Gott nytt år

 
Vi ska fira nyår på vårt hotelltak...vid poolen  och  jag laddar inför alla vackra fyrverkerier
 
Men............
 
 
..... nåt förkylningsviru har hittat mej.... och det är mindre kul.
 
Jag har inte varit sjuk sedan Island.. när jag hamnade på sjukhus med lunginflammation.. så det är ju
typiskt att det skulle komma nu..... suck...  fast jag spottar i nävarna och ignorerar  de  räliga virusarna .. och har kul ändå ! Så det så.
 
Gott nytt år och stor kram på er alla
1 Isis:

skriven

Gott nytt år! Missar du mycket av din resa? Hoppas inte det.

Vad ser du inför det nya året angående mig och T? Bryter han med den person som förstör för oss? Hittar han tillbaka till mig? När ser detta i så fall?

2 Birgitta:

skriven

Hej 😊

Va mysigt ni har de, ignorera basiluskerna 😊.

Längtar efter kärlek i mitt liv.


Skönt om dig, önskar er ett riktigt Gott Nytt År!

Snart får vi 365 oskrivna dagar att fylla..... 😊

3 Cj:

skriven

Gott Nytt Pr🍾🎉!! Krya på dig💕. Så börjar snart 2017, med nya 365 oskrivna dagar🔮.
Ett år som kommer att bli så bra💕💕. Kram

4 Emma:

skriven

Hej Ezmeralda!
Året 2016 var,sisådär, nu satsar jag på 2017 istället!
Vi har länge längtat efter hund och har nu börjat leta. Ska titta på en omplacerings tik nästa vecka. Är hon 'vår' hund, eller ser du någon annan?
Kram å gott nytt år!

5 Sus:

skriven

Hej
Gott nytt...,
Krya....
Hoppas på lite flowe....
Love sus

6 Susan:

skriven

🍾🎉🍾 bubblor botar det mesta 🍾🎉🍾

7 Angeli:

skriven

Gott nytt år till dej o vännen o Allihopa här på bloggen! :)

Massa kryapådej till imorrn så du får komma iväg på nya äventyr i Dubai! <3

KRAAAM Allihopa! <3

:)

8 Kristin:

skriven

Kjære Esmaralda og alle blogglesere.

La oss ALLE sende vår gode energi til Esmaralda, og håpe det hjelper, slik at hun ikke blir syk!!!!
Det er verdt å forsøke.
Jeg vil takke deg Esmaralda for alle flotte blogginnlegg, gode seanser, og kraftfull og god healing i 2016.
Jeg vil ønske deg og alle blogglesere alt godt i det nye året :)
Kram til deg fra Kristin

9 Louise:

skriven

Krya på dig.
Ha ett Gott nytt år.

Kramar

10 Hej :

skriven

Krya på dig.
Gott nytt år

11 Helena Ir:

skriven

Så tråkigt..men kör över viruset..spotta i nävarna..
krya på dig snart!

Kram <3

12 Agnes:

skriven

GOTT NYTT ÅR !

Även jag har blivit däckad av någon form av virus...gårdagen gick i 39 grader...och idag blir det att stävja hostan...så mitt nyårspartande försvann som en hägring...

Förlorat några hundringar, men allt har väl en mening...

Fortsatta trevligheter för er två där i Dubai!

Jag ägnar mig åt ostbågar och julmust...man kan inte få allt!

Kram!

13 Tildes:

skriven

Åhh vad mysigt ni skall ha det:) men vad tråkigt med förkydningen har precis blivit av med min efter två långa veckor med detta virus blä:(

Es ser du något spännande som är på väg?
kram & gott nytt år

14 jessica:

skriven

Hej Es,
ja usch, jag har också åkt på det där förkyldningsviruset.
inte kul alls när det är nyår å allt.
men jag några frågor,
hur stor är chansen att jag träffar på T de kommande veckorna?
och tycker hans mamma att jag kan vara en bra tjej för han?
och har han starka känslor för mig?
kram och gott nytt år! :)

15 Naturvän:

skriven

Gott nytt år!
Tack för allt vad du delar med dig på bloggen från dina resor. Alltid lika intressent o kul att läsa
Krya på dig o hoppas ändå du kan njuta av semestern
Planerar fjällresa under försommaren. Tror du det kommer gå bra? Har blivit lite flygrädd...
Kram från naturvän

16 AnnaK:

skriven

Gott nytt år 💫💕

17 Browallia :

skriven

Vilket spännande ställe ni har rest till.
Trist att du blivit anfallen av ett virus, de har ju en förmåga att dyka upp när det inte är läge för det.

Själv jobbar jag kväll på sjukhuset tillsammans med en väninna som numer även är en arbetskollega, vi fick jobb båda två samtidigt på samma avd. Tyvärr blev det en prövning för vår vänskap då vi är väldigt olika som personer och arbetar på olika sätt så vi rök ihop på jobbet tidigare ikväll när hon anklagat mig för att agerat fel men som jag inte tänker ta på mig ansvaret för.
Kommer vi reda ut detta?

Stor kram

18 F:

skriven

Gott nytt friskt år!!!

19 F:

skriven


Ser helt fantastiskt ut 😊😊😊 undrar om du ser oss lyckas bli gravida denna gången 😊 passar på att önska er ett fantastiskt år kramar

20 Alissa:

skriven

Hej Es

Ser du något speciellt,positivt som händer mig snart?
kram

21 LOADING..██████████████]99%:

skriven

╲╲╭━━━━━━━╮╱╱

╲╭╯╭━╮┈╭━╮╰╮╱

╲┃┈┃┈▊┈┃┈▊┈┃╱

╲┃┈┗━┛┈┗━┛┈┃╱

╱┃┈┏━━━━━┓┈┃╲

╱┃┈┃┈┈╭━╮┃┈┃╲

╱╰╮╰━━┻━┻╯╭╯╲

╔══╗ ♫
║██║ ♪♪
║██║♫♪
║ ◎♫♪♫
╚══╝ 🔔 ヽ(´ー`)ノ✨Turn Up The Music♫✨★⭐🎈Happy ★⭐New★ ⭐★year🎈 🎉┌( ಠ_ಠ)┘🍸💃
•♫♪¸¸.•*¨*•♫♪¸¸.•*¨*•♫♪•♫♪¸¸.•*¨*•♫♪¸¸.•*¨*•♫♪

22 F.u:

skriven

Undrar om det blir ett spännande 2017 och glädjande för oss kram

23 SOL:

skriven

Riktig godt nytt år Esmaralda, takk for inspirasjon og for all hjertevarme du sprer til dine medmennesker.

24 Linnean 🌸:

skriven

Vilket fantastiskt fyrverkeri ni hade! Wao!
Såg delar av det på tvn! Superfint!
Inte förkyld nu! Har du inte med dig Esberitox? Man kan inte vara utan dem!! Hoppas att det släpper så du piggnar till!
Timmen är sen och vinet har gjort sitt så nu är det dags att åla in i sovrummet. God fortsättning på det nya året till er alla!
God Natt och Kram.../Linnean 🌸

25 Carina ST:

skriven

Gott Nytt År Esmaralda! Hoppas det är en förkylning som snabbt går över. Ett härligt ställe att vara på och se fyrverkerier på nyårsafton.

Gott Nytt År till alla bloggvänner! Önskar oss alla ett riktigt, riktigt gott år. Att vi får läsa berättelser här på bloggen om härliga spådomar som slagit in.
Stor kram till er alla! Carina ST

26 Anna E:

skriven

Är han otrogen mot mig?

27 Nettan:

skriven

Gott Nytt År!
Krya på dig!

28 Susanne Amalia:

skriven

mmm... GOTT NYTT ÅR....
Stora nyårskramar och jag önskar er ett helt underbart 2017... kram
Jag har lovat att vad som än händer detta år ska jag inte ha en enda negativ tanke.. bara skänka allt kärlek <3 <3

29 Pernilla:

skriven

Min väninnas svartvita nakenhund blev rädd för smällare och sprang bort igår vid tolvslaget.Vi har letat men inte hittat henne. Kan du se vart vi bör leta efter lilla Gwen?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: