För den här gången....

k
Okey då.. för den här gången säger MG, men aldrig mer att jag ta på mig kläder igen !
 
Och det var ett ordentligt statement för minterna senare.. tuggade han dem i småbitar och var väldigt nöjd med sin insats !!
 
Kram & kärlek & go natt på er !!
1 T:

skriven

Blir mamma och pappa besvikna på mig nu? Jag hoppas att de förstår min sits. Jag skäms!

2 Skorpan:

skriven

Herregud så söt han är Mannabonne :)!!
Dräkten kunde kanske ha behövts senare i vinter...
Men matte kanske hittar något nytt i Ullared imorgon ;)...

Nu har jag reserverat resan... På kryssning ensam igen... Hoppas det händer något minnesvärt ;), tror du Es?

Kram o gonatt - Skorpan

Svar: Jag har en känsla av att det blir en bra kryssning.. och alla ni andra som tvekar att resa eftersom ni är ensamma... titta på Skorpan och lär !! Kram :)
Esmaralda

3 EPM:

skriven

Kommer det ordna sig för R?

Ser du nåt om min nya bekantskap..!

4 <3:

skriven

Härligt MG. Du är precis som min lilla hund han vill inte heller ha kläder på sig. Täcke går ok när spännet går att knäppa på ryggen och inte under magen. Men helst vill han vara utan. Det ska bli snö imorgon hua så täcket måste nog tyvärr användas. Mår min hund bra kära Es har vi många kärleksfulla år kvar tillsammans?
Kram till dig MG från oss. Tror din matte fått några mejl med kort från oss under hösten.
💜💜🐶

Svar: Ja jag tror din hund mår bra... och egentligen är det väl sunda hundar som inte vill ha kläder på sig.. kan jag tycka.. kram )
Esmaralda

5 Linnean 🌸:

skriven

Men sååå guuullig! Schnutte!! 😀
Oj, tuggade han sönder så söta kläder?
Hm, jag har stickat en mössa till sonens doberman! Så han inte ska bli kall om öronen.
Han har den snällt på sig och ser ut som skitfånig påskkärring! Ha ha!
Samma stoora vovve har gulligt legat på rygg på min arm och tittat på Big Bang nu. Känns ganska tryggt att ha en sådan stor gosse hos sig. Puss till sötaste MG! Kram fr Linnean 🌸

Svar: Kan tänka mig hur fin "din" doberman är.. underbar ras.. jag har haft glädjen att lära känna ett par stycken !!
Esmaralda

6 Bolla:

skriven

Hahaha, søtnos 😍😘😊

Klem Bolla

7 Lizette:

skriven

Hej!
Stackarn😁 Men Skönt i höstrusket, hihi

Ser du vad det blir av allt..? L eller T? Nånting på G?
Kramis å natti💕

8 Smiley:):

skriven

Men Åhhhhhh så gulligt:) vad fin lilla Mg blev nu:) jättesöt♥

ps:undrar om det finns någon hälsning från andevärlden?
kram:)

9 Browallia :

skriven

Men sötnos!
Massa god natt nospussar.

10 Helena Ir:

skriven

Men MG,vad har dom gjort med dig 😅

Svar: Ja, inte var det populärt inte... kram
Esmaralda

11 Benca:

skriven

Hej Esmaralda
Kan du säga något om hur det går med mitt hus som ska säljas? Jag är så orolig för utgången för mkt står på spel i hur det slutar.
Kram från mig!

12 Susanne Amalia:

skriven

Älskade Mannabonne ...

EllaBella förstår honom till fullo...
Bra där att du bet sönder den.. säger hon... och ler lite .. Dessa tvåbeningar ...
Man måste uppfostra dem .. gå på kurs och lära dem att nosa reda på saker i skogen.. men det sista verkar de ha extra svårt för... de är ganska gulliga men tålamodskrävande .. <3 <3

Däremot hade jag en liten naken kinese crested dog .. en gång i världen .. och han stack ut nosen genom dörren för han ville känna hur varmt -kallt det var ute ..
Var det för kallt gick han in och hämtade kläder.. kom bärande med dessa i munnen och ville bli påklädd..
Alla mina andra hundar har ratat kläder ...

(även whippan även fast hon accepterade de när det var kallt )

kramar till dig <3 <3 och MG ...

13 Hedwig:

skriven

Sven gillar att ha kläder på sig om han fryser..Det kan dock vara svårt att hitta en jacka eller fleecetröja som har rätt storlek och som även täcker magen. Varumärken Legend och Doxtasy är bra och billiga anser jag.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: