Skitig och desperat....

Dagens gästbloggare är:  Kerstin

 

Hej alla vänner i Bloggfamiljen

Jag har lovat att skriva och berätta när jag möter kärleken

Det har jag gjort nu.

Det speciella är att jag  fick en seans av Ez där hon skrev att  kärleken skulle komma en varm och svettig dag, jag skulle vara osminkad och okammad och svart av skit i ansiktet.

Det skrattade jag åt för det där är inte jag.

Jag skulle aldrig drömma om att gå ut skitig

Den dagen kommer i juli när det var så hemskt varmt.  Jag har lånat brorsans bil för jag tänker fara till stranden på en heldag, bara jag och picknick och en bra bok och njuta. Det var ju semester tider.

Jag sminkar mig inte eftersom jag ska till stranden och jag kommer att bada

Snor upp håret i en tofs och så ut till bilen men den ville inte starta

Jag ringde brorsan som instruerade mig hur jag skulle göra eftersom det ofta uppstod just detta felet. 

In under motorhuven och pilla på någonting, ta isär, göra rent och sätta ihop igen. 

Då hör jag någon som säger hej och undrar om han kanske kan hjälpa till

Ja, det fick han gärna göra för jag hade följt instruktionerna och det lyckades ändå inte .

Jag var lite sur eftersom jag kunde se att  min stranddag försvann.

Mannen  tog sig an bilen och jag stod bredvid och  höll tummarna.

 

Han pratade under tiden väder och vind och  jag började få en slags känsla för honom.

Jag hade inte sett honom innan i området men han berättade att han flyttat in för en månad sedan och var dessutom ny i stan och kände inte så många.

Han fick igång bilen och jag var riktigt tacksam.

Inte förrän jag satte mig i bilen och såg mig i bilspegeln såg jag att jag var  svart  över hela ena kinden och näsan.

 Jag bjöd in honom på lite grillat  nästkommande helg som tack för hjälpen och som en bra start till att få fler vänner i området.

Under veckan som kom tänkte jag allt mer på honom.

Han var i min ålder, han såg trevlig ut och han verkade trevlig.

Jag bjöd in några andra grannar  till grillet, alla kom och vi hade en riktigt trevlig kväll.

Mannen stannade kvar efter att alla gått hem och vi pratade lite djupare, tog en öl till  och plötsligt  la hand sin hand på min och det kändes rätt.

Så började vår kärleksstory.

Och den håller på än fast nu har vi börjat prata om att hitta en större lägenhet och flytta samman.

Jag är kär och lycklig och livet leker

Jag är ju en av dem som fått vänta väldigt länge på kärleken och hade faktiskt gett upp

Jag är ju dock över 50.

Ez, din spådom stämde så exakt

 

 

Efter det har jag fått ny seans och  enligt den ska vi fortsätta våra liv tillsammans och det kommer bli riktigt bra och så känner vi båda att det är.

Tusen tack Ez

Och ni andra som väntar, ni ska inte ge upp.

Kram från  Kerstin

💖

 

Vill du ha en personlig och omfattande spådom/seans  där du får ställa alla dina frågor?

Då ska du maila mig på: [email protected]

och jag mailar information tillbaka om hur det fungerar.

1 <3:

skriven

Hej es.. ser du att det är nån bra ide att åka till Bangladesh för honom? Att det ska växa karriär med den han vill?

Eller hittar han ett annat jobb där han tjänar in❤️

2 Mikael:

skriven

Grattis :) kul du berättar hur det gick till, vem behöver smink och dejtingsidor ?

Youtube är bra på presentera kvinnor åt en, de bara poppar upp, vetetusan vart den hittar allt material men den överraskar och stora ögon får man :)

https://youtu.be/OJzzQMwEeeA

Kram
Mikael

3 ???:

skriven

Verkligen roligt Kerstin, så glad för din skull.

Själv undrar jag om jag är på väg in i en riktig kris. Har emellanåt trott att jag vet hur jag ska leva i allt motstånd och elände för att klara av det och må bra. Känns också ok, att det kommer att gå bra, och så störtdyker mina känslor och allt blir grått och svart och så ensamt. Du har sett att det ska komma in en man i mitt liv som jag har känt i tidigare liv och det ska bli ett starkt möte. Är ju gammal och gift och börjar bli rädd att jag kommer att äventyra det för att jag är så svältfödd på stöd, acceptans som mig själv och på ömhet, närhet och kärlek. Känner mig som en värdelös inventarie och inte bara från maken utan även annan anhörig. Jag är den som alltid har kämpat för familjen. Får inget tillbaka utan ska alltid vara den som ska anpassas efter andra. Ses bara över axeln. Den där hopplösa. Är så trött på att kämpa.

Kram

Svar: Börja genast med att ta mer hand om dig själv... se dina behov och ge dig lite mer av det di behöver.. det är alltid viktigt att bygga sin egen väg oavsett man lever i ett förhållande eller ej... kram :)
Esmaralda

4 Mannemanick:

skriven

Åh vad glad jag blev av att läsaa detta! Vilken fin historia. Då finns det kanske hopp även för mig.

Svar: Klart att det finns... kram :)
Esmaralda

5 EPM :

skriven

Idag blir det fullt ös, jobb och en massa andra måsten.
Men först steks amerikanska pannkakor till barnen. Varför ska man bara lyxa på helgfrukosten?
Är väl bättre i veckan när man är trött och har svårt för att lämna sängen... som nu, sista veckan innan lovet.

Ser du några detaljer kring mitt möte med min soulmate? (Jag tänker liknande som svart i ansiktet 😊)

Kram

Svar: Oj vilken go mamma du är !! Vi hade american pancakes i söndags.... mamma älskar dem och jag gjorde dubbel sats så hon kunde få med sig hem :) Nej, tyvärr, inga detaljer kommer till mig... kram :)
Esmaralda

6 <3:

skriven

Vill M att jag svarar på hennes meddelande ?
Hur känner hon. Vill hon bli vän igen.
Kram

7 Jossan :

skriven

God morgon!

Måndag och det är bara 5 arbetsdagar kvar innan en veckas lov! Det ska bli så härligt och behövande. Hela måndagen kommer jag sova ut.
Tiden har gått så fort!

Jag funderade på om jag skulle skaffa en dejtingapp... Vilken känns bäst? Match eller mötesplatsen?

Kram

8 Skorpan:

skriven

Åh så härligt Kerstin, grattis till dig! Vad kul att spådomen dessutom stämde så väl in på det som Es sagt :). Lycka till med hittandet av lägenhet!

Iom detta blev jag ju nyfiken på vad som kan tänkas vara på gång då jag täffar min kärlek Es? Är det i kassakön eller är det via jobbet? Kan det bli något annat ännu förrän jag träffar den rätta? Det tror jag inte ;).

Måndag o veckan känns evighetslång.. Men det är den väl inte..
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja, jag önskar jag kunde se detta för dig men det kan jag inte.. du får helt enkelt alltid ha ett öga öppet... det kan ske snabbt... kram :)
Esmaralda

9 Dunegull:

skriven

Woow så roligt! Stort grattis till dig Kerstin och lycka till fram över.

E! När du gjorde min seans för några månader sedan såg du varken när eller hur vi ska träffas. Något du kan se nu? Ingen känsla kring det området? Är verkligen redo nu.

Kram

Svar: Ja du är redo och mötet sker men jag kan inte säga hur.. flera olika scenarier kommer för mig.. så du får helt enkelt alltid vara lite beredd... kram :
Esmaralda

10 Ia:

skriven

Hej
Vad glad jag blir för din skull!

Jag vet att jag kommer att träffa honom ♥️ Frågan är hur.
Ser du någon detalj hur vi kommer att träffas?

Kram

Svar: Nej det gör jag inte.... det krävs en personlig seans då jag går djupare och inte ens då finns det några garantier.. kram :)
Esmaralda

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer andra inte väl märks eller misstänkt vad jag och T kvinna håller på?

Kommer dom var blinda så länge för vad jag och T kvinna gör...

Bara om vi är försiktigare med kontakt B kvinna för träffa på den 11 nov.

Fråga är kommer vi klarar oss bra om vi är försiktig och kommer ingen märks om vad vi håller på med?

Vi behöver bara var smart? Och var medvetenhet hela tiden?

Ha det bra



12 Camilla:

skriven

Vilken underbar berättelse, önskar jag också kunde få närmare information om dagen jag träffar HONOM, jag även är nu redan 50 år så längtan är stor.
Tack Es för svaret igår om min kära katt, sorgset men sant, hoppas den fick ett bra liv tills den dog, annat önskar jag inte. KRAM, och önskar dig en härlig ny vecka! Och ALLA i bloggfamiljen.

13 Michaela:

skriven

Fantastiskt Kerstin! Blir så glad att höra sånt här. Du ger oss som nästan har gett upp hopp. All lycka i framtiden och njuut! :)

Måndag och sista veckan med "sommartid". På lördag vrider vi klockan igen. Önskar att det kunde bli kallt ute men det fortsätter med +10 grader och regn/mulet. Är så deprimerade. Tänk sol och frost. Vad vackert det skulle bli :)

Dags att laga sista hålen hos tandläkaren snart. Hoppas att det går bra. Börjar oturstiden lida mot sitt slut snart eller kommer det ännu mer som jag inte vet något om?🤔 Tycker faktiskt att det räcker nu!

Läste något om ny kull talismaner i November. Hoppas :)

Ha en bra start på veckan!
Kramar och pussar till Mg ( såg en igår som var så söt så )

Svar: Det går bra att få sista tanden lagad också och positiv ting finns framför dig !! Jo, jag har tänkt mig ta en kull talismaner i november.. har så smått börjat förbereda :) MG pussas tillbax :) kram
Esmaralda

14 Kulla:

skriven

Kerstin, du gjorde min dag🌟👍.. lycka till med kärleken 🥰.. den är du så värd🙏.
Önskade oxå att få skriva att jag efter så många singel år träffade min soulmate.. vet ju att han kommer.. men attans att han dröjer så😉.. men plötsligt händer det ju.. eller vad säger du E? Kram

Svar: Exakt, plötsligt händer det :) kram
Esmaralda

15 Västerbottniskan:

skriven

Gratulerar till kärleken, Kerstin!

Din blogg gav mig lite hopp tillbaka, för jag har också gett upp. Har hoppats i över 10 år, men träffar aldrig på någon som jag får känslor för, knappt ens en trevlig man. Brukar be om seans en gång per år, men tvekar om det också eftersom Es inte har kunnat se annat än att jag kommer att träffa någon, någon gång. Då är det väl bara att bida sin tid.

Mellansonen har nu tagit sig ur sitt missbruk, har fått jobb, är mycket uppskattad på jobbet och uppför sig moget. Nu håller vi tummarna för hans äldre bror som kämpar på och har tagit sig långt upp från det missbruk han var i för ett år sedan. Men det är fortfarande en bit kvar. Jag hoppas att det kan ge hopp till andra här som kanske har missbruk inom familjen.

Kram till bloggfamiljen. Och Es, förstås!

Svar: Vad glad jag blir att höra detta !! Och visst ger det hopp... kram :)
Esmaralda

16 Kiara :

skriven

Kerstin, tack för att du delar med dig! Önskar er lycka till i framtiden! ❤ de ger en verkligen hopp om att fortsätta vänta. 😊

Es, en nyfiken fråga gällande mitt första barn; ser du om jag kommer jobba ända fram tills jag går på mammaledighet eller kommer jag sluta på mitt jobb innan jag ens börjar gå på mammaledighet (typ några månader innan)? OM jag skulle sluta innan jag går på mammaledigt hur löser sig det då med pengar och vad kommer jag göra fram till mammaledigheten? Tusen tack i förhand! Kram Kiara ❤

Svar: Så detaljerat ser jag inte tyvärr... kram:)
Esmaralda

17 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon!
Gud vad kul Kerstin! Så glas för din skull! Önskar er all lycka! ❤️ Önskar min soulmate kommer snart så jag får dela med mig till er. Många säger att det är värt väntan och jag hoppas verkligen det. Själv känner jag bara att ju mer tiden går desto mindre tid får han och jag ha tillsammans. Hoppas dock att han och jag ändå får leva många år tillsammans innan det är dags att lämna jordelivet. 🙏

Tänk att idag för 7 år sedan blev jag moster, inte sjukt vad tiden går fort. Till helgen blir de bl.a. 7 års kalas.
Men nu blir de att göra i ordning sig och gå till jobbet.
Ha en bra dag allihopa! Kram Zoey 💕

Svar: Ja tiden går fort... mitt yngsta barnbarn har 10 års kalas helgen efter.... kram :)
Esmaralda

18 jojo:

skriven

på tal om drömmar i förra inlägget. har haft en dröm i 6 år som jag aktivt försökt uppfylla men det har inte lyckats. varför? det gör mig så himla ledsen varje dag. kram

19 MissMilla :

skriven

Fantastisk berättelse! Ez, du verkar säker på din sak.
Inte taggad att gå till jobbet. Mörkt o trist o den jag jobbar med, eleven är jämt sur. Finns inte så mkt glädje i livet för min del. Är ingen glad person o funderar mkt på barndomen.

20 Helena Ir:

skriven

Kärleken tycks komma olika vägar,glad för din skull Kerstin :)
Tänk att Es kunde se så detaljrikt..det har jag förstått att hon kan se ibland. Så då visste du att du kunde hoppa över sminket :)

Önskar en fin start på veckan..

Kram :)

21 Mig:

skriven

God morgon,
Känner mig trött.. beror det på svampen eller kan det vara annat också? Lite rädd att gå till läkare då jag helst inte skulle vilja ta mer antibiotika, men kanske det är enda vägen..
Kram

Svar: Ja, känns det inte ok så är det bättre att du går till läkare och får en ordentlig koll... kram :)
Esmaralda

22 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ååå Kerstin va glad jag är för din skull !
Es är bara för bra pricksäker .
tack för att du delar med dig <3

Att drömmar kan vara konstiga det är ett konstaterande ...Men att jag skulle rata Magnus Uggla fast han på alla sätt visa att han var intresserad ,det trodde jag inte haha.. Nu är det inte konstigt att han var i drömmen då hans tolkning av Det går bra nu ! surrar i mitt huvud ;-)
Så mysigt det var med Så mycket bättre som en varm filt ,en bekant hand att hålla sig i Ser fram emot nästa Lördag .

Måndag igen ,nya tag ny vecka !

Kram Anki med flock <3

Svar: Jag nobbade Persbrandt en gång, så du är i gott sällskap :) Kram :)
Esmaralda

23 Maria:

skriven

Jag blir varm i hela kroppen, vilket härligt möte Kerstin 🤗❤️

24 Um:

skriven

Hej Esmaralda.

Grattis till kärleken så glad för din skull.

Esmaralda,
Bodde på en plats för ca 3 år sedan men flyttade därifrån.
Kommer jag att flytta tillbaka dit igen?
Blir det en flytt tillbaka till staden?
Kram

25 liinnea:

skriven

hejj ez! blir jag gravid snart??

26 Misstjejen:

skriven

Hej

Nästa måndag ska jag har möte på förmiddag. Är det jag som ska var oroligt eller dom?

Kommer dom vilja lyssna?

Men jag vill inte väl E kvinna ska blir arg på mig om samtalskontakt...

Så ger mig något bra råd som jag kan gör det på en rätt sätta

Ha det bra

27 Smöla:

skriven

Det finns en man som jag skriver med. han är väldigt snäll och fin, och vi delar så mycket gemensamt! Vi har skrivit i några år, men aldrig umgåtts... Han verkar väldigt intresserad av att ta en kaffe och träffas, och senare kanske det kan bli en middagsdejt tycker han. Jag känner ju inget för han, men det kanske kan väcka fram.
Är han den rätte? Nån jag ska lägga min energi på?
Tack:)

Svar: Det känns mest som om det här kan bli vänskap och inte mer... men du märker direkt id en dejt hur det är... kram :)
Esmaralda

28 Mandarin:

skriven

Vilken fin kärlekshistoria! Esmaralda, jag trivs inte alls på nya jobbet, kommer det nåt annat? Jag har ett jobb på gång via en kontakt hur ser det ut? Eller ska jag söka andra jobb eller kommer nuvarande jobb bli bra för mig ändå? Stort tack på förhand!

Svar: Det blir bättre.. men ändå ser det ut som om du söker dig vidare... kram :)
Esmaralda

29 DD:

skriven

Nu är äntligen högskoleprovet över! Det var första gången och det blev mycket gissa 😄

Kollade på filmen Joker som va så himla bra! Hans skådespeleri är så grymt!

Ser du ngn viktigt detalj hos personen jag möter som jag inte missar?
Du har tidigare skrivit att vi kommer träffas irl men jag har svårt att se de då jag absolut inte har några problem med att hänga med mig själv hemma. 😄

Kram❤️



30 nyfike:

skriven

Grattis Kerstin!


Bästa Es. Fått en fundering som inte vill släppa taget. Den kvinnan På något sätt Varför blev det så, berodde det på att hon helt enkelt inte var säker, inte visste vad hon ville eller inte ville? Som uttrycket lyder Bensäker eller så säker i sin känsla ända in i maggropen på något vis. En miss det känns inte övertygande. Kram! o. puss till goa Mg

31 Skrållann :

skriven

Hej!
Wow, vilken fantastisk läsning och bästa sättet att starta veckan på. Önskar Kerstin och hennes nyfunna kärleken all lycka i livet❤️
Var längesedan jag beställde en seans nu och det kanske börjar bli dags för en ny?!
I mina tidigare har det stått att risken för separation är ganska hög. Tycker vi jobbat på till det bättre i äktenskapet och vissa saker har blivit betydligt bättre och mera harmoniskt medans vissa liksom fallerar😔 Har risken för separation i framtiden ändå minskat eller ser det ut att likna en allt mera vänskapsrelation mellan oss?

Kram❤️

Svar: Risken finns nog kvar.. men den egna påverkan är avgörande... så tänk inte att det måste bli en separation för så är det ju inte.. kram :)
Esmaralda

32 Misstjejen:

skriven

Hej

Någon kan inte skillnad på mitt och ditt...

Är det samma person som lämna några saker i min byrån? Eller någon annan...

När kommer dom har respektera mig?

Ha det bra

33 Amanda:

skriven

Wow... vilken härlig historia och varmt lycka till ❤

Es kommer vi lyckas bli gravida snart? Kan jag göra något för att "hjälpa till"? Känns som om jag hela tiden kommer mellan stolarna i sjukvården, de verkar inte vara överens heller.

Tack för alla dina fantastiska inlägg.

Kram A

34 Marie:

skriven

Hej, ja undrar om man kan boka talisman redan nu ? Jag är så rädd att missa och inte få någon. Min förra gjorde underverk och sedan avled den. Kram

Svar: Nej, man kan inte alls boka talisman... i börja när jag förbereder dem ska de inte tillhöra någon....jag kommer som vanlig att meddela här på bloggen när det är dags.... och sen gäller det att vara snabb..... kram :)
Esmaralda

35 Sigma:

skriven

Jag blev också spådd precis hur det skulle ske fast jag var lite mer förberedd då. Det var genom vänner. Kram och ha en bra vecka alla

36 f:

skriven

härligt blogginlägg önskar er all lycka till, har precis varit på en semester som var välbehövd, men har insett lite mer nu , vem som är vem med sällskapet jag reste med.

hur ser det ut för mig framöver, kram

Svar: Ja reser man tillsammans så brukar saker och ting falla på plats :) kram
Esmaralda

37 Pia:

skriven

Hej,

Grattis till kärleken, Kerstin! Så underbart när det händer 💞💘
Och kul att spådomen stämde också 😀.

Kram PiaS

38 Skrållann :

skriven

Hej!
Självklart är den egna påverkan stor och vi har det i det stora hela så mycket bättre än för några år sedan och det sista jag vill är ett sprucket äktenskap. Däremot är det två par i den närmre vänskapskretsen som just har delat på sig av den enkla anledningen att kärleken är över. Jag förstår att sådant kan hända, att förhållandet och familjen blir ett projekt man stannar i. Det funkar ett tag men är inte hållbart i längden. Jag är livrädd att det ska hända oss och vill ju göra allt för att undvika en sådan situation.

Kram❤️

39 Shirin:

skriven

Grattis till kärleken! Älskar att läsa dessa inlägg.
I alla mina seans har du sett att jag kommer möta kärleken men inga detaljer.. får du några detaljer nu? Specifikt sammanhang att hålla utkik ?

Kramar

40 jojo:

skriven

på tal om drömmar i förra inlägget. har haft en dröm i 6 år som jag aktivt försökt uppfylla men det har inte lyckats.

varför har det inte lyckats? det gör mig så himla ledsen varje dag. kram

41 Sol:

skriven

Hej Esmaralda.

Vad duktig du är att spå med dem detaljerna.

Ser han ut att stå stadigt på det? Eller kan det ändras? Och gå åt det hållet jag vill?

Kram


Svar: En ändring kan komma och då får du tänka om lite.. kram
Esmaralda

42 ???:

skriven

TACK.

KRAM

43 Alie:

skriven

Underbart Kerstin! Vilken härlig läsning denna morgon. Lycka till med kärleken och livet, njut!

Ny vecka nya möjligheter.. fint väder här och har ledig dag, börjar ju bra :)
Kram

44 Lilla jag :

skriven

Kära Ez,

Skulle det passa mig så mycket bättre att flytta till varmare breddgrader som jag drömt om länge? Vill bara flytta om något år och min minsta dotter vill detsamma. Det smärtar när hon säger mamma kan vi inte flytta dit. Hon har så mycket kompisar där på somrarna och stormtrivs. Men vardagen blir ju inte som på semestern givetvis. Men kulturen och klimatet passar oss så bra. Kan du se om det blir av?

Kram!

Svar: Fattar du beslutet på ett seriöst sätt så ja, då finns det stora chanser att det blir av.. kram
Esmaralda

45 <3:

skriven

Vill M att jag svarar på hennes meddelande ?
Hur känner hon. Vill hon bli vän igen.
Kram

46 <3:

skriven

Hej es. Löser det sig med ekonomin för honom ?
Hittar han ett bra jobb för honom?

Svar: Det kommer lösa sig men tar lite tid.. han får börja med lite sämre för att arbeta sig upp... kram
Esmaralda

47 <3:

skriven

Hej Esmeralda, har så himla ont i magen igen och går upp ca 1 grav varje dag. Kan du se vad som är fel Börjar kännas mig orolig. HC verkar vilja släppa detta.
Kram

48 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Det är väl för synd att du inget kan se, men jag håller ögonen öppna även om de är små ;).

Lugnt i Barcelona o det var ju skönt att höra..
Kram Skorpan

49 AnnaK:

skriven

Nu har jag tagit min 1.a körlektion och det gick bra så nu har jag lite hopp igen 🙂 Bara pengabiten som ska lösas.

Sen ett ligg på det så är livet på topp 😂

Kram 🤗

Svar: Det här fixar du.. både det ena och det andra.. kram
Esmaralda

50 Chatrine:

skriven

Den bloggen idag, fantastiskt!!!! När någon i våran bloggfamilj hittar kärleken är de bästa inläggen som finns och ger så mycket positiv energi. Åhhh, blir så glad!

Ez: Något budskap till mig i det närmsta?

Varma höstkramar Chatrine

Svar: Ja ett budskap kommer starkt, att en blivande kompis dyker upp i ditt liv.. men du behöver själv ha ögonen med för att upptäcka henne.. kram :)
Esmaralda

51 Um:

skriven

Hej esmaralda.

Bodde på en plats för några år sedan.

Kommer jag att flytta tillbaka dit? Inom de närmaste året?
Ser det möjligt ut att det kan bli så?
Kram



52 Musslan:

skriven

Hej Esmaralda.

Tror du att han kan tänka sig att det utvecklas något seriöst mellan oss?
Att vi flyttar ihop inom ett år?
Kram

Svar: Det känns tveksamt.. chansen är inte så stor... men den finns.. kram
Esmaralda

53 Anna E:

skriven

Blir han väl omhändertagen snoddas där han är?

Svar: Ja det blir han verkligen.. kram :)
Esmaralda

54 Ghostwriter:

skriven

Försökte meditera lite igår, på mitt sätt. Men kunde bara se mig i äldre kläder och gå in i ett stort ganska tomt rum (från 17-1800 talet kanske). Jag satt ner vid mitt piano. Men jag tror inte det är en riktig bild, utan mer en bild jag skapade för jag känner mig trygg då. Du sa att jag borde meditera ofta i min seans.


Stor kram och ha en extra fin dag.


Svar: Ja, ta till dig bilderna och framförallt känslan i dina meditationer för jag tror att de har ett budskap.. kram :)
Esmaralda

55 Misstjejen:

skriven

Hej

Har jag behålla andra språk som jag märks imorse att jag skriva annorlunda än vanligt som jag bruka har. Som jag skriva i sms

Är det ifrån tidigare livet?

Ha det bra

56 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Härligt att du har hittat honom Kerstin😊 och att spådomen var så tydlig och exakt o stämde så väl.
Förstår minsann att du trodde att den lät konstig
och främmande ,det där med att vara "skitig" o därmed o ochså osminkad..men att det verkligen blev så var ju väl häftigt!😊

Önskar er all lycka med sökandet av ert gemensamma hem!😊

Vi är många som önskar få träffa vår kärlek o jag är en av dom.
Längtar gör jag,åjaa men lovar att inte ge upp..lever i hoppet!

Men...
Es,undrar om mötet med min kärlek kommer att ske i min hemstad eller sker det någon annanstans?

Ha en bra dag!
Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Troligtvis någon annanstans.. kram :)
Esmaralda

57 Emma:

skriven

Jag skulle gärna vilja ha kontakt med honom utanför hans arbetsplats (dvs min dotters skola). Detta är dock lite svårt att framföra eftersom det är just där vi ses. Vad blir bäst, Esmaralda? Att ändå försöka säga någonting om detta, att lämna en lapp eller att bara låta det vara tills vidare?

Svar: ha is i magen ett tag kanske och försök läs in honom.. det kan komma ett bra tillfälle som ger lite klarhet.. kram :)
Esmaralda

58 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda
Ser du några detaljer till den kärleken jag kommer att träffa ?
Är han svensk eller kanske i från något annat land? Kram😃

59 Roberta K:

skriven

Jag förstår precis Kerstin. Jag fick också en seans av Ez och det var för 9 år sedan om att det skulle dröja 4-5 år men sedan skulle jag träffa min kärlek mitt i ett hemskt åsk och regnväder och exakt så blev det också. Det är stort och speciellt. Kram och lycka till med kärleken.

Svar: Vad härligt... inte ovädret men kärleken :) Kram :)
Esmaralda

60 Michaela:

skriven

Phew! Blev lite knepigare hos tandläkare än väntat så spände mig rejält men gick bra och jag klarade det. Hurra :) Nu ska bara bedövningen släppa så man känner tungan mm igen :) Blir dock tillbaka och laga en tand till då vi inte hann det idag. Röntgensvaret på armen har kommit. Får veta i morgon. Nervöst men hoppas det går bra! Kram!

61 Orolig:

skriven

Hej esmaralda.

Känner mig lite orolig.
Vet inte om jag snurrat ihop saker inom det gänget. Med vad jag sagt.hur saker blivit osv.

Ser du om dem tycker något illa om mig? Tycker dem bra om mig?

Kommer det att lösa sig och bli bra?
Kram

62 Hoppas:

skriven

Hej esmaralda.

Ser det ut som om jag kommer att få leva tillsammans med en partner under tiden med småbarn när mina barn växer upp? Kommer jag att ha partner då? Kommer det lösa sig?
Kram


Svar: Jag ser dig med rätt partner, jag ser glädje och kärlek... kram
Esmaralda

63 Fråga:

skriven

Hej esmaralda.

Ser han ut att fortsätta någon relation med henne framåt?
Kram

64 Skorpan:

skriven

Himmel att jag tycker att jag missar små grejer på jobbet. Är det nåt som går över eller är jag hopplös på detta? Känns sådär nämligen på nya stället nu..
Kram Skorpan

65 Jen. :

skriven

Vad härligt Kerstin.

Jag har träffat några personer nu som vill byta jobb, som har flyttat och studerar och detta får mig att vilja byta och dra iväg själv. Jag har just fått en fast anställning och borde vara nöjd men jag är inte det. Det känns inte som om jag ska jobba här i 10 år liksom. Speciellt en kille jag träffat några gånger som åker idag o aldrig vill komma tillbaka hit har fått mig att känna varför är jag kvar?
Jag vill också bort men vet inte om det är via jobb, studier eller annat jag har bäst chans att seriöst ta mig vidare.
Vad ser du?

66 Anna E:

skriven

Tack <3

67 Maj:

skriven

Hej fina Es,
Ser du om lite lättare, ljusare tider är nära för mig? Det har varit svårt ett väldigt bra tag nu. Jag kämpar varje dag, men det blir bara värre. Kram

Svar: Det kommer vända mot ljusare tider, jag lovar.. kram :)
Esmaralda

68 AnnaK:

skriven

Inte har väl tatuerade snubben fattat nåt sorts tycke för mig? Han har blivit så trevlig och så tycker jag han glor. Kanske bara är trevlig dock 🙂

Kram 🤗

69 Tiss:

skriven

Allt känns skit. Orken tryter. Hur klarar jag mig själv, när borde jag be om hjälp?

70 Jennifer:

skriven

Hej fina Esmaralda! Nu är resan snart slut och jag känner hur de vanliga känslorna av ångest, ledsamhet och frustration kommer krypande. Känner sådan fruktansvärd ånger för att gå tillbaka till det som är min vardag, mitt liv. Inte ska väl livet vara så...

Ser du fina Esmaralda om det sker något positivt för mig ännu i höst? Något extra? Vore väldigt tacksam för svar.
Kram
Jennifer

71 linnea:

skriven

ez, blir jag snart gravid? kan du se mig gravid?

72 Browallia:

skriven

Grattis till att ha funnit kärleken, Kerstin! Jag tror det är som den gamla klyschan att kärleken dyker upp när man minst anar det och den bryr sig varken om smink eller om smuts i ansiktet :D Önskar er all lycka!


Ezmaralda, tack för ditt svar igår. Det fick ännu en pusselbit att falla på plats :) Jag är så tacksam för all hjälp jag fått av dig genom åren. Kram

73 Fråga:

skriven

Hej esmaralda.

Ser du om jag kommer att göra en flytt tillbaka till staden jag studerade i?
Ser det möjligt ut att det blir så?
Kram

74 Catte:

skriven

Låter grymt härligt och en riktig solskenshistoria Kerstin och tack för att du delade med dig. Så spännande när Es spådom var så rätt!
Det är ju på det sättet jag önskar jag träffade någon, när jag var osminkad och inte i den bästa formen, så kunde jag kanske överraska honom med att jag kan ju vara lite fin ibland också ;)
Jag vill ju att han fastnar för mig för min person och inte yta och visst ger det hopp även för mig :D
---

Es, så händer det igen. Jag backar och känner äntligen att det är lättare att släppa tankarna på honom efter ungefär tre veckor utan kontakt, och vipps så är han där och tar kontakt när jag inte visar så mycket intresse. Vad är det han vill? Rädd att jag försvinner? Igår började han messa väldigt sent och det kändes som han ville prata om annat än vi brukar (jag styrde in samtalsämnet). Kan det ha varit så?

Kram Catte

75 Mamamn:

skriven

Hej esmaralda

Ser det ut som om jag kommer ha partner under tiden barnen växer upp och är små? Eller kan jag vara själv under den perioden framåt?
Kram

76 Ailuj:

skriven

Hej Es,

Kommer jag få behålla barnet? Dvs. Kommer jag att få fullborda denna graviditet?

77 F:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan du se om han fortsätter någon relation med henne framåt?
Kram

78 Bajs:

skriven

Varför är livet så skit?

79 Månskenet:

skriven

Wow, grattis o lycka till, Kerstin! 💕

80 Chatrine:

skriven

Wow, jag ska hålla känselspröten och ögonen öppna efter en tjejkompis. Vad spännande och något att gå och fundera på. Tack Ez för det budskapet!

Varma höstkramar Chatrine

81 Gunilla i Oxd:

skriven

Men wow va härligt!!! Stort varmt Grattis till er båda! 🧡💚❤️

Va mäktigt att det blev precis så som hon skrev också!!!

Du kan du Esmaralda!!🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Stor Kram till er alla i höstmörkret! 🍁🧡🍁

//Gunilla i Oxd

82 Gunilla i Oxd:

skriven

Men wow va härligt!!! Stort varmt Grattis till er båda! 🧡💚❤️

Va mäktigt att det blev precis så som hon skrev också!!!

Du kan du Esmaralda!!🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Stor Kram till er alla i höstmörkret! 🍁🧡🍁

//Gunilla i Oxd


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: