Kringlan....

 
I dag hann vi inte stort mer än vakna... så for vi iväg till Kringlan... ett rätt stort köpcentra precis i utkanten av stan.
 
 
 
Provade  lite hattar....
 
 
Lite mer hattar.....
 
 
Ett glas vin...
 
 
Och så köpte vi varsin Islandsmunk....
 
Kram & kärlek
1 Browallia:

skriven

Alltid lika skoj att få följa er på resorna. :D

Svar: kram :)
Esmaralda

2 Åsa M K :

skriven

Jag provar väl igen...
Har du något ord på vägen?
Försöker se en ljusning men det går sakta.
Vill orka hitta kärleken också.
Så trött, så trött.
Kram

3 Anna:

skriven

Menade du i förra inlägget att mitt "projekt" inte är enkelt eller att tillvaron överlag inte är enkel?

Är mina personliga issues jag nojar mest över i situationen om vi kommer så långt :(

Schyssta hattar ;)

Kram :)

4 Esset:

skriven

Hoppas du fyndade något - jag hoppas lite på den röda hatten ;)

Skulle en dejt med R bli pirrig och intressant? Om han nu skulle vilja..

Kram.

5 erika:

skriven

Hej! Hur ser sommaren ut att bli?

6 Smöla:

skriven

Hur kommer de gå med min sons tänder? Jag är jätte orolig och nojig... :(

7 Hönan:

skriven

Vilken fin munk. Ingen shopping?Lite souvenirer?

Kan jag se det som att han "kom i september"?

Kram

8 Hönan:

skriven

Glömde ju fråga hur den smakade? Om det är apple crumble smak så låter den vääääldigt god!

Kram

9 Klara:

skriven

Hej Esmaralda! Jag kommer ihåg att du sa att om jag fokuserade på mig själv så skulle den rätta komma. Men jag undrar om jag träffat eller pratat med han någon gång, eller kommer han senare i livet bara dyka upp? Är så sugen på att få veta lite mer om den rätta.
Kram Klara

10 Matilda:

skriven

:-D
Ni roar er ni!

Kan det bli något mellan jag och denna man? Kram!

11 Helena Ir:

skriven

Köp med dig en hatt hem..om inte du går på maskerad,så till barnbarnen :)
Prova hattar är skoj..och gott med både vin och munk..passa på och busa nu före hemfärd. Du ser pigg ut,hoppas du mår mycket bättre också.
Mina sköldkörtelprover var lite förhöjda..kanske dags att höja medicinen..kanske det här som gjort mig lite Alzheimerlight i skallen på senaste tiden..

Ha en jättebra kväll :)
Kram :)

12 Susanne Amalia:

skriven

God kväll...
Ni ser ut att haft det bra på Kringlan... mmm allt såg fantastiskt gott ut för en som lever på diet... 600kcl om dagen och hårdträning ...
NU är det så här att jag har en vän som börjat att glömma.. det är så hemskt för han har glömt allt fint...

Hur sjuk är han och kan jag hjälpa honom??

för att sedan kommentera ditt förra inlägg så vill jag säga att jag tror stenhårt på rekarnation och universum... så jag förstår vad du säger.. jag är inte rädd för att gå över till andra sidan och det ska bli ett sant nöje att bli upplyst... ;) glädjer mig i förväg..

Önskar dig en fin kväll och en natt fylld av vackra drömmar <3 <3 solsken i hjärtat glädje och lycka.. <3


Svar: Din vän som glömmer är ju inte frisk och tyvärr ser det ut att gå utför ganska snabbt.. och jag tror inte det finns något du kan göra... kram :)
Esmaralda

13 Lizz:

skriven

Hej Es!

Under vilket sammnhang möter jag min nästa pojkvän?
kram

14 Skorpan:

skriven

Åh hattar, jag älskar att prova hattar och om jag klädde mig bättre skulle jag definitivt bära hatt :). Det är stil, om något :). Tror jag har burit hattar i något tidigare liv :).
Kram Skorpan

Svar: ja det har du sannerligen.. kram :)
Esmaralda

15 Amelia:

skriven

Kommer jag förlova mig nån gång? Är kärleken långt borta?

Svar: Du kommer både att förlova dig och gifta dig... kram :)
Esmaralda

16 Anna L:

skriven

Hej! Imorgon/idag börjar jag min fasta och medicinera med laxeringsmedlet inför koloskopin på onsdag?? Ser du någon fara eller väldigt allvarlig varning i samband. Rädd och osäker inför undersökningen, samt resan dit usch! Hur ska detta gå för fjärde gången.... Kram :(

Svar: Nej jag ser ingen fara och inga varningar.. kram :)
Esmaralda

17 Duvan:

skriven

Hej Es!

Har jag någon hälsning från någon på andra sidan?kram

18 Anna L:

skriven

Vågar jag fråga dig, men ser du mig redan som 25 eller yngre lyckats framgångsrikt inom något estetisk utomlands?? Även vinna något så otroligt som Opriset. Det kanske dröjer längre innan jag når toppen och får uppleva drömmar, samt utvecklas utanför min trygghets zone...Är så otålig (rädd att mista allt) men det känns som en overklig dröm. Kram

19 Misstjejen:

skriven

undrar varför jag får gåshud/ryser när man prata om död eller spöken? kan det var någon som jag känner som är ofta med mig men jag vet inte vem är personen.

är den från tidigare liv eller? vem kan var person?

Svar: Intuitivt och omedvetet kan du känna in din ängel som går bredvid dig.. kram :)
Esmaralda

20 Chatrine:

skriven

Åhhh så söt du är Ez med din hattprovning!

Nu måste jag få berätta att jag har blivit som du... Jag har förutsett en som ska dö. Inte för att jag kom ihåg det förrän idag. Det har nog inte undgått så många att en ur gruppen Ainbusk, Josefin Nilsson har avlidit, 46 år gammal.

Nå, så här gick det till när jag såg att hon blir inte gammal i livet. Jag beställde kosttillskott för tjockare hår sådär runt 2008-2009 på en internet-sida och Josefin var sidans reklam utåt. Jag tyckte det var så konstigt att ha henne som reklam till friskhet och sundhet. För sjuk hade hon varit (fråga mig inte hur jag visste det) kanske lite friskare några år framåt, men sedan skulle hon fortfarande dö med samma utseende som nu. Alltså aldrig hinna förändras till mer gammal. Jag gav henne sisådär 5-6 år till (i mitt sinne) att leva men sen kommer det ta stopp.

Nu är hon borta och ingen vet ännu riktigt varför hon somnade in hemma.

Det här var ju flera år innan jag blev så medial som jag är nu. På den tiden fick man glimtar av vad som komma skall, men lade det bara i minnesarkivet i huvudet för att ta upp det OM det inträffade.

Var det något speciellt samband mellan mig och denna kvinna eller bara något som jag snappade upp? Vad tror du Ez?

Kram Chatrine

Svar: Jag tror ni har något gammalt gemensamt.. men du är mycket duktig på att snappa både det ena och det andra om du ger dig tid och utrymme.. kram :)
Esmaralda

21 Anna:

skriven

Är det ett helt hopplöst fall detta tror du?

Kram :)

22 Hönan:

skriven

Tror/tycker han att jag har backat?

Kram

23 Tilde:

skriven

Hej Ez

Hur stor är chansen att jag möter min soulmate i vår?
tacksam för svar

24 thess:

skriven

killen som jag förhoppningsvis kommer möta, sker vårat möte bland gemensamt umgänge? eller kommer mötet ske på egen hand?

25 <3:

skriven

Klart att man måste köpa Islandsmunk när man är på Kringlan:) Mina känslor går på högvarv med Björn nu. Aldrig känts så bra och vara nära någon som med honom. Känner mig pirrig och glad. Min hund gillar honom med och pussade honom hela kvällen och låg som en liten boll intill honom. Tror du han kan bli kär i mig och det blir seriöst ändå. När vi var ute och åt i veckan kändes det som T som ägde restaurangen vi var på inte tyckte om att han var ut med mig stämmer det. Vill han ringa och säga nåt dumt om mig till B ?
Kram
💜 💜 💜

26 Sophia* :

skriven

En gång höll jag på med mina klädesplagg och hans. Då såg jag något enligt mig olämpligt klädesplagg och tyckte mig därefter se att det inte fanns kvar där det låg. Jag undrar om han tog bort det och ifall det var i respekt mot mig eller för någon annan anledning (vilken?)

Kram!

27 Anna L:

skriven

Nej nu blir det ingen koloskopi återigen, jag har fått magsjuka eller är det matförgiftning men vill inte sprida vidare någon sjuka till de andra ifall att. Usch nu blir det kanske inställt återigen för Fjärde Gången!!! Hjälp hur ska detta gå? Kommer det någonsin bli en undersökning för mig och på min tarmsjukdom.. Det känns som en förbanelse eller liknande. Vad är meningen??? Med alla uppskjutningar och sjukdomar jag får. :(

28 Queen:

skriven

Ser du om det blir bra med den nya ersättaren?!

29 Mariao:

skriven

Men vad sjutton gör jordgloben där:)?! Frågan är om vi lever på en glob eller inte......

30 sus:

skriven

hej
kul på kringlan.....
schysta hattar.....
det blir liksom inget....
vad är haken?
love sus

31 Amoure:

skriven

Hej!
Möter jag min soulmate 2016?
kram

32 Anna:

skriven

Hej jag undrar om kommer att få det jobbet som jag vill ha eller om allt kommer att förstöras pågrund av det som hänt innan.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: