Happy Valborg !!

 
En mysig valborg önskar jag er alla... här tar vi det lugnt... grillar,, dricker lite rött och tittar på film.
 
Kram & Kärlek 
1 Jennifer:

skriven

Glad Valborg finaste Esmaralda! Lugnt blir det här också, haft en svår dag och knappt orkat ta mig ur sängen.

Tänker tillbaka på tiden då jag bodde utomlands och hur mycket lyckligare jag var då. Tiden för 6-7 år sedan var den lyckligaste tiden i mitt liv.

Kommer jag någonsin att få uppleva något liknande igen? Eller var den bästa tiden då, bara att acceptera?
Kram,
Jennifer

Svar: Det kommer väldigt bra tider.. på annat sätt men minst lika bra.. kram :)
Esmaralda

2 Michaela:

skriven

Tack detsamma!!

3 PiaS:

skriven

Hej Es,

Detsamma, Glad Valborg! 🌸

Kram PiaS

4 Ann:

skriven

Hej Es!

Kommer han och jag bli ett par, kommer vi gå skilda vägar, eller kommer vi kunna vara bara vänner?

Trevlig Valborg! :)

5 Dahlia:

skriven

Önskar er en glad valborg :)
Jag tar det lugnt och vilar ut idag.
Vissa på arbetsplatsen ser nog oss som ett par, vi parar ihop oss rätt bra tycker jag, men kan vi bli ett par på riktigt?

6 Browallia:

skriven

Tack det samma till er :) Jag har en tradition att äta rostbiff och potatissallad på valborg :P Det blir soffmys och film för mig med :)

Kram :)

Svar: Härligt :) Rostbiff är så gott... hade de himla god i byn i Toscana.. man köpte grillad i butiken och tog hem.. kram :)
Esmaralda

7 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad trevligt ni ska ha!
Glad valborg!
Esmaralda,
Kvinnan som han är tillsammans med som rasar mot mig.
Är hon farlig på något sätt?
Kommer hon låta mig vara?
Kommer den relationen att fortsätta flera år framåt?Kram

Svar: Hon är arg men inte farlig... bry dig inte om någon av dem... ha annat fokus.. kram :)
Esmaralda

8 T:

skriven

Vill bara önska dig en skön och lugn valborg esmaralda och mycket ljus fortsatt i vår! 🌷🙏

Svar: Tack och detsamma till dig :) kram
Esmaralda

9 Helena Ir:

skriven

Happy Valborg!

Kram :)

10 Erika:

skriven

Hej! Kan min flirt leda till kärlek?

11 Smulan..:

skriven

Tack detsamna

12 Nettan59:

skriven

Glad Valborg till dig också goa Es 😀💕!
Här var det barnpassning hela kvällen, medan föräldrarna roar sig.
Kramar

Svar: Ja, och det är ju hur mysigt som helst.. kram :)
Esmaralda

13 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Nypotatis rostas i ugnen, jag använde grillvärmen i ugnen, tills potatisen är mjuk. Smaksätts med olja, salt, peppar, salt o citron (lime) , satte inte citronskal för jag är ju som Cajsa Wargh ;), innan potatisen sätts i ugn. Blanda i basilika o rucola, enligt receptet, o soltorkad tomat som klipps i passliga bitar. Smaka o tillsätt kryddor enligt behov. Hyvla över parmesan. Helt okej ;) kan kanske utvecklas o göras till en matig sallad genom att tillsätta rostbiff kanske!? Eller vad man nu vill. Undertecknad har ide'er men att genomföra dom ;D..
Ha en trevlig kväll!!
Kram Skorpan

Svar: Men Gud så gott det låter... jag spar receptet.. det kommer till användning.. kram :)
Esmaralda

14 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer det här att blåsa över?
Kommer hon ställa till med mer drama?
Kommer den relationen att vara flera år framåt? Finns hos med i ”gänget”?
Kram

15 Grethe:

skriven

Tusen hjertelig takk kjäre Ezmaralda 🙏😍
Og önsker deg o dine en riktig trevlig Valborg 🙏😊😍💚💜
Tenker på deg ❤❤❤

16 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer hon ställa till med mer drama?

Kommer den relationen att vara flera år framåt? Finns hos med i ”gänget”?
Kram

17 Skorpan:

skriven

I vuxen smak jo, inte i tonåringars 15-17 år ;).
Kram Skorpan

18 Agnes:

skriven

Mitt-i-nattá kommer det ett glatt valborgstjo från mig!

För min del så gick kvällen åt till att hjälpa till o rensa barnbarns-garderober inför varmare dagar!

Kram!

Svar: Ändå mysigt att tillbringa sin kväll så, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: