1 Lilla skutt:

skriven

Hahaha Es'
That My cup of threat or wine:)
Allt är upp o ner o jag vet inte vad jag håller på med riktigt.
Kärlek, jobb, bekanta mm.
Vad ska jag göra Es?
Jag är helt förtvivlad för att aldrig någon blir kär i mig som jag är kär i, De få ggr jag får en chans så blir jag för mycket o skrämmer bort dom.
Kram

2 Helena Ir:

skriven

Ja :)

3 Skorpan:

skriven

Japp, till grannen ;)..
Kram Skorpan

4 sus:

skriven

hej
you go girl....

love sus

5 Ensamt:

skriven

Känner mig ensammen! Kommer det vända???? :'-(

Svar: Ja, gör upp lite bra planer.. och vips hamnar du i medvind... kram :)
Esmaralda

6 Anonym:

skriven

Hahahshs

7 Terese :

skriven

Vart 17 är min Prince charming?!? Har han fastnat i ett träd eller nåt?!?! 😆😳😂

8 mormor:):

skriven

Tjena på er tjejer ;) Jag bara måste få säja att Jamen såklart man kan !!! Efter att ha gått "Trick or treat", "bus lr godis" i så många år, så bestämde jag o gubben min att gå "Öl eller snaps" det år vi va själva :D

Jag kan säja som så att det blev uppskattad om än de blev jäkligt förvånade här i byn o bra dragna va både jag o gubben när vi gått några rundor...haha...sååå kul det va :D

Nu när man är mormor får man ju lugna ner sig igen....tills de åkt hem o då "trick´n treatar" man gubben....vad det nu ska va bra för?? ;D ....haha..

Kraaam på er alla o alla våra osynliga med !! <3

Svar: Vad roligt !! Det var minsann en frisk fläkt !! kram :)
Esmaralda

9 Liten nr 1:

skriven

Hehe jag valde vin men syrran skrämde grannungarna men de fick godis! Vi skrattade alla gott!
Kram

Svar: :)
Esmaralda

10 Tanten:

skriven

Så less, så less, så less och trött på mannen som tar ut sin ilska och förstör stämningen här hemma på grund av sin dåliga sömn. Lättstörd och ligger och retar upp sig på det han inte kan göra något åt, och smäller i dörrar och väsnas som en ilsken tonåring. Vips är stämningen borta och möjligheten att ha trevligt vid en god middag. Jag pekar med hela handen och säger kraftigt ifrån, men det är som att prata med en vägg. Blir så jäkla besviken då jag trodde att vi skulle ha en trivsam helg och ha det trevligt tillsammans. Förlåt att jag gnäller här, men jag behövde bara få det ut ur mitt system.

Kram och ha en fin söndag alla.

Svar: Sånt är ett elände... när han börjar sådär... skaffa dig snabbt nya planer för helgen.. gå ut med dina väninnor eller hitta på nåt annat kul... han får ta tag i sitt sömnproblem... kram :)
Esmaralda

11 Anonym:

skriven

Ibland behöver man skakas om rejält. JAg fick en tankeställare förra veckan. Har varit för mycket själv och ägnat mig åt brainfucking. Förvånansvärt lätt att vända till positiva tankar och bra mycket roligare. Söker nu Auyrveda i Indien över jul. Kan det vara något för mig eller ska jag ta mig till Marrakesh?

Svar: Fin din del tror jag mer på Indien... du är i ett starkt utvecklingsskede.. kram :)
Esmaralda

12 Soso:

skriven

God morgon esmeralda

Jag behöver hjälp och råd. Är nu tillbaka på det "nya" stället då jag suttit och arbetat med mitt projekt på ett annat ställe under 6 veckor, nu känner jag mig så ensam på detta ställe eftersom jag inte har något gemensamt med de som jobbar där. Alla är äldre än mig och deras konversationer under lunch och fikastunderna är om saker och ting jag inte kan relatera till, kan därför inte ta del av konversationen. Jag är allmänt en ganska lugn och tystlåten person som har lite svårt för nya situationer med nya människor men nu är det ännu värre eftersom jag inte vet vad jag ska ta upp för att få en konversation. Sen så känner alla varandra sen innan och har en tupac samhörighet. Får lite ångest när klockan närmar sig 12 och det blir dags för lunch:( vet inte vad jag ska göra eller hur. Hatar att jag är som jag är ibland, önskar att jag tog mer plats även i nya situationer. Kommer vara där till slutet av december.
Vad ser du kring detta? Vad anser dom andra om mig, tycker dom att jag är konstig? Har du något tips?

13 Soso:

skriven

God morgon esmeralda

Jag behöver hjälp och råd. Är nu tillbaka på det "nya" stället då jag suttit och arbetat med mitt projekt på ett annat ställe under 6 veckor, nu känner jag mig så ensam på detta ställe eftersom jag inte har något gemensamt med de som jobbar där. Alla är äldre än mig och deras konversationer under lunch och fikastunderna är om saker och ting jag inte kan relatera till, kan därför inte ta del av konversationen. Jag är allmänt en ganska lugn och tystlåten person som har lite svårt för nya situationer med nya människor men nu är det ännu värre eftersom jag inte vet vad jag ska ta upp för att få en konversation. Sen så känner alla varandra sen innan och har en tupac samhörighet. Får lite ångest när klockan närmar sig 12 och det blir dags för lunch:( vet inte vad jag ska göra eller hur. Hatar att jag är som jag är ibland, önskar att jag tog mer plats även i nya situationer. Kommer vara där till slutet av december.
Vad ser du kring detta? Vad anser dom andra om mig, tycker dom att jag är konstig? Har du något tips?

14 Tanten:

skriven

Tusen tack för ditt svar. Skall absolut följa ditt råd och hitta på något annat så fort han börjar med sina dumheter.

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: