NU KAN DU BESTÄLLA DIN TALISMAN

Från och med nu kan du beställa din talisman.... och det blir först till kvarn som gäller
 
Låt mig få presentera Harrisarna: 
 
 
Här har vi en samlad flock.. precis i början av behandlingen
Jag läser över dem och anvädner texter som jag  bla fått av min  kompishäxa i Paris.. för att
förbereda och göra dem redo
 
Somliga är bråkiga och stökiga och andra mer stillsamma.
 
En for under soffan och vägrade vara med.
 
 
Mellan varven får de vila i en speciell träskål och härifrån tar jag upp dem en och en och  förbereder dem.
Träskålen är gruvligt magisk och om detta ska jag berätta en annan gång.
 
 
Nu separeras dem och handhas enbart individuellt. 
Det är slut med flocklivet.
 
Varsitt saltbad... i  ett dygn eller mer...  och de förbereds för sin nya ägare
 
 
Utomhus  i väntan på  att månen ska göra sitt....
 
 
Vi umgås på tu man hand och när jag får din anmälan så läser jag in dina mantraord och önskningar i talismanen - inte bara en gång utan många gånger och under olika former...
 
 
Vad som är nytt för den här gången är det röda bandet !!
 
Jag skickar bandet med din talisman och detta band ska knyta runt  magen på Harri samtidigt som  DU SJÄLV upprepar dina önskningar
 
 
Så här ska det se ut när du är klar.
Nu är din talisman redo att börja göra magi för dig !!
Ha den under kudden om natten eller på sängbordet och kroppsnära under dagen
.................................
 
 
Du som vill beställa en talisman gör så här:
 
Kostnaden är 500 kronor och antingen swishar du denna summa till:
 
 tel: 123 597 9752 och anger ditt namn
 
 
Eller så sätter du in pengarna på mitt PLUSGIRO:
 
1354552-0 till Framtid & Rådgivning WIDA
 
 
Sätter du in från utlandet:
 
IBAN: SE 89 9500 0099 6042 1354 5520
 
BIC/SWIFT: NDEASESS
 

...........................

 
 

Därefter mailar du mig på: [email protected]

Du talar om vilket namn du angett på din inbetalning

Du skriver ner hur du vill att din talisman ska laddas

 

GLÖM INTE ATT SKRIVA  DIN POSTADRESS SÅ JAG KAN SKICKA DIG TALISMANEN

..........................

Om några dagar kommer din talisman.... ta väl hand om den och den kommer bistå dig på allra bästa sätt

...................................

 

Nu kommer en överraskning så lyssna... ni som kommer och besöker mig och Nettan i Stockholm i september  för spådom  och regression av Nettan... NI FÅR EN TALISMAN PÅ KÖPET.. gratis.

Det är inte en talisman ur denna flocken utan jag gör en egen liten flock åt er som bokar tid för besök.

I ävrigt funkar det på samma sätt.

Jag vill att ni ska veta detta redan nu så ni inte tycker det är onödigt att sitta där med två talismaner. Man  kan ju också ge bort en talisman... dvs beställa åt någon annan !

 

Stort lycka till

 

I ljus & kärlek

 

 
 
 
 
1 Helena Ir:

skriven

Många procedurer..
Jag blir så glad av dig Esmaralda..du är så ärlig vad det är seanser,talismaner och vad det må vara..som nu att man får en talisman vid besöket i Stockholm. Andra gånger så är det att man kanske borde vänta med seans,om inga större nya frågor har kommit till i ens liv..Det känns väldigt bra..

Min lilla lägenhet är så full av kartonger och påsar..dotterns grejer som ska flyttas i helgen..Tänk så mycket hon samlat på sig.Nog är det dags att flytta..
Hon har tagit beslutet att jobba kvar där hon jobbar,åtminstone året ut. Den oro hon tidigare kände..verkar ha släppt en hel del..tror hon faktiskt trivs riktigt bra! Gott för mammahjärtat!
Det känns bra när man ser att barnen växer och tar så många egna vuxensteg..

Måste erkänna att lite kärlekslängtan börjar komma mer och mer..inte för att jag har problem med att leva ensam..Den är nog den här förbenade värmen.. :) Så är det nog!! :)

Hoppas dagen blir fin..

Kram :)

Svar: Ja jag försöker vara ärlig... jag vill er alla väl ska du veta ! Din dotter kommer ta sina steg framåt nu och det blir riktigt bra... kram :)
Esmaralda

2 Jossan :

skriven

Igår somnade jag gråtandes... jag mår så in i helvete dåligt just nu.. Jag grät i bilen påväg till jobbet, jag hade ångest i bröstet hela dagen. Somna med min pendel och mådde så bra när jag vaknade igen. Sen kände jag mig ensam. Ville bara ha någon som satt och höll om mig. Tårarna bara rann och orken försvann. Jag förstår inte varför jag ska lyckas förstöra allt alltid. Jag vill inte ens träna för jag vill inte träffa honom. Jag har så ont i mitt hjärta över detta. Han var det enda jag kunde känna mig sedd av just nu i allt annat som händer. Han fick mig verkligen att skatta. Ett sms som han tolka så fel gjorde detta.. jag vågar inte ens höra av mig eller ens träffa honom. Jag vill inte åka till gymmet.. tänk om han berättat för någon.. usch vilken klump jag har...

Jag orkar inte detta också..
kommer det bli bra med honom?

Åh hade så gärna velat ha en talisman.. men ska varken til Stockholm eller pengar till det..

Kram

Svar: Prata och umgås med dina vänner... försök ta hand om dig.... du är värdefull... kram
Esmaralda

3 sus:

skriven

hej
så mycket pyssel....
vill ha en......
måste fundera på ord.....
nu behöver jag en spark där bak....
love sus

Svar: Ja, en talisman kan ge dig den där sparken.. kram :)
Esmaralda

4 <3:

skriven

Hej kära Es är äktenskapet starkt mellan min vännina E och R kommer det hålla? E verkar inte pria varken sina barn och man. Är hennes hobby som går före allt annat och hon talar nedlåtande om R.
Kram

5 Pia1:

skriven

Min förhoppning är att kunna komma i september men törs ju inte chansa på att det passar, så en Hari är beställd 💕 längtar redan efter att få lära känna denna filur! Och hoppas att de ska komma överens. Min nuvarande är allvarlig och beskyddande och har för alltid en speciell plats i mitt hjärta.

Svar: Jag tror absolut att den nya kommer att smälta in jättefint i klanen !! Kram
Esmaralda

6 Smulan:

skriven

Å vad roligt som jag längtat och väntat på detta, ska bli så spännande.

Svar: :)
Esmaralda

7 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Det känns som om man kan känna styrkan i talismanen.
Jag har aldrig beställt tidigare.. är sugen denna gången

Es, Finns det en risk att jag inte kommer att få något mer barn?
Jag vill väldigt gärna ha fler. Men med tanke på att jag inte har någon partner som det är nu. Ser den risken ut att finnas?
Kram





Svar: Det finns en god chans att det blir ett barn till för dig.. kram
Esmaralda

8 Skrållann:

skriven

Hej!
Spännande med alla talismaner som ska få nya hem.
Jag känner mig lite småstressad. Ska på semester med mamma, barn och syskonbarn på söndag och idag ligger sonen med feber och ont i kroppen, min mobil har helt "ballat ur" och vädret dit vi ska verkar bli sämre än vi har det här hemma. Vill ändå intala mig om att vi kommer få en härlig semestervecka och hoppas innerligt att allt löser sig?!

Kram

Svar: Det känns som om saker och ting löser sig... ha positivt fokus.. kram
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

Skulle absolut vilja ha en busig o energisk en ;). Undrar varför denens inte ville vara med? Intressant.. O väljer du bara en talisman på måfå åt de som beställer eller hur gör du Es?

Jobb o eget jobb huller om buller idag, näe,måste nog koncentrera mig på en sak i taget för att få nåt gjort.

Väntar på något kul att hända, jo festen förstås, men nåt annat. All action är välkommen.

Plikten kallar..
Ha det gott alla!
Kram Skorpan

Svar: Jag väljer den talisman som vill komma till just en specifik person och sådant är de mycket tydliga med. Kram :)
Esmaralda

10 Barbro:

skriven

Hej Esmeralda! 

Jag frågar för en väninnas skull vars föräldrahem på västkusten skall säljas nu. Dom har sedan många år haft problem med en granne som gör allt för att förstöra för dom. 
Han har sett till att få en väg på en samfällighet utstakad rätt över deras tomter ned mot havet. Men då det i havet utanför där är ett Naturreservat o strandskydd så hoppas min väninna att Länsstyrelsen sätter stopp för detta. Bråket om vägen har pågått i 10 år. O har kostat dom ca 300 000kr i advokatkostnader. 

Men nu vill min väninnas mamma sälja o få komma därifrån. Den här mannen har hotat dom sedan tidigare o även gjort skadegörelse på deras tomt o saker. I lördags gick han på mäklaren efter visningen dom hade och påstod då att vägen ska byggas o han ska bygga sjöbodar över hela stranden som skall hyras ut. Sedan i söndags em kom han med grävskopa o mejade ned stolpar o stenar vid infarten till min väninnas föräldrahem. 

Min väninna och hennes mamma är förtvivlade. Mannen är uppenbarligen sjuk o har ett uppbyggt hat till dom o vill nu göra allt för att förhindra att dom får fastigheten såld o får bra betalt. 

Frågan är vad ska dom göra? Dom är ju rädda för att om dom polisanmäler honom att allt bara blir värre. 
Dom känner sig rädda o maktlösa inför den här mannens ondska som verkar bli allt värre. 

Hennes mamma sitter ju ensam i huset o är rädd för den här mannen o vad han kan hitta på. 

Har du några råd att ge dom Esmeralda? 

Kram 
Barbro


Svar: De bör i alla fall ta steget och prata med polisen.. den här galningen kan ju inte få härja runt som han vill.. kram
Esmaralda

11 Cj:

skriven

Nu är han beställd min Harri👍💕.. vi kommer att samarbeta så bra. Och jag hoppas att få blogga om mitt ❤️Möte. Tror du att det blir så?! Kram

Svar: Ja så tror jag det blir men kan inte säga när.. kram :)
Esmaralda

12 EPM :

skriven

Godmorgon Es!

Så, nu har jag och E sagt adjö for now. Tar kanske upp tråden i höst igen...
Jag blev så tyst då vi sågs, jag kunde inte säga det jag ville.
Skrev det nu när jag kom hem. Lite orolig för hur han tar det. Känns lite som om jag dravlade osammanhängande...

Kramar

13 Johan:

skriven

Hej Esmeralda,
Hoppas du mår bra. Själv är jag tyvärr väldigt ledsen och bekymrad. Igårkväll hörde killen som jag lån-bytt lägenhet med av sig. Han behöver lömns Malmö och flytta tillbaka till Stockholm på grund av sitt jobb och sa därför upp vårt avtal. Efter den 31 augusti står jag utan bostad. Hur kommer det att gå med detta? Ska jag kanske köpa en mindre lägenhet?
Tack och kram från en ledsen Johan

14 Amen:

skriven

Hej Esmaralda.
Det känns som att jag verkligen försöker, dejta, träffa killar och ha kontakt. Jag vill så
Gärna hitta någon det klaffar med.
Ligger relationen en bit fram för mig?
Kram

15 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så mycket jobb med de små Harrisarna , blir sugen på en men väntar till hösten ;-)

Känner mig överkörd av tåget...mörbultad efter sjukgymnastens "jobb" på mina låsta revben ...men kan andas lättare ..så skönt ! men jag får ta ett uppehåll i "mattvättandet" även om jag kör med högtrycken...

Högtryck det är ju bara förnamnet på det fina vädret som ser ut att hålla i sig Ensamheten lika så ...ser du om nya vänner kommer in i det dagliga ...

Ha en härlig Torsdag !

Kram Anki med flock

16 Rebecca:

skriven

Jag vill gärna skaffa en men vet inte om jag har 500 har lägga på den just nu :( Synd att de bara kommer 2 ggr om året.

En fråga, ser du någon varning kring mig? kram

Svar: Jag ser inga tecken på allvarliga faror.. kram
Esmaralda

17 Göteborgskan:

skriven

Morsning! 👋

Men så spännande! Välkomna alla Harrisar! Ny nyblivna talismanägare måste hålla oss uppdaterade :)

Jag får försöker lösa lite magiska krafter på egen hand! Fattiglapp denna månad. Känner dock på mig att det blir fint trots allt. Men lite pirr och attraktion hade inte suttit fel. Något på ingång? Eller låg chans.

Kramis!

Svar: Känns som om något kan närma sig.. kram
Esmaralda

18 Kvinnan :

skriven

Godmorgon esmeralda känner mig så förrvirrad den sista tiden.

Ser du mig hitta mig själv och vad jag vill?

Svar: Ja det kommer du att göra, försök ha fokus på en ask åt gången.. kram
Esmaralda

19 Mariah:

skriven

Äntligen, som jag väntat på detta..

Svar: :)
Esmaralda

20 Linda N:

skriven

Nu har jag beställt😄
Tusan vilken energiboost jag fick. Människans inneboende kraft i kombination med talismanens möjligheter. Verkligen magi i ordets rätta bemärkelse.❤

Svar: Exakt !! Kram
Esmaralda

21 vv<3:

skriven

Es kommer jag åka till montenegro med ardi? Han har planerat denna resa efter jag gjort abort men jag vet inte riktigt efter som han tittar på andra kvinnor så känner jag mig helt fel. Jag älskar honom men inte på det sättet han gör.

Kram

Svar: Ta nu tag i saken och gör dig fri från den här mannen.... gå vidare.. och du kommer må så mycket bättre.. kram
Esmaralda

22 F:

skriven

Godmorgon kan du se hur sommaren blir för oss.

23 Mia M:

skriven

Får nog avstå en Harri denna gång...känner inte att jag har råd. Hade velat ladda den angående min kommande kärlek. Du sa i din seans att jag skulle dejta några olika män, men inte fastna för någon av dem. Det värsta är att jag fått känslor för en av dem jag dejtat, men verkar inte som det är Han ändå då han inte vill ha en fast relation.
Antar att det ska kännas intensivt för båda ganska omgående när jag möter min soulmate?
Hur ser det ut med dejten till helgen...blir det positivt? Kram :-)

24 F:

skriven

Min talisman från förra omgången är vid natt duksbordet.

Hade en god känsla när jag fick den. Sen har jag inte märkt av något mer.

Tänkte fråga hur ser min karriär ut. Kram

Svar: Den har hela tiden verkat för dig... även om du inte känner av den.. kram
Esmaralda

25 U:

skriven

Hej Esmaralda
Brydde han sig eller blev berörd efter att vi pratat igår? Eller var det inget han tänkte på sen?
Kram

Svar: Han bryr sig men nog inte lika mycket som du hoppas, kram
Esmaralda

26 Millan:

skriven

Hej!
Har en vän som inte längre svarar när jag ringer eller skickar sms. Vad beror detta på? Känns som om att hon inte är en riktig vän.
Ha det bra.
Kram Millan

27 Mia M:

skriven

Es! Ser det ut att bli en bra dejt till helgen? Kram :-)

28 Lilly :

skriven

Hur blir resten av året något spännande som händer?

29 Hmm:

skriven



undrar om du ser oss bo någon annanstans än där vi bor nu.....

30 MalinS:

skriven

Äntligen kommer ni hit!! När kan man boka tid?

Hoppas MG mår lite bättre.

PS,blir min man erbjuden ett jobb idag?

Kram

31 Lenafena:

skriven

Längtar!!!! Hoppas!!! Behöver hjälp! Mailat dig

32 A:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut nu som om dem kommer att skaffa barn med varandra?


Kram

33 Mim1:

skriven

Hej!

Om jag hade råd skulle jag köpa en talisman men det får bli i så fall när jag får ett jobb. Hoppas bara att det inte dröjer så länge till. Vad tror du Esmaralda dröjer det länge till???

Kram

Svar: Det känns som om ett jobb bör vara på gång snart.. kram
Esmaralda

34 Skorpan:

skriven

Wow, så häftigt att talismanerna väljer ägare. Hur känner du av det? Hur känns det? Det är så inyressant så jag måste fråga :). Kram Skorpan

Svar: Det är lite olika... en av er skrev för en stund sedan och berättade hur ivrig hon var att få sin talisman och i samma stund sprätte en av talismanerna till och sa tydligt att det är dit jag ska... ibland kan jag förnimma det som en stark känsla inombords.. och ibland är talismanerna så tydliga att vem som helst kan se.. kram
Esmaralda

35 Nallen:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag måste fråga om det ser något.
En man jag träffat 2-3 gånger, vi dejtade han är trevlig. Han hör av sig varje dag och frågar vad jag gör, hur min dag varit. Men han har inte frågat om att ses något mer. När jag har frågat så ska han göra annat. När det finns möjlighet att vi kan ses tillexempel en dag då vi båda är lediga då gör han annat istället. Men ändå så hör han av sig.
Varför vill han inte ses eller prioriterar att ses? Är han intresserad eller vad?
Kram

Svar: Han är väldigt osäker på sina känslor.. kram
Esmaralda

36 Dunegull:

skriven

Tycker du jag ska beställa en? Kan det hjälpa mig eller jag kommer fortfarande ha det tungt och jobbigt? Kram

Svar: Jag kan ingenting lova.. men om du själv jobbar på förändring så brukar talismanerna vara fantastiska på att hjälpa till. Man kan lita på att de gör sitt bästa.. kram
Esmaralda

37 Ht:

skriven

Hej!
Är Martin intresserad?
När jag träffa han första gången, så kände jag något inombords.
Kram!

38 Mim:

skriven

Hej!

Kan du se mig i arbete igen eller ska jag ge upp??

Kram

Svar: Ge inte upp.. kram :)
Esmaralda

39 Gemini:

skriven

Älskar det röda bandet! Ska swisha nu.
Kram!

Svar: Välkommen :)
Esmaralda

40 Bumble bee:

skriven

Hejsan ES!
Min näst äldsta kusin har nämnt för mina två systrar och mamma att hon ska gifta sig. Hon bad dom hålla mun om detta och inte säga något. Liten undran bara, kommer dom gifta sig nästa månad? Vet hennes pappa (min morbror) om det? Ser du om flera i släkten vet om det? Min morbror sa inget när jag pratade med honom sist. Själv blev jag lite besviken att hon berättade för mina två systrar och mamma och bad dom sedan hålla käften. Varken pappa eller jag skulle få veta något typ. Inte så schyst att vissa i släkten får veta men inte andra. Nu berättade ju visserligare min ena syster det ändå och jag bör kanske inte reagera men sättet hon gjorde det på tyckte jag var elakt! Även om det inte var illa menat kunde hon ju berätta för alla då. Ser du något om andra i släkten vet? Tack i förhand! Kram 🐝

41 Bumble bee:

skriven

Hejsan ES!
Min näst äldsta kusin har nämnt för mina två systrar och mamma att hon ska gifta sig. Hon bad dom hålla mun om detta och inte säga något. Liten undran bara, kommer dom gifta sig nästa månad? Vet hennes pappa (min morbror) om det? Ser du om flera i släkten vet om det? Min morbror sa inget när jag pratade med honom sist. Själv blev jag lite besviken att hon berättade för mina två systrar och mamma och bad dom sedan hålla käften. Varken pappa eller jag skulle få veta något typ. Inte så schyst att vissa i släkten får veta men inte andra. Nu berättade ju visserligare min ena syster det ändå och jag bör kanske inte reagera men sättet hon gjorde det på tyckte jag var elakt! Även om det inte var illa menat kunde hon ju berätta för alla då. Ser du något om andra i släkten vet? Tack i förhand! Kram 🐝

42 Jennie:

skriven

Hej, kommer denhär romansen som jag blivit spådd att få uppleva i våras ännu att dyka upp inom den närmaste tiden? Eller missade jag honom? Kram

Svar: Det känns inte som om du missat honom.. någonting med romantik ligger i liften runt dig och har ingenting skett tills augusti så är det den månaden du ska se dig extra noga omkring. .kram
Esmaralda

43 <3:

skriven

Hej kära Es vilken härlig värme vi har hemma. Vi får vara rädda om vattnet.
Hur stor är chansen att det går vägen om jag kontaktar Suzanne igen? Kan det vara bättre att jag försöker med P ?
Vill verkligen det här. Min mamma vet inte att jag tänkt på detta var som att hon läste mina tankar och sa ska du inte försöka få jobba som det här på sidan av.
Kram
💗💗💗

Svar: Det känns som om du är på rätt spår.. ta tag i det.. kram
Esmaralda

44 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan svejsan!
Oj var generös du är, Es! Hoppas alla som vill ha en talisman får en. ☺️

En liten följdfråga från häromdagen, Es. Du ser möjligtvis inte om jag är länge eller en kort tid på nästa praktik innan det blir jobb? Hoppas på svar! 🙏 Kram Zoey 💕

Svar: tyvärr, det ser jag inte.. kram
Esmaralda

45 Helena Ir:

skriven

Tack! Det känns härligt att höra..

Kram :)

46 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan svejsan!
Oj var generös du är, Es! Hoppas alla som vill ha en talisman får en. ☺️

En liten följdfråga från häromdagen, Es. Du ser möjligtvis inte om jag är länge eller en kort tid på nästa praktik innan det blir jobb? Hoppas på svar! 🙏 Kram Zoey 💕

47 Carina ST:

skriven

Inatt, framåt tidig morgon, vaknade jag med energi och tanken att jag skulle skicka iväg en beställning av en Harri talisman så fort det blev möjligt. Och det gjorde jag :) Det kändes faktiskt som om det var den som kallade på mig hur underligt det än kan låta.

Efter att jag skickat iväg min beställning fylldes jag med glädje och en känsla av magi. Förväntan. Satte mig och mediterade en stund över Harri och de områden jag vill få hjälp med.

Redan under morgontimmarna har jag haft en ovanligt stark energi och fått mycket gjort av sådant som jag vill rensa ut och göra mig av med. Egentligen borde jag vara tröttare än normalt efter några ansträngande dagar. Det brukar vanligtvis bli en backlash i min utmattning när jag gjort mer än vanligt men idag blev det tvärtom. Mer energi än vanligt.

Är det möjligt att jag redan känner av min Harri så starkt? Har aldrig varit med om något liknande. Det är välkommet just nu i mitt liv.

Kram,
Carina ST

Svar: Ja ibland blir det just så här starkt och din Harri hoppar och far här på sitt håll och vill iväg till dig.. helt klart är att ni redan påverkar varann.. kram :)
Esmaralda

48 G.H:

skriven

Sååå sugen!
Finns det några kvar?

Svar: Ja det finns några kvar... kram
Esmaralda

49 Michaela:

skriven

Grattis till alla er som blir ägare till en Harri😀 Helt otroligt vilken process det är. Faschinerande! ( hur fan stavas det ) Shanti och jag hänger ihop ett tag till och hoppas det fortfarande finns lite liv i henne :) Kram

Svar: Det finns det.. kram :)
Esmaralda

50 AnnaK:

skriven

Oj, så spännande! Är allt lite sugen men skulle den bita på mig? Verkar ha ett jäkla hårt skal när det kommer till sånt.

Kram 😊

Svar: Ja det är svårt att säga, det finns en chans i alla fall.. kram
Esmaralda

51 Helena Ir:

skriven

Kom på en sak..som jag kan känna rätt tydligt i samband med vissa personer,jag träffar ju rätt många.. Jo,det är personkemi,ett intressant ämne. Hur det klickar ibland med vissa..och en del andra,så blir jag lite besvärad.av .en sådan konstig känsla som bara infinner sig..Förr har jag trott att det handlar om en slags blyghet hos mig..men nej,inte det!
Verkar det vara ett bra ämne att skriva om? :) Personkemi..
Kanske det spelar in hur vår barndom och uppfostran har varit..och annat under livets gång..signaler tänker jag på..om man blir harmonisk eller besvärad..
Jag får nog ta och hitta mig en bok.. :)

Kram :)

Svar: Tack för tipset... kommer en blogg om detta.. personkemi ÄR ju viktigt och väldigt tydligt oavsett det funkar eller ej... kram
Esmaralda

52 Ghostwriter :

skriven

Tror du att lägenheten som är dyrare kan vara bättre för mig? Och klarar jag av den ekonomiskt? Jag känner att den iallafall är mer det jag söker.


Kram

53 Camilla:

skriven

Skulle faktiskt behöva en Talisman för att nåt ska hända i mitt liv, kärlek eller nåt annat uppiggande, men pengarna finns inte, men kanske jag kan köpa en höst till en 50-års gåva åt mig själv hoppas jag... Vet ju inte om en Talisman kunde ge mig nåt jag saknar i livet, men kanske nåt som skulle glädja mig?
Kram C

Svar: Ja det är svårt att säga i förväg hur och vem de hjälper men de brukar alltid hjälpa dem som försöker hjälpa sig själva... och ibland också de mer passiva...kram
Esmaralda

54 Varis:

skriven

Hej Ez!

Jag absolut älskar att du är så äkta. Hur du beskriver dina tjänster och som detta med talismanerna.

Jag tänker fortf att jag nog behöver seans mer än talisman men är såå sugen. Får se om jag hinner tänka klart innan Harrisarna är slut.

Snabb fråga. Tror du jag och finska killen har potential till annat än vänskap?

Kram

Svar: Nja, en aning kanske men det ser inte jättebra ut om man ser till förhållande.. kram
Esmaralda

55 F:

skriven

Såg på en taxi bil idag stå talisman ibland känns det som tecken ....kan det vara så?

Svar: Ja det kan mycket väl vara ett tecken.. kram
Esmaralda

56 susanneamalia:

skriven

God Morgon .. vilken morgon och vilket väder .. så har ju klockan hunnit bli 11.00
Jag har besiktigat bilen i dag och nu ska det bli balkongkaffe ..

tack för svar nu vet jag .. och självklart går det bra .. fick höra att anledningen till att de inte hade hört av sig berodde påatt de hade haft semester och inte tittat på mail eller mobil ..
inte ens vänner har nått dem ..

så skönt .. nu har de hört av sig och sonen får mycket jobb det är ju fantastiskt ..
nu blir det rock hela sommaren ...

Det börjar i Båstad den 16/6 sedan rullar det på ... tjooohoooo.

Alla är glada av detta väder och jag var ute med ,in katt i går ... hon är en fegkatt och vågar inte gå från matte ..
Det tycker jag är ganska skönt .. man vet alltid var hon är .. Men folk tycker att det ser lite kul ut när jag går ut med en katt och en stor hund .. men de är vana att gå ut så .. ibland när EllaBella drar kärra så åker Saga i kärran .. det ser ju jättekul ut ..

Så vist kan man bara skänka kärlek och till situationen och så fixar det sig .. så skönt ...

Ska åka och titta på boende i Dalarö .. i allafall en bokal en lokal med en avdelning för att bo på 46m2 och en avdelning för ateljé och butik på 39m2
så skänk en tanke .. det vore så mysigt på sommaren och så blir det Sälen på vintern .. magi kan ju inte få det bättre ..

En talisman vill jag absolut ska komma till min hjälp det är magiskt att bära den och tillsammans tacklar vi kärleksfullt de dagliga bestyren ... mailar till dig men meddelar även på detta vis kramar <3

Jag skänker den kärlek och mediterar lite över den så ser du på en gång vilken som har valt att hjälpa mig ...

kärlek är ordet kärlek lycka och glädje ...

änglar finns och jag har beställt en ängel till mig ...
Den ska hänga runt halsen och så änglar i öronen ... änglakärlek ... ska gå en änglakurs .. och det ska bli så fantastiskt ..

Nu önskar jag dig en underbar dag med kärlek och änglakraft .. universell magi och hjälp, besök från altet .. desamma önskar jag MG och EllaBella hälsar med massor av slafsiga pussar <3 <3










Svar: Jag bara älskar din positiva inställning och ditt go... du sitter inte med armarna i kors och bara väntar, du agerar..och då kommer ju också mycket till dig... kram på såväl dig som dina fyrbenta.. och MG hälsar så gott han också :)
Esmaralda

57 Jossan :

skriven

Problemet är att jag inte vill.. vill vara själv typ... samtidigt känner jag att jag vill va kring fler. Åh hatar denna känslan.. varför ska jag alltid ha det såhär. Känns som världens otur förföljer mig...

Kommer det bli bra med honom?

Kram

58 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Tror du att min Gabbe eller Shanti har krafter kvar?

Jag var till veterinären med Totte igår och han behövde opereras så jag lämnade in honom i dag på morgonen.
Han hade fått nån varig inkapslad knöl under hakan efter någon skada.
Jag hoppas att operationen går bra och att han återhämtar sig snabbt.

Jag längtar efter att ha mycket pengar. Jag brukar inte våga erkänna det för jag har liksom alltid haft en föreställning om att man ska låtsas som om mycket pengar inte är viktigt.
Men det hade faktiskt varit jättetrevligt med en rejäl regelbunden inkomst och en saftig summa sparpengar.
Jag skulle köpa en lekstuga åt kaninerna och betala någon för att bygga en rejält tilltagen kaningård.

Kram ThereseC

Svar: Pengar ÄR viktigt... och det är minsann inte fult att önska sig hur mycket som helst och får man i överflöd kan man ju hjälpa någon annan, om man vill och det kommer fler tillgodo.. kram :)
Esmaralda

59 Fanny2:

skriven

Känner inte att jag har råd just nu med andra utgifter annars skulle jag ha köpt en utan att tveka. Får satsa på att besöka dig och Nettan. :)

Vad är chansen att han hör av sig nu? Det känns som att den borde vara mindre. Har jag fel?

Kram

Svar: Ja du är så välkommen i september :) Chansen minskar.. kram
Esmaralda

60 Give me hope,,:

skriven

Alltså, kanske en talisman som jag behöver men får vänta med det pga pengabrist just nu.
Drömmen är en egen stuga med liten täppa men hur fattas ekonomi för att få bolån från banken.
Får hoppas på nåt mirakel eller så hi hi Ser du nåt om en egen bostad för mig och min lilla familj inte allt för långt fram i tiden tro?

61 Louise:

skriven

Åh vad jag önskar att jag hade råd med en talisman eller två så skulle min syster fått den andra.
Nästa gång får det bli.
Min nuvarande verkar vara lite sur för inte har den gjort något storslaget genom att hjälpa mig med jobb till exempel men hon väntar väl på rätt tid.
Jag bär henne runt halsen varje dag och tackar henne när hon gjort något litet för mig.

Igår messade jag förskolan jag var på intervju hos i torsdags förmiddag om att jag var intresserad av en av tjänsterna och att jag håller tummarna att jag får en av dem. Den kristna får jag avvakta med ett tag till de hade tydligen fler kandidater att intervjua. Men jag hoppas verkligen att de ger mig positiva besked från ur och skur förskolan. Att jag är välkommen nästa vecka och skriver kontrakt eller något Det hade gjort min dag om de meddelat mig idag eller imorgon.
Dags för jobb imorgon. Ska bli trevligt men det är så drygt.
Ska jobba i Svedala nästa fredag.

Närmar sig ett fast jobb snart? Trött på att hatta runt och ha mig.

Ha nu en fin dag och tacksam för svar. Kramar

62 Lillis:

skriven

Spännade med talisman:)min skall jag beställa till hösten:)

Ser du något skoj som händer mig inom kort.. gärna inom kärleken eller ekonomin?
kram

Svar: Ja du är så välkommen till oss i september :) kram
Esmaralda

63 Vitlilja:

skriven

Glömde detta helt. Finns det någon kvar?

Svar: Ja det finns ett par stycken kvar... kram
Esmaralda

64 GHOSTWRITER :

skriven

Tror du att lägenheten som är dyrare kan vara bättre för mig? Och klarar jag av den ekonomiskt? Jag känner att den iallafall är mer det jag söker.


Kram

65 Virrhönan:

skriven

Så spännande med dessa talismaner, att dom är levande och sprättande. Kände själv med shanti att den levde när jag tog den i handen första gången. Denna gång avstår jag, försöker få liv i min shanti istället. Att skylla på det ekonomiska kan jag inte för jag tog en spontantur till stan och kom hem med en tvättmaskin...impulsköp är livsfarligt men det kommer bli kul att tvätta🤡
Hälsade på mannen igår, han verkade glad och väntade in mej, blir det nån närhet där tro?
Lycka till alla ni med Harrisarna, hoppas han ger er lyckan ni önskar🤗
Kram💕

Svar: Han blev glad att se sig.. det KAN bli mer så du för bjuda till lite... och känna av.. kram
Esmaralda

66 Modeflugan :

skriven

Snyggt med röda bandet!
En modefärg i sommar dessutom..! 😉
Hoppas talismanerna hittar rätt hem. Min ligger lite längre fram i tiden.. Men en dag ska jag oxå köpa. Tror du det som närmade sig i kärlek kan ske redan i sommar eller ligger det snarare bortåt kalla månaderna.

Kram..!

Svar: Det finns potential att ske när som helst.. men kan också dröja.. vilket som alltså,.. kram
Esmaralda

67 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag dejtar och försöker.
Ligger en relation långt borta för mig? Ser någon eller något ut att vara påväg?
Kram

Svar: Det känns som om det närmar sig nu.. kram
Esmaralda

68 Lilly:

skriven

Hur blir resten av året något spännande som händer?

69 Faller på plats ghostwriter :

skriven

Om jag väljer den dyra bostaden istället, kommer jag lyckas klara av ekonomin? Vore så tacksam för svar för det känns rätt detta boende men är rädd att jag tar ett dumt beslut. Jag har iaf planer hur jag ska göra så undrar helt enkelt om saker faller på plats för mig om jag tackar Ja!



KRAM

Svar: Tänk efter om du verkligen vill använda det mesta av dina pengar till ett boende... det blir ju inte så mycket över till annat... kram
Esmaralda

70 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag har ansökt om ett banklån. Jag har uppgett för låg månads inkomst. Jag får lite olika varje månad. Så jag ska höra av mig tillbaka efter att jag snittat vad jag tjänar på ett år.
Tror du jag kommer få lånet?
Kram

71 Ghostwriter :

skriven

Du skrev att jag ska tänka efter om jag vill lägga allt på boende och jag tänker att om jag säger ja, så kan jag hyra ut en del av bostaden. Tror du att det skulle lösa sig?

Detta är typ livsviktigt ju..


Kram

Svar: Det måste bli ditt eget beslut, jag kan inte säga mer.. kram
Esmaralda

72 Alie:

skriven

En Harri är beställd även här och precis som ni andra som också beställt ser jag fram emot vårt möte... denna gången valde jag enbart en önskan för den ör så stor, jag tror och hoppas, får ju jobba själv oxå naturligtvis, för att ta stegen närmare min önskan och mål.. 💞

En liten fråga gällande mitt jobb, sommaren kommer nog inte bli så roligt efter senaste beskedet men ser du mig kvar även under hösten och kommer det bli som jag hoppas? ( jag ställer krav för att må bra)
Kram ☀️

73 Boudica:

skriven

Ja idag är jag lite dåligt humör, har lite huvudvärk, varför vet jag inte, möjligen för lite vatten?

Tänkte att jag skippar talisman denna gång. Men jag ska försöka besöka er när ni är här i stockholm, så det blir nog talisman iaf!
Men hur laddar du mantraorden i dessa? ska man skriva dem i bokningen eller är det något du gör samma dag man är där?


Nej kort idag från mig idag, ska ta det lugnt ett tag, sen försöka på mig lite träning.

Lite kort innan jag går, kan du se något om torsdagen 2 veckor framåt? Hur blir dagen/hur kommer det att gå?

KRAM!

74 Fanny2:

skriven

Tack och tack för svar. 💜

Kram

75 Ii:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det några känslor för mig?
Varför går han inte in i en relation med mig igen?
Kram

76 Cattis:

skriven

Idag har jag gått på känslan och beställt en talisman. Detta trots att jag igårkväll bestämde mig för att inte beställa någon då jag redan har en Shanti någonstans i mitt hus men vet inte var. Imorse när jag läste din blogg kände jag starkt att jag ändå ville ha en Harri och samtidigt som jag skrev mailet fick jag starka pirrningar i hela kroppen vilket ytterligare övertygade mig att det var ett rätt beslut. Längtar nu efter att få samarbeta med Harri!

Till Helerna Ir vill jag hälsa att förslaget om en blogg kring personkemi vore väldigt spännande att läsa om. Tänkte på personkemi senast idag när jag gick på en kurs via jobbet. Vår lärare är en jättetrevlig, duktig, karismatisk och charmerande man från England. Trots det tänkte jag att jag ändå inte skulle valt honom som min partner (men definitivt som vän) så det måste finnas en hel del andra faktorer som spelar in.

Sen undrar jag ifall du ser något om hur min sommar ser ut?

Önskar alla en skön kväll i värmen! Kram!

77 Nim:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag får inget lån från banken för de tycker att jag tjänar för lite. Så ingen bil kan jag köpa.

Ser jag ut att ha egen bil innan en kärlek/relation kommer?
Kram

78 Grethe Hagen :

skriven

Hei på deg, kjäreste Ezmaralda 😊🌻🌼💜🌸💐
Tenkte höre om det finns fler Harri?
Og om jeg kanskje kunne få litt hjelp av en Harri?


Håper du o MG har det bra 😊😍💟
Kvelds-klem fra Grethe 💖

Svar: Ja det finns en Harri åt dig också. Följ instruktionerna från bloggen och en Harri blir din.. kram :)
Esmaralda

79 Lu:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag funderar på att läsa några ekonomiska kurser. Företags ekonomi bland annat. Kommer jag att jobba på bank?
Kram

80 Marissa:

skriven

Heej Esmaralda!

Ser du något positivt nytt som är på ingång för mig?
kram

81 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Vad kommer att hända på mötet på arbetsplatsen ungefär om 3 veckor. Kommer att jag får prov anställning ? Kram Mojgan

82 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Vad kommer att hända på mötet på arbetsplatsen ungefär om 3 veckor. Kommer att jag får prov anställning ? Kram Mojgan


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: