TÄVLING , bara idag !!!!

 
I dag tävlar vi om ett armband med   skyddsängel , från Kristallrummet.
Skriv en kommentar och tala om varför du vill vinna .
Tävlingen pågår hela dagen och fram till kl 24 i natt
I morgon kommer jag att meddela vem vinnaren är.
 
I dag besvarar jag inga frågor utan tar enbart emot meddelande från er som vill tävla
 
Kram & lycka till 💖
 
1 Nornan:

skriven

Det känns som jag drabbats mer än vanligt av otur sista tiden så armbandet kanske skulle hjälpa mig lite. Dessutom är det ju jättefint!
Igår hade jag lite extra otur för jag ramlade ute på min promenad och slog mig rätt illa i båda knäna och skrapade upp ena smalbenet så nu ser jag ut som halta Lotta. Tur det inte är shortssäsong i alla fall 😁

Kramar!

2 Skorpan:

skriven

Jag önskar vinna armbandet åt min yngsta så hon blir glad igen, över skola o kompisar.
Ha en bra första vintertiddag!
Kram Skorpan

3 Sessan:

skriven

Är gärna med och tävlar.
Kanske kan underlätta kontakt med skyddsängel?

4 Camilla:

skriven

Vill gärna vinna armbandet, otroligt vackert, vill vinna för jag har inget armband.

5 Alie:

skriven

Jag önskar delta och anledningen är dels att jag finner det otroligt vackert och sedan hade det givit mig styrka och trygghet att bära.. ✨
Kram :)

6 Dunegull:

skriven

Önskar vinna detta vackra armband då jag känner att det skulle sitta på sin plats med lite nedgång i livet efter alla jobbiga år.
Kramar

7 Mimis:

skriven

Hej!

Jag vill vinna för att jag känner mig så otrygg och osäker när jag går ut på grund av alla överfall och mord som har begåtts här. Ett armband med en skyddsängel skulle jag verkligen behöva som får mig att känna trygghet när jag går ut ensam. Har ju inte råd att köpa någon själv så vinna vore helt underbart.

Kram

8 Flisan:

skriven

Jag vill så gärna vinna. Håller på att repa mig efter operationer och medicinerar intensivt. Min skyddsängel hjälper mig redan och lite extra hjälp kan hon behöva. Dessutom är armbandet väldigt vackert. Kram på alla

9 Korvgubben:

skriven

Jag vill gärna vinna armbandet till min dotter. Hon är i en situation livet där där hon behöver extra hjälp. Jag ger vad jag kan men en ängel skulle behövas. Ha en fin söndag.

10 Mamman:

skriven

Jag vill vinna så mycket. Jag behöver det extra som en ängel ger.

11 Ester:

skriven

Hej Ez!

Jag skulle jättegärna vinna armbandet då livet gått i stå trots att jag verkligen försöker.

Kram Ester

12 Roberta:

skriven

Jag skriver inte mycket och kommenterar men läser alltid. Jag hoppas på vinst. Kram

13 Syster Natt:

skriven

Åh vilket fint armband!
Med det kanske jag kan få kontakt med min skyddsängel för att få mer styrka att ta tag i skiten som händer på jobbet.

14 Fjärilen:

skriven

kämpar med så mycket ensam hade varit
något att ta på och prata med på ett annat sätt❤

15 Cara:

skriven

Jag är inte värd armbandet mer än någon annan. Men jag vill ändå vara med i tävlingen:)

16 Stenar:

skriven

Hej E!

Jag undrar om du kanske ser något kring detta. Finns eller fanns det något intresse av honom som balanserar stenar? I så fall varför tog han inte mer kontakt för att se om det kunde bli något mellan oss? Varför är han så rädd ( som jag upplever ) för förhållanden ? Har jag bara missuppfattat hans signaler ? Nu känner jag inget för honom men ändå är det en dragningskraft mot han jag får. Vill bara skulle vi passat eller är vi helt olika ? Vi har helt olika liv så har en känsla att vi inte skulle komplettera varandra riktigt fullt ut. Vad ser du kring oss han? Kram

17 Mo:

skriven

Vilket fint armband,behöver verkligen hjälp av alla änglar,då mitt liv vänt till det sämre.Kram

18 Anki:

skriven

Godförmiddag Es
Gillar inte tidsomställningar ...alls Ser fram emot EU-beslut om stopp av dessa dumheter
Avstår tävlandet även om armbandet var väldigt fint
Lycka till ni andra !

Kram Anki med flock

19 YR:

skriven

Goförmidda. Jag skulle gärna vija bära detta armband.
Önskar det ger mig mer kraft att orka hjälpa andra. Min egen energi har sinat en del senaste tiden.
Goa senhöstkramar till alla.

20 Willan:

skriven

God morgon! Hoppas på vinst Så fint armband behovet jag nu och hoppas att det ger mig styrka. Jag har tagit ett stort beslut och är livrädd att jag kommer få ångra mig resten av livet.

21 Razawa:

skriven

Jag skulle så gärna vilja vinna armbandet för att alltid känna mig trygg och kanske komma min skyddsängel närmre i kontakten. När dottern blir äldre och förstår vill jag föra över den till henne ❤️

22 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es!
Detta skulle jag behöva i mitt Liv just nu. Rosenkvarts som står för Kärlek det skulle jag verkligen behöva bära i min tuffa vardag som saknar just Kärlek som hjälper mig på min väg, fylld av sorg, sjukdom o orättvisor! Avsaknad av mycket kanske hade jag kunnat må lite bättre om jag hade turen att vinna detta, jag ber för det🙏❤️🌹
Kramar i Ljus o Värme

23 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Vilken trevlig överraskning med en tävling! 😊
Är med och tävlar.
Änglar är något som jag alltid gillat och ett fint smycke som detta med en ängel vore ju härligt.
Dessutom gillar jag armband.😊
Tror att detta armband skulle påminna mig om min kära mamma som är på andra sidan.

Ha en bra dag!
Kram Solstjärnan ⭐

24 Dalkulla :

skriven

Vill gärna var med och tävla. Armbandet kändes direkt som om det var ämnat för mig att bära, därför är jag med i den tävlingen. Dessutom är det färger som tilltalar mig, så fint.

Kram

25 55:

skriven

Jag vill gärna vinna för jag tycker det är fint. Och jag behöver den i mitt liv nu.....

26 Johan:

skriven

Hej,
Vilket fint armband! Jag skulle vilja vinna det för att ge det till min mamma. Mormor dog i somras och sedan dess har min mamma varit nedstämd. Hon skulle behöva lite hjälp från änglarna med att hantera sorgen och jag tror att hon skulle älska armbandet.
Kram från Johan

27 EPM :

skriven

Jag vill gärna vinna armbandet.
Jag har haft en tuff tid på sistone, jag har inte lyssnat inåt utan fjärmat mig och hållt uppe en fasad som nu rämnat.
Nu försöker jag bygga upp mig själv igen med delar som är bra och snälla mot mig själv. Men, det är svårt när jag oftast bara tänkt på att vara snäll mot andra...
Armbandet kan kanske hjälpa mig att stå fast vid min kärlek till mig själv och inte gå in i gamla vanor...

Kram

28 Lydia💕:

skriven

Oj vad fint armband den skulle jag vilja vinna kan ge mig tur i kärlek och ett bra liv
Lydia💕

29 J:

skriven

Vill vinna det till min mamma 💖

30 Helena Ir:

skriven

Fin! Jag vill vinna och ge den till min äldsta dotter som har haft rätt många tuffa år,och kämpar i motvind för att inte ännu en gång bränna ut sig totalt. Kanske en gåva som skulle ge henne lite extra styrka..

Kram :)

31 Pia:

skriven

Jag vill tävla för jag och min son behöver beskydd och flyt, för att läkarna låtsas att de inte ser mina allvarliga röntgenfynd och svåra smärtor och lägger ner min utredning. Jag vill ha beskydd från den ondskan.

32 MissMilla:

skriven

Önskar väldigt gärna vinna. Svårt att komma ur situationen nu. Känns som jag sitter fast i kass ekonomi efter äktenskapet, dålig hälsa, röra, deppighet, silverfiskar och annat. Min son var med om en olycka för ett år sedan o haft det kämpigt. Kan en skyddsängel komma in med glädje vore det fantastiskt. Vi är ganska ensamma o sällan är det ngn som tänker på oss fast jag har tänkt på alla och på mina syskonbarn, syskon o hjälpt dem jämt.

33 Emelie:

skriven

Jag vill vinna det fina armbandet till min lillasyster som är väldigt nära att bli utbränd med ett extrajobb som stressar henne, heltidsstudier som kräver att hon är i skolan minst fyra dagar i veckan och ett knä med trasigt korsband som gör allt väldigt besvärligt för henne. Operation väntas nångång i december. Hon behöver en skyddsängel som ser till att hon kan slappna av och inte bli utbränd!

34 Sigma:

skriven

Jag vill hemskt gärna vinna. Vilket otroligt vackert armband. Jag tänkte att vinner jag det inte så köper jag det själv men när jag såg vad det kostar så insåg jag att det har jag inte råd till. Jag håller tummarna nu Kram

35 ANNA:

skriven

Jag är med och tävlar

36 Anitha K:

skriven

Underbart vacker och jag är med i tävlingen

37 Carmen:

skriven

Vilket jättefint armband. Jag vill ge det till min granne som är en underbar dam på 92 år och som har det ekonomiskt mycket svårt men som arbetar volontärt och förgyller livet för andra människor. Kram på er

38 Från Monia:

skriven

Oj så underbart vackert. Jag hoppas jag har turen på min sida. Kram

39 Jeanette :

skriven

Hejsan!
Har sedan min dotter blivit lvu placerade arbetat i motvind och önskar starkt på andligt beskydd, då skulle detta armband vara som handen i handsken. Kram 🙏🏻❤️

40 Ullegull:

skriven

Om jag vann armbandet skulle min yngsta dotter få det. Hon kämpar med psykisk ohälsa och självskadebeteende och en negativ självbild. Världens mest empatiska unge är hon som just nu behöver lite pepp.

41 Monica:

skriven

Jag vill inte delta i utlottningen av armbandet. Det går alltid fler tåg så att säga. Undrar hur du kan sålla bland alla dessa förfrågningar då alla tycks ha behov av det fina armbandet. Det är ju behjärtansvärda önskemål från alla dessa hittills 34 stycken bloggläsare.

42 Wifeey :

skriven

Woow vilket fint armband 😍
Jag skulle vilja vinna då jag inte har haft tur på sista tiden. Vart nära att bli hemlös men nu har jag hem till nästa månad.
Psykisk ohälsa, kraftig depression, ångest
Min son har jag förlorat, alla nära har lämnat mig
Så att få bära med mig en skyddsängel dag in och dag ut kanske kan förändra all hopplöshet

43 ängeln:

skriven

Jag vill vara med i tävlingen och håller tummarna kram

44 Marita:

skriven

Hej!

Vill gärna vara med i tävlingen.Behöver kraft o energi nu.

Kram

45 Tiss:

skriven

Jag skulle vilja vinna armbandet för att jag inte har någon andlig sak. Sådär på riktigt.

46 <3:

skriven

Vore en ynnest att få vinna detta fina armband. Det föll mig direkt i smaken. Love vitt.
En liten skyddsängel skulle jag behöva runt min handled. Livet känns lite tungt just nu med många inflammationer och värk. Tror den här ängeln skulle ge mig lite styrka i livet. Känns jobbigt med farsdag som väntar och att man inte hittat rätt än med kärleken.
Kram

47 Mimma:

skriven

Är gärna med och tävlar om det fina armbandet.
Jag skulle behöva en puff för att ”komma vidare” och få lättare att kommunicera med min skyddsängel.

48 zingolalla:

skriven

Är gärna med och tävlar. Hade blivit glad över något nytt och fint :)

49 Eclat:

skriven

Jag vill gärna vara med <3

50 Felix matte:

skriven

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla och hoppas jag har turen med mig

51 Gladan:

skriven

Tror det står mitt namn på armbandet. Skulle passa mig alldeles perfekt. Ha en fin söndagskväll alla. kram

52 Agnes:

skriven

Är gärna med i tävlingen o skulle jag nu vinna, så hade jag bett Es att sända armbandet vidare till inlägg nr:26 "Johan"!

Instinktivt så känns det som att armbandet i detta fall skulle hamna helt rätt!

Kram!

53 💕 Zoey 💕:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna den för att sedan ge den till min älskade syster som mår dåligt psykiskt. Hon skulle behöva en skyddsängel runt handleden för att påminna henne att fortsätta kämpa och som ger henne trygghet, styrka och ny energi. ❤️❤️❤️

54 Makaon:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna detta till min dotter som just nu inte mår så bra.

55 Bewi:

skriven

Vill gärna vinna armbandet då jag känner mig ledsen och orolig för min mellanson....

56 Lotta:

skriven

Jag vill vara med och tävla för att vinna det fina armbandet.

Kram
L

57 Berg:

skriven

Det var ett väldigt fint armband. Jag är gärna med och tävlar, främst för att stärka tro och hopp i en tid som känns lite tung. Allt gott!

58 Michaela:

skriven

Väldigt fint! Kristallrummet har jag besökt här i Stockholm. Många som behöver det och kan inte bli lätt att välja men självklart vill jag också vara med och tävla. Hade behövt det efter allt med misshandeln. Kram!

59 Frida:

skriven

Åå så fin. Jag älskar änglar och hjärtan så jag skulle gärna vilja vinna.

Kramar 💜💛💜

60 ängeln:

skriven

Hej, jag vill gärna vara med och tävla om armbandet. Jag har haft en hemsk höst med mycket otur och olyckor så jag skulle behöva en skyddsängel. Kram

61 MalinS :

skriven

Vad snällt av dig Ezmaralda!
Jag är gärna med, behöver all hjälp jag kan få för att besegra denna hemska diagnos jag nyligen fått. Behöver få må bättre snart.
Kram

62 Carolina:

skriven

Skulle verkligen behöva då jag har haft mycket otur i mitt liv och mycket kämpande

63 Carolina:

skriven

Skulle verkligen behöva då jag har haft mycket otur i mitt liv och mycket kämpande

64 Ia:

skriven

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla.
Dom sista åren har ALLT gått emot mig, skulle jag vinna tar jag det som ett tecken på att nu vänder det

Kram

65 Smöla:

skriven

Skulle gärna vilja vinna den, (in i sista timmen) haha:)
Tror den skulle göra nytta med mej just nu. Behöver styrka och balans.

66 Korvgubben:

skriven

Jag blev lite rörd över att jag blev vinnaren. Dottern kämpar med svår sjukdom och har tre små barn. Hon är inlagd på sjukhus ofta och mår inte bra när hon är hemma. Eftersom hon är ensamstående och barnafadern valt bort kontakt med sina barn så försöker jag stötta så mycket jag kan. Under helgerna bor jag hos henne och kinesar på soffan så jag kan ta barnen om mornarna så att hon får sova ut. Vi gör utflykter och jag försöker aktivera dem. Det är en svår tid full med oro. Hon kommer bli så glad i armbandet. Jag har precis mailat dig min postadress. Tusen tack.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: