NYA TALISMANER.....

Många har mailat mig sista månaderna och undrat om det blir några nya talismaner nån gång..... och nu kan jag äntligen  meddela att  en ny  flock  nyss anlänt.
 
Än så länge är de helt blanka... och opräglade.
  
 
Den här gången är det små  berlocker... kungakronor... med ett rött band.
Man kan använd  det som armband eller  sätta berlocken  i sin halskedja.... eller man kan knyta fast det  precis vart man vill.
 
 
Just nu är jag i inledande skedet och jag har inte  lärt känna talismanerna än.
Men så snart jag kan känna in.. så kommer jag att börja med prägling och mina  förberedelser -  och som vanligt så tar det sin lilla tid.
 
De har en hel del cermonier att gå igenom.
 
När talismanerna sedan  är redo att bli präglade på sina nya ägare och föra tur med sig & uppfylla önskningar... då kommer jag att meddela detta här på bloggen
 
DET GÅR ALLTSÅ INTE att beställa sin talisman redan nu.
 
Antalet är begränsat - och det är först till kvarn som gäller  och från och med  det ögonblick när jag här på bloggen talar om att nu är det dags !
 
Jag ville bara dela glädjen med er över nya kullen
 
Namnet på talismanen blir Kingen.... det kom sig naturligt , med tanke på kungakronorna...
 
Kram & kärlek och hela Kingenflocken hälsar !!
 
P.s. Tryck gärna på Gilla knappen !!!!
 
 
 
1 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Konstig fråga, men har det hänt att han har drömt om mig? Kram

2 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Roligt med en ny kull.

Löser det sig så som jag vill isåfall så som jag planerat och tänkt?
Kram

3 lilla m:

skriven

Hej! Hur stor chans är det att det blir en romans med någon av mina potentiella män? Har 3-4 tinder träffar på lut. Ser det ut att kunna bli något tillfälligt med någon av dem, eller är det bara att söka vidare?! Kram

4 JustMe :

skriven

Hej Ez!

Åh, vad härligt med nya talismaner! Ska hålla utkik så jag hinner beställa en 😀

Imorgon är det dags, för säsongens sista tävling för dottern o hennes lag. Önskar dem en bra placering, det är dem värda! 
Lyckas dom ta hem guldet i helgens tävling? Om inte, topp 3? 

Kram!

Svar: Det ser ut att bli en bra placering... så spännande.. jag önskar lycka till.. kram
Esmaralda

5 PiaS:

skriven

God morgon Es,

Å, vad spännande och kul med nya talismaner 😀.

Min Tara, har hon krafter kvar? Jag har lagt lite salt på henne. Hoppas hon orkar lite till.

Ha en skön fredag! 🤗

Pia S

Svar: Hon har krafter kvar.. inte som förut men lite liv finns det allt i henne.. kram
Esmaralda

6 Ullegull:

skriven

Hej,
Mår inte så bra då Relationen till sambon är inte den bästa. Behöver mer närhet i form av kommunikation och mental närvaro men hans telefon kommer i 1:a hand. Kan inte heller vara mig själv när hans barn är här. Har inte mandat att säga till. Känsligt ämne.
Känner att jag börjar distansera mig. Hur räddar jag detta? Känns som en separation är i antågande. :-(

Svar: Enda sättet är om ni kan tala ut med varann och gemensamt komma på lösningar... kram
Esmaralda

7 EPM :

skriven

Godmorgon Es!
Fint med kingen, har Tara i ett av mina hemmen tror att Gabbe som är i Malmö är slut nu så jag kanske behöver krafterna.

Jag förstår inte, ena dagen är P väldigt fin och känslosam nästa helt tyst och undvikande....

😢
Kram

Svar: Ja, personligheten är sådan och det är svårt att tackla.. kram
Esmaralda

8 Jossan :

skriven

God morgon..

Inatt har jag sovit rätt så bra och vaknade av att solen sken. Hoppas värmen kommer nu snart. För ett år sen var det kristi himmelsfärd och då hade vi poolparty för pappa som fyllde år.. igår hade jag vinterjacka.. hoppas jag slipper det idag ..

Första vägdagen idag och vågen stod på -0,6! Ja bättre än inget iallafall. Bara 9,3 kg till som ska bort.. hoppas det blir -5 innan sommaren.

Har fortfarande inte fått reda på mina poäng på min tenta men ska kontakta de som har min utbildning och ska se om det finns en kurs jag kan läsa för att få min legitimation.. För jag SKA ha den innan nästa sommar. Vill inte oroa mig längre att förlora jobbet..

Igår blev det en del rensat men inte allt. Men det är skönare att vara i sovrummet men vill fortfarande fixa till det så det blir mysfaktor!

Dags att gå upp. Ska nog till mamma och pappa idag. Pappa fyller år.

Kram

Svar: Grattis till din pappa på hans dag :) Kram
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

Dom var fina. Gäller att snabba på då om man ska hinna få en, då det blir dags. Jag tror man behöver vara lite känslig för energier för att kunna känna av sin talisman, o är man inte det, ja då kan man känna sig lite besviken, speciellt då man läser alla historier som skrivs här på bloggen... Så tror jag, men det betyder ju inte att den inte skulle hjälpa :).

På tal om att hjälpa ja. Hur är det med Madames healing, kan den verka ännu, börja verka först nu, eller är det alldeles kört här, också ;)? Det känns som om jag står i kvicksand o kommer ingenvart. Varför? Vad är poängen med detta?

Igår ringde jag om ett jobb o det lät väldans intressant o "ombytligt", med lite av varje att göra, alltså sånt som jag gillar. Kan det finnas nån chans här Es? De andra jobben har det inte hörts nåt från, alltså glömmer jag dem ;)...

Fredag, äntligen. Vet inte alls vad för kul jag ska hitta på i helgen. Nåt kul, men vad är det? Kan det också vara svårt att komma på? Tydligen...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Visst upplever man energierna olika ! Men talismanerna kan hjälpa lika mycket även om man inte känner av dem. De anpassar sig efter sin ägare. Madames healing kan fortfarande ligga och gro och börja verka. Kram :)
Esmaralda

10 Ia:

skriven

Hej
Härligt med nya talismaner.
Undrar hur det är med min Harry, lever han fortfarande?

Kram

Svar: Ja lite liv lär det finns fortfarande i honom... dock inte fullt ut.. kram
Esmaralda

11 Mikael:

skriven

Kingen :)

Djur kan vara känsliga för vad man ger dem för namn

The incredible story of how leopard Diabolo became Spirit

https://m.youtube.com/watch?v=gvwHHMEDdT0

Kram
Mikael

12 Dunegull:

skriven

Kommer jag få starta matchen imorgon? Kram

13 Agnes:

skriven

Åh, så söta!

Är det 3 önskningar på dessa me', eller har du tänkt dig ett annat förfarande med detta?

Kingen...så härligt namn! Bådar gott, tycker jag!

Kram!

Svar: Jag vet ännu inte om det är tre önskningar... måste känna in dem ordentligt först !! Kram :)
Esmaralda

14 <3:

skriven

Gör jag så mycket fel med kost att det är därför jag inte får resultat på gymmet?

15 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Wow va fina de är och efterlängtade kan jag tänka <3. Ta det lugnt nu med allt som är <3

Lugnt på vallokalen 17 röstande på 3 tim.. tur det kommer förbi folk man inte sett på länge och det blir trevliga pratstunder om förr och hur det är nu på "byn".
Så roligt det är att komma ut och "jobba" lite
Stortrivs i knoppen men inte i kroppen ...det tar på ryggen att sitta still så länge...värmedyna och extra promenad på kvällen hjälper lite som tur är ;-)

Ha en härlig Fredag !

Kram Anki med flock

Svar: Låter som ett mysigt jobb.. trevliga möten och lite småprat :) Kram :)
Esmaralda

16 Erika:

skriven

Hej! Kan det bli seriöst med min fling som jag hade för två veckor sedan?

17 Ninis:

skriven

Åh, vad jag har längtar efter en King👏👍💕.. mycket kraft och styrka i dom 💪🤴.
Händer det något på min kärleks/jobb front snart? Kram

Svar: Ja något bra lär kunna ske ganska snart... kram
Esmaralda

18 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.

Löser det sig så som jag planerat tänkt och hoppas isåfall?
Kram

19 Barbie:

skriven

Hej goda Es! Jag har nu läst journalen om mitt barn! Det är faktiskt osanningar i det hela hon nämner faktiskt mycket negativa grejer!! Vart ser du detta leda till? Jag vill gärna byta vårdcentral till capio vad ser du köra E?! Kramar PS.. man kanske borde beställa den en talisman!!!! Kram

Svar: Jag tror inte det hjälper upp situationen att byta VC... ta tag i det som är... det känns bäst så... kram :)
Esmaralda

20 Fiskaren:

skriven

Min syster köpte talisman sist och den fungerade för henne och förvånansvärt bra. Därmed måste också jag köpa. Jag ska hålla mig framme. Kan du skicka utomlands ? Kommer befinna mig i Brasilien. Kramar.

Svar: Inga problem.. jag skickar utomlands.. kram :)
Esmaralda

21 Fia:

skriven

Jag hann inte få sist och de tog slut snabbt. Kan vi få lite förtur som inte hann få förra gången ? Kram.

Svar: Nej tyvärr.. jag kan inte hålla reda på vem som hann få och vem som inte hann... jag är inte så mycket för administration. Alla har samma chans. Kram :)
Esmaralda

22 Helena Ir:

skriven

Spännande att få höra hur Kingen utmärker sig..och kul med en ny form..Jag har haft/har många talismaner och tror att de hjälpt mig..Den sista här hos mig börjar nog ta de sista andetagen..

Ser du någon andlig aktivitet här hemma hos mig?
Just nu märker jag inte av något själv alls..tror jag skrämt bort det som varit..inte ens pappa märker jag av..pratar med han ändå :)

Ha det så bra! ikväll, Lets dance..

Kram :)

Svar: Ja, de varar ju inte hur länge som helst.. och det är individuellt olika hur länge. Just nu är du inte mottaglig för den andliga aktivitet som finns runt dig men det är bara tillfälligt. Pappa är med dig. Yes.. i kväll ser vi på Lets Dance :) kram
Esmaralda

23 Sigma:

skriven

Äntligen, äntligen, äntligen ! Som jag har väntat. Kram på er alla.

24 Vb:

skriven

Hej! Jag är orolig över situationen med barnmorskan hon är verkligen inte trevlig det var lögner på förskolan om att hon har pratat med oss om dessa grejer! Jag är orolig vad försöker dem att göra? Kan du se??? Kram

25 Vv:

skriven

Kommer min barn börja på skolan i nollan som alla andra barn? Kramar E!

Svar: Ja så ser det ut.. kram
Esmaralda

26 Bb:

skriven

Goda Esmeralda! Jag är så les då dagarna fortsätter som Lessna när jag hör vf dem skriver så om mitt barn!! Ser du att hon har en normal utveckling kommer hon att gång samma klass som sina kompisar? Kramar

27 KW:

skriven

Jag har köpt en talisman varje gång och jag vet att de gör stor skillnad. Jag ligger redan i startgroparna. Detta får inte missas. Ha en fin helg alla. Kram

Svar: Kram :)
Esmaralda

28 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Behöver jag oroa mig att det inte skulle bli så som jag tänkt?

Eller ser det ut som att det kommer att lösa sig så som jag tänkt?
Kram

Svar: En del går det din väg i alla fall.. kram :)
Esmaralda

29 Ww:

skriven

Är sååå orolig! Syrran har ju hottat någon ny! Inget snack om sa Ken så de så! Så vart ser du detta leda till Ez? Blir det allvarligt snart då? Hoppas vi vet snart vad som händer!!

30 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du om han har känslor för mig?
Tänker han på mig?
Kommer hans känslor utvecklas för mig och kunna bli starkare?
Kram

31 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, var det dumt att jag pratade med säpovakterna igår ?
Var nog inte så trevlig. Borde jag skriva artikeln jag tänkt på sen i söndags ?
T kommer ej bli glad men han vet vad jag tycker om människor som tillhör ett visst parti.
Kram

Svar: Känn dig fri att skriv precis det du vill skriva.. kram :)
Esmaralda

32 Ann:

skriven

Hej Es!

Kommer jag och mannen jag tänker på så mycket bli ett par?

Kommer jag bli beviljad resan jag ansökt om?

Tacksam för svar! :)

33 B:

skriven

Hej goda Ez!
Jag undrar om det blir bra allt detta med BVC?! Och jag blir glad!! Kram

34 Skorpan:

skriven

Tack för svar!
Tror det blir en tur till champagnemässan imorgon :). Hur mycket det blir av själva varan vet jag inte, inte precis billigt, men jag tänkte det som ett ställevatt se folk o kanske "prata av" mig lite ;).

Mötena på jobbet är slut för denna säsong, hurraa. Lite efterarbete förstås, men det ska jag väl klara av ;).
Kram Skorpan

35 Kristina :

skriven

Det här har jag väntat länge på. Kram

36 <3:

skriven

Var det någon som tog sakerna i paketet jag skickade till M ?
Kram

37 MarjaLiisa:

skriven

Åh så söta talismanerna är. Jag vet ju att utseendet kvittar och det viktiga är vad du lägger i dem men en sådan liten king kan man ju bära på olika sätt. Jag hade hoppats att det gått att beställa redan nu men jag får lugna mig. Kramar.

Svar: Kram :)
Esmaralda

38 AnnaK:

skriven

Oj! Har jag råd ska jag försöka knipa en.

En konstig fråga. Ser du något kosttillskott eller något annat som skulle kunna förbättra min hårkvalité? Ska till frissan snart för första gången på länge. Kommer jag bli nöjd? Har extrema hårkomplex.

Kram 🤗

39 Lillemor:

skriven

Nu ska det första jag gör bli att läsa bloggen varje morgon så jag inte missar. Tack för att du ger oss chans till en ny talisman. Min förra funkar inte längre men gav väldigt mycket första månaderna. Kram och tack

Svar: Kram :)
Esmaralda

40 Undrar:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser allt bra ut? Ser det ut att vara som det ska?
Kram

41 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.

Har han känslor för mig som kan bli mer?
Kram

42 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

En nyfiken fråga för min oro,
Ser allt ut att vara som det ska?
Kram

43 Mirre:

skriven

Godmorgon Es,
Jag tror min talisman (Tara) fortfarande är i liv eller? Hon kanske är lite trött men jag får känslan att hon fortfarande är igång.
Kan du se något budskap till mig gällande vad som helst? Kram☀

Svar: Lite trött ja, men fortfarande vid liv.. kram :)
Esmaralda

44 Louise:

skriven

I eftermiddag är det dags för en intervju på en montessoriförskola. Det var den jag egentligen skulle observera på i mitten av april men det blev inte av och plus att jag sökt dit några gånger innan.
Jag hoppas verkligen på det jobbet då jag är pedagog och läser montessoripedagogiken.
Jag är så less på att söka jobb nu och känner mig låst för det är bara hans pengar vi lever på och vid en seperation får jag inte ett öre.
Så jag måste ha ett jobb.

Kommer jobbet på montessoriförskola bli mitt? Hur stor är chansen?

Det hade varit så kul att messa min pappa om det blev så och berättat. Hade nog varit den bästa födelsedagspresenten för honom då han fyller år idag.

Ha en fin dag och tacksam för svar. Kramar.

45 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser han ut att ha känslor för mig som kan utvecklas och bli mer?
Kram


Svar: Lite känslor finns allt - men jag ser inte hur pass starka.. kram
Esmaralda

46 Kvinnan:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer vi att leva ihop tillsammans som i en familj?
Eller kommer vi att leva som separerade oavsett?
Kram

47 Helena:

skriven

Hej Ez!

Jag frågade ju dig om den här killen Ibrahim på forskargruppen jag är i på karolinska för masterarbetet du trodde han gillade mig och tyckte jag skulle försöka närma mig honom.. Igår tog jag mod till mig och skickade ett mejl till honom jag har känslan att han har läst det men han har inte svarat! Jag skickade mejlet för jag ville förklara för honom att jag är blyg för jag fick känslan att han kände sig avvisad av mig, vilket ju egentligen bara är min blyghet. Jag är nu nojig att det var ett misstag och jag vågar knappt gå runt här ifall jag skulle stöta på honom. Vad tror du om detta? Jag känner mig lite dum som skrev det mejlet nu samtidigt ville jag verkligen förklara situationen för honom.
Kram Helena

Svar: Du gjorde rätt i som skrev... känn dig trygg med detta oavsett hans respons. Just att du gjorde det du kände att du ville.. det är viktigast ! Då växer man som människa. Han kommer uppskatta att du skrev.. kram :)
Esmaralda

48 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer C kvinna var positiv om min brev även läsa dessa sidor... hoppas på det är bra och kommer det var?

Ha det bra

Svar: Ja, det känns positivt.. kram
Esmaralda

49 Rosviol:

skriven

Kul att en ny kull talismaner är på G, blir intressant att läsa sen vilken kraft dessa kommer få och vad de för med sig :) Min harri hade jag mycket glädje av men han har fått gå i ro och vilar nu i min stensamling, för det är väl inte så mycket liv i han längre eller? Madams healing har också gjort sitt och skänkt mig ett lugn så jag är helt klart postiv till dessa ting och energier, så tacksam och glad, förundrad, att det faktiskt funkar! :)

Fråga.. Nog var det något som hänt inom släkten där när min bror sökte mig och jag förstod som det också så blev inte direkt förvånad men.. Det gällde min mor och hon är tydligen på sjukhus och har fått cancerbesked.. Jag vet att du ogillar frågor om hälsa och utgång så undrar nog mest om jag bör söka kontakt? Jag har ju en avig relation till min mor och familjen som stort så det känns som att detta inte berör mig alltför mycket även om det såklart är tråkigt.. Finns det något råd du kan ge mig eller så?

Tack på förhand och ha en fortsatt skön fredag ✨

Svar: Vad det gäller din mor ska du göra det som känns bäst för dig... känn in.. och lita på din egen känsla. Kram :)
Esmaralda

50 Jeanette:

skriven

Hejsan!
En fråga du bistår oss alla med stöd och sittningar mm. Men om du behöver stöd mm. kan du då sia din egna framtid eller vänder även du dig till någon för att få stöd? Ha en fortsatt fin dag.
Kram

Svar: Nej jag kan inte sia min egen framtid... men jag har stöd .. bra och tryggt och stabilt stöd... kram :)
Esmaralda

51 Undran:

skriven

Kära es,

Vad tycker du att jag ska göra gällande honom?

52 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Konstig fråga, men har det hänt att han har drömt om mig? Kram

53 Roberta:

skriven

Den här gången ska jag inte missa en talisman ! Ha en go helg alla.

Svar: Kram :)
Esmaralda

54 Smulan:

skriven

Vad kul att nya talismaner är på gång för dom som är intresserade.
Tänker på skråmos barn självklart så ska sverige ta emot dom så dom får en trygg uppväxt dom ska ju inte behöva lida för att föräldrarna anslöt till IS. Men är Skråmo verkligen död eller är det bara fejk.

Svar: Ja barn är alltid oskyldig.. oavsett vad.. kram
Esmaralda

55 kvinnan:

skriven

Mina förra talisman har verkat för mig så bra fram till i förra veckan när hon tydligen dog. Det kändes så. Och en ny kull kommer ju som gudasänd. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan den energi som talismanerna ger. Ha en fin början på helgen.

Svar: Ja, ofta märker man när de dör... precis som man märker när de är fulla av liv.. kram :)
Esmaralda

56 Katrin:

skriven

Önskar att allt går bra för dig-
Kram
Katrin

Svar: Tack :) kram
Esmaralda

57 Kvinnan:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han&jag att leva ihop tillsammans i en familj?
Eller blir det var för sig oavsett?
Kram


58 Helena Ir:

skriven

Tack :)
Läser att du har tryggt och bra stöd..det glädjer mig!

Kram :)

59 Skorpan:

skriven

Vilken besvikelse... Kompisen skulle komma över o tvätta kläder idsg söndrig tvättmaskin, o sen visade det sig att deras maskin funkar sådär. I min enfald trodde jag att hon ändå skulle komma över, men nej, annat program kom upp. Nr två... Livet är...
Kram Skorpan

Svar: Jamen det var ju faktiskt lite surt... kram
Esmaralda

60 Tjejen:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att gå med på dethär? Kommer han att vilja och tänka sig detta?
Kram

61 Michaela:

skriven

Åhh vad kul!😁 Jag trodde inte att du skulle ta dig an en kull med tanke på hur mycket jobb det är med dem. Ser fram emot att beställa!

Ber till högre makter att min mens kommer nu i Maj för orkar inte med alla PMS symtom som jag haft sen början av April!!
Snälla snälla! :)

Jobb i morgon igen. Nervöst då jag haft ett litet uppehåll men hoppas att det går bra :)

Ha en mysig fredag med Lets Dance :)

Kram & kärlek!

Svar: Det är slitsamt med en ny kull men ett kärt arbete :) kram :)
Esmaralda

62 Solen:

skriven

Ja kanske man ska ha en till för framtiden, men det var ju jätteroligt att min gamla kom tillbaka och fortfarande gav effekt!
Härligt med helg! Kram ☀️🌿

Svar: Ja, där hade du tur och en talisman som ville tillbaka till dig :) kram
Esmaralda

63 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tror du jag kommer iväg till 30 års fest och student i Juni ? Hade vart trevligt! Kram 😃☀️☀️

Svar: Ja det tror jag.. gå in för det bara... kram
Esmaralda

64 <3:

skriven

Var det någon som tog sakerna i paketet jag skickade till M ? Paketet kom fram öppnat.
Kram

Svar: Nej jag kan inte se att någon öppnat med flit.. kram
Esmaralda

65 Pia1:

skriven

Kanske kanske, får se 😍 Men faktiskt just färgen silver är vad jag har önskat!
Lämnat mitt sista desperata meddelande idag, tror inte läkaren bryr sig om det. Men då har jag åtminstone varit schysst och erbjudit honom att ge mig en annan läkare om han inte vill ta tag i det och dessutom kommer det inte som en överraskning när jag går ut i media för att försöka få ihop de 70000 jag behöver för en privat och snabb utredning. Orimligt är vad det är.

66 SusanneA:

skriven

Vad mysigt med en flock talismaner. ler vet ju vad det är kapabla till .. och här ska jobbas.. Tack för de fina orden du skrev i går .. så klart att det blir en gästblogg om äventyr ...

I går fick jag en förfrågan om jag ville åka skidor på glaciären i Tyrolen och häromdagen en förfrågan om jag ville ha en valp..

Går sista utbildningen i helgen på min massagekurs och om jag klarar av proven och kursen kan jag sedan titulera mig internationell proffsmassör .. Så spännande det ska bli att utveckla massagen och kunna ge mer till kunden .. I sommar ska jag massera mig genom världen tänkte jag ...Det börjar ju gott .. Tyrolen och Österrike .. Irland och Skåne .. det spelar ingen roll var man är i världen alla behöver en fungerande kropp ..

Talismanerna är fantastiska och de ger magi .. men de är känsliga för sinnesstämningar .. så om man tänker svart får man svart tänker man ljust och kärleksfullt får man mer kärlek tillbaka. Jag fyllde min talisman med kärlek tillit och glädje och höll nästan att bli överfylld med detta .. Tänk att gå omkring och vara överlycklig hela tiden .. både i vaket och sovande tillstånd. Folk blev irriterade på mig ..
De la sig i mitt liv .. Du som har haft strok kan väl inte vara så glad då har du nog inte haft någon ...men jag var ju lika lycklig för det ..

Så se till vad ni läger in i era önskningar .. kärlek är magi och cellerna kommer alltid att vilja ha kärlek .. så ge kärlek till er själva .. det är så berikande för kropp och själ ..

Önskar er alla en fantastisk dag. EllaBella och Saga hälsar .. till alla bloggdjur ..

kramar och jag önskar er en fantastisk fredag

Svar: Ja, är man duktig i massage kan man ta sig världen runt.. och duktig är du.. den saken är klar !! MG hälsar till dig och dina fina fyrbenta.. kram från mej till er alla :)
Esmaralda

67 Mamman:

skriven

Vad glad jag blev nu. Ska inte missa att få en ny talisman. Hela gänget väntar på nykomlingen. kram

68 <3:

skriven

Tänker han nåt mer på ”exet” A? Och attraherads han av hennes galna sätt att vara på eller.
Hon verkade ju helt graaaazy haha

Svar: Nej jag tror inte att han attraheras av henne.. kram
Esmaralda

69 Dunegull:

skriven

Hur känner dem efter arbetsintervju två?
Hur går deras tankar?

70 Anitha:

skriven

Oj som jag väntat på den här kullen. Tusen tack.

Svar: Kram :)
Esmaralda

71 Anna:

skriven

Utan talismanernas hjälp hade jag inte haft det jag har idag. Jag är oändligt tacksam. Min sista talisman har tappat i kraft och känns inte lika varmt i handen längre och jag märker på min egen energi att det skett en förändring. Nu kommer en ny precis rätt i tiden. Ha en fin helg alla. Kramar om.

Svar: Ja, man brukar kunna känna när talismanerna ger upp.. kram :)
Esmaralda

72 Kvinna:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han&jag att leva ihop tillsammans i en familj?
Eller blir det var för sig oavsett?
Kram

73 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du något påväg? Något speciellt hända nu framöver eller verkar allt flyta på som vanligt en tid framåt?
Kram

74 Skorpan:

skriven

Tycker jag med. Det blev en "surskorpa" här ;). Fast jag gillar ju dom, med smör på, ååh, kan sätta in hur många som helst..
Kram Skorpan

75 Browallia:

skriven

Vad spännande med en ny kull med talismaner. Jag står över denna gången. Jag träffade en för mig ny läkare på vårdcentralen tidigare i veckan. Jag fick berätta i stora drag om min livssituation. När hon fick höra att jag skrev min egen remiss för en Adhd utredning och fick en kallelse efter bara ett par veckor så utbrast hon Vad skrev du? Jag log inom mig själv, det var inte vad jag skrev utan en magisk talisman som hjälpte mig men det är min hemlighet så det berättade jag inte. Tiihii :)

Dags att putsa dansskorna och ladda inför kvällens Let's dance.

Kram.

Svar: Nej, alla förstår ju inte det här med talismaner... kram :)
Esmaralda

76 Tjej:

skriven

Hej Esmaralda.
Den mörka killen jag har vänner med.
Ser han ut att ha intresse för mig?
Har han funderar något över mig sen sist?

Ser du om han kommer att ta kontakt med mig igen?
Kram

77 EPM :

skriven

Ja... P verkar iofs vara tillfreds med att jag bryr mig om honom och tycker om honom iallafall.

Ser du om han gläntar på locket...? Det känns som att han slappnar av lite.
Disputationsfest ikväll, tror det blir kul!

Kram

78 F:

skriven

Idag var jag gjorde urvalsprovet, usch var så nervös, men jag är otroligt stolt att jag klarade det. Hur stor är chansen att jag kommer in på utbildningen?

Svar: Heja dej.. chansen är god att du kommer in.. kram
Esmaralda

79 Fattig:

skriven

Hej!

Kommer jag att vinna pengar eller i alla fall få en inkomst som jag klarar mig på??

kram

Svar: Räkna inte med större penningsvinst... men bättre inkomst lär det bli.. kram
Esmaralda

80 Kvinnan :

skriven

Hur ser det ut när det gäller vårt företag, o sommar?

81 Michaela:

skriven

Mamma hälsar "Trevlig helg" och har även en liten fråga :) Hon var ju i Finland förra sommaren hos sina systrar då de inte varit här på 9 år. Alltid hon som får åka om de skall ses vilket inte alls känns bra. De sa förra sommaren att "nästa sommar kommer vi" dvs denna sommar men det finns inget som tyder på det utan de börjar mer och mer antyda att hon ska åka dit igen. Ser du något kring detta och hur mamma ska förhålla sig till allt?

Kram från oss!❤

82 AnnaK:

skriven

Spanet var och hälsade på idag på jobbet. Visst var det flirt, uppskattning eller något i blicken jag fick? Glad att se mig kanske? Noterade ”Bad News” det?

Kram 🤗

83 Rosen:

skriven

Hej Es

Det var ett tag sedan jag var härinne.
Ser du något speciellt som kommer in i mitt liv detta året?
Kram

84 Jensa:

skriven

Jag ser en man i mitt inre större delen av dagen. Vad betyder det?

85 Jennifer:

skriven

Hej finaste Esmaralda. Så fint med nya talismaner som kan hjälpa till med att uträtta magi för sina ägare.

Fina Esmaralda, jag är på besök hos min kära kusin och hennes familj. Hon bor på Åland och det är alltid så härligt och skönt att vara här.

Ibland kan jag tänka att det vore så fint att få uppleva att bo här, på Åland alltså. Några år eller så. Skulle jag trivas här och finns det en realistisk chans att jag skulle kunna hitta ett jobb här?

Kram,
Jennifer

Svar: Ja, chansen finns faktiskt... ju bredare du kan söka.. desto bättre och Åland har en möjlighet.. kram
Esmaralda

86 Mimi:

skriven

Hej Es

Hur ser min blivande ut?
Kram

87 Willa:

skriven

Så som jag väntat:) Hoppas jag hinner med att beställa när det ör dags. Jag är bortrest med nio timmars tidsskillnad så jag läser din blogg på em.

Svar: Nog tror jag du ska hinna med... kram :)
Esmaralda

88 Cattis:

skriven

Hej Es!

Å vilka söta talismaner du har på gång. Jag skulle definitivt behöva en King till förlikningsmötet nu på tisdag😊Ser du något kring mötet?

Trevlig kväll!

Hälsar
Cattis

Svar: Det går hyfsat bra.. inte 100%.. men okey ändå.. kram
Esmaralda

89 AnnaK:

skriven

Visst var det en speciell blick han hade åt mig? Eller inbillning?

Kram 🤗

90 Dice:

skriven

Om det blir jobbfest vad är då chansen att det händer något mysigt mellan mig och han?

Svar: Runt 70 % ser möjligheten ut att vara.. kram :)
Esmaralda

91 Mikaela :

skriven

Har Marcus några känslor för någon annan?

Trevlig helg

92 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag undrar om han verkar ha tänkt något på mig sen vår senaste kontakt?

Tror du att han kontaktar mig igen i syfte av intresse?
Kan han få ett allvarligt/seriöst intresse för mig?
Kram

93 Maj:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag undrar om han är för stolt för att visa intresse för mig igen? Eftersom han blev dissad förut?
Eller kommer han att göra det?
Kram

94 Nettan59:

skriven

Åh spännande, ser fram emot en till i flocken 😊! Hittade Shanti i bitar på parkeringsplatsen häromdan, förmodar att det inte finns ngn kraft kvar i henne men plockade upp resterna ändå, man vet ju aldrig. Är Tara vid liv, känns som hon ligger i dvala ?
Kram💕

Svar: Både Shanti och Tara finns det LITE liv i.. väldigt lite.. de kan nog behöva gå i pension :) Kram
Esmaralda

95 Se:

skriven

Hej Esmaralda.
Börjar nästan tappa hoppet att jag ska leva i en relation igen. Det känns så långt borta förstår inte ens själv hur det ska gå till.

Är jag en sådan som kommer att leva ensam eller i utan fast relationsskap? Eller ser du en fast stabil partner för mig?

Ser du om något händer som förändrat nu närmaste tiden? Eller verkar det flyta på precis som vanligt under en tid nu framöver?
Kram

Svar: Du blir särbo en period men sedan sambo.. så ser det ut.. kram
Esmaralda

96 Kiara:

skriven

Kära Es!
Av ren nyfikenhet, ser du om jag gifter mig före eller efter jag har fyller 40 år? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

97 Kiara:

skriven

Kära Es!
Av ren nyfikenhet, ser du om jag gifter mig före eller efter jag har fyller 40 år? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

Svar: Ser ut att bli i den vevan.. kram :)
Esmaralda

98 F:

skriven

Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

99 Fråga.?:

skriven

Hur blir den närmsta tiden för mig?
Tacksam för svar

Svar: Det blir förändring.. och först kanske du inte tycker det är så positivt.. men det blir riktigt bra.. kram :)
Esmaralda

100 Fråga?:

skriven

Åh tack snälla för svaret Es kram:)

101 Milla:

skriven

Så fina,kanske ska jag beställa en. Köpte en Shanti och det blev lite som jag önskade. Den gick sönder till slut men du sa att den hade lite liv om den låg i salt men nu hittar jag bara en bit.
Bra att hänga kring halsen. Jag hade min Shanti kring halsen och i fickan ibland.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: