JAG HAR EN VIKTIG FRÅGA TILL ER.......

 // Två glada spådamer hemma i hamnen... undrar vad det är Nettan måttar ? 😱 //

I nästa vecka far ju jag och Nettan iväg till Stockholm på worktour

Jag spår och håller seanser  som vanligt via mailen  och  ger talismaner åt gästerna som kommer för att få spådom  och/eller regression av Nettan.

MEN, en del av er som bor mer söderut har mailat och uttryckt en önskan om att vi  ska ha samma erbjudande i  södra Sverige.  Snarast,

Vi är i valet och kvalet hur vi ska göra så därför  låter jag er avgöra.

Vill du att vi ska ha mottagning för spådom/regression  inkl  talismaner  i närheten av ULLARED.. innan jul?  Skulle någon av er vara intresserad att komma ?

Vi tänker  i närheten av Ullared så  ni kan göra två flugor på smällen och shoppa lite till jul också.

Har du lust att komma så skriv en kommentar !!

Det är ju naturligtvis ingenting bindande för er del.. utan bara en fingervisning för oss om vi ska satsa på södra Sverige innan året är slut .

Kram & kärlek och njut  ordentligt av helgen

-----------------

P.s.  Framåt kvällen åker jag till mina gamla vänner från universitetstiden i Göteborg.

De bor kvar där... och vi ska ha en riktigt fin kväll.. sent kommer det att bli och övernatta kommer jag att göra. 

 Jag besvarar era frågor här under dagen idag   och fram tills jag åker.. vid 16-17 snåret !

Ha en go helg// kram

1 Anna E:

skriven

Herregud vilken mardröm jag vaknade upp ur nu, riktigt läskigt,blev jag varnad för något? Jag brukar ju inte ens komma ihåg mina drömmar annars och nu detta, usch...

Ha det så kul annars i Göteborg, kram

2 Virrhönan:

skriven

Ni är 2 väldigt omtänksamma och snälla damer som verkligen bryr er om oss i bloggfamiljen, vilken bra idé, spådom och shopping! Tänkte just igår att snart måste det bli Ullared, det var länge sen.
Helg igen! Hoppas ni slipper regnet i Göteborg. Här har vi tänkt grille. En liten undran, har snyggingen starkare tankar på kontakt, får en känsla att han gärna vill...
Ha skoj och trevlig helg☔️🌸💕

3 Tintin:

skriven

Hej Ez!

Jag är mycket förundrad över min arbetskollegas beteende. Helt plötsligt har hon vänt mig och hela avdelningen ryggen?! Är det jag som gjort något eller har hon egna problem som gör att hon blivit otrevlig? Hon sitter på annat håll pga dålig inomhusluft så vi har mest haft kontakt via telefon och mejl och de gånger hon är tvungen att kontakta mig så är hon kort, tvär och spydig. Andra här på avdelningen har också märkt att hon blivit otrevlig. Ogillar stidigheter och mår nu dåligt av detta, samtidigt som jag reagerar på samma sätt, undviker henne så gott det går. Borde kanske kontakt vår chef och be honom tala med henne..

Tack och kram!!!

4 Skorpan:

skriven

Tror säkert att 200% önskar att ni ordnar med mottagning i Ullared ;). Skulle absolut själv delta om jag hade möjlighet.. Vad vorr väl bättre än att julhandla o ge sig själv en julklapp på samma resa?!
Nä, just det :).

Sista augusti o ”sista resan” för pappa. Begravning. Det kommer nog att vara mitt livs mest sorgliga dag hittills... Men kanske jag kan känna av pappas närvaro o han ger mig nåt tecken. En liten tillställning med få deltagare, precis som han ville ha det. Yngsta barnet ska sjunga o det tror jag pappa kommer att uppskatta :)... En dag som ska genomlevas, så är det ju bara...

Vilken härlig helg du kommer stt få Es, men vännerna i Göteborg. Ha det så kul där :). Nån dag ska jag åka dit med mamma. När det blir vete katten, nu blir det så liten lön att jag verkligen hoppas på att kassan kommer o hjälper till ekonomiskt. Annars blir det mer än tajt...

Ett nytt jobb behövs verkligen, mycket gärna det som jag sökte igår. Ringde dit men kom bara fram till svararen o då jag presenterade mig sa jag mitt flicknamn först. What?? Vad hände? Det är 25 år sen jag bytte efternamn, vilken blackout, eller? Nå jag korrigerade ju mig ;) o idag ska jag ringa på nytt. Det jobbet hoppas jag mycket på.

Men nu annat som gäller.
Giv mig styrka att klara av denna dag.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: En tung dag men det kommer vara vackert och fint och visst kommer pappa att vara med och se ! Om du är uppmärksam så ser du hans tecken dessutom. Kram
Esmaralda

5 sus:

skriven

hej
klart ni ska till Ullared....
win,win......
kul med gammla kompisar.......
skönt med fredag......
händer det något kul snart.....
love sus

6 Ester:

skriven

Det låter bra med Ullared! 👍

7 EPM :

skriven

Godmorgon!

Just det, det var ju nu ni skulle åka! Så snabbt allt går...
Det låter rättvist med en träffmöjlighet även i södra delen tycker jag.

J och hans hejdukar skaver i mig, inte för att jag är ledsen utan för att de intrigerar och drar med en massa andra, det stör mig.

Nu håller jag tummarna för att regnet ska sluta inför jobbets kajfest ikväll.

Kram

Svar: Jag hjälper till och håller tummarna.. låter som om det bör vara fint väder vid en kajfest ! Kram
Esmaralda

8 Jossan :

skriven

God morgon!

Äntligen fredag och jag vaknar upp täppt i näsan och ont i halsen. Hade det inte kostat mig massa pengar hade jag stannat hemma.
Tur det är helg så jag kan kurera mig i helgen.

Kan du inte se vilken ålder jag kommer träffa kärleken? Du sa ju att det inte skulle bli försent..

Dags att fixa sig innan det är dags att åka till jobb.

Kram

9 DD:

skriven

jag har alltid tänkt att jag inte kommer träffa någon förens jag gör ordning i mitt eget liv.. nu har jag gjort upp mål o skapat ett eget hem.. tillbaka i skolan.. osv . men känns inte som att jag möter min framtida partner här? Ser du på vilket sätt vi kommer mötas?

Kram

10 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda! Jag bor tyvärr i fel land så kan inte säga något om saken. Men kul för er som bor i södra Sverige om det blir av!

Hur stor chans är det att min högsta önskan slår in ännu detta året 2018 om jag går all in? Kram

11 Ia:

skriven

Hej
Tyvärr är det åt fel håll av landet. Även om jag skulle vilja flytta söder ut.

Jag känner mig ensam och saknar vänner, ringer och träffar de jag har kvar men det känns mest som det är jag som får höra av mig. Vill så gärna träffa min soulmate.
Kan du berätta för mig vad min soulmate jobbar med?
Börjar han närma sig? Eller ser det ut att dröja?

Kram

Svar: Han bör ju nära sig och han finns tydligt och klart i din framtid.. kram
Esmaralda

12 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Tycker som det låter som en bra ide!

Vilken trevlig dag som väntar dig.

Es, jag känner mig redo för att starta upp något nytt inom kärlek. Redo att gå in i en ny relation. Ska bara hitta någon det matchar med.
Ser min tillkommande ut att vara redo för att träffa mig?
Hur lång in i framtiden finns mötet, sker det i år?
Kram

13 <3:

skriven

Godmorgon kära Es ser det ut att bli en trevlig kväll med tjejerna ? Vi ska lyxa till det ikväll och ut och äta skaldjursplaetu och dricka champagne.
Är en ny tjej som ska med. Lite orolig att hon kommer ta över Caroline. Men kan vara kul att lära känna någon ny med. Var min idé att E kunde ta med henne.
Någon liten fling ikväll på stället vi ska till för mig?
Kram

Svar: Kul.. ha fokus på att det är kul med nytt folk.. kram :)
Esmaralda

14 HuldaMaräng:

skriven

Godmorgon!
För min del är det i dagsläget ut som att kassan inte kommer att hålla för storhandling på Ullared, men annars är det en toppenide :)

Jag har en bekant som sätter sig i klistret. Kan du se hur det går för barnen????
Stor kram, ha en fin dag.

15 Susan:

skriven

Åh va kul tänkte jag först, dom kommer till Skåne ... men sen vaknade hjärnan till, där e ni ju redan 😉 Inte omöjligt att jag tar en tur norrut till Ullared om ni dyker upp där👍🏼

Kram

Svar: Låter bra :) kram :)
Esmaralda

16 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Det är väl storleken på fisken hon drog upp ,eller önskestorleken på ngt.... ;-)
Ni är för gulliga som planerar fler tillfällen att få spådom av duktiga Nettan och talisman av dig.
Hoppas många vill ...vi ses ju här i Stockholm <3

Tack för pepp igår <3

Ha nu så trevligt i Göteborg ,trevligt med sådana återträffar.

Kram Anki med flock

Svar: Ja, vi ses i Stockholm snart :) Och det blir säkert hur kul som helst ikväll i Göteborg.. ha du också en bra helg.. kram :)
Esmaralda

17 Misstjejen:

skriven

Hej

Snart är det dags för dit till skola för projekten så kommer det går väldig bra? Även om han J skulle var medvetenhet om det men hoppas han det så positiv?

Ha det bra😊

18 IaElisa:

skriven

Oj vad jag önskar att jag bodde i Sverige så jag skulle ha lättare att komma och träffa er!
Och tänk att man får börja tänka på julen och julshopping redan! Härligt!
Ser du något om visningen vi har på huset idag? Det känns som att vi kommer sälja det snart?
Ha en jättetrevlig dag! 😊

Svar: Ja jag tror inte det blir svårsålt.. kram
Esmaralda

19 Jennifer:

skriven

Godmorgon! Låter som trevliga helgplaner Esmaralda.

Själv känner jag mig så jävla lost och vilsen. Du skrev att jag ska känna frid med det beslut jag fattat men det känns verkligen helt omöjligt. Jag tror det känns så eftersom det är ett beslut jag tvingades fatta mot min vilja. Därför känns det inte bra och gör det svårt att acceptera.

Nu skulle det gälla att se nya möjligheter men också det känns på något vis omöjligt. Jag känner mig inträngd i ett hörn och den känslan är jobbig, jag vill bara framåt men vet inte hur det ska lyckas.

Vad ska jag göra? Kram

20 kulla:

skriven

Åh,ha en alldeles härlig helg med dina gamla studiekamrater, skratt, mat och massor av vin:)önskar jag dig.

Bor som sagt inte i södra Sverige, så jag kan inte uttala mig om det..men Varberg är ju fint.

Händer det något romantiskt ikväll?? utgång:) kram

Svar: Tack och ja, det kommer bli hur bra som helst i kväll... något lite speciellt kan dyka upp i kväll.. men du får ha ögonen med dig... kram
Esmaralda

21 Desperado:

skriven

Hej, varför har han tappat intresset? 😞 Finns det en chans att det återväcks?

Svar: Känns mer som att ni går vidare åt olika håll.. kram
Esmaralda

22 Anki:

skriven

Hej igen

Hade äntligen tid att läsa kommentarer ...till Mormor skickar jag en stor healingkram <3 <3 <3

Tänker på dig <3

Kram Anki

23 Skrållann:

skriven

Hej!
Gärna neråt Ullared, då blir möjligheten större för min del att kunna träffa er;)
Har tidigare fått till mig att det är ganska hög risk att vårt äktenskap inte kommer hålla. Hur ser det ut nu?

Kram❤️

Svar: Det går lite hit och dit men kan stabilisera sig.. kram
Esmaralda

24 Malin:

skriven

Du spådde mig i en seans 2010 Det stod att jag skulle komma att möta en ny nära väninna och det stod att ”Ni kommer att stå varann nära, ha kul tillsammans och framförallt kommer ni att kunna prata om allt.” Det stod att detta borde ske inom 2 år. I dag 2018 alltså 8 år senare har det inte skett.

Svar: Du kan ha missat henne... men hon är inte borta... det finns fortfarande någon du ska möta.. kram
Esmaralda

25 PiaS:

skriven

Hej Es och Nettan,

Klart ni ska ha ett tillfälle att få träffa er i Ullared innan jul😊🙏🏻✨.

T.G.I.F 🙏🏻. Känns som semestern och ledigheten aldrig har ägt rum...jag är ok med mitt jobb, och trivs ok, men känns ändå som jag inte är riktigt där jag ska vara ...funderar på var, vad och hur jag ska komma framtill vad jag ska göra.

Hoppas även på att det snart vänder på kärleks och relationsfronten ❤️🙏🏻.

Ha en härlig helg!
Kram PiaS

26 Milla:

skriven

Hej, jag ska inte till Ullared tyvärr. Typ Kalmar kanske vore bra.
Väldigt konstig situation jag hamnat i. Kommer det bli åtal? Mår dåligt. Är det på falska grunder? Eller halvsanningar?

27 Mia och Minna:

skriven

Vi är två stycken som gärna skulle komma till Ullaredstrakten. Hoppas verkligen att det blir av. Håller tummarna. Ha en fin helg alla. Kram

Svar: Vad roligt :) kram
Esmaralda

28 Andy M:

skriven

Ja, det skulle passa mig utmärkt i Ullaredtrakten. Jag skulle komma. Helt klart. Kram

Svar: Jättekul :) kram
Esmaralda

29 Louise:

skriven

Så är det dags för intervju idag. Ska snart äta frukost och hoppa in i duschen. Ska vara där halv ett så jag ska ta tåget kvart i tolv.
Detta jobbet är inte heltid utan bara deltid men vi får se hur det går. Tyvärr så börjar tjänsten i mitten av oktober. Skulle behövt jobb nu.
Men jag fortsätter ju att söka så någon gång bör jag ju bli anställd.

Hur stor chans har jag på jobbet jag ska på intervju idag?

Hoppas att du får en fin helg i Göteborg.
Ha en fin dag och tacksam för svar. Kramar

30 Lillemor:

skriven

God morgon. Jag bor i Göteborg och kommer gärna på besök till er i Ullared. Vilken bra idé att man kan passa på att handla lite på Ullared också. Kram och ha en fin helg här i Göteborg Ez.

Svar: Vad roligt :) kram
Esmaralda

31 Önskan:

skriven

Hej!

Vore trevligt om ni kunde komma till norr-västerbottenskusten någon gång också!!

Kram

Svar: Ja, var har tankarna ditåt också... kram :)
Esmaralda

32 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Jag hoppas jag kan ta till mig tecknen..
Kram Skorpan

33 Mimis:

skriven

Hej Esmaralda!

Snälla kan du se om det blir någon flytt snart?? vantrivs sååå mycket där jag bor nu. Vill flytta härifrån.

Kram

34 EPM :

skriven

Tack! Slutat regna nu, nu kan jag enbart fokusera på mitt jobbiga chefsmöte...

Försöker undvika J på alla sätt och vis. Ändå ser jag en bild som hans fru troligen vill att jag ska se. Är hon verkligen så naiv att hon tror på allt han säger..?

Kram

35 Västkustbruttan:

skriven

🎉

Ni är så välkomna, så välkomna!

Får jag ihop schemat så är jag superintresserad :)

Så märkligt att jag igår talade med en vännina om en Ullareds-tripp under senhösten.. Eller ja, nu är jag där och stryker ganska ofta hehe, men ändå.. Annars då, får du till dig någon detalj om hösten för lilla mig? Gärna något peppigt, kan behöva höras i lite stormiga tider.

Kram och helgdans!

Svar: Det ser ut som om något speciellt och positivt kan ske i höst.... jag får en bra känsla helt enkelt men inga detaljer.. kram :)
Esmaralda

36 Ninni:

skriven

Hej min dotter har varit arbetslös i ett o halvt år hon söker allt som kunde passa henne. Lyckas hon att få ett jobb? Tack Kram

37 Smulan:

skriven

Kul med Ullared. Men lite långt för min del. Kanske ni styr kosan mot sydöst någon gång längre fram. Hoppas du får trevligt med vännerna.
Blir vi beviljade vårdbidrag för sonen?

38 Alie:

skriven

Godmorgon,
Ja du vad kan det vara Nettan ”måttar” på... fisk som hon dragit upp eller barnbarn hon fått.. ;-)

Så himla fin gest av er att tänka på oss även söderut. För mig hade söderut fått vara ännu längre ner, typ runt dina egna trakter... 😁

Önskar dig en riktigt härlig helg!💕
Själv kommer jag fortsätta kurera mig eft ingreppet.
Hoppas kunna jobba på Måndag..✨💫
Kram

39 Skorpan:

skriven

Ringde om jobbet, chefen lät trevlig. Bara erfarenheten som fattas, men viljan är stor ;).
Kram Skorpan

40 Browallia:

skriven

ÄNTLIGEN! Sista sommardagen, kändes som att sommaren 2018 skulle ta knäcken på mig helt. Jag mår så mycket bättre på hösten så nu ser jag fram mot sval luft och alla vackra löv. Tända levande ljus och mysa under en gosig filt och titta på ett gripande drama på tv eller läsa en spännande bok. Hoppas hösten ska fylla mig med energi och ork att börja leva igen.

Min Harri försvann ju i somras och har inte dykt upp igen men jag tycker mig förnimma honom och hans kraft som jobbar för mig och det händer saker inom det som jag önskade av honom. Jag har en känsla av att han ligger någonstans inom hemmets väggar. Är det så eller är det bara önsketankar?

Önskar dig en trevlig helg med dina vänner.

Fredagskramen


Svar: Ja Herri finns i ditt hem och arbetar för dig.. kram :)
Esmaralda

41 Michaela:

skriven

Ni är för underbara! Jag kommer förbi och ger er varsin kram i Sthlm om jag har möjlighet :)

Pissdag igår där allt gick emot mig. Tex så kanske jag själv får stå för fuktskadorna i badrummet och det är pengar som jag inte har då min ekonomi är svajjig eftersom jag inte har en fast tjänst. Slitit som ett djur två sista dagarna på jobbet. Alldeles för mkt att göra. Sen tjafs med "dejten". Och drömde i natt att jag fick hjärtfel. Så kan det gå.

Ha så jättekul i Göteborg!! Kram!

Svar: Ibland bli allt fel men det är tillfälligt, det vänder mot det bättre.. mycket bättre.. kram :)
Esmaralda

42 *:

skriven

Hej

Klart ni ska åka ner mot Ullared :)

Ser du oss i framtiden ?
Och vad känner han för mig, älskar han mig på riktigt fast han inte visar det ??

Kram

43 Rosa:

skriven

Bodde jag vid Ullared skulle jag komma😊
Men så blir det inte.

Är riktigt pirrig inför en dejt idag. Vi har skrivit till varandra länge. Flera månader. Och det låter så bra allting. Kommer han att vara så mysig som jag tror och hoppas?

Kram och ha så kul m gamla kompisarna.

44 Gemini:

skriven

Hej ez, känner mig urlakad idag. Fick ett oväntad besök av mannen som jag träffat till å från i ett år. Jag känner att det är över i hjärtat. Men så dyker han upp. Å det rör ju upp. Han kan inte va utan mig - men han vill heller inte bli tillsammans med mig. Vad är hans problem?
Kram

45 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Det verkar faktiskt som en jättebra idé att kombinera Ullared med att ta emot för spådom. Jag blir sugen på att komma. Jag vet ju inte redan nu om jag kan men det låter helt klart lockande.

Jag håller på och svär över medicinbytet. Just nu är jag övertygad om att jag aldrig mer kommer att må bra och att jag tyvärr kommer att få leva resten av mitt liv som ett störigt monster alternativt sömnig zombie. Jag vill bara skrika.
Tack och lov för löpning och stesolid. Just nu har jag i alla fall inte lust att slå någon eller kasta porslin.

Nästa vecka ska jag på skrivretrat och jag är rädd att jag ska fortsätta må så här bedrövligt och att vistelsen ska bli förstörd.
För att vända mitt negativa tänk har jag börjat göra listor. Första listan är klar och det är en önskelista över vad jag vill ha ut av min medicinering ifall det här vore en perfekt värld. Hur skulle min drömmedicin se ut. Det är svårare än man tror att skriva en sådan lista. Först kom jag bara på vilka biverkningar jag inte ville ha. Så lätt det är att börja svara vad man inte vill när man frågar sig själv vad man vill.
Nästa lista ska handla om hur en drömdag skulle se ut, vad jag skulle göra, hur jag skulle känna, hur jag skulle må och så vidare.

Kram ThereseC

Svar: Det är tufft just nu men det kommer att stabilisera sig och när jag ser fram i tiden så ser jag ju att du mår väl. Kram :)
Esmaralda

46 Lotta S:

skriven

Har planer för två snabba jobbresor utomlands under hösten, ser du om det är en bra idé?

47 Bumble bee:

skriven

Ha det så roligt med vännerna i Göteborg! ❤

Svar: Tackar :)
Esmaralda

48 Susanne Amalia :

skriven

Ja vad är det hon mottar.. En hundvalp kanske för inter det en fisk..
Någon går i hallen.. Va sitter du i soffan du gick ju förbi till köket nu.. Sa Cornelis till mig i går.. Och så har det varit.. Dörrar öppnas och folk går hit och dit..
Jag hoppas att du får det riktigt bra och roligt i Göteborg.. Kul med vänner och glädje.. 💕

Fråga.. Måste få slut på all oro runt omkring mig.. Jag vet vad jag vill och är på väg till målet men alla stoppar mig.. Av rent egoistiska själ.. Slutar detta fullständiga trams någongång och vad ska jag lära mig av detta..??



Min mamma är värst..

Där har jag gjort ett avslut..

Hon säger att jag är elak och inte har några vänner.. Men det är hon som inte har vänner.. Inte en enda hon har gjort sig osams med alla.. Och när jag säger att hon har fått smörgåstårtor och tårtor födelsedagsmiddag jag har strypt min ekonomi för att hon skulle ha betald mat och bjuda gäster på jag har skjutsat henne och dåvarande väninnor till wärldshus och restauranger julmarknader mm. Så säger hon att hon har inte bett om det och dessutom har hon haft det tråkigt och inte haft glädje av det därför betalar hon inte.. Maten inte bensin och är inte glad..
Livet är hårt för vissa..

Nu önskar jag dig en fin dag med kärlek och glädje.. 💕

Svar: När det gäller oron -försök ta en sak åt gången och ta kontroll över det du kan ta kontroll över även om det inte är lätt. Tanka god energi.. just nu känns det extra viktigt.. kram
Esmaralda

49 Shirin:

skriven

Hej Es!

Behöver verkligen hjälp. Har sökt till en kurs men står som reserv 2. Kontaktat skolan angående sannolikheten att man blir antagen då jg även jobbar och behöver ansöka om tjänsteledigt senast denna veckan. De sa att chansen är stor men kan så klart inte lova något. Dock börjar de ta in reserver om några månader, eller först när någon tackar nej till son plats( kursen blrjar i november?’). Ser du något om detta?? Kommer jag komma in o bör jag söka om ledighet från jobbet eller är det för osäkert.. är rädd att jag söker om ledighet och inte kommer in elle hittar boende för den månaden.

Hoppas du kan hjälpa mig❤️

Svar: Ja men 90 % chans om inte mer så kommer du in.. kram
Esmaralda

50 Temperamentsfull blondin :

skriven

Ja, ja, JA ‼️❣️‼️

Jag har lyckats missa er varenda gång. Men den här gången då kanske! Skam den som ger sig.

Och tack för svaret igår, fina E. Jag hoppas hårt på att stå stadigare snart. Allt har ju en tendens att ske samtidigt. Nu blåser det nytt och korsdrag på typ alla plan. Något litet som kommer till mig med glädje snart? Kram och ”ha det gött” på västkusten!

51 Linnean 🌸:

skriven

Hej Hej!
Tack, för dina tröstande ord i går! Måste hitta rätt läkare! Får se i eftermiddag vad den inbokade säger.
Även om jag vill till Ullared så orkar jag inte, som läget är nu. Träffa er hade ju varit superkul men ska det bli spådom får det bli via mail. Ha det så kul med dina vänner!
Kram.../Linnean 🌸

Svar: Jag håller alla tummar och jag ser ju att det kommer bli bra.. kram
Esmaralda

52 F:

skriven

Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

53 Kvinnan :

skriven

Ser du om jag är på rätt väg just nu?

54 Berg:

skriven

Ha det så härligt i Göteborg!
Låter som ett utmärkt koncept att kombinera med Ullared. Personligen har jag just nu svårt att komma loss, men skulle kunna tänka mig framöver.

Sonen verkar så mycket gladare sedan han flyttade till mig. Tror inte att det bara är genom mina glasögon, för det är så tydligt. Kan jag slappna av i detta nu, fortsätter det så här framöver?
Låter tjejerna vänta på sig?


Ha en bra helg! Kram

Svar: Ja det ser ut som om sonen mår väl.. kram
Esmaralda

55 Mee:

skriven

Har precis vart i ullared nu:(en lång väg att åka dit men det får bli en annan gång för mig.

Ser du mig på nytt jobb men ny inkomst?
kram

Svar: Ja det gör jag.. det kommer.. kram
Esmaralda

56 En mamma:

skriven

Ja vilken bra ide. Jag kommer definitivt att boka. Kram

Svar: Roligt :) kram
Esmaralda

57 VI VILL:

skriven

Jag och min syster kommer boka ifall ni kommer till Ullaredstrakten. Vi har bara 11-12 mil dit så det låter sig göras utan problem. Jag håller tummarna. Kram

Svar: Ja, ingenting är ju bestämt än.. kram :)
Esmaralda

58 Malin R:

skriven

Hej. Sist ni var i Ullaredtrakten försökte jag boka men jag var för sent ute och det var fullt. Nu har jag försökt boka i Stockholm men det var också för sent och fullbokad. Jag står på väntelista men har inte hört något. Finna det någon chans `Något återbud ?

Svar: Vilken otur !! Då får helt enkelt kontakta Nettan och fråga hur det ser ut med återbudstiderna.. det kan hända att det kommit ett återbud... du når henne på: 070 6661570.. ring eller skicka sms... kram
Esmaralda

59 Tildis :

skriven

Ja! Det tycker jag verkligen ni ska ha :D Jag hade gärna kommit och hälsat på er i Ullared för där har jag ändå vägarna förbi.

En fråga Es, tycker dom om mig på jobbet?

Kram och trevlig helg i Göteborg!

60 EPM :

skriven

Ååhhh!
Kommer tåget gå nån gång??
Strandad, missar troligen ett viktigt möte med chefskapet

61 Yvonne:

skriven

Jag drömmer så otäcka drömmar nuförtiden. Läser jag för mycket deckare eller vad kan det vara? Halmstad är en jättefin stad. Hade ni kommit hit så hade jag verkligen bokat en tid. Sedan är det ju inte heller så långt till Ullared. Kram

62 Resa:

skriven

Räknade att det blev nästan elva st i bloggfamiljen som kan tänka sig ullared+mig:)Då blir det fullt hus hos er:)

Ps: Ser du mig bilda familj i Sverige eller kommer jag flytta/bo utomlands med min blivande (och våra barn,vill ha många):)?
kram


Svar: Ja det lär bli fullt hus om det blir Ullared.. men vi får se... jag ser boende både i sverige och utomlands.. i olika perioder.. kram
Esmaralda

63 Jennie:

skriven

Hur stor chans är det att min högsta önskan slår in ännu detta året 2018 om jag går all in? Kram

64 Lotta:

skriven

Tycker absolut ni ska till Ullared :)

Undrar...kommer det gå min väg i de tuffa förhandlingarna som kommer?

Kram L

65 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser min kärlek ut att vara redo att möta mig?
Är jag singel länge till?
Kram

66 barbie:

skriven

hej e!!jag undrar vad martin tycker om mig?kramar
jag tog ju
kontakt med han..men men

67 vv:

skriven

hej e!!jag undrar vad martin tycker om mig?kramar
jag tog ju
kontakt med han..men men

68 Agnes:

skriven

Trevlig vistelse i Göteborg!

Ni får säkert massor av kunder till Ullared...dit verkar alla vilja komma åtminstone EN gång innan de dör...=)

Kram!

Svar: Ha ha ha.. ja Ullared är metropolen :) Kram :)
Esmaralda

69 Mn:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag känner mig så stolt och glad att jag känner att jag äntligen kunnat släppa honom känslomässigt. Jag vill inte ens ha honom längre. Jag har tagit ner honom från den pedistalen han suttit på, det känns otroligt skönt.

Har han känt av det tro?

Snälla Es, ser jag ut att vara själv länge till? Hinner jag att träffa min kärlek och bilda familj med fler barn innan det blir försent för mig?
Kan det dröja år till?
Kram

Svar: ta nu hand om dig själv och hitta din egen väg först - och sedan kommer en ny kärlek som av sig själv.. kram
Esmaralda

70 Esset:

skriven

Halloj du ☺️

Härligt att så många verkar va intresserade 👍👌 Undrar om ngt lite extra tittar fram snart på de relationella (vän, flirt etc.) lr materiella (lägenhet etc.) planet?

Ha nu en riktigt bra helg! Å jag hoppas du tar lite ledigt från bloggen i Götet. Kram på dej.

Svar: Japp.. ingen dator och ingen blogg i Götet.. :) kram :)
Esmaralda

71 <3:

skriven

Hej kära Es blev förvånad att L bad om ursäkt två gånger det trodde jag inte om honom vad hände ?
Känns som han är intresserad mer än som vän är det så ?
Kram

Svar: Ja du känner nog rätt.. lite mer intresse än bara vänskap finns.. kram
Esmaralda

72 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det oskyldigt ut att träffas eller vill han mer?
Kram

73 Resa:

skriven

Tack snälla för svaret Es kram:)

74 Nattis:

skriven

Hej Esmaralda.
Även om jag vet att det inte finns garantier så undrar jag,
Ser du något tydligt om jag kommer att träffa kärleken och hinna blida familj?
Kram

75 Förkrossad:

skriven

Hej Ez... för drygt ett år sen tog det slut med en kille efter ett riktigt kass förhållande. Det tog musten ur mig & jag tappade livsglädjen ett tag... ser du om den rätte kommer snart eller har jag ställt till det så galet?

Önskar att jag bara visste vem o när... vill så gärna ha honom hos oss. Trodde den förra var rätt (då du skrev för några år sen att den rätte kommer snart, men var sann mot mig själv precis som du sa o insåg att han inte alls va rätt)

Stort tack för att du finns o tänder hopp när allt annat känns hopplöst. Kram

76 Jullis:

skriven

Hej Ez!

Jag vill komma och träffa dig och Nettan i Ullared.

❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: