Wonderful Copenhagen

Nu har vi anlänt till Köpenhamn  och i denna stad som jag bara älskar har vi hittat en oas.. den lilla krogen bredvid det stora hotellet.  Här tog vi oss nyss ett glas och bubblade o snackade med en hop trevligt folk. Om en stund blir det middag  och vete tusan om man kommer i säng i tid...oavsett vad som sker så måste vi vara på Kastrup kl 4.30 i morgon bitti..långt innan tuppen vaknat. Det här är första inlägget jag skriver från mobilen, någonsin, så ha överseende om det kanske blir lite konstigt.
Kram och kärlek
 
 
1 Browallia:

skriven

Skriva inlägg i mobilen verkar ju gå finemang. Önskar er en fortsatt trevlig resa.

Kram o kärlek

2 HelenaIr:

skriven

Mysigt på hög nivå :)

Kram

3 Mariao:

skriven

Ha det så gott och jag följer med er på resan härigenom:)
Kramar,
Mariao

4 Cessan:

skriven

Hej Es!
Grattis till ditt första mobilinlägg! Oj der är tidigt ni ska upp, men ni kan slappa ombord på planet sen.
Nu släpper jag allt det där, har hoppats o hoppats o hoppats o har blottat mina känslor. Finns inget hopp kvar, inte ens i fantasin. Han bryr sig inte om mig ett dugg o kommer aldrig någonsin göra😓.
Kram fina Es!

5 Anonym:

skriven

Härligt! Aldrig varit i Köpenhamn men hört den staden ska ha "allt".

Kan du se om jag börjar plugga till januari. Jag har äntligen funnit min väg som känns rätt.

Kram

6 Linnean:

skriven

Vill bara önska er en rolig resa nu och att resmålet blir över förväntan. Ser fram emot att höra om era strapatser.
Kram.../Linnean🌺

7 Mo:

skriven

Ha en härlig resa,ska bli kul att följa,hoppas att huset är bättre än väntat.Kram

8 Jenna🌹:

skriven

Oh vad kul, jag älskar Köpenhamn hoppas ni har det bra.

Bästa Es. Angående min nya kille undrar jag vad du ser?
Du sa till mig om min förgående kille att det tar slut vilket stämde.
Du sa att jag kommer träffa en trevlig kille vilket jag gjort.
Jag känner att du kan se, jag undrar om min nya kulle blir min framtids man, och om han verkligen vill ha mig som fru.
Vad ser du?
Kram🌹🌹

9 Susanne Amalia:

skriven

Härligt att nu är på resande fot... njut nu bara av tiden och kän in atsmosfären .. <3 <3

10 Makaon:

skriven

Önskar er en trevlig resa!

11 Cecilia:

skriven

Varit singel ett bra tag och undrar när detta kommer vända?

12 Amanda:

skriven

Hej. Hoppas du får en underbar resa 😄. Det är ju toppen att passa på att samla på oss upplevelser så länge vi är på jorden. Det är väl en av sakerna vi längtar efter när vi är på andra sidan eller? Min son följer inte mönstret i skolan och tycker redan illa om skolan som 8 åring eftersom han har svårigheter. Tror du han kan komma ikapp sina kamrater? Jag tycker ju han är en klipps liten kille som ofta tänker outside The box.
Kramar

13 Mimi:

skriven

Hej!

Blir det något nytt jobb för mig snart? står inte ut längre.

kram

14 Mimi:

skriven

Hej!

Blir det något nytt jobb för mig snart? står inte ut längre.

kram

15 ThereseC :

skriven

Hej Es!
Det verkar trevligt. Och att skriva från mobilen går ju riktigt bra.
Kram ThereseC


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: