Advent...

 
Adventsfrukost med mamma
 
 
Mannabonne Glenn öppnar första luckan i sin kalender och är överlycklig
När kalendern kom fram kände han igen från i fjol och hoppade och sprätte och uttrycket tydligt sin glädje !
Det svåra är ju att öppna bara EN lucka om dagen.....
 
Hoppas ni alla har en fin första advent 
 
Kram &  kärlek från oss alla 💝
1 Michaela:

skriven

Ja inte är det lätt MG med de där luckorna men du är så duktig :) Fina ni är! Glad första advent och kärlek till er! ❤

Svar: Kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Spännande med jul och det är första advent just nu. Jag har ju en ide i året av julkalender med min egen bilder och texter för peppar och positiva i min facebook. Det kommer var i 24 dagar så det går väl bra. Den ide kommer ifrån en annan person i facebook.

Gjorde ju kakor igår och så gott som heter drömkolahitar. Måste sluta med tjvustarta att äta den så spara till familjen.

Kanske du ska prova den också så jag gillar bättre utan salt.

Tänker på min känslor är lite konstigt tycker jag väl. För jag har känslor för C på en korta tid och en annan B kvinna. Och nu med den annan C kvinna.

Kan min kärlek känslor sluta med byta för varje personer.

Jag vet att det kan inte väl styra över det.

Hoppas du får en bra kvällen! 😊

3 Se:

skriven

Hej esmaralda.

Åhh så mysigt med kalender!!

Blir det någon fortsatt relation med henne? Eller finns det någon annan han har intresse för än mig?
Kram

4 Anki:

skriven

Mysfrukost <3
Men va roligt att MG känner igen kalendern
Hur skjutton får du honom att inte öppna fler luckor ..haha det hade inte mina jyckar fixat

Adventskram från hela flocken <3

Svar: Det gäller att styra MG stenhårt.... fast han vill ju så gärna öppna alla :) kram
Esmaralda

5 Yvonne:

skriven

Hej!
Tror du att det kommer att hålla mellan mig och min vän?
Kram

6 sus:

skriven

hej
Mysigt...
lilla hunden, klart han vill öppna alla luckorna.
vad kommer att hända?
något måste ju ske snart.....
love sus

Svar: Fatta ett eget beslut.. kram :)
Esmaralda

7 Skorpan:

skriven

Ja tänk att årets sista månad o advent är här. Första ljuseti adventsstaken har tänts o nån julklapp har inhandlats... Det kanske blir nån slagsjul o julkänsla i år då? Inte julklappar dock ;).

Trevlig advent ni har haft Es!
Kram Skorpan

Svar: Ja nog tror jag du får julkänsla... kram :)
Esmaralda

8 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Julkänsla behövs...
Här o där..
Kram Skorpan

9 Alie:

skriven

Å så fint och mysigt 🕯
Nu har jag kommit hem och också fått adventspyntat ✨💫
Nu får snön gärna komma.. ❄️🌲
Kram och kärlek till er med! ❤️

Svar: Härligt :) Kram
Esmaralda

10 Smulan:

skriven

Trevlig advent till er också

11 Mi:

skriven

Hej esmaralda.

Fortsätter någon relation tillsammans med henne?
Kram

12 Hmm:

skriven

Hej esmaralda,

Kan du se oss tillsammans? Flytta ihop?
Kan du se den utvecklingen mellan oss?
Kram

13 Dahlia:

skriven

Svårt det där med att öppna luckor, när jag var liten öppnade jag flera. Och låtsades att jag råkade ta fel. Men sen var det ju tomt när väl den dagen kom!

Ser du hur min julafton blir, blir det som vanligt med närmsta familj, eller blir det annorlunda, hittar jag någon annan att fira jul med?

Svar: JUlafton ser ut att firas med familjen men sedan kommer andra dagar då du gör annat.. kram :)
Esmaralda

14 Browallia:

skriven

Försöker göra det bästa av min första advent trots att jag inte mår bra. Blev lite för ivrig att göra saker när jag äntligen fick lite energi efter att ha fått järninfusion. Naturligtvis kom ett bakslag som ett brev på posten toppat med en förkylning. Dessutom är jag orolig över mannen som blivit hämtad med ambulans tidigare idag och väntar på att han ska höra av sig. 2019 har varit ett av mina kämpigaste år så jag ser fram mot nyårsafton och att få hälsa 2020 välkommen! Ett helt nytt årtionde är vad jag behöver för en rejäl nystart. Önskar dig och familjen en fin avslutning på helgen. Kram

Svar: Det kommer bli bättre och stabilare... styrkekramar
Esmaralda

15 Ghostwriter :

skriven

Herregud... jag har fått en beundrare på ”äldre dar” och jag tycker de är lite jobbigt. För jag har ju förstås en ålders gräns på när de börjar bli lite obehagligt. Sen får h*n tycka exakt vad denne vill! Vill beundraren mer eller accepterar att jag tagit avstånd?



Sen det konstiga är att jag ändå tyckte det var mer charmigt när en i samma ålder som ovanstående tyckte jag var attraktiv men det kanske bara var för jag tyckte detsamma om han? Tänker han något på mig eller är de inte på de sättet? Skulle inte vilja göra något åt saken iallafall




Kram

Svar: Han är nog allt rejält betuttad och tänker på dig... kram
Esmaralda

16 Bumble bee:

skriven

Kära Es!
Jag undrar vad 2020 bjuder på för mig: inom kärlek, jobb eller annat? Mycket tacksam för svar! Kram 🐝

Svar: En förändring av betydelse sker... kan dock inte se inom vilket område.. kram
Esmaralda

17 Ghostwriter :

skriven

Måste bara klargöra! Du mena att den jag tyckte va attraktiv är den som tänker på mig? Så du inte blanda ihop med den andre jag inte vill ha kontakt med haha ....




Kram!

Svar: Nu blev jag osäker... jag minns inte hur jag kände.... sorry.... kram :)
Esmaralda

18 Maj:

skriven

Hej esmaralda.

Ser det ut att fortsätta såhär?
Eller kommer en förändring?
Kram

19 Browallia:

skriven

Tack för styrkekramen :D

20 Elin:

skriven

Kan du hitta borttappade saker? Min man har tappat bort sina hemnycklar igår så kan du se vart dom finns nånstans blir jag väldigt glad. En stor nyckel och två små på knippan.

Svar: Nej tyvärr.. förhoppningsvis kan någon annan här på bloggen hjälpa dig.. kram
Esmaralda

21 Sessan:

skriven

Läste ett horoskop och där stod det att det bli ett av det mest betydelsefulla åren någonsin och att mkt kunde ändras. Vad ser du inför 2020 för mi?

Svar: Förändring ser jag men du behöver bra planer.. kram
Esmaralda

22 Didi:

skriven

Hej fina Esmeralda, det var längesen jag hade tappat bort din hemsida. Hoppas du mår bra. Jag är en följare sedan flera år.
Jag undrar nu Esmeralda, jag är kär i en kille i sociala medier han skrev först, sen efter en månad när jag visade intresse så blockade han mig,
Tror du han ”M” kommer att höra av sig?
Han var ju intresserad

Svar: Välkommen tillbaka :) Nej du ska inte räkna med honom... han är inte rätt för dig och det hade ändå inte blivit bra.. kram
Esmaralda

23 Zita :

skriven

Hej Esmaralda Tror du att min vecka blir bra ?
Är det något extra jag ska tänka på? Kram 😃☀️☀️☀️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: