TALISMAN UTLOTTAS....

Nu  har hela kullen av talismaner hittat sina hem.

UTOM EN !!!

Till våren ska jag försöka att ta en ny kull så du som inte fått någon nu  – du är välkommen då.

Den talisman som finns kvar är glad, busig och kärleksfull.

Och den lottas bort idag !!

Saken är den att en av er i bloggfamiljen har beslutat sig för att bjuda någon av er andra på en talisman, genom lotteri

 

Givaren vill vara anonym men det är samma  bloggfamiljemedlem som bjöd på en talisman förra gången !  Tack ska du ha. Vilket gott hjärta du har.

Du som inte haft möjlighet att betala för din talisman – du är välkommen att delta  i tävlingen

Skriv  några rader om varför just du vill vinna

Tävlingen pågår till kl 24 i natt och i morgon meddelas vem  vinnare blir

Givaren har bara ett önskemål, hen tycker det hade varit roligt om vinnaren så småningom talar om hur talismanen  varit till hjälp.

Och det kan du göra genom att du skriver en kommentar eller gästblogg.

Den talisman som lottas ut har själv valt att delta i utlottningen och hon är väldigt taggad kan jag säga... hon  ligger härvid datorn och bara väntar och ger ifrån sig små exalterade pip emellanåt !

Idag besvarar jag inga frågor  !!

 Kram & kärlek 

💕

En liten påminnelse om barnbarnet Ozzys initiativ till allmäna pyjamasdagen idag och tävling:

https://www.facebook.com/Allm%C3%A4nna-Pyjamasdagen-126896268002579/

Får han lite "gilla" blir han glad och ännu gladare om du deltar i tävlingen 😁

1 HuldaMaräng:

skriven

Godmorgon!
Har man inte satsat, kan man inte vinna, brukade min pappa säga, så jag, som sällan eller aldrig har tur, chansar och lägger in en önskan att få delta i utlottningen om en Lady-talisman. Jag har nämligen inte möjlighet att köpa en, då lönen faktiskt inte räckte till räkningarna ens. Jag önskar mig lite bus och glädje i mitt liv just nu.
Om jag vinner blir jag superglad, om jag inte gör det, önskar jag vinnaren varmt grattis och givaren varmt tack för möjligheten!

Ha en fin dag!

2 Åsa:

skriven

Hej!
Jag skulle gärna vilja vinna talismanen för jag har haft o har det tufft med min fam. har inte råd att köpa eftersom ekonomin inte går runt för mig. att få vinna har jag tre önskningar som skulle hjälpa mig uppåt o framåt igen i livet. Det är jag värd nu o få börja på en nystart-
Kraaam Åsa

3 Skorpan:

skriven

Det var snällt av givaren! Lycka till alla ni som deltar.

Vanlig arbetsdag, undrar hur myckeet som kommit in under dessa två dagar som ska göras. Nåja, ett steg i taget...

Ha en bra pyjamasdag!
Kram Skorpan

4 AnnaK:

skriven

Oj så generöst! Denna gång vill jag vara med och hoppas den vill till mig. Behöver den som hjälp till mitt körkort som jag håller på att ta och finansiering av det hela. Är 43 år och har inte råd att misslyckas. Känner att jag har svårt att lära mig vissa saker. Sista chansen nu att bli självständig nu 🙂

Kram 🤗

5 sus:

skriven

hej
så snällt...
skulle behöva en talisamn som ger styrka tur och kärlek....
hoppas på tur...
love sus

6 Jossan :

skriven

God morgon!

Vad generöst! Jag är gärna med i den tävlingen!

Kram

7 YR:

skriven

Gomorron. Vilket otroligt generös människa. Gillas.
Jag skulle gärna ta emot en liten piga här. Här hemma skulle behövas skydd. Allt verkar gå sönder.. vatten läcker. Värmen krånglar..jag e tömd både på energi och pengar..får inte ihop det... så om turen skulle råka drabba mig idag... välkommen. .
Annars .lycka till till den lyckliga.
Kram o välgång till alla

8 Mathilda:

skriven

Godmorgon!

Vilken fantastisk gåva❤️❤️

Jag är gärna med i lotteriet!

Jag har precis tagit ett stort kliv i mitt liv, nämligen flyttat utomlands. Det är en dröm som jag alltid har haft och jag är väldigt stolt över mig själv som har gjort detta. Det finns bara ett dilemma och det är jobb och vänner. Jag tror starkt på talismaners kraft så en lady hade varit varmt välkommen i mitt liv så att jag kan få lite hjälp att finna styrka och kraft i att skapa mig ett nytt liv här🍀

Massa kramar <3

9 Dunegull:

skriven

Fantastiskt! Önskar er som är med på lottningen lycka till!
Kram till er alla

10 Camilla:

skriven

Vill vara med i denna fina, ljuvliga utlottning för att det skulle vara en underbar julklapp åt mig själv, och har annars inte heller råd med nån Talisman just nu.

11 helle68:

skriven

Tack, jag deltar gärna i denna utlottning..
Det skulle vara härligt att få bjuda hem denna lilla vän.. Lite magi och extra kraft skulle förgylla min vardag.. Kram

12 Mia:

skriven

Hej!
Jag skulle vilja vinna talismanen för att den kan hjälpa mig att må bättre. Har varit sjuk under hela detta året, opererats mm. Jag älskar dessutom nyckelpigor😍❤️

13 Västerbottniskan:

skriven

Jag vill vara med i utlottningen. Tidigare har jag alltid önskat, bett och varit med på healing för andra människor i mitt liv. Jag skulle vilja ha en talisman för mina egna önskningar och förhoppningar för en gångs skull.

Kram på er denna (äntligen) vintriga onsdag. Vi har fått snö, och med det lite mer ljus ute. :)

14 Fråga:

skriven

Hej
ska göra en check på måndag så att allt är ok! Kommer jag bli besviken när jag får resultaten?
För jag är orolig över en sak.

15 Susan:

skriven

Jag har haft två talismaner men kan inte säga att jag känt något speciellt med dom, även om jag burit dom dygnet runt i flera veckor, Det är möjligt att dom hjälpt mig utan att jag fattat det, vilket jag hoppas o tror, men jag ger gärna en till chansen att imponera på mig, Tredje gången gillt hade ju varit underbart🤗
Gärna med i utlottningen, håller tummen för mig

Den kanske kan ge mig den där sparken i baken och få mig att öppna ögon o hjärta och se och känna ..... han finns ju där ute någonstans🥰

kram

16 Linda:

skriven

Med julen inför dörren och all mat och klappar som ska handlas hade jag inte möjlighet att betala för en talisman denna gång heller. Sjukhusräkningar har ätit ett stort hål i budgeten, och det finns inte utrymme för extra utgifter. Som ensamstående mor är det inte alltid så att man kan prioritera sig själv.

Därför skulle jag bli sååå glad om jag fick talismanen.

Ha en trevlig tisdag Ez och alla fina bloggläsare!

17 Kiara :

skriven

Å vilken underbar människa du är som ger bort en talisman, vem du nu är! ❤❤

Jag skulle så gärna vilja vara med i tävlingen så Es glöm inte mitt namn! Jag vill så gärna vinna den för jag vill ge den till min mamma som fick veta i måndags att hon har cancer 😢💔 så jag skulle vilja vinna för att talismanen ska hjälpa henne att överleva även extra styrka att fixa sig igen detta. 😢💔 Hoppas man vinner! 🙏🙏🙏 (lite självisk önskan)

Lycka till alla som tävlar! 🍀
Kram ❤

18 Maria:

skriven

Jag skulle behöva en egen liten ”lady” som ger mig personlig styrka att våga säga nej... Jag är ”för snäll” (kan man vara det? 🤔) jag upplever att personer i min omgivning ibland tar mig för givet och utnyttjar min snällhet.. 😔 En liten lady kan säkert ge mig styrkan att ”tuffa till” mig! ☺️

Stor kram! 🤗💕

Grattis till den som får en egen liten lady 😊🐞

19 Malin:

skriven

Finaste Ezmaralda,

Du/vi har så fina vänner med stora hjärtan här i bloggfamiljen. Jag har inte anmält mig till dig tidigare avseende en talisman då jag inte har pengarna över för det. Jag önskar däremot alla som snart får sina ”ladysar” all lycka, hälsa och välgång. Jag hanterar en massa som uppstår i livet hela tiden och finns för mina vänner i vått och i torrt. Vi hjälps åt men ibland sinar energierna och då hade en liten busig lady varit så välkommen. Bara hon inte krockar med de andra renande energierna vi har i vårt hem😉

Du känner bäst in själv om hon hör hemma hos oss.
Varma och tacksamma kramar från,
Malin

20 Louise:

skriven

Detta året har bara varit jobbigt och jag önskar att nästa år blir bättre därför hoppas jag att jag vinner denna talisman som kan hjälpa mig med det som väntas då..
Håller alla tummar och tår.

Ha en fin dag. Kram

21 Kia:

skriven

Hej! Jag vill vara med i utlottningen. Jag behöver dennes hjälp med att få ett jobb. Är pensionär sedan ett år tillbaka och har sökt flera jobb men har ej fått något. Behövs för den dåliga pensionen. Jag har ett livslångt yrkesliv inom ett yrke som är lite brist på, så jag trodde det var en enkel match att hitta något extrajobb men det var det inte. Till slut tappar man modet att fortsätta söka. Så det är min önskan.
Mvh Kia

22 Lisa:

skriven

Hej
Vore helt underbart om jag vann denna talisman.Har just nu flera olika problem som jag vill lösa på något sätt, känns ibland som jag sitter i en rävsax.
Ekonomin är heller inte den bästa så en talisman just nu vore ultimat.
Jag är beredd på att berätta om allt som sker om jag blir vinnaren.
Kram Lisa

23 Jeanette :

skriven

Hejsan 👋🏻
Jag vill jätte gärna vara med på utlottningen av talismanen . Kram 🥰

24 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Vilken underbar gest av dig du anonyma givare <3. Ser fram meot gästblogg av vinnaren
Lycka till alla som deltar !

Kram Anki med flock

25 Maria:

skriven

Tack fina för denna utlottning! Vad gulligt....

Jag skulle egentligen ha beställt en av dessa talismaner men praktiska ting och oreda kom emellan så jag var tvungen att släppa taget om denna önskan. Livet är magiskt.....och ibland oförståeligt. Jag är gärna med i denna utlottning.

Kram,
Maria

26 carina:

skriven

hej fina du! hade verkligen behövt en talisman nu! =) i allt det man går igenom just nu! hoppas på turen kramen c

27 Katrin:

skriven

Behöver uppmuntran efter min höftledsoperation. Kämpar på med min sjukgymnastik och försöker intala mig själv att allt tar tid.
Kram

28 Helena Ir:

skriven

Om det är möjligt att vinna denna talisman så vill jag göra det för min äldsta dotter..själv är jag fortfarande nöjd med Kingen.
Dottern min behöver hitta energi och glädje i livet igen. Mer än så vill jag inte skriva om henne,känns inte rätt.

29 Marita:

skriven

Hej!
Jag är gärna med i utlottningen.
Skulle verkligen behöva en talisman ,men ej haft råd.Så otroligt generöst av nån i bloggfamiljen.

Kram

30 Michelle:

skriven

Jag såg dig aldrig i Ullared, som jag glodde efter dig!

Vad snällt att Lotta ut en talisman!
Jag köpte en i våras och och ännu har jag inte känt någon som helst Connection med min king.
Han ligger på nattduksbordet nu och jag har nästan glömt bort honom.
Kan de varit så att han gjorde sitt direkt och så att jag inte la märke till något eller väntar han fortfarande?!
Jag som hade så stora förhoppningar och pussa o prata med honom varje dag.
Det är bara en av önskningarna som slagit in. Om det nu var det han la sin energi på.
Min ena önskning var att pappa skulle må bättre vilket han gjorde ganska snart därefter. Men istället blev min mor dålig.
Nu är min pappa dålig igen och min bror deprimerad. Alla bor dom ihop och jag vet inte om det gör saken bättre...
jag önskar mig vinna en ny talisman så jag kanske får känna lite energi i min hand och kärlek i hjärtat. Kanske får jag lite hopp om att allt ordnar sig
Kram

31 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Önskar de som deltar i utlottningen lycka till !!😊

Fina ,söta talismaner denna gång 😊

Kram Solstjärnan 🌟

32 Livsturisten:

skriven

Oj vad generöst av den anonyma personen. Kan alltid prova att önska mig den, var så nära att ta reda på om nån av de sista var menad för mig. Men jag måste prioritera annat ekonomiskt o forts drömma om en amulett...nån dag.
Det här året har varit värre än alla andra i mitt liv o det tar inte slut, ytterligare 2 tunga nyheter dök upp nu i veckan. Man undrar hur länge allt elände ska fortsätta och det mesta handlar om liv/död/svår sjukdom och familjeförhållanden. Om jag skulle få en Lady skulle jag bli så glad o ta hand om den med varmt hjärta. Och blir det inte jag så hoppas jag innerligt den kommer till nån som isåfall behöver den ännu mer än mig. Kram!

33 Livsturisten:

skriven

Oj vad generöst av den anonyma personen. Kan alltid prova att önska mig den, var så nära att ta reda på om nån av de sista var menad för mig. Men jag måste prioritera annat ekonomiskt o forts drömma om en amulett...nån dag.
Det här året har varit värre än alla andra i mitt liv o det tar inte slut, ytterligare 2 tunga nyheter dök upp nu i veckan. Man undrar hur länge allt elände ska fortsätta och det mesta handlar om liv/död/svår sjukdom och familjeförhållanden. Om jag skulle få en Lady skulle jag bli så glad o ta hand om den med varmt hjärta. Och blir det inte jag så hoppas jag innerligt den kommer till nån som isåfall behöver den ännu mer än mig. Kram!

34 Sessan:

skriven

Jag har köpt tidigare och de verkar hjälpa min familj vilket såklart är toppen. Men en som är inriktad på bara mig? Kanske kan jag ha turen att vinna en sån?

35 Anna E:

skriven

Har ju kanske för ett år sedan en talisman som jag ibland snackar med. Jag vet inte om det är tack vare den jag faktiskt kan röra mig mer, har fortfarande ont, haft ont i tre år i ryggen efter skada, går hos sjukgymnast sedan länge. Söker jobb, blir inget, har otur med detta, hade ju önskat mig ett bättre jobb än innan. En ny pigg talisman kanske skulle hjälpa mig? Gullig är den ju också! :) den kanske skulle trivas ihop med min gamla om den nu har nån kraft kvar vill säga. Hoppas på en liten nyckelpiga.

36 Mikael:

skriven

Utlottning kan jag vara med på :)

Har väl ett ganska stort projekt framför mig med ny en kvinna och allt möjligt annat som nyckelpigan kan få vara med på :)

Kram
Mikael

37 Milou:

skriven

Hej!

Då håller jag tummarna att en lady ändå var menad till mig! Jag kunde verkligen inte köpa en trots att jag så gärna ville och kände att en hörde hemma hos mig redan första gången dom var med i bloggen. Och extra spännande att både madame och vår Ezmaralda har varit i farten med dom! Vad månde det bliva av dessa talismaner?! Så spännande!

Kramar från Milou

38 Ghostwriter:

skriven

Jag är gärna med, ifall denna talisman verkar vilja komma till mig. Jag fick en känsla för en av dom, men behöver ju inte vara rätt ändå.

Jag har en King och jag tror han har kvar en del för mig, men extra sällskap och hjälp skulle verkligen behövas. Mina önskningar var nämligen starka och stora önskningar..som jag gärna berättar mer om senare. En av önskningarna gällde inte mig... och nu genomgår den personen en riktigt jobbig process och jag vill mest av allt att det ska bli en ny start för personen (att livet ska räddas helt enkelt).



Fint av dig, bloggmedlemmen, att skänka en sån här.




Kram

39 Gemini:

skriven

Jag skulle vilja vinna en talisman. Hade gjort mig superduperglad då jag behöver lite ny energi å extra glädje i novembermörkret.
KRAM.

40 Pia:

skriven

Wow! Jag vill vara med, min tur och universum har svikit så till den milda grad att jag inte ens har en läkare längre. Tänkte mejla och kolla vem den "tillhörde" men hade inte råd denna gång.

41 Carolina:

skriven

Jag skulle vilja vara med i utlottningen skulle vilja ge en till min syster för hon har det inte lätt som har en son som har autism och få verkligen kämpa för honom

42 Htm:

skriven

Hej!
Jag är gärna med i utlottningen.

2019 har varit ganska tufft år för mig. Hoppas att vinna en talisman som kanske skulle göra mitt liv lättare 2020.
Kram!

43 Inga:

skriven

Jag vill gärna vinna...för jag längtar efter mer glädje och bus i livet. Kärleksfull är jag, till andra, men glömmer ofta bort att vara det mot mig själv. En Lady som hjälper mig med just detta hade varit underbart❤

44 Maud:

skriven

Hej Esmaralda och generösa givare

Jag tänkte skriva lite om varför jag skulle vilja få talismanen.
Tidigare har jag alltid varit sådan att jag orkat bära så mycket och klarat mig igenom svårigheter med gott mod. Som barn var jag busig och rolig (enligt andra), sen skedde övergrepp i barndomen som följt mig och påverkat relationer och livet i övrigt. För två år sen började jag på äldre dagar plugga till sjuksköterska med siktet på vidareutbildning. Då hade jag fått vårt andra barn två veckor innan skolstart, första barnet kom året innan, däremellan ett mf. Dessa två år har präglats av sjukdom och missbruk inom familjen och jag har försökt hjälpa och hålla ihop. För tre veckor sen tvingades jag ta ett beslut att sjukskriva mig och fick då diagnosen posttraumatisk stress (PTSD). Jag har aldrig behövt sjukskriva mig tidigare och har tagit stolthet i att jag klarat mig. Beslutet innebär också att jag måste byta klass och studieort till våren och tryggheten av att de andra känt till min situation blir nu annorlunda.

Vad önskar jag av talismanen? Jag hoppas hitta tillbaka till den busiga, glada och påhittiga person jag har varit en gång. Talismanen har ju dessa egenskaper och kan stötta mig på min resa och den träning som jag under dagarna nu använder till att jobba med mig själv <3

Kram och oavsett utgång så vill jag tacka givaren för generositeten.

/Maud

45 <3:

skriven

Vad snällt av givaren här i bloggfamiljen som återigen visar att hen tänker på oss andra. Fin egenskap. Man blir glad att sådana människor fortfarande finns.
Har inte varit så intresserad av en talisman tidigare och tyckt att det varit för dyrt när jag är sjukskriven. Denna gång tilltalade talismanen mig
Ytan. Så fin.
Ladybug som det så fint heter på engelska symboliserar kärlek, lycka,välsignelser och drömmar. Lämna bekymmer bakom dig och lycka är på väg.

Egenskaperna hos talismanen som finns kvar är precis det jag söker hos en man. Glad, busig och kärleksfull. Som min far var. Den kommer finnas till för min älskade lilla hund med som gör mig så lycklig. Om talismanen skulle bli min kommer jag lägga den i min hand och blåsa kärlek till den och ha den nära mitt hjärta 🐞och hoppas att mina önskningar slår in.
Min sjukdom har slagit hårt sista året med flera följdsjukdomar. Tappat hoppet och mig själv.
Känner även att det är dags att hitta min soulmate och bli lycklig i kärlek. Tagit flera år att släppa taget om ex. Men nu är det gjort. Finns ingen av dessa män jag haft som jag vill ha tillbaka.
Kram
❤🐞❤🐞❤🐞❤🐞❤




46 J:

skriven

Jag skulle vilja vinna en talisman. Snart är det dags att gå igenom något jag både längtat efter och är livrädd för pga hur det var förra gången. Hoppas på "revansch " så extra energi och trygghet skulle behövas ⭐

47 Jeanette:

skriven

Jag känner att nyckelpigan vill flytta hem till mig och att vi kommer att trivas ihop. ♥️

48 Nornan:

skriven

Så otroligt omtänksamt och generöst av dig, vem du än är ♡
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen. Och om just jag skulle vinna hade jag gett den till min dotter som gått igenom en lång tid av psykisk och fysisk misshandel. Hon har en enda stor jobbig uppgift framför sig som förhoppningsvis sätter punkt för detta så hon kan se framåt istället för bakåt och hon behöver all extra kraft hon kan tänkas få för att klara av det. Det blir ingen enkel match...

Kramar!

49 Solo:

skriven

Vilken fantastisk person som erbjuder en sådan möjlighet till någon annan behövande individ. Tack till hen för denna chansen. Extra stöttning från en talisman finns det nog kanske lite var som och jag tror inte heller jag har det sämst i alla fall. Men nog hade jag uppskattat om jag vunnit en sådan gåva i hopp om lite bättre ändå med mycket. Är gärna med i utlottningen.

50 Jessica:

skriven

Hej Es!

Kommer hon svara på mitt meddelande inom kort?

Kram!

51 MammaC:

skriven

Hejsan! Efter ett väldigt traumatiskt år med väldigt lite hopp skulle jag bli överlycklig för en liten talisman. Det jag behöver är hopp o lycka samt ett jobb nu. Många kramar från en kämpande 3barns mamma.

52 Miltons Mamma:

skriven

Men ååå. Har tänkt på att jag önskar köpa en till min söta mamma. Hon förtjänar och BEHÖVER en talisman för sin hälsas skull men jag ville inte "ta" en talisman från någon annan ❤️

Jag ÖNSKAR av HELA MITT HJÄRTA att min mamma vinner en liten talisman ❤️

Den kan inte komma till en mer osjälvisk och fin människa som VERKLIGEN behöver den ❤️

Jag önskar vara med i utlottningen av en Lady T till min mamma ❤️

Kjam

53 Miltons Mamma:

skriven

Nu läste jag noggrant att det finns en givare..

Även om det kanske inte är min mamma som får äran att ta emot gåvan så vill jag tacka att du är helt underbar person som ger bort en present så osjälvisk.
Tack 😊🌸❤️

Kjam

54 Solstjärnan :

skriven

Hej igen 😊

Utlottningen är riktad till den som inte själv har råd att köpa en talisman .
Fint av personen i bloggfamiljen att ge denna möijlighet!😊
Dessutom att bloggfamilje personen gjort det förut ochså 😊

Håller fortsättningsvis tummarna för de som deltar!😊

Kram Solstjärnan 🌟

55 Miltons Mamma:

skriven

Och om min mamma vinner lovar jag dyrt och heligt att skriva ett toppen blogginlägg då mamma inte kommer orka det. Men jag skriver med glädje.. Både om vad min lyckas åstadkomma och gåvan.. Om det blir så..Lugn, busig och kärleksfull... Det är min mamma det. Skulle passa min mor som handen i handsken😊

Jag skriver annars gärna om min egen om det är önskvärt 😁

Vad jobbig jag blev nu med alla inlägg...
Blev till mig i trasorna att jag läser en bit i taget av bloggen hehe😁

Kjam

56 Mimis:

skriven

Hej!

Jag vill gärna vinna en talisman. Har inte råd att köpa en eftersom jag saknar jobb och inkomst. Talismanen kanske hjälper mig att få jobb, trygghet och självkänsla som jag saknar och slipper känna mig som en parasit.

Kram

57 Emelisa:

skriven

Är inte med i denna tävligen då jag redan har beställt :).

Jag och mina döttrar tävlar i Ozzys tävling och vi håller tummarna där 😁👍
Kramis

Svar: Tack snälla :)
Esmaralda

58 Misstjejen:

skriven

Hej

https://youtu.be/N9rpSbbvhLI

Min nya länken som sjunga på teckenspråk men "min kärlek till dig" av en låt som jag gör själv. Det finns väl texter med.

Samtidigt är alla positiva till det? Inget alls negativ?

Har gjorde tidigare med andra nya videor av dansa.

Men kolla in den så säger bara vad du tycker om det?

Någon blir trött på mig? Eller någon blir glad för jag är ärligt?

Ha det bra

59 Michaela:

skriven

Väldigt fint gjort av dig som skänker en och hoppas att den hamnar hos rätt person. Hade jag haft råd så hade jag också skänkt bort :) Kram

60 LisaS:

skriven

Hej
Oj nu gick detta mig helt förbi! Hade så gärna köpt en.
Borde man ha skrivit privat till dig eller hur gick det till?
Nå bättre lycka nästa gång! Min jobbavdelning heter just Nyckelpigorna 🐞
Kram

Svar: Det finns en talisman för utlottning och vill du delta i utlottningen skriver du här . Tyvärr är de övriga talismanerna slut nu. Kram
Esmaralda

61 Marcus M:

skriven

Det tar emot att skriva om elände men ändå, jag behöver en talisman och ekonomin är knäckt så jag gör ett försök. Ensamstående med tre barn varav två av dem har diagnoser av den allvarligare sorten och min yngsta har fått cancerdiagnos. Jag försöker räcka till eftersom jag är den ende barnen har och man går på knäna ofta. Den första talismanen som kom ut köpte jag och han gjorde stor skillnad. Det märktes direkt han kom hem till mig. Min energi ökade, jag fick igenom ett schema på jobb som man först sade var omöjligt men ett måste med tanke på barnen och så vann jag en summa pengar och satsade på att hyra en stuga den sommaren vid havet, åt mig och ungarna. Nu håller jag tummarna. Tack till givaren av talismanen, det ger mig hopp för mänskligheten att det finns sådana som du. Kram.

62 LisaS:

skriven

Åh vill gärna delta i utlottningen eftersom min avdelning på dagis heter just Nyckelpigorna. Mycket jobb där nu så talismanen skulle passa bra för mig att ha i fickan framförallt på jobbet ❤️🐞
Skulle ha köpt en men det gick mig förbi!
Kramar

63 Lenafena:

skriven

Oj varit sjuk och missat talismanen! Jag är med på utlottningen istället, så generöst. Ja en tant på snart 66 behöver all hjälp hon kan få....Depp faktiskt....hoppas på TUR!

64 Tintin:

skriven

Hej Ez!

Jag är med i en energigrupp, där vi övar och jobbar med våra energier och andlighet. Nu undrar jag.. är gruppen rätt för mig?

Tack och kram!

65 Mimma:

skriven

Jag är gärna med och tävlar.
Skulle vara så roligt att få lära känna en livlig
liten nyckelpiga 🐞
Mimma

66 Ester:

skriven

När jag nyligen tog fram mina infrysta rönnbär upptäckte jag att jag jag fryst in flera fina oskyldiga nyckelpigor. Blev så arg på mig själv att jag inte upptäckt utan stoppat dem i frysen för en kall plågsam död. Så detta känns som ett tecken till mig....

Första tanken jag fick var att ge den till en nära vän som är svårt sjuk - men vet inte om hon är mottaglig för en talisman i denna svåra att stund vilket jag förutsätter att hon behöver vara. Annars är jag i behov styrka, mod och guidning på flera plan i mitt liv så jag vandrar rätt väg och inte går vilse. Just nu är jag i en snårig djungel och hittar inte vägen ut.

67 Lena:

skriven

Hej!
Under min kudde ligger en talisman i påse.
I hur många små bitar som helst då jag tappade
den för länge sedan och fann den överkörd
och i så beståndsdelar att man undrar om
den har något liv i sig över huvud taget.
En liten lady vore fantastiskt att ha
runt halsen i kedja och i tryggt förvar!

hälsningar från Lena

68 Browallia:

skriven

Jag vill gärna vara med i utlottningen av Lady’n.
Tidigare i år fick jag en diagnos som påverkar hela tillvaron negativt. Många flickor, tjejer och kvinnor lider i det tysta eftersom det är svårt att få rätt diagnos pga att det är stor brist på kunskap om diagnosen både inom skola och vården. Jag brinner för att sprida kunskap om diagnosen så fler kan få hjälp. Om jag har turen att få Ladyn kommer jag be henne ge mig en energi som likt en magnet drar mig till den kunskap och de människor jag behöver för att förverkliga min dröm om att hjälpa andra med samma diagnos som mig, på så sätt kommer Ladyn till glädje för många människor.

Ett stort tack till den underbara person som gör det möjligt för någon att vinna en Lady.

Kram

69 Lena:

skriven

Hej!
Under min kudde har jag en talisman i nätpåse.
I väldigt många små bitar då jag tappade
den för länge sedan och fann den överkörd.
Undrar om där finns något liv alls.
En fin liten lady att ha som halsband
i tryggt förvar vore fantastiskt!

hälsningar Lena

70 Anncatrine:

skriven

Skulle gärna vilja vinna, jag har 4 barn .2 av dom harsvårigheter. En son med en CP skada och min yngsta dotter har sina svagheter. .Önskar slippa känna denna oro som jag har. Nu fyller jag 70 år, tycker det vore dax..
Oroliga mamman.💕

71 Maria:

skriven

Vilken fin gest utav någon i bloggfamiljen 🥰
Jag är inte med och tävlar, men hoppas den kommer helt rätt och uppfyller önskningar.

Kramar 🤗

72 Roberta K:

skriven

Jag är där livet tar slut och börjar bli för trött för att kämpa vidare

73 Emma:

skriven

Behöver medgångar i livet just nu. Har varit kämpigt de sista två åren med pappa som gått bort och mamma som fått stroke och inte är sig lik. Sambo sen många år som visat dig vara otrogen när jag behövde honom som mest när mamma låg i koma.

74 Ia:

skriven

Hej
Vad snällt att Lotta ut en talisman!

Jag vill gärna vinna en lady 🐞
Jag har varit nere i botten och behöver all hjälp, energi jag kan få
Behöver en knuff att våga ta nya steg i livet.

Kram

75 Smöla:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och hoppas verkligen på en lyckosam Lady!
Jag ville så gärna ha en talisman denna gången, för jag har det inte så lätt nu. Och tänk om man faktiskt kunde få chansen att få uppfylla tre önskningar, det vore ju magiskt nu i juletider och en lite för tidig födelsedagspresent!
Jag har levt ett destruktivt förhållande i många år, men jag håller fortfarande på att jobba med mig själv och bryta mönster så att exet inte ska kontrollera mig, detta har jag slitit med i några år. Men här tror jag faktiskt att Ladyn skulle vara till STOR hjälp för mig! Skulle jag ha turen med mig så lovar jag att berätta min historia..
Tack till givaren och lycka till alla ni andra!:)

76 Tiss:

skriven

Jag skulle vilja vinna talismanen. Det här året har verkligen varit hemskt. Jag har "vänt på steken" och går nu sedan en tid åt rätt håll, men jag skulle behöva lite hjälp till att fortsätta framåt med målet att en dag få må bra!

77 Barajag:

skriven

Hej!
Åh att få vinna en Lady vore underbart! Jag har förlagt min tidigare talisman och just nu är det mycket som gör att jag inte kan köpa en talisman men skulle verkligen behöva en. Att starta 2020 med en Lady skulle vara fantastiskt då detta året inte varit ett toppen år ❤

78 Smöla:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och hoppas verkligen på en lyckosam Lady!
Jag ville så gärna ha en talisman denna gången, för jag har det inte så lätt nu. Och tänk om man faktiskt kunde få chansen att få uppfylla tre önskningar, det vore ju magiskt nu i juletider och en lite för tidig födelsedagspresent!
Jag har levt ett destruktivt förhållande i många år, men jag håller fortfarande på att jobba med mig själv och bryta mönster så att exet inte ska kontrollera mig, detta har jag slitit med i några år. Men här tror jag faktiskt att Ladyn skulle vara till STOR hjälp för mig! Skulle jag ha turen med mig så lovar jag att berätta min historia..
Tack till givaren och lycka till alla ni andra!:)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: