DJURHEALING I KVÄLL !!

 
Nettans Rufus... till höger.... brukar hjälpa  Nettan under djurhealingen.
Och det kommer han att göra också i kväll.
 
I kväll är det alltså dags för djurhealing !!
ALLA djur är välkomna att delta !! Husdjur, lagårdsdjur, vilda djur... you name it !
Alla är lika välkomna.
 
Healingen går av stapeln kl 20 ikväll och Nettan sänder så länge det behövs.. så hon når ut till varenda deltagare.
 
 // Nettan har hittat sin plats och  härifrån sänder hon sin healing//
 
Kostnaden  är 100 kr per familj - oavsett antalet djur du har.
 
 
 
Och när du swishat så mailar du Nettan och berättar lite kort om ditt djur och vad du vill uppnå med healingen.
 
Du mailar till: [email protected] 
eller så skickar du ett SMS till ovanstående telefonnummer.
 
Du måste inte ha ett sjukt eller oroligt djur - det kan räcka att du vill att dina djur ska må fortsatt bra.
 
Betala och maila Nettan senast kl 19.00 ikväll så hon sedan hinner förbereda sig innan det är dags.
 
Hon hälsar alla djur varmt välkomna och alla är lika viktiga och får sin egen tid
 
Kram & kärlek
 
P.s. I dag  är Nettan överbokad och  det finns inga  lediga tider för spådom eller regression
 
 
1 Mikael:

skriven

Jag har några djur i min familj..., alla djur i hela skogen! så jag avstår just idag, annars tar det en bra stund :)

Kan djurkvinnan healing?
Kom att tänka på henne härom kvällen när det kändes som healing.

Kram
Mikael

Svar: Ja det tror jag hon kan men frågan är om hon själv är medveten om det, kram :)
Esmaralda

2 Maria:

skriven

Klart att mina djur ska få healing! ❤️
Ville bara berätta för dig Ez att precis som du förutspådde så har vår vän nu äntligen lämnat sitt destruktiva förhållande. Han känner sig nu lättad och kommer att må så mycket bättre.
Tack Ezmaralda! ❤️
Kram

Svar: Vad skönt att höra.... kram :)
Esmaralda

3 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, magen gör ont än.
Fått tre nya mediciner utan riktig undersökning. Känns sådär.
Har inte hämtar ut dem. Bör jag propsa på att få undersökningen med kameran på gastro ?
Känner att något är fel ?
Kram

4 AnnaK:

skriven

Vad fint med djurhealing 🙂

Visst stämmer det väl det jag fick höra?

Kram 🤗

Svar: Ja, så känns det... kram )
Esmaralda

5 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda
Tror du jag hittar min bostad via facebook, vänner och bekanta?
Kram

6 <3:

skriven

Biljetterna är så dyra nu.. jag missade min chans!
Kommer jag hitta billiga biljetter igen?

7 Anonym:

skriven

Har jag någon chans med konsert biljetterna ? Bör jag skriva vykortet.
Kram

Svar: Ja du har en chans... kram )
Esmaralda

8 Jossan :

skriven

God morgon...

Kan knappt hålla ögonen öppna... så trött är jag. Ska försöka sova vid halv 9 idag, imorgon och på fredag. Ser inte alls fram emot att jobba på lördag för jag vet hur jobbig vecken efter blir då. Jag beundrar de som jobbar 7 dagars pass. Jag klagar för 4 timmar en lördag.

Men är så nervös om han på T kommer eller inte. Tror nästan jag blir besviken om han inte gör det. Detta är så hypat nu...

Idag blir det utvecklingssamtal med de tuffaste föräldrarna.. jag kommer ha en kollega med mig på samtalen för jag vägrar ha det själv...

Nä det är väl dags att göra sig i ordning... fullt upp på jobbet alla dagar nu framöver...


Kram

Svar: Tänk vilken sömn du har, att du kan bestämma att du ska sova halv 9.... så tidigt skulle jag aldrig kunna somna oavsett vad och skulle det lyckas så hade jag varit uppe kl halv 4 på morgonen..... ha en bra dag nu... kram :)
Esmaralda

9 Memo:

skriven

Hallåj! Hur stor chans är det att min innerligaste och hetaste önskan går i uppfyllelse inom kort? 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Svar: Chansen finns och är god... kram :)
Esmaralda

10 Skorpan:

skriven

Kanske man borde boka tid åt husflugan vår ;). Den har hängt med oss en månad nu o still going strong, den är av det mer l0nglivade slaget verkar det som. Har ännu inte fått reda p0 vad den vill säga. Den har fått namn o vi skämtade om att det är bäst att inget säga åt nån utomstående, de tror väl annars att vi blivit skvatt galna ;D. Vårt husdjur...

Nu fick vi det handlat inför helgen om än allt är bara lite ditåt. Kanske det blir nåt gjort ikväll eller så samlar jag krafter inför kommande drabbningar. Ser du nåt kring den stundande festen Es, går allt väl o "festprissen" är nöjd?

Redan onsdag o imorgon kommer mamsen som är stressad till max, får se hur det går med den stressen. Borde kanske anmäla henne till Nettans healing ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja den måste ha något speciellt att meddela.. husflugor blir ju inte så gamla så din måste vara en åldrig dam eller herre ! Festen kommer bli bra och festprissen nöjd ! Ta tid och varva ner också... stressa inte för mycket & häls mamsen.. kram :)
Esmaralda

11 Månskenet:

skriven

Kanske jag skulle ta djurhealing, och ta allt själv - eftersom hunden tog min - haha!!! Håhåjajaa, som det kan bli😁

Svar: Ha ha ha ha, ja eller hur !! Din hund är minsann utöver det vanliga, vilken goding ) Kram :)
Esmaralda

12 Dunegull:

skriven

Lite bekymrad att min nya arbetsgivare tycker jag är stökig när jag säger ifrån. De jobbar väldigt märkligt och jag tycker de prioriterar kunderna fel. Jah sätter ner foten och säger vad jag tycker. Är det till min nackdel eller dem tycke det är bra att någon utifrån försöker styra upp? Vad får du in kring min jobbsituation?
Kram

Svar: Om du har lite fingertoppskänsla samtidigt och inte säger ifrån i tid och otid, så är det inte till din nackdel utan tvärtom men ibland är det en balansgång.. kram :)
Esmaralda

13 ?:

skriven

Fortsätter upptäcka nytt i livet och förvånar mig själv med att våga ställa frågan: Kände jag rätt att det fanns attraktion mellan oss vid första mötena trots åldersskillnaden?

Kram

Svar: Ja, visst kände du rätt.... kram :)
Esmaralda

14 Snödroppen:

skriven

Godmorgon!
Ny dag nya bekymmer och ikväll får det nog bli lite healing för katten som behöver lugna sej en smula.
Men ni verkar ha det bra i stugan, sällskap har ni i alla fall. Blir det några besök i varuhuset då?
Den där mannen som gör att hjärtat slår lite snabbare, längtar han lite efter mej också?
Kram till er🌸

Svar: Ja healingen brukar ha en lugnande effekt. I dag ska vi faktiskt till varuhuset... med en låååååååång shoppinglista ! Jodå han tänker på dig, mannen, kram :)
Esmaralda

15 Ester:

skriven

Gomorron Ez!
Du har sett nytt jobb för mig, börjar bli orolig då jag är drygt 60+ och absolut inte kan se mig på nuvarande arbetsplats framöver. Kommer nytt snart?Söker de jobb jag kan.
Kram från Ester

Svar: Ja, det är god chans att det slår till med nytt jobb för dig.. kram
Esmaralda

16 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Gomorron kära Es!
Det är underbart att heala djur jag har med den gåvan o många fina minnen från det! Där Nettan står på bilden lyser det harmoni långa vägar o en behaglig "tystnad"!Så vackert...

Jag undrar om du kan se vem det är som går med tunga steg i mitt hus, bankar lite i väggar då o då o faktiskt gör mig ledsen 😢! Jag förstår ju att det är nån som vill säga något men vem o vad?
Jag hoppas så på din hjälp för jag har en sådan huvudvärk av detta besök!
Kramisar i massor till er båda o alla härinne. Trevlig onsdag🌸💜🌸👼🌞

Svar: Ja, Nettan har verkligen hitta den rätta platsen för sin djurhealing ! Meddelandet handlar om att det finns någon som du bör höra av dig till.. kram :)
Esmaralda

17 Mikael:

skriven

Dr. Joe har gjort en serie om hur healing, kroppen och annat fungerar och hur folk blir av med cancer etc. med hjälp av det

https://youtu.be/zO3bI1gAmVs

Du har fått mig tro att jag kan dansa så brukar dansa lite i duschen, fattas bara att kvinnan som har en förmåga att dyka upp när när jag är naken så fattas bara hon dyker upp en dag när jag är i min egen värld och tror jag är ensam och kör disco med Laura

https://youtu.be/G9RCbobjmxA

och får ett sånt där Es-moment och vill sjunka genom jorden :)

Med Lauras frisyr är man såld direkt, väldigt likt ett kärt ex upptäckte jag :)

Kram
Mikael

Svar: Jo tack, jag känner till allt om de där momenten :) :) Kram
Esmaralda

18 Sigrid:

skriven

Förra gånger anmälde jag mina höns till healingen och dagen efter började de värpa, något om de inte gjort innan. Det var i våras och de värper fortfarande. Kram

Svar: Vad roligt att de fortsatt värpa.. så du får goda frukostägg... kram :)
Esmaralda

19 EPM :

skriven

Hej!
Inget djur eller healing, men ber er att skicka bra energier och styrka till mig vid 11- tiden idag.
Kommer kugga den studenten utan insikt och tror att han kommer reagera i affekt och gå till attack...

Kram

Svar: Absolut, sänder dig styrka !! Kram
Esmaralda

20 ANNA:

skriven

Det här har jag väntat på. Förra gången hade det så god påverkan på min Lurifax, min sköldpadda och nu ska han få en dos till så han fortsätter vara pigg. Tack Nettan. Kram

Svar: Nettan hälsar att Lurifax är välkommen :)
Esmaralda

21 Jossan :

skriven

Kommer han på T på lördag?

Kram

22 Lotta:

skriven

Jag har inget djur, bara grannens katt som bor på vår altan :)

Jag undrar om det kommer gå bra med det nya jobbet och att jag kan jobba hemifrån istället för på plats?

Ha det fint
Lotta

Svar: Det kommer gå bra fast kan ta lite tid innan du landar helt.. kram :)
Esmaralda

23 AnnaK:

skriven

Tack för svar! Känns som en konstig sak att hitta på så det borde vara så.

Kram 🤗

24 Mikael:

skriven

Tack, lustigt, jag gav henne healing då hon dök upp så tydligt med färg :) kanske får påpeka att hon kan healing...

Kram
Mikael

25 Hallonbåt :

skriven

Vad vill min upprepade dröm om garderoben säga mig?
Nu var ett barn gömt, förra gången en liten kattunge.

Kram💕

26 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Tack kära Es för ditt svar nyss!
Jag blev lite förvirrad av vem eller vilka jag bör höra av mig till?! Vore tacksam om du kunde ge mig ett namn eller tips på vem. Vän eller familj t ex
Behöver verkligen veta vem du menar.
Kram igen🙅‍♀️💜🌹

Svar: Jag vet inte.. det här är något som du själv måste komma fram till... kram
Esmaralda

27 Mimis:

skriven

Hej!

Jag var med på healingen och ville ha bättre sömn men i natt har jag sovit urdåligt. Verkar som om sömnen blev ännu sämre efter healingen. Rättar det till sig och sömnen blir bättre snart??

Kram

Svar: Det kan bli lite fel först men sedan rättar det till sig... kram :)
Esmaralda

28 AnDa:

skriven

Kära Esmeralda!
Healingen kändes, det kändes att nån/nåt drog mina ben och dem var tunga och stela.
Nu ska jag kolla upp med mäklaren en lägenhet dom jag såg i måndags.. ska det vara min hoppas jag kan bjuda på den .

Du hade rätt med Ch, Jag var mig själv och det visade sig att han gjorde slut... för att han tror bara på vetenskap och jag utesluter inte andlighet/högre väsen. Jag sa att ena inte uteslutar det andra och att jag trodde vi hade en intressant samtal..

KRAM N

Svar: Ja du ser.. han var absolut ingenting för dig....din tillkommande behöver inte vara andlig.. men ska ha respekt för oliktänkande. det är A och O... kram
Esmaralda

29 Lotta S:

skriven

Klurar på en egen vecka i november, antingen helt ledig eller för att försöka få till fokuserat flow-skrivande. Men jag kommer inte på någon bra plats, vet inte om jag ska tänka flyg till ljusare breddgrader eller försöka få till mys mer lokalt med brasa inomhus och höstigt hav utanför, vad ser du? Ser du förresten hårda stormar med långa strömavbrott här den här vintern också, det var tungt de dygnen i vintras med osäkerheten då vi inte har möjlighet att värma på annat sätt och med mammas situation i synnerhet.

Svar: Både delar fungerar... visualisera hav och värme samt höstmys och brasa och se var du landar i detta.. kram :)
Esmaralda

30 Beatrice:

skriven

Hej Esmeralda! Tusen tack för ditt svar häromdagen. Blev så glad! Att du erbjuder gratis rådgivning på din blogg är storartat och beundransvärt. Du skrev att jag skulle prova mig fram och kommunicera med djur. Har du några tips på hur jag ska börja? Finns det någon bra info på nätet, bok att läsa mm? Sedan blev jag så glad när du skrev att vår gamla kisse kommer att återfödas. Betyder det att vi kommer bli med två kattor😁?

31 Anki:

skriven

Godmorgon
Finaste Nettan ,bra plats hon valt.

Ser du någon extrainkomst alls för mig eller ska jag lägga ner ...har ju smått panik nu gällande bil som fungerar...eller ska jag ta lån ngt som bär emot i den annars snäva ekonomin..

Har en färgpalett utan dess like ute nu , som glädjer mig när jag sitter vid datorn ..helt gratis :-)

Ha en härlig shoppingdag !

Kram Anki med flock

Svar: En extrainkomst hade kommit väl till pass nu....ha ögonen öppna.. och visst är det vackert ute... kram :)
Esmaralda

32 Mirre:

skriven

God morgon Es,
Kråkorna som stirrade på mig så intensivt nyss .. två riktigt maffiga det kändes verkligen som om dom stirra in i själen på mig haha.. samtidigt ser jag en kille som jag såg igår också och fick typ en bra engeri utav honom och tänkte att ”han och jag skulle bli bra vänner”.. sen ser jag honom utanför min tram idag igen, han verkar jobba på frisörsalongen där.
Jag vet inte ser du något samband alls kring detta? Fanns det något budskap till mig? Eller fantiserar jag i mitt huvud haha
Kram🌞

33 Lisa:

skriven

Hej Ez

Igår kom jag till jobbet och möttes som jag uppfattade det av en "tjock mur", de två som var på avdelningen undvek att hälsa,sen fortsatte dagen likadant, de frös ut mig på något sätt, vet inte vad det handlar om, är det personligt eller har jag .missuppfattat det hela ?

Kram Lisa

Svar: Jag får faktiskt ingen känsla alls kring detta... du får fråga dem helt enkelt.. kram
Esmaralda

34 G.:

skriven

Mente K. alt han sa til meg i helga?

35 Nenna:

skriven

Hej Es,

Kan du känna om min guide har ett budskap till mig? Jag skulle behöva det nu.

Kram 🤗

36 SL:

skriven

Hej Ez.
Jag mår ganska dåligt över det här med kärlek. Känns som att det står helt stilla. Jag råkar ut för fel karlar hela tiden. Är så trött på det och känner att självförtroendet tar väldigt mycket stryk av det... fick tips om att ha is i magen och att den rätte är på väg. Nu är det 5år sedan dess. Har den ”rätte” (som jag blev spådd om att träffa) valt en annan väg? Eller är den rätte kanske någon jag har träffat fast det blev lite fel start?

Önskar dig en fin onsdag :)

37 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda, fick ett fint välkommen hem meddelande av Per.
Han förklarade att han så gärna vill skriva till mig och ses. Men att hans liv är komplicerat och han måste vänta med vad han vill tills separationen är klar från hans blivande exfru.
De ska tydligen bo med barnen i hans nya radhus december ut. Vet inte riktigt vad jag ska tro...skrev nog inte så bra svar till honom...
Lite synd allt när jag verkligen träffar någon som väcker mitt intresse IRL. Kommer han glömma bort mig och allt rinner ut i sanden ? Vet inte om jag ska skriva lite ändå ?
Kram
💗💗💗

38 Jossan :

skriven

Kommer T på lördag?

Kram

39 Moon:

skriven

Är det bara mitt humör som får det att kännas så, eller försöker han undvika mig, är han arg eller något som stör honom med mig?

40 Misstjejen:

skriven

Hej

Hur ska jag blir bättre på motivera inför min föreläsningen av nutiden och framöver?

Känns som om jag påverkas mycket av andra att inte peppar mig eller säger det är inte bra.

Hur ska jag får mig motiverar för föreläsningar och ignorera andra.

Ha det bra

41 Sofia:

skriven

Med stort hopp ansökte jag om ett jobb som jag trodde att jag var mycket kvalificerad för och efter en vecka ringde jag för att fråga om den fortsatta processen. Tyvärr visade det sig att jag hade helt fel och inte alls var en aktuell kandidat. Har varit utan jobb länge nu och undrar om du kan se när mitt jobb kommer?

42 Ghostwriter :

skriven

Jag är sen med min mens, ursäkta osmaklig fråga, och den brukar inte vara sen utan snarare tidig. Är det något fel eller är det för att jag faktiskt har varit stressad? Jag är ganska orolig inför imorgon, eller nervös och drömt mardrömmar. Kanske därför?

Kommer "dom" gilla mig imorgon?




KRAM

Svar: Det känns mest som stress... kram :)
Esmaralda

43 Moon:

skriven

Är det bara mitt humör som får det att kännas så, eller försöker han undvika mig, är han arg eller något som stör honom med mig?

44 Michaela:

skriven

Jag har tyvärr inga djur men hoppas att jag en dag kommer ha hund igen för saknar det så mycket. Hoppas healingen går bra för alla som deltar.

Idag ska jag till min kiropraktor och få behandling efter alla smällar jag fått. Är sjukskriven pga blödningen i armen och vet inte när jag kan jobba igen så är orolig både för ekonomin och att armen inte kommer att bli återställd. Trodde att bra tider skulle komma nu🙁

Min King gjorde något nytt igår. Lämnade ett märke i huden efter sig som satt i bra länge. Vet inte varför men han är som alltid söt :)

Kramar och ha en härlig lill-lördag!

45 Michaela:

skriven

@GHOSTWRITER!
Jag läste nu alla kommentaren från storhealingen och i ditt inlägg så stod det att du försökte hjälpa en kvinna som skadat armen på jobbet och det gjorde jag i lördags! Var det mig du försökte hjälpa?? I sådana fall. TUSEN TACK! ❤ Kram!

46 Anna:

skriven

Kära Es! Dina råd brukar stämma. 2014 träffade jag en man. Vi sågs ett par ggr men rann ut i sanden. I Januari hör han plötsligt av sig då han tänkt på mig genom åren som han sa. Vi sågs bara 1 ggn då han ej kände sig redo för en ny relation. Nu 7 månader senare tar han kontakt IGEN och vill ses, som vänner? Tredje gången gillt. Vad är hans intentioner egentligen? Kan väl knappast vara en ny väninna han söker? Stor kram!

Svar: Nja,, jag vet inte riktigt men ärligt talat så känns han inte helt rät för dig på sikt... kram
Esmaralda

47 -:

skriven

Hej Es, hur kan jag hjälpa min man ur hans svacka, kan du känna in något om vad han behöver från mig för att han ska bli bra igen? jag vet att största hjälpen kommer från honom själv.. men jag vill vara där som stöd så gott jag kan. och jag vet inte längre hur. kram

48 Tingeling :

skriven

Vad fint för alla djuren! Jag har hört av mig till några intressanta för att köpa marsvin men ingen svarar mig! Börjar undra om meddelandena går fram. Eller så är det inte rätt helt enkelt. Men kollar lite då och då.

Jag hittade av en slump att man kan utbilda sig till hudterapeut och få CSN! What! Jag har gått småkurser i detta. Dock måste man jobba på skolan och det är kvällar och helger, vilket inte är görbart för mig. Blev lite besviken!

Och nu vet jag hur jag vill göra med mitt badrum, blev inspirerad av dig att göra om 🙂 bara bestämma mig om svarta eller vita hyllor. Och sen tänkte jag för gäster att man får torka händerna på små handdukar, typ tvättlappar i tyg och sen kasta i en fin korg som man sen tvättar. Lite lyxigt!

Nu ska jag äta lunch innan hämta dottern på skolan. Jag är lite piggare idag, gick ut och handlade förut och blev nästan yr inne i affären. Så fortsätter ta luft och promenader och sen vila så hoppas jag det går över snart.

Kram!

Svar: Vilken mysig plan du har för ditt badrum... kommer bli hur fint som helst :) Kram :)
Esmaralda

49 Maddelito:

skriven

Hej ez!
Hoppas allt är bra?
Vad är det som händer i mitt liv??
Jag är snart färdigutbildad förskollärare och jag söker jobb som en galning. Går på intervjuer men överallt får jag bara nej.
Är det min gamla chef som ligger bakom? Då hon känner en del folk inom yrket.

Löser det sig för mig snart?

Snälla hjälp jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ligger bara i soffan och gråter.

Kram

Svar: Det löser sig och jag ser ju att du får arbete.. kram:)
Esmaralda

50 Anonym:

skriven

Kommer jag ha sån otur att Maria är på hotellet på fredag ?
Vill inte träffa henne då hon betett sig så konstigt mot mig.
Kram

51 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda
Jag vill så gärna skaffa hund åt mig och dottern. Ser du hur länge det kommer att dröja innan det blir av? Kanske redan nästa år?

Ser du något om hunden?
Kram

52 Skrållann:

skriven

Hej!
På måndag åker vi till Barcelona och det ska bli så spännande. Ser vi ut att få en bra vecka, något vi ska tänka på?

Kram❤️


Svar: Ser ut att bli bra :) Kram
Esmaralda

53 Linda N:

skriven

Hej, kan det stå fel mejladress till Nettan? Jag får felmeddelande.

[email protected] funkar bättre!
Kram till er alla och speciellt småfolket m herr Stranton i spetsen💚🍃

Svar: Oj, ja, jag skrev fel o har varit inne o ändrat. Det ska ju vara .se !! Kram :)
Esmaralda

54 Malin:

skriven

Ser du om mitt liv kommer förändras? Jag har under en lång tid haft det tufft och orkar inte riktigt kämpa längre. Finns det en lösning? Är T den rätte? Behöver vägledning. Kram 🙏

55 lilla m:

skriven

Hej Es, känns det positivt eller negativt kring Marcel? Min gamla kompis? Kan det bli bra?

56 G.:

skriven

Mente K. alt han sa til meg i helga?

57 TILL MICHAELA (45) :

skriven

Hej!
Ja precis, det var dig jag hade i tanken på healingen & försökte hjälpa till extra! Hoppas det ordnar sig med allt!


Kram
Ghostwriter

58 Mimis:

skriven

Hej!

Finns det fortfarande hopp om jobb? börjar ge upp har ingen kämpaglöd längre. Känner mig bara trött och uppgiven.

Kram

59 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda
Kommer min dotter att bo utomlands som barn?
Kram

Svar: Ja det ser ut som om om hon och du kommer bo utomlands.. chansen för detta är stor.. kram
Esmaralda

60 MissMilla :

skriven

Kände av healingen i knäet o handen speciellt. Den var stark. Jag somnade sen o har svårt att slappna av annars. Kommer det gå bra m soc anmälan på skolan, får jag hjälp?

Svar: Ja healingen tog du emot. När det gäller anmälan kan det bli lite rörigt och osäkert en period.. kram :)
Esmaralda

61 Lydia💕:

skriven

Spännande med djur heeling och tack för min kände inget speciellt mer än att jag har fått sovit ut om nätterna har inte vaknat som jag brukar göra men känner mig förvirrad av något vet ej vad
Lydia💕

Svar: Bra att sömnen funkar.. förvirringen handlar mer om ett val som du behöver göra.. ett val som gör att du spårar rätt... kram :)
Esmaralda

62 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja det är märkligt med husflugan vår, dock inte klurat ut vad den vill oss/mig.
Ska hälsa mams då hon kommer, hon blir säkert glad, hon brukar fråga om jag har haft nån kontakt med spådamen :). Lite lustigt för jag trodde nu inte min jordnära mor skulle vara intresserad av sånt.. Men kanske jag inte vet allt, eller?
Ikväll tar jag det lugnt o sen blir det "jobb" resten av kvällarna denna vecka..
Kram Skorpan

Svar: Din lilla mamma har nog mer djupt än du kanske tror :) Kram på er :)
Esmaralda

63 Rebecca:

skriven

Tack för healingen igår :)

En fråga, jag känner ofta att jag varken duger utseendemässigt eller personlighetsmässigt. Det är ingen som har sagt det, det är bara min egen känsla. Jag försöker tänka bort det men ibland är det svårt.
Finns det någon som tycker jag duger? Har upptäckt att jag ofta ursäktar mig utan anledning vilket jag också försöker jobba bort. kram

Svar: Känslan bottnar inte i verkligheten utan enbart i dålig självkänsla.. du duger mer än väl.. och det tycker man generellt och allmänt... kram :)
Esmaralda

64 Tiss:

skriven

Ser du om min kärlek dyker upp snart? Jag vill så gärna dela min kärlek med någon

65 Fanny2:

skriven

Jag gjorde bort mig när det var healing för oss andra och läste kl 21. 😅 Förhoppningsvis tog jag emot lite i slutet och det kändes så. Nu har jag inget husdjur som kan delta... Det kommer en vacker dag. :)

Es, du gjorde mig fundersam. Är det ett ex han tänker på?

Kram

Svar: Jodå det känns som om du tog emot i alla fall ! Ja det kan faktiskt vara så han tänker... kram :)
Esmaralda

66 Erika:

skriven

Hej! Ser du något allvarligt med min hälsa?

Svar: Nej men oroar du dig ska du söka läkare, absolut... kram :)
Esmaralda

67 Jossan :

skriven

Underbara krampen har jag haft i ca 8 timmar nu. Jag har aldrig haft det så ihållande förr. Sen två tuffa utvecklingssamtal. Och såklart mailade den ena föräldern chefen.. blir så trött...

Kommer han T på lördag?

Ska nästan sova snart....

Kram

68 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Fick hemleverans av godis imorse som ställdes utanför vår dörr. När min man kom hem var påsen där men han ville vänta så jag själv skulle se den när jag kom hem från jobbet (fick detta gratis å blev jätte glad).. dock var den tagen när jag kom hem. Vem tog den?

Kram

69 AnnaK:

skriven

Fattade gubben häromveckan att jag tycker han är "trevlig" och vad tänker han om det? Törs jag visa mig?

Ska dock uppföra mig framöver....bara nyfiken. Längtar dock efter en riktigt varm kram från någon.

Kram 🤗

70 Zuzeee :

skriven

Hej

Var han killen ifrån Småland som jag träffade något o ha? Kommer vi ses igen? Är han verkligen inte intresserad som han säger han inte är när han kollar min profil sida varje dag nu på dejting sidan p satt hela kvällen med mig o smsade med mig hela måndagen ?

Kram

71 Monica:

skriven

Jag är ett undantag och original. Har aldrig besökt Ullared. Har ingen tatuering och aldrig besökt Thailand. Men har andra udda upplevelser och kanske egenskaper.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: