NU KAN DU BESTÄLLA DIN TALISMAN !!!!

En ny kull talismaner har nyss sett dagens ljus !

De är preparerade och redo att skickas till sina nya hem.

De är starka och  kanske starkare än någonsin och kommer gör sitt bästa för att göra skillnad för dig.

 

 

Ni är många som  undrat och många som velat beställa – men det blir för krångligt för mig… så några beställningar har jag inte tagit

Nu har ni  alla samma chans  att få en talisman  och det är först till kvarn som gäller.

Som alltid.

 

 

Den här gången är talismanerna tarotkort och inte vilka kort som helst utan de har fått en blessing av en shaman  redan från början.

Och det är ju starkt i sig.

Sedan har jag förberett dem på olika sätt. 

Inte på samma vis som de gamla talismanerna -   utan Tara talismanerna har dubbel effekt.

Jag har behandlat korten och jag  har behandlat det röda och det  beige snöret också… var för sig.

 

 

När du får din Tara ska du  själv knyta in dina önskningar i snörena.

Och detta är din talisman förberedd för.

 

Det röda snöret representerar dig och allt som har med dig personligen att göra… din lycka, kärlek, vänskap, arbete, hälsa och så vidare.

Du tar talismanen i din hand och säger ” JAG BER OM EN PERSONLIG ÖNSKAN” och så tar du det röda snöret.. trär in det i det stansade hålet. 

 

 

Du uttalar en önskan högt.. och knyter en knut.  Sedan uttalar du nästa önskan och knyter knut nummer två. Och sist uttalar du din tredje önskan och knyter knut nr 3.

Tara är preparerad för detta.. att ta emot tre olika önskningar och du knyter knutorna efter varann.

Det beige snöret representerar ditt hem och de som hör dit.

Det kan vara övriga familjen.. det kan vara själva bostaden.. det kan vara dina husdjur

Och  du gör precis på samma sätt med  detta.

Och  innan du knyter fast det beige snöret säger du " JAG BER OM EN ÖNSKAN TILL MITT HUS"

Du har tre önskningar och du knyter en knut för varje önskan.

 

Det är TRE önskningar per snöre som gäller men har du bara en eller två önskningar går detta också bra

När knutarna och önskningrna är klara  håller du Tara mot ditt hjärta och  PRATAR med henne.. berätta lite om dig själv, din situation och ditt hem... gör så  hon känner sig välkommen och hon kommer att verka för dig dygnet runt

 

Du behöver inte ha henne med dig om dagarna om du inte vill

Hon bör ligga centralt i din bostad men ändå så att inte människor ser henne.

Ta henne i din hand då och då så hon känner dina energier

Behöver du hjälp med något akut - då lägger du henne under din madrass om natten

 

 
 

Du som vill köpa en talisman gör följande:

Kostnaden är 500  kronor som du sätter  in på mitt plusgirokonto:

1354552-0  till  Framtid & Rågivning/WIDA

 

  Om du sätter in pengar från utlandet:

iban:  SE89 9500 0099 6042 1354 5520


………………………………

 

Eller så swishar du 500 kr till: 123 597 9752

 

…………………………………………………

 

 

 

När du gjort  din inbetalning så  mailar du mig direkt – du talar om i vilket namn du betalat och du SKRIVER DIN POSTADRESS

Du mailar mig på: [email protected]

 

 

När din talisman är bokad och betald.. då preparerar jag det sista… och gör dem mottagliga för dig.  Det kan ta ett par dagar.

Därefter skickar jag  din talisman och den kommer i ett brev på posten

 

 

Du som vill ha en Tara talisman…. boka snabbt… det finns bara ett  begränsat antal och nästa möjlighet till talisman kommer inte förrän tidigast till våren

 

 

Kram & kärlek 💓💓💓

 

Och som alltid blir jag glad om du trycker på GILLA knappen 😍

1 DD:

skriven

Min kollega på jobbet!! Känner mig ögad från henne.. hon har verkligen inte snälla ögon och efter en händelse som hände känner jag mig obekväm i hennes närhet. Tyvärr tvingas jag träffa henne när jag jobbar extra. Hur ska jag bemöta henne? Just nu undviker jag henne.

2 lilla m:

skriven

Hej, finns det en chans att jag får kyssa honom?

3 blomman d:

skriven

Är Z en man för mig? är han någon jag kan lita på

Svar: Det ser ut som om det kommer någon annan i ditt liv.. kram
Esmaralda

4 Jennifer:

skriven

Godmorgon🙂 Spännande med nya talismanerna!

Finaste Es, plötsligt dök chansen upp att gå kolla på en alldeles underbar lägenhet idag, stor o rymlig och helt härlig. Och så lite för dyr för mig, men är
villig att leva på gröt och makaroner om jag skulle få lyckan att bo i en sådan bostad. Säkert många andra som tänker samma som mig!

Visning idag. Finns det
en chans att jag får den? Hur stor är chansen? Kram

Svar: Chansen är i alla fall över 50 %... kram :)
Esmaralda

5 Jossan :

skriven

God morgon...

Jag hade så gärna velat ha en.. men pengarna sätter stopp.. och snart fyller jag år.. den 23..

Jag hade önskat mig att må bra, träffa den äkta kärleken, lycka för min familj... Och förbättrad ekonomi. Inatt har jag mått så dåligt inombords. Det är jobbigt i hels bröstet och jag vill gråta men jag kan inte. Jah känner så stark ångest just nu... men vill inte gå upp ur sängen... men dags att fixa sig innan jobbet...

Snart helg..
Kram

6 EPM :

skriven

Jag vill ha en talisman! 🤗

Svar: Läs infon och beställ... så får du din talisman :) kram :)
Esmaralda

7 Fina:

skriven

Hejsan Esmaralda!

Det är nog så att jag alltid kommer att älska honom! Jag har försökt bli av med känslorna i snart ett år men det är hopplöst, det fungerar inte! Dom bara finns där. Kanske enklast att bara acceptera att ja, jag älskar den människan och so be it!!!?

8 HuldaMaräng:

skriven

Godmorgon!
Nu har jag betalat min första talisman. Egentligen, om jag ska vara hård mot mig själv, har jag inte råd, men jag fick lite oväntade pengar. Jag har inte unnat mig något utöver basbehoven, utom godis (:D) på länge.

Jag undrar om frågorna. Ska de vara generella, som jag önskar att gården blir rustad? eller specifika?

Undrar om Tara kommer att trivas bäst i nya delen eller där jag alltid tänder ljus..

Jag ser fram emot detta. :)

Ha en fin dag!!

Svar: Frågorna kan vara detaljerade men också mer generella,,, i detta finns inga regler utan du för vad som känns bäst för dig.... och jag tror hon trivs bäst där du tänder ljus.. kram :)
Esmaralda

9 M.m:

skriven

Hej Esmaralda!
Wihooo spännande.

Ser det ut som om mötet med min kärlek är långt borta nu?

Denna person du sett mig ha med mig vid mötet, är det någon vän eller någon jag känner idag?
Kram

10 Willa:

skriven

Har best och meddelat dig det via mail. Kom sen på: skulle de ha varit typ några mantra ord/ önskningar som jag skulle ha meddelat också? Eller är det man gör själv när man knyter bandet?

Svar: Du uttalar själv dina önskningar och knyter en knut på snöret för var och en av dessa önskningar... kram :)
Esmaralda

11 Skorpan:

skriven

Rättvist med same procedure o först till kvarn... Harri får vila idag, i badrocksfickan, vet inte om det är så lustigt för en talisman att behöva svettas med mig?!

Jag i min enfald trodde att jag skulle bli ihågkommen på min jämna födelsedag, men det blev jag inte. Kommer jag ens att bli det, å kobbets vägnar? Är dom pytt på att den dagen är betald ledig dag, eller är jag inte värd att få nåt? Tycker inte om när jag inte vet var jag har folk o nu känns det verkligen som att jag inte vet var jag står. Är jag helt ute o cyklar gällande detta Es, eller har jag rätt i min känsla? Känner mig som andra klassens folk... O det gillar jag inte. O nya jobb, var är du??

Tills dess är det bara att bita ihop, tror jag ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: De glömde och just nu är de inte många som tar tag i saker och ting... men försökt trots detta att ha positivt fokus.. då blir det lite lättare att stå ut innan nästa jobb kommer.. kram :)
Esmaralda

12 Dunegull:

skriven

Verkar min talismnan fortfarnde? Ser du ngt speciellt positivt som kommer hända? Har uppfatta hela detta året en extrem trötthet och deprission. Kram

Svar: Jadå lite liv finns det kvar i den.. kram
Esmaralda

13 Kulla:

skriven

Längtar efter min Tara🙏💕👍.. känner så starkt för henne.
Hoppas att hon kommer att göra mycket för sina ägare.
Ska bli så intressant att läsa om hennes bedrifter👍👌.
Men kan man sen lägga henne i saltbad?!?
Hoppas verkligen att jag kommer att få skriva ett blogginlägg💕💕.
Ha en underbar Torsdag🍂🍁☀️. Kram

Svar: Nej, inte i saltbad... men strör istället lite salt på henne.. bara lite och jag hoppas ocksåatt du skriver ett gästinlägg :) kram
Esmaralda

14 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Min Stan ligger under madrassen och där har han minsann knutit upp knutar .
Höstfärgerna lyser upp en mycket varm oktoberdag,
så härligt

Vart orolig för min spanska vän på mallis ,men hörde av honom via mail Han hade varit på besök i närheten men åkt hem till Palma samma dag det regnade som tur var.
Man är inte stor när naturen tar i...

Kram Anki med flock

Svar: Naturens krafter är man liten inför.... kram :)
Esmaralda

15 Barbie:

skriven

Hej Es!
Ser du om resart gillar mig ..??frågar han efter mitt nummer ? Eller luncha? Haha zzz kramar

16 Vv:

skriven

Om jag öppnar ett larm företag.. kommer det att bli succés eller den där t- shortsen som jag tänker på? Kramar

17 V:

skriven

Ser du Es.. om jag skaffar pojkvän snart? Saknar... kramsr

18 <3:

skriven

Men oj så spännande det låter med nya tallismanerna.

Börjar jag och L komma varandra närmare ? Han har varit ihärdig två dagar nu. Tror vi redde ut mycket när han ringde i måndags. Kommer inte att acceptera eller tycka att hans beteende är helt ok men förstår oron med familjen.
Han kanske inte är som jag trodde riktigt. Vet inte om jag kommer att gilla honom om vi ses igen.
Vad är han ute efter med vår kontakt ?

Kram

19 Ww:

skriven

Kära Es, kommer jag att få fast på detta arbeta jag är på? Kramsr

20 Barbie:

skriven

Hej Es? Ser du R vara med mig? Eller bara något mellan oss? Vad händer. ? Kramar

21 Skorpan:

skriven

Glömde?? Intressant om det var så eftersom den dagen ”behandlades” på mötet. Ska försöka vara positivt inställd o inte förvänta mig saker o ting ;). Tack för svar Es!
Kram Skorpan

22 EPM :

skriven

Ska jag! 😊

Bekräftat att det är han som snokar omkring. Varför gör han det?

Skar sig med en kompis igår, tänker inte vara hennes kassako... satte ner foten och är faktiskt inte lika rädd för vad andra ska tycka om mig. En befrielse ❤️

Kram

23 hmm:

skriven

godmorgon ser du när mina syskon börjar jobba.

24 f:

skriven

sitter o kollar resor skulle behöva komma iväg o vila upp mig, ser du mig komma iväg,

Svar: Ja det ser ut att bli en resa för dig ganska snart.. kram
Esmaralda

25 kvinnan:

skriven

fick ett tips igår om fertilitet då vi försökt ett tag men inte lyckats , kommer vi få chansen att lyckas esmerlada

26 Fattig:

skriven

Hej!

Vill gärna ha en Talisman men har inte råd. Hoppas att jag har fått jobb tills nästa kull Talismaner så att jag kan köpa en.

Kan du säga något om hur det blir med jobb? blir det snart eller dröjer det eller blir det inget jobb alls?

Kram

27 AnnaK:

skriven

Åhh, vad jag hade velat ha! En till mig och en till dottern. Nästa gång kanske jag har råd!

Jobbar ibland på en gammal k-märkt skola. Vem är det som spökar runt där? Imorse kom den ljuvligaste kaffedoften helt plötsligt för att lika plötsligt försvinna. Fick gåshud samtidigt som doften kom. Händer andra grejer också. Ljud, förnimmelser mm.

Hade påhälsning av farfar inatt också tror jag minsann. Aktivitet överallt nu.

Kram 😊

Svar: Ja det är liv i luckan på skolan... från gamla tider och det är ingenting ont eller illa så bara njut av förnimmelserna.. kram
Esmaralda

28 Helena Ir:

skriven

God morgon säger jag efter lite sov morgon idag..
Fina nya talismaner..

Drömde om talismanen jag fick när jag besökte dig och Nettan..snöret som skulle sitta på var uppknutet..åh nej tänkte jag..den fick ju inte knytas upp..
Nu är det ju inte på riktigt..men vill det här säga mig något?
Och liv tror jag nog det finns ännu..så att den jobbar för mig..

Ha en bra dag!

Kram :)


Svar: Jadå Stan jobbar för dig och liv finns det gott om.. din dröm handlar om något som Stan vill förmedla men jag ser inte riktigt vad.. kram
Esmaralda

29 Mii:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag måste fråga om en kollega ”E” vet inte vad jag ska tycka om henne. I början tyckte jag hon var schysst men efter att jag gjorde ett misstag och hon direkt springer och skvallrar till chefen. Det verkar också som om hon liksom ”håller koll” om jag glömmer något och om jag hör det så nämner hon inget för mig utan går bakvägen och tar upp det med andra att jag gjort fel. Stjälpa istället för att hjälpa så uppfattar jag henne gentemot mig i arbetsrelaterat. Gillar inte att jobba med henne nu mer och jag är inte den som brukar tycka illa om att jobba med folk. Detsuttom när vi är på samma avdelning så låter hon mig göra skitjobben utan att ha som intuition att faktiskt hjälpas åter det som är tråkigt dom jag upplever med dem andra. Hmm har kanske fått något om bakfoten på henne nu. Men vem är hon? Har jag rätt? Har hon oschyssta baktankar?

Kram

Svar: Hon menar inte att vara elak men leker lite polis så det blir fel.. prata med henne men utan att du klämmer åt henne.. ta ett positivt snack o säg att du förstår att hon menar väl men be henne att i första hand vända sig till dig direkt.. kram
Esmaralda

30 Sol:

skriven

Hej Esmaralda.
Får bara en känsla att han inte har så starka känslor för mig just nu, stämmer det? Kommer han hålla fast vid det? Eller kommer han en dag vilja vara med mig?
Kram

31 M.m:

skriven

Hej Esmaralda.
Känns mötet med en kärlek långt borta för mig nu?

Ibland känner jag mig orolig över detta.
Ser du mig som gift?
Kram


Svar: Du möter rätt och du kommer gifta dig.. kram :)
Esmaralda

32 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda känns ledsamt nu när min son ska flytta! Ska försöka lite roligheter att göra! Nu börjar ju en ny fas i mitt liv! Tror du mitt liv blir bra!? Är det något jag ska tänka mer på än annat? 😃☀️Kramar

Svar: Visst blir det bra.. ha hela tiden en positiv planering och se till att gör sådant som får dig att känna glädje.. du kommer spåra rätt.. kram :)
Esmaralda

33 Sus:

skriven

Hej
Min lilla talisman....
Är den vid liv?
Love sus

Svar: Ja det finns liv.. men kanske inte så starkt, inte som precis i början.. kram :)
Esmaralda

34 Lisa:

skriven

Hej Ez.
Nu har även jag beställt en talisman.
Min Harry gick i 3 bitar för ett tag sen och jag känner inte av den längre så den har nog förlorat sin kraft. Så då passar det ju super bra med en ny.
Jag önskar dig en toppendag!
Själv ska jag fortsätta kurera mig från min förkylning.
Kram kram
Lisa

Svar: Din talisman är på gång... och den är glad och ivrig... själv får du krya på dej.. kram :)
Esmaralda

35 <3:

skriven

Men oj så spännande det låter med nya tallismanerna. 

Börjar jag och L komma varandra närmare ? Han har varit ihärdig två dagar nu. Tror vi redde ut mycket när han ringde i måndags. Kommer inte att acceptera eller tycka att hans beteende är helt ok men förstår oron med familjen. 
Han kanske inte är som jag trodde riktigt. Vet inte om jag kommer att gilla honom om vi ses igen. 
Vad är han ute efter med vår kontakt ? 

Kram 

36 Pikar:

skriven

Varför kommer hon med pikar/skämt mot mig? Hennes personlighet eller har hon något emot mig?

Svar: Det här är hennes personlighet.. hon är sådan så ta det inte personligt .. kram :)
Esmaralda

37 Mt:

skriven

Hej!
Kommer P.N höra av sig igen?
Kram!

38 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda!

En kvinna blev nedslagen och misshandlad härute på parkeringen. Gärningsmännen är fortfarande på fri fot. Jag är orolig för att gå ut ensam även dagtid.
Behöver jag oroa mig??

Kram

Svar: Så otäckt ! Men jag ser ingen ingen fara för dig.. kram :)
Esmaralda

39 Hoppet:

skriven

Spännande att läsa om de nya talismanen:)Hade köpt en om jag hade råd:(.kanske det blir en till våren.
Hoppas ni som beställer delar med er på bloggen,tycker det är så kul att läsa när era önskningar slår in:)

Es Ser du om jag får det bättre ekonomisk snart,vill så gärna hitta rätt och ett fast jobb som jag trivs med.
kram

Svar: Och det kommer bli bättre... helt klart... kram :)
Esmaralda

40 Lisa:

skriven

Hej!
Ser det bra ut att kunna bli bra att flytta hit sen och påbörja liv ihop? Kram

41 Milla:

skriven

Spännande! Funderad på att beställa, köpte ju en Shanti.
Undrar över min kollega som jag bryr mig om o han oroar sig för att ha blivit schitzofren. Är det så...

Svar: han mår inte bra men det är osäkert vad som sker.. troligtvis bara stress men han bör ju söka läkare.. kram :)
Esmaralda

42 Servie:

skriven

Vad är chansen för att något intimt ska hända mellan mig och han?

Svar: Runt 50 %... men jag ser ingen relation på sikt.. kram
Esmaralda

43 ängeln:

skriven

Hej Esmaralda och tack för att du ger oss möjligheten att köpa en talisman. Jag har givetvis beställt en. Kan du se något om min lilla pojk som är så långdraget sjuk, vänder det snart? Kram

Svar: Ja, talismanerna är starka den här gången.... och din är under preparering:) Det vänder snart och din son mår bättre.. kram
Esmaralda

44 Camilla:

skriven

Hej Es, blev nu så ivrig att jag nästa föll från soffan, detta har jag sååå väntat på alltså NYA Talismaner, har mailat dig! KRAM

Svar: Och du har fått svar... en talisman är redan på gång och förbereds för dig speciellt.. kram :)
Esmaralda

45 Olga:

skriven

Varför vill inte min yngsta dotter prata med mig i telefon?
Orolig mamma.

46 Undrande:

skriven

Hej Es

Vem är min soulmate?
kram

47 Michaela:

skriven

Då har jag också beställt min Tara😊 Spännande med ett nytt koncept. Hur "kom" du på det?

Kram till alla!

Svar: Jag pratade med mina änglar och vägledare och det hela växte fram.. väldigt sakta men mycket säkert :) Kram :)
Esmaralda

48 Mimis:

skriven

Hej!

Blir ögonlocksoperationen av? blir jag nöjd om den blir av?

Kram

Svar: Ja jag tror du blir nöjd.. kram
Esmaralda

49 EE:

skriven

Har du någonsin haft känslan av att vara trög med sitt jobb? Jag känner mig trög och omotiverad. Vill mer men vill inte bli fattig student och på mitt jobb nu har jag 7 veckor semester tex och bra lön. Men jag känner mig seg och trög. Outmanad eller hur man ska säga. Det är frustrerande.

I feb åker vi till Japan. Det ska bli kul :) hela familjen mfl ska med. Ett riktigt äventyr och en dröm. Starten kanske på mitt liv som resande.

Kramar


Svar: Snart kan du välja annat jobb och så roligt med Japan,... du kommer resa en hel del i ditt liv.. kram :)
Esmaralda

50 Maskros:

skriven

Äntligen kommer de nya talismanerna. Jag har beställt och väntar ivrigt. Min förra talisman ordnade en enorm händelse för mig som jag aldrig kommer glömma och direkt efter dog hon men det var helt i sin ordning. Hon tog i bokstavligen så hon sprack. Kramar och tack.

Svar: Din nya är så stark och trygg... kram :)
Esmaralda

51 AnnaK :

skriven

En till liten fråga.....hur flirtar jag så han begriper? Urusel på sånt 🙈

Kram 😊

52 Jennifer:

skriven

Hej fina Es, tyvärr blir det att resa ensam denna gång, är det mycket dumt att försöka ta sig över gränsen frånTunisien till Libyen? Eller skulle jag klara det?

Som du vet så saknar jag en varningslampa/gränssättning då det gäller att resa, jag ser liksom inte själv om något är farligt eller inte och var jag bör dra gränsen.

Jag är ganska säker på att jag skulle klara det och behöver utmana mig utav bara helvete nu. För att ruskas om och vakna upp. Men min mamma blir orolig då jag pratar om Tripoli och Libyen. Kram

Svar: Det känns inte som någon bra idé att ta sig över gränsen mot Libyen.. jag ser en varning,, ganska rejäl sådan... kram :)
Esmaralda

53 Månflickan:

skriven

Talismanen Tara väckte mig 05.55 i morse!!! "Nu är det dags!" Jag hade swishnumret till Es sedan tidigare, och hade preppat kvällen innan, för att vara startklar. Men både internet och Swish tog lite paus när jag skulle skicka betalningen, eller rättare sagt så var energierna så starka att det blev avbrott... Lugnade ner mig, sen fungerade allt igen! :) Jag fick en "bild" av vilken Tara som hade valt mig, både The Empress och Wheel of Fortune kom igenom - det ska bli spännande att se när Tara anländer!

Jag har redan fått fin hjälp idag, på distans! Ett mindre bra besked som jag fick igår eftermiddag, hade över natten blivit ett positivt besked, på alla möjliga sätt! Kring min stundande operation ser allt ut att gå enligt plan, efter ett ultraljud på tisdag så ska allt vara klart.

Önskar Es, och alla på bloggen en fortsatt fin torsdag! <3

Svar: Ja din Tara är så himla ivrig på att komma iväg till dig.. men hon får lugna sig.. hon ska ju gå igenom en lite procedurer här också innan det blir dags.. fast hon vill hem.. så fort som möjligt.. kram :)
Esmaralda

54 Ie:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar det vara bra mellan dem nu och att dem håller ihop nu framöver?
Kram

55 Mikael:

skriven

Kul med Tara :)

En Tinder dokumentär

https://www.svtplay.se/video/11428630/tinder-sex-eller-karlek

Kram
Mikael

56 B:

skriven

Hej :-) Kan det lösa sig med flygbiljetterna? :-) funderar på att fira nyår utomlands detta år 😀🎉🥂🎉

Svar: Ja det kan lösa sig om du går in för det. .kram
Esmaralda

57 Lotta S:

skriven

Es, skulle den nya grejen i skogen vara en god idé ekonomiskt för oss syskon?

58 Elisa:

skriven

Hej!
Jag har försökt vara ärlig mot honom men har fortfarande lite dålig magkänsla.. vad beror det på?
Kram

59 Boudica:

skriven

Har du tagit dig an hela 78st talismaner denna gång?
Vill ju ha en men tror jag måste avstå pga pengar ;/
De känns så tilldragande ;D

Ja, igår tänkte jag att nu får jag förhoppningsvis sova igenom hela natten utan att vakna.
Men nej, "Herr Spöke" hade andra planer.
Å jag vaknade av att min dator, som står i det andra rummet, spelade musik, först fattade jag inte att det var här. Tänkte först, vad är det här? Har grannen vaknat så tidigt!? Så jag var tvungen att ta mig ur sängen och stänga av. Fanns det möjligen teknisk förklaring? Det är ju inte första gången som saker går på av sig själva här inte!

Här undrar jag idag, hur kommer det sig att folk dras till mig så lätt? Hur kommer det sig att folk verkar gilla mig hur lätt som helst, jag anstränger mig inte speciellt mycket. Och tro mig jag kan tycka det är jobbigt ibland med massa personer klängandes på mig genom dagarna! XD
Vad är det som gr att de dras till mig, men aldrig de jag fastnar för, de verkar inte intresserade ugh.

KRAM!

Svar: Din aura är öppen och välkomnande... därför dras folk till dig.. kram :)
Esmaralda

60 Isa:

skriven

Hej!
Undrar om min Harry fortfarande är vid liv?

Har lite svårt att se att han jobbar för mig när ett mantra var "god ekonomi" och det sprutar ut utgifter på olika hantverkare.

Kram

Svar: Han verkar faktiskt lite slö och omotiverad.. ge honom ett saltbad.. dvs stoppa ner honom i havssalt ( inget vatten) ca 2 timmar.. ofta kan det hjälpa. .kram
Esmaralda

61 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Den person som är med mig då mötet med en tillkommande kärlek sker är det någon jag känner idag?

Eller sådan detaljer kanske är omöjliga att se?
Verkar det som om mötet med en kärlek är långt borta nu? Sker något inom kärlek/ familj inom 2 år?
Kram

62 Dahlia:

skriven

Fina talismaner!
Hans prat om att det behövs en kvinna och man för att få barn, var det någon slags invit? Eller var det bara hans svenska som gjorde att det lät som det?

63 lilla m:

skriven

Hej, finns det en chans att jag får kyssa honom?

64 Lydia💕:

skriven

Undrar om jag skulle beställa en till mig köpte en för ett tag sen men den är puts väck och undrar om jag ska beställa en ny
Stockholm i helgen blir det bra ?
Lydia 💕

65 Gjostwriter HÅRET :

skriven

Kommer jag ångra mig att låta min naturliga hårfärg växa ut helt? Den känns dock så himla mörk fast att den ska vara blond liksom. Eller kommer det bli bra?

För jag tappar för mycket hår nu pga blekning!



Kram

Svar: Ditt riktiga här är hur fint som helst.. ta en paus från blekning o färg.. låt håret vila en period. .kram
Esmaralda

66 AnnaK:

skriven

Nu är jag jäääävligt jobbig 🙈 Har han nåt intresse för min kollega? Isåfall ids jag inte bemöda mig med något klumpigt flirtande.....kan ju inte ens så det blir jävligt osmidigt 😂 Nu ska jag inte fråga mer i saken!

Kram 😊

67 Fanny2:

skriven

Den här tarotleken i jugendstil är så vacker. :) Jag måste tyvärr avstå även om min Stan gärna hade tagit emot en kompis. Min Stan jobbar verkligen just nu... Ingen önskan som har gått i uppfyllelse än så länge men jag känner att det händer saker.

Jag undrar faktiskt om jag kommer att gifta mig i framtiden... Kommer jag att gifta mig? Har så svårt att tänka mig det.

Kram

Svar: Det är bra att du kan känna in att han är verksam.. det trigga honom ännu mer, på ett bra sätt och ja, du kommer gifta dig en dag. .kram :)
Esmaralda

68 Jossan :

skriven

Åh vilken längtan och kärlek jag känner i bröstet. Jag känner mig helt kär! Jag tror det kommer bli något med J... stämmer det? Det känns verkligen så!

Kram

Svar: Ja möjligheten finns men det är ingen självklarhet... fortfarande kan det bli hur som.. kram :)
Esmaralda

69 Hönan:

skriven

Ser det ut att vara något mellan dem eller är det bara vänskapligt mellan dem?

Kram

70 A:

skriven

Hej Es

Vad faller jag för hos min nästa kärlek?
kram

Svar: Glada ögon och fint leende.. kram :)
Esmaralda

71 F:

skriven

Hej Esmeralda undrar om du ser något nytt och spännande på väg in i mitt liv?

72 Gillis:

skriven

Hej Esmaralda.
Får för mig att han tänker på mig ibland. Känns som att jag känner det, men jag kanske bara inbillar mig? Kanske är det bara jag som tänker på honom? Men känns lite jobbigt också. Om det aldrig kan bli vi på riktigt.
Är det så att han tänker på mig? Kan du se oss bli ett par eller lägger jag min ”energi” i onödan på honom annars?
Kram

73 Ofrivilligt förälskad :

skriven

Hej Ez!

Jag har idag insett att jag är kär. Han ger mig fjärilar i magen. Detta är helt galet, kärlek vid första ögonkastet har jag insett (från min aida) Jag är gift, han är gift!

Vad gör jag? Berättar? Känner han något? Ser du oss i tillsammans något?

Blä på mig själv ibland!

Kram!

Svar: Ha lite is i magen och se hur det utvecklas.. ta små steg framåt.. kram :)
Esmaralda

74 A:

skriven

Tack för svaret Es kraam:)

75 M.’:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du något om det här mötet med kärleken verkar vara långt borta i tid? Efter en lång tid torka hade det varit trevligt om något överraskande ligger nära i tiden? Och då menar jag mötet med det som blir bestående ser det ut att ligga långt fram?
Ser något ut att hänt inom kärlek familj inom närmaste två åren i mitt liv?
Kram

76 Ofrivilligt förälskad :

skriven

Hej Ez!

Tack för svar!

Bör jag tolka ditt svar som att det finns ett intresse för mig även från hans sida?
Vem tar isf steget, jag eller han?

Hua för att gå och bli kär i en gift man 🤯

Kram!

77 Browallia:

skriven

Jag är verkligen sugen på att beställa en ny talisman men efter mycket funderande fram och tillbaka under dagen så har jag bestämt mig för att stå över denna gång och vänta till ett annat tillfälle.

Jag ser redan nu fram mot att få läsa gästbloggar om Tara. :)


KRAM


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: