VINN EN TALISMAN !!

 
Vi har en väldigt snäll medlem i vår bloggfamilj som  köpt en talisman åt sig själv och en  talisman åt en av er... till den av er som inte själv har möjlighet att köpa.
 
500 kronor är mycket pengar när man inga har.
 
Du som gärna vill ha en talisman... men som inte har råd att köpa... du är välkommen att kommentera här.
 
Tävlingen pågår under dagen och fram till kl 24 i natt
 
I morgon meddelas vinnaren.
 
Och fram tills dess ligger talismanen trygg här hos mig och väntar.
Den allra sista talismanen ur Kingenkullen !!
 
I dag besvarar jag inga  frågor.... det är bara ni som vill tävla som skriver.
 
Ett stort hjärtans tack  & kram till vår givmilda bloggsyster   och lycka till ni som tävlar !!
 
Kram & kärlek
 
💖
 
1 Sessan:

skriven

Nämen gulle!
Är med och tävlar och kommer om jag vinner ge bort den till mina barn.

2 HS:

skriven

God morgon!

Vad fint gjort att bjuda på en talisman.

Går igenom en känslomässigt omtumlande period nu av olika anledningar. Igår kväll försökte jag få telepatisk kontakt med min skyddsängel, min bror från två tidigare liv. Drömde sen att han höll om mig och tröstade mig och jag fick upp namnet Kenneth.

Kenneth var oväntat, var det verkligen han eller handlar drömmen om min kompis med samma namn?

Kram

3 Miltons Mamma:

skriven

Fantastiska underbara bloggsyster. Vilket gott hjärta ❤️

Jag vill SJÄLVKLART vara med för att förhoppningsvis vinna en liten stöttepelare och styrkevän. En sådan kamrat behöver jag i mitt liv just nu så allt börjar flyta jämnt och fint i livet.

Håller tummarna och önskar mig blå ❤️

Kjam till både Es och Bloggsyster 😃🌸

4 Läroliv:

skriven

Så vackert.

Kram

5 Undrande:

skriven

Åh så generöst!
Vi är gärna med i utlottningen.
Min dotter går just nu igenom ett helvete man inte önskar någon och jag hade gärna köpt henne alla talismaner i världen men just nu ekar det helt tomt. Vi kommer inte ens kunna ta en veckas semester hemma i år pga att exet kostat närmare 80.000 bara på ett halvår. Så jag önskar ber och hoppas på tur för oss!
🍀🙌🏻❤️

6 Jeanette:

skriven

Å!
Det var snällt, hoppas rätt person får den, skulle gärna vilja ha en talesman själv men just nu går alla pengar till att få hjälp med min dotter. Lycka till alla. Kram❤

7 Lovikka:

skriven

Hej. Sitter och läser bland annat gårdagens block. Och om lilla Kingen som hoppade i avloppet. Det måste bara vara min. Kingen ville väl ta genvägen till mig. Jag jobbar på reningsverket!!??

Så fint att köpa till någon som inte har 500. Blev så glad över att läsa detta i dagens blogg. Heder åt dessa storhjärtade människor. Och den som får denna King blir det säkert dubbel lycka.

Stor varm kram till denna människa och till fina E

8 Dunegull:

skriven

Idag är jag gärna med och tävlar. Önskar så mkt att bli av med all min värk och smärta i kroppen.
Så himla fint gjort!
Kram och trevlig dag allihopa

9 Katten:

skriven

Men så fantastiskt snällt! Du som skänker en talisman har ett hjärta av guld!

Jag vill berätta att jag igår fick besked om att en av mina önskningar i Madames healing har slagit in! Jag var helt beredd på att jag skulle få avslag, men nu kommer min tillvaro att underlättas enormt mycket! Snälla Es, hälsa Madame och tacka!

Önskar alla en fin dag.

Kram



10 55:

skriven

Hej vad fin gest att göra så. Jag ska själv inte vara med. Tycker att den kommer till någon som ej har råd.

11 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Så fint av en givmild och storhjärtad medlem att agera och ge en chans till de som inte kan köpa en att istället få chansen att vinna en talisman.😊
Håller tummarna för er!!😊

Ha en bra dag!
Kram Solstjärnan ⭐

12 Jossan :

skriven

God morgon!

Gud vad generöst!

Jag hoppas verkligen vinna.. För jag hade hoppats på bli färdig med min utbildning och den önskningen som skulle till någon annan hade jag lagt på min syster som ni vet kämpar just nu med ett tufft beslut och jag känner att både hon och jag hade behövt magi just nu även om det är så olika saker.

Håller tummarna ordentligt!

Kram

13 Livsturisten:

skriven

Åh jag skulle så gärna vinna en talisman. Hade tänkt beställa denna gång men så blev det ett akut tandläkarbesök som tog mina pengar. Jag skulle verkligen behöva en för att få livet på rätt köl igen, har aldrig ens då jag mött som sämst o varit sjukskriven länge haft såna motgångar som hittills i år. Jag orkar snart inte mer ärligt talat för det ena avlöser det andra. Det tyngsta är ändå att min far dog nyligen o begravningen återstår nu...
Men tur att vinna finns ju nog inte heller detta eländesår men värt ett försök.

Otroligt fint att ge bort en till bloggfamiljen ändå o glädjer mig åt den som får den oavsett.

Kram alla därute!

14 Solo:

skriven

Så gärna att jag skulle vilja ha en talesman. Skulle verkligen behöva en. Tyvärr ebb i ekonomin och kan inte köpa själv. Tänker och önskar nästan var dag på dig och att det landar gott med vad du har att hantera för egen del. Min tanke också kring de dina som också är drabbade som närstående vad de säkert går igenom av
Kanske ovisshet och oro. Jag vet vad det kan innebära pga egen erfarenhet. Kram

15 Tulli:

skriven

Godmorgon Esmaralda😀
Så snällt att ge bort en talisman!
Jag vill gärna vara med och tävla om den!
Har sjukersättning så det är lite knapert😉
Har följt din blogg varje dag i många år och önskar mej själv😉och alla lycka till i tävlingen😀

16 Yr:

skriven

Åh vilken underbar människa! Jag skulle faktiskt behöva en lyckobringare just nu..livet testar mig för tillfället. Läckande tak o degbunke på golvet ifall de regnar. Trasig panna så dusch har blivit lyx . O ett löfte om fortsatt jobb o lite mer i plånboken som blev nerskärning i arbetstid istället. Ja nu vet jag inte vad eller hur jag går vidare. Så lite puff i rätt riktning vore inte dumt.. annars stort grattis till den som får den.
Kram till alla. Och styrkekramar till dig Ezmaralda

17 Camilla:

skriven

Jag vill väldigt gärna delta i denna otroligt fina utlottning!

18 Milla:

skriven

Ååh nu hoppade hjärtat till, jag kände mig så dragen till en talisman men kunde verkligen inte skrapa ihop pengar till en just nu. Tänk om det är meningen att en King ska hamna hos mig ändå?

Tack snälla du som skänker en till någon av oss som inte hade möjligheten själv <3

Jag blundar och skickar iväg ett meddelande om att jag mer än gärna vill prova lyckan i denna tävling, nu håller jag tummarna, stenhårt!

Kram
Milla

19 Anne:

skriven

Vad fint gjort av dig som ger bort en. Jag är gärna med i utlottningen.

20 Nornan:

skriven

Så oerhört snällt och fint gjort ❤

Jag har alltid velat ha en talisman men har aldrig haft råd... Mitt ena barn går igenom en väldigt svår tid och skulle behöva extra styrka.

Kramar!

21 Maria :

skriven

Hej!
Så bussigt ❤️🌸❤️Är med o tävlar ❤️🌸❤️
Kram Maria

22 Eva:

skriven

Åh vad spännande! Jag hoppas turen är med mig!

23 Kia:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna denna talisman, och se vad som kan hända då livet ibland känns tungt.

24 Lola:

skriven

Hej Ez!

Jag skulle behöva all positiv energi jag kan få, sättet spelar ingen roll. Känner inte att jag vill leva, bara att jag måste, för jag har ett barn som behöver mig.
Suck!
Ha en bra dag,kram!

25 Khaleesi:

skriven

Åh, vad snällt! Jag hoppas jag har tur denna gång och att talismanen hamnar hos mig. Det vore fantastiskt🍀

26 Browallia:

skriven

Tack för din värmande kommentar om när min beskyddarinstinkt gick banans, ler stort tillbaka :)

Vad tycker du om "Hemma igen"?

27 Skytten1:

skriven

Skulle gärna ta emot en talisman nu, behöver extra hjälp med alla motgångar som jag har

28 Jeanette:

skriven

Jag behöver styrka och hjälp att orka med mina kroppsliga och ekonomiska besvär.
Jag håller tummarna, tack ❤

29 Grethe:

skriven

🙏 TUSEN HJERTELIG TAKK til den snille i bloggfamilien 🙏💝💖
Som gir oss som ikke har så mye penger mulighet til å vinne en Talisman 🙏👍😍💜
Jeg bruker ikke vinne noe, men det er jo lov å håpe at jeg kan vinne en herlig King 🙏👍😍💜💗💘💞❤
Ha en finfin onsdag alle sammen 🙏😍❤
Klemiklem fra Grethe ❤

30 EPM :

skriven

Jag vill gärna tävla!
Vill få bättre rullning på livet nu. Så idag när jag fyller 36, hoppas jag att turen är med mig.

Kram

31 HuldaMaräng:

skriven

Hej!
Självklart vill jag vara med i utlottningen! Jag fick lägga mina pengar på veterinärkostnader och nu kommer jag att behöva lägga lite ytterligare på avkomman pga en felställning i ett ben, så jag bara hoppas och önskar att vinna en talisman!!!

32 Carolina:

skriven

Så snällt jag är med och tävlar skulle behöva en för att få mer hjälp mm

33 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Vad snällt av den som gjort detta.
Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Kram ThereseC ❤️

34 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Du får smälla mig på fingrarna men jag kan inte låta bli att skriva fast jag inte vill tävla !

Wow vilket stort hjärta du har du givmilda bloggläsare <3 Hatten av till dig.
Vår kära Es ser nog till att den kommer rätt

Go tur nu alla som tävlar !

Jag är inte med som sagt

Kram Anki med flock

35 T:

skriven

Åh jag är en av dem som skulle ha köpt en om jag haft råd. Håller tummarna att jag vinner, skulle verkligen behöva lite tur.

36 Hon:

skriven

Hej,
hade blockat honom pga min kille och jag tänkte han kanske ville något mer än bara vara vän.. ser det ändå ok ut att ha lite kontakt i framtiden? Han har varit så schysst och hjälpsam ändå och vänner växer inte på träd för mig...
Kram

37 Zita:

skriven

Hej!
Åh vad fint! 💖skulle vilja vara med på utlottningen! Kram 😃☀️🌹

38 Maria:

skriven

Det var en fin gest :) kram!

39 <3:

skriven

Vad snällt och fint gjort av en i bloggfamiljen att skänka en talisman. Stort hjärta 💗

Vill gärna vara med och tävla om den. Känns som jag kan behöva detta nu som hjälp att komma rätt i livet med saker som inte fungerat sista åren. Vore en ynnest att träffa sin soulmate nu och få bli lycklig i kärlek.Blivit allt sämre i mina olika sjukdomar och skoven ger sig inte. Orken räcker inte så långt.
Tillbringat natten på akuten med dropp och ska tillbaka på em för röntgen och fler prover. Tappat lite av min livsgnistan för varje gång det blir någon ny sjukdom. Vill inte gå in på allt här på bloggen men du Esmeralda vet nog mer än man tror.
Kram

40 Muminm:

skriven

Hej.
Vilken himla fin bloggfamilj vi har.
Jag skulle gärna vilja vinna denna om den skulle kunna vara till min hjälp.
Är ensamstående mor. Står inför ett ganska svårt beslut.
Kram❤️❤️❤️

41 Lisa:

skriven

Vad fint gjort❤️
Känner att jag skulle behöva en talisman i mitt liv just nu när allt, precis allt känns som om det går fel.

42 Sus:

skriven

Hej
Så generöst och fint....
Önskar att vara med i tävlingen...
❤️ Love sus

43 Mandarin:

skriven

Vad gulligt av henne! Jag hoppas att den fina Talismanen vill komma till mig! 🙏❤️ Behöver den verkligen! Kram och ha en fin dag!

44 Alie:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar för denna talisman som jag isf kommer att ge till min väninna, som genomgår en uppslitande skilsmässa 💕
Kram ✨

45 Ghostwriter :

skriven

Jag trivs och gör riktigt bra ifrån mig men det känns som man inte får vara frånvarande med goda skäl, utan är man sjuk ska man jobba och har man viktiga saker att göra så spelar det ingen roll. Man ska vara 100, perfekt och där oavsett. Jag förstår absolut motparten, men jag känner inte trygghet i ett sånt företag. Kommer jag få vara kvar eller väljer dom att säga upp?

Jag fick också erbjudande på en bostad, även om det inte var förstahand... bör jag tacka ja? Jag tror det är den bostaden du nämnde i min seans. Det känns inte 100 men om jag får bo där tills jag kan köpa bostad så kanske de kan bli superbra?




Stor kram och FyF** vilken underbar bloggfamilj vi är! Så fint av medlemmen som gjorde denna fina gest. Någon kommer bli riktigt lyckligt lottad.




46 Ghostwriter :

skriven

Men oj, förlåt - jag missade att du inte besvara frågor och skrev en fråga innan!


Lycka till ni som deltar!



Kram

47 Helenb:

skriven

Åh vad snällt av dig i bloggfamiljen som tänker på oss "fattigjon" .

Var uppe med tuppen i måndags och ville verkligen beställa två talismaner, en åt min dotter och en åt mig själv, men pga osäker ekonomi framöver var jag tvungen att avstå. Tänkte att de skulle bli "All Lycka" som önskning. Det hade ju varit den optimala känslan efter att alla andra önskningar slagit in :).

Hoppas Kingen väljer den som behöver den bäst.
Jag och dottern är med och hoppas att den vill till någon av oss.

Kram

48 Makaon:

skriven

Vad snällt, hoppas att talismanen kommer till någon som verkligen behöver den.

49 Mimma:

skriven

Jag vill självklart vara med och tävla om denna spännande talisman 👑

50 Annis:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Kram kram ❤️

51 Annis:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Kram kram ❤️

52 Miss Positive:

skriven

Världen är full av fantastiska människor 💞
Är gärna med och tävlar om en liten lyckobringare att ha med på resan i detta liv ☺

Och tack es för alla tankar och allt du delar här, läser och begrundar, många inlägg ger gokänsla i magen och lockar fram leenden att ta med under dagen. Värme och kärlek till dig och er alla 💞

53 *:

skriven

Hej Igen,

ser du ungefär när giftermål kommer att ske ? Inom ett år, 5 år, eller 10 år.
Jag har sån stooor önskan att bli gift !!!
Vet att du har svårt att se tider kanske, men om du har en känsla av i vilken tid i livet jag befinner mig då. Och om du ser något mer kring det, utomlands eller sverige ?


Kram och hoppas på så bra svar som man alltid får av dig <3

54 Razawa:

skriven

Hej Esmaralda
Fick precis Mail från chefen igen angående kopia av examensbevis. Nya jobbet som biståndshandläggare jobbet nu en månad. Och jag har ju inte det då handledaren strulade hela tiden och sen började jag jobba och det har legat där bara. Nu mår jag jätte dåligt och har ej svarat hennes Mail än. Hur kommer detta gå? Kommer jag ej få vara kvar på detta jobb nu pga detta? Vill sjunka genom jorden och typ försvinna 😫

55 Lydia💕:

skriven

Oh va fint gjort jag vill gärna vara med i utlottningen vill ha styrka kärlek och lite tur i livet jobbigt just nu med allt
Lydia💕

56 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
När blir jag anställd på något jobb?
Kram Mojgan

57 kvinnan:

skriven

Så fick någon chans att visa hur rik den är genom att ge bort. Lätt att känna sig stor på en fattig bekostnad.

Svar: Vet hut och skäms på dig ! Givaren är hemlig och får inte vinst på det sätt som du så elakt insinuerar. Har det aldrig föresvävat dig att det kan finnas GODA och BRA människor som har förmåga att ge utan vinning ?
Esmaralda

58 Mimis:

skriven

Hej!

Oj vad snällt och generöst.. vilket gott hjärta.
Jag vill gärna vinna Talismanen. Har inte råd att köpa någon eftersom jag är arbetslös och inte ens har en inkomst. Talismanen kanske hjälper så att jag kommer ut i arbetslivet igen och får tryggheten och glädjen tillbaka.

Kram

59 Helena Ir:

skriven

(57) Kvinnan..skäms ta mej fasen..fattig behöver inte betyda samma sak som otrevlig och nedvärderande. Har du aldrig hört talas om medmänsklighet och att kunna glädja någon annan? Jag tror det fattas dig..
Och nej,jag är inte givaren..men önskar att jag kunnat ge till flera!!

Ursäkta mig,.Esmaralda!! Nu brann det hos mig..

Kram :)


Svar: Med all rätt !! Kram :)
Esmaralda

60 Anonym:

skriven

❤️

61 Anonym:

skriven

❤️

62 Anonym:

skriven

❤️

63 Skorpan:

skriven

Nä men va? Vi vet inte vem som har betalat för talismanen o ger bort den, så varför denna kommentar "kvinnan"? Personen hade kanske sagt sitt namn om hon vill få "poäng" för detta!? Långsökt...
Kram Skorpan

64 Marihøno:

skriven

Så godt at det finnes slike gode rause mennesker blant oss. Vi er en velsignet gjeng.

65 Lisa:

skriven

Mycket snällt av dig att erbjuda en talisman!

Jag är gärna med då jag för tillfället är arbetslös och skulle behöva lita skjuts i livet.

Kram Lisa

66 Mikael:

skriven

Jag ärr med och tävlar, man kan behöva en King utan att veta om det...

Kram
Mikael

67 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda
Ja! Det är tråkigtatt de ska vara så! För mycket ondska i världen! Om man visar givmildhet så känner man sig lite dum i bland. Har man jämnt en släng av i bland. Fast jag tar bort den känslan väldigt fort! Det finns ochså goda människor! " Godheten måste övervinnas! "
Vi lever i ett för allt hårt klimat ! Kramar! 😃☀️

68 Grethe:

skriven

FYYYY DEG KVINNAN!!!!
Sånn skriver man IKKE!!
Dette gjör Hen av bare GODT HJERTE, så bare vär tyst å pröv å ikke bry deg!!
Som sagt, fyyyyy deg!!!!




Til den i bloggfamilien som har gjort dette, det viser at du har et veldig godt hjerte 🙏😊😍💜💞❤💘💗🙏
🙏🙏TAKK🙏🙏

69 Miltons Mamma:

skriven

Men SKÄMS på dig "Kvinnan". Jag blev totalt chockad av ditt inlägg. Herregud!!!
Personen gör en osjälvisk och omtänksam handling och din bittra reaktion är under all kritik. 👎

Personligen skulle jag bli oerhört sårad av en sådan kommentar. Fy sicken "surmurra" 😠


Heja Bloggsyster 😃🌸 Hoppas du inte tar åt dig av vad personen skrev.

Kjam

70 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tror du att jag träffar min kärlek från Skåne eller Småland eller Sörmland ? 😃☀️Kram☀️

71 Emelisan-fisan:

skriven

❤️
Åh så snällt 😍!
Är gärna med och tävlar. Ville så gärna köpa en men ekonomin sa nej nu när man är student.
Kramis

72 Smöla:

skriven

Jag är mer än gärna med och tävlar!
Hann inte med någon beställning av Kingarna. Jag skulle verkligen behövt stöd och styrka att ta mig ur min destruktiva relation till ”exet”. Jag kommer inte vidare i livet med honom som kontrollerande.
Hade gett mig själv en önskan och även en till honom, att han ska släppa taget och kontrollen om mig.
Jag har så mycket känslor och kärlek som jag vill ge till någon äkta själsfrände. Och jag tror att jag och kingen kommer samarbeta på ett kraftfullt sätt🌸
Önskar och hoppas innerligt!
Tack du snälla bloggsyster❤️

73 Vitlilja:

skriven

Så himla fint 💕
Är gärna med och tävlar om en King då min Tara börjat tappa sina krafter. Det skulle vara lite extra kraft på min nya väg. Det här året har varit omskakande.

74 VildaMatilda :

skriven

Jag går på knäna just nu, ekonomi, sjukdomar staplas och idag sa vården att inget ner finns att göra, mer än att symptomlindra. Jag är 36 och vill fortsätta leva. Inte bara överleva. Det var så fin gest att skänka en talisman! När människor bryr sig om varandra blir världen en bättre plats, 💞 mer av medmänsklighet ! Hade gärna vunnit

75 Muu:

skriven

Men usch hur kan man ens se det på det sättet kvinnan?
Obegripligt!!
Givaren ville med all säkerhet göra en god gärning och hjälpa till.
Nej hylla goda och fina människor
Och usch på bittra och nedvärderande

76 Gemini:

skriven

Jag är med å tävlar! Då ekonomin är skral i år.
Kram!!:)

77 Malin:

skriven

Hej fina Ezmaralda,

En mycket vacker gest från en bloggmedlem med stort, varmt hjärta. Jag vet inte ok ”kingen” är avsedd för mig? Har inte antecknat mig för någon tidigare då finanserna inte tillåter detta nu. Tar tacksamt emot ok den är avsedd för mig.

Hoppas att du mår bra nu, att smärtan släppt och livet blir lite lättare, du tappra, fina kvinna♥️

I ljus och kärlek,
Malin

78 VildaMatilda :

skriven

Hej :) ett medium sa till mig 2006 ”akta dig för stora läror och färdiga lösningar, som religion och självhjälpsböcker och liknande” och efter det har jag försökt vandra en egen väg. Nu står jag vid en avgrund ekonomiskt, kroppsligt och ohälsa. Tror du kan se vem en talisman skulle hjälpa och jag bara hoppas du hittar rätt. 💖 jag hade gärna köpt en men det går inte. Lycka till från trasig själ

79 Mikael:

skriven

Kvinnan, visst är det drygt med alla som ska glänsa och bjuda andra , Bill Gates Warren Buffet

MILLIONAIRE VOWS TO COVER COST OF GRADUATES' STUDENT DEBT

Ja någon besökte sin gamla skola och bjöd alla studenter på att få sina studie lån betalda, jag kommer säkert glänsa i bloggen en dag

Kram
Mikael

80 Snurran:

skriven

Vad snällt gjort!

Jag är gärna med i tävlingen, har köpt en talisman tidigare men den är inte så pigg. Kanske skulle den må bra av lite sällskap?

Sköt om er alla därute!

81 Jen. :

skriven

En medlem med hjärta av guld.
Jag är gärna med och tävlar, önskar så positiv utveckling för mig och min familj som har olika problem.

82 Milla:

skriven

Jag vill gärna vara med! <3

83 Louise:

skriven

Jag är med och tävlar. Och vet exakt till vem jag ska ge min ena önskan till om jag vinner. Tack till dig som gör en sådan fin sak.❤️Vinner jag vet jag vad jag ska önska mig.
Håller tummar och tår.

Kram på er alla

84 Lillan:

skriven

Åh så fint❤️

Jag är gärna med och tävlar,håller tummarna och hoppas på tur🙏
Kram Lillan

85 Viola:

skriven

Hejj!

Jag vill jätte gärna vara med och tävla, jag tänkte faktiskt beställa en men kunde inte.. just för pengens skull..

Hoppas hoppas/
Kram

86 Bumble bee:

skriven

Åh vad snällt gjort! Du som har gjort detta har verkligen ett gott hjärta! ❤

Jag vill gärna vara med i denna tävlingen, Es!

Kram till dig som har gett bort denna gåvan från mig oavsett vinst.

87 Veronica I Barcelona :

skriven

Verkligen en fin gest 🌸💗🤗

Jag har inte råd att bekosta en talisman denna gång, men skulle önska jag hade. Tror på dess kraft och att det skulle hjälpa mig med mitt självförtroende som sätter käppar i hjulet på bl.a jobbet.

🌸

88 Kulla:

skriven

Till dig kvinna 57🤬.
Men hur i hela h*vte tänkte du när du skrev ditt inlägg ?!? När avundsjukan tar över ens förstånd är det riktigt allvarligt ställt för dig😬👿. Skäms!!
Till dig underbara medmänniska i bloggfamiljen💕🥰, som kommer att göra någons liv så mycket bättre.. säger jag bara 🎩av till dig💕. Kram

89 Michaela:

skriven

Otroligt fint gjort av vem det nu är! Självklart vill jag vinna till min mamma eller bror men känns som det finns dom som har det "värre" så går det till någon annan så känns det inte mer än rättvist. Men vill anmäla mig i alla fall :) Kram!

90 Makaon:

skriven

Till dig kvinnan:
Jag drömmer ibland att jag skall få vinna mycket pengar, jag skulle så gärna ge bort till människor och till olika organisationer. Det vore så kul att glädja andra. Jag vet hur det är att ha dåligt med pengar, idag har jag det betydligt bättre. Blir glad av att någon mer tänker på att få glädje själv av att kunna ge och också få ge någon annan lite glädje. Det är tråkigt att man inte kan förstå att man kan ge utan att ha någon baktanke.

91 Mia:

skriven

Hej
Vilket stort ❤️

Jag är gärna med och tävlar,

Har haft ett år med stora utgifter, ett ex som betalar för lite i underhåll, detta gör att energin och orken är låg.
Skulle verkligen behöva en kung.
Både för min och för barnens skull
Hoppas, hoppas!

Kram

92 Diana:

skriven

Du, kvinna 57,du är bara avundsjuk för att du inte har lika mycket generösitet och kärlek som den som ger bort talismanen!

Es, jag vill gärna vara med och hoppas att talismanen går till den som behöver det mest.
Kram

93 Korpängel häxan:

skriven

Hej.vad roligt med tävling! Deltar gärna.
Ljus och kärlek och magi korpängel ❤️

94 JT:

skriven

Väldigt generöst av bloggsyster!

Ha velat ha en talisman flera gånger nu, och när ekonomin faktiskt tillät så var jag osäker på om du skickar utomlands. Men nu när det är bekräftat vill jag såklart också köpa/äga en.

Är som sagt gravid i 7:-8e veckan, och vill ha en talisman till mig och bebis :)

95 Michaela:

skriven

Omg! Missade "kvinnas inlägg". Skäms på dig för det du skrev! Riktigt illa!

96 I wonder:

skriven

Hej

Tack till dig som delar mig detta till oss♥️ Så fint.

Egentligen finns det flera som förtjänar denna gåva. Men jag väljer att ändå promota mig och hoppas att jag vinner denna för att stärka mig och mina önskningar.

Lycka till allihopa!

Med vänlig hälsning,
Student


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: