gång i så fall i vilket väg jobb? Flytt? Ekonomi ? Kärlek ? Problemlösning mm Vad som hälst hihihi Något trött på enformigt hoppas något bra kommer till mig , trött på att vänta , snart ger man upp hoppet .
Esmeralda
Om du kan eller vill hjälpa mig , desperat att veta som positivt som negativt eller neutral lägger hoppas du kan ägna några minuter <3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: