Spontana spådomar !!

Spontana spådomar:

 

Den 11/12 i år ska du se upp, du som är kvinna.. du är  30-40 år.. du är blond och  har blå ögon , två barn och en katt. Se noga till så att inte stearinljus brinner när du går hemifrån

💖

Kvinna som är runt 50, har glasögon och bor i hus eller marklägenhet med trädgård, mörkblont hår.. iden 5/11 är din turdag och du ska köpa lott. Chansen till vinst är stor

 

Man i 60 års ålder, var extra försiktig i trafiken  första vardagen i december. Det finns risk att du kan bli påkörd.. särskilt mitt på dagen. Du har en vit bil och en filt i baksätet

💖 

Blond kvinna i 30 års åldern som  vantrivs på jobb och söker nytt – nu kommer det att lätta. Jag ser att  innan året är slut så kommer du att ha hittat det jobb du vill ha, du söker och du får det. Det kommer bli riktigt bra.  Du har en utbildning inom vården och nya jobbet är inom samma  sektor men passar dig så mycket bättre.  Du har ett barn och du är ensamstående

Kvinna i 25-35 års åldern som är besviken i kärlek. Du har satsat fel och du har ett olyckligt förhållande bakom dig Du har varit singel ett bra tag.  Du bor i  hyresrätt, du har fast arbete och ett bra liv på många sätt men känner att du nog aldrig träffar rätt i kärlek Men det kommer du att göra.  I mellandagarna, mellan ju och nyår ska du gå ut på ett offentligt ställe och ha ögonen öppna.. där  kommer du i kontakt med en man och blixten slår ner, typ.

 💖

Man i 40-50 års åldern som  funderar på skilsmässa. Du bor  hus och du har barn, du har fast arbete och  familjen är viktig för dig. Din egna föräldrar skildes när du var barn och du vill inte att de egna barnen ska gå igenom detta.  Tänk ett varv till – dina barn mår sämre av den situation som råder nu så ta tag i skilsmässan och ge dig själv en chans att bli lycklig igen.. barnen kommer klara det hur bra som helst

 

Här handlar det om en hund, en mindre ras som är mellan 6-8 år gammal och vars matte har svårt att läsa honom.  Hunden är en kastrerad pojke.  Han vill så gärna få springa  lös och leka med andra hundar men matte är rädd.  Han drömmer om att få springa lös och leka och nu känns det som att det är dags för dig att infria hans drömmar. Då får du en lycklig  hund

 💖

Kvinna i 20-30 års åldern, du är blond och har ofta hästsvans på jobb, du har ett arbete där du har mycket människor omkring dig, du dejtar en man som du är tveksam till.  Det är inte kärlek och du ska inte hålla kvar vid honom bara för att ha någon.  Ta dig vidare. Och inom 6 månader har du träffat den som är rätt

 💖

Du är kvinna och runt 50 år gammal, du har kort hår, ett fint hem där du trivs och du har kontakt med en man i annat land.  Du funderar på att  betala hans biljett till Sverige för nu vill du gärna träffa honom.  Se upp. Han är en bedragare.  Han har flera kvinnor på gång som han lurar. Han behåller pengarna och reser inte någonstans. Faktum är att han är lyckligt gift i sitt land

 

 

Kvinna runt de 40, med ett barn och som längtar efter ytterligare ett.  Du är särbo och tveksamt om du vill bli sambo.  Du har en hund som du har gemensam vårdnad om tillsammans med  ditt ex. Du ar en tatuering på smalbenet.  Ska du få ett barn till bör du ta tag i det snarast – på det sätt du tycker känns bäst. Om två, tre år är chansen borta

 💖

Man i 60-70 års åldern som kör en svart bil och bor på landet och som tycker tiden är lång. Du är frånskild och det har du varit i många år.  Ekonomin är bra.  Ditt ena öra är en aning deformerat.  Du ska börja göra det du vill göra och inte vänta En resa till Afrika står högt på listan… se till att boka och res och ditt liv kommer få en helt ny mening.

 

Kvinna i 30 års ålder som känner sig ensam. Du har mellanlångt cendré hår, oftast linser, du har en stor skön fåtölj i din lägenhet, du har arbete och du tycker du borde vara nöjd.  En ny kärlek är du inte mogen för men det är rätt i tiden att skaffa den katt som du funderat över. En nakenkatt passar dig alldeles utmärkt.

Du har ett kort namn på fyra bokstäver, du är kvinna, du är i medelåldern,  du har inga hemmaboende barn,  och du trivs inte så bra i ditt hem. Du har tankar på hur du vill göra om… så lev dessa tankar nu. Måla och fixa och gör om i din bostad precis som du tänkt. Det är lite vågat.. men det kommer bli hur bra som helst och du kommer att trivas

 💖

Camilla som är i 40 års åldern, du kan gott  boka en resa till havs.. någon form av kryssning, nu innan jul och du kommer inte bara ha roligt utan du möter också din kärlek.

Och på tal om resa så ser jag att du kvinna runt de 60 så gärna vill resa men du har ingen att resa med… du ska helt klart åka ensam !  Jag vet att det skrämmer dig men ta dig över den känslan.. boka och res. Det kommer bli nästan magiskt och det blir bara en första av många resor som du gör.  Du får nya vänner.. det blir flirtar och et blir himla kul

💖 

Man i 40 års åldern som är mellanchef på ett större företag, du har glasögon ibland, du hade en liten pärla i vänster öra en gång i tiden men nu finns vara ett hål kvar… du ska bjuda ut tjejen på andra avdelningen som du sneglat på. Hon är verkligen intresserad

 

Jaha min vänner.. detta är de spontana spådomar som kommit till mig just nu

Ha en fortsatt fin vecka allesamman

 

Kram & kärlek

1 Ängeln :

skriven

tack för spontana spådomarna,
jag har en fråga!
väntar mannen på att jag ska komma och ta mer intativ och våga visa samt göra mer.. eller det känns bra som det är ? hoppas du förstod 😉

2 jojo:

skriven

hur känns min talisman? kan den fortfarande hjälpa mig att uppnå min önskan?

Svar: Strö på lite salt, låt ligga ett par timmar prata och påminn talismanen om dina önskningar och ha den nära en vecka.. kram :)
Esmaralda

3 Läroliv:

skriven

Hej Esmaralda, skrev till dig ang. seans. Blir så att jag skjuter den ett tag framför mig och satsar på en Lady just nu. Känns bäst att prova den först.
Ursäkta strulet.

Kram

Svar: Absolut, du ska göra precis det du själv känner är bäst :) kram
Esmaralda

4 Nenna:

skriven

Hej Es,

Spännande läsning med dina spontana spådomar.

Kan du se vad som väntar mig. Ser du om det är kärlek på gång? 💕

Kram 🤗

Svar: Kärlek kommer absolut, men kan bli en flirt innan det blir riktig kärlek.. kram
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

Jäklars Es vad jag gillar dina spontana spådomar, dom är såå bra. Det var faktiskt nåt som kunde passa in på mig, men är det nu möjligt att jag skulle ha fastnat på din "spontana spådomar radar"? Inte mig emot ;)...

Läkarbesök idag, får väl se om dom kommit fram till nåt i mitt fall. Skulle vara trevligt att få sig i "skick". Nåja, småpotatis jämfört med en kompis som idag ska bli opererad utomlands för en åkomma hon fick under förlossningen för 4-5år sen. Hoppas allt går bra o hon återfår sitt normala liv...

Så är det redan onsdag, skönt. Kingen ska med mig till jobbet idag, o spana kanske ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Visst kan en av spådomarna gälla dig ! Ja låt Kingen vara med på jobbet... kram :)
Esmaralda

6 Frida:

skriven

Spännande med spådomar. Min talesman har en tendens att försvinna. Sista gången nu har den varit borta jättelänge men nu dök den upp. Har den jobb framför sig även om den är gammal kanske jag borde ha dem med mig. Vad tror du?

Kramar 💜💛💜

Svar: Strö lite salt över den och låt den ligga med salt på sig ett par timmar, prata med den och påminn om dina önksningar och bär den nära en tid.. så kanske talismanen piggnar på sig rejält.. kram
Esmaralda

7 Camilla:

skriven

Jaha kära Es, I did it again.. Litade på en ex, nu vill jag bara gråta, dra nåt gammalt över mig och är bara dölessen, en kille längre ifrån som jag träffat förut ville komma och hälsa på till veckoslutet, jag blev så glad och började redan planera.... Igår hade han ändrat sig, skyllde på jobbet...Uuuu..vill bara gråta... Hur kan jag vara så dum?
KRAM

Svar: Ibland vill man så gärna så man låter sig bli lurad, upp med hakan, det hade inte blivit bra i alla fall även om han kommit.. kram :)
Esmaralda

8 Crazy catlady:

skriven

🎉

Detta inlägg väntar man ivrigt på i slutet av månaden! :D

Försöker som vanligt applicera karaktärsdrag och utseende på mig själv som inte stämmer gällande de positiva bitarna hehe.

- Men äsch, law of attraction är inte fy skam det heller!

Du, Es! Kvinnan i svarta kepsen. Stack jag ut lite extra för henne också? Funderar på om hon skulle vara nyfiken på att umgås på tu man hand.

Svar: Ja, hon känner positivt kring dig.. kram :)
Esmaralda

9 Maria:

skriven

Fy, får dom inte dålig karma... Dem som lurar kvinnor på pengar? Läste på Aftonbladet som blivit fängslad i jag tror det var Kina efter att hon rest till en karl.. förvånar mig hur de gör det så utan empati.

Svar: Ja det är så fruktansvärt fult.. kram
Esmaralda

10 EPM :

skriven

Tuff dag igår... Hörde av mig till de som hört av sig på sistone, men insåg att det inte är mig de vill ha. Det är min kropp...
så det spädde ju på ytterligare min kassa kärlek till mig själv. Det är svårt att tycka om sig själv när man konstant får beskedet/signaler från övriga att du inte är nån man gillar...

Är så trött på det här nu!

😩

Kram

11 Michaela:

skriven

Alltid lika kul att läsa! Det är helt otroligt hur du kan se sådana detaljer som tex hur personer ser ut. Du är grym Es! :)

Läkaren satte ju PTSD diagnosen på mig förra vecka efter misshandeln på jobbet. Väntar på tid hos psykolog. Jag trodde att det bara var på jobbet som jag fick påslag men det sker även utanför jobbet om någon blir högljudd och/eller hotfull. Blir alldeles skakig och får hjärtklappningar. Tror du att jag kommer kunna jobba bort det värsta så att det inte påverkar mig längre fram i livet för såhär vill jag ju inte ha det? Kram

Svar: Du kommer att kunna jobba bort detta, som väl är !! Kram
Esmaralda

12 Sus:

skriven

Hej
Så härligt med spontant
Inget spontant. här
Love sus

13 Maria:

skriven

Alltid lika spännande med dessa spontana spådomar! Tack 🙏🏼

När man är som jag och längtar såå efter en riktig kärlek så önsketänker jag att jag är den som träffar kärleken mellan jul och nyår 😉

Kramar!

14 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag klarar mig själv att åka buss eller tåg. Jag kommer gör i nästa år?

Kommer det utvecklas i framtiden också?

Ha det bra

15 Jennifer:

skriven

Godmorgon fina Esmaralda! Oj så många spontana spådomar, hoppas de hittar fram till rätt personer!

Varmt tack för svaret häromdagen. Blev bara och funderade på en sak du skrev. Att när det gäller boende och flytt utomlands så har jag stor egen makt att påverka själv.

Men det känns ju verkligen inte så, utan tvärtom. Jag upplever att det inte är fast vid mig - för om det vore det så skulle jag redan befinna mig utomlands för länge sedan. Det är min sjuka arm som gör att jag inte kan söka arbete utomlands. Eller finns det något arbete utomlands som jag kan göra trots mitt handikapp?

Återigen står jag inför en situation som jag själv upplever att begränsar mig och hindrar mig från att göra det jag helst vill, medan du menar att jag kan själv bestämma.

Ser du något kring detta?
Kram
Jennifer

Svar: Tyvärr så ser jag inga detaljer... ha fokus på det du kan och inte på det du INTE kan... kram :)
Esmaralda

16 Misstjejen:

skriven

Hej

Tänker på att jag blir aldrig kallas för vackert, snyggt, sexig och allt såna som finns mer.

Jag bruka får ord typ smart, fin, trevligt, snällt och babblar.

Ser alla aldrig min skönheter än min egen personlighet?

Vad alla ser hos mig men trodde ofta att alla ska ser mig som skönhet utan personlighet eller egenskap.

Finns det något speciellt som gjorde att dom inte kunde ser min skönhet?

Vore intressent att få vet

Ha det bra

Svar: Du har en stark personlighet och den lyser klarast.. kram :)
Esmaralda

17 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

Tack för det!
Kände inte direkt igen mig i någon.
Men det är alltid spännande att läsa:)

Kommer vi att bo ihop?
Kram

18 Dunegull:

skriven

Wow och grattis till alla som det stämde in på!

Får du in ngt kring min vinter E? Händer ngt kul eller är det stiltje fortfarande?

Kram

Svar: God chans till kul.. se till så du har bra planer... kram :)
Esmaralda

19 *:

skriven

Hej

Har min och sambons exman och exfru det så bra ?
Ibland verkar det så och ibland inte. säkert bra jobb o så eller..??

ser du framtiden med dom, håller dom ihop med sina partners ?

Ibland får jag känslan av att det inte är så bra.

Är någon av dom bitter eller ångrar sig tro? Vi får känslan av det emellanåt. Men det kan ju vi bara tro.


Svar: Ibland kärvar det mellan dem men emellanåt är det bra... ungefär som de flesta har det... kram :)
Esmaralda

20 AnnaK:

skriven

Inget som gällde mig denna gång 🙂

Börjar ligget närma sig eller har det försvunnit från radarn?

Kram 🤗

21 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack tack för dina spontanisar <3 Du är enastående Es <3 Älskar läsa dom men saknar feedback från de utvalda ?

Rejäl frost ute och idag får jag skjuts till handling av sonen .Peppiga Pia går inte att köra längre sträckor med hon får nöja sig att få köras till byn som hon låter ;-)

Du ser ingen liten spelvinst i antågande ?

Kram Anki med flock

Svar: Ja jag hoppas att alla som hittar sig i spådomarna skriver en rad !! Nja, någon vinst av betydelse ser jag tyvärr inte... inte just nu i alla fall... kram :)
Esmaralda

22 Mimis:

skriven

Godmorgon!

Inget stämde in på mig den här gången heller. Vill så gärna veta om det blir något jobb snart? och kanske flytt till annan lägenhet. Trivs inte i min nuvarande bostad.

Kram

Svar: Båda delar kommer... sök aktivt.. kram
Esmaralda

23 Partytanten:

skriven

God morgon goa gänget.. !

Gud hjälpe mig.. Tant är bakis på jobbet på en onsdag.. !? 🙀😝

En spontan och sen ”tisdags svängom” hör verkligen inte till vanligheterna, men det var välbehövligt att släppa prydheten för ett tag.. !! Kan eventuellt ha träffat på en ny vännina i minglet.. Vi pratade enbart en kort sväng men tyckte om henne och vi delade en hel del beröringspunkter.. Funderar på om hon kände på samma sätt och skulle vilja utforska vidare..?

Nu blir det kaffe, Treo och jobb.. !! Kram, kram.. 💕

Svar: Bakis en onsdag betyder att tisdagen var riktigt bra :) Njut av Treon och utforska gärna vänskapen vidare... kram :)
Esmaralda

24 Tildis:

skriven

Godmorgon!

Spännande med spontana spådomar. Ingen som passade in på mig den här gången.

Kommer chefen från mitt förra jobb ge mig ett bra omdöme? Kram

Svar: Ja , känns som du får ett bra omdöme... kram
Esmaralda

25 Rosviol:

skriven

Alltid lika intressant och spännande att läsa dessa spontana spådomar, får hoppas dom det berör läser och kan till sig de olika budskapen. Och speciellt att den lilla hunden får släppa loss och leka 💚

..har du kanske något spontant att förmedla mig eller är det kanske för oprecist? xD

Och tack för svaret igår, det var ungefär så jag tänkte också kring hur fritt jag vågar prata med personen ifråga men känns alltid bra att få sånt bekräftat :)

Ha en fin dag alla 🌞

26 MissMilla :

skriven

Jag har marklägenhet glasögon o 50 år m mörkt hår. Vet inte om det är jag ska ska löpa lott. Brukar inte ha tur men behöver pengar. Ekonomin tuff då exmaken använde mina pengar.
Ska till en gynekolog nu. Är han bra tror du?

Svar: Ja jag kan inte känna in något fel på gynekologen.. kram :)
Esmaralda

27 Lotta:

skriven

Kul läsning, men inget stämmer in på mig. Kanske 50-åringen i hus som kan vinna på spel, men jag har inte alltid glasögon...

En liten fråga...mötet igår, eller dejten blev så konstig. Kändes som att han ville testa om han ville ha mig på något sätt. Känns förödmjukande. Hur känner han? Ville han verkligen inte ha mig?

Kram L

28 Barajag:

skriven

Älskar att läsa dina spontana spådomar, dock ingen som stämde på mig denna gången 😊

Hur ska jag hantera min syster och hennes skitsnack? Jag håller mig borta och pratar inte med henne alls, men ändå haglar det, känns som att det är det enda hon gör. Framför barnen, till barnen, till min andra syster och alla människor hon möter... tar det aldrig slut? 

Gällande A, så skrev du att jag skulle tala om för henne hur viktig hon är för mig, men vet inte på vilket sätt? Ett sms? När i tid? Ska jag göra det närmaste dagarna eller ska jag vänta? 

Kram!

Svar: Hantera skitpratet genom att du låter det rinna av dig.. gå inte i försvar, ta inte upp en kastad handske... utan sträck på dig och gör ditt och försök att ignorera... kram :)
Esmaralda

29 Camilla:

skriven

Tusen tack för spådomen. Kram

Svar: Bra att du hittade dig i den... kram :)
Esmaralda

30 Mathilda :

skriven

Hej Es, kommer resan gå bra till Thailand i december? Börjar bli lite orolig för flygning och det är första gången vi reser med dottern. Kram

Svar: Visst kommer resan att gå bra.. kram :)
Esmaralda

31 Spådomen:

skriven

Jag har själv tänkt att jag kanske blir lurad för man har ju läst om att en del blir det som har kontakt med män via nätet. Jag tänkte att så länge han inte ber om pengar så länge är det i sin ordning och kanske äkta. Nu förstår jag att det inte är så. Han har börja skriva om att ha gärna vill besöka mig men hans tillgångar är låsta så det är precis som du säger i spådomen. Nu avslutar jag kontakten. Jag tackar för att jag var med i spådomarna idag. kram .

Svar: Ja, ta dig i akt... som du säger, många blir lurade just på detta sättet.. kram :)
Esmaralda

32 Hopplöst:

skriven

Hej!

Finns det hopp om en ljusning i min hopplösa tillvaro?

Kram

Svar: Absolut.. kram :)
Esmaralda

33 Fråga:

skriven

Hej esmaralda.

Ser det ut som om det är pågång och kommer bli en fortsättning med den kvinnan?
Kram

34 LisaS:

skriven

Hej Es 😊
Tror det första kan gälla mig?! 😮🥰, köper iaf en kenorad och hoppas! 👍👍
Frågar samtidigt om min mor som gick bort 14,4 -19 har ngn hälsning till mig. Saknar henne och är ledsen över att jag inte förstod hur dålig hon var och att jag inte var vid hennes sida då hon gick över....hann aldrig riktigt säga tack och ta farväl 😢❤️
Kram till dig Es av LisaS 💞

Svar: Din mamma förstår precis och hon besöker dig emellanåt med mycket kärlek, kram
Esmaralda

35 Jossan :

skriven

God morgon!

Undrar om den 25-35 åringen kan va jag! Men har bara varit singel i 1 år...

Jag är så ledsen över min rygg som gör att mitt knä gör ont... igår skippa jag träningen eftersom jag hade ont. Dag 3 med smärta... jag orkar verkligen inte...

Aja det blev massa körning igår. Först till nya huset. Det känns väl helt okej att de ska flytta dit. Pappa ska prata med han som säljer husen och ska kontakta honom så fort det blir annat pågång. Måste bara få ihop en insats. Blir ju perfekt om man får önska 3 saker till nyckelpigan 🙄. Ja men sen fika jag och pappa. Åkte hem och lasta in saker i min källare, åkte till mamma o pappa och sen lämnade jag pappa som köpte sin nya bil. Blir nästan sugen på en sån till när jag ska skaffa familj. Vid 22.40 kolla jag på korpenmatch. Det var lite kul men de vi heja på förlora duktigt! Jag följer faktiskt med på sånna saker för vem vet. Mr right kanske är där!

I måndags bestämdes julmys med bästa vännerna. Skulle bara va tjejerna men det slutade med att det blev hela umgänget. Det blir hämtmat och julklappsspel! Nu är alla helger uppbokade på ett eller annat sätt hela december. Men bara med roligheter. Mamma o pappa firar 40år som gifta den 8/12. Det är min dopdag och den dagen ska jag på dop.

Igår fick jag Mail från högskolan som ÄNTLIGEN svarade efter 1,5 år... tydligen ska tentan va inne den 8/11. Men det lär inte jag hinna med... får se om jag kan få hjälp med den annars får jag lämna in den på lucia.

Idag ska jag inte göra något. Kanske få ordning på lägenheten blir aldrig nöjd med mitt sovrum..

Kram

36 LisaS:

skriven

RÄTTELSE till det jag skrev tidigare:
det är ju först den 5.11 jag ska köpa lott. Läste i hasten fel! Så ska det bli! 🥰

37 Hästsvansen:

skriven

Jag tror det är menat till mig för jag är hin med hästsvansen. Jag tar åt mig, Tack.

Svar: Ja, ta åt dig.. kram :)
Esmaralda

38 KW:

skriven

Jag har tatueringen, gemensam vårdnad om hunden och allt stämmer. Det är så man ryser. Jag känner själv att mina chanser till ett barn till snabbt minskar och jag tar till mig av spådomen. Nu ska jag göra slag i saken. Tusen miljoner tack, det här var väldigt viktigt för mig. Kram

39 Mirre:

skriven

Älskar dessa spontana spådomar! Ser verkligen fram emot tills jag kan köpa Lady med!🐞

Es, ser du något på gång för mig på kärleksfronten något nytt möte kanske? Jag vet inte.. det känns som jag har folk runtomkring mig som kan va intresserade men antigen så är jag inte riktigt intresserad tillbaka eller så gör dom inga konkreta steg framåt som killen som skriver till mig nu.. varför ens skriva om man inte kan hålla uppe en konversation liksom.. jag vet inte om du ser något kring ämnet eller om det finns något budskap från andra sidan till mig kanske? Massa kramar☺️

40 Jossan :

skriven

God morgon!

Undrar om den 25-35 åringen kan va jag! Men har bara varit singel i 1 år...

Jag är så ledsen över min rygg som gör att mitt knä gör ont... igår skippa jag träningen eftersom jag hade ont. Dag 3 med smärta... jag orkar verkligen inte...

Aja det blev massa körning igår. Först till nya huset. Det känns väl helt okej att de ska flytta dit. Pappa ska prata med han som säljer husen och ska kontakta honom så fort det blir annat pågång. Måste bara få ihop en insats. Blir ju perfekt om man får önska 3 saker till nyckelpigan 🙄. Ja men sen fika jag och pappa. Åkte hem och lasta in saker i min källare, åkte till mamma o pappa och sen lämnade jag pappa som köpte sin nya bil. Blir nästan sugen på en sån till när jag ska skaffa familj. Vid 22.40 kolla jag på korpenmatch. Det var lite kul men de vi heja på förlora duktigt! Jag följer faktiskt med på sånna saker för vem vet. Mr right kanske är där!

I måndags bestämdes julmys med bästa vännerna. Skulle bara va tjejerna men det slutade med att det blev hela umgänget. Det blir hämtmat och julklappsspel! Nu är alla helger uppbokade på ett eller annat sätt hela december. Men bara med roligheter. Mamma o pappa firar 40år som gifta den 8/12. Det är min dopdag och den dagen ska jag på dop.

Igår fick jag Mail från högskolan som ÄNTLIGEN svarade efter 1,5 år... tydligen ska tentan va inne den 8/11. Men det lär inte jag hinna med... får se om jag kan få hjälp med den annars får jag lämna in den på lucia.

Idag ska jag inte göra något. Kanske få ordning på lägenheten blir aldrig nöjd med mitt sovrum..

Kram

Svar: Härligt att du har fina planer för hela december ) Kram
Esmaralda

41 Fitnesskillen:

skriven

Godmorgon ez

Jag har nyfiken fråga jag vill ställa och det är, jag har börjat bli intresserad av min tjejkompis och jag vet inte riktigt om det finns nån chans att det kan bli något mellan mig och henne, så jag undrar kan du se något om det finns nån möjlighet till de eller att hon och jag bara blir vänner och inget mer?

Kram

Svar: Jag får en känsla av att hon verkligen gillar dig men att det är mer på kompisplanet.. kram
Esmaralda

42 Pia:

skriven

Älskar dessa spännande spådomar även om det gäller andra, magiskt! Jag fick mot all förmodan och mina tvivel av tidigare erfarenheter remiss till neurokirurg, jag vill gärna gå igenom mina röntgenbilders missar direkt med den som kan svara. Men om de tar emot och isåfall ens lyssnar på mig är en helt annan sak. Jag vill inte att man skojar bort en ny syringomyeli 😑

43 Jeanette:

skriven

Alltid roligt med spontana spådomar.
Ha det bäst!

44 Smöla:

skriven

Jag hoppas att ena spådomen är till mig.. besviken i kärlek och att jag ska ut i mellandagarna!:)
Eller va tror du? Är det för tidigt för mig att blixten skulle slå ner?

Svar: Det kan vara du... jag ser ju inte nu i efterhand vem det gäller men känner man att en spådom stämmer ska man ta den till sig.. kram :)
Esmaralda

45 f:

skriven

hej esmeralda alltid lika roligt med spontana spådomar, undrar om du känner in något på mig . kram

46 Louise:

skriven

Idag är jag tyvärr på ett rätt negativt humör. Mannen som vanligt surar och jag vill bara ta och slänga ut honom tills han kommer på bättre tankar. Det här med jobb stör mig grovt. Alla säger att jag ska ta vad som helst men det kan jag inte för det krävs erfarenhet och utbildning. Jag känner mig ganska hopplös att jag inte kan ens få så mycket som ett sketet vikariat när jag vet att förskolorna skriker efter folk. Då kan man ju fundera på vad jag gör som är så fel i allas ögon. Är jag dömd att inte få någon anställning alls? Just nu känner jag bara en sådan tomhet där jag inte vet var jag ska ta vägen. En önskan om att vara ensam utan allt. Jag har alltid folk omkring mig. Får aldrig framtid för är det inte mannen som är uppe flera timmar efter ha kommit hem så.är det barnen som springer runt halva kvällen. Bara det här att inte ha någon inkomst tär på mig rejält och jag känner mig som en parasit här.
Negativt jag vet men vad ska jag göra? Kommer det något jobb för mig snart? Kommer Vikariebanken om jag söker ta in mig trots praktiker kvar? Tycker de diskriminerar. Har in outbildad personal och studenter me inte mig.
Idag ska vi ner till stan och byta ut äldste sonens busskort för han råkade knäcka det. Suck. 300 kr åt skogen där. Hur lyckas man egentligen.
Enda positiva nu är att det är fint väder nu.

Ha en fin dag och tacksam för svar.

Kramar.

47 Catte:

skriven

Tack för svar häromdagen om Tara och Kingen.

Det är så kul att läsa dina spontana spådomar även om jag inte är med i dom och det känns som lönedag igen :) Uppskattar verkligen att du fortsätter med dom och hoppas att dom som är med skriver en rad!

Igår läste jag igenom senaste seansen från dig och den ger mig en form av ny energi. Att kamma till mig, tänka till och 'få nog' av att bara acceptera att jag flyter runt och accepterar saker istället för att fokusera mer målinriktat på min livsuppgift och mina behov. Just ordet 'behov' är inget jag använt i tankarna utan tänker mer vad jag 'vill'. Känns lite same same, but different. Ska fokusera mer på att försöka formulera mina egna behov för att hitta den där glädjen, för det känns som den känslan bara slinker undan när jag väl börjar känna att jag är på väg åt rätt håll och det dyker upp saker som jag tillåter förstöra för mig själv.
Så trött på att känna som jag gör just nu. Inte depprimerad, men jag tycker inte om hur jag blivit och trivs inte med mig själv. Låter säkert konstigt, för det är ingen livskris och så allvarligt som det låter, men känner mig inte som mig själv utan måste bestämma mig att hitta tillbaka där jag känner mig harmonisk inombords.

Kram Catte

Svar: Går du in för det och gör dina val så hittar du helt klart tillbaka till den person du egentligen är och trivs med att vara... kram :)
Esmaralda

48 Skorpan:

skriven

Tack Es.
Jag tar åt mig..
Kram Skorpan

49 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tror du min vecka blir bra? Kram😃🌞🌞🌞

50 Kata:

skriven

Hej Esmaralda

Ser du om det dröjer länge till innan beslutet kommer? Vi mår alla dåligt av väntan, jag kanske mest av alla. Fastlåst på alla sätt.

Kram

51 Rockstar:

skriven

Hej Esmaralda.

Tror du att han kommer att göra ett försök med mig?
Kommer vi att bo ihop?
Kram

52 <3:

skriven

Kul med spontana spådomar.
Martin berättade igår att T inte alls gillar mig. Pratar hon ofta illa om mig ?
Sa hon till Martin var det var ?
Martin är bra och reko och tror inte att han brydde sig så mycket om vad T tycker.
Kram

53 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda
Tror du att min blivande man kommer att adoptera, rent juridiskt, min dotter? Kram

Svar: Det ser jag inte men jag ser att de kommer så varann nära... kram
Esmaralda

54 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om han fortsätter en relation med den kvinnan?
Kram

55 *:

skriven

Hej

Ser du om det blir boende utomlands framöver ? Hatar verkligen på riktigt svensk vinter o kyla.

Har en dröm och haft länge att bo utomlands, antingen på heltid eller under vinterhalvåret.

Ser du om drömmen slår in framöver ? ser du något mer kring det i så fall. Kring boendet eller var ?



Svar: Så småningom kommer du vistas i varmare klimat över vintern men det ser ut att ligga en bra bit in i framtiden.. kram
Esmaralda

56 Missmilla:

skriven

Spontana spådomar gillar jag att läsa o vore kul m återkoppling av de som blir beskrivna av känner igen sig.
Fick en speciell healing i dag! Kommer jag må bättre efter den, att den hjälper? Är det rätt väg att gå?

57 Snödroppen:

skriven

Wao alltså vad du kan se mycket, helt otroligt! Inget stämde in på mej dock men kul att läsa!
Vilken gråmulen dag, håller mej inne och försöker få lite gjort. Det är nog bäst det än att vara ute och köra, igår vinkade jag till min snygge flört och höll på att köra på en tant, både hon och jag fick väja!! Kommer vi snart ses igen och få tid för varandra? Det känns som han tänker mycket.
Kram🌸

Svar: Ni kommer ses men det känns lite osäkert hur det blir... du ska inte ha alltför mycket hopp... kram
Esmaralda

58 Misstjejen:

skriven

Hej

Känner mig redan tveksam på B kvinna som om hon kommer inte besvara på vänförfråga.

Jag vet inte om det blir bra när vi träffas på 11 november...

Något som är dåligt så jag känner...

Borde jag gå vidare och glömma henne?

Även om vi träffas kommer det nja?

Ha det bra

59 Läroliv:

skriven

TACK.

KRAM

60 Ung:

skriven

Ska göra ett stort val, kommer det att gå bra?

61 Lilla m:

skriven

Hej, får du något spontant fram om mig?😊

62 AnnaK:

skriven

Provar igen....Börjar ligget närma sig? Tycker mig förtjäna ett 😂

Kram 🤗

63 Sheri:

skriven

Tjejen som kan träffa någon i mellandagarna, kan det vara jag? Bor dock inte i hyresrätt utan bostadsrätt.

Om inte, får du till dig något om kärleken i mitt liv?

Kram

Svar: Känns det start som att det är du även om det inte stämmer fullt ut.. så ta det till dig.. kram
Esmaralda

64 Jeanette:

skriven

Jag undrar om det blir fast anställning på mitt nattjobb.

Önskar dig en fin fin onsdag!

Svar: Chansen finns. kram
Esmaralda

65 Mona:

skriven

Det stämmer exakt och jag tackar så hemskt mycket för spådomen. Jag har funderat länge men nu vet jag. Kram

66 L:

skriven

Jag undrar om jag och M kommer ses igen?

Kram L

67 Fin:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer vi att bli tillsammans?
Kan han bli min partner?
Kram

68 <3:

skriven

Kul med spontana spådomar.
Martin berättade igår att T inte alls gillar mig. Pratar hon ofta illa om mig ?
Sa hon till Martin var det var ?
Martin är bra och reko och tror inte att han brydde sig så mycket om vad T tycker.
Kram

69 Hanna:

skriven

Hej!

Tack för spontana spådomar. Det är intressant läsning. Ibland kan det komma någon som skulle kunna passa in på mig men så är det någon annan som skriver i kommentaren att det kan vara till dom så då bara släpper jag det. Vi är många här som lever på hoppet, men ibland kan jag känna att det är dags att strunta i spådomarna och bara gå ut och ta för sig i verkliga livet.

Åh lilla hunden, hoppas du kommer ut och springer lite snart...

Kram

Svar: Släpp det inte.. om infon stämmer kan det lika gärna gälla dig som någon annan... man får het enkelt själv känna in.. kram
Esmaralda

70 Dunegull:

skriven

Kommer mannen i mitt liv ha barn sedan tidigare? Jag önskar helst träffa någon som inte har det men antar att man ej kan bestämma sådant?
Kram

71 Tjehen:

skriven

Hej esmaralda🥰

Kommer det fortsätta så som det varit? Eller kommer en förändring?
Kram

72 Gemini:

skriven

Jag e ju tjejen i hyresrätt. Folk har dessutom svårt att sätta ålder på mig! Dock lär jag befinna mig i hålornas håla under jul å nyår - att jag skulle träffa nån där har jag svårt att tro. Kanske skulle man stanna kvar i storstan då .... kram!

73 Esset:

skriven

Läses alltid med andakt! 😍

Nu står blåbärssconesen i ugnen och gottar till sig. Äts med smör, rejält lagrad ost och en kopp te. Nom, nom, nom!

Innan svullandet startar så passar jag på att fråga om du möjligtvis ser om e också kan tänkas vilja utforska vänskapen vidare? /Kram från Esset

Svar: Gud vad gott och ja, finns god chans att e vill utforska lite mer... kram
Esmaralda

74 CA:

skriven

Hej
Nu har jag varit hos läkaren, förslaget var IBS mage, vilket kan stämma, då jag själv inte tycker mig tåla all mat och undviker vissa saker osv.
Fick ta lite prover men det verkade inte vara något stort intresse.
Kommer det att visa något?
Kram

75 Boudica:

skriven

Nog inget om mig igen, möjligen den i mellandagarna, om man nu ändrar om hyresrätt till bostadsrätt och ja ett olyckligt förhållande har jag nog inte haft, om man inte räknar det som aldrig var med Lagergrabben.
Näh för mycket ändringar!

Här är jag i otrolig trötthet, sen jag slutade med kaffet, men känner att vara kvar i denna dvala ett tag till, känner mig faktiskt lite lugnare inombords på så sätt.

Ska försöka göra färdigt min tenta lämnas in senast imorgon, och jag som fastnat på en fråga och det ger mig lite panik! Jag hoppas jag löser det och inte får för mycket minus på den.

Nu börjar jag faktiskt bli less på att vara singel, med misslyckade små flirtar. Ser du lite spontant något förhållande för mig på nära sikt? Något litet kanske medans man väntar på den rätte? Kanske med turen på redan i år? ;)

KRAM!

76 Märy:

skriven

Hej!
Måste man ha varit med att kommentera tidigare för att ha chans till spontana spådomar eller räcker det med att vara en följare? :)

Svar: Det räcker att vara en följare... kram
Esmaralda

77 Berg :

skriven

Tack för att du tar dig tid med spontana spådomar, alltid spännande att läsa!

Det känns så mörkt just nu, fast svårt att sätta fingret på varför. Kanske mest en trötthet, hoppas det inte står för något annat. Vänder det? Något på ingång i livet?
Ha det bra!

78 Glimt i ögat:

skriven

Hallojsan :)

Jag kommer med en fråga jag! Utmärkte även jag mig en smula i den tatuerade, öldrickarens ögon? Ej romantiskt menat utan mer i största allmänhet.

Hoppas ni som känner igen er i ovanstående spådomar håller oss uppdaterade. Kram på er ❣️

79 AnnaK:

skriven

Snyggingen var på gymmet idag och höll sig i närheten. Slump eller strategiskt? Han kanske har tittat närmare och insett att jag inte alls är snygg.

Kram 🤗

80 fjärilen:

skriven

Undrar varför min son drygt 30 år tar det mesta som kritik vad jag än säger , vet inte snart vad jag ska våga säga.

Svar: Byt taktik.. kram:)
Esmaralda

81 Zuzeee:

skriven

Hej

Killen jag pratar med ifrån Stockholm kommer det bli något mellan oss?

Kram

82 Browallia:

skriven

.Hälsocentralen gör mig snart skallig, det har gått tre år sen jag fick veta att jag har järnbrist och de har fortfarande inte lyckats hjälpa mig att få ordning på det. Min mage tål inte järntabletter och andra järntillskott, jag både kräks och får diarré av att ta en enda tablett. Det finns andra alternativ att tillföra kroppen järn. Bla. via dropp direkt i blodet men istället håller de på och krånglar med att jag ska äta mat med mycket järn typ inälvsmat, baljväxter och dyl. Jag försökte lägga om kosten men gav upp efter ett par dagar för jag får kväljningar av den sortens mat och måste verkligen tvinga i mig det och det håller ju inte i längden. Idag fick jag brev av läkaren om att hon rekommenderade mig att sätta in en hormonspiral! Jag fattar inte hur hon tänkte, jag har ju berättat att jag är i klimakteriet. Mina klassiska besvär har gått över helt men jag får visserligen fortfarande mens men det är ju bara en tids fråga innan den med försvinner så jag har ingen lust att mixtra med hormoner. Fattar inte varför det är så besvärligt med att ge mig dropp. Nu blev det en lång utläggning, det jag skulle komma till var att situationen inom Sjukvården skrämmer mig mer än klimatkrisen. Man måste både vara påläst om sin krämpa och ha ork att strida för att få hjälp. Man undrar hur det kommer sluta med sjukvårdspersonalen som går på knäna och patienterna kommer i kläm. Ser du någon generell förändring inom vården?

Kram

83 Misstjejen:

skriven

Hej

Tänker på en speciellt docka som jag har aldrig gillar och rädd för... som jag får i present när jag var liten men det finns hos min mammas lägenhet i sovrummet.

Undrar om den docka är något speciellt att gör mig blir rädd?

Är det inte något som ande i den?

Ha det bra

Svar: Nej något övernaturligt ser jag inte med dockan... kram
Esmaralda

84 Mercan :

skriven

Hej Esmaralda 🤗 😘 ❤️ Jag tror för två tre monader sedan jag när jag läste spåntana spådomar av dej 🙂Jag tror det var jag som ska träffa kärleken som hade men har inte längre hund som bor i Stockholm s omrode hyresrätt och oldern stämde 🤣🤣🤣tack söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

85 Me:

skriven

Hej esmaralda.
Kommer det att bli en adressändring för oss till samma bostad?
Kram


86 Alie:

skriven

Alltid lika härligt med dina spontana spådomar 💫❤️
Fast jag var inte med... 😉
Kram :)

Svar: Kanske en annan gång.. kram :)
Esmaralda

87 Ghostwriter :

skriven

Kommer någon av dom ge mig det håret jag vill ha? Så trött på att inte få bra hjälp. Dessutom dyrt så vill ju bli nöjd.


Kram!

88 bella:

skriven

känns som att jag frågar saker hela tiden typ hahah, men du ger alltid så bra hjälp och är verkligen glad över det! <3 går ju i banorna på att flytta till irland igen och va au pair (med en förälder bara och som det känns BRA på riktigt med) tjäna pengar, resa, sen komma hem.. känns så tråkigt om man bara ska slå sig ner här nu.. Samtidigt som det vore sorgligt att åka iväg igen..

89 Jeanette:

skriven

Tack, jag håller hårt!

90 Lina:

skriven

Mitt hjärta är så ledset, kämpar och hoppas jag förgäves? Kommer det någonsin bli som jag önskar? Efter så lång tid känns det mörkt och jag börjar ge upp.

91 LisaS:

skriven

RÄTTELSE till det jag skrev tidigare:
det är ju först den 5.11 jag ska köpa lott. Läste i hasten fel! Så ska det bli! 🥰


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: