Nicolas kontaktannons....

 Esmaralda gav sitt tillstånd så här kommer min kontaktannons nu !

Jag heter Nicolas, är född i Sydamerika och har indianskt påbrå. 

Har bott i Sverige hos släktingar sedan jag var 5 år gammal.  Nu är jag 42.

Har hår på huvudet, en hel del faktiskt, bruna ögon, 170 lång, gillar att träna och arbetar som väktare  samtidigt som jag läser in ämnen för en examen.

 

 

Min bästa vän är Chillos , en  bullmastiff som är världens  snällaste förutom i jobbet om det skulle krävas hårda tag. På ledig tid leker han med grannbarnen och trivs med både andra hundar och katter  och han har faktiskt en kompis som är kanin

Jag bor i Mellansverige i  eget hus som jag byggt själv. Jag är händig och tycker om att fixa.

Förutom att snickra så  trivs jag min segelbåt, jag tycker om att resa och har också rest en hel del.

Över jul åker jag till Rwanda med en kompis eftersom alternativet att fira julen på egen hand inte är så kul. 

 

  Jag tror mig vara en vänlig själ och jag trycker om människor av alla sorter.

Jag  är barnkär och grannens tre barn  brukar komma in på besök till mig ibland men det är nog mest för Chillos del de kommer !

Ärlighet är viktigt och att man kan prata öppet om allt.

Jag var sambo  i sju år och det tog slut eftersom vi enades om att vi mer var som goda vänner och vänner är vi fortfarande. 

Nu är det länge sedan jag hade ett mer långvarigt förhållande.

 

Jag kan vara envis om det är något som är viktigt för mig.

'Spelar gitarr och sjunger till husbehov. Gillar djur och natur.  

Jag är nog som folk är mest och redo att träffa en tjej som är klar med allt gammalt och som vill satsa helhjärtat, om kemin stämmer. Mina krav är ärlighet, humor och ett intresse av att resa och  upptäcka.

Du kan vara mellan 35 år och uppåt. För mig är ålder bara en siffra och oviktigt.

 

Barn har jag inga och måste inte heller ha. Det blir som det blir med den saken och det är ingenting som jag funderar över. Jag har däremot tre fadderbarn som jag bryr mig om.

Du kan maila till Esmaralda för  hon har lovat skicka eventuella mail vidare till mig.

Jag har träffat Esmaralda live vid ett par tillfällen, en  väldigt go tjej kan säga.

Kram   Nicolas

----------------------------

Vill du skriva till Nicklas så ange : "Nicolas " på ämnesraden när du mailar mig

[email protected]

 

I dag är jag med mamma på hennes andra starroperation... vi befinner oss i Malmö hela dagen och det blir sen kväll innan  jag är tillbaka hemma.  Idag kan jag alltså inte besvara några frågor !!

1 Tingeling :

skriven

Verkar faktiskt passa mig... Förutom att jag har barn, delad vårdnad och kan inte flytta vart som helst, och har man byggt ett eget hus vill man nog inte släppa det i första taget ☺ Hoppas du hittar den du söker 😊 vill ha en uppföljning, du måste berätta hur det går sen!

Hoppas operationen går bra för din mamma!

Kram!

2 Skorpan:

skriven

Vilken man du är, en dröm för många kvinnor kan jag tro :). För långt borta och för ung, annas kansek ;). Lycka till i ditt sökande Nicolas, jag tror att du har på känn var du hittar din tillkommande...

Det sägs att man ska stiga upp samma tid varje mogon, oberoende av dag, o till detta måste jag säga, visst men det tröttar också ut en att vakna tidigt o inte liksom vara morgonmänniska. Ingen idé att ligga o skruva sig i sängen heller i två timmar eller så. Upp o hoppa o göra hushållssysslor, det är ju lördag vetja o tid finns ;D.

Operationen går garanterat bra o mormor ser snart lika bra som en hök, tror jag.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

3 Tisa:

skriven

Kommer Pernilla att stå upp för mig, om det behövs, på måndag?

4 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Lycka till med mamma !
Idag fyller min yngsta 20 år !

Kram Anki med flock

5 Tisa:

skriven

Åh förlåt för att jag skrev en fråga. Jag skriver oftast innan jag läst inlägget ... Varför vetjag inte.
Kram

6 Maria:

skriven

Hej!
Hoppas Nikolas träffar sin drömtjej 💕💕 jag undrar vad du ser om mitt förhållande? Är det början till slutet nu. Känns som det bara finns en väg att gå.. är beredd att avsluta allt pga att han aldrig prioriterar mig eller visar att han vill satsa. Herregud han bokar av allt hela tiden.. vad håller jag på med egentligen. Tror inte han ändrar sig eller vad tror/ser du?
Snälla kram

7 Maria:

skriven

Hej!
Hoppas Nikolas träffar sin drömtjej 💕💕 jag undrar vad du ser om mitt förhållande? Är det början till slutet nu. Känns som det bara finns en väg att gå.. är beredd att avsluta allt pga att han aldrig prioriterar mig eller visar att han vill satsa. Herregud han bokar av allt hela tiden.. vad håller jag på med egentligen. Tror inte han ändrar sig eller vad tror/ser du?
Snälla kram

8 Pia1:

skriven

Låter som en härlig karl! Jag söker dock inget sällskap, har inte riktigt ork till något sånt 😊

9 Susanne Amalia :

skriven

Hej Nicklas och god förmiddag..
Jag önskar dig lycka till med ditt sökande efter en levnadspartner.. Din hund verkar fantastisk och har man en fantastisk hund så är man en god människa.. Tycker EllaBella (Appenzeller) och jag. En go härlig tjej med hjärtat på rätta stället och som kan uppskatta gott hantverk.. Vackert trä och fina åldringar.. Själv älskar jag att skapa så jag förstår din passion. Mitt motto är att det man inte kan man inte göra det själv köper man.. Annars är det roligare att tillverka skapa det man vill ha..

Önskar dig lycka till med allt 🍀💞

Esmaralda önskar jag en härlig dag och till din mamma önskar jag lycka till..

Min mamman a har alltid klagat på hur jag har städat.. Men så fick hon starr och blev opererad.. Såg som en hök och varje hundhår blev en klagan.. Så det blir goda resultat av dessa Star operationer.. Hoppas att din mamma ser allt vackert här i livet.. Alla nyanser i naturen.. Önskar er en fin helg.

10 Susanne Amalia :

skriven

Rättelse.. Min mamma har alltid klagat på hur jag har städat men så fick hon starr och slutade klaga.. För hon såg inte håren längre.. Men så blev hon opererad och såg varje hundhår.. Så det är gott resultat på operationerna.. Jag hoppas att din mamma kan se alla skiftningar i naturen och det blir glädje med att få full syn. Kramar till dig och din mamma

🍀💞😊

11 Mr.P:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag går i tankarna på ett inköp av något som jag hoppas ska ge mig mycket glädje och energi.
Kostnaden är hög och jag är väldigt orolig för att bli lurad på pengarna eller kvalitén då köpet innebär att man måste lita på säljarens ord att man får varan. Hoppas du inte ser detta som en trivial fråga och kanske kan råda mig om jag ska våga slå till eller gör bättre i att avstå och bida min tid.

Tack för att du skänker av din tid och kraft till att besvara våra frågor

12 Linda N:

skriven

Håller tummarna att operationen går bra. Skickar lite goa och varma tankar til "mormor".

Fint skrivet, Nicolas. Tänk om den stora kärleken finns just här på bloggen.😍

Och du som funderar på att skriva till Nicolas - gör det! Ett litet mail kan bli till något fantastiskt.

Kram!

13 MIka:

skriven

Tack för ditt svar innan Esmeraldra :)

Är fortfarande ledsen efter att min pappa förolämpade mig och skämde ut mig framför en smältning! Varför är han så här ?:( kommer han be om ursäkt eller ser som vanligt att han aldrig ser vad för fel HAN gör ?

Ser du om vi kommer hitta ett hus innan den 1 feb ? Jag hoppas verkligen det för jag vägrar flytta in hos honom om mins barn ska få höra hur han pratat till andra människor och behandlar dom.. skrik och gap! Nej tack säger jag bara. Hoppas bara på att några hus kommer ut snart så man kan slå till.... grejen är den att för mig är det jätte viktigt att det ska kännas bra inte ta första bästa.

Trevlig lördag

14 Gärna ett gott råd:

skriven

Vi har en del frukt som trillat ner på gräsmattan. Här om dagen ser jag ett par komma cyklande med ett barn på bak på ena cyklen.

Tänkte just gå ut o erbjuda dem att plocka frukt. Men sen bara stannar jag. Jag hann inte gå ut

De plockar på sig så mycket frukt de kunde och sen cyklade de iväg.

För en stund sen kommer en man o kanske hans son och till min förvåning så händer samma sak.

De kommer troligen från ett asylboende i trakten.

Jag klarar mig utan frukten, men att ta från annans tomt är att stjäla. Man frågar om man får lov att ta.

Hade de bara frågat kunde de fått ta mycket frukt dit. Men nu känner jag mest att vad är det för föräldrar o vuxna som lär sina barn att det är tillåtet att stjäla.

Och en oro över vad tar de nästa gång, kollar de i brevlådan också, går de in i uthusen. Vad kan man förvänta sig mer

Hur kommer dessa barn att komma in i samhället.

Och
VEM SJUTTON TAR JAG KONTAKT MED FÖR ATT BE DEM INFORMERA ASYLSÖKANDE OM VILKA REGLER SOM GÄLLER, VAD SOM ACCEPTERAS OCH VAD SOM INTE ACCEPTERAS

Jag är besviken på de vuxnas sätt , hade in min enfald tänkt gott om dem.

15 Daniel:

skriven

Hej esmaralda!
Hoppas operationen gick väl!

Ser du någon ljus framtid o stark kärlek mellan mig och jennica.

Mvh Daniel


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: