Kingen gav upp....

Dagens gästbloggare är:  Mia

 

Hej min bloggfamilj

I dag hände något speciellt som jag vill dela med mig av

Min gamla talisman  Kingen har gjort precis vad jag önskade av honom

Han fixade inte handgripligen jobb till mig men jag lyssnade av honom och han talade om hur jag skulle göra och det  fungerade

Jag önskade mig pengar och vann 24.000 kronor när det behövdes som mest och jag har tackat Kingen innerligt

Min tredje önskan var att må bra och Kingen gav mig energi att boka tid till terapisamtal och det har gjort stor skillnad för mig.

 

I går berättade jag för Kingen att  det ska komma en Lady och det betyder att han får vila lite och inte behöver hålla koll på mig hela tiden.

Efter en halvtimme var han försvunnen.

Han har aldrig tidigare försvunnit för mig

Jag tänkte att han kanske inte alls tyckte om att få sällskap av en Lady och kanske han tyckte att jag svek honom.

Senare på kvällen hittade jag honom.

Han hade lagt sig på ett kort där det stod ” Tack för allt. Lycka till”

 

Jag språkade med honom och förstod att han tackade för sig. Han var inte alls sur eller arg eller kände sig bortstött. Tvärtom var han glad att äntligen få gå i pension och rå om sig själv.

Nu har jag lagt honom på mjuk bomull i ett smyckeskrin och han stortrivs.

Jag väntar ivrigt på Lady.

Jag kan redan känna av henne och när jag mediterar och visualiserar henne så  fylls jag av stark energi och mycket glädje.  Talismanerna är fantastiska.

 

 

Tusen tack Ez för allt du gör för oss.

Min hälsning till er alla i vår bloggfamilj och ha en fin fortsatt helg

Kram från  Mia

1 Skorpan:

skriven

Wow, så mycket bra Kingen gjort för dig Mia. Förstår att du redan kan känna av din Lady o det är stort. Lycka till med din Lady!

Gällande talismanerna förstår jag inte hur de kan röra på sig, kan du förklara hur de gör Es? De har ju inga ben o är inte "levande" som vi...

Igår kom snön, för tidigt, o nu flera minusgrader. Inte bara jag som lämnat däckbytet till sista stund. Får bäl halka ner till däckstation idag då. Annars lär det väl bli en lugn helg, eller vad tror du Es? Inga speciella plane, än att försöka fixa julen i tid o i år då det går. Förra årsskiftet gick ju i badrumsrenoveringens tecken... Nu är det lugnt, väl ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: De är levande på sitt sätt.. och har man förmåga att se och känna det lilla extra.. så ser man hur de rör sig.. många av er i bloggfamiljen har kunnat känna deras värme och vibrationer när man håller i dem.... kram :)
Esmaralda

2 Smulan:

skriven

Häftigt att kingen förmedlade sig.
Hade en Harri och fick också hjälp. Väntar nu ivrigt på min laddie

Svar: Och din Lady väntar på dig :) kram
Esmaralda

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Kanske dumma fråga. Vet inte om det är bra ställa såna fråga.

För jag har alltid tänker på hur länge jag kommer leva. Kommer jag klarar mig bra utan mamma när hon ska går bort i långt långt i framtiden. Om typ 20 år eller 40 år.

Även när min vänner som är äldre än mig så dom kommer går första bort. Som jag har dom idag.

Hur kommer det var med mig och bröder.

Allt som jag funderar på hur kommer det var efter 50 år för mig...

Jag vill ju vet...

Kommer jag blir ensam eller något annat?

Kommer jag klarar mig utan dom... jag vet att jag kommer inte kunde ställa såna fråga till dig när jag är 65 år då hur mycket äldre du är i framtiden.

Men om får jag ställa jag fråga såna just nu?

Funderar ofta på hur ska jag klarar mig utan min äldre vänner, min mamma och allt.

Hoppas du kan ger en bra svaret.

Ha det bra

4 MImis:

skriven

Godmorgon!

Hur ser det ut framöver händer det något positivt??

Kram

Svar: Visst kommer det positivt... kram
Esmaralda

5 Sessan:

skriven

Nej det blev ingen valp. Några andra skulle komma i helgen till den. Det var nog inte meningen att vi skulle ha den.

Svar: Nej, jag tror det finns en annan valp för er... och den kommer så småningom.. kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Undrar ibland om C kvinna tänker på hur jag mår och allt.

Känns som jag har behöver henne i här perioden.

Tänker hon på mig något gång?

Jag vill inte väl att hon ska tror att allt är bra med mig...

Vänta alltid på en sms eller något från henne...

Vet hon om jag har det så jobbigt utan henne?

Jag vill inte väl hon ska tror för mycket så bara jag spelar med på facebook.

Tänker hon på mig något gång.

Förstår hon? Men det känns inte så...

Ha det bra

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Ibland vill jag skickar en vänförfråga på facebook till M så hon som jag jobbar med förut av föreläsningen.

Är det bra ide?

Ha det bra

Svar: Visst kan du skicka en förfrågan men lägg inga värderingar i ifall den inte bli okeyad... kram
Esmaralda

8 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag skaffa en tatuering något gång i framtiden?

Ha det bra

Svar: Det tror jag att du gör... kram
Esmaralda

9 Skogen:

skriven

Hej.
I torsdag så råkade våran ena tvilling Ernst 4 månader ut för en olycka här hemma.. kändes som min mans och min talisman var inblandad trots att vi inte fått hem dom än.
Var det så? Sen har jag fått spåt av en annan att en av tvillingarnas själ ska vara min morfar. Tror det är Ernst , stämer det?

Sen igår kväll när jag precis lagt mej så sattes våran tv  i vardagsrummet igång och kontrollerna låg uppe i hyllan.. så inte katterna.. fick en riktiga kalla kårar.. brukar inte får det när det händer något här hemma..
Är ganska härdad.  min man sa, att nog för jag sett lite skuggor bakom mig sista tiden.. men vem är det som kommit igång.
Jag brukar märka av när det är mer energier i huset men har varit väldigt lugnt länge. Hoppas det var en god energi ?

Som sagt vi har haft många hjälpsamma här hemma,  som släppte in djuren när jag var själv hemma innan vi skaffade hundluckan. Jag släppte ut katter och hundar och plötsligt så var dom inne trots att dörren var stängd! Så jag är inte så lätt skrämnd. Ganska säker på att det  var farmor!

Blivit väckt några gånger och sett skepnader.
Så är ganska härdad!


Svar: Ja jag tror att talismanerna ryckte in för att förmildra allt det kunde ! Ni får ofta beslut av era kära i Alltet och det kommer också besök av de som stått er nära men inte i detta livet... det finns så mycket kärlek runt er och det finns bara goda energier i detta... kram :)
Esmaralda

10 Mimid:

skriven

Hej!

Hur kommer 2020 att bli någon positiv förändring i livet??

Kram

Svar: Jadå, det kommer hända en hel del bra... kram :)
Esmaralda

11 Na:

skriven

Hej.
Häftigt verkligen...

Kan du se mig bo där igen? I närheten där eller i den staden?
Kram

12 MalinS :

skriven

Ezmaralda, jag har också gamla talismaner kvar. Ibland har jag tänkt att det kanske är otur att bara slänga dom sådär, finns det liv kvar i dom? Hoppas du förstår vad jag menar. Jag kommer dock ha kvar kingen för han va så stilig.

Kram

Svar: De är inte döda.. lite liv finns det allt men ingen kraft av betydelse.. kram
Esmaralda

13 N:

skriven

Hej esmaralda.

Kan du se oss vara tillsammans?
Verkar han kunna tänka sig något sådant tillsammans med mig?
Kram

14 Anki:

skriven

Godmorgon Es
De är fantastiska de små talismanerna .Tack Mia för att du delar med dig .

-3 och klart vackert snötäckt underbart härligt ute. Så tacksam över ljuset som verkligen behövs .

Ha en Härlig Lördag

Kram Anki med flock

15 Kristin:

skriven

Tusen takk for din herlige beretning om din Talisman, Mia. Jeg har også hatt mine som har hjulpet meg mye :)Mine gamle har jeg tatt vare på, for de er veldig spesielle. Jeg har ikke gitt mine en så god "pensjonist tilværelse" som din, men det er ikke for sent.
Ja, at Esmaralda gjør mye godt for oss her på Bloggen, kan jeg underskrive på.

Så til vår kjære Esmaralda.
Jeg er invitert med min nabo på Harrytur til Sverige i dag. Jeg er så lite flink til å være passasjer. Ikke det at jeg bryr meg med andre sin kjøring, det er hos meg problemet ligger. Jeg føler meg rett og slett utrygg når jeg sitter på med andre. Jeg får ta det som en terapitur og håpe at det går bra?

Jeg vil ønske dere alle en fin helg.
KRAM!!!

Svar: Visst kommer det att gå bra... ha nu en fortsatt trevlig dag :) Kram :)
Esmaralda

16 Jossan :

skriven

God morgon!

Nu ångrar jag lite att jag inte beställde någon nyckelpiga. Men jag hade säkert varit en som hade fått pengarna tillbaka. Men nästa gång då!

Ställde in träningen idag kände verkligen att jag behövde sova...

I torsdags träffade jag S... Jag trodde ändå vi skulle klicka skit bra.. Jag blev så osäker på honom... han är värdigt pedant men rätt generös, jag är inte pedant alls... Den jobbigast var att han inte vill ha barn. Den var det som jag drog mig ifrån. Jag vill ju så gärna ha barn...
Idag skulle vi träffas men vi har knappt pratat igår så vet inte hur det blir. Känner inte riktigt att jag bryr mig. Blir rätt besviken att han inte var något för mig.. men vad vet man efter en gång man setts...
Jag får väl kolla vidare...

Igår fick jag tag i en present till min systerdotter. Så nu är typ allt färdigt förutom en syrrans... Ska iofs ta ut pengar till mina syskonbarn för de är ju det enda de önskar sig...

När kommer kärleken då?

Dags att städa och tvätta..

Kram

Svar: Nej han är ingen man för dig... och det känner du ju själv ! Bra att du träffade honom.. nu vet du ju och det är alltid bättre att veta. De kärlek som är rätt kommer... och det är bra om du fortsätter vara lite "på" - kram :)
Esmaralda

17 Mikael:

skriven

Bra hjälp där! :)


En del kvinnor och män är modiga och vågar lägga upp bilder på sig själv, bra inspiration, kvinnan tröttnade på jojobanta och gick ner 75 kg eller nåt, man känner ju inte igen människan efteråt, är ju som någon magi, helt utan operation, en annan har duttat med 6-10kg eller så haha!

https://youtu.be/mP7p9QTayXk


Såg senare att det är många som gjort samma sak, bra inspiration då det är på riktigt och många verkar yla om operation och annat, även läkare..., för säkert största delen sitter det inte i operation osv.


Kram
Mikael

18 sus:

skriven

hej
så härligt....
vad tänker han...
love sus

19 Heaven:

skriven

Hej kära es,

Jag sitter och dricker mitt morgonkaffe och läser din blogg. En av höjdpunkterna där jag kan slappna av på riktigt.

Jag har varit i en relation i ett par månader. Kära es, är det slut för alltid denna gången? Ser du något. Jag hoppas innerligt att du ser något.

Kram vackra du

Svar: Det kan bli en fortsättning.. möjligtvis.. men jag ser inte att det kommer hålla i längden, tyvärr... kram :)
Esmaralda

20 Mikael:

skriven

Kanske någon av er har en ängslig man där hemma :) vad jag får skratta :)


Plötsligt blir männen veganer – i smyg

”Du får inte berätta för folk att vi äter veganskt!” säger maken med uppriktig oro. Idén om den manliga köttätaren är fortsatt stark.

Netflixdokumentären ”The Game changers”, producerad av bland andra James Cameron och Arnold Schwarzenegger, har på kort tid blivit en internationell succé. Flertalet hemsidor om veganism och ”plantbaserad mat” har kokat över den senaste tiden, oförberedda som de varit på de horder av hungriga män som inspirerats av dokumentärens budskap om vegankost och träning.

https://www.svd.se/plotsligt-blir-mannen-veganer--i-smyg

Kram
Mikael

21 Se:

skriven

Hej esmaralda.

Fortsätter han en relation med henne eller inte?
Kram

22 Anna E:

skriven

Var det talismanen som gjorde att jag också vann dessa ca 15 000kr när jag som mest behövde det? Kommer den hjälpa mig och min situation nu också? Har den fortfarande kraft? Orolig...

Svar: Ja här tror jag verkligen att din talisman hjälpte till... kram
Esmaralda

23 Mathilda:

skriven

Magisk berättelse Mia <3

En fråga Es, är chansen stor att jag får erbjudandet? Kram

Svar: Chansen finns även om den inte är jättestor.. kram
Esmaralda

24 <3:

skriven

Tack Mia för ditt inlägg idag 🙏

Tror du vi kommer iväg till Stockholm i helgen ? Känns som det faktiskt kan bli mysigt.
Få lite julkänsla, afternoon tea på Grand och kolla på NK s julskyltning.
Kram
🎄❤🎅⭐

Svar: Chansen är god... kram )
Esmaralda

25 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om du ser något inom kärleken i år för mig, de är ju inte så långt kvar tills året är slut? Tänkte typ flirt eller romans eller lutar de mer åt nästa år? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

Svar: En flirt kan komma precis när som helst.. kram
Esmaralda

26 Michaela:

skriven

Amazing Mia! Jag slutar aldrig att förvånas över deras magi när jag läser era berättelser. All lycka med Ladyn!

Konserten blev bra. Underbart att få se mina favoriter. Lyckades inte med en flirt fastän det var 30.000 pers och då är det jävligt illa :) Tog kontakt med en fin polis som stod bredvid mig men ingen utdelning där heller. Fattar inte varför det ska vara så omöjligt för mig.

Sol. Kallt och snorhalt. Ortoped-akuten lär ha att göra :) Hoppas ni får lite vitt på marken också nere i söder. Kram

Svar: Vad bra att du hade en fin konsert :) Sånt livar upp... och fortsätt ta kontakt... förr eller senare blir det rätt.. kram
Esmaralda

27 Pia:

skriven

Oj, vilken magi!
Jag är säker på att min King gett mig gåvor här och där när det behövts, men det verkar som inget kan rå på det öde jag måste leva i. Jag har gett upp nu, sista utvägen var att flytta utomlands för vård. Men de skriver inte det medicinska utlåtande som de en gång lovade. Kommunen ska försöka tvinga dem att skriva det men åren går och går... Tror du de kommer ge med sig och skriva det snart så jag kan ansöka om pension? Vägrar de bara av anledningen att allt kommer fram om de gör det, att de dragit in utredning och alla brutna löften?

Svar: Ja, ja tror de skriver det till sist men du får ligga på.... stor styrkekram
Esmaralda

28 Mercan :

skriven

Hej Esmaralda 🤗 😘 ❤️ Jag ska spela svenska lotto 1,2 idag 😣 blir det något eller om jag shöper två triss lotter 😥😥😥😖😖😖

Svar: Ha inte alltför stort hopp.. någon storvinst jag inte... kram
Esmaralda

29 EPM :

skriven

Godmorgon!
Vilken härlig dag, sol och kall krispig luft! Äntligen ljus ❤️

Jag känner också av lady, redan efter jag beställt henne så löner jag mig stark och fylld av helt ny energi.

Es inatt drömde jag en väldigt levande om jobbresa och en man. Är detta nuet eller nåt som kommer...?
I drömmen var det så att min jobbresa var omständig och sinkade min ankomst fram till målet där han var.
Min kompis förde ihop mig och en kille från Tyskland (som pratar klockren svenska 😂) förra veckan, helt plötsligt känns det kul att interagera med män igen. 😊

Kram

30 Ghostwriter :

skriven

Jag hittade ett jättebra hotell dit jag vill över nyår. Ska jag chansa och boka ?! Och ska jag våga invänta sista minuten biljett? för bokar jag biljett nu, blir det alldeles för dyrt :/


Eller ska jag invänta boka hotell Tills jag hittar sista minuten biljett?



Kram

Svar: Tänk ett varv till... jag ser att det finns en risk att det inte blir någon billig sista minuten biljett.. chansa alltså inte alltför vilt utan var medveten om att det kan strula till sig... ha en plan.. kram :)
Esmaralda

31 KW:

skriven

Underbart och jag vet att Kingen hjälpte mig i kärlek som var min önskan. Första gången jag bar honom i offentlig miljö träffade jag den man som jag nu har ett underbart förhållande med. Kram

Svar: Grattis.. så roligt :) Kram
Esmaralda

32 Tiss:

skriven

Oj, vad intressant och kul att läsa! :)

Jag vill så gärna träffa någon att leva mitt liv med. Men jag är ingen man vill vara tillsammans med, vilket har blivit väldigt tydligt. Jag har verkligen hoppas för ingenting. Es, du har skrivit att han kommer att dyka upp, . Är det verkligen något du fortfarande ser? han är ju väldigt försenad.





Svar: Jadå visst kommer det att finnas någon för dig men det kan vara så att du just nu behöver egen tid för att landa ordentligt i tillvaron.. kram :)
Esmaralda

33 Sigrid:

skriven

Jag känner också av Lady fast hon inte kommit och med Kingen satsade jag bara på en önskan, att bli gravid. Och det blev jag två månader efter Kingens ankomst. Innan dess har jag försökt i sex år. Ha en fin fortsatt helg alla. Kram.

Svar: Ja, Kingen jobbade hårt för dig men du kunde också ta honom till dig mentalt... vilket underlättade.. kram :)
Esmaralda

34 Studenten:

skriven

Hej Es!

Kommer jag få ett nytt jobb snart? Kram

Svar: Ja det ser inte ut att dröja särskilt länge... kram
Esmaralda

35 Skorpan:

skriven

Aa det är så det fungerar. Jag hör inte till dom känsliga här på bloggen, tyvärr, men vem vet kanske jag ändå fått en släng sv talismansleven ;).

Åtminstone hsr jag fått tummen ur, okej jag har ju hjälp,men det händer ju nåt på hemmafronten så.. O däcken bytta o ska flyttas till ett däckhotell, slipper släpa musten ur mig med de tunga däcken. Inte konstigt att jsg vaknade upp med huvudvärk i morse.. O snart ska vi pynta inför jul, så fint det ska bli, snön ligger vit på taken :). Julmys inte på kommande, eller finns chansen till sånt? Nja det tror jag knappast.

Ha en bra eftermiddag!
Kram Skorpan

36 Anna E:

skriven

Ok tack :)

Har talismanen ytterligare kraft för att hjälpa mig med min situation nu tro? Är stressad över framtiden... Pengar, jobb, har ont, kärlek, allt känns kaos nu :(

37 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Hejsan!
Tack för ditt inlägg Mia🤗intressant att läsa. Jag längtar också till min lilla Lady anländer🐞 så mysigt det ska bli👍

Kära Es!
Undrar om du kan hjälpa mig få en förklaring på min dröm imorse. Jag cyklade o pratade med en tidigare arbetskamrat vi cyklade tillsammans. Det var flera stycken andra personer där o en del sa om mig haha men hon kan ju inte cykla, men det gick hur bra som helst. Var det ett budskap eller en varning för något?
Kramisar o trevlig helg
🙅‍♀️💜🌞
Ps. Jag har också tänt ljus 🕯 för Wilma🙏🌟😢

38 Mirre:

skriven

Godmorgon Es,
Igår var jag ute med en av mina bästa kompisar som var på besök! Gud så kul jag hade det var längesen jag hade så kul har verkligen saknat henne❤️ Jag såg J ute igår med och våra blickar möttes flera gånger, han verkar lite blyg dock. Jag vet inte riktigt men känner en väldigt stark attraktion till honom rent fysiskt. Tror han känner samma men vet inte säkert, hade det kunnat bli hända något mellan oss eller ska jag inte lägga för stor vikt vid honom? Kramar☺️

39 Jul:

skriven

Hej Esmaralda.
Frågade om han ville fira jul tillsamman. Har inte fått svar än.
Ser du vad det betyder i det här fallet?
Betyder det att han inte vill?
Eller att han inte vet?
Ser du någon chans till julfirande ihop?
Kram

40 Tre önskningar?:

skriven

Hej Es

Ser du någon önskning gå i uppfyllelse för mig i år?
Kram

41 Anonym fråga :

skriven

Idag blev jag trött.
Trött på svaret jag fick.
Lönade det sig så som jag gjorde.. blev det en wake up call?

42 Camilla:

skriven

Så härligt att läsa Mia!

Idag är det som vi kallar det i Finland ” Lilla Jul”. Småtomtarna som kommer med små julklappar. En tradition jag haft sen barnsben och håller i vid 69 års ålder😊

Ser det ut som A hör av sig till henne innan 2019 är slut?

Kram och önskar alla en fin första adventshelg.

43 Anonym fråga :

skriven

Idag blev jag trött.
Trött på svaret jag fick.
Lönade det sig så som jag gjorde.. blev det en wake up call?

44 Alie:

skriven

Så cool och så fantastiskt så mycket talismanerna gör för oss..
Lycka till med din Lady bug! ✨

Jag har kvar min Shanti och Harri. Harri bär jag fortfarande med mig, och han ligger närmast hjärtat i min bh ☺️
Men när min Lady anländer kommer jag troligtvis placera henne där.. 💫
Ser såå fram emot hennes ankomst 🙏
I morgon bär det hemåt.. 🛫🇸🇪
Kram :)

45 Natten:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan du se oss tillsammans? Eller känns det som jag ska släppa den tanken helt?
Kram

46 MM:

skriven

God Kväll

Är favoriten Mercy dräktig (kanin)? Vi sjunger lite på sista versen ålder mässigt när det gäller första kullen så jag är lagom spänd och längtansfull. Har ej sett ngn lyckad parning 😁

Kjam

47 Marie:

skriven

Hej!! Jag har tappat bort min mobil.. Jag har kort i den med min dotters första månader, så jag bara måste hitta den!! Den är hemomkring vet jag, men jag har letat som en tok på de ställen där jag befann mig den stunden. Mvh Marie

48 helle68:

skriven

Vilken härlig medhjälpare.. önskar Kingen en härlig pensionering nu och att Mia och Lady fortsätter skapa lycka tillsammans..

49 Helena Ir:

skriven

Haft en jätteskön dag idag med dottern,handlat och pyntat härhemma..och satt ihop pepparkakshus..så fint!

I affären så mötte mina ögon en mans ögon..betydligt yngre än mig..kändes konstigt..kan vi ha känt varandra i ett tidigare liv..för det kom som en konstig saknad efter det korta mötet.
Blev helt klart något förbryllad..

Kram :)

50 A:

skriven

Jag har med en king, men jag har inte märkt av den så mycket. Men hoppas att mina önskningar infaller. Va dock något år sedan den införskaffades.

Idag har varit världens värsta dag mamma mässigt. Allt har gått fel o vi bara tjafsar med varandra hela tiden. M tetas o bråkar o har en stark vilja. Z verkar strunta fullständigt i vad man säger till honom. Bråkig hemma o störig i skolan. Vi pratar mycket om att det är viktigt att lyssna, vara still, inte tramsa o hur man är en fin kompis men denna hösten har min fina lille kille helt plötsligt börjat tetas med mig o verkar ointresserad av vad man som vuxen säger.
Han fick tillbaka sitt enurad larm i veckan efter att ha kissat i sängen nästan varje natt nu i 6mån. Han blev helt tokig. Fast besluten på att han fixar detta själv medan jag som mamma snart bryter ihop av att tvätta sängkläder nästan varje morgon.
Att sen denna hösten för egen del varit helt hysterisk hjälper ju inte heller.
Känns som man har en ekonomiskkris, undrar om man fattat rätt för mig o barnen. Men mammas hus känns rätt ❤️ Tankade bilen fel o där försvann 5000kr o sen fick jag punktering påväg hem från jobbet i torsdags. Kan mer gå fel liksom. All denna otur. Inte ens en dejt kan jag skaffa. Skriver med några killar ett par ggr o sen försvinner dom. Är jag så hemsk?
Många kvällar lägger jag mig o undrar vad jag håller på med egentligen. Att barnen har det bättre hos sin pappa. Sömnen existerar inte o mat får jag knappt i mig.
Snälla, finns det ett ljus i tunneln snart? Torra nätter, barn som lyssnar o är snälla mot varandra o inte syskonbråkar varje sek, pengar finns på kontot o man sitter inte själv varje kväll? Håller tummarna för det ✊🏼
Glad 1:a advent ❤️ Kram A


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: