Kassen...

 
Hantverkarna som fixar i mitt badrum har en söt kasse som sticker ut en aning...... bland alla  verktyg.
Ha en go kväll
 
Kram & kärlek
💖
 
1 Helena Ir:

skriven

Ja,den var fin..jag har själv en så fin tygkasse som an av mina väninnor gjort till mig. Vit med så vackra blommor. Nu när vi borde använda så lite plast som möjligt så blir de mer användbara igen,tycker jag :)

Ha en go kväll även du! :)

Kram :)

2 Jossan :

skriven

Vilken lång dag det har varit! Kändes som den aldrig skulle ta slut..

Imorgon börjar jag med alla kartläggningar... och ska börja med barnens omdömen.. tiden går så snabbt det är lite läskigt!

Ska kontakta högskolan om de kan ta fram en kurs som jag kan läsa så jag får min legitimation... tror du jag får den innan året är slut?

Upp och hoppa innan gymmet!

Kram

3 Kvinnan :

skriven

Hej Esmaralda.
Haha vad gulligt!
Kanske någon gillar att sy, undra vad dem har där i?! Muttrar och spikar kanske.

Esmaralda.
Vill så gärna ha en man i mitt liv.
Vad ser du om ”honom” Kan han komma att bli singel inom en ganska kort tid inom i år?
Och kanske ta kontakt med mig?
Eller tror du detKan dröja tid/år innan han är singel igen?
Kram

Svar: Mötet kan faktiskt ske när som helst... jag håller tummarna att det inte ska dröja.. kram
Esmaralda

4 Undran:

skriven

Sticker verkligen ut! :)

Kära es,
Ok nu kommer en man in i bilden. Villig att hjälpa mig med lägenheten som vår första dejt. Sött ju..
Men den andre? Hur tog han det när han såg mig?
Vad bör jag göra es?

5 Skorpan:

skriven

Ja den va söt. Tänk om den nån dag är försvunnen ;).
Är själv lite av "kassfreak", man kan väl aldrig ha för många kassar, skor ;).

Undrar varför jag känner mig dragen till Frankrike o att volontärjobba där? Vad är det som gör att ett sånt jobb skulle passa mig? Det såg du tidigare :).

Tror det kommer att ordna sig med det mesta, snart..
Kram Skorpan

6 Anonym denna gång :

skriven

Finns det en chans mellan mig och min vän D? Eller känns det som att han inte känner som mig innerst inne? Som förut


Ha en fin kväll!


KRAM

7 AnnaK:

skriven

Så gulligt 😊

Kram 🤗

8 H:

skriven

Hej,
Tycker du det låter som en bra idé för mig att starta upp ett enskild företag vid sidan om? Jag vill verkligen ha något eget och känner mig mogen, men jag är samtidigt väldigt ung så jag känner mig lite kluven.

Kram :)

Svar: Bara du inte investerar massa pengar utan börjar i liten skala och arbetar du uppåt så finns en chans att det kan gå bra.. kram
Esmaralda

9 Boudica:

skriven

Ja det här var mitt ämne idag, det med kosttillskott.
Som utbildat kost-rådgivare vill jag ju egentligen att man börjar med livsstil och kost innan man börjar knapra massa kosttillskott!
Men det kan ju vara till hjälp när man vet vad som är felet. Inte att man ska gissa sig till.

MSM har jag ingen riktig erfarenhet, men jag hört att det ska vara bra.
Collagen för värk i lederna skulle min rekommendation vara.

Men jag skulle vilja att man kör antiinflammatorisk kost, bort med mjölkprodukter, socker och spannmål.
Och äter ren, riktig mat, inte massa processad och färdiglagad mat med tillsatser.
Men stresshantering och rörelse är också viktig.

Ska också inte glömma att varje person är olik en annan.

Skulle kunna skriva flera sidor om detta men jag håller mig kort nu ;)

oj tiden går här ska tränas snart, min hjärna är så trött efter dagens hormonutbildning som fortsätter imorrn.

Lite nyfiken, han har nog lagt märke att jag inte var på jobbet, men saknar han mig dessa dagar?

Och den där hantverkaren försöker nog locka tjejer med sötsug, en liten fälla kanske? ;)

KRAM!

10 Maria:

skriven

Hej!
Min fd håller på och bråkar.. skickar Mail o förtalar mig inför jobbet o otäcka brev på posten till mig. Han blev avslöjad för han körde dubbelspel o nu vill han hämnas.. har polisanmält honom.
Kan du se något om hur det går. Kommer rättvisan skipas o lägger han av?🙏
Kram ❤️

11 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Den var söt,jadå !😊
Kanske han fått låna sin dotters kasse eller så gillar han den helt enkelt.
Verktyg i massor..inte så illa😊
Är min future man en som kör omkring med bilen full med verktyg eller är hans bil en sk. vanlig personbil.

Ha en fin kväll!
Kram Solstjärnan ⭐

12 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser någon utav dessa två män jag tänker över ser du något seriöst framöver med någon utav dem?
Ena mörkhårig, den andra ljushårig
Kram

13 Pia:

skriven

Snälla Esmaralda, kan du se när jag kommer att få tillbaka lusten och glädjen i livet igen?
Det finns ingen ork och lust kvar längre. Jag har kämpat sen i höstas med detta.
Kram

Svar: Du kan behöva prata med någon.. en terapeut... mitt råd är att du bokar tid.. det kommer vända och du kommer må bra... kram :)
Esmaralda

14 Michaela:

skriven

Haha! Så söt😁

15 Anonym Isah :

skriven

Finns det en chans mellan mig och min vän D? Eller känns det som att han inte känner som mig innerst inne? Som förut


Kram kram

16 Signe:

skriven

Hej!
Bedårande avbräck, med kasseni bilen ☺️. Tack för dina underbara blogginlägg. Morgonens obligatorium! Fick just erbjudande om träff och boende hos gammal grundskolekompis i Oxford - seriöst menat eller artighetserbjudande (som jag tippar att det är?)? Eller värt att hålla kontakten?
Lilla valpen är redan så knuten till mig, trots att jag försöker hålla mig undan och lämna över till dottern - hur tar dottern det?

Viktigast, och för mig mest brännande av allt - hur går morgondagen, får jag min efterlängtade operation?? Före eller efter sommaren?

Kram♥️

17 M:

skriven

Kan du berätta varför mannen jag träffade fick kalla fötter? Eller var det något annat? Kommer vi att återförenas?

18 Katten:

skriven

Ja just det - kommer nu ihåg att på en kostrådgivarutbildning som jag gick så togs collagen upp som hjälp vid ledbesvär.

Vill man ha ett alternativ till piller eller pulver så kan man utvinna collagen genom att koka egen buljong, men då ska det vara på ben med led.

Jag har testat men hade svårt att hitta ben med led, så det blev inte så mycket buljong.

19 Liss:

skriven

Hej,
drömt lite oroligt inatt med brand, krockat med bil samt missat första arbetsdagen, etc. Antar det beror på att jag är stressad.. känns lite jobbigt att behöva lämna tryggheten här med jobbet och lägenheten.. stress över killen som inte bidrar osv... ser det ut att bli bra i andra staden? Tänker att det skulle kunna kännas bättre att bo utan killen, åtminstone under en period kanske?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: