I elfte timmen....

 
 
Så här i elfte timmen tittar jag in med min halvpackade väska... och önskar er alla ett riktigt gott nytt år.. igen :)
 
Jag hör av mej när jag checkat in på hotellet... fått igång internet... och lite bubbel i mitt glas !
 
Kram & kärlek
1 Skorpan:

skriven

Gott nytt år o trevlig resa :)!
Kram Skorpan

2 Makaon:

skriven

Gott Nytt År och önskar er en trevlig resa.

3 F. Larsson:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om det blir jag och Janne?

Mvh, F.Larsson

4 Signe:

skriven

Hej!
Önskar dig fin vistelse på Kitano!
Jättefint hotell, bra jazzbar och super japansk restaurang i källaren! New York är ju bara fantastiskt.
Gott Nytt År och tack för din blogg!
Kram

5 G.H:

skriven

Gott Nytt År 🎊🎉

Och safe travels!! ✈️
Kram:)

6 Nettan:

skriven

Trevlig resa!
Gott Nytt År!

7 Lars:

skriven

Ha ett härligt år Ezmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: